Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Kuuroord software

Kuuroord software automatiseert en beheert activiteiten van de gezondheidszorg/kuuroorden. Kuuroordoplossingen zijn meestal eenvoudig te integreren met kassa's, barcodelezers en andere hardware voor verkooppunten. Kuuroorden bieden behandelingen zoals huidverstrakking, laserontharing, peelings, liposuctie, cosmetisch tandheelkundig werk en meer. Kuuroorden gebruiken deze toepassingen meestal om efficiëntie en waarde toe te voegen aan een grote hoeveelheid bedrijfsprocessen, waaronder afspraakplanning, online kalender, klantenbeheer en marketing, werknemersgegevens, commissieberekening, voorraadbeheer, loonlijst, verkooppunten en meer. Zie ook: salon software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Kuuroord software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

56 resultaten

SimpleSpa is de beste online software voor afsprakenbeheer en is ontworpen om je bedrijf te verbeteren Meer informatie over SimpleSpa
Haal je spa-software bij SimpleSpa. Een eenvoudig te gebruiken webgebaseerde app waarmee je je afspraken kunt beheren. Hiermee kunnen je klanten afspraken met je boeken, zelfs wanneer je niet beschikbaar bent. Ontvang meer geboekte afspraken dan ooit, met responsieve en duidelijke reserveringspagina's voor afspraken, een boekingsknop voor je bedrijfswebsite, afsprakenbevestigingen en herinneringen per e-mail, personeelsplanning en nog veel meer. Haal nu je SimpleSpa-account! Meer informatie over SimpleSpa

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Afspraken maken, online boeken, personeelsbeheer, verkooppunt en marketing vanuit één enkele, naadloze oplossing. Meer informatie over ChiDesk
SpaGuru biedt software-oplossingen die voldoen aan je unieke zakelijke vereisten. ChiDesk is cloudgebaseerde software die in één oplossing afsprakenplanning, online boeken, personeelsbeheer, point of sale en marketingfunctionaliteit biedt. ChiDesk is een ideale oplossing voor spa's, salons, fitness en medische professionals. Er is ook een geïnstalleerd Windows-product genaamd SpaGuru, voor bedrijven die nog niet bereid zijn om over te stappen naar de cloud. Meer informatie over ChiDesk

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Fresha is toonaangevende software voor kuuroorden en is volledig abonnementsvrij. Meer informatie over Fresha
Fresha is toonaangevende software voor kuuroorden en is volledig abonnementsvrij. Fresha wordt gebruikt door meer dan 50.000 spa's en massagecentra met meer dan 150.000 therapeuten wereldwijd, die meer dan 20 miljoen afspraken per maand boeken. Fresha is eenvoudige, flexibele en krachtige boekingssoftware voor je bedrijf en is volledig abonnementsvrij. Fresha heeft alle geavanceerde functies die je nodig hebt om je bedrijf te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en houd je kuuroord georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, voert Acuity de patiëntenintakes uit en het stuurt merkeigen en aangepaste bevestigingen, stuurt sms- en e-mailherinneringen, bewaart persoonlijke gezondheidsgegevens, laat patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid, verwerkt betalingen en markeert patiënten als ingecheckt. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Software voor planning van spasessies en nog veel meer. De MINDBODY-software voor spa's maakt het eenvoudig om je dagelijkse taken uit te voeren.
MINDBODY-software voor spa's is ontworpen om je te helpen je bedrijf te beheren en te laten groeien, zodat je je balans en sereniteit kunt behouden. Met een krachtige set hulpmiddelen binnen handbereik kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, personeels- en klantprofielen beheren en no-shows voorkomen met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Bovendien kun je met een pakket van ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en zorgen dat bestaande blijven terugkomen. Geniet van meer tijd om je te concentreren op je klanten. Plan vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Online boekingssysteem met herinneringen voor kuuroorden! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt voor kuuroorden, een systeem waarmee je professioneel overkomt en dat voldoet aan al je online behoeften. Je krijgt een volledige website, of een boekingswidget als je al een website hebt, waarop je je bedrijf kunt presenteren en afspraken kunt aannemen en producten, cadeaubonnen en service-uitbreidingen kunt verkopen. Beheer je kuuroord met één oplossing; website, accepteer boekingen, marketinginitiatieven, bedrijfsstatistieken en betalingen zowel online als op locatie. Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Zenoti is cloudsoftware voor kuuroorden. Klanten hebben in de afgelopen 2 jaar hun omzet met gemiddeld 60% laten groeien.
Cloudsoftware voor kuuroorden. Meer dan 5.000 klanten in 32 landen gebruiken Zenoti om hun bedrijf te ondersteunen. Zenoti is een alles-in-één software die op de achtergrond elk aspect van je bedrijf ondersteunt. Het bekroonde platform helpt je om de gastenervaring te verbeteren, de activiteiten op meerdere locaties te stroomlijnen en echte bedrijfsresultaten te genereren, zoals verhoogde klantloyaliteit en hogere omzet. Meer informatie over ZENOTI

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je kuuroord beter te runnen.
Blaas je bedrijf nieuw leven in en vereenvoudig de manier waarop je je dagelijkse taken uitvoert met de kuuroordsoftware van Booker. Beheer je online boekingen, point-of-sale, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en vertrouwde gezichten terugbrengt – allemaal vanaf één platform. Altijd en overal toegang tot je zaak met de veilige, kosteneffectieve en handige cloudgebaseerde software van Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen. Meer informatie over Goldie

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit! Meer informatie over Timely

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono-platform is ontworpen om de administratieve taken en dienstverlening voor kuuroorden te stroomlijnen. Maximaliseer je productiviteit via gebruiksklare formulieren voor veelvoorkomende procedures en onderzoeken, waaronder chemische peelings, gezichtsbehandelingen, botoxinjecties en meer. Vul automatisch elke combinatie van aangepaste codes in op je formulieren om factureringsprocessen voor patiëntbetalingen te vereenvoudigen. Gebruik daarnaast integraties van derden voor betalingsverwerking en aankopen van patiënten. Blijf in contact met patiënten! Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor fitnessstudio's.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor je fitnessstudio. Het platform biedt onder andere afsprakenplanning, e-mailmarketing, robuuste rapportage, beloningsprogramma's, voortgangslogboeken van klanten, reputatiebeheer, handelsverwerking en loonadministratie. Er zijn geen extra hoge kosten om je planning in je site te integreren, beoordelingen te genereren, e-mails/sms-berichten te verzenden, een beloningsprogramma te gebruiken of marketing te automatiseren. WellnessLiving is ontworpen door klanten, voor klanten. Meer informatie over WellnessLiving

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Pabau is een complete toepassing voor het beheer van kuuroorden en wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK.
Pabau is een complete toepassing voor het beheer van kuuroorden en wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers << Beheer de marketing, afspraken, voorraad en het personeel met volledige ondersteuning.
>>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers <<< Het bekroonde Phorest biedt alles wat je nodig hebt om je klanten vaker te laten langskomen, meer te laten uitgeven en doorverwijzingen te genereren, inclusief e-mail-/sms-marketing, apps met logo van de salon en loyaliteitsprogramma (TreatCard), geautomatiseerd contact met klanten die dreigen af te haken plus Google-, Yelp- en Facebook-beoordelingen. Bovendien kun je moeiteloos afspraken, voorraden, roosters beheren en een reeks rapporten ontvangen over alle onderdelen van je salon. Meer informatie over Phorest

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.
SuperSaaS maakt online afsprakenplanning voor je bedrijf eenvoudig, flexibel en betaalbaar. Eenvoudig in te stellen voor beginners, maar toch geavanceerd genoeg om in alle behoeften te voorzien. Gratis proefversie en uitstekende klantenondersteuning. Update je realtime beschikbaarheid vanuit Outlook of Google Agenda. Accepteer betalingen online. Koppel je op maat gemaakte boekingskalender moeiteloos aan je eigen site. Bied vaste klanten herhaalboekingen aan en vraag om specifieke informatie tijdens het boeken, zoals behandelingsgegevens of medische aandoeningen. Meer informatie over SuperSaaS Online Reserveringssoftware

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Laat klanten 24/7 online afspraken boeken, reken af met papierwerk en krijg zelfs sneller betaald. vcita: alles-in-één app voor je spabedrijf.
vcita maakt het runnen van je spa een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te bewaren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken via een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in een mum van tijd door het verzenden van merkeigen offertes, facturen en ontvangstbewijzen. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: creëer strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform.
Millennium biedt alles wat je nodig hebt om je schoonheids- of wellnessbedrijf te runnen en te laten groeien. Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform. Intuïtieve technologie zorgt ervoor dat je altijd gesynchroniseerd bent, van je pc of Mac-computer tot alle iOS- en Android-apparaten, waar je ook bent. Dat wordt bedoeld met betere prestaties leveren. Meer informatie over Meevo

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
PatientNOW is ontworpen om je meer geld te laten verdienen met software die je kuuroord runt en ervoor zorgt dat je patiënten levenslang terugkeren.
PatientNOW is een bedrijf op het gebied van kuuroordsoftware dat uitgebreid praktijkbeheer, patiëntbetrokkenheid en EPD-oplossingen biedt voor kuuroorden en esthetische praktijken. Het kuuroordproduct is een veelzijdig, eenvoudig te gebruiken systeem dat perfect is voor zowel kleine als grote kuuroorden. PatientNOW heeft alle functies die een kuuroord nodig heeft om efficiënter te worden en de omzet te verhogen. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Foto's voor en na
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Kalenderbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Marketingautomatisering
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Herinneringen
  • Voorraadbeheer