Urenregistratie software

Urenregistratie software automatiseert het bijhouden van factureerbare uren. Urenregistratiesystemen kunnen door organisaties in de sector zakelijke dienstverlening worden gebruikt om algemeen en taakgebaseerd toezicht te houden over projecten, en ook factureringstarieven op te volgen, zodat het juiste bedrag kan worden gefactureerd. Zie ook: PSA-software (professional services automation), project management tools, tijdregistratie software en personeelsbeheer software.

Waarom Capterra gratis is
Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Met Zoho People kun je al je HR- en uitkeringsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Meer informatie over Zoho People Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Meer informatie over Zoho People

door Haya Solutions

(1 review)
Website bezoeken
Track employees and students attendance using face recognition app. Meer informatie over AttendLab Track employees and students attendance using face recognition app. Meer informatie over AttendLab
actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 3 gebruikers en een gratis proefversie van 30 dagen voor elke andere prijskaart (geen creditcard vereist). Meer informatie over actiTIME Tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest

door YooniQ solutions

(1 review)
Website bezoeken
kiwiHR helpt kleine en middelgrote bedrijven om digitale HR toegankelijker en het beheer ervan efficiënter te maken. Met tijdbesparend personeelsbeheer en verlof- en aanwezigheidsregistratie voor je personeel biedt kiwiHR slimme functies die je helpen je HR-processen te automatiseren. Het ervaren team werkt voortdurend aan nieuwe en waardevolle functies, die worden weergegeven op de routekaart. Verwacht nog meer gebruiksvriendelijke functies te zien die toegankelijk zijn vanaf elk apparaat om je HRM te stroomlijnen. Meer informatie over kiwiHR kiwiHR helpt kleine en middelgrote bedrijven om HR-taken efficiënt aan te pakken met slimme en gebruiksvriendelijke software. Meer informatie over kiwiHR
Beheer tijd en aanwezigheid voor je team. Medewerkers kunnen in- of uitklokken met hun webbrowser, Slack of mobiel (iOS en Android). Werkuren worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief activiteiten en aantekeningen. Genereer geautomatiseerde urenregistratie, tracking van activiteiten/projecten, klantfacturering en krachtige rapportage voor je team. Jibble helpt je met payroll, facturering of teamproductiviteit, of je nu een tech-startup, een adviesbureau of een plaatselijk restaurant runt. Meer informatie over Jibble Tijdregistratie voor teams. Ideaal voor payroll, facturering of het verbeteren van productiviteit. Beschikbaar op internet, mobiel en via de Bot. Meer informatie over Jibble
Lanteria HR is gericht op het leveren van oplossingen voor het beheer van menselijk kapitaal voor middelgrote bedrijven, en het biedt een collaboratieve omgeving waarin werknemers en leidinggevenden kunnen samenwerken. Het is beschikbaar zowel lokaal als in de cloud. Lanteria HR beheert alle HR-taken binnen een bedrijf met 7 modules: Core HR, tijd en aanwezigheid, werven, prestaties, leren, self-serviceportal en rapportencentrum. Je kunt elk van deze modules afzonderlijk gebruiken of het volledige Lanteria HR-systeem gebruiken. Meer informatie over Lanteria HR Lanteria is een product voor HR-beheer met 7 verschillende oplossingen, dat perfect is geïntegreerd met Office 365 en SharePoint. Meer informatie over Lanteria HR
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers Meer informatie over When I Work
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor personeelsbeheer, met name geschikt voor bedrijven met meer dan 200 werknemers. Quinyx is een mobile-first oplossing die de personeelskosten vermindert door arbeidsintensieve processen zoals planning, loonadministratie, in- en uitklokken, communicatie en forecasting te automatiseren terwijl de werkervaring voor werknemers en managers wordt verbeterd. Meer informatie over Quinyx Het cloudgebaseerde systeem biedt ondersteuning voor planning, tijdregistratie, communicatie, taakbeheer, budgettering en forecasting. Meer informatie over Quinyx
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Meer informatie over TMetric Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer. Meer informatie over TMetric

door TimeRepo Technologies

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
TimeRepo is een concurrerend geprijsde oplossing voor het tijdbeheer van werknemers. Het is ontworpen om veel van de vervelende en handmatige processen die gepaard gaan met het bijhouden en analyseren van de tijd van je medewerkers te vereenvoudigen. Je kunt dingen doen als urenstaten controleren, afwezigheden bijhouden, vakantieverzoeken autoriseren en aangepaste rapporten creëren. Ook is het zeer configureerbaar, zodat je bijna elke vorm van werk kunt weergeven om bij te houden. Meer informatie over TimeRepo TimeRepo is een concurrerend geprijsde oplossing voor het tijdbeheer van werknemers. Registreer, controleer en analyseer de tijd van je medewerkers met gemak. Meer informatie over TimeRepo
Gebruiksvriendelijke online factureringssoftware waarmee je facturen kunt verzenden, betalingen kunt ontvangen en de algehele gezondheid van je bedrijf kunt volgen. Het maakt facturering en vervolgacties heel eenvoudig, en vermindert de tijd die je nodig hebt om het papierwerk te beheren en betaald te worden. Meer informatie over Zoho Invoice Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier. Meer informatie over Zoho Invoice
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Autonome tijdregistratie voor juridische professionals - WiseTime is een naadloos, automatisch tijdregistratieprogramma dat je met plezier gebruikt! Elke minuut die je werkt wordt vastgelegd in je persoonlijke tijdlijn en met één klik op de knop toegewezen aan de juiste klant en casus. Geen handmatige tracking. Geen starten en weer stoppen. Geen nadenken over tijdregistratie. Meer informatie over WiseTime Autonome tijdregistratie voor juridische professionals. Je werk wordt automatisch vastgelegd en getagd in je privétijdlijn. Meer informatie over WiseTime

door PPH Enterprise Solutions

(1 review)
Website bezoeken
TalentDesk.io is een intuïtief, eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen door het team achter PeoplePerHour, de toonaangevende freelance-marktplaats in het VK. Met meer dan 12 jaar ervaring in de freelance-economie, helpt het platform bedrijven om freelancers overeenkomstig de voorschriften te vinden en onboarden, projectmanagement te vereenvoudigen, betalingen te automatiseren en meerdere facturen in één maandelijkse factuur te consolideren. Meer informatie over TalentDesk.io TalentDesk.io is een systeem voor het beheer van freelancers dat bedrijven in staat stelt om freelancers overeenkomstig de voorschriften te vinden, te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over TalentDesk.io
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
Maak een aangepast verlofbeleid (bijv. "Vanuit huis werken") en laat je werknemers hun vrije tijd aanvragen waar ze maar willen - via het web, mobiele app of zelfs Slack. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
Time Doctor biedt software voor medewerkerstracking en geavanceerde tijdregistratie. Deze software helpt je te ontdekken of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en tijdmanagement die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat. Meer informatie over Time Doctor
Online webgebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en onkostenregistratie en facturering. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken tools voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software geschikt voor organisaties van kleine tot grote ondernemingen. Meer informatie over TimeLive Online tijdregistratietool om projecten, taken, fouten, problemen, urenregistratie en onkosten te beheren. Meer informatie over TimeLive
Synchroteam biedt tijdregistratie om werkkrachten op efficiënt wijze te beheren, bedrijfsprocessen te vereenvoudigen en kosten te optimaliseren. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Tijdregistratie om werkkrachten efficiënt te beheren met Synchroteam-software. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Registreer de tijd, beheer je werk en werk online samen. Met de werkbeheersoftware van Wrike kun je handmatig een tijdregistratie toevoegen of de taaktimer gebruiken om de tijd te registreren en aangepaste rapporten te creëren. Met Wrike kun je alle taken, bestanden en discussies in één werkruimte centraliseren, je plannen visualiseren op de tijdlijn en realtime updates over de voortgang van het werk krijgen. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Registreer de tijd, beheer je werk en werk online samen. Perfect voor het beheren van meerdere rapporten en teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Bitrix24 100% gratis oplossing voor taak- en projectmanagement met tijdregistratie. Workloadplanning, resourcebeheer, rapporten over geplande tijd versus werkelijke tijd. Gratis offertes, facturering en registratie van factureerbare uren. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 100% gratis oplossing voor taak- en projectmanagement met tijdregistratie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan de gewerkte uren zowel in als buiten het veld vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms

door Bestoutcome

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
PM3time is a simple but powerful time tracking system. Timesheet approvals can be via email with no need to log into the system. PM3time functionality includes:multiple rate cards, annual leave requests, utilisation targets and actuals, numerous reports that can be exported into a multiple of formats. PM3time also interfaces to the XERO accounting package. All data is stored in the UK. PM3 time s used by agencies, councils and IT departments. Meer informatie over PM3time PM3time is time tracking and expense software that is used by private and public sector organisations primarily in the UK. Meer informatie over PM3time
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu Tijdregistratie met geïntegreerd taakbeheer, contactbeheer en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
10.000 ft heeft een nieuwe vorm gegeven aan hoe dynamische organisaties hun projecten en teams beheren door kritieke gegevens in realtime aan de oppervlakte te brengen en resourcebeheer eenvoudig te maken. Zelfs als de workflow onregelmatig is, blijven teamleden up-to-date zonder te worden belast door onnodige details. Meer dan 1200 bedrijven vertrouwen op de eenvoudige, krachtige software van 10.000 ft om zelfverzekerde operationele beslissingen te nemen. 10.000 ft is erkend voor zijn uitmuntende ontwerp met prijzen van FastCo, SXSW, IxDA en IDSA. Meer informatie over 10,000ft Simpele, krachtige software om zelfverzekerde operationele beslissingen te nemen in al je teams en binnen je hele projectportfolio. Meer informatie over 10,000ft

door ProActive Software

(197 beoordelingen)
Website bezoeken
ProWorkflow is de favoriete software voor projectbeheer en tijdregistratie voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent of een groot wereldwijd bedrijf; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode Meer informatie over ProWorkflow
WebWork Time Tracker biedt de gemakkelijkste manier om de werkproductiviteit te begrijpen, en zowel de werktijd als de tijd die aan elke taak wordt besteed te berekenen. Al deze informatie wordt automatisch gegenereerd en omgezet in nauwkeurige rapporten in de vorm van schermopnames, statistische gegevens, grafieken of online rapporten in de webaccount van de gebruiker. Gebruikers kunnen facturen creëren en deze als bewijs van werk naar hun klanten of partners sturen. De WebWork-tracker is geschikt voor teams van elk type en elk formaat. Meer informatie over WebWork Time Tracker De beste tijdregistratie met schermopnames: registreer tijd, bekijk schermopnames, tijdregistratierapporten en muis- en toetsenbordklikken en genereer facturen. Meer informatie over WebWork Time Tracker
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten. Meer informatie over Calamari
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie. Meer informatie over Homebase
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Website bezoeken
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Volautomatische tijdregistratie en taakregistratie voor $ 3 per gebruiker per maand. 1. Houd de werktijden van je medewerkers naadloos en moeiteloos bij. Nooit meer werknemers die minder werken dan hun werktijd. 2. Met de Screenshot Monitoring-functie weet je precies wat je medewerkers achter hun bureau uitvoeren. 3. Controleer alle websites en apps die je werknemers tijdens hun werktijd gebruiken. 4. Zo weet je zeker dat al je werknemers zich concentreren op hun taken en geen tijd verdoen. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Time Tracking Software Houd de werktijd van je medewerkers bij. Zorg ervoor dat je medewerkers hun volle uren werken. $ 3 per gebruiker per maand. Gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Time Tracking Software
Kosteneffectieve software voor tijdregistratie die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals het bijhouden van taken, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dat het zich onderscheidt van andere concurrenten in de markt. Efficiënte tijdregistratie maakt het gemakkelijker om facturen op te stellen aan de hand van de voltooide taken. Meer informatie over Talk on Task Een oplossing voor tijdregistratie met functies voor chatten, werken met teams, projecten, het bijhouden van taken en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd en kunnen overal en op elk moment door teamleden worden geopend. VisionProject zorgt ervoor dat iedereen weet waar alles is en dat er niets verloren gaat. Meer informatie over VisionProject Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd. Meer informatie over VisionProject

door clickbits

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
Met cloudgebaseerde clockodo kun je de werktijden van je bedrijf bijhouden. Koppel elke tijdsinvoer aan een medewerker, een klant en een project. Voeg diensten en beschrijvingen toe. Met deze gegevens kun je elk rapport aanmaken dat je nodig hebt en alle projecten in de gaten houden. Je kunt clockodo verbinden met verschillende factureringstoepassingen om tijdregistratiegegevens gemakkelijk over te zetten naar een factuur. Verbeter je bedrijf door te analyseren hoeveel tijd je nodig hebt voor klanten. Blijf op de hoogte van je budget door uurtarieven of vaste budgetten in te stellen. Meer informatie over clockodo Een cloudgebaseerd tijdregistratieprogramma dat je kunt gebruiken op een computer of mobiel apparaat: volg de tijden van je werknemers en projecten. Meer informatie over clockodo
Intuïtieve, eenvoudig te gebruiken urenregistratie met onbeperkte gratis telefonische of online ondersteuning. Werknemers kunnen overal hun uren bijhouden met een Android- of iOS-mobiele telefoon, computer, tablet, tekst, inbelnummer en nog veel meer met de flexibiliteit van een in/uitklokkaart of handmatige urenstaat. Managers kunnen zien wie er waar en aan welke projecten werkt - en dit alles in realtime. TSheets is geïntegreerd met QuickBooks, Sage, ADP, Paychex en meer, en synchroniseert daadwerkelijke urenregistratiegegevens voor snellere, meer accurate loonadministratie en facturering. Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk wie er waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.

door Higher Pixels

(1.386 beoordelingen)
Profiel bekijken
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Volledig gratis en onbeperkte tool voor urenregistratie voor teams en freelancers. Hou urenstaten en factureerbare uren van werknemers bij, evenals projectvoortgang, rapporten, planningen en meer. Registreer de uren met behulp van een timer of hou ze handmatig bij. Perfect om bij te houden waar je aan werkt, evenals aanwezigheid en vrijgenomen uren, en om je logboeken toe te wijzen aan relevante projecten en klanten. Genereer wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse verslagen. Beschikbaar op web, mobiel (iOS en Android) en desktop (Windows en Mac). De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps-bewaking, identificeer obstakels en ga verder. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff biedt eenvoudige, betrouwbare tijdregistratie met screenshots voor groeiende bedrijven. Planning, facturering, rapportage en nog veel meer.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.

door Ultimate Software

(838 beoordelingen)
Profiel bekijken
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige oplossing voor urenregistratie waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle urenregistratiesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde urenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Eenvoudig te gebruiken urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt. "Eenvoudig te gebruiken urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis!
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Snelle en betrouwbare urenregistratie helpt je bedrijf te blijven voldoen aan je nalevingsverplichtingen. Je kunt ook binnen enkele minuten volledig begrote personeelsroosters voltooien en deze vervolgens met één klik publiceren, moeiteloos personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp. Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren. Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
Met het projecttraceringsplatform van Replicon kun je projecten en programma's van meerdere niveaus in realtime plannen en volgen met zichtbaarheid in budgetten en actuele statusupdates. Volg schattingen versus werkelijke waarden, WIP en andere projectstatistieken. Verhoog de productiviteit van project-resources met onmiddellijke inzichten in de toewijzing van middelen. Deel moeiteloos projectkosten over je hele ecosysteem. Gebruik historische informatie om je toekomstige projecten met vertrouwen te plannen. Leg alle projectgerelateerde tijd vast en zorg ervoor dat dit overeenkomt met de bedrijfsregels. Transformeer uren in bedrijfsstatistieken en deel met je ecosysteem.

door BigTime Software

(450 beoordelingen)
Profiel bekijken
Leader in Time Tracking Software by G2. BigTime will help you simplify budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. "We looked everywhere, nothing beats BigTime!" - Matt M. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.

door Hawkeye Technology

(423 beoordelingen)
Profiel bekijken
Easy-to-use small business time clock software that saves you time, money, and eliminates the human error of paper timesheets. TimeClick tracks employee clock in/out times, time off, jobs, departments, punctuality, manages overtime, and more. Flexible timesheet reports save managers hours of work on payroll day. TimeClick installs securely on your network giving you more control of your data and preventing time theft. All TimeClick users have access to our U.S.-based, personable support team. Easy to use small business time clock software that allows employees to clock in/out across your network with the click of a button.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
30-day free trial! No charge for accounts with 2 employees or less. Over 9,000 companies love our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.50/employee per month Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.

door TimeSolv Billing

(312 beoordelingen)
Profiel bekijken
TimeSolv helps lawyers and other professionals increase their billable time and get paid faster. We are the most comprehensive, yet easy-to-use cloud time and expense billing software proven since 1999 with over $5.2 billion billed. Join thousands of professionals who trust TimeSolv. TimeSolv can be used off line and online. Compatible with PCs and Macs, iPad and other tablets, iPhones and Android App. Get paid faster with LawPay/Affinipay and Client Portal. Try our 30-day FREE trial. We are the #1 web-based time billing and invoicing software for professional firms. Find out why with our 30-day free trial.
AND CO from Fiverr is a FREE software to run your entire business. As a business owner tracking time, accounting & tracking expenses is the last thing you want to do. AND CO helps you focus on the work you love and takes care of everything from invoicing, task-management, accounting, time-tracking and payments. As well as proposals and contracts. Time Tracking for your projects & tasks. Automatically fill out your times sheet & get paid faster for your billable hours.
MyCase provides quick and accurate time tracking to ensure you never have to worry about reconstructing billable time from memory. From time tracking to invoice creation to collecting payment and everything in between, MyCase simplifies an otherwise complicated process with comprehensive end-to-end billing and reconciliation, saving your firm precious time month after month. Try MyCase for free at mycase.com - no credit card required. MyCase is a complete legal billing solution - track time, automate billing and invoicing & accept online payments in central location.
Hou moeiteloos de tijd bij, van begin tot eind. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. Breng je projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen op één plek. Gebruikers ervaren verhoogde winstgevendheid, verbeterde nauwkeurigheid en een hogere acceptatiegraad. Je kunt nu in realtime volgen op welk tempo projecten hun budget uitgeven. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken.
Easy-to-use time tracking allows creatives to track their time by project & task. The timer can be paused & restarted as needed. Time tracking can be done from your smartphone or tablet with our HTML5 responsive UI & is interactive with project schedules & budgets. Alert the PM if we have any scheduling or budgeting real or potential issues & get insight into elapsed time for every project, allowing you to bring on additional resources or make staffing changes as needed to hit your deadline. Workamajig - The #1 Project Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams.

door Avaza Software

(252 beoordelingen)
Profiel bekijken
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Supergemakkelijk voor werknemers om te leren. Zeer eenvoudig voor managers om tijden te bewerken en toe te voegen. Inclusief bijhouden van vakantie, ziekteverlof en vakantiedagen. Optie om een biometrische scanner toe te voegen is beschikbaar. Eenvoudige tijdkloksoftware voor het beheren van in- en uitkloktijden van werknemers. Werkt op één of meerdere locaties. Onbeperkt aantal medewerkers.
Timeular is een toonaangevende oplossing voor urenregistratie voor particulieren en kleine bedrijven. De unieke hardware maakt urenregistratie eenvoudiger en moeitelozer dan ooit. De oplossing helpt gebruikers inzicht te krijgen in hoe ze elke dag hun tijd doorbrengen, hun tijdverlies gemakkelijk te identificeren en actie te ondernemen om productiever te werken. De software is beschikbaar voor Mac, Windows, iOS en Android. Het integreert met andere oplossingen, biedt gegevensexport en heldere visuele rapporten. De eenvoudigste oplossing voor urenregistratie die gebruikers helpt te begrijpen en verbeteren hoe ze elke dag hun tijd doorbrengen.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
BQE Core makes time tracking so simple, fast, and fun that your staff can't complain about the process anymore. It is an integrated solution for project management, billing and accounting that is scalable for professional services firms of all sizes. Packed with simple yet powerful features, it improves cash flow by expediting your billing process while dramatically improving project management and performance analysis. Sign up for a free 15-day trial. Integrated time billing, project management, and accounting software for professional services firms.
Streamtime verbetert de nauwkeurigheid van de tijdregistratie van je team door af te rekenen met urenstaten. De tijd wordt automatisch gepland en bijgehouden door de taken van je team in te plannen en deze vervolgens naar ‘Klaar' te slepen wanneer ze zijn voltooid. Bespaar nog meer tijd met de nieuwe Streamtime iOS-app. Voeg taken toe, controleer je planning en voltooi taken, altijd en overal. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime – plan taken in, houd de tijd bij, rooster je team in, verwerk offertes en facturen – ga gratis aan de slag. Verbeter de nauwkeurigheid van je urenregistratie met Streamtime.
Tempo Timesheets is the leading time tracking app in Jira, serving teams at over 13,000 companies in over 100 countries. With Tempo, you can build granular reports in seconds and drill down on data to get the detailed information you need. Managers can review and approve their team's timesheets, as well as analyze high-level information on work performed across your business to make better business decisions. Convert Google Calendar events to worklogs for added value and productivity. Agile time tracking software for Jira. Designed to track time, produce reliable data for reporting, invoicing & accounting, and more.
Flexible and user-friendly - TimeClock Plus v7 provides your organization with a robust time and attendance solution hosted in the TCP Cloud. Automate data collection with seamlessly integrated time clock hardware. Access real-time, actionable employee information with personalized dashboards and reporting. Reduce overtime with automated employee scheduling. Pay your people accurately and on time while minimizing compliance risk and controlling labor costs. Request a Free Demo of TimeClock Plus! Subscription-based time and attendance software hosted in the cloud. Flexible and user-friendly, see what TimeClock Plus can do!
Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen. Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen.
ExakTime is a two-decade leader in time tracking for construction and field-based industries. Our robust, easy-to-use time tracking + scheduling app syncs directly with our user-friendly cloud software, allowing for easy scheduling of shifts and tasks as well as real-time attendance, hour, cost code and other data that¿s accessible and actionable from anywhere. ExakTime runs on Android and iOS phones and tablets, while our time tracking software integrates with all major accounting programs. ExakTime's easy-to-use, feature-rich time tracking app and cloud-based software save businesses time and money.
Rhumbix modernizes construction field operations, helping builders go paperless by providing a single source of truth for field data capture. Our Field Intelligence Platform is a cloud-based mobile workforce management solution that collects and digitizes data from previously paper-based workflows eliminating surprises between job site reality and the project plan. This ensures all project stakeholders have the best data, when they need it, to make better decisions and draw actionable insights Rhumbix is the single-source of truth for field data.
Verspil geen tijd en geld meer aan dure en onhandige tijdklokken. Ximble biedt de meest complete en kosteneffectieve cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie. Dit platform integreert met de meest gebruikte HR- en payrollsystemen zoals BambooHR, Quickbooks, Xero, ADP en Gusto. Ximble biedt je: - Tablet-app met gezichtsherkenning - Online tijdklok met IP-beperkingen - Mobiele app met geografische vergrendeling - In/uitklokken via sms of telefoontje Een eenvoudig te gebruiken maar krachtige, cloudgebaseerde toepassing voor personeelsplanning en urenregistratie, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven
Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use employee time clock software for your Mac and Windows computers. Don't get stuck paying endless, monthly fees for time tracking software. Virtual TimeClock is a one-time purchase. Say goodbye to frustrating paper timecards and eliminate your payroll hassles. Get started with a free trial today! Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use employee time clock software for your Mac and Windows computers. No more monthly fees!
Verizon Connect Work helps you manage your mobile workers more efficiently. Our solution allows you to take control of your schedules, invoices, and quotes by moving them to the cloud. Collect relevant information such as site details, photos, and customer signatures while empowering your technicians with software that's compatible with their smartphones and tablets. Jobs can be customized to match the needs of each work order and added, updated reassigned, and synced with your back-office. Manage your mobile workers more efficiently. Have everything you need in one place to get the job, do the work and get paid.
Timing automatiseert je tijdregistratie. In plaats van handmatig timers te starten en te stoppen, registreert deze software welke apps je gebruikt, welke websites je bezoekt en welke documenten je bewerkt. Die gegevens kunnen zowel automatisch als handmatig worden gecategoriseerd. Er zit ook uitgebreide rapportage- en exportfunctionaliteit (bijvoorbeeld om facturen te maken) bij. Tijdregistratieoplossing die je Mac-computeractiviteit observeert om je klanten nauwkeurig te factureren.
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office

door Draugiem Group

(125 beoordelingen)
Profiel bekijken
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan diensten, vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert.
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt, en neem afscheid van budgetoverschrijdingen met projectschattingen en onkostenregistratie. Met behulp van krachtige rapporten en interactieve grafieken kun je de details van elk project bekijken, vanaf het concept tot aan de voltooiing. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo. Met de tools van FunctionFox voor urenregistratie en projectmanagement kun je je uren in realtime bijhouden, overal waar je een internetverbinding hebt.
De automatische tijdregistratiefunctie van Accelo registreert moeiteloos de bestede tijd, waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over niet-geregistreerde tijd en gemiste inkomsten. Werk op je eigen manier, zonder je zorgen te maken over het vastleggen van je tijd. Genereer inzichten over projecten, provisies, tickets en verkopen in Accelo op basis van de tijd die je hebt geregistreerd. Hou in realtime zicht op de winstgevendheid van je werkopdrachten en je bedrijf, in plaats van achteraf! Accelo automatiseert je projecten en taken met moeiteloze tijdregistratie en realtime inzichten.
Web-based time management and analytics tool for workers who want to be more efficient and productive. Prevents distractions and possibilities of becoming scattered in your digital life. RescueTime helps you understand daily habits so you can focus and be more productive. It runs securely in the background on your computer while keeping track of time spent on applications and websites giving you a clear depiction of your day. Web-based time management and analytics tool for knowledge workers who want to be more efficient and productive.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.

door TEAM Software

(81 beoordelingen)
Profiel bekijken
Forget multiple software applications, clumsy data imports and custom interfaces. WinTeam is designed to provide janitorial and security contractors a holistic way to measure performance and automate daily financial, operations and workforce management. Holistic financial, operations and workforce management solution designed for janitorial and security contractors.
Online employee time clock system for businesses of all sizes. Employee Scheduling. Time Tracking. Task Management. Payroll Reporting.
Bric gives time tracking a new purpose. Instead of focusing on invoicing and payroll, Bric maximizes your team's time and skills. With Bric you will know: who is working on what, how long projects will take, and your capacity for new projects. In addition, Bric automatically finds patterns in your team's timesheets. These patterns are used to recommend more accurate project plans. This allows you to plan projects with a click just review, edit and activate. Now, get back to the work you love. Bric gives time tracking a new purpose. Instead of focusing on invoicing and payroll, Bric helps maximize your team's time and skills.
Timesheets are a dime-a-dozen, but what sets us apart is our focus on customer service and vibrant company culture. We thrive on getting you back to what you do best when you have questions or need help from us. Our staff becomes an extension of your team. TimeSheet by Dovico was built by an engineer for engineers, yet our timesheet is robust and customizable enough to serve clients of all business types and sizes. TimeSheet by Dovico is built by an engineer for engineers to easily track employee time against projects that bring in profit!
Orangescrum is a simple Project management & Collaboration tool that brings all your teams on a single platform. It facilitates quick task management, time tracking & end to end project planning. Associated transparency and visibility to multiple projects helps high performing teams to accomplish more with helpful features such as - Kanban View, Gantt Chart, In-App Chat, Time Log, Resource Mgmt., Invoicing. It is a SaaS & an Open Source offering with dedicated support. Get Everyone on the Same Page. Orangescrum provides an elegant way to manage your projects, team and tasks at one place.
The web-based solution ZTimesheet allows to plan & monitor the activities of the involved resources, analyzing the profitability of each project and reducing the time of administrative management. Thanks to the availability of real time data, managers and supervisors of different departments can take the best decision to improve process productivity. ZTimesheet, also available via app, natively integrates with other HCM software for a complete and efficient management of personnel management. ZTimesheet is the job costing software designed to assign the working hours per personnel to job orders, projects and customers to asse
Intervals is online software voor tijdregistratie en taakbeheer in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage, zodat je kunt zien waaraan al je tijd wordt besteed. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. De software is ideaal voor kleine bedrijven en teams zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die inzicht willen krijgen in waar hun tijd aan wordt besteed. Bekende klanten zijn onder meer NETGEAR, Warner Bros., NBC Universal, DOW en Ghiradelli Chocolate. Gebruiksvriendelijke tijdregistratie voor taken, met krachtige rapportage om te ontdekken waar al je inspanningen worden ingezet.
Tracking your billable time should not get in the way of submitting your invoices promptly. With Bill4Time, you can produce them in minutes, get organized immediately, and store your data safely in the Cloud. Proven by thousands of firms and over 10-years of experience, Bill4Time is the leading SaaS solution for attorneys. Try our free 14-day trial and unlimited support from our customer success team. Affordable & easy-to-use SaaS solution to track your hours & keep track of your expenses. Try our free 14-day trial!
BeeBole Timesheet: het beste tijdregistratiesysteem voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven (Tesla, Michelin en Zürich). Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele aanpasbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met meerdere valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en eenvoudig configureerbare rapporten. In overeenstemming met de AVG en beschikbaar in meerdere talen. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit. Geen creditcard vereist. De meest flexibele urenregistratie-app voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit.
Track time with GPS and schedule jobs with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use, designed and built especially for non-desk employees. Including an absences approval system, and the ability to track equipment usage and add advanced notes for mutual feedback. The highly intuitive timesheets make the payroll process much faster and allows exporting to excel or to quickbooks online. Starts at just 29$/month for up to 200 users! GPS time tracking and job scheduling with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.

door LegalPRO Systems

(51 beoordelingen)
Profiel bekijken
Jubilee by LegalPRO Systems is a provider of practice management software focusing on small law firms. Jubilee has simplified client & law firm management with an easy to use platform that is delivered at a cost lower than any other provider. In one place, attorneys can file bankruptcy cases, record case details, use secure text messaging with clients, track court notices, attach documents, send invoices, and process payments. Affordable Practice Management Software for the Legal Professional
ADP ezlabourManager is a cloud-based time and labor solution that helps small businesses to automate their time and attendance processes and simplify payroll preparation. ADP ezlabourManager helps small businesses maintain compliance with labour laws automates statutory holiday pay, and helps manage time off including vacation and sick days. As a cloud-based solution the software is accessible in the office and remotely through any web browser. EzLabor is a time and attendance solution for small businesses. Eliminate paper timesheets and other error-prone manual processes
Designed for companies with an hourly workforce with 200-100,000 employees, EPAY Time & Labor is a cloud-based and FedRAMP certified system that easily conforms to the unique labor needs & compliance requirements of any organization. We offer the options of mixing & matching a variety of time-tracking devices according to the needs of your company. The system can handle complicated overtime rules, shift differentials, multiple pay groups, union contracts and more. And includes free 24/7 support. EPAY Time and Labor is a uniquely flexible system designed to accommodate any workforce environment with over 200-100,000 employees.