Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Declaratiesoftware

Declaratiesoftware helpt organisaties hun zakelijke kosten en reiskosten bij te houden. Met deze toepassingen kunnen werknemers gegevens over hun uitgaven verzenden. Voor kleinere bedrijven maakt spreadsheet-genererende software rapporten om een betere budgettering mogelijk te maken. Zie ook: budget software, financiële rapportage software en urenregistratie- en declaratiesoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Declaratiesoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

143 resultaten

Met de oplossing voor uitgavenbeheer van Payhawk kun je de uitgaven van werknemers controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Meer informatie over Payhawk
Met Payhawk kun je processen voor onkostenbeheer stroomlijnen, uitgaven met personeelskaarten controleren, kilometer- en dagvergoedingen declareren en out-of-pocket uitgaven vergoeden. Dankzij de robuuste workflows, het aanpasbare uitgavenbeleid, bedrijfsbudgetten en uitgavenlimieten van het platform kunnen financiële teams uitgaven in realtime controleren en volgen. De native integraties van Payhawk met de meest populaire boekhoudsystemen en ERP's vereenvoudigen het proces van het synchroniseren van financiële gegevens, waardoor handmatige afstemming niet meer nodig is. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify. Meer informatie over Emburse Certify Expense
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Emburse Certify Expense

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Het platform van Airwallex is ontworpen voor groeiende bedrijven die hun wereldwijde betalingen en financiële activiteiten willen stroomlijnen. Meer informatie over Airwallex
Het cloud-native platform van Airwallex is ontworpen om de frictie uit je wereldwijde betalingen en financiële activiteiten te halen. Of je nu een wereldwijd bedrijf bent dat tijd en geld wil besparen terwijl je schaalt, of een vooruitstrevende onderneming die klaar is om je eigen financiële producten te ontwikkelen, de technologie van Airwallex kan je groei ondersteunen. In tegenstelling tot traditioneel bankieren geeft Airwallex je de snelheid, eenvoud en besparingen om je bedrijf naadloos over de grens te laten werken. Beheer alles, van online betalingen, treasury en wisselkoersen tot uitgavenbeheer, via één beveiligde bedrijfsaccount die toegankelijk is via desktop of mobiel. Als je op zoek bent naar een meer aanpasbare en programmatische oplossing om geld te beheren en te verplaatsen, kun je rechtstreeks integreren met de Core API. En als je een platform of marktplaats bent die nieuwe inkomsten wil genereren door je eigen financiële producten aan te bieden, kun je gebruikmaken van de krachtige geïntegreerde financiële oplossingen. Meer informatie over Airwallex

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Eenvoudige onkostenrapportage voor je werknemers, mogelijk gemaakt door OCR (Optical Character Recognition). AI-gestuurd. Meer informatie over Klippa Expense Management
Naadloze onkostenrapportage voor jou en je team. Klippa Expense Management – de eenvoudige app voor uitgaven. Voorkom fouten, verhoog de efficiëntie en krijg een duidelijk overzicht van het onkostenproces. Wordt geleverd met een digitale autorisatiestroom en kan worden geïntegreerd in je boekhoudsysteem. Powered by Klippa OCR Engine stelt je in staat om binnen enkele seconden een foto te nemen en uitgaven in te dienen, met automatisch ingevulde velden. Ben je klaar voor de toekomst? Boek vandaag nog een gratis online demo. Meer informatie over Klippa Expense Management

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo biedt een intuïtieve mobiele en web-app waarmee werknemers onderweg onkostendeclaraties kunnen maken, indienen en goedkeuren, terwijl het financiële teams een flexibele oplossing biedt om uitgaven beter te controleren, beleidsregels aan te passen en te integreren met hun HR- en financiële en ERP-tools. Rydoo ondersteunt 1 miljoen gebruikers in meer dan 12.000 organisaties wereldwijd en is een goed beoordeelde oplossing in zijn categorie voor het beheer van onkostendeclaraties (4,9/5 in de App Store). Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Moss is een bekroonde, technologiegestuurde softwareoplossing voor totaal onkostenbeheer. Meer informatie over Moss
Moss is bekroonde software voor onkostenbeheer die werknemers voorziet van gedecentraliseerd uitgavenbeheer. Het automatiseert uitgaven, bevrijdt financiële teams van administratieve taken en stimuleert concurrentievoordeel in het MKB. Moss biedt virtuele/fysieke creditcards, digitale factuurverwerking en integreert soepel met ERP- en boekhoudsystemen zoals DATEV, Xero en Exact Online. Meer informatie over Moss

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
AFAS urenregistratie: snel, eenvoudig & volledig geïntegreerd. Bespaar tijd, automatiseer administratie & factureer correct. Ontdek de voordelen! Meer informatie over AFAS Software
Snel en eenvoudig uren registreren en verwerken? Met de urenregistratie-software van AFAS kan dat. En het mooiste? De administratie rondom uren schrijven is volledig geautomatiseerd. Het urenregistratie-proces is volledig geïntegreerd met jouw andere bedrijfsprocessen. En dat betekent dat je meer tijd hebt voor je kerntaken. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Nederland Lokaal product
WhiteVision

WhiteVision

(0) Nederland Lokaal product
Met onze oplossing kun je inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of declaraties snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wil jij in een efficiënte en eenvoudige manier inkomende documenten verwerken en boeken naar jouw ERP-systeem? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kun je snel en gemakkelijk elke inkoopfactuur, servicekennisgeving, orderbevestiging, bestelformulier of declaratie verwerken. Op deze manier heb jij de ruimte om je te concentreren op uitdagende taken waarmee je meer waarde toevoegt aan jouw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen beschik je over alle informatie die je nodig hebt, zonder al het gedoe. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Uitgavencontrole
  • Meerdere valuta's
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bedrijfscreditcard
  • Compliancebeheer
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Audittrail
  • Mobiele toegang
  • Declaraties