195 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld. Meer informatie over Chrome River Expense
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor onkostendeclaraties en automatisering van leveranciersfacturen bieden een elegante en intuïtieve gebruikersinterface, die eenzelfde hoogwaardige ervaring biedt op een smartphone, tablet of laptop. De SaaS-producten bieden een engine voor bedrijfsregels en technologie-infrastructuur van wereldklasse waar CFO's, de crediteurenadministratie, reismanagers en zakenreizigers allemaal dol op zijn. Meer informatie over Chrome River Expense
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
De mobiele en online webtoepassing die je kostenbeheerproces digitaliseert. Meer informatie over Declaree
Declaree zet de volgende stap door het kostenbeheerproces van je organisatie te digitaliseren en te stroomlijnen door bruikbaarheid, functionaliteit en snelheid in het proces centraal te stellen bij al de functies. Met Declaree kunnen je werknemers eenvoudig hun bonnen, kilometerstanden en reiskosten scannen, indienen en beheren. De software bevat creditcardintegratie, een module voor dagelijkse vergoedingen, naleving van regelgeving, flexibele workflows, ERP-integraties en vele andere uitgebreide functies. Meer informatie over Declaree
Declaree zet de volgende stap door het kostenbeheerproces van je organisatie te digitaliseren en te stroomlijnen door bruikbaarheid, functionaliteit en snelheid in het proces centraal te stellen bij al...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify. Meer informatie over Certify Expense
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijzen via mobiele registratie van ontvangstbewijzen, geautomatiseerde aanmaak van onkostendeclaraties en gestroomlijnde werkprocessen. Verkort de tijd die je besteedt aan het creëren, goedkeuren en vergoeden van onkosten en krijg inzicht in je uitgaven voor reizen en onkosten. Meer informatie over Certify Expense
Certify is een eenvoudig te gebruiken online oplossing voor onkostenbeheer en facturering voor organisaties van elke omvang. Certify elimineert de noodzaak voor spreadsheets en papieren ontvangstbewijz...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Procurify geeft je een proactieve bestedingscultuur waarmee je je uitgavenproces onder controle kunt houden. Meer informatie over Procurify
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gekocht na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontdek hoe je interne controles kunt instellen, naleving van de inkoopregels kunt garanderen en alle bestedingsgegevens van je organisatie kunt vastleggen voordat er iets wordt gekocht. Kies voor een proactieve bestedingscultuur met Procurify. Meer informatie over Procurify
Ga verder dan reactieve onkostendeclaraties. Als je er genoeg van hebt om alleen maar te reageren en de uitgaven die je team al heeft gekocht na afloop goed te keuren, dan is er een betere manier. Ontd...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkost...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
SaaS dat je de volledige automatisering van onkostenbeheer biedt, van het vastleggen van transactiegegevens tot de boekhouding. Meer informatie over MobileXpense
MobileXpense is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor reiskostenbeheer. Met behulp van OCR-technologie kunnen zakenreizigers tijdens hun reis onkostenrapporten maken (inclusief de wettelijke vergoedingen) of rapporten worden bij terugkomst automatisch gemaakt en in realtime naar de boekhoudafdeling gestuurd. Dit vermindert tijd en moeite en versnelt de verwerking en terugbetaling. Je boekhoudafdeling ontvangt het volledige en goedgekeurde reiskostenrapport, inclusief ontvangstbewijzen in digitale vorm. Meer informatie over MobileXpense
MobileXpense is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor reiskostenbeheer. Met behulp van OCR-technologie kunnen zakenreizigers tijdens hun reis onkostenrapporten maken (inclusief de wetteli...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële toepassingen, inclusief onkostenrapportage, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële toepassingen, inclusief onkostenrapportage, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research gerangschikt als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Caspio wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 12.000 bedrijven. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van financiële toepassingen, inclusief onkostenrapportage, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forreste...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Uitgavenbeheersoftware met alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf uit te breiden en een efficiënt inkoopproces op te zetten. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor uitgavenrapportage en -beheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor uitgavenrapportage en -beheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen....
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen beschik je over alle informatie die je nodig hebt, zonder al het gedoe. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks
De categorisering van uitgaven in FreshBooks is ontwikkeld met het oog op de belastingaangifte, zodat jij (of je accountant) eenvoudig alles kan indienen. Wanneer het weer tijd is om aangifte te doen b...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. Meer informatie over TripActions
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen. Meer informatie over TripActions
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor ...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Haslle

Haslle

(0 reviews)
Spending management solution for smart teams. Manage your budgets, purchases, payment cards and invoices in one place. Meer informatie over Haslle
Haslle is a spending management solution for companies that are digital, agile and smart. Let your employees pay on custom cards and bank transfers with full control and easy process on mobile and web. Manage purchase, budget requests, invoices, receipts, purchase orders a well as payment cards in one place. Spend smart with transparency, real-time notifications for teams, management and employees and save cash and time with real time integration to your Accounting or ERP software. Meer informatie over Haslle
Haslle is a spending management solution for companies that are digital, agile and smart. Let your employees pay on custom cards and bank transfers with full control and easy process on mobile and we...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risic...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst.
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toe...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencon...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categ...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt geperso...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer!
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Ne...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven....
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één p...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Implementeer goedkeuringen voor uitgaven, uitgavencategorieën per eenheid en nog veel meer in Avaza! Gebruik Avaza in de cloud en voeg uitgaven toe vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Implemen...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare ondernemingen om topprestaties te bereiken door financiële professionals te voorzien van diepgaande functionaliteit, realtime financiële en operationele inzichten en de mogelijkheid om kritieke processen te automatiseren.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare onderne...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Leading provider of best-in-class cloud ERP software.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized organizations reach peak levels of performance by empowering finance professionals with deep functionality, real-time financial and operational insights, and the ability to automate critical processes.
Sage Intacct is a leading provider of best-in-class cloud ERP software. In use by more than 11,000 businesses from startups to public companies, Intacct's applications help small and mid-sized organiza...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt in...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden, ontvangstbewijzen te categoriseren, kilometers te registreren, onkostendeclaraties te maken en meer.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeboxed scant vervolgens de ontvangstbewijzen, voert de gegevens in en categoriseert alles in een veilig, doorzoekbaar online account dat wordt geaccepteerd door de Amerikaanse belastingdienst (IRS). Tariefplannen beginnen bij $ 29 per maand.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeb...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de e...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een real...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
SutiExpense is een geautomatiseerde oplossing voor reis- en onkosten die essentieel is voor het uitgavenbeheer.
SutiExpense kan eenvoudig worden geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften voor onkostendeclaraties van elk bedrijf. De intuïtieve gebruikersinterface op basis van pictogrammen en het flexibele ontwerp ondersteunen een snelle implementatie en acceptatie. Deze software automatiseert het proces van het opstellen, indienen en goedkeuren van onkostendeclaraties met behulp van externe integraties en optische tekenherkenning. Volledige integratie met je grootboek voor onkostentoewijzing, import van creditcardgegevens en naadloze integratie met je ERP.
SutiExpense kan eenvoudig worden geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften voor onkostendeclaraties van elk bedrijf. De intuïtieve gebruikersinterface op basis van pictogrammen en het flexib...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakk...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontroles en handmatige afstemming. Fyle beschikt over een AI-engine die onkostengegevens verzamelt van betaalbewijzen, controleert op beleidsschendingen en de juiste goedkeurder toevoegt – allemaal met één druk op de knop. Fyle kan complexe goedkeuringen en werkstromen automatiseren, wat zorgt voor een robuust, papierloos systeem dat wordt geïntegreerd met je boekhoudsysteem.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontro...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Gorilla Expense's philosophy is 'No More Hassle with Expense Reports and Timesheets!'
Gorilla Expense takes the pain out of expense reporting through our clean, simple but powerful application, thereby providing 100% visibility of T&E spend and offering savings through automation of expense management. Gorilla Expense was selected by CIO Review Magazine as 10 Most Promising Microsoft Dynamics Solution Providers 2019 as well as 10 Most Promising Sage Solution Providers 2019
Gorilla Expense takes the pain out of expense reporting through our clean, simple but powerful application, thereby providing 100% visibility of T&E spend and offering savings through automation of exp...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om uitgaven bij te houden, betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om uitgaven bij te houden, betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elim...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with mach...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Automatische kilometerregistratie voor particulieren en ondernemingen.
*Psngr* volgt automatisch ritten, fiets- en wandeltochten, berekent de kosten en genereert rapporten voor kilometervergoeding. *Psngr Enterprise* helpt organisaties bij het opbouwen van een carpoolgemeenschap voor bedrijven: minder auto's, hogere winst, schonere planeet. Bekijk de website of neem contact op voor een proefaccount.
*Psngr* volgt automatisch ritten, fiets- en wandeltochten, berekent de kosten en genereert rapporten voor kilometervergoeding. *Psngr Enterprise* helpt organisaties bij het opbouwen van een carpoolgem...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden e...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeitelo...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zij...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de Brex-app of verzend ze via sms en e-mail. Voeg nieuwe gebruikers toe, geef kaarten uit en stel bestedingslimieten in voor iedereen in het team. Voor startups en e-commercemerken. Een eenvoudige manier om je cashflow en seizoensinvloeden te beheren. Meld je binnen 5 minuten online aan.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de ...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Spendesk is slimme software voor zakelijk uitgavenbeheer, met een alles-in-één platform om betalingen, goedkeuringen en rapportage te optimaliseren.
Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijzen en facturen en geïntegreerde rapportage- en boekhoudfuncties. Geef je werknemers meer mogelijkheden en help je financiële teams om de controle te behouden met realtime inzicht in wat er wordt uitgegeven. Meer dan 1000 toonaangevende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk en Europa vertrouwen op Spendesk om hun uitgaven gemakkelijker te maken.
Spendesk helpt bedrijven om hun uitgaven beter te beheren. Dit alles-in-één platform voor uitgavenbeheer biedt fysieke en virtuele betaalkaarten, goedkeuringsworkflows, registratie van ontvangstbewijze...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Coupa Expenses maakt onkostenbeheer moeiteloos voor iedereen: werknemers, goedkeurders en backofficebeheerders.
Software voor zakelijke onkostendeclaraties van Coupa Expenses lost problemen met onkostenbeheer op door een wereldwijd handige onkostenoplossing te bieden met de capaciteiten die nodig zijn om zichtbaarheid van de uitgaven te bieden, wereldwijde compliance te garanderen en werknemers te verrassen.
Software voor zakelijke onkostendeclaraties van Coupa Expenses lost problemen met onkostenbeheer op door een wereldwijd handige onkostenoplossing te bieden met de capaciteiten die nodig zijn om zichtba...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan me...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tij...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker in de App Store (4,9/5,0 sterren).
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker. Het Everlance Teams-product biedt bedrijfsbeheerders centrale rapportage, groepsfacturering en geolocatie-inzichten in hun buitendienstmedewerkers. Everlance is zeer eenvoudig te gebruiken en wordt aanbevolen door zowel Apple als Google als een van hun "Toonaangevende nieuwe apps". Everlance is een 100% automatische oplossing die door bedrijven wordt gebruikt voor het beheren van GPS-geverifieerde kilometervergoeding en het volgen van bonnen.
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker. Het Everlance Teams-product biedt bedrijfsbeheerders centrale rapportage, groepsfacturering en geolocatie-inzichten in hun...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële ra...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerders te helpen zich te concentreren op afwijkingen en items met een hoge prioriteit. Abacus doet proactief aanbevelingen, markeert kosten voor beoordeling en beheert automatisch terugkerende kosten binnen het beleid. Het is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerd...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Software waarmee professionele dienstverleners hun projecten, mensen en financiën in één geïntegreerd systeem kunnen beheren.
Unanet software helpt organisaties bij het plannen, bijhouden en beheren van projecten, mensen en financiën. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten, samenwerking met werknemers en geïntegreerde financiën. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Unanet helpt je projectgebaseerde bedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren.
Unanet software helpt organisaties bij het plannen, bijhouden en beheren van projecten, mensen en financiën. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten, samenwer...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning).
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Exp...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Online digital expense report software with a Canadian perspective
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time with functionalities such as a distance calculator- bank card statement upload. User friendly and mobile friendly. Innovative Travel Technology Award.
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time with functionalities such as a distance calculator- ...
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending.
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending.
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending....
  • Uitgavencontrole
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer