Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Urenregistratie software

Urenregistratie software automatiseert het bijhouden van factureerbare uren. Urenregistratiesystemen kunnen door organisaties in de sector zakelijke dienstverlening worden gebruikt om algemeen en taakgebaseerd toezicht te houden over projecten, en ook factureringstarieven op te volgen, zodat het juiste bedrag kan worden gefactureerd. Zie ook: PSA-software (professional services automation), project management tools, tijdregistratie software en personeelsbeheer software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Urenregistratie software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

282 resultaten

edays is een bekroond cloudgebaseerd beheersysteem voor urenregistratie en afwezigheid voor organisaties over de hele wereld. Meer informatie over edays
's Werelds slimste software voor afwezigheids-, verlof- en tijdbeheer. edays, met één configureerbaar systeem, vermindert de administratie door middel van geautomatiseerde processen, helpt je bruikbare inzichten in mensen te verkrijgen en stelt je in staat de spreadsheets achter je te laten. edays is een gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde webtoepassing en mobiele app voor het beheren, bijhouden en rapporteren van vakantiedagen, uren en afwezigheden van werknemers. edays heeft krachtige rapportagetools voor HR- en bedrijfsleiders en integreert goed met populaire loonadministratie- en HR-systemen. Meer informatie over edays

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Al jouw informatie op één centrale plek met de CRM- en projectsoftware van Simplicate. Creeër de meest efficiënte flow in jouw bedrijf, van eerste klantcontact tot en met factuur. Meer informatie over Simplicate
Maak tijdregistratie eenvoudiger en factureer tot 80% sneller, met Simplicate. Schrijf eenvoudig uren via de app of je browser en krijg realtime inzicht in de productiviteit van medewerkers. Van verlof en verzuim tot de declarabiliteit. Synchroniseer je agenda en koppel je favoriete applicaties, voor een ongekende flow in je bedrijf. Van CRM en projectmanagement, tot aan urenregistratie en facturatie. Alles samengebracht op één centrale plek. Ontdek zelf waarom meer dan 1.300 dienstverleners vertrouwen op onze software. Meer informatie over Simplicate

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
AFAS urenregistratie: snel, eenvoudig & volledig geïntegreerd. Bespaar tijd, automatiseer administratie & factureer correct. Ontdek de voordelen! Meer informatie over AFAS Software
Snel en eenvoudig uren registreren en verwerken? Met de urenregistratie-software van AFAS kan dat. En het mooiste? De administratie rondom uren schrijven is volledig geautomatiseerd. Het urenregistratie-proces is volledig geïntegreerd met jouw andere bedrijfsprocessen. En dat betekent dat je meer tijd hebt voor je kerntaken. Ontdek hoe de online urenregistratie van AFAS dit moeiteloos mogelijk maakt! Met het geïntegreerde en geautomatiseerde systeem van AFAS profiteer je van een efficiënte werkstroom die je organisatie nog beter ondersteunt bij de uitvoering van taken. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Maak gebruik van flexibele urenregistratie om je diverse, mobiele personeel met vertrouwen te beheren. Meer informatie over Replicon
Met het projecttraceringsplatform van Replicon kun je projecten en programma's van meerdere niveaus in realtime plannen en volgen met zichtbaarheid in budgetten en actuele statusupdates. Volg schattingen versus werkelijke waarden, WIP en andere projectstatistieken. Verhoog de productiviteit van project-resources met onmiddellijke inzichten in de toewijzing van middelen. Deel moeiteloos projectkosten over je hele ecosysteem. Gebruik historische informatie om je toekomstige projecten met vertrouwen te plannen. Meer informatie over Replicon

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Protime is een Europese leider in tijd- en aanwezigheidssoftware. Laat je werknemers hun taken op verschillende manieren bijhouden. Meer informatie over Protime
Protime is een Europese leider in tijd- en aanwezigheidssoftware. Tijdregistratie is de basis van goed personeelsbeheer, naadloze loonadministratieprocessen en de juiste boekhoudprocessen. Laat je werknemers hun tijd bijhouden met behulp van badges, kaartlezers, codepanelen of biometrische toepassingen. Werken je werknemers thuis? Met deze oplossing kun je tijd eenvoudig registreren vanaf de pc of smartphone. Een oplossing voor al je behoeften. Boek nu je gepersonaliseerde demo. Meer informatie over Protime

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Gebruik de urenregistratiefunctie van monday.com om te controleren hoe je team hun tijd organiseert en gebruik je inzichten om prioriteiten te beheren. Meer informatie over monday.com
Dankzij de gebruiksvriendelijke tool voor urenregistratie van monday.com kun je naadloos op het open platform werken en elke minuut laten tellen. Schakel de timer moeiteloos in en uit, of voer de bestede tijd handmatig in om de uren altijd en overal bij te houden met de mobiele app van het bedrijf. Weet precies hoeveel tijd er aan elke taak wordt besteed met flexibele grafieken en workflowanalyses, zodat je effectief prioriteiten kunt stellen. Exporteer vervolgens rapporten naar Excel om te delen met klanten en je hele team, zodat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Rippling Time & Attendance automatiseert de registratie van tijd en aanwezigheid, van het inchecken tot de salarisstrook. Meer informatie over Rippling
Met Rippling Time & Attendance kunnen werknemers snel in- en uitklokken met behulp van een tabletkiosk, mobiele app of computer. Overuren, ziekteverlof, maaltijdpauzes en andere nationale, wereldwijde en lokale arbeidswetten zijn ingebouwd in het product, waardoor het gemakkelijk is om te blijven voldoen aan de voorschriften. Rippling zorgt er ook voor dat goedgekeurde uren nauwkeurig worden gesynchroniseerd met salarisadministratie- en boekhoudsoftware, en dat beheerders speciale betalingstypen, taakcodes en overurenbeleid kunnen aanmaken, zodanig dat die precies aan de behoeften van elk bedrijf voldoen. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
BCS maakt het mogelijk om werktijden en aanwezigheids- en afwezigheidstijden vast te leggen voor het beheer van werktijdaccounts. Meer informatie over Projektron BCS
Met BCS boeken je werknemers hun bestede tijd rechtstreeks bij de bijbehorende taken. Activiteiten worden efficiënt gedocumenteerd en kunnen eenvoudig worden overgebracht in facturen. Aanwezigheid, afwezigheid, tijd-exact of met een duur, projectboekingen of fulltime registratie? Elk gewenst detail van de registratie wordt beheerd via verschillende maskers en een WebApp. Dankzij individuele taakcompilatie zien werknemers alleen de taken die voor hen relevant zijn in de tijdregistratie. Dit maakt een soepel en snel administratief proces mogelijk. Meer informatie over Projektron BCS

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Tijdrapporten: Agile Jira-tijdregistratie voor meer productiviteit. Probleemloze app. Betere schattingen van capaciteit en kosten. Meer informatie over Timesheet Reports and Gadgets
Integreer flexibele Jira-urenregistratie en -rapportage in je workflow met de probleemloze tijdregistratie-app die je team graag zal gebruiken. Verhoog de teamproductiviteit met de urenregistratie van Jira en krijg betere schattingen van capaciteit en kosten met tijdrapporten. Time Reports is een goede Jira-tijdregistratie voor flexibele teams. De Jira-integratie van Tempo bespaart je tot 42% in vergelijking met andere apps voor urenregistratie. Meer informatie over Timesheet Reports and Gadgets

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer. Meer informatie over Tempo Timesheets
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Beoordeel hoeveel tijd je team aan elke taak besteedt en gebruik deze urenregistraties om krachtige rapportages te maken en je klanten te factureren. Meer informatie over ActiveCollab
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenrapportages helpen je precies te meten hoeveel tijd je team aan zijn taken besteedt en laten je profiteren van een visueel overzicht van de geregistreerde tijd in alle projecten. Bovendien kun je uurtarieven toewijzen voor alle teamleden en functietypen en krijg je goed inzicht in de winstgevendheid van al je projecten. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer. Meer informatie over TMetric
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Meer informatie over TMetric

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier. Meer informatie over Zoho Invoice
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
HTS is een DCAA-conforme softwareoplossing voor tijd en aanwezigheid waarmee bedrijven kunnen voldoen aan de FAR-vereisten (Federal Acquisition Regulation) voor DCAA-naleving. Meer informatie over Hour Timesheet
Een DCAA-conforme (Defense Contract Audit Agency) oplossing voor urenregistratie voor alle overheidsaannemers. Functies omvatten een gedetailleerd auditspoor, een reden waarom alle wijzigingen in de urenstaten nodig zijn, dagelijkse herinneringen aan werknemers en aannemers, handtekeningen voor urenstaten van werknemers en supervisors en een pdf-versie van elke tijdkaart. Integratie met QuickBooks Online, desktop, ADP (Automatic Data Processing) en Paychex. Voor elk account is er een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Houd de tijd bij voor projecten, verlof, indirecte codes en meer. Meer informatie over Hour Timesheet

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Met awork werkt jouw team beter en gelukkiger samen: Projecten beheren, middelen plannen, tijden bijhouden. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Houd uren bij met stopwatch, slepen en neerzetten, Google Assistent en app. awork wordt geleverd met een agenda-integratie om afspraken om te zetten in urenregistraties. Je kunt aangepaste tijdrapporten toevoegen aan het dashboard en deze overbrengen naar factureringstools. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland kan awork providers uit Silicon Valley bijhouden en tegelijkertijd nieuwe benchmarks opzetten. Meer informatie over awork

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Zoho Projects vereenvoudigt de urenregistratie voor teams. Registreer projecturen moeiteloos via urenstaten en genereer facturen voor klantfacturering. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is een uitstekende tool voor projectmanagement die krachtige functies voor urenregistratie biedt. Met de gebruiksvriendelijke interface kun je eenvoudig de tijd bijhouden die jij en je team aan taken besteden. Je kunt gewerkte uren loggen via urenstaten of de tijd afzetten tegen specifieke taken met behulp van timers. Ook biedt Zoho Projects gedetailleerde rapporten die waardevolle inzichten bieden in hoe je teamleden hun tijd gebruiken. Deze rapporten kunnen vervolgens worden gebruikt om facturen te maken voor het factureren van klanten en de salarisadministratie. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Eenvoudig en betaalbaar uren en materialen registeren met uw team. Registreer projecten, rapporteer kosten in Excel, op PC en mobiel. Meer informatie over Project Hours
Project Hours is begonnen als een eenvoudig en doeltreffend urenregistratiesysteem voor projecten van de Nederlandse Kastelenstichting. Inmiddels zijn er een aantal bedrijven die gebruiken maken van Project Hours vanwege het gemak, de flexibiliteit en lage prijs. U kunt projecten en activiteiten en uurtarieven vastleggen en uren direct of met een timer invoeren. Rapportage in Excel. Koppeling met Google Agenda. NIEUW: registreer materialen en kosten! Meer informatie over Project Hours

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Urenregistratietool voor Agile projectmanagement, testen en probleemopvolging met planning, ontwerp, documenten, auditlogboek en rapportage. Meer informatie over JunoOne
De urenregistratie van Juno.one is een krachtige tool die teams helpt hun uren en budgetten bij te houden. Met de gebruiksvriendelijke module voor urenregistratie en de flexibele instellingen maakt Juno.one het eenvoudig voor teamleden om hun uren te registreren en de voortgang van hun projecten bij te houden. Of je nu werkt aan een factureerbaar of niet-factureerbaar project, de module voor urenregistratie van Juno.one helpt je om je tijd bij te houden en ervoor te zorgen dat je altijd efficiënt en effectief werkt. Meer informatie over JunoOne

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Het is een oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven facturering kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen, de productiviteit kunnen bewaken en urenstaten kunnen genereren. Meer informatie over TopTracker
Het is een oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven facturering kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen, de productiviteit kunnen bewaken en urenstaten kunnen genereren. Meer informatie over TopTracker

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Snel en voordelig plannen? L1NDA is de #1 online oplossing voor personeelsplanning. Compleet met planning, urenregistratie, klokken, statistieken en mobiele app. Meer informatie over L1NDA
Bespaar tijd, verlaag loonkosten en verhoog je medewerkers tevredenheid! Met L1NDA is personeelsplanning en urenregistratie een fluitje van een cent. Met handige functionaliteiten, zoals standaard roosters en weersverwachting, heb je in een handomdraai de roosters klaar. Met de belangrijkste statistieken bij de hand kun je roosteren op basis van budget, en stuur je eenvoudig op winst. Je medewerkers kunnen via de eenvoudige app altijd hun actuele rooster inzien, beschikbaarheid opgeven en diensten ruilen (met goedkeuring). Meer informatie over L1NDA

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Met zijn intuïtieve stopwatch, slimme integraties en handige overzichten biedt Sloneek een probleemloze oplossing om je tijd effectief bij te houden. Meer informatie over Sloneek
Sloneek biedt je een supereenvoudige manier om je tijd bij te houden. Je kunt de software gebruiken op je computer of zelfs op je telefoon. En omdat het bij Sloneek draait om teamwork, biedt de software integraties met tools als JIRA of Redmine. Dat betekent dat je al je werk vanuit andere apps kunt overbrengen en alles op één plek kunt organiseren. Managers zullen het strakke dashboard, waarop je precies kunt zien hoeveel uur iedereen in verschillende projecten heeft gestoken, prettig vinden. Het is alsof je een extra medewerker voor effectieve werkplanning hebt. Meer informatie over Sloneek

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Tijdregistratie is eenvoudig en intuïtiever met Clockify: een app voor tijdregistratie, factureerbare uren en rapportage om de productiviteit te verbeteren.
Met Clockify kunnen medewerkers factureerbare of niet-factureerbare uren registreren die ze aan taken besteden. Stel een uurtarief in voor een specifiek project, wijs medewerkers toe aan een project en extraheer rapporten om je te helpen bij het beheren van loonadministratie en het analyseren van de prestaties van medewerkers. Keur verlofaanvragen goed, creëer medewerkersbeleid, betaalde vakantiedagen, ziekteverlof of nationale feestdagen. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
ClickUp is een tool voor urenregistratie die het onmisbaar maakt voor elk team dat de tijd die aan taken wordt besteed vanaf elke locatie wil bijhouden.
Houd uren bij, maak schattingen, markeer labels, voeg notities toe, bekijk rapportages over je tijd of importeer geregistreerde uren met krachtige integraties die ClickUp een geschikte tool voor urenregistratie maken. ClickUp wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en brengt al je tijdbeheerbehoeften samen in één app. De volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies zijn ontworpen voor persoonlijk gebruik en teams van elke omvang en uit elke sector, en maken het onmisbaar voor iedereen die een eenvoudige en robuuste app voor urenregistratie wil. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
De bekroonde BambooHR-ervaring wordt toegepast op urenregistratie met tijdinvoer, goedkeuringen en rapportage, op het web of in de mobiele app.
De bekroonde BambooHR-ervaring wordt toegepast op urenregistratie met tijdinvoer, goedkeuringen en rapportage, op het web of in de mobiele app. Met de software kunnen werknemers hun gewerkte uren eenvoudig en nauwkeurig registreren, en kunnen managers deze uren eenvoudig en snel beoordelen en goedkeuren. Met functies zoals het volgen van projecten en geolocatie helpt urenregistratie je om een productief en kostenefficiënt personeelsbestand op uurbasis te behouden. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Wrike is software voor urenregistratie met automatische urenregistratie, eenvoudig te gebruiken rapportage, werklastoverzichten, gedeelde dashboards en meer.
Wrike is software voor urenregistratie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je tijdbeheer met Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en -toewijzing, geautomatiseerde rapportage en gedeelde werkstromen, allemaal op één plek. Versnel je levering met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en zorg ervoor dat je team zijn doelen bereikt met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Meer informatie over Toggl Track

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Beheer salarisadministratie, online of in-house, en bespaar geld op urenregistratie, rapporten en verwerking van salarisadministratie.
Paychex Flex is een alles-in-één-oplossing voor payroll en HR waarop je kunt voortbouwen naarmate je bedrijf groeit of verandert. Gebruik het om salarisadministratie uit te voeren en je HR-administratie, pensioen en verzekeringsbeheer te integreren met uitstekende service en deskundige kennis van de regelgeving die van invloed kan zijn op je bedrijf. Ontvang 2 maanden gratis loonverwerking voor een beperkte tijd. Klik op de link voor meer informatie. Meer informatie over Paychex Flex

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Ontdek waarom meer dan 40.000 bedrijven tijd bijhouden met software van Hubstaff. Geen creditcard vereist. Begin vandaag nog met je gratis proefversie van 14 dagen.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps-bewaking, identificeer obstakels en ga verder. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Meer informatie over Tick

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
"Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis!
Cloudgebaseerde software voor urenregistratie ontworpen voor kleine teams en freelancers. Registreer de uren voor projecten met taken, genereer inzichtelijke rapporten en verzend facturen naar klanten. Gratis mobiele apps voor iOS en Android. "Gebruiksvriendelijke urenregistratie" is de meest voorkomende zin waarmee klanten sinds 2002 My Hours beschrijven. Start gratis en upgrade naar PRO wanneer je maar wilt. Meer informatie over My Hours

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer
Krachtige, enkelvoudige toepassing met één gebruikerservaring en geen interfaces. Elimineert het onderhouden van interfaces tussen de module en de database.
Dayforce is een wereldwijd HCM-platform dat de werknemerservaring transformeert. Het integreert gegevens uit de gehele levenscyclus van medewerkers om betere besluitvorming op elk niveau mogelijk te maken. Dayforce is een uitgebreid cloudplatform dat in één toepassing HR, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, personeelsbeheer en talentbeheer combineert. Het schaalbare platform is gebaseerd op één flexibel systeem voor regels gecombineerd met realtime updates en berekeningen die helpen bij het voldoen aan complexe wettelijke vereisten. Meer informatie over Dayforce HCM

Functies

  • Roosterbeheer
  • Personeelsplanning
  • Werknemersdatabase
  • Overurenberekening
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Urenregistratie software

Urenregistratie software registreert de totale tijd die medewerkers aan taken en projecten besteden. Deze software legt de tijd van de werknemers, de uurlonen en de factureringstarieven van de klanten vast en gebruikt deze informatie om de facturering en het loonbeheer te automatiseren.

De voordelen van urenregistratie software

  • Effectieve registratie voor freelancers en externe werknemers: nu bedrijven steeds meer de kant op gaan van mobiele personeelsbestanden, vormt deze trend een veelvoud aan uitdagingen op het gebied van urenregistratie. Het is frustrerend om de aanwezigheid en de gewerkte tijd van elke freelancer of medewerker op afstand afzonderlijk bij te houden. Urenregistratie software registreert de aanwezigheid en de gewerkte tijd van medewerkers en verzamelt deze op een dashboard voor managers. Sommige urenregistratie tools bieden ook een geautomatiseerde schermregistratie, die gebruikers in staat stelt om de totale tijd die wordt besteed aan niet-werkactiviteiten door werknemers op afstand en freelancers te controleren.
  • Efficiënte loonadministratie: loonberekening is een tijdrovend proces. Loonadministratiemanagers moeten samenwerken met werknemers en hun managers om een reeks gegevens te verzamelen zoals urenstaten, uurloon, verlofgegevens en overuren om de compensatie van werknemers te berekenen. De urenregistratie tool registreert de in- en uitchecktijd van de werknemers en biedt de gebruikers rapporten over het totale aantal gewerkte uren en opgenomen verlofdagen. De software bevat ook andere loonberekeningsfactoren, zoals gedifferentieerde lonen en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werknemers.

Algemene functies van urenregistratie software

  • Factureerbare en niet-factureerbare uren: het bijhouden van factureerbare en niet-factureerbare uren met betrekking tot een project.
  • Online urenregistratie: het registreren van werknemers- en taaktijden met behulp van online toepassingen die toegankelijk zijn en gesynchroniseerd kunnen worden via een browser, mobiele app of desktoptoepassing.
  • Automatische tijdregistratie: het registreren van de in- en uitchecktijd van werknemers en het berekenen van het aantal gewerkte uren. Gebruikers kunnen ook de uren vastleggen met behulp van biometrische en andere elektronische methoden voor urenregistratie.
  • Werknemersbestand: het opslaan van de contactgegevens van het personeel en de projectstatus.
  • Overuren berekenen: het registreren en beheren van overuren voor werknemers.

Overwegingen bij de aankoop van urenregistratie software

  • Mobiele toegang: als gevolg van een toenemende trend in mobiele personeelsbestanden is mobiele toegang een noodzaak geworden in de huidige softwaremarkt. Met een mobiele urenregistratie toepassing kunnen externe medewerkers hun agenda's vastleggen, verzoeken voor verlof indienen en waar ze ook zijn wijzigingen in hun agenda's bekijken. Sommige producten bieden ook gps-tracking, waarmee managers de tijd kunnen bijhouden die hun buitendienstmedewerkers op een locatie van de klant doorbrengen. Bedrijven die op dit moment een beleid voor werken op afstand voor hun werknemers hebben of van plan zijn dit in de komende twee tot drie jaar in te voeren, moeten de producten op basis van deze functionaliteit evalueren.
  • Nalevingsvereisten: de bedrijven van vandaag zijn onderworpen aan een aantal loonadministratie- en loongerelateerde bepalingen volgens de plaatselijke en nationale wetgeving. De Fair Labor Standards Act (FLSA) schrijft bijvoorbeeld strenge normen voor met betrekking tot minimumlonen en vergoedingen voor overwerk en legt zware sancties op aan bedrijven die zich niet aan de regels houden. Een urenregistratie tool die deze naleving bijhoudt waarschuwt managers wanneer de uren van de werknemers de aanbevolen niveaus overschrijden en zorgt ervoor dat overuren worden opgenomen in het loon van de werknemers. Urenregistratie tools bieden ook standaardrapporten met betrekking tot deze naleving. Bedrijven moeten een lijst opstellen van naleving en regelgeving in hun branche, en een shortlist maken van urenregistratie systemen die deze ondersteunen.
  • AI (Artificial Intelligence) is de volgende grote ontwikkeling in urenregistratie: de behoefte aan efficiënte methoden voor het vastleggen van werktijd stimuleert de vraag naar kunstmatige intelligentie in urenregistratie software. AI-technologieën, zoals gezichtsherkenning, bieden leveranciers van urenregistratie software een onfeilbare manier om de tijd van werknemers vast te leggen. Deze methoden automatiseren niet alleen de urenregistratie van medewerkers, ze elimineren ook gevallen van frauduleus inchecken voor anderen. In de komende vijf jaar zijn er steeds meer gevallen van gebruik van kunstmatige intelligentie in urenregistratie te verwachten.
  • Chatbots worden steeds vaker gebruikt: de invoering van chatbots neemt sneller dan ooit toe. In navolging van deze trend zijn leveranciers van urenregistratie software ook begonnen met het verkennen van een aantal use cases voor chatbots in hun software-oplossingen. Chatbots kunnen bijvoorbeeld met medewerkers communiceren om de status van hun huidige taken vast te leggen. De informatie wordt automatisch ingevuld op urenstaten, waardoor het niet nodig is om de activiteiten van de werknemers handmatig bij te houden.