45 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over SalesRabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor beveiligingsinstallateurs. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Sales and scheduling e-commerce platform designed to boost sales for service businesses with mobile and virtual workforces. Meer informatie over MarketBox
MarketBox helps service businesses with mobile or virtual workforces scale and grow with our sales and scheduling e-commerce platform. MarketBox enables a business to manage all customer sales, service provider availability, travel zones, travel time and payment processing via our customizable online e-commerce sales tool. We help businesses grow and convert more leads into sales with an interface that is easy and engaging for customers to use and automations that cut down on admin headaches. Meer informatie over MarketBox

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle installatiesoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je beveiligingsinstallatiebedrijf, waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt installateurs van beveiligingssystemen om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt installateurs van beveiligingssystemen om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Voeg planning, dispatching en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor beveiligingswerkzaamheden.
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je beveiligingsdiensten te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, urenregistratie en alle andere behoeften van het moderne beveiligingsbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Run een productiever, efficiënter en winstgevender beveiligingsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender beveiligingsbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Service Fusion helpt beveiligingsinstallatiebedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Service Fusion helpt beveiligingsinstallatiebedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die beveiligingsinstallatiebedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die elektronische beveiligingsbedrijven helpt bij het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten om de winst te verhogen. Als je worstelt met kostprijsberekening, kostenramingen, planning of andere gebieden van je workflow, kan simPRO je uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantooractiviteiten verbindt met technici in het veld. Hou je beveiligingsinstallatie- en onderhoudsprojecten op het juiste spoor met simPRO. Meer informatie over simPRO

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Stroomlijn de serviceplanning, verhoog de productiviteit van de werknemers, verbeter de klanttevredenheid en genereer meer opdrachten.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om installateurs van beveiligingssystemen gebruikersgemak te bieden met ongelooflijke flexibiliteit. De software is ontworpen als een mobiel platform, zonder bestaande technologieën om te wijzigen of van te migreren. De software wordt gecombineerd met de beste implementatie-, on-boarding- en ondersteunende diensten uit de sector. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar. Meer informatie over GeoNext

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het veld als op kantoor, zorgt FieldPulse ervoor dat je de controle hebt over een professioneel, snel, voorbereid en winstgevend bedrijf. Beheer het werkschema, blijf in contact met je teams en klanten, en waarborg de kwaliteitservaring die je klanten verwachten. Het is een alles-in-één oplossing. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Met Joblogic software voor servicebeheer kun je de productiviteit van je personeel verhogen, werkprocessen vereenvoudigen en je bedrijfsinkomsten verhogen. De cloudgebaseerde software richt zich op installateurs van beveiligingssystemen met functies zoals taakplanning, beheer van bedrijfsmiddelen, facturen, offertes en realtime volgen van technici. Laat je beveiligingsinstallatie- en onderhoudsbedrijf groeien met de cloudgebaseerde software van Joblogic. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over JobLogic

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
A visual management platform & database as flexible as a spreadsheet to create, automate and manage custom-tailored business processes
TimeTonic is as flexible as a spreadsheet and makes it incredibly simple to organize and manage information. TimeTonic is smart database that allows users to create their custom web & mobile apps in minutes, without programming (no-code). For SMEs and Groups in need of agility to manage their ressources (HR, Finances, building, etc) and their activities (field service intervention, CRM, Projects, tasks, etc) or any other data, in a simple, visual and collaborative way ! Meer informatie over TimeTonic

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Creates custom-built field service management, security system installation and scheduling systems for field service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, security system installation and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Meer informatie over Less Paper

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
ReachOut is one of the most flexible and affordable service scheduling software in the market. Cloud-based solution. Mobile-optimized.
ReachOut's powerful web backend and intuitive mobile apps empower businesses to manage their entire spectrum of field operations in one place. The superior customer support and intuitive interface help customers get started quickly, and the cloud-based technology ensures data security. Idaho Backflow saved 2 hours a day with ReachOut's digital forms; its reliable scheduling now offers end-to-end visibility into their technicians' schedules! ReachOut is fully integrated with Quickbooks and Xero. Meer informatie over ReachOut Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Antivirus Pro utilizes the IKARUS T3.scan.engine, making it one of the best drive engines in the world.
Antivirus Pro utilizes the IKARUS T3.scan.engine, making it one of the best drive engines in the world.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
User-friendly, industry-specialized software simplifies account management, while our billing and payment services save you time.
User-friendly software built for security dealers, designed to make subscriber account management easy. Handle your recurring services, installation/service appointments, inventory, billing, and collections activities in one place. Our comprehensive recurring billing and payment services save a great deal of time at very affordable rates. Cornerstone's support team is recognized as the best in the business -- we have your back! Meer informatie over Cornerstone Billing

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Service software with customer tracking, workorder and inventory management, billing, accounting & reporting.
20 to 1000 users. The #1 Internet Based software for service businesses gives your growing business a competitive edge. Our web based software application provides real time management to more than 200 service, utility, field management, construction, cable, and ISP companies including Fortune 500 and brand retailers in the United States and around the world. Meer informatie over ProBusinessTools

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Payaca is a job management software that enables tradespeople to convert more leads, automate their workflow and grow their business.
Payaca is a job management software and app that enables businesses within the trade convert more leads, automate their workflow and grow their business: - Create and send interactive quotes, estimates and invoices - Manage customers and pricing - Schedule jobs and assign them to your team - Integrate with leading payment and accounting softwares (including Xero, Quickbooks, Zapier, Stripe) - Track business performance with analytics - Get quality customer service Meer informatie over Payaca

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
D-TEC is the management program that gives mobility to technicians teams in the field, on all devices even offline.
D-TEC is a management program complete with App for filling work reports and mobile technical interventions in the field. Digitize paper forms assistance and maintenance, simplify the work of the technicians at the customer premises and plan future maintenances. D-TEC allows you to work on the move, without Internet, check the status of the work in real time, record working hours for each technician, geolocalize operators in the field. It works on all devices and all operational systems. Meer informatie over D-TEC

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Service and customer management software for security companies for stand alone or that use QuickBooks
Enable your small to medium-enterprise level service business to run more efficiently and effectively with High 5 Software so you can 'Run a Better Service Business. SME delivers an affordable and complete service management solution for companies performing installation, inspection, and maintenance of security systems. Better manage dispatch, routing, work orders, scheduling, and customer details and history all in one place. Automated email and mobile technician products to improve operations. Meer informatie over Service Management Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets. Meer informatie over ServiceLedger

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
App + office software for fieldworkers - schedule job & create an electronic worksheet. App automatically costs the job for invoicing.
ezService App is a native app for engineers that schedules jobs, creates electronic worksheets/dockets and completes industry compliance forms, captures customer signatures, transmits images to the office in real-time. The app will automatically record labour and job times. Also available are customised industry forms - e.g Fire certs, HVAC equipment reports, certifications of installation and design etc You can discuss your individual needs with one of our product specialists & book a Demo Meer informatie over ezServiceHUB

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
SIMS couples easy installation and navigation with strong capabilities for fast and easy alarm handling with a focus on efficiency.
Designed to maximize the effectiveness of your team, SIMS couples easy installation and navigation with strong capabilities for fast and easy alarm handling. The Windows-based platform facilitates efficient data management and reporting through a user-friendly feature set. Comprehensive technical support provided by SIMS helps your solution activate quickly and maintain operational continuity. Meer informatie over SIMS

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Manitou seamlessly integrates multiple inputs, including intrusion, ONVIF-compliant video, access control, GPS, and more.
Manitou delivers an unbeatable combination of cutting edges features, customization capability and comprehensive support. The Manitou platform seamlessly integrates multiple inputs, including intrusion, ONVIF-compliant video, access control, GPS, and more, to give alarm monitoring operators total visibility. Flexible reports coupled with extensive data deliver unprecedented reporting capabilities, integrated with top business software platforms, including SedonaOffice. Meer informatie over Manitou

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Inspection checklists, electronic signature capture, and deficiency tracking tools for field technicians and sales force.
Are you ready to reduce paperwork between field technicians and office personnel? Are work orders, inspections, and invoices getting lost in the paper shuffle? Then get mobilized by using the Mobile SERVICE MANAGER with Inspections! The Mobile SERVICE MANAGER provides critical functions to your field technicians and sales force enabling them to do their work where it occurs... in the field. Meer informatie over SERVICE MANAGER

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Business management software for security system installation professionals.
Since 1985, Micro Key Solutions has provided the best software and customer support in the global security alarm industry. See why more than 4,000 customers say Micro Key is not only the premier software manufacturer for organizations needing integrated monitoring or back office management; they are a full-service, enterprise-level solutions provider. Meer informatie over Millennium Monitoring

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Cloud-based, paperless, & secure: Alarmbiller creates recurring invoices, tracks appointments, schedules work orders, and more.
AlarmBiller enables security dealers to maximize efficiencies and grow their business by consolidating a variety of business features into an all-in-one tool. The solution relieves security dealers of the need to rely on spreadsheets and juggle numerous business systems. Manual invoicing and the guesswork of payment forecasting are eliminated. With financial efficiencies optimized, small- to mid-sized security firms can focus on what they do best – securing the community. Meer informatie over AlarmBiller

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Nederland Lokaal product
ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst.
ServicePlanner is een uitgebreide planning tool voor installatie- en servicebedrijven met één tot tien monteurs in dienst. Onze software is niet alleen geschikt voor het efficiënt plannen van cv-ketelonderhoud. Pianostemmen, glasvezelnetwerken en méér: de enige voorwaarde om met ServicePlanner te werken is dat je als bedrijf minimaal vijftig procent van je afspraken bij particulieren uitvoert. Meer informatie over ServicePlanner

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
False Alarm Billing Software Cloud Based or desktop based. EnablePoint has been providing false alarm solutions since 2003.
Designed for municipalities, Police and Fire departments that count and assess fees or warnings for false alarm incidents. Our desktop FAB (False Alarm Billing) and WEBFAB ( Cloud based False Alarm Billing ) products are flexible enough to handle any ordinance; Separate warning letters for registered or not registered addresses, separate fines for police, fire, registered, not registered, dispositions, etc. If we have not already addressed a unique issue in our software, we will add it for you. Meer informatie over False Alarm Billing and Tracking

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Manage operations, customer service, accounting, business analysis & planning in efficient, cost-effective ways.
Manage operations, customer service, accounting, business analysis & planning in efficient, cost-effective ways.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Central Station Software - Monitor Alarm & CCTV Systems in a Multi-User Windows-Based Software environment.
Central Station Software - Monitor Alarm & CCTV Systems in a Multi-User Windows-Based Software environment. Patriot Systems provides complete alarm monitoring solutions based on an evolving feature sets with a wide range of modules. Incorporating the latest security technologies Patriot delivers an extensive and seamless alarm automation system that is not only powerful but is also flexible and reliable. Its stable but dynamic feature system which can adapt rapidly to market requirements. Meer informatie over Patriot

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Central station monitoring software - Wysiwyg Reports, pager messaging, email messaging, pdf and image viewing and more.
Central station monitoring software - Wysiwyg Reports, pager messaging, email messaging, pdf and image viewing and more.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Home automation tool which enables control and mechanization of smart buildings through KNX systems.
Home automation tool which enables control and mechanization of smart buildings through KNX systems.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Competitively priced, RFID-based and Mobile Key integrated Smart Locks from Hoist Group are at the cutting edge of hospitality tech.
RFID based locks for hospitality businesses, integrated with Mobile Key Solution as well as several hotel management solutions.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
ManitouLITE is UL-listed alarm monitoring software for the modern central station, available on-premises or in the cloud.
ManitouLITE (formerly known as ManitouNEO) is an alarm monitoring platform for the modern central station which seamlessly integrates intrusion, video, access control, lone-worker protection, and GPS into a single, web-based user interface. ManitouLITE includes multiple new features to improve the user experience and can be installed on-premises or hosted through our UL-listed Cloud solution. Meer informatie over ManitouLITE

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
stages is the leading alarm and device monitoring automation platform integrating customer management, data communication, & cyber sec.
stages elevates the effectiveness of alarm monitoring centers by enhancing operational performance and strengthening cybersecurity. World-class automation helps monitoring center teams implement action plans, enhance communications, manage secondary tasks, and drive response to critical incidents. Centralized, repeatable processes guide operators through every step, reducing training time and maximizing effectiveness. Innovative queueing functionality allows dynamic prioritiz Meer informatie over stages

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
Monitoring centers get the power of Manitou with less cost & maintenance. Hosted in Bold Groups UL Listed Cloud data centers.
Manitou Cloud Services relieves central monitoring stations of the burden of managing infrastructure and delivers an exceptional monitoring solution at a fraction of the upfront cost. Ongoing IT maintenance costs can also be reduced as servers and other hardware are maintained by Bold Group. As the infrastructure is already operational at Manitou’s UL- and HIPAA-compliant data centers, onboarding and activation is quick and easy. Meer informatie over Manitou Cloud Services

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen
ManitouPSIM integrates multiple unconnected security apps and sub-systems to provide complete security visibility in a single platform.
ManitouPSIM helps central monitoring stations move beyond fragmented security inputs and delivers a truly unified approach. An integrated visual display reduces operator response time and enables the effective prioritization of incidents. Security integration drives business performance through increased efficiency and cost savings. Meer informatie over ManitouPSIM

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Offertes
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Plannen