Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wetshandhaving software

Met wetshandhaving software kunnen organisaties voor openbare veiligheid onderzoeken, rapporten en gegevens effectief beheren. Deze toepassingen bieden een gevarieerde hoeveelheid functies die wetshandhavingsorganisaties nuttiger en efficiënter maken, van verzend- en veldcommunicatietools tot case management systemen, incidentdatabase-functies, tracking van persoonlijke ID's en patrouillevoorspelling. Zie ook: software voor gevangenissen, overheid software en software voor juridisch dossierbeheer.

Nederland Lokale producten weergeven
10 resultaten
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's. Meer informatie over PowerDMS

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Eenvoudige landschapsarchitectuursoftware met honderden ingebouwde sjablonen, tools en symbolen. Tekenen en afdrukken op elke schaal.
Diagramsoftware voor automatisch formatteren, honderden sjablonen en moeiteloos delen van diagrammen. Maak alle soorten diagrammen, waaronder: stroomdiagrammen en proceskaarten, organogrammen, CAD en plattegronden, projectgrafieken en schema's, netwerkdiagrammen, wireframes en modellen, grafieken en nog veel meer. SmartDraw werkt op elk apparaat met internetverbinding en omvat een pc-download voor Windows. Importeer, wijzig en exporteer Visio. Volledige integraties met MS Office, Box en GSuite. Moeiteloos bestanden delen en samenwerken. Meer informatie over SmartDraw

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Volledig geïntegreerd incidentbeheer, CAD, RMS, gevangenisbeheer, mobiele patrouille, arrestatie en verwerking, nalevingsrapportage en meer.
Omnigo Software is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor openbare veiligheid, incidenten en beveiligingsbeheer voor wetshandhaving. Kleine tot middelgrote bureaus gebruiken Omnigo om misdaad terug te dringen, agenten te beschermen, je bureau compliant te houden en de personeelsproductiviteit te verhogen. Via CAD, RMS, gevangenisbeheer, noodhulp, mobiele patrouille, Be on the Lookout (BOLO)-functies, krachtige analyses en meer, biedt Omnigo een krachtige oplossing voor wetshandhaving. Meer informatie over Omnigo

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool.
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR. De software heeft een groot aantal functies, waaronder een aanpasbaar rapportageformulier en geavanceerd rapportbeheer, die beide beschikbaar zijn in 113 talen. De software is AVG-conform en ISO 27001-gecertificeerd. FaceUp voldoet aan de EU-klokkenluidersrichtlijn. De software wordt vertrouwd door 2700 organisaties van elke omvang over de hele wereld. Probeer FaceUp uit met een gratis proefperiode van 14 dagen. De software kan binnen 5 minuten worden ingesteld. Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
SAFE: de industriestandaard in software voor het bijhouden van bewijsmateriaal om het beheer van fysiek en digitaal bewijsmateriaal te vereenvoudigen, stroomlijnen en veilig te stellen.
Veel systemen voor het volgen van bewijzen zijn niet veel meer dan een veredeld voorraadbeheersysteem. Het is belangrijk om een systeem te vinden dat alle kritieke behoeften van vastgoed- en bewijsbeheer oplost. De software voor het bijhouden van bewijsmateriaal van SAFE is meer dan alleen streepjescodes en voorraadbeheer, het is een end-to-end bewakingsketensoftware voor fysiek en digitaal bewijsmateriaal, waarmee elk van de kritieke problemen waarmee bewijsbeheer wordt geconfronteerd, wordt opgelost. Meer informatie over SAFE

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Met 's werelds grootste zoekmachine voor mensen is Pipl dé plaats om de persoon te vinden achter een e-mailadres, sociale gebruikersnaam of telefoonnummer.
De mensenzoekmachine van PIPL maakt het gemakkelijk om iemands e-mailadres, e-mailleeftijd, sociale profielen en telefoonnummer op te zoeken. Voer simpelweg een zoekopdracht uit op een e-mailadres, telefoonnummer, naam en adres of gebruikersnaam en vind of verifieer de contact-, sociale en werkgegevens van de persoon. PIPL Pro omvat: 1) Onbeperkt zoeken met naam, e-mailadres, gebruikersnaam of telefoonnummer. 2) Meer dan een miljard telefoonnummers, voornamelijk mobiel, in zoekresultaten. 3) De beste e-maildekking wereldwijd. Meer informatie over Pipl

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Webgebaseerde oplossing waarmee advocatenkantoren processen voor casemanagement, het bijhouden van bewijsmateriaal, workflowcreatie en meer kunnen stroomlijnen.
Webgebaseerde oplossing waarmee advocatenkantoren processen met betrekking tot casemanagement, het bijhouden van bewijsmateriaal, workflows en meer kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Matrix

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Helpt bedrijfsorganisaties bij het vastleggen, onderzoeken en beheren van zaken. Inclusief het in kaart brengen van relaties tussen kentekenplaten, mensen, etc.
Om de oplosbaarheid te vergroten en de kosten te verlagen, elimineert Column handmatige processen, verhoogt het de effectiviteit en vermindert het fouten bij de behandeling van zaken. Beheer en deel informatie veilig en nauwkeurig, automatiseer taken en processen en werk samen met verschillende afdelingen. De oplossing voor casusbeheer helpt organisaties zaken te beheren vanuit hun onderzoek en te beoordelen door middel van hun toewijzingen. Functies zijn: linkanalyse, bestandsbeheer, een sterke rapportagemotor en buurtagenten. Meer informatie over Column Case Management

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
eCitation-technologie waarmee functionarissen snel citaten kunnen opstellen en tegelijkertijd fouten en handmatige processen kunnen verminderen.
eCitation-technologie waarmee functionarissen snel citaten kunnen opstellen en tegelijkertijd fouten en handmatige processen kunnen verminderen. Meer informatie over digiTICKET

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer
Nederland Lokaal product
TRIS

TRIS

(0) Nederland Lokaal product
Compleet beheer- en analysesysteem dat de volledige forensische inlichtingencyclus ondersteunt.
TRIS is een systeem voor casemanagement en -analyse dat momenteel wordt gebruikt door de forensische en tactische onderzoeksafdeling van de Nederlandse nationale politie. Met TRIS kan deze informatie zodanig worden geanalyseerd dat relaties duidelijk en eerder verborgen structuren of clusters zichtbaar worden. TRIS ondersteunt de gehele cyclus van forensische inlichtingen, vanaf de eerste consolidatie van bewijs en informatie, via analyse en slimme gegevenskoppeling, tot de presentatie van de resultaten, allemaal in één systeem. Meer informatie over TRIS

Functies

  • Casusbeheer
  • Verzendbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Criminaliteitsdatabase
  • Beheer van plaatsen delict
  • Veldrapportage
  • Incidenttoewijzing
  • Bewijsbeheer
  • Onderzoeksbeheer

Kopersgids voor Wetshandhaving software

Wat is wetshandhaving software?

Wetshandhaving software helpt openbare veiligheids- en beveiligingsorganisaties bij het beheer van gegevens en openbare registers. Wetshandhaving software systemen vergemakkelijken de opslag en overdracht van gegevens van lichaamscamera's, foto's van de plaats delict, CCTV (Closed-Circuit TV), smartphones, satellieten en andere databanken van agentschappen.

De voordelen van wetshandhaving software

  • Lagere exploitatiekosten: wetshandhaving software systemen bieden databasemanagement, case management, dispatching en planningsmogelijkheden, die allemaal de overheadkosten in verband met de handmatige uitvoering van dergelijke taken verminderen door het voorkomen van menselijke fouten en het vergemakkelijken van papierloos werken. Deze systemen maken ook alle gegevens toegankelijk voor de betrokken ambtenaren, wat de samenwerking tussen de afdelingen verbetert.
  • Betere opsporing van records: met behulp van gecentraliseerde databases kunnen functionarissen relevante records vinden met behulp van geavanceerde zoekfunctionaliteiten, waaronder specifieke details zoals onderwijs, biometrie, familieregisters en criminele antecedenten. Dit voorkomt uitgebreid papierwerk en verkort de zoektijd in het kader van een onderzoek.

Algemene functies van wetshandhaving software

  • Beheer van plaats delict: het documenteren en beveiligen van het bewijs van de plaats delict en de bewijsvoering.
  • Database van strafbladen: het opslaan en beheren van strafbladen door een opslagplaats.
  • Dispatching: het sturen van personeel en middelen naar incidentlocaties als dat nodig is.
  • Beheer van bewijs: het toestaan van ambtenaren om bewijsmateriaal te verzamelen, te documenteren en te beveiligen.
  • ​Buitendienstrapportage: het helpen van agenten ter plaatse bij het opstellen en indienen van rapporten onderweg.
  • Beheer van onderzoek: het stroomlijnen van de processen om het onderzoek van de zaak soepel te laten verlopen.
  • Planning: het helpen bij opstellen en beheren van de werkschema's van ambtenaren en andere medewerkers.

Overwegingen bij de aankoop van wetshandhaving software

  • Mobiele toegang: de meeste wetshandhavingsinstanties moeten in contact blijven met buitendienstambtenaren en communiceren vanuit afgelegen locaties. Het is essentieel dat de wetshandhaving software van deze agentschappen mobiele functionaliteit biedt voor ambtenaren/agenten die onderweg zijn. Softwarekopers moeten hun specifieke mobiele toegangsbehoeften bepalen, en alleen wetshandhaving software die aan die eisen voldoet op hun lijst zetten.
  • Integratie met socialemediaplatforms: dankzij het in de gaten houden van de sociale media kunnen wetshandhavingsinstanties nuttige inzichten en bewijzen verkrijgen, zoals openbare foto's, gesprekken, video's, zoekgeschiedenis en meer. Wat de public relations betreft, helpen de socialemediaplatforms ook de wetshandhavingsinstanties om hun gemeenschap te bereiken en vertrouwen te wekken. Kopers moeten de mogelijkheden en integraties van sociale media die door verkopers van wetshandhaving software worden aangeboden, onderzoeken voordat ze een aankoopbeslissing nemen.
  • Het IoT (Internet of Things): wetshandhavingsinstanties moeten hun activiteiten omvormen om gelijke tred te houden met de algemene invoering van het IoT. Aangesloten apparaten, zoals sensoren, drones en wearables kunnen instanties helpen bij het monitoren van het verkeer, het voorkomen van parkeeropstoppingen en het verminderen van de criminaliteit. Volgens een Capterra-onderzoek is twee derde van de kleine bedrijven van plan IoT-technologie in de komende twee jaar te gaan gebruiken.
  • AI (Artificial Intelligence)-verbeterde monitoring: AI-technologieën en hun toepassingen hebben een aanzienlijk effect op de wetshandhaving door middel van realtime toezicht en bewaking van geregistreerde activiteiten, door gebruik te maken van gezichtsherkenning en technologieën voor diepgaand leren om daders te identificeren, waarschuwingsinstanties te waarschuwen en de criminaliteit te verminderen. Verwacht wordt dat deze trend zich de komende jaren zal voortzetten. Volgens een Capterra-onderzoek zullen in de komende drie tot vijf jaar bijna alle softwaretoepassingen een of andere vorm van deep learning en AI-technologie bevatten.