Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Software voor sleepdiensten voor Mac

11 resultaten

Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je sleepbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
AUTOsist geeft je een eenvoudige en betaalbare webgebaseerde oplossing om onderhoud, inspecties en andere belangrijke informatie bij te houden.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je wagenpark te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, inspecties, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. Het systeem is webgebaseerd en heeft ook een mobiele app voor zowel iOS als Android, zodat je je wagenpark altijd, overal en op elk type apparaat kunt beheren. Stel moeiteloos herinneringen in, upload bonnen/documenten en wijs meerdere gebruikers toe. AUTOsist kan worden gebruikt met elk type wagenpark om je te helpen de efficiëntie te verhogen, uitvaltijd te verminderen en kosten te verlagen. Meer informatie over AUTOsist

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
60.000 klanten gebruiken Bridgestone Webfleet voor voertuigbeheer en dispatch van opdrachten om de operationele efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren
60.000 klanten van Bridgestone Webfleet verbeteren de efficiëntie, verlagen de kosten van mobiele werknemers en de aansprakelijkheid met gps-tracking van voertuigen, naadloze dispatch, op de bestuurder gerichte navigatie en rapportage. Geïntegreerd met honderden externe oplossingen voor dispatching en route-optimalisatie; verzend bestellingen meteen naar het PRO-navigatiesysteem. Chauffeurs kunnen opdrachten moeiteloos accepteren en beginnen te navigeren met live verkeer. Geen fouten meer of tijdverspilling aan de telefoon. Beheer elk voertuig en bestel vanaf elk apparaat. Meer informatie over Webfleet

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Tracker Management biedt innovatieve oplossingen voor sleepactiviteiten voor ondernemingen en in de cloud. Apps voor iOS en Android.
Tracker biedt zakelijke cloudoplossingen en ontwikkelt innovatieve distributie- en managementoplossingen voor sleepwerkzaamheden. De makers van de software zijn al sinds 1986 actief in de markt, en dit geeft ze een voorsprong op de concurrentie dankzij de ervaring, kennis en expertise. Er zijn oplossingen voor allerlei soorten sleepactiviteiten, mobiele apps voor iOS en Android, integraties met QuickBooks, TomTom en Brother (in-truck printers), digitale verzending met alle grote motorclubs, inclusief geautomatiseerde facturering. Uitzonderlijke klantenservice 24/7. Meer informatie over Tracker Management Systems

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Omadi is een web-based softwareplatform voor sleepbedrijven met uitgebreide capaciteiten voor dispatch-, wagenpark- en personeelsbeheer.
Het softwareplatform voor sleepbeheer van Omadi verhoogt het inzicht in de bedrijfsactiviteiten, wat resulteert in een grotere efficiëntie, lagere administratiekosten en verhoogde controle over het succes van het bedrijf. Dit wordt bereikt via een uitgebreid systeem voor dispatch-, wagenpark- en personeelsbeheer. Bovendien bevat de software flexibele rapportage waarmee bedrijven duidelijkheid kunnen hebben over elk element van hun bedrijf. Meer informatie over Omadi

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Sinds 1979 de meest gebruikte, eenvoudig te gebruiken en best ondersteunde onderhoudssoftware voor wagenparken die continu willen verbeteren.
AMCS Fleet Maintenance (voormalig Dossier), de software voor wagenparkonderhoud die door meer dan 4000 particuliere, huur- en openbare wagenparken is gekozen, verlaagt de kosten en stilstand door het automatiseren van het beheer van de gegevens van jouw wagenpark, planning van preventief onderhoud, reparatieorders en -geschiedenissen, brandstofkosten en kilometers per liter, kostenbeheersing met kosten per km/uur, controle van de onderdelenvoorraad met automatisch opnieuw bestellen, werk in afwachting en campagnebeheer, budgetbeheer, garantiebeheer, bandenbeheer, leveranciers- en arbeidsbeheer, vernieuwing van licenties/vergunningen, chauffeursbeheer, benchmarking van het wagenpark, onderhoudscodes en meer. Meer informatie over AMCS Fleet Maintenance

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer
Eenvoudige software voor het beheer van restaurantbezorgingen voor leveringen in eigen beheer.
Eenvoudige software voor het beheer van restaurantbezorgingen voor leveringen in eigen beheer. Meer informatie over Shipday

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Klantendatabase
  • Taakbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Kavelbeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Integratie in de administratie
  • Klantenbeheer