Beste keuzes

Gesponsord

Populaire lokale producten in Nederland

Ontdek de beste lokale producten in jouw land op basis van reviews van gebruikers.

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
822 resultaten
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten. Meer informatie over timeBro
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken. Meer informatie over timeBro

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Probeer het gratis. Teramind-software voor urenregistratie van medewerkers voor aanwezigheidsregistratie, planning, urenstaten, prikkaarten en onkostenrapporten. Meer informatie over Teramind Time Tracking
Met de software voor urenregistratie van Teramind kun je het in- en uitklokken van werknemers, werktijd, inactieve tijd, aanwezigheid, pauzes, verlof, betaald verlof, late ploegendiensten, afwezigheid en meer bijhouden. Controleer werknemers, uurloonwerknemers, werknemers op afstand, aannemers en freelancers. Wijs taken automatisch toe aan gebruikers en teams. Maak planningen. Controleer je werknemerskosten, projectkosten en tijdlijn per taak en afdeling. Integreer met oplossingen voor projectmanagement zoals JIRA, Trello of Basecamp voor nauwkeurige projectanalyse en prognoses. Meer informatie over Teramind Time Tracking

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 3 gebruikers en een gratis proefversie van 30 dagen voor elke andere prijskaart (geen creditcard vereist). Meer informatie over actiTIME

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert. Meer informatie over DeskTime
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan diensten, vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. Meer informatie over DeskTime

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Jibble is een gratis urenregistratie-app voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
Jibble is een gratis app voor urenregistratie. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Beoordeel hoeveel tijd je team aan elke taak besteedt en gebruik deze urenregistraties om krachtige rapportages te maken en je klanten te factureren. Meer informatie over ActiveCollab
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenrapportages helpen je precies te meten hoeveel tijd je team aan zijn taken besteedt en laten je profiteren van een visueel overzicht van de geregistreerde tijd in alle projecten. Bovendien kun je uurtarieven toewijzen voor alle teamleden en functietypen en krijg je goed inzicht in de winstgevendheid van al je projecten. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Tijdregistratie om werkkrachten efficiënt te beheren met Synchroteam-software. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Synchroteam biedt tijdregistratie om werkkrachten op efficiënt wijze te beheren, bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en kosten te optimaliseren. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Gebruik de urenregistratiefunctie van monday.com om te controleren hoe je team hun tijd organiseert en gebruik je inzichten om prioriteiten te beheren. Meer informatie over monday.com
Dankzij de gebruiksvriendelijke tool voor urenregistratie van monday.com kun je naadloos op het open platform werken en elke minuut laten tellen. Schakel de timer moeiteloos in en uit, of voer de bestede tijd handmatig in om de uren altijd en overal bij te houden met de mobiele app van het bedrijf. Weet precies hoeveel tijd er aan elke taak wordt besteed met flexibele grafieken en workflowanalyses, zodat je effectief prioriteiten kunt stellen. Exporteer vervolgens rapporten naar Excel om te delen met klanten en je hele team, zodat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Ontdek waarom meer dan 40.000 bedrijven tijd bijhouden met software van Hubstaff. Geen creditcard vereist. Begin vandaag nog met je gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over Hubstaff
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps-bewaking, identificeer obstakels en ga verder. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Met Paymo kun je vanaf één en hetzelfde platform werktijden bijhouden, projecten beheren, je klanten factureren en de winstgevendheid meten. Meer informatie over Paymo
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven, op afstand werkende teams en freelancers waarmee je vanaf één en hetzelfde platform werktijden kunt bijhouden, taken beheren, je klanten factureren, online betaald worden en de winstgevendheid meten. Zo kun je de volledige levensduur van een project volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Cloudgebaseerde tool voor urenregistratie, geïntegreerd met prestatiebeheer. Vanaf $ 5 per persoon, geen contracten. Meer informatie over AssessTEAM
AssessTEAM is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven om een goed overzicht te houden op de investering in projecttijd. Met de urenregistratietool kan je team naadloos tijdsinvesteringen toevoegen aan de cloud of mobiele apps. Actuele projectkosten tot op de dag tonen de exacte marge over je gehele portfolio. Dit omvat vaste uitgaven en tijdsinvestering van medewerkers. AssessTEAM omvat alles wat je nodig hebt om je team te stimuleren om winstdoelen te bereiken, risico's te verminderen en je projectmanagers te ondersteunen. Meer informatie over AssessTEAM

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
e-days biedt software voor het plannen van vakanties en het beheren van verzuim. De online app omvat vakantieplanning, ziekteverlof en overuren. Meer informatie over e-days
e-days is een bekroond verzuimbeheersysteem voor elk bedrijf van elke omvang, waar ook ter wereld. Meer dan 1500 klanten met 250.000 gebruikers in meer dan 100 landen blijven verzuim de baas met behulp van deze cloudgebaseerde self-serviceoplossing. e-days kan direct worden gebruikt op elk apparaat met een internetverbinding. Integreert in je bestaande e-mail en HR-systemen. Enkele voorbeelden van klanten die al tijd en geld besparen en het welzijn van medewerkers verbeteren met e-days zijn Sony, Continental, Barclays, Canon, ASOS en Fender. Meer informatie over e-days

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Primetric transformeert je werklogboeken in betrouwbare gegevens over het gebruik en de winstgevendheid in je softwareontwikkelingsbureau. Meer informatie over Primetric
Bedoeld voor bedrijven in de softwareontwikkeling en IT-diensten. Primetric is een oplossing voor leidinggevenden die inzicht willen krijgen in de toestand van hun bedrijf. Meet en voorspel met vertrouwen de bruikbaarheid en de winstgevendheid van werknemers in al je projecten. Dankzij realtime rapporten en inzichten die worden gegenereerd door je werklogboeken (bijv. geïntegreerd met Jira of met behulp van ingebouwde urenregistratie), kun je eindelijk werklast- en toewijzingsgegevens combineren met de directe impact op financiële prestaties, en dat allemaal op één plek. Meer informatie over Primetric

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Houd de werktijd van je medewerkers bij. Zorg ervoor dat je medewerkers hun volle uren werken. $ 3 per gebruiker per maand. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over WorkComposer
Volautomatische tijdregistratie en taakregistratie voor $ 3 per gebruiker per maand. 1. Houd de werktijden van je medewerkers naadloos en moeiteloos bij. Nooit meer werknemers die minder werken dan hun werktijd. 2. Met de Screenshot Monitoring-functie weet je precies wat je medewerkers achter hun bureau uitvoeren. 3. Controleer alle websites en apps die je werknemers tijdens hun werktijd gebruiken. 4. Zo weet je zeker dat al je werknemers zich concentreren op hun taken en geen tijd verdoen. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over WorkComposer

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Software voor urenregistratie en facturering voor professionele diensten Meer informatie over MinuteDock
De natuurlijke tijdinvoer maakt het bijhouden van je uren flexibel en eenvoudig. Je kunt doelen en budgetten instellen voor gebruikers, teams, klanten of projecten - en je voortgang in realtime bekijken. Factureer je klanten of stuur binnen enkele seconden je uren naar je boekhoudsoftware. Het platform biedt integratie met Xero, QuickBooks, Wave, MYOB en FreshBooks. Meer informatie over MinuteDock

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Het is een oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven facturering kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen, de productiviteit kunnen bewaken en urenstaten kunnen genereren. Meer informatie over TopTracker
Het is een oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven facturering kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen, de productiviteit kunnen bewaken en urenstaten kunnen genereren. Meer informatie over TopTracker

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Protime is een Europese leider in tijd- en aanwezigheidssoftware. Laat je werknemers hun taken op verschillende manieren bijhouden. Meer informatie over Protime
Protime is een Europese leider in tijd- en aanwezigheidssoftware. Tijdregistratie is de basis van goed personeelsbeheer, naadloze loonadministratieprocessen en de juiste boekhoudprocessen. Laat je werknemers hun tijd bijhouden met behulp van badges, kaartlezers, codepanelen of biometrische toepassingen. Werken je werknemers thuis? Met deze oplossing kun je tijd eenvoudig registreren vanaf de pc of smartphone. Een oplossing voor al je behoeften. Boek nu je gepersonaliseerde demo. Meer informatie over Protime

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Verhoog de productiviteit van medewerkers met DeskSight.Ai. Meer informatie over DeskSight.AI
DeskSight.AI is intuïtieve en kosteneffectieve software voor urenregistratie en productiviteit van werknemers die ideaal is voor kleine tot middelgrote ondernemingen, vooral in de hedendaagse cultuur van werken op afstand. Het heeft toegang tot realtime rapporten en uitgebreide dashboards om de in- en uitlogtijd, gewerkte uren, te late of afwezige werknemers bij te houden. DeskSight.AI maakt het mogelijk om de productiviteit van medewerkers van de organisatie te verbeteren. Meer informatie over DeskSight.AI

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadmini stratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Tijdregistratie is eenvoudig en intuïtiever met Clockify: een app voor tijdregistratie, factureerbare uren en rapportage om de productiviteit te verbeteren.
Met Clockify kunnen medewerkers factureerbare of niet-factureerbare uren registreren die ze aan taken besteden. Stel een uurtarief in voor een specifiek project, wijs medewerkers toe aan een project en extraheer rapporten om je te helpen bij het beheren van loonadministratie en het analyseren van de prestaties van medewerkers. Keur verlofaanvragen goed, creëer medewerkersbeleid, betaalde vakantiedagen, ziekteverlof of nationale feestdagen. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
ClickUp is een tool voor urenregistratie die het onmisbaar maakt voor elk team dat de tijd die aan taken wordt besteed vanaf elke locatie wil bijhouden.
Houd uren bij, maak schattingen, markeer labels, voeg notities toe, bekijk rapportages over je tijd of importeer geregistreerde uren met krachtige integraties die ClickUp een geschikte tool voor urenregistratie maken. ClickUp wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en brengt al je tijdbeheerbehoeften samen in één app. De volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies zijn ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en maken het onmisbaar voor iedereen die een eenvoudige en robuuste app voor urenregistratie wil. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
De bekroonde BambooHR-ervaring wordt toegepast op urenregistratie met tijdinvoer, goedkeuringen en rapportage, op het web of in de mobiele app.
De bekroonde BambooHR-ervaring wordt toegepast op urenregistratie met tijdinvoer, goedkeuringen en rapportage, op het web of in de mobiele app. Met de software kunnen werknemers hun gewerkte uren eenvoudig en nauwkeurig registreren, en kunnen managers deze uren eenvoudig en snel beoordelen en goedkeuren. Met functies zoals het volgen van projecten en geolocatie helpt urenregistratie je om een productief en kostenefficiënt personeelsbestand op uurbasis te behouden. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Meer informatie over Toggl Track

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Wrike is software voor urenregistratie met automatische urenregistratie, eenvoudig te gebruiken rapportage, werklastoverzichten, gedeelde dashboards en meer.
Wrike is software voor urenregistratie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je tijdbeheer met Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en -toewijzing, geautomatiseerde rapportage en gedeelde werkstromen, allemaal op één plek. Versnel je levering met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en zorg ervoor dat je team zijn doelen bereikt met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserexte nsies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Meer informatie over Tick

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Beheer salarisadministratie, online of in-house, en bespaar geld op urenregistratie, rapporten en verwerking van salarisadministratie.
Paychex Flex is een alles-in-één-oplossing voor payroll en HR waarop je kunt voortbouwen naarmate je bedrijf groeit of verandert. Gebruik het om salarisadministratie uit te voeren en je HR-administrat ie, pensioen en verzekeringsbeheer te integreren met uitstekende service en deskundige kennis van de regelgeving die van invloed kan zijn op je bedrijf. Ontvang 2 maanden gratis loonverwerking voor een beperkte tijd. Klik op de link voor meer informatie. Meer informatie over Paychex Flex

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
"Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis!
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt. Meer informatie over My Hours

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle urenregistratiesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige oplossing voor urenregistratie waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde urenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Beheert de financiën van kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Beschikbaar in een online versie.
QuickBooks Payroll is een zeer gewaardeerde provider van salarisadministratie voor kleine bedrijven. Het platform helpt 1,4 miljoen bedrijven met salarisadministratie en indiening van belastingen, en het biedt een geen-boete-garantie: het dient je belastingformulieren en betalingen in, lost indieningsfouten op en betaalt eventuele boetekosten waarvoor het verantwoordelijk is, en het vertegenwoordigt je bedrijf en lost eventuele loonbelastingproblemen op met de belastingdienst. Daarnaast biedt het platform in de VS gevestigde experts voor live ondersteuning om je te helpen je loonlijst bij de eerste poging correct in te stellen. Meer informatie over QuickBooks Payroll

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Cloudgebaseerde tijdklokoplossing die rapporten vooraf invult voor de loonlijst. Werknemers kunnen op hun desktop of mobiele apparaten inklokken.
In- en uitklokken is intuïtief voor je werknemers, en het is voor jou gemakkelijk om uren te bekijken en te exporteren. Werknemers kunnen inklokken met een browser of de Google-, iOS-, en Android-app s. Je kunt zien wie er werken, wat hun GPS-positie is, of beperken waar ze kunnen in- en uitklokken. Integratie met QuickBooks, ADP, Paychex en SurePayroll en export naar Excel is mogelijk. Geavanceerde functies zoals het bijhouden van opgebouwd PTO, afronden van in- en uitklokken, projectcodes, QR-codes, automatische pauzes en SSO zijn allemaal opgenomen in de cloudgebaseerde klok. Meer informatie over Buddy Punch

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Meer informatie over Paylocity

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Urenregistratie vereenvoudigd. Genereer meer inkomsten, versnel de cashflow en werk efficiënter.
BQE Core maakt urenregistratie zo eenvoudig, snel en leuk dat je personeel niet meer kan klagen over het proces. Het is een geïntegreerde oplossing voor projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor professionele dienstverleners van elke omvang. Boordevol eenvoudige maar krachtige functies, verbetert het de cashflow door je factureringsproces te versnellen en tegelijkertijd het projectmanagement en de prestatieanalyse aanzienlijk te verbeteren. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Snelle en betrouwbare urenregistratie helpt je bedrijf te blijven voldoen aan je nalevingsverplichtingen. Je kunt ook binnen enkele minuten volledig begrote personeelsroosters voltooien en deze vervolgens met één klik publiceren, moeiteloos personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Toonaangevend in software voor urenregistratie volgens G2. BigTime helpt je om je budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën te vereenvoudigen. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hebben alles geprobeerd, er gaat niets boven BigTime". - Matt M. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken.
Hou moeiteloos de tijd bij, van begin tot eind. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. Breng je projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen op één plek. Gebruikers ervaren verhoogde winstgevendheid, verbeterde nauwkeurigheid en een hogere acceptatiegraad. Je kunt nu in realtime volgen op welk tempo projecten hun budget uitgeven. Meer informatie over Kantata

Functies

  • Offline time bijhouden
  • Factureren
  • Overurenberekening
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren

Kopersgids voor Urenregistratie software

Urenregistratie software registreert de totale tijd die medewerkers aan taken en projecten besteden. Deze software legt de tijd van de werknemers, de uurlonen en de factureringstarieven van de klanten vast en gebruikt deze informatie om de facturering en het loonbeheer te automatiseren.

De voordelen van urenregistratie software

  • Effectieve registratie voor freelancers en externe werknemers: nu bedrijven steeds meer de kant op gaan van mobiele personeelsbestanden, vormt deze trend een veelvoud aan uitdagingen op het gebied van urenregistratie. Het is frustrerend om de aanwezigheid en de gewerkte tijd van elke freelancer of medewerker op afstand afzonderlijk bij te houden. Urenregistratie software registreert de aanwezigheid en de gewerkte tijd van medewerkers en verzamelt deze op een dashboard voor managers. Sommige urenregistratie tools bieden ook een geautomatiseerde schermregistratie, die gebruikers in staat stelt om de totale tijd die wordt besteed aan niet-werkactiviteiten door werknemers op afstand en freelancers te controleren.
  • Efficiënte loonadministratie: loonberekening is een tijdrovend proces. Loonadministratiemanagers moeten samenwerken met werknemers en hun managers om een reeks gegevens te verzamelen zoals urenstaten, uurloon, verlofgegevens en overuren om de compensatie van werknemers te berekenen. De urenregistratie tool registreert de in- en uitchecktijd van de werknemers en biedt de gebruikers rapporten over het totale aantal gewerkte uren en opgenomen verlofdagen. De software bevat ook andere loonberekeningsfactoren, zoals gedifferentieerde lonen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers.

Algemene functies van urenregistratie software

  • Factureerbare en niet-factureerbare uren: het bijhouden van factureerbare en niet-factureerbare uren met betrekking tot een project.
  • Online urenregistratie: het registreren van werknemers- en taaktijden met behulp van online toepassingen die toegankelijk zijn en gesynchroniseerd kunnen worden via een browser, mobiele app of desktoptoepassing.
  • Automatische tijdregistratie: het registreren van de in- en uitchecktijd van werknemers en het berekenen van het aantal gewerkte uren. Gebruikers kunnen ook de uren vastleggen met behulp van biometrische en andere elektronische methoden voor urenregistratie.
  • Werknemersbestand: het opslaan van de contactgegevens van het personeel en de projectstatus.
  • Overuren berekenen: het registreren en beheren van overuren voor werknemers.

Overwegingen bij de aankoop van urenregistratie software

  • Mobiele toegang: als gevolg van een toenemende trend in mobiele personeelsbestanden is mobiele toegang een noodzaak geworden in de huidige softwaremarkt. Met een mobiele urenregistratie toepassing kunnen externe medewerkers hun agenda's vastleggen, verzoeken voor verlof indienen en waar ze ook zijn wijzigingen in hun agenda's bekijken. Sommige producten bieden ook gps-tracking, waarmee managers de tijd kunnen bijhouden die hun buitendienstmedewerkers op een locatie van de klant doorbrengen. Bedrijven die op dit moment een beleid voor werken op afstand voor hun werknemers hebben of van plan zijn dit in de komende twee tot drie jaar in te voeren, moeten de producten op basis van deze functionaliteit evalueren.
  • Nalevingsvereisten: de bedrijven van vandaag zijn onderworpen aan een aantal loonadministratie- en loongerelateerde bepalingen volgens de plaatselijke en nationale wetgeving. De Fair Labor Standards Act (FLSA) schrijft bijvoorbeeld strenge normen voor met betrekking tot minimumlonen en vergoedingen voor overwerk en legt zware sancties op aan bedrijven die zich niet aan de regels houden. Een urenregistratie tool die deze naleving bijhoudt waarschuwt managers wanneer de uren van de werknemers de aanbevolen niveaus overschrijden en zorgt ervoor dat overuren worden opgenomen in het loon van de werknemers. Urenregistratie tools bieden ook standaardrapporten met betrekking tot deze naleving. Bedrijven moeten een lijst opstellen van naleving en regelgeving in hun branche, en een shortlist maken van urenregistratie systemen die deze ondersteunen.
  • AI (Artificial Intelligence) is de volgende grote ontwikkeling in urenregistratie: de behoefte aan efficiënte methoden voor het vastleggen van werktijd stimuleert de vraag naar kunstmatige intelligentie in urenregistratie software. AI-technologieën, zoals gezichtsherkenning, bieden leveranciers van urenregistratie software een onfeilbare manier om de tijd van werknemers vast te leggen. Deze methoden automatiseren niet alleen de urenregistratie van medewerkers, ze elimineren ook gevallen van frauduleus inchecken voor anderen. In de komende vijf jaar zijn er steeds meer gevallen van gebruik van kunstmatige intelligentie in urenregistratie te verwachten.
  • Chatbots worden steeds vaker gebruikt: de invoering van chatbots neemt sneller dan ooit toe. In navolging van deze trend zijn leveranciers van urenregistratie software ook begonnen met het verkennen van een aantal use cases voor chatbots in hun software-oplossingen. Chatbots kunnen bijvoorbeeld met medewerkers communiceren om de status van hun huidige taken vast te leggen. De informatie wordt automatisch ingevuld op urenstaten, waardoor het niet nodig is om de activiteiten van de werknemers handmatig bij te houden.