65 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SAP-gecertificeerde add-on oplossing voor afhandeling van het uitlenen van medische artikelen. Planning, verwerking en tracering van zowel lening als consignatiezending. Meer informatie over myMEDISET
mymediset is ontworpen om het proces eenvoudiger te maken om uw medische apparatuur efficiënt te kunnen beheren. Het integreert naadloos in uw bestaande SAP®-systeem. Het is momenteel zelfs de enige beschikbare gecertificeerde S/4 HANA oplossing in zijn soort. Het standaardpakket bevat het beheer van veldinventaris, activa en RFID-integratie. Onze oplossing wordt geleverd met verdere add-on functionaliteiten, zoals Analytics, het Visual Inspector tool, Media Manager en een mobiele app. Meer informatie over myMEDISET
mymediset is ontworpen om het proces eenvoudiger te maken om uw medische apparatuur efficiënt te kunnen beheren. Het integreert naadloos in uw bestaande SAP®-systeem. Het is momenteel zelfs de enige be...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Sortly
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Ontvang meldingen en herinneringen - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en m...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepas...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Software voor medische inventaris die specifiek is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van medische, tandheelkundige en chirurgische klinieken. Uitgebreide rapportage! Meer informatie over MedSupply
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundige klinieken. Volg medicijnen, implantaten, apparaten en benodigdheden van AL je leveranciers. Beheer bestelorders, ontvangsten, vervallen artikelen en gebruik door patiënten. Beschikbare EMR-integratie. Regelt ook partijnummers en houdbaarheidsdatums. Cloud- of servergebaseerde opties. Superieure ondersteuning! Download een GRATIS proefversie van de website! Meer informatie over MedSupply
Het origineel - sinds 2002. MedSupply Software (voorheen SupplyPro) is robuust, gebruiksvriendelijk en het 2D-pakket is klaar voor de streepjescode. Perfect voor ALLE soorten medische en tandheelkundig...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch ge...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivit...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te verster...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg....
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Helpt distributeurs bij het automatiseren en optimaliseren van de herbevoorrading van voorraadruimten van klanten en de voorraad van vrachtwagens met behulp van telefoons, sensoren. 10x sneller.
eTurns TrackStock is een aanvullingsapp die distributeurs helpt bij het automatiseren van aanvulling van de voorraadruimte en vrachtwageninventaris van hun klanten. Gebruik telefoons, scanners, gewichtssensoren en RFID om voorraden opnieuw te ordenen, te beheren en te optimaliseren – waardoor de voorraadkosten met maximaal 75% dalen. Beheer verzonden voorraad eenvoudig. TrackStock is 10x sneller bij het opnieuw bestellen dan een e-commerce site, zelfs Amazon. Integreert met ERP (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen)/WMS (warehouse management system, beheersysteem voor magazijnen)/boekhoudsoftware. Betaalt zichzelf in 1-2 maanden terug.
eTurns TrackStock is een aanvullingsapp die distributeurs helpt bij het automatiseren van aanvulling van de voorraadruimte en vrachtwageninventaris van hun klanten. Gebruik telefoons, scanners, gewicht...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Po...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
De alles-in-één EDP-, praktijkbeheer- en factureringsoplossing die zich aanpast aan je praktijk. Op maat gemaakt voor meer dan 35 specialiteiten.
Stroomlijn je workflow en verhoog de efficiëntie met IMS, de alles-in-één EDP-, praktijkbeheer- en factureringsoplossing. Deze bekroonde intelligente medische software is ontworpen door artsen voor artsen en is geschikt voor meer dan 35 specialiteiten en praktijken van elke omvang. Gebruik technologie die zich aanpast aan je praktijk, niet andersom. Bijna elk aspect van deze software is 100% aanpasbaar en afgestemd op je exacte specificaties. Plan een gratis live demo op de website.
Stroomlijn je workflow en verhoog de efficiëntie met IMS, de alles-in-één EDP-, praktijkbeheer- en factureringsoplossing. Deze bekroonde intelligente medische software is ontworpen door artsen voor art...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van benodigdheden en meer tijd met patiënten dankzij een gespecialiseerd inventarisplatform.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheelkundig voorraadbeheer.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheel...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransa...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Extends your Xero, MYOB and SMB accounting.
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Datapel Cloud.WMS simplifies sale and purchase order entry with advanced inventory management capabilities without the need to overhaul your existing accounting software. Integrate popular eCommerce providers Shopify, BigCommerce, WooCommerce and automate using Zapier or customise with our Breeze.API. Built-in barcode print and scan or optional comprehensive Mobile PDA scanning solution.
Designed for growing business that need improved warehouse and manufacturing functionality. Datapel Cloud.WMS simplifies sale and purchase order entry with advanced inventory management capabilities ...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Er wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem geboden dat je kunt gebruiken voor de afspraakplanning tot de postservice.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zouden hoeven maken over technologische kwesties. Met dat in gedachten wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem aangeboden waarmee gebruikers hun productiviteit kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen, het gebrek aan patiënten kunnen verminderen en tijd kunnen besparen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze het liefst doen: verzorgen van hun patiënten.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zoud...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce in...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory management. We simply create an overview and our customers manage their inventory efficiently and sustainably. Using the latest web technologies and interfaces, as well as combining labelling and digitization, ITEXIA is the leading inventory management tool.
ITEXIA is the inventory platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory man...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
IOS levert krachtige, betaalbare en eenvoudig schaalbare oplossingen voor zorginstellingen die aan je exacte systeemspecificaties voldoen.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door het beheer van de toeleveringsketen te stroomlijnen. Envi is een betaalbare, krachtige, schaalbare oplossing die is geconfigureerd om aan de behoeften van je organisatie te voldoen. Met Envi bouw je de zichtbaarheid van het bedrijf op met locatiespecifieke functionaliteit, waardoor je organisatie de kosten kan verlagen door meer automatisering, efficiëntie en controle.
Envi van IOS stelt zorgverleners in staat om zorg te verlenen in een breed scala van instellingen (ziekenhuizen, ambulante chirurgische centra, spoedeisende zorgklinieken, artsengroepen, enz.) door het...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
An easy-to-use, intuitive, all-in-one inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distributorship, or a large manufacturer to connect and transact with everyone in their inventory ecosystem. ImplantBase unifies the supply chain operations from manufacturer to sales rep using any device, anytime, and directly to any ERP or financial platform. Contact us at [email protected]
Specifically designed for the orthopedic & spine medical device companies, ImplantBase is an easy-to-use, intuitive, all-in-one cloud software that enables everyone from a single rep, an entire distrib...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large....
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more efficiently while synchronizing financial data with QuickBooks Online. SOS adds literally hundreds of capabilities to QuickBooks Online.
SOS Inventory is the premier Inventory, Order Management and Manufacturing app built specifically for QuickBooks Online. SOS Inventory allows small and medium-sized companies to manage operations more...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock ...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster.
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your busines...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more.
Medical inventory software that allows medical device manufacturers to request loan inventory, manage inventory at hospitals, and more....
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
IBM Clinical Development is a single, scalable cloud-based platform that lets clinical research professionals design and manage trials.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a powerful electronic data capture (EDC) system at its core, IBM Clinical Development affords clinical researchers access to hidden insights and visibility into their trial data. Scalable in both feature and function, we offer a robust suite capabilities that can be tailored to all clinical trials.
IBM Clinical Development from Watson Health is a global SaaS solution that can help the life-sciences transform clinical research and may accelerate the delivery of needed therapies to patients. With a...
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports....
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Purpose-built EU FMD compliant solution, designed to manage the status of medicine inventories across the supply chain.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is designed to manage the status of medicines within the national markets above. The solution is built on AWS backend and does not require any changes to the clients IT infrastructure. The solution is available via the Web, Zebra & Chiperlabs scanners and Android & iOS devices.
FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is desi...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and int...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless dem...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Online software to manage Medical Inventory & Purchase Orders, Sterilization process, Communication with Dental Laboratories.
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability & Expiry Date. Track Sent orders, Received, Non received, Refused, Cancelled. Track Received Items, in Stock, In Use, Used. Use bar codes. Track Laboratory orders Export to accountancy Track sterilization from sterilizer to patient intervention
Management of Items Orders, Inventory & Traceability, Laboratory Orders, Sterilization tracking for Successful Medical Practices. Manage and Plan your orders. Manage your Inventory. Manage Traceability...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System....
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools....
Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges.
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and cus...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations.
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations....
A web based on demand warehouse and inventory management solution.
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing.
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
AIMS is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
AIMS is a scalable, web-based software system made up of a variety of core components, optional components, and interfaces that provide solutions to meet the needs of your current operation and your needs in the future. With AIMS, users can access all aspects of their maintenance operation from any location with internet access, at any time. AIMS is easy to learn and use, yet robust enough to accommodate the most demanding multi-facility organization.
AIMS is a scalable, web-based software system made up of a variety of core components, optional components, and interfaces that provide solutions to meet the needs of your current operation and your ne...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management.
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
WITS

WITS

(0 reviews)
Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from i...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
SOPIC

SOPIC

(0 reviews)
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing.
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanning and billing from your iPhone/iPad. Surgeon preference cards, kit and surgeon usage statistics. Integrated into SAP, Oracle, Epicor, JDE and PRMS. Sopic manages all aspects of medical device logistics including consignments, returns, expired inventory management, orders, PO tracking
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanni...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical data and insights from individuals in the organization.
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analytics capture and process your data to determine optimal service levels, safety stock, reorder points, order quantities, and other key metrics. Reveal product and product-line profitability in net terms for the sharpest bottom-line analysis.
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analyti...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Simple and free EHR for iPhone, iPad, Android, and Desktop.
Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentation #FormBuilder #ClinicalImaging #SecureMessaging #DocumentManagement #TaskManagement #LowInventoryAlerts #FreeFax #eRx #FastSupport
Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentat...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more....
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of the tracking modules include Equipment Inventory and Work Order.
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of the ...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process.
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & sec...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
An end-to-end technology solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants.
Enhatch Fit2Kit, a Patient-Driven Technology platform, is an end-to-end solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants from pre-operative planning to the surgical theatre. Medical device manufacturers who do not adopt a patient-specific technology platform will spend 400% on each implant procedure. Based on a 300 surgical set launch, the manufacturer will pay in excess of $25MM over the next five years.
Enhatch Fit2Kit, a Patient-Driven Technology platform, is an end-to-end solution that powers the design and delivery of standard and patient-specific implants from pre-operative planning to the surgica...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill.
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Help...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer
Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn red...
Tissue tracking & implant management tool that helps hospitals send replenishment/recall alerts, maintain vendors records, and more.
TrackCore Operating Room is a tissue and implant tracking software integrated with RFID enclosures, eliminating the need for arduous manual processes. TrackCore Interventional was designed to control costs and improve patient care through tracking implants, consumables and medical devices from any vendor. TrackCore SameDay streamlines the bill-only process for physician preference, special-order.
TrackCore Operating Room is a tissue and implant tracking software integrated with RFID enclosures, eliminating the need for arduous manual processes. TrackCore Interventional was designed to control c...
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Inkoop en ontvangst
  • Leveranciersbeheer
  • Beheer van vervaldatums
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Nabestellingbeheer