Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Declaratiesoftware

Declaratiesoftware helpt organisaties hun zakelijke kosten en reiskosten bij te houden. Met deze toepassingen kunnen werknemers gegevens over hun uitgaven verzenden. Voor kleinere bedrijven maakt spreadsheet-genererende software rapporten om een betere budgettering mogelijk te maken. Zie ook: budget software, financiële rapportage software en urenregistratie- en declaratiesoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Declaratiesoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
132 resultaten
Met de oplossing voor uitgavenbeheer van Payhawk kun je de uitgaven van werknemers controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Meer informatie over Payhawk
Met Payhawk kun je processen voor onkostenbeheer stroomlijnen, uitgaven met personeelskaarten controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Dankzij de robuuste workflows, het aanpasbare uitgavenbeleid, bedrijfsbudgetten en uitgavenlimieten van het platform kunnen financiële teams uitgaven in realtime controleren en volgen. De native integraties van Payhawk met de meest populaire boekhoudsystemen en ERP's vereenvoudigen het proces van het synchroniseren van financiële gegevens, waardoor handmatige afstemming niet meer nodig is. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits Meer informatie over Circula
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Pleo is de uitgavenoplossing voor teams in Europa die hun onkostendeclaratie willen vereenvoudigen en zich willen richten op het werk dat ertoe doet. Meer informatie over Pleo
Maak kennis met Pleo, de uitgavenoplossing in Europa die onkostendeclaraties vereenvoudigt voor iedereen in het bedrijf. Geef je werknemers een slimme bedrijfskaart om de dingen te kopen die ze nodig hebben en jaag niet langer achter verloren ontvangstbewijzen aan. Krijg realtime inzicht in je uitgaven, krijg controle over je uitgaven en bespaar op je administratie dankzij geautomatiseerd uitgavenbeheer, facturen en terugbetalingen. Sluit je aan bij 20.000 bedrijven die Pleo gebruiken en richt je op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Pleo

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
WhiteVision

WhiteVision

(0) Nederland Lokaal product
Met onze oplossing kunt u inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of leveringsbonnen snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wilt u inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier verwerken en boeken naar uw ERP? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kunt u elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelbon of afleverbon snel en eenvoudig verwerken. Zo heeft u de ruimte om u te richten op uitdagende taken waarmee u meer waarde toevoegt aan uw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Eenvoudige onkostenrapportage voor je werknemers, mogelijk gemaakt door OCR (Optical Character Recognition). AI-gestuurd. Meer informatie over Klippa Expense Management
Naadloze onkostenrapportage voor jou en je team. Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van het onkostenproces. Wordt geleverd met een digitale autorisatiestroom en kan worden geïntegreerd in je boekhoudsysteem. Powered by Klippa OCR Engine stelt je in staat om binnen enkele seconden een foto te nemen en uitgaven in te dienen, met automatisch ingevulde velden. Ben je klaar voor de toekomst? Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen beschik je over alle informatie die je nodig hebt, zonder al het gedoe. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify.
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Implementeer goedkeuringen voor uitgaven, uitgavencategorieën per eenheid en nog veel meer in Avaza! Gebruik Avaza in de cloud en voeg uitgaven toe vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer. Meer informatie over Quicken

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare ondernemingen om topprestaties te bereiken door financiële professionals te voorzien van diepgaande functionaliteit, realtime financiële en operationele inzichten en de mogelijkheid om kritieke processen te automatiseren. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7. Meer informatie over Minute7

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert. Meer informatie over Itemize

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Synchroniseer je transacties via PayPal, Stripe, en Square (met meerdere valuta) met Quickbooks. Gratis voor minder dan 50 transacties per maand.
Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig. Meer informatie over Synder

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie. Meer informatie over ELMO Software

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Meer informatie over Invoice2go

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden, ontvangstbewijzen te categoriseren, kilometers te registreren, onkostendeclaraties te maken en meer.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeboxed scant vervolgens de ontvangstbewijzen, voert de gegevens in en categoriseert alles in een veilig, doorzoekbaar online account dat wordt geaccepteerd door de Amerikaanse belastingdienst (IRS). Tariefplannen beginnen bij $ 29 per maand. Meer informatie over Shoeboxed

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding. Meer informatie over AutoEntry

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime inzicht biedt in de uitgaven.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die je handmatige onkostendeclaratieproces automatiseert. Vervang papieren onkostendeclaraties door een intuïtieve mobiele app, volg elke claim op het moment dat hij is gemaakt en vergoed werknemers rechtstreeks vanaf het platform. Geef je bedrijf een sneller, veiliger en eerlijker onkostenproces: direct klaar voor gebruik. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten. Meer informatie over ClickTime

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Onkostendeclaraties, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software.
Precoro is een alles-in-één platform voor uitgavenbeheer dat kleine en middelgrote bedrijven helpt hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
Automatische rittenregistratie en kilometerregistratie voor particulieren en ondernemingen.
Psngr houdt je ritregistratie bij op je mobiele telefoon. Deze app registreert automatisch uw ritten, fiets- en wandeltochten, berekent onkosten en maakt overzichten voor kilometers voor vergoeding. Installeer eenvoudig de app op je telefoon en begin te rijden. Voor verbeterde nauwkeurigheid en betrouwbaarheid bestelt u Psngr Beacon, een bluetooth USB-dongle voor uw auto. Psngr is gratis te gebruiken voor maximaal 40 reizen per maand. Upgrade naar Psngr Pro (individueel account) of Psngr Enterprise (teamaccount) om onbeperkte ritten te loggen. Check onze website: https://psngr.co Meer informatie over Psngr

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer.
Sentric biedt software voor HR en salarisadministratie waarmee bedrijven verbinding kunnen maken met hun mensen. Transformeer je werkplek met een totaalpakket van HR-software waarmee je meer kunt doen dan alleen gegevens beheren en waardoor je 100% papierloos wordt. SentricHR stelt je in staat om je mensen op de eerste plaats te zetten door belangrijke processen te automatiseren, te zorgen dat je blijft voldoen aan alle voorschriften, en meer. Meer informatie over SentricHR

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
SutiExpense is een geautomatiseerde oplossing voor reis- en onkosten die essentieel is voor het uitgavenbeheer.
SutiExpense kan eenvoudig worden geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften voor onkostendeclaraties van elk bedrijf. De intuïtieve gebruikersinterface op basis van pictogrammen en het flexibele ontwerp ondersteunen een snelle implementatie en acceptatie. Deze software automatiseert het proces van het opstellen, indienen en goedkeuren van onkostendeclaraties met behulp van externe integraties en optische tekenherkenning. Volledige integratie met je grootboek voor onkostentoewijzing, import van creditcardgegevens en naadloze integratie met je ERP. Meer informatie over SutiExpense

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Meer informatie over Bill4Time

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen. Meer informatie over Navan

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Integratie in de administratie
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties