Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Order management systemen met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
729 resultaten
Maak kennis met het klantgerichte orderbeheersysteem, gebouwd op een populaire CRM om je drukste dagen af te handelen. Meer informatie over Salesforce Commerce Cloud
Lever overal ter wereld flexibel orderbeheer via meerdere kanalen met Salesforce Order Management. Automatiseer orderafhandeling, het vastleggen van betalingen en facturen met workflows voor de toeleveringsketen. Bekijk de voorraad nauwkeurig met één enkele bron van waarheid voor alle bestellingen en dossiers. Optimaliseer voor snelheid, kosten en andere zakelijke prioriteiten. Maak online kopen en in de winkel of buiten de winkel afhalen mogelijk. Meer informatie over Salesforce Commerce Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen. Meer informatie over Turis
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen. Het heeft geavanceerde functies zoals aangepaste prijzen, beperkte toegang, betalingsvoorwaarden, visuele aanpassing, integraties, enz. Met Turis geef je je detailhandelaars een naadloze bestelervaring, wat uiteindelijk leidt tot tevredener klanten, beter klantenbehoud en een hogere omzet. Meer informatie over Turis

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
API-gebaseerde en bedrijfsklare infrastructuuroplossing die is ontworpen voor ambitieuze e-commerce-bedrijven met een omzet van meer dan 100 mln. Meer informatie over Scayle
BACKBONE is een API-gebaseerde en bedrijfsklare infrastructuuroplossing die is ontworpen voor ambitieuze e-commerce-bedrijven. Backbone beheert je producten als een PIM in een flexibele, volledig doorzoekbare productcatalogus. Het behandelt ook de bestellingen van je klanten en beheert je voorraad in realtime. De functie voor magazijnen en logistiek biedt je de mogelijkheid om meerdere carriers en dropshipping-partners te beheren. Meer informatie over Scayle

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Uniforme front-, middle- en backoffice-functies voor hedgefondsen en buy-side bedrijven - allemaal verzameld op één centraal platform. Meer informatie over Athena Systems
Een systeem dat realtime portefeuille- en handelscontrole biedt, inclusief holdings, handelsstatus, winst en verlies, risico- en stresstests, Flash-NAV en kascontrole. Voor dit alles wordt gezorgd en tegelijk wordt transparantie geboden in de controle over verschillende nalevingsvereisten, zoals naleving voorafgaand aan en na de regelgeving, handhaving van beleggingsrichtlijnen en vele andere vereisten, evenals aangepaste regels en limieten. Meer informatie over Athena Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Nederland Lokaal product
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one Meer informatie over Sana Commerce
De toekomst van de handel is aangebroken - en die is online. Daarom hebt u een SaaS-gebaseerde e-commerceoplossing zoals Sana Commerce Cloud nodig om naadloze orderbeheerprocessen te bieden door een volledige integratie met uw Microsoft Dynamics of SAP ERP-systeem. Klanten hebben volledige transparantie over multi-channel ordergeschiedenis en kunnen handige functionaliteiten gebruiken om hun klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Sana Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste aanvaarding tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het ervoor staat met al je bestellingen en wat er nog moet gebeuren. Beheer elke fase van je toeleveringsketen, volg de voortgang van je bestellingen, levertijden, pijplijnen en meer met behulp van de rapportage en dashboards, zonder dat er codering nodig is. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Meer informatie over ERPAG
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
NetSuite orderbeheer automatiseert orderbeheer, productretouren en -ruil, waardoor een onberispelijke, flexibele verwerkingsstrategie wordt geboden. Meer informatie over NetSuite
NetSuite orderbeheer maakt een ervaring van overal kopen, overal verwerken, overal retourneren mogelijk. Zorg voor efficiënte orderbeheerprocessen via alle kanalen en afhandelingsopties gedurende de gehele orderlevenscyclus, zodat bedrijven kunnen voldoen aan de verwachtingen van hun klanten en de winst kunnen verhogen. Automatiseer de end-to-end orderlevenscyclus, inclusief het vastleggen en valideren van orders, het vrijgeven van orders, verzendbevestigingen, communicatie met klanten en afrekeningen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automatiseer offerteaanvragen en inkooporders op basis van minimale voorraad of verkooporders, hou inkomende zendingen bij en meer. Meer informatie over Odoo
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het geheim achter kleine bedrijven in meer dan 90 landen wereldwijd. Volg voorraden, beheer verkopen, kies en verzend bestellingen en meer. Meer informatie over inFlow Inventory
inFlow voorraad is een eenvoudige manier om je productgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Als je werkzaam bent in de groothandel, distributie, productie of e-commerce, kan inFlow je helpen: • de voorraad op alle locaties bij te houden; • aankopen en verkopen te beheren; • bestellingen te verzamelen, verpakken en verzenden; • stuklijsten en assemblages bij te houden; • e-commerce en boekhouding met elkaar te verbinden; • werk gedaan te krijgen vanaf elk apparaat. Ondersteuning van wereldklasse is beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven. Meer informatie over Zoho Inventory
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkana len zoals Amazon, eBay en Etsy, maar ook met winkelwagentjes zoals Shopify en vele anderen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut, de toonaangevende cloudgebaseerde software voor orderbeheer is ontworpen om alle huurbestellingen te volgen, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd en de productiviteit wordt verhoogd. Deze go-to software wordt geleverd met diepgaand klantenbeheer en een rapportagedashboard om gemakkelijker gegevensgestuurde zakelijke beslissingen te kunnen nemen. Het team voor succesverhalen van klanten is 24 uur per dag beschikbaar om je te helpen. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De uniforme oplossingen voor winkelbeheer en e-commerce van Rentle maken naadloos orderbeheer mogelijk voor elk verkoopkanaal. Meer informatie over Rentle
Rentle is alles-in-één software voor orderbeheer voor verkopers die producten verkopen als service en apparatuur verhuren. De uniforme oplossingen voor winkelbeheer en e-commerce van Rentle maken naadloos orderbeheer mogelijk voor elk verkoopkanaal. Alles wat je nodig hebt om bestellingen en boekingen efficiënt te beheren, wordt verzameld in Rentle: klantgegevens, documenten, inventaris en meer. Altijd volledig inzicht in je aankomende, actieve en terugkerende bestellingen en hun statussen. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Rentle

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over erplain

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Vrachtbeheersoftware voor verladers - SaaS. De enige tool die je nodig hebt om dagelijks zonder problemen met veel vervoerders te werken. Meer informatie over Cargoson
Vrachtbeheersoftware voor verladers - SaaS. Je hoeft je zendingen niet te zoeken in verschillende vervoerdersportals of e-mails. Alle transportinformatie, prijslijsten, vergelijking van prijzen en vervoertijden, berekening van CO2-uitstoot, tracking, vrachtdocumenten, statistieken en meldingen in één cloudgebaseerde slimme software (web-app en mobiele app). Kant-en-klare integraties van vervoerders - je hebt al je huidige vervoerders waar je mee wilt werken bij elkaar en je kunt er meer toevoegen op basis van je toekomstige behoeften. Zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Cargoson

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Setup your restaurant online and take direct orders. Meer informatie over Contactless Ordering Solution
Setup your restaurant online and take direct orders. Meer informatie over Contactless Ordering Solution

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het transformeren van de gastervaring tijdens het hele dinertraject Meer informatie over myCheck
Digitale dinerervaring. Betalen aan tafel of aan de balie, dineren op de kamer of vooraf bestellen, alles met de mogelijkheid om loyaliteit en beloningen aan te bieden. Dit platform regelt alles op het gebied van eten en drinken voor je. Meer informatie over myCheck

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Zelfregulerende, op AI gebaseerde technologieën garanderen zeer nauwkeurige bestellingen, verkoopgroei, verbetering van de voorraadrotatie en afvalreductie. Meer informatie over Leafio Inventory Management
Financiële prestatiegestuurde oplossingen. Ontworpen om autonoom te voorspellen, de vraag te plannen, het genereren van bestellingen te automatiseren, op tijd aan te vullen en elk niveau van de toeleveringsketen in evenwicht te houden in een omgeving met lage voorspelbaarheid en constante verandering. Het systeem automatiseert alles voor je. Zelfregulerende, op AI gebaseerde technologieën garanderen zeer nauwkeurige bestellingen, verkoopgroei, verbetering van de voorraadrotatie en afvalreductie. Meer dan 100 winkelketens werken al met deze ingebouwde oplossing. Meer informatie over Leafio Inventory Management

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
With Uengage Edge launch your own commission-free app and grow your business through direct orders. Meer informatie over Uengage Edge
In addition to getting direct orders without commission and increased sales, Uengage Edge has hundreds of features to help you evolve from a start-up or small-scale business to a profit-driven brand. Uengage Edge is power-packed with features to drive more orders and build lasting customer relationships. Go LIVE with 80+ industry-first features on your ordering platform For the first time, own your customers' data and loyalty Go contactless with QR Code Meer informatie over Uengage Edge

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
An order entry application that helps sales reps take orders and present their products on an iPad. Meer informatie over nVision Mobile App
B2B sales order app Your sales reps can easily create orders, access your digital catalogs, order history and inventory on the go with the sales app from nSales. The ultimate sales solution for sales reps. nVision Mobile sales order app is made for the handicrafts and fashion industry, with support for styles, assortments as well as sizes and colors. Sell products separately or in pre-packs and acknowledge the order electronically. B2B sales have never been easier! Meer informatie over nVision Mobile App

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met Square Payments kun je elke manier waarop je klanten willen betalen accepteren. Ontvang een gratis magneetstriplezer om overal creditcards te lezen. Accepteer chipkaarten en NFC-betalingen met Square Reader voor contactloze en chipbetalingen. Met de creditcardverwerking van Square kun je alle belangrijke kaarten accepteren en stortingen al vanaf de volgende werkdag ontvangen. Dit platform biedt bescherming tegen terugboeking, fraudedetectie, bescherming tegen accountovername en meer, zodat jij je kunt concentreren op je klanten. Het is gratis om je aan te melden en je kunt snel aan de slag. Meer informatie over Square Payments

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Orderverwerking en verzending voor groeiende e-commercemerken.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun klanten moeten verrassen. Maak verzendetiketten voor alle vervoerders en bespaar geld met gereduceerde tarieven. Bekijk al je online verkoopkanalen op één plek en krijg automatisch toegang tot gereduceerde tarieven voor USPS en DHL Express of gebruik je eigen koeriersaccounts. Aanmelden is gratis en er zijn geen maandelijkse kosten of annuleringskosten. Meer informatie over Shippo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stroomlijn het proces voor orderafhandeling op meerdere kanalen en magazijnen en verhoog het voltooiingspercentage van je bestellingen met behulp van Orderhive.
Orderhive is gebruiksvriendelijke software voor orderbeheer via één interface waarmee verkopers de orderverwerking- en fulfillmentfuncties kunnen versnellen. Krijg realtime zicht op de status van elke bestelling, vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt tot het punt dat de klant hem ontvangt. Orderhive is een alles-in-één tool voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers en FBA-verkopers en elimineert de mogelijkheid van handmatige fouten door alle orderbeheerfuncties via één dashboard te automatiseren. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Open source-winkelwagensoftware met catalogusbeheer en capaciteiten voor kruisverkoop.
Prestashop is een ideale manier om online te verkopen. Het is 100% gratis en je kunt binnen slechts enkele minuten je aantrekkelijke winkel online opzetten en in een mum van tijd gaan verkopen. Meer informatie over PrestaShop

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor op maat gemaakte productie met offertes, business intelligence, werknemersbeheer en meer.
ShopVOX is een uitgebreide, webgebaseerde, gebruiksvriendelijke beheeroplossing voor fabrikanten van op maat gemaakte producten. Deze oplossing omvat alles wat je nodig hebt om je winkel te runnen: bijhouden van verkoopleads, offertes, werkorders, inkooporders, taakbeheer en planning, online goedkeuringen van controles, Quickbooks-integratie, business intelligence, online creditcardbetalingen via Authorize.net, en nog veel meer. Perfect voor: - bordenbedrijven; - drukkerijen; - kledingbedrijven; - fabrikanten van op maat gemaakte producten; - werkplaatsen. Meer informatie over shopVOX

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven. Meer informatie over Sage 300cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen. Meer informatie over Vyapar

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer.
Alles-in-één oplossing voor order- en voorraadbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de komende 12 maanden verwachten. De order- en voorraadbeheersoftware van Brightpearl is geïntegreerd met boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer

Kopersgids voor Order management systemen

Wat is een order management systeem?

Een order management systeem vergemakkelijkt het orderbeheer vanaf de eerste acceptatie tot en met de uiteindelijke verzending. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere orderverwerking, voorraadbeheer, productcatalogisering en verzendingsbeheer. Deze oplossingen helpen bedrijven bij de coördinatie van hun supply chain-activiteiten en bij het beheer van multichannel-verkoopstrategieën. Daarnaast bieden deze systemen functies als betalingsverwerking, multichannel marketing en klantrelatiebeheer.

Order management software is gerelateerd aan Webshop software, orderinvoer software en voorraadbeheer software.

Wat zijn de voordelen van order management systemen?

Tegenwoordig worden winkels (zowel traditioneel als online) geconfronteerd met uitdagingen die te maken hebben met toenemende marketingkanalen, snellere leveringsverwachtingen en complexe toeleveringsketens. Om concurrerend te blijven, is het belangrijk dat handelaren ervoor zorgen dat bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd en verzonden. Order management software helpt bedrijven de levertijden van hun orders te verkorten en meer controle te krijgen over de bijbehorende processen. Order management systemen bieden voordelen zoals:

  • Betere klantenservice: order management systemen bieden realtime statusupdates voor klanten, zodat ze kunnen anticiperen op hun levering. De software slaat gegevens op, zoals het afleveradres en de betaalwijze, wanneer een nieuwe klant voor de eerste keer zijn gegevens invoert. Hierdoor is het niet meer nodig dat dezelfde klant de informatie voor toekomstige bestellingen opnieuw invoert, zodat hij de bestelling sneller kan afronden.
  • Minder fouten bij de orderverwerking: je hebt zo een fout gemaakt als je enorme hoeveelheden orders van meerdere kanalen beheert. Door middel van functies als barcodetagging zorgt order management software ervoor dat bestellingen naar de juiste ontvangers worden verzonden.
  • Snelle orderafhandeling: order management systemen bieden een gecentraliseerde database waarin informatie over het magazijn, de verzending, de voorraadniveaus en de medewerkers wordt opgeslagen. Hierdoor kunnen verkopers de benodigde informatie ophalen zonder het kantoor te bellen of door talloze spreadsheets te hoeven ploegen.

Welke algemene functies hebben order management systemen?

  • Orderinvoer: het registreren van ontvangen orders in het systeem.
  • Ordertracking: het volgen van orders en hun status terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen en de klant bereiken.
  • Backorderbeheer: het beheren van orders voor producten die momenteel niet beschikbaar zijn vanwege een voorraadtekort.
  • Catalogusbeheer: het creëren en beheren van digitale catalogi van producten, inclusief details als prijs en specificaties.
  • Voorraadbeheer: het traceren van de beschikbare voorraad en het beheren van de goederenstroom van de magazijnen naar het verkooppunt.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van order management systemen?

  • Mobiele capaciteit: controleer of de oplossing die je overweegt een mobiele app heeft. Als dat het geval is, evalueer dan verder of de app de nieuwste technologie/markttrends bevat, zoals geautomatiseerde event-based alerts.
  • Scannen van streepjescodes: de meest gebruikte 1-D streepjescodes zijn UPC, code 128 en code 39. Bekijk en bepaal welke streepjescodes je bedrijf nodig heeft om ervoor te zorgen dat de software die je overweegt je streepjescode-eisen ondersteunt. De meeste detailhandelaren zouden moeten kiezen voor UPC-streepjescodes, terwijl Code 128 over het algemeen wordt gebruikt in de distributie en het transport. Code 39 wordt voornamelijk gebruikt in de auto- en defensiesector.
  • Schaalbaarheid: om organisaties te laten groeien zonder dat ze herhaaldelijk softwarekosten moeten maken, moeten ze ervoor zorgen dat de software die ze kiezen schaalbaar is. Het systeem moet flexibel zijn om tegemoet te komen aan veranderende bedrijfsscenario's zoals meer medewerkers/klanten en een uitgebreide productcatalogus.
  • Robots om de voorraad en de levering te beheren: bedrijven maken gebruik van robots om hun voorraden te controleren en aan te vullen. Robots kunnen de orders uitzoeken en verplaatsen naar de gewenste bestemmingen. Cognitieve leersystemen en sensoren stellen robots in staat om de productkwaliteit te beoordelen en een algoritme begeleidt de hele operatie. Order management software volgt de voortgang van de leveringen in realtime. UPS maakt gebruik van een AI-aangedreven GPS-tool genaamd ORION om efficiënte routes voor haar vloot vast te stellen. ORION stelt deze routes vast op basis van de feedback van de bestuurder en de klant.
  • IoT en automatisering: het IoT verbindt een groep apparaten/apparatuur om een netwerk te creëren waarin de aangesloten elementen gegevens uitwisselen en met elkaar samenwerken. Aangezien elk element relevante informatie aan een andere doorgeeft, worden de magazijnbewerkingen geautomatiseerd en gestroomlijnd. Nadat een scanner bijvoorbeeld de streepjescode op een product heeft gelezen, kan hij een automatisch geleid voertuig (AGV) opdracht geven om het product naar een bepaalde plank te vervoeren en op te slaan.