Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kuuroord software

Kuuroord software automatiseert en beheert activiteiten van de gezondheidszorg/kuuroorden. Kuuroordoplossingen zijn meestal eenvoudig te integreren met kassa's, barcodelezers en andere hardware voor verkooppunten. Kuuroorden bieden behandelingen zoals huidverstrakking, laserontharing, peelings, liposuctie, cosmetisch tandheelkundig werk en meer. Kuuroorden gebruiken deze toepassingen meestal om efficiëntie en waarde toe te voegen aan een grote hoeveelheid bedrijfsprocessen, waaronder afspraakplanning, online kalender, klantenbeheer en marketing, werknemersgegevens, commissieberekening, voorraadbeheer, loonlijst, verkooppunten en meer. Zie ook: salon software.

Nederland Lokale producten weergeven
51 resultaten
Fresha is toonaangevende software voor kuuroorden en is volledig abonnementsvrij. Meer informatie over Fresha
Fresha is toonaangevende software voor kuuroorden en is volledig abonnementsvrij. Fresha wordt gebruikt door meer dan 50.000 spa's en massagecentra met meer dan 150.000 therapeuten wereldwijd, die meer dan 20 miljoen afspraken per maand boeken. Fresha is eenvoudige, flexibele en krachtige boekingssoftware voor je bedrijf en is volledig abonnementsvrij. Fresha heeft alle geavanceerde functies die je nodig hebt om je bedrijf te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en houd je kuuroord georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, voert Acuity de patiëntenintakes uit en het stuurt merkeigen en aangepaste bevestigingen, stuurt sms- en e-mailherinneringen, bewaart persoonlijke gezondheidsgegevens, laat patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid, verwerkt betalingen en markeert patiënten als ingecheckt. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Software voor planning van spasessies en nog veel meer. De MINDBODY-software voor spa's maakt het eenvoudig om je dagelijkse taken uit te voeren. Meer informatie over Mindbody
MINDBODY-software voor spa's is ontworpen om je te helpen je bedrijf te beheren en te laten groeien, zodat je je balans en sereniteit kunt behouden. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen handbereik kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, personeels- en klantprofielen beheren en no-shows voorkomen met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Bovendien kun je met een pakket van ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en zorgen dat bestaande blijven terugkomen. Geniet van meer tijd om je te concentreren op je klanten. Plan vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Online boekingssysteem met herinneringen voor kuuroorden! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt voor kuuroorden, een systeem waarmee je professioneel overkomt en dat voldoet aan al je online behoeften. Je krijgt een volledige website, of een boekingswidget als je al een website hebt, waarop je je bedrijf kunt presenteren en afspraken kunt aannemen en producten, cadeaubonnen en service-uitbreidingen kunt verkopen. Beheer je kuuroord met één oplossing; website, accepteer boekingen, marketinginitiatieven, bedrijfsstatistieken en betalingen zowel online als op locatie. Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Zenoti is cloudsoftware voor kuuroorden. Klanten hebben in de afgelopen 2 jaar hun omzet met gemiddeld 60% laten groeien.
Cloudsoftware voor kuuroorden. Meer dan 5.000 klanten in 32 landen gebruiken Zenoti om hun bedrijf te ondersteunen. Zenoti is een alles-in-één software die op de achtergrond elk aspect van je bedrijf ondersteunt. Het bekroonde platform helpt je om de gastenervaring te verbeteren, de activiteiten op meerdere locaties te stroomlijnen en echte bedrijfsresultaten te genereren, zoals verhoogde klantloyaliteit en hogere omzet. Meer informatie over ZENOTI

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je kuuroord beter te runnen.
Blaas je bedrijf nieuw leven in en vereenvoudig de manier waarop je je dagelijkse taken uitvoert met de kuuroordsoftware van Booker. Beheer je online boekingen, point-of-sale, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en vertrouwde gezichten terugbrengt – allemaal vanaf één platform. Altijd en overal toegang tot je zaak met de veilige, kosteneffectieve en handige cloudgebaseerde software van Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit! Meer informatie over Timely

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono-platform is ontworpen om de administratieve taken en dienstverlening voor kuuroorden te stroomlijnen. Maximaliseer je productiviteit via gebruiksklare formulieren voor veelvoorkomende procedures en onderzoeken, waaronder chemische peelings, gezichtsbehandelingen, botoxinjecties en meer. Vul automatisch elke combinatie van aangepaste codes in op je formulieren om factureringsprocessen voor patiëntbetalingen te vereenvoudigen. Gebruik daarnaast integraties van derden voor betalingsverwerking en aankopen van patiënten. Blijf in contact met patiënten! Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Pabau is een complete toepassing voor het beheer van kuuroorden en wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK.
Pabau is een complete toepassing voor het beheer van kuuroorden en wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers << Beheer de marketing, afspraken, voorraad en het personeel met volledige ondersteuning.
>>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers <<< Het bekroonde Phorest biedt alles wat je nodig hebt om je klanten vaker te laten langskomen, meer te laten uitgeven en doorverwijzingen te genereren, inclusief e-mail-/sms-marketing, apps met logo van de salon en loyaliteitsprogramma (TreatCard), geautomatiseerd contact met klanten die dreigen af te haken plus Google-, Yelp- en Facebook-beoordelingen. Bovendien kun je moeiteloos afspraken, voorraden, roosters beheren en een reeks rapporten ontvangen over alle onderdelen van je salon. Meer informatie over Phorest

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Nederland Lokaal product
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.
SuperSaaS maakt online afsprakenplanning voor je bedrijf eenvoudig, flexibel en betaalbaar. Eenvoudig in te stellen voor beginners, maar toch geavanceerd genoeg om in alle behoeften te voorzien. Gratis proefversie en uitstekende klantenondersteuning. Update je realtime beschikbaarheid vanuit Outlook of Google Agenda. Accepteer betalingen online. Koppel je op maat gemaakte boekingskalender moeiteloos aan je eigen site. Bied vaste klanten herhaalboekingen aan en vraag om specifieke informatie tijdens het boeken, zoals behandelingsgegevens of medische aandoeningen. Meer informatie over SuperSaaS Online Reserveringssoftware

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Laat klanten 24/7 online afspraken boeken, reken af met papierwerk en krijg zelfs sneller betaald. vcita: alles-in-één app voor je spabedrijf.
vcita maakt het runnen van je spa een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te bewaren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken via een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in een mum van tijd door het verzenden van merkeigen offertes, facturen en ontvangstbewijzen. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: creëer strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform.
Millennium biedt alles wat je nodig hebt om je schoonheids- of wellnessbedrijf te runnen en te laten groeien. Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform. Intuïtieve technologie zorgt ervoor dat je altijd gesynchroniseerd bent, van je pc of Mac-computer tot alle iOS- en Android-apparaten, waar je ook bent. Dat wordt bedoeld met betere prestaties leveren. Meer informatie over Meevo

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
PatientNOW is ontworpen om je meer geld te laten verdienen met software die je kuuroord runt en ervoor zorgt dat je patiënten levenslang terugkeren.
PatientNOW is een bedrijf op het gebied van kuuroordsoftware dat uitgebreid praktijkbeheer, patiëntbetrokkenheid en EPD-oplossingen biedt voor kuuroorden en esthetische praktijken. Het kuuroordproduct is een veelzijdig, eenvoudig te gebruiken systeem dat perfect is voor zowel kleine als grote kuuroorden. PatientNOW heeft alle functies die een kuuroord nodig heeft om efficiënter te worden en de omzet te verhogen. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Praktijkbeheersoftware die alles biedt wat je nodig hebt om je gezondheidskliniek te stroomlijnen.
Power Diary is de online praktijkbeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 26.000 profesionals. Het omvat agendabeheer, afspraakherinneringen (via sms en e-mail), sjablonen voor behandelingsnotities, klantfacturering, online boekingen, 2-weg sms-chat en nog veel meer. Klanten variëren van individuele artsen tot grote praktijken met meerdere locaties en bestaan meestal uit fysiotherapeuten, psychologen, logopedisten, podologen, massagetherapeuten, natuurgeneeskundigen, osteopaten, chiropractoren of counselors en dergelijke. Meer informatie over Power Diary

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Smartphone-compatibele planningstool voor kleine, op afspraken gebaseerde bedrijven. Ondersteunt het online boeken van afspraken en apparaatsynchronisatie.
Smartphone-compatibele planningstool voor kleine, op afspraken gebaseerde bedrijven. Ondersteunt het online boeken van afspraken en apparaatsynchronisatie. Meer informatie over Ovatu

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Geen commissies op boekingen, geen consumentenkosten. Vaste abonnementen vanaf $ 39,95 per maand. Verhoog moeiteloos je omzet.
Betaald abonnement vanaf $ 14,95/maand, GEEN commissies. Een compleet planningssysteem voor afspraken en workshops, voor wellness-centra met meerdere medewerkers, ruimtes en zelfs locaties. Sluit de Bookeo-widget in op je website en Facebook-pagina om 24/7 online boekingen en betalingen te accepteren, met realtime beschikbaarheid. Upsell behandelingen met extra's en opties. Bied prepaid pakketten, cadeaubonnen, promoties en meer aan. Verzend e-mail/sms-bevestigingen en herinneringen. Beheer boekingswijzigingen, annuleringen en personeelsroosters. Meer informatie over Bookeo

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Online planning voor bedrijven gemakkelijk gemaakt.
BookSteam is cloudgebaseerde planningssoftware gericht op kleine en grote bedrijven wereldwijd. BookSteam biedt een breed scala aan flexibele tools voor agendabeheer waarmee afspraken en het proces van lessenplanning voor jou en je klanten worden geautomatiseerd. Zorg dat je de concurrentie voor blijft en gebruik BookSteam om je bedrijf te promoten en te laten groeien! Meer informatie over BookSteam

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Kitomba is de complete software voor bedrijfsvoering die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen.
Kitomba is de complete software voor bedrijfsmanagement die sinds 2002 duizenden salons, spa's en klinieken helpt succes te behalen. Het heeft alle branchespecifieke functies die je nodig hebt om je bedrijf succesvol te beheren, samen met de ondersteuning die je zoekt. Het bieden van gratis onverslaanbare ondersteuning is altijd een belangrijk onderdeel geweest. Het toegewijde ondersteuningsteam is 7 dagen per week beschikbaar, ook buiten kantooruren en in het weekend, en is beschikbaar via telefoon, e-mail of chat. Meer informatie over Kitomba Salon and Spa Software

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Reservio is software voor afspraak- en evenementenplanning die zorgvuldig is geoptimaliseerd voor meer dan 70 bedrijfscategorieën. Voor altijd gratis.

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Complete oplossing voor bedrijfsvoering voor medische en schoonheidssalons, wellnesscentra, zelfs individuele masseurs.
Orchid Spa-software is een HIPAA-conforme, gebruiksvriendelijke oplossing voor de bedrijfsvoering van wellnesscentra, medische kuuroorden, schoonheidssalons, en huidklinieken. Ondersteund op Windows-pc's, volledige cloudimplementatie, iOS- en Android-tablets en -telefoons. Orchid houdt al je afspraken, medewerkers, klanten, diensten, salarisadministratie, inventaris, bedrijfsstatistieken en nog veel meer bij. Bewaar voor-en-na-foto's, zet terugkerende marketingcampagnes op en gebruik sms-berichten om afspraakherinneringen te verzenden en klantbevestigingen te ontvangen. Meer informatie over DaySmart Spa

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Slim planningsproduct dat synchroniseert met je agenda en waarmee je vergaderingen, afspraken en boekingen kunt inplannen.
Maak een boekingspagina die je kunt integreren in je website, social media of een link ernaar delen in je e-mailhandtekening. Voeg je eigen logo en kleuren toe om je boekingspagina helemaal eigen te maken. Vertaal het en pas de tekst van je pagina aan zoals jij dat wilt. Voeg aangepaste vragen toe en verzamel op een veilige manier gegevens van je klanten voor afspraken. Verbind het platform met je Google- of Outlook-agenda's voor synchronisatie in beide richtingen, zodat klanten je alleen maar kunnen boeken wanneer je beschikbaar bent. Meer informatie over Upvio

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Aesthetic Record is een HIPAA-conform mobiel systeem voor medische fotografie dat speciaal is ontworpen voor de esthetische sector.
Aesthetic Record is een HIPAA-conform mobiel systeem voor medische fotografie dat speciaal is ontworpen voor de esthetische sector. Dit platform combineert de nieuwste technologie om medische fotografie, patiëntbeheer en kliniekbeheer eenvoudig te maken. De mobiele app brengt patiëntendossiers en procedurebeheer naar een geheel ander niveau. Als je de app nog niet hebt gedownload, doe dit dan nu. Meer informatie over Aesthetic Record

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Websites voor salons en spa's, online boekingen, klantbeheer, automatische sms-herinneringen, promoties en e-marketing, cadeaubonnen ... Gratis proefversie!
Zij hebben inzicht in het web, zodat jij dat niet nodig hebt. Het aanbieden van krachtige online tools voor het beheren van boekingen, werknemers en klanten, cadeau- en productverkoopfuncties, ontwerpaanpassing en nog veel meer. Dit gebruiksvriendelijke intuïtieve systeem biedt je een prachtige website en functies om nieuwe klanten aan te trekken en je bedrijf op te bouwen. Geautomatiseerde tekstherinneringen, loyaliteitspunten en e-mailmarketing zorgen ervoor dat je klanten terugkomen. Perfect voor een individu ($ 10 korting), krachtig genoeg voor een salon of spa met meerdere locaties. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over SalonBuilder

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Alles wat je nodig hebt in kuuroord-software, zoals afspraken, point of sale, elektronische formulieren, foto's en volledige klantprofielen.
You'reOnTime is de cloudgebaseerde kuuroordsoftware waarmee je niets tekortkomt. Of je nu een enkele exploitant bent of tien medewerkers in dienst hebt, de flexibele, geautomatiseerde functies zorgen ervoor dat je je minder zorgen hoeft te maken over het beheer en beter kunt voorzien in de behoeften van je klant. Van het boeken van afspraken met geautomatiseerde herinneringen en elektronische formulieren tot een compleet verkooppuntsysteem, e-mail of sms-marketing, uitgebreide rapportages, dashboards en meer, alles in een gebruiksvriendelijk en betaalbaar pakket. Meer informatie over You'reOnTime

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Sinds 2006 is Wylie marktleider op het gebied van voorraad-, verkoop- en klantinformatiesoftware.
Wylie Systems Inc. is al 10 jaar actief in de software-as-a-service-sector. Wylie is marktleider in het bieden van de voordelen van cloudgebaseerde systemen aan bedrijven die de planning van afspraken, voorraadbeheer, het bijhouden van klantgegevens en het converteren van leads nauwlettend moeten volgen. Meer informatie over Wylie

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Remedly voor kuuroorden biedt alle software die je kuuroord nodig heeft. Ervaar het zelf, plan een gratis gepersonaliseerde demo.
Remedly voor kuuroorden biedt alle software die je kuuroord nodig heeft in één cloudgebaseerde oplossing. Door Capterra in 2020 erkend als de toonaangevende software met het meeste gebruiksgemak voor kuuroorden. Pak planning, facturering, elektronische medische dossiers, marketing, voorraadbeheer en meer aan, allemaal in één systeem. Remedly automatiseert repetitieve, handmatige taken en stroomlijnt workflows. De HIPAA-conforme software van Remedly bevat: EPD, praktijkbeheer, patiëntenportal, analyse en rapporten, e-commerce, marketing. Meer informatie over Remedly

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Alles-in-één softwareoplossing: Klantenbeheer + online boekingssysteem + ploegendienstplanning + marketingtools + geautomatiseerde herinneringen
Shore is de toonaangevende softwareoplossing voor kuuroorden met functies zoals online boeken, klantenbeheer en digitale marketing. Met Shore kunnen je klanten 24/7 afspraken maken en hoef je geen onnodige tijd aan de telefoon te besteden. Verminder no-shows met maximaal 50% met geautomatiseerde herinneringen en zorg ervoor dat je klanten terugkomen dankzij een slimme klantendatabase en nieuwsbrieffunctie. Meer informatie over Shore

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
SimpleSpa is de beste online software voor afsprakenbeheer en is ontworpen om je bedrijf te verbeteren
Haal je spa-software bij SimpleSpa. Een eenvoudig te gebruiken webgebaseerde app waarmee je je afspraken kunt beheren. Hiermee kunnen je klanten afspraken met je boeken, zelfs wanneer je niet beschikbaar bent. Ontvang meer geboekte afspraken dan ooit, met responsieve en duidelijke reserveringspagina's voor afspraken, een boekingsknop voor je bedrijfswebsite, afsprakenbevestigingen en herinneringen per e-mail, personeelsplanning en nog veel meer. Haal nu je SimpleSpa-account! Meer informatie over SimpleSpa

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Gratis personal trainer software. Ontworpen voor fitness-, gezondheids- en wellnessprofessionals. Planning, betalingen, berichtenuitwisseling in één app.
Een geïntegreerde en mobiele oplossing voor fitness- en gezondheidsprofessionals. PocketSuite biedt bedrijfseigenaren één tool om arrangementen te verkopen, lessen online in te plannen, ontheffingen voor e-handtekeningen te verzenden, creditcardbetalingen te innen en meer. Tegelijkertijd biedt het je klanten een ongelooflijk handige klantervaring via sms. Meer informatie over PocketSuite

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Complete beheersoftware voor het beheren van lidmaatschappen, boekingen en betalingen. Software voor het beheer van kuuroorden om de bedrijfsvoering van kuuroorden te beheren.
De software voor het beheer van kuuroorden lost al je beheerproblemen op, zoals het plannen van afspraken, het beheer van vragen, lidmaatschapspakketten, betalingen en facturen enz. Je kunt klanten via e-mail en sms herinneringen sturen over hun afspraakdatum en -tijd, details van lidmaatschapspakketten, facturen, speciale aanbiedingen en kortingen. Het is complete cloudgebaseerde ERP- en CRM-software. Prijzen vanaf $ 10 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Membroz

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Biedt een intuïtief, eenvoudig touchscreenontwerp en flexibiliteit voor marketing en praktijkbeheer.
MD-Ware is krachtige software voor het beheer van marketing en praktijken. MD-Ware biedt een intuïtief, eenvoudig touchscreen-ontwerp en flexibiliteit. Het platform heeft een QuickBooks Link, creditcardmodule, online boeking, MD-EPD, geweldige technische ondersteuning en geautomatiseerde marketing. Meer informatie over MDWare

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Afspraken maken, online boeken, personeelsbeheer, verkooppunt en marketing vanuit één enkele, naadloze oplossing.
SpaGuru biedt software-oplossingen die voldoen aan je unieke zakelijke vereisten. ChiDesk is cloudgebaseerde software die in één oplossing afsprakenplanning, online boeken, personeelsbeheer, point of sale en marketingfunctionaliteit biedt. ChiDesk is een ideale oplossing voor spa's, salons, fitness en medische professionals. Er is ook een geïnstalleerd Windows-product genaamd SpaGuru, voor bedrijven die nog niet bereid zijn om over te stappen naar de cloud. Meer informatie over ChiDesk

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Helpt je je verkoop te automatiseren met vervolgacties en facturen, afspraken, pakketten en lidmaatschappen, en campagnes te beheren om zakelijke doelen te bereiken.
Beheer alle aspecten van je salon met één gebruiksvriendelijk POS-systeem. Met Salonist kun je al je salon- en spacentrumtaken automatiseren, inclusief het boeken van afspraken, planning en personeelsbeheer. Met de software kun je je salon beheren als nooit tevoren. De software voor salonbeheer is ontworpen om technologie te gebruiken en is zeer productief en efficiënt. De boekingsgegevens van de klanten worden nauwkeurig bijgehouden met hun gegevens. Je kunt ze in de toekomst gemakkelijk gebruiken. Meer informatie over Salonist

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Cliniko is een tool voor praktijkbeheer die geliefd is bij en vertrouwd wordt door meer dan 30.000 zorgprofessionals over de hele wereld.
Cliniko is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door duizenden zorgverleners in meer dan 95 landen over de hele wereld. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen en nog veel meer. Het werkt geweldig voor eenmanspraktijken, grote teams en alles daartussenin. Geliefd bij fysiotherapeuten, podotherapeuten, therapeuten, chiropractors, massagetherapeuten en meer. Probeer het 30 dagen gratis zonder betalingsinformatie. Meer informatie over Cliniko

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Cap Cadeau is een beheeroplossing voor cadeaubonnen en vouchers voor professionals.
Cap Cadeau is een oplossing die is ontworpen voor professionals in de hotel-, restaurant-, wellness-, toerisme- en vrijetijdssector en biedt in één enkele interface de middelen om cadeaubonnen en vouchers te verkopen via: - een e-commercemodule die geïntegreerd kan worden op de websites van de vestigingen; - een verkoopinterface voor fysieke locaties; - distributie op partnersites en marktplaats om de zichtbaarheid van de aanbiedingen te vergroten. Alles is gegroepeerd in één enkele tool voor eenvoudig beheer. Meer informatie over UBILIZ

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Intelligent ontworpen software voor salons. Alle functies voor $ 48 per jaar.
MioSalon is een online beheersoftware voor salonbezitters om de bediening aan de receptie en andere dagelijkse activiteiten te automatiseren, zoals afspraken, online boekingen, facturering, het bijhouden van klanten, medewerkers, voorraadbeheer, sms- en e-mailmarketing (geïntegreerd met MailChimp) en een dynamisch feedbacksysteem voor klanten. Alle functies voor $ 48 per jaar. Meer informatie over MioSalon

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
De snelle, eenvoudige en praktische online oplossing voor spa- en salonbeheer. Laat Neko Salon Software je ondersteunen met slimme tools.
Neko Spa en Salon Software is een snelle, eenvoudige en praktische online oplossing voor salonbeheer waarmee je met behulp van slimme tools meer klanten naar je salon kunt brengen! Je kunt er altijd en overal verbinding mee maken: het is simpelweg een veel betere manier om te werken! Stop met geld te verliezen door no-shows: de automatische sms- en e-mailherinneringen verminderen je aantal no-shows. Je kunt herinneringen moeiteloos aanpassen op je klanten en instellen hoe ver van tevoren de herinneringen worden verzonden. Meer informatie over Neko

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Boek sneller afspraken met PC-gebaseerde software voor afspraakplanning. Geen maandelijkse kosten. Beheer meerdere planningen. Download de gratis demo.
De software van Customer Appointment Manager voor afsprakenplanning is de snelste manier om afspraken te boeken. Door het intuïtieve ontwerp is Customer Appointment Manager gemakkelijk te leren en te gebruiken. Zelfs mensen zonder veel computerervaring zullen in een mum van tijd afspraken plannen. Behandel meer verzoeken en boek meer bedrijven met de wachtlijst van Customer Appointment Manager. Stuur e-mailherinneringen om te voorkomen dat mensen niet komen opdagen. Gebruik de gepersonaliseerde brieven om speciale aanbiedingen te versturen. Download de gratis demo. Meer informatie over Customer Appointment Manager

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Ben je op zoek naar een alternatief voor CRM-software? Twee stappen vooruit. Maak het runnen van je bedrijf slimmer, beter, sneller. Onmiddellijk.
Ben je op zoek naar een alternatief voor CRM-software? Twee stappen vooruit. Maak het runnen van je bedrijf slimmer, beter, sneller. Onmiddellijk. ClinicSoftware.com is een volledig pakket van tools in de cloud die zijn gecreëerd om ondernemingen en op afspraak gebaseerde bedrijven uit elke sector en van elke omvang, zoals klinieken, spa's en salons, te helpen hun omzet te vergroten, tijd te besparen en beter georganiseerd te zijn. ClinicSoftware.com is bekroond als de meest innovatieve software in de sector en wordt aanbevolen door 98% van de klanten. Meer informatie over ClinicSoftware.com

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer
Gratis online software voor afsprakenplanning voor de servicesector. Webpagina met 24/7 boekingen, widgets en vele integraties.
EasyWeek is gratis software voor online afspraken waarmee je je bedrijfszaken kunt regelen. Het is beschikbaar op iOS en Android en kan worden geïntegreerd met Facebook, Google Business, Google Maps, enz. Hier kan de eigenaar een salaris aan medewerkers betalen, een lening uitgeven en nog veel meer. Het platform biedt een database met klantinformatie die wordt geleverd met een loyaliteitsprogramma en meldingen over boekingen voor klanten en masters. EasyWeek is een innovatieve ontwikkelingsdienst die is ontworpen om het zakendoen te vereenvoudigen en de winst te verdubbelen. Meer informatie over EasyWeek

Functies

  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Betalingen verwerken
  • Reserveringsbeheer