383 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft. Meer informatie over SAP Business One
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De capaciteiten van NetSuite voor orderbeheer helpen bij het stroomlijnen van je orderverwerking om tijdige facturering en betaling te waarborgen. Meer informatie over NetSuite
De capaciteiten van NetSuite voor order- en facturatiebeheer integreren je verkoop-, financiën- en verwerkingsteams, waardoor de nauwkeurigheid van de offertes wordt verbeterd, factureringsfouten worden geëlimineerd, processen voor omzetherkenning worden versterkt en de nauwkeurigheid en efficiëntie van de afhandeling worden verbeterd. Versnel het order-to-cash proces en richt je op uitzonderingen via op regels gebaseerde automatisering. Bovendien krijg je de mogelijkheid om je klanten blij te maken met geweldige ondersteuning en communicatie tijdens het hele proces. Meer informatie over NetSuite
De capaciteiten van NetSuite voor order- en facturatiebeheer integreren je verkoop-, financiën- en verwerkingsteams, waardoor de nauwkeurigheid van de offertes wordt verbeterd, factureringsfouten worde...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
Met de CRM-software van monday.com kun je al je bestellingen gemakkelijk volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de afgewerkte goederen. Met de kleurrijke weergaven weet je altijd waar al je bestellingen staan en wat er moet gebeuren. Beheer elke fase van je toeleveringsketen, volg de voortgang van je bestellingen, levertijden, pijplijnen en meer met behulp van de rapporten en dashboards, geen codering nodig. Meer informatie over monday.com
Met de CRM-software van monday.com kun je al je bestellingen gemakkelijk volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de afgewerkte goederen. Met de kleurrijke weergaven weet je altijd waar a...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sana Commerce biedt een e-commerceplatform voor middelgrote B2B-bedrijven die Microsoft Dynamics of SAP ERP-systemen gebruiken. Meer informatie over Sana Commerce
Sana biedt de verkorte route naar e-commerce via een naadloze integratie met je SAP- en Microsoft Dynamics ERP-systemen. De webwinkels helpen bedrijven hun klanten te ondersteunen, hun koopervaring te verbeteren, de installatie en het onderhoud te vereenvoudigen en de omzet te verhogen. Sana is een van Europa's snelstgroeiende bedrijven. Naast het feit dat het bedrijf een gecertificeerde partner is van Microsoft Dynamics en SAP, zijn ze ook twee keer genoemd in Forrester Wave en zijn ze de drijvende kracht achter meer dan 1200 webwinkels wereldwijd. Meer informatie over Sana Commerce
Sana biedt de verkorte route naar e-commerce via een naadloze integratie met je SAP- en Microsoft Dynamics ERP-systemen. De webwinkels helpen bedrijven hun klanten te ondersteunen, hun koopervaring te ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Rese...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automatiseer offerteaanvragen en inkooporders op basis van minimale voorraad of verkooporders, hou inkomende zendingen bij en meer. Meer informatie over Odoo
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus. Meer informatie over Odoo
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je levera...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, fa...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers. Meer informatie over Multiorders
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanb...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerd orderbeheerplatform voor end-to-end EDI-connectiviteit, non-EDI documentautomatisering, proceszichtbaarheid en controle. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en detailhandelaren via EDI met hun klanten, leveranciers en externe aanbieders en automatiseert de verwerking van de overige handmatige documenten om creatie-, afhandelings- en afwikkelingsprocessen vast te leggen. Met één platform kunnen bedrijven verbinding maken met elke handelspartner, elk document digitaliseren en elke bestandsindeling verwerken. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en detailhandelar...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Ervaar de ultieme oplossing voor mobiele technologie voor verkoopautomatisering, verkoop slimmer en sneller met sterison SFA. Meer informatie over Sterison SFA
De oplossing voor verkoopautomatisering helpt verkooporganisaties in de detailhandel om hun dagelijkse verkoopactiviteiten effectief te beheren, vanaf het moment van verzending van hun producten tot het moment dat deze de consument bereikt. Het management van elk verkoopteam in de detailhandel kan onmiddellijk informatie krijgen over verzending, aanvoer, levering en bestelling van hun verschillende producten en alle activiteiten van hun verkoopteam die in verschillende regionale verkooppunten worden uitgevoerd. Meer informatie over Sterison SFA
De oplossing voor verkoopautomatisering helpt verkooporganisaties in de detailhandel om hun dagelijkse verkoopactiviteiten effectief te beheren, vanaf het moment van verzending van hun producten tot he...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Beheert de financiën van kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Beschikbaar in een online versie.
QuickBooks is de toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beheer al je financiën met ofwel de gelicentieerde versie of de online versie. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Gratis ondersteuning en upgrades met online versie. Wordt geleverd met een gratis proefversie van 30 dagen.
QuickBooks is de toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beheer al je financiën met ofwel de gelicentieerde versie of de online versie. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkope...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekho...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.
Importeer, beheer en verzend je orders met ShipStation, de populairste keuze van online verkopers. Deze oplossing kan worden geïntegreerd met meer dan 150 van de meest populaire marktplaatsen, winkelwagentjes en vervoerders, en je kunt zoveel verkoopkanalen en vervoerders gebruiken als je nodig hebt. Met ShipStation krijg je: tot 40% korting op USPS-tarieven en 29% korting op FedEx-tarieven; de merkeigen tracking-pagina en retourenportal; aanpasbare automatiseringsregels om fouten te voorkomen en je levertijd te halveren; een eenvoudig te gebruiken interface; een volledig gratis proefversie van 30 dagen!
Importeer, beheer en verzend je orders met ShipStation, de populairste keuze van online verkopers. Deze oplossing kan worden geïntegreerd met meer dan 150 van de meest populaire marktplaatsen, winkelwa...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch ge...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Web- en API-oplossingen om meteen verzendetiketten voor meerdere vervoerders aan te maken en geld te besparen met gereduceerde tarieven.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun klanten moeten verrassen. Maak verzendetiketten voor alle vervoerders en bespaar geld met gereduceerde tarieven. Bekijk al je online verkoopkanalen op één plek en krijg automatisch toegang tot gereduceerde tarieven voor USPS en DHL Express of gebruik je eigen koeriersaccounts. Aanmelden is gratis en er zijn geen maandelijkse kosten of annuleringskosten.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, deta...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en onli...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Etsy, maar ook met winkelwagentjes zoals Shopify en vele anderen.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkanal...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Platform voor inventaris- en orderbeheer, gebouwd voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt een krachtig platform voor inventaris- en orderbeheer, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen.
TradeGecko biedt een krachtig platform voor inventaris- en orderbeheer, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseer...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties....
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Profiteer van realtime rapporten die inzicht geven in de voorraad over meerdere verkoopkanalen en verbeterde orderverwerking. Meer informatie!
Geïntegreerde oplossingen voor orderbeheer stroomlijnen niet alleen het e-commerceproces, maar versterken ook de verkoop in de winkel. OMS van DiCentral biedt geavanceerde order- en inventaristools met geïntegreerde EDI om je te helpen je bedrijf te laten groeien. Profiteer van realtime rapporten die inzicht geven in de voorraad over meerdere verkoopkanalen en verbeterde orderverwerking om uiteindelijk een naadloze supply chain en sterke klanttevredenheid te garanderen.
Geïntegreerde oplossingen voor orderbeheer stroomlijnen niet alleen het e-commerceproces, maar versterken ook de verkoop in de winkel. OMS van DiCentral biedt geavanceerde order- en inventaristools met...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdru...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stroomlijn het proces voor orderafhandeling op meerdere kanalen en magazijnen en verhoog het voltooiingspercentage van je bestellingen met behulp van Orderhive.
Orderhive is gebruiksvriendelijke software voor orderbeheer via één interface waarmee verkopers de orderverwerking- en fulfillmentfuncties kunnen versnellen. Krijg realtime zicht op de status van elke bestelling, vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt tot het punt dat de klant hem ontvangt. Orderhive is een alles-in-één tool voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers en FBA-verkopers en elimineert de mogelijkheid van handmatige fouten door alle orderbeheerfuncties via één dashboard te automatiseren.
Orderhive is gebruiksvriendelijke software voor orderbeheer via één interface waarmee verkopers de orderverwerking- en fulfillmentfuncties kunnen versnellen. Krijg realtime zicht op de status van elke ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren.
EZRentOut, de toonaangevende cloudgebaseerde software voor orderbeheer is ontworpen om alle huurbestellingen te volgen, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd en de productiviteit wordt verhoogd. Deze go-to software wordt geleverd met diepgaand klantenbeheer en een rapportagedashboard om gemakkelijker gegevensgestuurde zakelijke beslissingen te kunnen nemen. Het team voor succesverhalen van klanten is 24 uur per dag beschikbaar om je te helpen.
EZRentOut, de toonaangevende cloudgebaseerde software voor orderbeheer is ontworpen om alle huurbestellingen te volgen, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd en de productiviteit wordt verhoogd. Deze go...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Verhoog de controle over uw kleine of middelgrote bedrijf met SAP Business One, een software die is ontworpen om met u mee te groeien.
SAP Business One is ontworpen voor al uw behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. De applicatie biedt een betaalbare manier om uw hele bedrijf te beheren, van boekhouding en financiën, inkoop, voorraad, verkoop en klantrelaties, en projectmanagement tot operations en HR. SAP Business One helpt u processen te stroomlijnen en meer inzicht te krijgen in uw bedrijf om zo winstgevende groei te stimuleren. Laat ons vandaag de kosten voor uw bedrijf berekenen!
SAP Business One is ontworpen voor al uw behoeften van kleine en middelgrote bedrijven. De applicatie biedt een betaalbare manier om uw hele bedrijf te beheren, van boekhouding en financiën, inkoop, vo...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERP solution that helps businesses streamline operations through managing procurement, orders, purchases, inventory, warehousing, etc.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full visibility into each step of your workflow. Simplify the lives of your customer service and sales reps by putting information at their fingertips with powerful Excel-style searching.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full visibility ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer.
Alles-in-één oplossing voor order- en voorraadbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de komende 12 maanden verwachten. De order- en voorraadbeheersoftware van Brightpearl is geïntegreerd met boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%.
Alles-in-één oplossing voor order- en voorraadbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met intelligente software voor orderbeheer kun je in realtime verkopen en orders bijhouden, verwerken, beheren en meer.
Creëer offertes en verkoop, verzend en beheer elke verkooporder met de Acctivate-inventarissoftware voor Quickbooks als je oplossing voor orderbeheer. Acctivate-software voor orderbeheer volgt de voortgang van de bestelling van begin tot eind, verwerkt meerdere betalingsopties, zorgt voor verzending, en houdt rekening met btw-tarieven en meer via multichannel orderbeheer.
Creëer offertes en verkoop, verzend en beheer elke verkooporder met de Acctivate-inventarissoftware voor Quickbooks als je oplossing voor orderbeheer. Acctivate-software voor orderbeheer volgt de voort...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadnivea...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met gebruiksvriendelijke sjablonen of krachtige aangepaste tools voor het bouwen van sites. Je kunt marketingmateriaal, briefpapier, direct mail en zelfs digitale marketingcampagnes verkopen. Allemaal met toonaangevende automatisering via XML- en JDF-integratie, directe connectiviteit voor managementinformatiesysteem-oplossingen van EFI en een speciale API.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met geb...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShipBob biedt een gestroomlijnde oplossing voor verzending en orderverwerking voor e-commercebedrijven.
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via gedistribueerde orderverwerkingscentra en software voor orderbeheer. Met orderverwerkingscentra in Los Angeles, Chicago, Dallas en Bethlehem (Pennsylvania) is ShipBob strategisch gelegen in de buurt van je klanten in de VS om kosteneffectieve, snelle verzendingsopties te bieden. Met de software krijg je volledige transparantie van je bedrijfsactiviteiten, plus integraties voor Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Magento en meer.
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via gedistribueerde orderverwerkingscentra en software voor orderbeheer. Met orderverwerkingscent...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zij...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je pr...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automatiseer orderbeheer over elk verkoopkanaal.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandeling. Waarom Neto? De geïntegreerde backend-technologie maakt uitzonderlijke en consistente klantervaringen mogelijk via elk kanaal, of het nu in de winkel is, online of via een marktplaats. Dit geeft detailhandelaren toekomstvastheid in een steeds meer concurrerende markt.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandel...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Verzending, inventaris en alles daartussenin
Ordoro beheert al je bestellingen verspreid over winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Beheer nabestellingen, gedeeltelijke bestellingen en retouren binnen de app en krijg toegang tot USPS-tarieven (tot 67% korting). Vergelijk tarieven tussen FedEx, UPS, USPS, Canada Post en DHL. Besparingen op de scherp geprijsde verzendkosten betalen voor de kosten van de app en nog meer.
Ordoro beheert al je bestellingen verspreid over winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backen...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
HandiFox is een mobiel systeem voor het bijhouden van de voorraad en verkoopbeheer waarmee kleine bedrijven verkoop- en voorraadbeheer kunnen automatiseren.
HandiFox is een oplossing voor het bijhouden van de voorraad en verkoopbeheer waarmee bedrijven met een kleine voorraad kunnen beschikken over uitgebreid voorraadbeheer en kunnen verkopen in het veld. De app integreert met QuickBooks en werkt op Android-apparaten. Functies op het gebied van voorraadbeheer: streepjescodes scannen, inkooporders aanmaken/ontvangen, geautomatiseerd de voorraad tellen, verzendingsverificatie, volgbaarheid van serie-/partijnummer. Functies op het gebied van verkoop: werken met verkooptransacties; verwerking van betalingen; klanthandtekeningen vastleggen.
HandiFox is een oplossing voor het bijhouden van de voorraad en verkoopbeheer waarmee bedrijven met een kleine voorraad kunnen beschikken over uitgebreid voorraadbeheer en kunnen verkopen in het veld. ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Leading Cloud based Warehouse/Inventory Software Tailored for Online Retail, Wholesale and 3PL Businesses.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer service and reducing time-to-value. Logiwa allows retailers to manage multi channel orders, sell more by synchronizing inventory and orders across multiple sales channels, save operational costs and increase margins.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer ...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online.
Cloudgebaseerde orderbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online. Met de app kan je onderweg, overal ter wereld, voorraad op meerdere locaties bekijken, bijhouden en beheren. Met HandiFox Online kan je de verkoop bijhouden, betalingen ontvangen, facturen uitgeven en je zendingen verifiëren door te selecteren en in te pakken. Je kunt ook streepjescodes genereren, scannen of streepjescodelabels afdrukken en meer.
Cloudgebaseerde orderbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online. Met de app kan je onderweg, overal ter wereld, voorraad op meerdere locaties bekijken, bijhouden en b...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Omnichannel orderbeheer eenvoudig gemaakt. Beheer bestellingen, verzend naar klanten en synchroniseer voorraad vanuit het alles-in-één platform van Veeqo, waardoor je merk snel kan groeien terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart, Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS, Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer.
Omnichannel orderbeheer eenvoudig gemaakt. Beheer bestellingen, verzend naar klanten en synchroniseer voorraad vanuit het alles-in-één platform van Veeqo, waardoor je merk snel kan groeien terwijl je j...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransa...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
100% cloudgebaseerde ERP. $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, facturering en orderbeheer. Gemakkelijk om bestellingen te volgen.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie!
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Toonaangevende EDI-documenttransformatie voor Microsoft en Macola ERP die eenvoud en kritische expertise biedt voor EDI-naleving.
Data Masons Software, de toonaangevende platformaanbieder van EDI-oplossingen voor Microsoft en Macola ERP, maakt gebruik van duizenden standaard documentintegraties en vooraf gebouwde partnerverbindingen om EDI-documenttransformatie te vereenvoudigen zonder aanpassing aan de ERP-oplossing. Data Masons heeft meer dan 1500 internationale klanten en brengt eenvoud en kritische expertise voor EDI-naleving. Ga naar datamasons.com voor meer informatie.
Data Masons Software, de toonaangevende platformaanbieder van EDI-oplossingen voor Microsoft en Macola ERP, maakt gebruik van duizenden standaard documentintegraties en vooraf gebouwde partnerverbindin...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Our AI-driven automated order management system enables users to electronically process and track any order, in any channel or format.
Esker's automated Order Management solution uses AI and RPA technology to address the most repetitive, low-value areas of order taking all through one secure, centralized, cloud-based platform. Users can electronically process and track any fax, email, EDI, portal or mobile order with 100% accuracy, visibility and efficiency.
Esker's automated Order Management solution uses AI and RPA technology to address the most repetitive, low-value areas of order taking all through one secure, centralized, cloud-based platform. Users c...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShipWorks is the most flexible, most powerful way to import, manage, ship and track your online orders.
ShipWorks is the ideal solution for warehouse customers currently utilizing multiple carrier specific solutions and looking for a cost-effective way to gain operational efficiencies and scalability through a tool that gives them what they need without the fluff. This is accomplished by providing a unified multi-carrier solution, a personalized way of accurately comparing and applying carrier rates and preferred shipping methods, the ability to quickly and easily connect to their existing systems
ShipWorks is the ideal solution for warehouse customers currently utilizing multiple carrier specific solutions and looking for a cost-effective way to gain operational efficiencies and scalability thr...
  • Voorraadbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer

Kopersgids voor Order management systemen

Wat is order management software?

Order management software vergemakkelijkt het orderbeheer vanaf de eerste acceptatie tot en met de uiteindelijke verzending. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere orderverwerking, voorraadbeheer, productcatalogisering en verzendingsbeheer. Deze oplossingen helpen bedrijven bij de coördinatie van hun supply chain-activiteiten en bij het beheer van multichannel-verkoopstrategieën. Daarnaast bieden deze systemen functies als betalingsverwerking, multichannel marketing en klantrelatiebeheer.

Deze softwarecategorie is gerelateerd aan Webshop software, orderinvoer software en voorraadbeheer software.

De voordelen van order management software

Tegenwoordig worden winkels (zowel traditioneel als online) geconfronteerd met uitdagingen die te maken hebben met toenemende marketingkanalen, snellere leveringsverwachtingen en complexe toeleveringsketens. Om concurrerend te blijven, is het belangrijk dat handelaren ervoor zorgen dat bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd en verzonden. Order management software helpt bedrijven de levertijden van hun orders te verkorten en meer controle te krijgen over de bijbehorende processen. Deze systemen bieden voordelen zoals:

  • Betere klantenservice: order management software biedt realtime statusupdates voor klanten, zodat ze kunnen anticiperen op hun levering. De software slaat gegevens op, zoals het afleveradres en de betaalwijze, wanneer een nieuwe klant voor de eerste keer zijn gegevens invoert. Hierdoor is het niet meer nodig dat dezelfde klant de informatie voor toekomstige bestellingen opnieuw invoert, zodat hij de bestelling sneller kan afronden.
  • Minder fouten bij de orderverwerking: je hebt zo een fout gemaakt als je enorme hoeveelheden orders van meerdere kanalen beheert. Door middel van functies als barcodetagging zorgt order management software ervoor dat bestellingen naar de juiste ontvangers worden verzonden.
  • Snelle orderafhandeling: order management software biedt een gecentraliseerde database waarin informatie over het magazijn, de verzending, de voorraadniveaus en de medewerkers wordt opgeslagen. Hierdoor kunnen verkopers de benodigde informatie ophalen zonder het kantoor te bellen of door talloze spreadsheets te hoeven ploegen.

Algemene functies van order management software

  • Orderinvoer: het registreren van ontvangen orders in het systeem.
  • Ordertracking: het volgen van orders en hun status terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen en de klant bereiken.
  • Backorderbeheer: het beheren van orders voor producten die momenteel niet beschikbaar zijn vanwege een voorraadtekort.
  • Catalogusbeheer: het creëren en beheren van digitale catalogi van producten, inclusief details als prijs en specificaties.
  • Voorraadbeheer: het traceren van de beschikbare voorraad en het beheren van de goederenstroom van de magazijnen naar het verkooppunt.

Overwegingen bij de aankoop van order management software

  • Mobiele capaciteit: controleer of de oplossing die je overweegt een mobiele app heeft. Als dat het geval is, evalueer dan verder of de app de nieuwste technologie/markttrends bevat, zoals geautomatiseerde event-based alerts.
  • Scannen van streepjescodes: de meest gebruikte 1-D streepjescodes zijn UPC, code 128 en code 39. Bekijk en bepaal welke streepjescodes je bedrijf nodig heeft om ervoor te zorgen dat de software die je overweegt je streepjescode-eisen ondersteunt. De meeste detailhandelaren zouden moeten kiezen voor UPC-streepjescodes, terwijl Code 128 over het algemeen wordt gebruikt in de distributie en het transport. Code 39 wordt voornamelijk gebruikt in de auto- en defensiesector.
  • Schaalbaarheid: om organisaties te laten groeien zonder dat ze herhaaldelijk softwarekosten moeten maken, moeten ze ervoor zorgen dat de software die ze kiezen schaalbaar is. Het systeem moet flexibel zijn om tegemoet te komen aan veranderende bedrijfsscenario's zoals meer medewerkers/klanten en een uitgebreide productcatalogus.
  • Robots om de voorraad en de levering te beheren: bedrijven maken gebruik van robots om hun voorraden te controleren en aan te vullen. Robots kunnen de orders uitzoeken en verplaatsen naar de gewenste bestemmingen. Cognitieve leersystemen en sensoren stellen robots in staat om de productkwaliteit te beoordelen en een algoritme begeleidt de hele operatie. Order management software volgt de voortgang van de leveringen in realtime. UPS maakt gebruik van een AI-aangedreven GPS-tool genaamd ORION om efficiënte routes voor haar vloot vast te stellen. ORION stelt deze routes vast op basis van de feedback van de bestuurder en de klant.
  • IoT en automatisering: het IoT verbindt een groep apparaten/apparatuur om een netwerk te creëren waarin de aangesloten elementen gegevens uitwisselen en met elkaar samenwerken. Aangezien elk element relevante informatie aan een andere doorgeeft, worden de magazijnbewerkingen geautomatiseerd en gestroomlijnd. Nadat een scanner bijvoorbeeld de streepjescode op een product heeft gelezen, kan hij een automatisch geleid voertuig (AGV) opdracht geven om het product naar een bepaalde plank te vervoeren en op te slaan.