512 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het ervoor staat met al je bestellingen en wat er nog moet gebeuren. Beheer elke fase van je toeleveringsketen, volg de voortgang van je bestellingen, levertijden, pijplijnen en meer met behulp van de rapportage en dashboards, zonder dat er codering nodig is. Meer informatie over monday.com
Met het CRM-systeem van monday.com kun je al je bestellingen moeiteloos volgen, van de eerste acceptatie tot de verzending van de eindproducten. Dankzij de kleurrijke weergaven weet je altijd hoe het...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Ontworpen om de vraag autonoom te plannen, ordergeneratie uit te voeren en elk niveau van de supply chain in evenwicht te houden. Meer informatie over Leafio Automatic Replenishment
leafio creëert software voor de automatisering en optimalisatie van toeleveringsketenprocessen in de detailhandel. Het platform ondersteunt meer dan 150 detailhandelsbedrijven in meer dan 15 landen en helpt een concurrentievoordeel in de markt te behalen, de weerstand tegen verstoring te vergroten en meer inkomsten te genereren met een hogere marge. Meer informatie over Leafio Automatic Replenishment
leafio creëert software voor de automatisering en optimalisatie van toeleveringsketenprocessen in de detailhandel. Het platform ondersteunt meer dan 150 detailhandelsbedrijven in meer dan 15 landen...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor orderbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automatiseer offerteaanvragen en inkooporders op basis van minimale voorraad of verkooporders, hou inkomende zendingen bij en meer. Meer informatie over Odoo
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je leveranciers te sturen op basis van je voorraadniveaus. Meer informatie over Odoo
Met Odoo kunnen bedrijven offertes en orderstatus, orderbedragen en verwachte leverdatum bijhouden. Bespaar tijd door regels in te stellen om automatisch offerteaanvragen en inkooporders naar je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te traceren. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut, de toonaangevende cloudgebaseerde software voor orderbeheer is ontworpen om alle huurbestellingen te volgen, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd en de productiviteit wordt verhoogd. Deze go-to software wordt geleverd met diepgaand klantenbeheer en een rapportagedashboard om gemakkelijker gegevensgestuurde zakelijke beslissingen te kunnen nemen. Het team voor succesverhalen van klanten is 24 uur per dag beschikbaar om je te helpen. Meer informatie over EZRentOut
EZRentOut, de toonaangevende cloudgebaseerde software voor orderbeheer is ontworpen om alle huurbestellingen te volgen, terwijl de ROI wordt gemaximaliseerd en de productiviteit wordt verhoogd. Deze...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerd orderbeheerplatform voor end-to-end EDI-connectiviteit, non-EDI documentautomatisering, proceszichtbaarheid en controle. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en detailhandelaren via EDI met hun klanten, leveranciers en externe aanbieders en automatiseert de verwerking van de overige handmatige documenten om creatie-, afhandelings- en afwikkelingsprocessen vast te leggen. Met één platform kunnen bedrijven verbinding maken met elke handelspartner, elk document digitaliseren en elke bestandsindeling verwerken. Meer informatie over OmPrompt Order Management
Het volledig beheerde orderbeheerplatform van OmPrompt maakt het voor bedrijven over de hele wereld gemakkelijk om handel met elkaar te drijven. Het cloudplatform verbindt fabrikanten en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het transformeren van de gastervaring tijdens het hele dinertraject Meer informatie over myCheck
Digitale dinerervaring. Betalen aan tafel of aan de balie, dineren op de kamer of vooraf bestellen, alles met de mogelijkheid om loyaliteit en beloningen aan te bieden. Dit platform regelt alles op het gebied van eten en drinken voor je. Meer informatie over myCheck
Digitale dinerervaring. Betalen aan tafel of aan de balie, dineren op de kamer of vooraf bestellen, alles met de mogelijkheid om loyaliteit en beloningen aan te bieden. Dit platform regelt alles op...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Elimineer handmatige knelpunten, voorkom fouten en zorg voor een soepel verloop van verkoopofferte tot orderafhandeling.
De capaciteiten van NetSuite voor order- en facturatiebeheer integreren je verkoop-, financiën- en verwerkingsteams, waardoor de nauwkeurigheid van de offertes wordt verbeterd, factureringsfouten worden geëlimineerd, processen voor omzetherkenning worden versterkt en de nauwkeurigheid en efficiëntie van de afhandeling worden verbeterd. Versnel het order-to-cash proces en richt je op uitzonderingen via op regels gebaseerde automatisering. Bovendien krijg je de mogelijkheid om je klanten blij te maken met geweldige ondersteuning en communicatie tijdens het hele proces.
De capaciteiten van NetSuite voor order- en facturatiebeheer integreren je verkoop-, financiën- en verwerkingsteams, waardoor de nauwkeurigheid van de offertes wordt verbeterd, factureringsfouten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Dit platform helpt winkels en fabrikanten van alle soorten en maten om slimmer te werken voor verbeterde efficiëntie, grotere flexibiliteit en grotere winst.
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of contractbedrijven, en stelt je in staat je bedrijf te zien als nooit tevoren, waardoor je een goed beeld krijgt van de beste manier om het te beheren. Helpt bij snelle en nauwkeurige offertes, realtime gegevensverzameling, flexibele planning en meer!
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Orderverwerking en verzending voor groeiende e-commercemerken.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun klanten moeten verrassen. Maak verzendetiketten voor alle vervoerders en bespaar geld met gereduceerde tarieven. Bekijk al je online verkoopkanalen op één plek en krijg automatisch toegang tot gereduceerde tarieven voor USPS en DHL Express of gebruik je eigen koeriersaccounts. Aanmelden is gratis en er zijn geen maandelijkse kosten of annuleringskosten.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Etsy, maar ook met winkelwagentjes zoals Shopify en vele anderen.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Profiteer van realtime rapporten die inzicht geven in de voorraad over meerdere verkoopkanalen en verbeterde orderverwerking. Meer informatie!
Geïntegreerde oplossingen voor orderbeheer stroomlijnen niet alleen het e-commerceproces, maar versterken ook de verkoop in de winkel. OMS van DiCentral biedt geavanceerde order- en inventaristools met geïntegreerde EDI om je te helpen je bedrijf te laten groeien. Profiteer van realtime rapporten die inzicht geven in de voorraad over meerdere verkoopkanalen en verbeterde orderverwerking om uiteindelijk een naadloze supply chain en sterke klanttevredenheid te garanderen.
Geïntegreerde oplossingen voor orderbeheer stroomlijnen niet alleen het e-commerceproces, maar versterken ook de verkoop in de winkel. OMS van DiCentral biedt geavanceerde order- en inventaristools...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stroomlijn het proces voor orderafhandeling op meerdere kanalen en magazijnen en verhoog het voltooiingspercentage van je bestellingen met behulp van Orderhive.
Orderhive is gebruiksvriendelijke software voor orderbeheer via één interface waarmee verkopers de orderverwerking- en fulfillmentfuncties kunnen versnellen. Krijg realtime zicht op de status van elke bestelling, vanaf het moment dat de bestelling binnenkomt tot het punt dat de klant hem ontvangt. Orderhive is een alles-in-één tool voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers en FBA-verkopers en elimineert de mogelijkheid van handmatige fouten door alle orderbeheerfuncties via één dashboard te automatiseren.
Orderhive is gebruiksvriendelijke software voor orderbeheer via één interface waarmee verkopers de orderverwerking- en fulfillmentfuncties kunnen versnellen. Krijg realtime zicht op de status van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer.
Alles-in-één oplossing voor order- en voorraadbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de komende 12 maanden verwachten. De order- en voorraadbeheersoftware van Brightpearl is geïntegreerd met boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%.
Alles-in-één oplossing voor order- en voorraadbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Voer B2B-bestellingen snel in terwijl je onderweg bent. Volledig geïntegreerd met de Handshake-oplossingen voor klantenbestellingen.
Handshake Rep is het toonaangevende B2B-platform voor orderinvoer voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren met verkopers die onderweg zijn. Geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om bestellingen snel te noteren, met alle klantinformatie en geschiedenis bij de hand. Handshake Rep is volledig geïntegreerd met de Handshake Direct B2B e-commercewebsite en mobiele app die je klanten 24/7 het gemak van online bestellen biedt. Registreer bestellingen vanuit al je B2B-verkoopkanalen met Handshake, dat geïntegreerd is in je ERP.
Handshake Rep is het toonaangevende B2B-platform voor orderinvoer voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren met verkopers die onderweg zijn. Geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met intelligente software voor orderbeheer kun je in realtime verkopen en orders bijhouden, verwerken, beheren en meer.
Creëer offertes en verkoop, verzend en beheer elke verkooporder met de Acctivate-inventarissoftware voor Quickbooks als je oplossing voor orderbeheer. Acctivate-software voor orderbeheer volgt de voortgang van de bestelling van begin tot eind, verwerkt meerdere betalingsopties, zorgt voor verzending, en houdt rekening met btw-tarieven en meer via multichannel orderbeheer.
Creëer offertes en verkoop, verzend en beheer elke verkooporder met de Acctivate-inventarissoftware voor Quickbooks als je oplossing voor orderbeheer. Acctivate-software voor orderbeheer volgt de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met gebruiksvriendelijke sjablonen of krachtige aangepaste tools voor het bouwen van sites. Je kunt marketingmateriaal, briefpapier, direct mail en zelfs digitale marketingcampagnes verkopen. Allemaal met toonaangevende automatisering via XML- en JDF-integratie, directe connectiviteit voor managementinformatiesysteem-oplossingen van EFI en een speciale API.
MarketDirect StoreFront van EFI is de toonaangevende e-commerce web-to-print-oplossing die is ontworpen voor drukkerijen en marketeers. Biedt toonaangevende gebruikerservaring en ontwerpopties, met...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
ShipBob biedt een gestroomlijnde oplossing voor verzending en orderverwerking voor e-commercebedrijven.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less!
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Een robuust SaaS-product dat je helpt meer dan 15% van de logistieke kosten te besparen door je wagenpark, distributieroutes en capaciteit te optimaliseren.
LogiNext Mile is geavanceerde software voor laatste mijl distributie en route-optimalisatie waarmee je kosten kunt besparen door het optimaliseren van je leveringsroutes, het automatiseren van de toewijzing van leveringsresources en het plannen van de verzending, terwijl alle bewegingen op de grond dynamisch worden gevolgd. LogiNext Mile wordt wereldwijd beoordeeld als de beste oplossing en biedt de meest uitgebreide oplossing voor distributielogistiek en optimalisatie van bezorgroutes, waardoor je routeplanning en resourcebeheer vlekkeloos verloopt.
LogiNext Mile is geavanceerde software voor laatste mijl distributie en route-optimalisatie waarmee je kosten kunt besparen door het optimaliseren van je leveringsroutes, het automatiseren van de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce.
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren.
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Stroomlijn je e-commerceactiviteiten.
Ordoro beheert al je bestellingen verspreid over winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Beheer nabestellingen, gedeeltelijke bestellingen en retouren binnen de app en krijg toegang tot USPS-tarieven (tot 67% korting). Vergelijk tarieven tussen FedEx, UPS, USPS, Canada Post en DHL. Besparingen op de scherp geprijsde verzendkosten betalen voor de kosten van de app en nog meer.
Ordoro beheert al je bestellingen verspreid over winkelwagentjes, marktplaatsen en verzendaccounts op één plek. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sana Commerce Cloud stimuleert de klantervaring, verbetert efficiëntie, en agility door ERP en e-commerce als één geheel te laten werken
Sana Commerce Cloud is een e-commerce platform voor fabrikanten, groothandels en distributeurs. Wij maken het onderhouden van duurzame klantrelaties makkelijk. Hoe? Ons platform laat jouw SAP of Microsoft Dynamics ERP en e-commerce naadloos samenwerken. Zo elimineren wij systeemsilo's van mainstream e-commerce oplossingen. Vergeet concessies in gebruiksgemak of onnodige omwegen; met Sana Commerce haal je alles uit jouw klantrelaties.
Sana Commerce Cloud is een e-commerce platform voor fabrikanten, groothandels en distributeurs. Wij maken het onderhouden van duurzame klantrelaties makkelijk. Hoe? Ons platform laat jouw SAP of...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/inventarissoftware op maat gemaakt voor online detailhandels-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren bestellingen via meerdere kanalen beheren, meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform.
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer

Kopersgids voor Order management systemen

Wat is order management software?

Order management software vergemakkelijkt het orderbeheer vanaf de eerste acceptatie tot en met de uiteindelijke verzending. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere orderverwerking, voorraadbeheer, productcatalogisering en verzendingsbeheer. Deze oplossingen helpen bedrijven bij de coördinatie van hun supply chain-activiteiten en bij het beheer van multichannel-verkoopstrategieën. Daarnaast bieden deze systemen functies als betalingsverwerking, multichannel marketing en klantrelatiebeheer.

Deze softwarecategorie is gerelateerd aan Webshop software, orderinvoer software en voorraadbeheer software.

De voordelen van order management software

Tegenwoordig worden winkels (zowel traditioneel als online) geconfronteerd met uitdagingen die te maken hebben met toenemende marketingkanalen, snellere leveringsverwachtingen en complexe toeleveringsketens. Om concurrerend te blijven, is het belangrijk dat handelaren ervoor zorgen dat bestellingen snel en nauwkeurig worden uitgevoerd en verzonden. Order management software helpt bedrijven de levertijden van hun orders te verkorten en meer controle te krijgen over de bijbehorende processen. Deze systemen bieden voordelen zoals:

  • Betere klantenservice: order management software biedt realtime statusupdates voor klanten, zodat ze kunnen anticiperen op hun levering. De software slaat gegevens op, zoals het afleveradres en de betaalwijze, wanneer een nieuwe klant voor de eerste keer zijn gegevens invoert. Hierdoor is het niet meer nodig dat dezelfde klant de informatie voor toekomstige bestellingen opnieuw invoert, zodat hij de bestelling sneller kan afronden.
  • Minder fouten bij de orderverwerking: je hebt zo een fout gemaakt als je enorme hoeveelheden orders van meerdere kanalen beheert. Door middel van functies als barcodetagging zorgt order management software ervoor dat bestellingen naar de juiste ontvangers worden verzonden.
  • Snelle orderafhandeling: order management software biedt een gecentraliseerde database waarin informatie over het magazijn, de verzending, de voorraadniveaus en de medewerkers wordt opgeslagen. Hierdoor kunnen verkopers de benodigde informatie ophalen zonder het kantoor te bellen of door talloze spreadsheets te hoeven ploegen.

Algemene functies van order management software

  • Orderinvoer: het registreren van ontvangen orders in het systeem.
  • Ordertracking: het volgen van orders en hun status terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen en de klant bereiken.
  • Backorderbeheer: het beheren van orders voor producten die momenteel niet beschikbaar zijn vanwege een voorraadtekort.
  • Catalogusbeheer: het creëren en beheren van digitale catalogi van producten, inclusief details als prijs en specificaties.
  • Voorraadbeheer: het traceren van de beschikbare voorraad en het beheren van de goederenstroom van de magazijnen naar het verkooppunt.

Overwegingen bij de aankoop van order management software

  • Mobiele capaciteit: controleer of de oplossing die je overweegt een mobiele app heeft. Als dat het geval is, evalueer dan verder of de app de nieuwste technologie/markttrends bevat, zoals geautomatiseerde event-based alerts.
  • Scannen van streepjescodes: de meest gebruikte 1-D streepjescodes zijn UPC, code 128 en code 39. Bekijk en bepaal welke streepjescodes je bedrijf nodig heeft om ervoor te zorgen dat de software die je overweegt je streepjescode-eisen ondersteunt. De meeste detailhandelaren zouden moeten kiezen voor UPC-streepjescodes, terwijl Code 128 over het algemeen wordt gebruikt in de distributie en het transport. Code 39 wordt voornamelijk gebruikt in de auto- en defensiesector.
  • Schaalbaarheid: om organisaties te laten groeien zonder dat ze herhaaldelijk softwarekosten moeten maken, moeten ze ervoor zorgen dat de software die ze kiezen schaalbaar is. Het systeem moet flexibel zijn om tegemoet te komen aan veranderende bedrijfsscenario's zoals meer medewerkers/klanten en een uitgebreide productcatalogus.
  • Robots om de voorraad en de levering te beheren: bedrijven maken gebruik van robots om hun voorraden te controleren en aan te vullen. Robots kunnen de orders uitzoeken en verplaatsen naar de gewenste bestemmingen. Cognitieve leersystemen en sensoren stellen robots in staat om de productkwaliteit te beoordelen en een algoritme begeleidt de hele operatie. Order management software volgt de voortgang van de leveringen in realtime. UPS maakt gebruik van een AI-aangedreven GPS-tool genaamd ORION om efficiënte routes voor haar vloot vast te stellen. ORION stelt deze routes vast op basis van de feedback van de bestuurder en de klant.
  • IoT en automatisering: het IoT verbindt een groep apparaten/apparatuur om een netwerk te creëren waarin de aangesloten elementen gegevens uitwisselen en met elkaar samenwerken. Aangezien elk element relevante informatie aan een andere doorgeeft, worden de magazijnbewerkingen geautomatiseerd en gestroomlijnd. Nadat een scanner bijvoorbeeld de streepjescode op een product heeft gelezen, kan hij een automatisch geleid voertuig (AGV) opdracht geven om het product naar een bepaalde plank te vervoeren en op te slaan.