326 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Tipalti biedt de enige end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer, waarmee de gehele wereldwijde betalingsadministratie voor leveranciers wordt gestroomlijnd. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt 's werelds enige end-to-end automatiseringsoplossing voor crediteurenbeheer en elimineert 80% van de werklast voor het beheer van de volledige wereldwijde betalingsadministratie voor leveranciers. Het holistische cloudsysteem omvat onboarding van leveranciers, het vastleggen en valideren van belastingformulieren, factuurverwerking, koppeling van bestelorders, betalingsmethode en valutaselectie, grensoverschrijdende overboekingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met leveranciers over de betalingsstatus, afstemming van betalingen, ERP-integratie en voorbereiding van belastingaangifterapporten. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Rossum is een door AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) aangestuurde, cloudgebaseerde oplossing voor het vastleggen van factuurgegevens die de snelheid van factuurverwerking verzesvoudigt, met een nauwkeurigheid tot 98%. Meer informatie over Rossum
AI- (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) aangedreven service voor factuurgegevensextractie die gemakkelijk kan worden aangepast en geïntegreerd in je bedrijfsprocessen. Elke lay-out: verzamel gegevens van elke factuur zonder sjabloonconfiguratie. Snelle implementatie: start extractie vanaf de eerste dag. Inspanningsreductie: 97% minder toetsaanslagen en 6x sneller dan handmatige gegevensinvoer. Continue verbetering: leert automatisch van elke nieuwe factuur. Uitbreidbaarheid: integreer handmatig of via RPA (Robotic Process Automation, robotprocesautomatisering) of API (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering). Ondernemingsniveau: zeer schaalbare cloudgebaseerde oplossing. Meer informatie over Rossum

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Email Shield beschermt je bedrijf gratis tegen factuur- en overschrijvingsfraude. Gemakkelijk te integreren met Outlook 365. Meer informatie over Email Shield
Met Email Shield for Outlook 365 krijg je controle over betalingsfraude en het binnendringen van zakelijke e-mail. Voordelen: Screent alle inkomende factuurinzendingen en rekening-/overboekingswijzigingsverzoeken. Controleert automatisch e-mailverzoeken op miljoenen bekende fraudeurs en methodologieën. Werkt met honderden regels waarvan bewezen is dat ze de moeilijkst te detecteren vormen van factuurfraude opvangen. Gebruikt machine learning-modellen om verdachte verzoeken en wijzigingen te selecteren voor handmatige goedkeuring. Meer informatie over Email Shield

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Crediteurenadministratie, drievoudige matching, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles in één software. Meer informatie over Precoro
Automatiseer de crediteurenadministratie met Precoro. Houd alle betalingen en uitgaven bij en maak in slechts twee klikken inkooporders of facturen aan. Met Precoro kun je de goedkeuringsworkflow stroomlijnen, facturen koppelen aan bestellingen en ontvangstbewijzen en regels instellen voor kostenplaatsen of budgetten, zodat je je limiet nooit overschrijdt. Meer dan 1000 kleine en grote ondernemingen gebruiken Precoro en profiteren van een transparante inkoop door de volledige automatisering van het inkoopproces. Ontvang een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Nederland Lokaal product
Verwerk facturen via e-mail, web of mobiele app. Goedkeuring gaat via verschillende lagen en facturen gaan direct naar je boekhouding. Meer informatie over Klippa
Verwerk inkoopfacturen via e-mail, web en/of de mobiele app. Goedkeuring gaat via verschillende lagen in de workflow en facturen gaan via slimme suggesties direct naar je boekhouding. Alle inkoopfacturen worden verwerkt met Scan en Herken (OCR-technologie). Omdat jij en je medewerkers nooit meer een document hoeven over te typen, bespaar je 70% van de verwerkingstijd van facturen. Integreer Klippa eenvoudig met je bestaande software. Meer informatie over Klippa

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Odoo Accounting biedt banksynchronisatie, automatische facturen, periodiek factureringsbeheer, afstemmingen en meer. Meer informatie over Odoo
Odoo Accounting helpt je bij het eenvoudig beheren van je dagelijkse boekhouding en om op elk moment een globaal overzicht te hebben van de toestand van je bedrijf. Het platform biedt een breed scala aan financiële rapporten en tools zoals dubbele boekhouding, debiteuren en crediteuren, beheer van meerdere valuta's, belastingberekening, automatische invoer van bankfeed, opbouw- en kasbasismethoden enz. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Vergeet late betalingen, krijg volledige controle over je proces en begin met het veranderen van de realiteit van je crediteurenproces met Pipefy. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is software die financiële teams helpt bij het beheren van crediteurenprocessen. Deze oplossing is eenvoudiger en overzichtelijker dan spreadsheets en e-mails, waardoor elke betaling volledig zichtbaar is en een foutloze workflow wordt gerealiseerd. Meer dan 50.000 gebruikers verbeteren hun resultaten met Pipefy. Sluit je vandaag nog bij hen aan en verbeter de manier waarop je je crediteurenproces beheert. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Automatiseer het crediteurenproces om de controle te vergroten, de kosten te verlagen en op één plek inzicht te krijgen in al je uitgaven. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River INVOICE is een wereldwijde toekomstbestendige oplossing waarmee je facturen snel kunt vastleggen, opslaan, koppelen en goedkeuren in een moderne interface. Nooit meer frustraties over groeiende stapels papier, kosten voor late betalingen en gebrek aan zichtbaarheid. Je zult gewend raken aan maximale efficiëntie, inzicht en flexibiliteit met gestroomlijnde automatisering van de crediteurenadministratie. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Hypatos is leider in het ontwikkelen van deeplearning-automatiseringstechnologie voor documentverwerking. Meer informatie over Hypatos
Hypatos deep learning-technologie automatiseert complexe documentgebaseerde backoffice-processen en biedt ongeëvenaarde efficiëntiewinsten. Handmatige documentverwerking is een grote kostenpost in organisaties. Deze technologie legt datapunten vast uit documenten, voert validaties uit en automatiseert processen, zoals boekhouding. De grootste consumenten van documenten worden bediend, waaronder 3 van de grote 4 financiële adviseurs en SSC's (Shared Service Centers) van grote ondernemingen. Meer informatie over Hypatos

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Stroomlijn je belangrijkste financiële en boekhoudfuncties met de uniforme boekhoudoplossing van NetSuite.
Met Oracle NetSuite kan je: 1. realtime inzicht krijgen in de veroudering van klanten, factuuranalyses, terugkerende facturen, met configureerbare dashboards, rapporten en KPI's; 2. tijd besparen en fouten reduceren door lokale en wereldwijde belastingnalevingsprocessen te stroomlijnen; 3. postordertransacties naar algemene en AR-grootboeken automatiseren met nauwkeurige belastingberekeningen op elke factuur. 4. NetSuite transformeert het grootboek van je bedrijf om over de flexibiliteit en zichtbaarheid te beschikken om te voldoen aan veranderende zakelijke behoeften. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Emburse Nexonia Expenses

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde crediteurensoftware.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software.
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De toepassingen van Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare ondernemingen om topprestaties te bereiken door financiële professionals te voorzien van diepgaande functionaliteit, realtime financiële en operationele inzichten en de mogelijkheid om kritieke processen te automatiseren. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.
Beheer van huurwoningen en persoonlijke financiën met tracking van huurdersinformatie, inkomstenbeheer en uitgavenbeheer.

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer. Meer informatie over Patriot Accounting

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Meer informatie over Sage 50cloud

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Automatiseer het proces van de crediteurenadministratie van je klanten, voer betalingen sneller uit met de slimme workflow van Plooto en bespaar talloze uren.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie. Met de slimme goedkeuringsworkflows van Plooto en veilige elektronische betalingen kun je het proces van je crediteurenadministratie versnellen en de manier waarop leveranciers worden betaald verbeteren. Meer informatie over Plooto

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Wereldwijde en mobiele onkostenrapporten en factuurbeheer voor organisaties over de hele wereld.
Chrome River laat de zakelijke opdrachten stromen voor enkele van 's werelds grootste en meest gerespecteerde internationale organisaties. Deze volledig configureerbare cloudgebaseerde oplossingen voor onkostendeclaraties en automatisering van leveranciersfacturen bieden een elegante en intuïtieve gebruikersinterface, die eenzelfde hoogwaardige ervaring biedt op een smartphone, tablet of laptop. De SaaS-producten bieden een engine voor bedrijfsregels en technologie-infrastructuur van wereldklasse waar CFO's, de crediteurenadministratie, reismanagers en zakenreizigers allemaal dol op zijn. Meer informatie over Emburse Chrome River Expense

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Met de oplossingen van ACOM AP Automation kunnen bedrijven hun gehele crediteurenproces automatiseren, van leveranciersfacturen tot en met leveranciersbetalingen.
Met oplossingen van ACOM AP Automation kunnen bedrijven 100% papierloos werken in het hele crediteurenproces, van leveranciersfacturen tot en met leveranciersbetalingen. Verlaag de factuurverwerkingskosten met 75% tot 85%. Bovendien elimineert de unieke module voor papierloos betalen 100% van de print- en verzendkosten voor acceptgiro's en schakelt de meeste leveranciers over naar elektronische betalingen. Bovendien wordt het geleverd met een complete dienst voor leveranciersbeheer waarmee je alle communicatie en registratie van leveranciers kunt afhandelen. Meer informatie over ACOM AP Automation

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Met Procurify crediteurenbeheer is een drierichtingsvergelijking eenvoudig, dus je hoeft alleen te betalen voor wat je daadwerkelijk hebt ontvangen, zonder papierwerk te hoeven achterhalen.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Met de crediteurenmodule kun je een artikelfactuur vergelijken met de bijbehorende inkooporder en pakbon. Op deze manier kun je achterhalen of je bent gefactureerd voor iets wat je niet hebt ontvangen. Teams in aankoop, inkoop en financiën hebben Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag en laat dit product je helpen bij het transformeren van je crediteurenproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die financiële teams controle en zichtbaarheid geeft over het crediteurenproces.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die crediteuren eenvoudiger maakt voor het hele bedrijf. Creëer inkooporders, volg goedkeuringen en stel teams automatisch op de hoogte wanneer hun betaling wordt gedaan. Een compleet crediteurenproces van inkooporder tot boekhouding, allemaal in hetzelfde systeem als uitgaven en bedrijfskaarten. Eenvoudig en intuïtief voor werknemers, met de controle en zichtbaarheid die financiële teams nodig hebben. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen. Meer informatie over FreeAgent

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Meer informatie over Kashoo

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurenadministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces. Meer informatie over Lightyear

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Geniet van superieure gegevensverwerking met de pronghorn-server van Focus 9.
Focus 9 is toonaangevende ERP-software die is uitgerust met ultramoderne technologie van Focus Softnet, een onderscheiden leverancier van bedrijfstoepassingen die producten ontwerpt met geavanceerde capaciteiten. De uitgebreide web-based software, Focus 9, is uitgerust met geavanceerde tools waarmee organisaties in verschillende sectoren de kritieke bedrijfsfuncties kunnen optimaliseren, waaronder beheer van menselijk kapitaal, boekhouding, financiën, bedrijfsprestaties, leveranciers en klantrelaties. Meer informatie over Focus X

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
MineralTree automatiseert het crediteurenproces, van het vastleggen van facturen tot het uitvoeren van betalingen zonder de kosten van een IT-project.
Toonaangevende automatisering van crediteuren voor bedrijven die NetSuite, Sage Intacct, Microsoft Dynamics GP, Xero en QuickBooks gebruiken en minstens 100 betalingen per maand verwerken. Geen vereffeningsrekeningen. Betalingsopties via cheque, ACH, creditcard, virtuele kaart. Mobiele toegang. Goedkeuringshiërarchie. Ingebouwde fraudebescherming. MineralTree biedt de gemakkelijkst te gebruiken crediteuren- (Accounts Payable of AP) en betaalautomatiseringsoplossing die AP stroomlijnt, wat klanten onovertroffen zichtbaarheid en aanzienlijke kostenbesparingen oplevert. Meer informatie over MineralTree Invoice-to-Pay

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Online software voor het afdrukken van cheques. Stortingsbonnen afdrukken. Verbinding met de bank om fraude te voorkomen. Elke printer. Opname van cheques
Software voor het afdrukken van cheques. Cloudgebaseerd. Militaire veiligheid. Verbind met banken, automatisch volgen, nep-/fraudecontroles. Elke printer. Stortingsbonnen afdrukken voor elke bank, en houd ze bij. Blanco cheques, meerdere cheques, importeren en afdrukken, groeperen en afdrukken. Gebruiker of werknemer met beperkte toegang toevoegen. Aangepaste stub. Afdrukken van een tegoedbon. Opname van bankcheques om huur en betaling te innen. Minifacturering voor klanten van cheques. Druk. Jij maakt de cheque, en hij wordt automatisch afgedrukt en naar je klanten/leverancier verstuurd. Meer informatie over Online Check Writer

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Pay bill for free. Use bank transfers or credit cards even if vendors only accept checks.
Melio is a free vendor/bill payment solution that minimizes busywork and maximizes cash flow. Pay vendor using bank transfers or debit cards for free even if they only accept checks! You can also use your credit card where cards are not accepted which will allow you to hold onto your cash longer and earn credit card rewards! Accounts Payable re-invented. Melio automatically syncs with your QuickBooks and even mails checks on your behalf to vendors, so you don't need to cut checks anymore Meer informatie over Melio

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
De online software van KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf.
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor werknemers-, belasting- en verzekeringsgegevens bijwerken. Gebruiksvriendelijke online software. - Gemakkelijke automatische inschrijving - Elke payroll is essentieel - Geautomatiseerde processen - Moeiteloos beheer van de salarisadministratie Meer informatie over KashFlow

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Een oplossing voor het volgen van abonnementen voor ondernemers met meldingen en herinneringen, wisselkoersconversie, type betalingbeheer en meer.
Een oplossing voor het volgen van abonnementen voor ondernemers met meldingen en herinneringen, wisselkoersconversie, type betalingbeheer en meer.

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
Een supereenvoudig reishulpmiddel voor bedrijven dat het gemakkelijk maakt om reizen te plannen, boeken en delen, terwijl het voordelen en besparingen oplevert.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het eenvoudiger dan ooit om zakelijke reizen te beheren. Met het 24/7 reisondersteuningsteam kunnen reizigersmanagers en uitvoerende assistenten eindelijk hun nachten en weekends terugkrijgen. Automatische onkostendeclaratie maakt papieren bonnen overbodig en slimme richtlijnen zorgen dat reizigers binnen hun budget blijven. Meer informatie over Lola

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Cashbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Elektronische geldoverdracht