Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Betalingsverwerkingssoftware

Met betalingsverwerkingssoftware kunnen organisaties van verschillende groottes creditcardbetalingen verwerken via internet of traditionele POS-interfaces. Betalingsverwerkingstoepassingen zijn beschikbaar als gehoste en als desktopplatforms. Typische kenmerken van oplossingen voor creditcardverwerking zijn onder andere betalingsverwerking, creditcardautorisaties, schikkingen en administratieve functies. Zie ook: software voor banken en kassasystemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Betalingsverwerkingssoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
200 resultaten
Met Yaspa kunnen klanten direct bankbetalingen doen zonder kaarten, apps of de behoefte aan contant geld. Meer informatie over Yaspa
ONMIDDELLIJKE BETALINGEN VAN YASPA - Laat klanten direct bankbetalingen doen zonder kaarten, apps of de noodzaak van contant geld. - Yaspa maakt snelle en veilige directe betalingen van rekening tot rekening mogelijk, waardoor tussenpersonen worden geëlimineerd. - Door gebruik te maken van bankverificatie in plaats van kaarten zijn transacties via Yaspa beschermd tegen fraude met kaarten. PRODUCTKENMERKEN - Grensoverschrijdende betalingen: Overal waar bankrails voor snellere betalingen zijn (Faster Payment, SEPA Instant, FedNow), kan worden geprofiteerd van Yaspa. - Vlotte integratie: Yaspa kan direct in de systemen worden geïntegreerd, of via een partner voor betalingsdiensten zoals PIQ, Praxis en Hexopay. - Eenvoudig in rekening brengen: geen terugboekingen, geen afwikkelingskosten. Met minder tussenpersonen zijn de betalingskosten eenvoudiger te begrijpen en zeer kosteneffectief. - Online en offline betalingen: accepteer Yaspa-betalingen op je website, in je winkel of op je verkooppunt. VRP-abonnementen: maak regelmatige betalingen en abonnementen mogelijk met variabele terugkerende betalingen. Meer informatie over Yaspa

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde software voor betalingsverwerking waarmee verkopers online kaartbetalingen kunnen accepteren, integreren met winkelplatforms en meer. Meer informatie over viva.com Smart Checkout
Viva.com is de eerste acquirer in Europa en ondersteunt betalingen in 24 landen en op meer dan 1165 apparaten. Met de viva.com terminal app en viva.com Smart Checkout biedt viva.com een robuuste omnichannel oplossing die het verwerken van betalingen voor zowel online als persoonlijke transacties vereenvoudigt. Dit systeem verbetert de bedrijfsvoering, bevordert de klantervaring en stimuleert de omzetgroei. De viva.com Smart Checkout is een oplossing voor online afrekenen die de conversie tot wel 21% verhoogt en die zichzelf voortdurend bijwerkt, zodat de app in de loop der tijd steeds beter en slimmer wordt. Integratie is een fluitje van een cent en vereist geen codeervaardigheden van verkopers. Met geavanceerde fraudebescherming aangedreven door machine learning en strikte naleving van wettelijke normen zoals PSD2, SCA/3DS en PCI, zorgt Smart Checkout voor eersteklas beveiliging. Verkopers kunnen hun betalingsopties uitbreiden met alle belangrijke creditcards en betaalpassen. Meer informatie over viva.com Smart Checkout

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
SBP Payments: de one-stop-shop voor alle bankbetalingen en betaalkaarten. Uitgebreid, modulair, veilig, cloud-native en SaaS-beschikbaar Meer informatie over SBP Payments & Cards
SBP Payments is een uitgebreid en modulair platform dat SaaS-klaar, cloud-native en kernonafhankelijk is voor alle banken. De oplossing waarborgt een hoge beschikbaarheid, schaalbaarheid en veiligheid en biedt klanten een ongeëvenaarde ervaring, en bankiers kunnen aan al hun eisen voldoen binnen de gehele waardeketen van betalingen en kaarten. Meer informatie over SBP Payments & Cards

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Oplossing voor B2B-betalingsverwerking en -beheer die het gehele proces automatiseert met betrekking tot het betalen van leveranciers en partners. Meer informatie over Tipalti
Tipalti biedt een zeer krachtige oplossing voor betalingsverwerking en automatiseert het hele proces van betalingen aan wereldwijde leveranciers en partners. Het holistische platform van Tipalti biedt één cloudsysteem dat leveranciersbeheer, belastingnaleving, inkoop, factuurbeheer, wereldwijde betalingen, crediteurenrapportage en -afstemming en ERP-integratie omvat. Klanten elimineren doorgaans 80% van hun crediteurenwerklast, terwijl de financiële afsluiting met 25% wordt versneld en de financiële controles worden versterkt. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Nederland Lokaal product
Stimuleer je conversie en inkomsten met ruim 35 betaalmethoden, een gepersonaliseerde checkout en geavanceerde fraudepreventietools. Meer informatie over Mollie
Win omzet, verlaag kosten en bespaar tijd met een oplossing die elk betaalproces stroomlijnt: van het converteren van klanten tot de settlement van betalingen. Bied elke klant zijn favoriete betaalmethode - inclusief kaarten en digitale wallets - en optimaliseer je checkoutflow om achtergelaten winkelmandjes te voorkomen. Mollie biedt online en in-person betalingen, maar ook tools voor fraudepreventie, vereenvoudigde reconciliatie en een centraal dashboard om alles op één plek te beheren. Meer informatie over Mollie

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Superflexibele betaaloplossingen die werken met bijna elke acquisiteur, zowel online als persoonlijk. Meer informatie over Planet Payments
Planet is een wereldwijd bedrijf voor betalingen, software en technologie dat bedrijven van elke omvang helpt om betalingen eenvoudiger uit te voeren. Met een uitgebreid pakket van bedrijfssoftware, geïntegreerde betalingen en inkomstengenererende diensten, bieden de oplossingen van Planet één enkel platform dat 800.000 aangesloten klanten wereldwijd gebruiken. Meer informatie over Planet Payments

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Viva.com is Europa's eerste acquirer die betalingen in 24 landen en op +1165 apparaten mogelijk maakt. Meer informatie over viva.com terminal app
Viva.com is Europa's eerste cloud-gebaseerde acquirer die merchantbetalingen in 24 landen en op 1165+ apparaten accepteert. Met een door de ECB goedgekeurde bankvergunning en aanwezigheid in 24 Europese landen, bieden de innovatieve oplossingen van Viva.com, zoals Tap on Any Device voor fysieke betalingen, Smart Checkout voor online betalingen en marktplaats-betalingsoplossingen, Europese bedrijven van elke omvang de mogelijkheid om betalingen te accepteren en te beheren zoals zij dat willen. Alle technologie van Viva.com wordt intern ontwikkeld via MS Azure, is volledig schaalbaar en ondersteunt elk betaaltraject. Het voortdurend groeiende scala aan financiële diensten van Viva.com omvat functies zoals Real-Time Uitbetalingen, Offline Betalingen die het risico op gemiste omzet minimaliseren, een Viva.com business debetkaart voor het beheren van zakelijke uitgaven en het verlagen van transactiekosten tot wel 0%. Meer informatie over viva.com terminal app

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Vereenvoudig het betalingsproces met de meerdere betalingskeuzes van Zoho Billing, waaronder kaarten, bankoverschrijvingen en PayPal. Meer informatie over Zoho Billing
Met Zoho Billing (voorheen bekend als Zoho Subscriptions) kun je betalingen stroomlijnen om je klanten een soepele ervaring te bieden. Verminder ongewild verloop door mislukte betalingen te verwerken en je inkomsten moeiteloos terug te vorderen. Je kunt wereldwijde betalingen accepteren via meer dan 10 geïntegreerde betalingsgateways voor zowel eenmalige als terugkerende transacties, waaronder creditcards en betaalpassen, online bankieren en ACH. Meer informatie over Zoho Billing

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, Mailchimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
SoftCoPay automatiseert je betalingsprocessen volledig via één enkele workflow voor alle betalingstypen (kaart, ACH of cheque). Meer informatie over SoftCoPay
SoftCoPay transformeert betalingen van een kostenplaats naar een winstbron door betalingen te optimaliseren, kortingen te verdienen, kosten te verlagen en betalingsrisico's te beperken. SoftCoPay stroomlijnt betalingen in één gebruiksvriendelijke workflow, ongeacht het betalingstype (kaart, ACH of cheque). SoftCoPay biedt toegang tot een bestaand netwerk van meer dan 3,8 miljoen leveranciers in alle sectoren die klaar zijn om betalingen van SoftCoPay te accepteren. Verdien maandelijkse kortingen voor leveranciersbetalingen via een virtuele kaart. Meer informatie over SoftCoPay

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Met Upflow kun je de betalingsherinneringen automatiseren en je incassoproces verbeteren. Houd je onbetaalde facturen bij en krijg sneller betaald. Meer informatie over Upflow
Upflow is software voor debiteurenbeheer en betalingsverwerking waarmee B2B-bedrijven hun incassoproces verbeteren. Upflow maakt met één klik verbinding met je factureringssysteem (QuickBooks, Xero, Chargebee, Strip Billing, Netsuite). Het biedt uitgebreide analyses (verouderingsbalans, gemiddelde krediettermijn enz.) en stelt je in staat om systematische, maar gepersonaliseerde herinneringen in te stellen. Met Upflow kan je klant jou ook betalen met eenvoudige betaalmethoden. Met Upflow kun je je onbetaalde facturen bijhouden en word je sneller betaald. Meer informatie over Upflow

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
QuickBooks Online is een krachtige tool voor betalingsverwerking en boekhouding. Krijg sneller betaald en beheer transacties. Ontvang 3 maanden lang 50% korting.
QuickBooks Online is een oplossing voor betalingsverwerking en boekhoudsoftware waarmee je betalingen kunt stroomlijnen, transacties kunt beheren en zakelijke uitgaven kunt bijhouden. QuickBooks wordt vertrouwd door meer dan 7 miljoen klanten wereldwijd en biedt gebruiksvriendelijke tools voor het organiseren van financiën, het verzenden van facturen en het veilig accepteren van betalingen. Met geïntegreerde betalingsfuncties kun je sneller betaald worden en je bedrijf onderweg beheren. Probeer QuickBooks Online 30 dagen gratis en ervaar een naadloze betalingsverwerking. Koop nu en bespaar 50% op de eerste 3 maanden. Tijdelijke aanbieding met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin.
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin. Shopify biedt een professionele online winkel, een betaaloplossing om creditcards te accepteren en de Shopify POS-applicatie om verkoop te stimuleren. Op dit moment heeft Shopify meer dan 160.000 retailers in 100 verschillende landen, waaronder: Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim Magazine, CrossFit, Black Milk Clothing, Herschel Sup. Meer informatie over Shopify

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig.
Stripe is een technologiebedrijf dat economische infrastructuur voor het internet bouwt. Bedrijven van elke omvang, van nieuwe startups tot beursgenoteerde bedrijven gebruiken deze software om betalingen te accepteren en hun bedrijven online te beheren. Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Meer informatie over Square Payments

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Beheer salarisadministratie, online of in-house, en bespaar geld op urenregistratie, rapporten en verwerking van salarisadministratie.
Paychex Flex is een alles-in-één-oplossing voor payroll en HR waarop je kunt voortbouwen naarmate je bedrijf groeit of verandert. Gebruik het om salarisadministratie uit te voeren en je HR-administratie, pensioen en verzekeringsbeheer te integreren met uitstekende service en deskundige kennis van de regelgeving die van invloed kan zijn op je bedrijf. Ontvang 2 maanden gratis loonverwerking voor een beperkte tijd. Klik op de link voor meer informatie. Meer informatie over Paychex Flex

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Meerdere betaalopties
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Meerdere valuta's
  • Integratie met betalingsgateways
  • Preventie van betalingsfraude
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • PCI-naleving
  • Factureren
  • Rapportage en analyse