Nederland Lokale producten weergeven
173 resultaten
Toonaangevende software voor gegevensinvoer die automatisch automatiseringsmogelijkheden kan vinden en gebruikers zonder IT-vaardigheden workflows laat automatiseren. Meer informatie over ElectroNeek Studio IDE
ElectroNeek is uitstekend beoordeelde software voor gegevensinvoer en een end-to-end intelligent automatiseringsplatform waarmee zakelijke gebruikers zonder eerdere IT-vaardigheden mogelijkheden voor automatisering van gegevensinvoer kunnen ontdekken en softwarerobots kunnen bouwen voor repetitieve taken op het gebied van gegevensinvoer. In mei 2020 was ElectroNeek in het onderzoek van The Insight Partners opgenomen in de Top 10 softwareaanbieders voor gegevensinvoer en Gartner vermeldde ElectroNeek als een van de 50 wereldwijde bedrijven in robotprocesautomatisering. Meer informatie over ElectroNeek Studio IDE

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality. Meer informatie over FORM OpX
Form.com - het ondernemingsplatform voor web- en mobiele oplossingen voor gegevensinvoer. Het softwareplatform van Form.com biedt een flexibel ontwerp en geavanceerde functies die kunnen worden gebruikt voor het stroomlijnen van elk proces van gegevensverzameling dat formulieren gebruikt om gegevens vast te leggen, zowel online als offline, zowel op kantoor als in het veld. Met JavaScript- en SOAP-API's kun je de Form.com-oplossing gemakkelijk integreren met de bestaande softwaretoepassingen van je bedrijf, waardoor er een naadloze omgeving voor je bedrijfsprocessen wordt gecreëerd. Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Zeer configureerbare toepassing met zowel een spreadsheet- als een formulier-UI. Ontwerp en implementeer snel oplossingen die aan je behoeften voldoen. Meer informatie over Intellimas
Intellimas is een zeer configureerbare oplossing op ondernemingsniveau met spreadsheetfuncties die in de cloud of lokaal wordt geïmplementeerd. Bouw verschillende webtoepassingen die eindgebruikers zullen waarderen. Intellimas is ontworpen voor snelle gegevensinvoer, analyse, uitzonderingsbeheer en het eenvoudig ophalen van live gegevens uit andere systemen. De spreadsheet-UI maakt een eenvoudige overgang mogelijk vanuit spreadsheets. Deze uitgebreide weergave, samen met de nieuwe formulierweergave, maakt onbeperkt eindgebruik mogelijk. Meer informatie over Intellimas

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Het krijgen van gegevens is nu … leuk? Typeforms zijn leuk om te doen en eenvoudig te maken, en ze integreren in je favoriete apps met meer dan 120 integraties. Meer informatie over Typeform
Automatiseer gegevensverzameling, schaal het op en doe het allemaal in stijl. 95% van de gebruikers krijgt meer gegevens met meer gemak wanneer ze overschakelen naar Typeform. De ontwerpgerichte, volledig aanpasbare en interactieve formulieren maken het verzamelen van gegevens een fluitje van een cent, en alles is beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer dan 120 krachtige integraties verzenden gegevens automatisch waar je ze nodig hebt, zodat ze direct in je workflow passen. Geen codering of onboarding nodig: het is snel en eenvoudig om aan de slag te gaan. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten. Meer informatie over iAuditor
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Het platform van Fluix stroomlijnt de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 10 GEBRUIKERS): met het mobiele platform van Fluix kan je veldteam checklists invullen en werkopdrachten indienen, contracten ondertekenen en handtekeningen van klanten vastleggen, inkooporders goedkeuren en audits uitvoeren. Met geautomatiseerde werkstroomregels kan je backoffice veldgegevens verzamelen en in realtime analyseren. Fluix is toegankelijk via de native app voor iOS of via een webbrowser. Maak je team productiever en je bedrijf meer efficiënt. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Magnitude Process Runner is krachtige SAP-automatiseringssoftware die gegevensinvoer- en gegevensbeheertaken stroomlijnt met behulp van Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Magnitude Process Runner maakt SAP-gegevensinvoer en -gegevensbeheer snel en eenvoudig. Zakelijke gebruikers kunnen gegevens van en naar SAP uploaden met behulp van Microsoft Excel zonder hulp van IT. Elimineer repetitieve gegevensinvoertaken, stroomlijn workflows en verbeter de gegevenskwaliteit en productiviteit aanzienlijk. Met Process Runner kun je eenvoudig grote, complexe gegevenstransacties ondersteunen en T-codes, BAPI (Business Application Programming Interface), GUI-scripting en gegevensextractie uitvoeren, zonder wijzigingen in de backend SAP-configuratie. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
UiPath is geschikt voor bedrijven uit alle sectoren die hun web-, SAP- en Citrix-gebaseerde bedrijfsprocessen moeiteloos willen automatiseren.
UiPath RPA is een eersteklas platform voor naadloze automatisering van data-invoer op elke web- of desktopapplicatie. Het ondersteunt Excel en kan worden geïntegreerd met SAP en Citrix. Begin eenvoudig en snel met de ingebouwde recorder die je handelingen leest en opnieuw afspeelt op het scherm. Met UiPath bespaar je talloze manuren, zonder codering of scripting. UiPath biedt 100% nauwkeurige playback en is technologie-agnostisch. Het werkt met HTML, Flash, AJAX, PDF, Java en Silverlight. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer. Meer informatie over Operations Hub

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.
Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding. Meer informatie over AutoEntry

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder code te hoeven schrijven.
Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder een enkele regel code te schrijven. Wufoo wordt vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers, waaronder bedrijven als Amazon en Disney, en het heeft een bekroonde interface voor het maken van formulieren, eenvoudige aanpassing, meer dan 400 sjablonen en rapportage. Of je nu formulieren op je website wilt opnemen of een directe link wilt delen, met Wufoo kan het. Meer informatie over Wufoo

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Bespaar honderden uren door inefficiënt papierwerk en processen te vervangen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun mobiele apparaten en tablets. GoCanvas-gebruikers hebben de mogelijkheid om snel formulieren in te zetten voor hun personeel in het veld en om extra formulieren rechtstreeks vanaf hun apparaat te maken met de gebruiksvriendelijke bouwer op basis van slepen en neerzetten. De gegevens kunnen vervolgens met het hele bedrijf worden gedeeld, maar kunnen ook worden geïntegreerd met een bestaand backendsysteem. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Amazon Relational Database Service (RDS) maakt het eenvoudig om een database op te zetten, te beheren en te schalen, waaronder Aurora, MySQL, PostgreSQL.
Amazon Relational Database Service (RDS) maakt het eenvoudig om een database in de cloud op te zetten, te beheren en te schalen. Het biedt kostenefficiënte en aanpasbare capaciteit en automatiseert tijdrovende beheertaken zoals hardwarevoorziening, installatie, patching en back-ups. Het geeft jou de ruimte om je te concentreren op je toepassingen. Amazon RDS is beschikbaar op verschillende typen databases - geoptimaliseerd voor geheugen, prestaties of I/O - en biedt je zes vertrouwde databasesystemen om uit te kiezen. Meer informatie over Amazon RDS

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Met ProntoForms kunnen gebruikers in het veld rijke en betrouwbare gegevens op hun mobiele apparaten verzamelen. Gegevensinvoer was nog nooit zo eenvoudig.
ProntoForms is toonaangevend in professionele apps voor de buitendienst. Wat ooit uren duurde, is nu een kwestie van minuten. Geef je technici in het veld de mogelijkheid om rijke gegevens op betrouwbare wijze en in realtime op hun mobiele apparaten te verzamelen, zelfs zonder netwerkverbinding. Met het platform met weinig code kun je intuïtieve aangepaste apps bouwen die zich aanpassen aan de invoer van informatie. Stuur de gegevens onmiddellijk terug naar kantoor met naadloze integratie in je bedrijfssysteem of cloudservice. Gegevensinvoer was nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer.
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer. Meer informatie over Wolfram Mathematica

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Met Ninox kun je elke soort gegevens die je nodig hebt verzamelen vanuit elke gewenste locatie om je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Met Ninox kun je alle soorten gegevens die je nodig hebt verzamelen om je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen. De gebruikersinterface is zeer flexibel aan te passen aan je eigen workflowvereisten. Het bevordert de gegevensverzameling en -evaluatie en biedt sterke functionaliteiten voor samenwerking van teams. Bovendien kun je het integreren met je meest gebruikte diensten, bijvoorbeeld die van Google (Spreadheets, Drive, Agenda, Formulieren) en nog veel meer. Ninox is toegankelijk via de native app voor macOS, iOS en Android of via een webbrowser. Meer informatie over Ninox

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Vul woorden en zinnen automatisch aan, roep snel je vaak getypte zinnen op en maak met een paar klikken gestandaardiseerde documenten.
PhraseExpander kan je taken voor gegevensinvoer aanzienlijk versnellen door je toegang te geven tot invulformulieren die je kunt ophalen door een afkorting in te typen. Het biedt ook automatische aanvulling en automatische correcties in elke toepassing. Kopiëren en plakken van gegevens uit Word is verleden tijd. Al je veelvoorkomende zinnen en sjablonen zijn onmiddellijk toegankelijk met één druk op de knop. Meer informatie over PhraseExpander

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com Meer informatie over SyncSpider

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Maak het verkopen net zo simpel als e-mailen. Je kunt je agenda en e-mails synchroniseren met Salesforce, e-mails bijhouden, afspraken plannen, vervolgacties instellen en nog veel meer.
Je werkt in je inbox, niet in Salesforce. Niemand hoeft je te dwingen om je e-mail te gebruiken. Het is gebruiksvriendelijk en effectief. Dit platform vindt dat Salesforce net zo nuttig en net zo eenvoudig zou moeten zijn. Daarom brengt het Salesforce naar jouw inbox. Zodat je tijd kunt besparen en productiever kunt worden. Nu kun je tijdens je werk Salesforce zien en bijwerken. Je kunt e-mails synchroniseren met Salesforce, bijhouden hoeveel e-mails er worden geopend, Salesforce-dossiers maken en bijwerken, gesprekken plannen en nog veel meer. Probeer Cirrus Insight 14 dagen lang gratis. Meer informatie over Cirrus Insight

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
De eenvoudigste manier om je contacten automatisch up-to-date en centraal te houden in je adresboek of CRM. Nu GRATIS voor particulieren!
Je huidige en voormalige contacten direct vanuit je e-mails en LinkedIn, altijd volledig en up-to-date in je adresboek of CRM, helemaal automatisch! Bespaar tijd en voorkom dat contacten verloren gaan, aangezien alle telefoonnummers, e-mails of bedrijfsgegevens opgeslagen worden en altijd up-to-date zijn, zonder dat je uren kwijt bent aan handmatige invoer. Zo kun je je waardevolle tijd besteden aan het bereiken van je netwerk, in plaats van e-mails te doorzoeken naar de juiste contactgegevens! GRATIS doorlopende individuele service en GRATIS proefversie! Meer informatie over Evercontact

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Meer informatie over kintone

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Cloudgebaseerd platform dat instellingen helpt afspraken te plannen, lidmaatschapsprocessen te beheren en online betalingen te accepteren.
Software voor vechtsportscholen met volgen van studenten en prospects, statistieken, facturering, aanwezigheid en rangordebeheer. Het is krachtig, eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over RainMaker

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Ontwerp krachtige formulieren online. Verzamel bruikbare gegevens, integreer online met andere apps en automatiseer je workflows waar je ook bent.
Zoho Forms is een online formulierontwerper die werkt met slepen en neerzetten en zonder enige codering, en die je kunt gebruiken om formulieren voor elk gewenst doel te creëren. Het biedt verschillende aanpassingsopties, ondersteunt taaktoewijzing en goedkeuringswerkstromen en reageert ook op mobiele browsers. Zoho Forms kan goed worden geïntegreerd met Zoho-producten, Salesforce en Google-apps. Zoho Forms biedt ook native toepassingen voor zowel iOS- als Android-apparaten waarmee je rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat formulieren kunt creëren en gegevens kunt verzamelen, en het werkt ook offline. Meer informatie over Zoho Forms

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
ABAdesk is an affordable platform offering intuitive data collection, graphing, session notes, and treatment planning.
ABAdesk is an easy-to-use platform that enables clinicians to shift the focus back to progress. With its intuitive data collection, automatic program updates, graphing, session notes, and treatment planning features, clinicians are able to make a greater impact while maintaining work-life balance. ABAdesk is a contract-free service, priced to allow for maximum accessibility. Meer informatie over ABAdesk

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt veel mobiele apps als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing waarmee je altijd en overal gegevens kunt verzamelen met het gemak van een mobiel apparaat. Leg allerlei soorten informatie vast: notities, foto's, tekeningen, export naar pdf- en Excel-rapporten en meer. Met Snappii kunnen gebruikers stoppen met het gebruik van papieren formulieren en ze vervangen door mobiele formulieren door hun eigen pdf's te uploaden, te bewerken en te delen. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. Meer informatie over Winautomation

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Covve is designed to help you better manage relationships and create business opportunities
Covve: Your Personal CRM Stay in touch effectively with clients and personal connections. "This simple yet state-of-the-art app will revolutionize your business relationships like you've never seen" - Inc What you will love about Covve: Reminders to follow up; Notes on your contacts to always be relevant; Tags for organizing and grouping your network; Statistics on your weekly networking progress. Find out more at covve.com. We are always here to help, reach out at [email protected] Meer informatie over Covve

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Nintex RPA is een gemakkelijke manier om geautomatiseerde taken voor je organisatie te maken en uit te voeren.
Van projecten in Excel tot CRM-systemen: Nintex RPA stelt ondernemingen in staat om getrainde bots in te zetten om alledaagse taken snel en efficiënter te automatiseren. Zonder code te gebruiken in een gebruiksvriendelijke interface op basis van slepen en neerzetten worden gebruikers uitgerust met een uitgebreide oplossing voor procesbeheer en automatisering van ondernemingsklasse, die processen stroomlijnt die worden gevoed door zowel gestructureerde als ongestructureerde gegevensbronnen. Meer informatie over Nintex RPA

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Meer informatie over Capture

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
SAS® Visual Analytics enables reporting, data exploration and analytics that empowers everyone to discover and share powerful insights.
SAS Visual Analytics is our flagship offering for self-service data preparation, visual discovery, interactive reporting, and dashboards--as well as easy-to-use analytics--with governance. SAS Visual Analytics allows non-technical users to create, share and execute BI and Analytics workflows for interactive reporting and free-form exploration. Visual Analytics support sharing and collaboration of insights so that everybody can take decisive action and stay agile to meet changing business needs. Meer informatie over SAS Visual Analytics

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de efficiëntie met mobiele formulieren voor het verzamelen en leveren van zakelijke gegevens.
Device Magic is software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling die onbetrouwbare papieren formulieren vervangt door aanpasbare mobiele formulieren. Bouw je digitale formulieren met behulp van de eenvoudige online formulierbouwer met functionaliteit voor slepen en neerzetten. Lever nauwkeurige gegevens in realtime van het veld naar het kantoor. Verzamel gegevens zonder internetverbinding met je eigen mobiele apparaten; Lever gegevens in de indeling van je keuze. Integreer met de zakelijke tools die je al gebruikt, zoals Box, Slack, SQL, OneDrive, Zapier en meer. Meer informatie over Device Magic

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Cloudgebaseerde en lokale oplossing die ondernemingen helpt bij het automatiseren van bedrijfsprocessen, het registreren van evenementen en het beheren van integraties.
Workato, een iPaaS-leider die wordt vertrouwd door meer dan 21.000 organisaties, is het enige platform voor intelligente automatiseringen dat ondernemingsintegratie, procesautomatisering en een burgerervaring biedt, waardoor zakelijke gebruikers en IT kunnen samenwerken om automatiseringen te bouwen, te bedienen en uit te rollen zonder afbreuk te doen aan de beveiliging en governance. Workato wordt gebruikt door de krachtige gemeenschap van meer dan 20.000 gebruikers om bedrijfsprocessen te automatiseren. Kies uit de meer dan 150.000 recepten die aan jouw behoeften voldoen. Probeer nu de gratis proefversie. Meer informatie over Workato

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Nederland Lokaal product
Parseur is de krachtigste en meest gebruiksvriendelijke software voor het analyseren van e-mails.
De beste service voor het analyseren van e-mails voor het MKB. Maak een pijplijn voor gegevensextractie die tekst uit e-mails, bijlagen en documenten haalt en je bedrijf op automatische piloot laat draaien. Alles draait op aanwijzen en klikken en is zeer gemakkelijk te gebruiken. Bedrijven in onroerend goed, e-commerce, marketing, logistiek en bezorging, reizen, horeca en meer besparen elke maand duizenden uren werk door hun proces voor gegevensinvoer te automatiseren met Parseur. Meer informatie over Parseur

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without having Reps do manual data entry.
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without requiring Reps to remember to tag emails or interact with any App. - Email, meeting, call, SMS, activity tracking - Contact auto creation & Opportunity association - Fill in custom CRM opportunity fields Meer informatie over SalesDirector.ai

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Een universele database-zoektool die verbinding maakt met verschillende backend database-oplossingen.
Een homogene oplossing voor een heterogene omgeving. Het is een database-administratie- en ontwikkelingstool waarmee meerdere databases op één centrale locatie met elkaar kunnen communiceren. Meer informatie over WinSQL

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Taakbeheersoftware zonder code met een mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiderschap om de uitvoering te meten.
Organisaties worden geholpen taken te beheren, ze naar voltooiing te brengen, de bedrijfswaarde te verbeteren en risico's te verlagen binnen verspreide teams en locaties met een gebruiksvriendelijke mobiele app voor frontlijnteams en rapportagedashboards voor leiders. Processen die eerder zijn voltooid met pen en papier, Excel, SharePoint, e-mail en intern ontwikkelde tools worden gedigitaliseerd om realtime zichtbaarheid te creëren voor de uitvoering van belangrijke taken. Het platform wordt gebruikt binnen verschillende functies om resultaten te behalen en de totale eigendomskosten te verlagen. Meer informatie over FORM MarketX

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Kies Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie, ontworpen om realtime inzicht in gegevens te integreren.
Grooper maakt snelle innovatie mogelijk voor organisaties die grote hoeveelheden moeilijke gegevens verwerken en integreren. Grooper is ontwikkeld door een team van moedige ontwikkelaars die gefrustreerd waren door beperkingen in bestaande oplossingen. Het is een intelligent platform voor integratie van documenten en digitale gegevens. Grooper maakt gebruik van gepatenteerde en geavanceerde opnametechnologie, machine learning, natuurlijke taalverwerking en geavanceerde beeldverwerking. Grooper - beschikbare, toegankelijke en transparante artificiële intelligentie. Meer informatie over Grooper

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
FastField is een uiterst flexibele mobiele formulierenoplossing om gegevens te verzamelen en je digitale formulierenworkflow te automatiseren.
FastField is een mobiele oplossing voor het automatiseren van formulieren voor efficiënte en nauwkeurige gegevensverzameling. FastField maakt offline gegevensverzameling mogelijk om een volledig papierloze workflow te realiseren. Bouw zeer aanpasbare digitale formulieren voor Android, IOS en internet zonder enige voorafgaande codeerervaring. FastField is ideaal voor audits, inspecties, veiligheidsrapporten en andere aangepaste bedrijfsformulieren. Met FastField kan je bedrijfseigen gegevens integreren om formulieren vooraf in te vullen en automatisch aangepaste rapporten te leveren. Meer informatie over FastField

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Creëer, automatiseer en integreer mobiele formulieren voor gegevensinvoer met aangepaste validatieregels met behulp van bewezen app-configuratietools zonder code.
Zorg ervoor dat je gegevens nauwkeurig en veilig zijn met aangepaste toepassingen voor gegevensverzameling en -beheer die je configureert met behulp van een toolset zonder code. Met Flowfinity kun je flexibele, schaalbare oplossingen voor gegevensinvoer bouwen met meer dan 30 soorten formulieren met invoervalidatie en tijdbesparende automatiseringen. Probeer het intuïtieve platform dat een webgebaseerde app-editor, centrale SQL-database, interactieve rapportagedashboards, softwarerobots en betrouwbare systeemintegraties combineert. Gratis proefversie van 14 dagen met speciale ondersteuning. Meer informatie over Flowfinity

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Array verbetert workflows en gegevensverzameling voor al je activiteiten. Intern. In het veld. Klantgericht. Snel en eenvoudig.
Array is waar gegevens, taken en workflows samenkomen. In plaats van je bestaande platformkader af te breken, sluit Array naadloos aan. Wil je beginnen met het uitproberen van efficiëntere gegevensverzameling met mobiele formulierbouwers? Array leent zich perfect voor deze taak. Wil je workflows verbeteren met taakbeheersystemen? Arrays doet het moeiteloos. Wil je simpelere, eenvoudigere rapportage? Wend je tot Array. Begin klein maar denk groot, dan zal Array binnen de kortste keren leiden tot efficiëntere, veiligere activiteiten. Meer informatie over Array

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
API-integratiesoftware - in de cloud en zelf gehost
APIANT biedt softwareoplossingen voor gegevensintegratie voor burgerintegratoren, integratiespecialisten, IT-managers, SaaS-bedrijven en ondernemingen. In de cloud of in eigen beheer stelt het APIANT-platform niet-ontwikkelaars (geen code) en ontwikkelaars (weinig code) in staat om geavanceerde multidirectionele integraties visueel en snel te bouwen. Integraties kunnen binnen enkele minuten worden geïmplementeerd met duizenden vooraf gebouwde en modulaire connectoren in de Automation Editor. Ook kan aan bedrijfsspecifieke eisen worden voldaan. Meer informatie over APIANT

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Nederland Lokaal product
Maak krachtige mobiele formulieren, verzamel gegevens offline en visualiseer ze met een paar klikken.
Teamscope is een gebruiksvriendelijke app voor gegevensverzameling voor klinisch en veldonderzoek. Met Teamscope kun je krachtige formulieren bouwen met vertakkingslogica, gegevensvalidatie en automatische berekeningen. Gebruik mobiele formulieren om gegevens te verzamelen zonder dat je een internetverbinding nodig hebt. Maak casussen, deel ze met je team en leg gegevens vast in de loop van de tijd. Houd je gegevens op alle momenten veilig met een toegangscode en gegevensversleuteling. Meer informatie over Teamscope

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
An intuitive and powerful automation tool for importing, exporting and deleting transactions & lists into QuickBooks.
Eliminates manual data entry of CSV, XLS, XLSX file transactions, and edit/delete QBO transactions. Effectively manage all bulk QBO actions thereby completely eliminating any manual bulk job. You can choose to Update/ Overwrite/ Duplicate existing QuickBooks transactions with file data. Ability to un-do import changes. With bulk Import/ Delete/ Export, you have a comprehensive toolset to do any sort of QuickBooks bulk operations.Take advantage of our free premium support. Meer informatie over SaasAnt Transactions

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
An intelligent automated order processing solution. Manages your emailed purchase orders from inbox through to ERP integration.
Instantly turn PDF purchase orders into sales orders in your ERP. An incredibly fast and scalable solution, Lucy automation handles the PDF orders your customers send via email. Around the clock, emails are opened, purchase orders are read, and sales orders are created in your ERP. Ready to pick, pack, and ship in seconds. No errors, no down time, no late orders, no overtime. Meer informatie over Lucy

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
Customer engagement solution to help generate leads, engage users, and get feedback using quizzes, surveys, polls, live Q&A, and more.
Using youengage you can easily create beautiful interactive experiences that convert. Engage and get feedback at every step of the customer journey. Create and share interactive content such as quizzes, surveys, polls, calculators, assessments, product recommendations, and live Q&A on your virtual events. You can generate leads and drive more revenues while capturing data. Meer informatie over youengage

Functies

  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen