Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kiosk software

Met Kiosk software kunnen terminals voor openbare toegang softwaretoepassingen aanbieden aan eindgebruikers. Kiosk-oplossingen stellen organisaties in staat om zelfbedieningsstations aan klanten aan te bieden, waardoor de overheadkosten dalen. De diensten die zelfbedieningskiosken aanbieden zijn onder andere: inchecken bij luchtvaartmaatschappijen, tickets kopen, eten en drinken bestellen. Deze toepassingen moeten beveiliging, bewaking en beheer van op afstand geïmplementeerde kiosken toestaan. Zie ook: ticketing systemen en digital signage software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Kiosk software met de meeste reviews van onze gebruikers

30 resultaten

Vergrendel je Android-smartphone of -tablet naar één enkele URL in een beveiligde browser, één enkele app of een handvol toepassingen naar keuze. Meer informatie over Hexnode UEM
Vergrendel je apparaten met de Hexnode-kiosk en beheer je eindpunten op een veilige manier rechtstreeks vanaf de console. De Hexnode-kiosk wordt ondersteund op iOS, Android, Windows en Apple TV's. Het stelt je in staat je apparaten te beperken tot ofwel één enkele app ofwel een handvol essentiële apps op basis van de vereisten. Je apparaten in een kiosk veranderen is een vrij eenvoudige taak. Je meldt je simpelweg aan bij de portal en stelt passende beleidsregels in om de kioskmodus en extra functies te activeren. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is software voor grote ondernemingen voor het beheren van je iOS-, Android- en Windows-apparaat. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is een oplossing voor het beheer van mobiele apparaten voor grote ondernemingen, waarmee bedrijven de kracht van mobiliteit kunnen benutten. Verbeter de productiviteit van medewerkers zonder concessies te doen aan de bedrijfsveiligheid met functies zoals beheer van mobiele apparaten, applicatiebeheer, e-mailbeheer en containerisatie van apparaten. MDM is beschikbaar als een on-premise- of cloudaanbieding en is ontwikkeld met het oog op gebruikerseisen en IT-beveiligingseisen. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
KioWare is kioskmodus-software die het besturingssysteem, het bureaublad en de browser beveiligt en kan ook kioskbeheer vanaf een centrale server bieden. Meer informatie over Kioware
KioWare is volledig aanpasbare kiosksoftware met een productlijn die varieert van eenvoudige browservergrendeling tot servergebaseerde monitoring op afstand. KioWare werkt door het omwikkelen van bestaande browsergebaseerde toepassingen, waarbij het besturingssysteem (Windows of Android) en de browser worden beveiligd en gebruikers alleen maar toegang krijgen tot jouw toepassing. Kioskbeheeropties variëren van zelf gehoste en door KioWare gehoste opties (KioWare Server en KioCloud). Gratis volledig functionerende proefversie. Meer informatie over Kioware

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Miradore is een cloudgebaseerd MDM (Mobile Device Management)/UEM-platform (Unified Endpoint Management) dat een slimmere manier biedt om Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaten veilig te beheren. Meer informatie over Miradore
De Kiosk-modus van Miradore is een krachtige functie voor elk bedrijf of organisatie die wil verbeteren, zodat hun apparaten altijd correct worden gebruikt. Het is vooral handig wanneer sommige van je apparaten alleen worden gebruikt voor bepaalde taken of als je meerdere gebruikers hebt, zoals je klanten. Apparaten in kioskmodus worden vaak gebruikt als POS-terminals of infoschermen, maar kunnen ook worden gebruikt voor andere taken zoals het volgen van leveringen of het controleren van de voorraad. Aan de slag gaan is eenvoudig en gratis. Meer informatie over Miradore

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
€8.5 per maand. Verander elk scherm in een digitaal bord. Beheer op afstand. Ondersteunt afbeeldingen, video's, afspeellijsten, Google-dia's, het weer, Instagram, enz. Meer informatie over OptiSigns
€8.5 per maand. Verander elke tv in een digitaal bord en beheer het op afstand vanaf een centraal dashboard, voor de helft van de prijs van toonaangevende concurrenten. Ondersteunt indelingen variërend van afbeeldingen, video's, afspeellijsten, Google-dia's, het weer, Instagram, Twitter en gifs. Betaling beschikbaar in meerdere valuta's: EUR, GBP, USD, AUD & CAD. Meer informatie over OptiSigns

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Verhoog de betrokkenheid met de interactieve Kiosk-app van Yodeck. Slechts $ 7,99/maand voor eenvoudige installatie, cloudbeheer en boeiende gratis sjablonen. Meer informatie over Yodeck
Verhoog de betrokkenheid met de interactieve Kiosk-app van Yodeck voor slechts $ 7,99/maand. Krijg toegang tot gratis spelers en profiteer van naadloos interactief contentbeheer. Bewerk en plan moeiteloos via ons cloudgebaseerde dashboard. Stel schermen in minder dan 5 minuten in met onze intuïtieve drag-and-drop editor en gratis sjablonen. Ontdek de grenzeloze mogelijkheden: automatiseer processen, versterk de merkidentiteit en toon boeiende afbeeldingen, video's, menu's en meer interactieve inhoud om de interactie met de gebruiker te verbeteren. Meer informatie over Yodeck

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Centraliseert de besturing en het beheer van bedrijfseigen Android-apparaten en die van medewerkers (BYOD) door ze te vergrendelen in Kiosk Lockdown Mode.
MobiLock Pro - Kiosk Lockdown Software helpt je bij het beheren van de Android-apparaten van je bedrijf door ze in kioskmodus te zetten. Je kunt je Android-apparaten op afstand beheren en bedienen vanaf een cloudgebaseerd Device Management Dashboard. MobiLock Pro geeft je de controle over welke apps in- of uitgeschakeld worden op de apparaten. Via het dashboard kun je de toepassingen die essentieel zijn voor je bedrijf op afstand autoriseren en onnodige apps die veel data verbruiken blokkeren, zoals games, sociale media, enz. Meer informatie over Scalefusion

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
NoviSign is functierijk en gemakkelijk te gebruiken, en is Saas-gebaseerde software voor digitale displays die draait op Chrome OS, Android en Windows.
NoviSign staat bekend om zijn betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Bevat meer dan 20 widgets met slepen en neerzetten; HD-video's, dynamische diavoorstellingen, weer, Facebook, Twitter, Instagram, RSS, virtuele wachtrij, website-integratie, interactieve peilingen en meer. NoviSign bevat ook een volledig realtime monitoringdashboard voor het eenvoudig volgen van schermen/mediaspelers. Bewijs van afspeelrapporten, live online connectiviteit en meer. Prijs begint vanaf $ 20 per maand en omvat volledige ondersteuning en training. Werkt op Chrome OS, Android, en Windows. Meer informatie over NoviSign

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden.
ROLLER is een toonaangevend alles-in-één softwarepakket voor attracties, entertainment en vrijetijdsgelegenheden. De missie van dit platform is om locaties te helpen hun activiteiten te beheren en de klantervaring te verbeteren via innovatieve, toonaangevende modules. ROLLER bestaat uit ticketing, verkooppunt, CRM, afstandsverklaringen, cadeaubonnen, e-mail, toegangsbeheer, afrekenen en meer en biedt locaties een bedrijfsbrede oplossing om hen te helpen groeien. ROLLER is een modern cloudgebaseerd aanbod met gebruikers in 18 landen. Meer informatie over ROLLER

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Chrome cloudsoftwaredienst voor topondernemingen voor digitale displays, creëer en beheer vanaf overal om overal te bekijken. Geen kosten per apparaat.
Het tariefmodel van ARREYAs kanaal heeft geen apparaatkosten. Een abonnement op één kanaal voor een onbeperkt aantal apparaten. Geen contract. Deze cloudsoftwaredienst is een Chrome-oplossing voor topondernemingen en omvat de exclusieve ARREYA Creative Studio om je eigen inhoud te ontwerpen, mediabeheer met opslag, planning, analyse en apparaatbeheer - een compleet systeem. Bovendien integreren de widgets Twitter, het weer, video, Google spreadsheets, documenten, presentaties en live feeds. En er is een gratis proef of live demo om het te bewijzen. Meer informatie over Arreya

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Beheer, beveilig en volg Android-apparaten - Automatiseer handmatige bewerkingen en verhoog de efficiëntie met een eenvoudige configuratie en inschrijving.
Esper levert de eerste complete toolchain voor kiosken op ondernemingsniveau in sectoren zoals de detailhandel, restaurants, gezondheidszorg, logistiek en onderwijs. Het is de eerste oplossing die diepgaande mogelijkheden biedt om het besturingssysteem aan te passen en kioskervaringen en -hardware dynamisch te vergrendelen. Het resultaat is een aanzienlijke winst in operationele efficiëntie en prestaties dankzij implementatie, monitoring, foutopsporing en herstel op afstand. Esper biedt totaal inzicht in hardware, firmware en apps. Meer informatie over Esper

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Moderne, mobiele beheersoftware waarmee bedrijven eenvoudig mobiele apps en gegevens op verschillende apparaten kunnen beveiligen, implementeren en beheren.
Moderne software voor mobiliteitsbeheer voor ondernemingen, waarmee bedrijven eenvoudig mobiele toepassingen en bedrijfsgegevens kunnen beveiligen, implementeren en beheren op mobiele apparaten die eigendom zijn van het bedrijf en van werknemers (eigen apparatuur). Codeproof biedt een geïntegreerd beveiligings- en mobiel beheerplatform voor eigen apparatuur dat voor maximale schaalbaarheid en beveiliging als elastische cloudstack op Amazon is gebouwd. De producteigenschappen zijn onder andere MDM (Mobile Device Management), MAM (Media Asset Management), Enterprise AppStore, mobiele kiosk, monitoring van datagebruik en geofencing-oplossingen. Meer informatie over Codeproof

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Controleer in realtime of patiënten in aanmerking komen voor verzekeringen en stroomlijn het inchecken van patiënten met de software voor kiosk, tablet en mobiel.
Clearwave is de eerste oplossing voor self-service inchecken voor de medische sector. Clearwave maakt snelle, flexibele en effectieve incheckervaringen van patiënten mogelijk, terwijl de praktijk, economie en prestaties worden verbeterd. Met een bewezen rendement en realtime verificatie van geschiktheid biedt Clearwave zorgpraktijken een uitgebreide incheckoplossing, beschikbaar op kiosk, tablet of mobiel om verzekeringsverificatie te verbeteren, incasso van inkomsten te verhogen, geweigerde claims te verminderen en de gegevenstoegang te verbeteren. Meer informatie over Clearwave

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
De eenvoudigste self-service informatiekiosk om te implementeren en beheren. Geen HTML-editors, geen ontwikkeling, geen hoofdpijn.
Maak kennis met het allereerste Kiosk as a Service (KaaS) conciërgeplatform dat je binnen enkele minuten kunt opstarten. Wees anderen voor en bespaar kosten in het bedienen van je klanten, reizigers, studenten of bezoekers. Ideaal voor lobby's, onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, transportcentra, hotels, ziekenhuizen of voor gemeenschappelijke ruimtes. En het allerbeste: geen softwareontwikkeling, geen hoofdpijn. Ook wordt het binnenkort ondersteund door advertenties in jouw stad. Plan nu een GRATIS proefversie OP LOKATIE. Meer informatie over HootBoard

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
VisionBox digitale beeldweergave: Intel® Heartbeat · Geavanceerde software · Ondersteuning voor ondernemingen
Het Visionbox-systeem is ontworpen en ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van flexibele digitale ondertekening. Met deze betrouwbare en eenvoudig te gebruiken oplossing kun je een fantastische interactieve ervaring creëren met behulp van modules en een aanraakmonitor. De Vision Panel-software voor het publiceren en beheren van content is ontwikkeld op de server met behulp van het Content Management System (CMS). Het systeem wordt beheerd via een innovatieve webgebaseerde interface en maakt het mogelijk om redactionele of dynamische content te programmeren en distribueren vanaf elke compatibele browser. Meer informatie over VisionboxPro

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Eenvoudige, webgebaseerde interface. Lokale server- of cloudopties. Mogelijkheid om je eigen hardware te gebruiken. Meer dan 120 gratis apps. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Op zoek naar software voor digitale displays zonder kopzorgen? UCView combineert een eenvoudige interface met flexibele functies. Kies tussen een lokale server of een cloudoplossing. Gebruik vrijwel elke pc of smart-tv als display-afspeler. Met deze software kun je je inhoud op zoveel schermen weergeven als je nodig hebt en elk scherm in onbeperkte afspeellijstzones verdelen. Kies uit een verzameling van meer dan 120 gratis apps en op maat gemaakte sjablonen om in je inhoud te gebruiken. Toegangscontrole voor de gebruiker met LDAP en meer Meer informatie over Uniguest

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Kiosk en interactieve DS-software voor beveiligde openbare computers en displays. Gebruiksvriendelijk en aanpasbaar. Gratis proefversie en klantenondersteuning.
SiteKiosk-software vergrendelt en beveiligt Windows-computers, -kiosken, Android-tablets en interactieve displays op openbare locaties. Functies omvatten: aanpasbare sjablonen voor startschermen, skins voor browsers, internetcontentfilter, cloudgebaseerd extern contentbeheer, apparaatbewaking en waarschuwingssysteem. De kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken en schaalbare softwareproducten worden via kantoren in de VS en Europa in meer dan 50 landen verkocht. Fortune 500-bedrijven, waaronder Verizon Wireless, OfficeMax, Meer informatie over SiteKiosk

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
VISO maakt je apparaten missiegericht, optimaal geconfigureerd en vergrendeld in een beveiligde kioskmodus, waardoor ongewenste bewerkingen worden voorkomen.
VISO stroomlijnt de implementatie van de multi-app-kioskmodus door apparaten om te schakelen naar ingekapselde omgevingen met vooraf bepaalde functionaliteit en uiterlijk van het apparaat, externe poorten, hardware-elementen en applicaties te vergrendelen en gebruikersinteractie te voorkomen, behalve op de witte lijst geplaatste toepassingen en relevante hardware-elementen. Je kunt meerdere kioskmodus-apparaten centraal beheren, activiteiten bewaken, rapporten verzamelen en beleids- en beveiligingsmaatregelen implementeren. Meer informatie over VISO MDM

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Eenvoudig instellen van flexibele en betrouwbare self-service kioskterminals, gebruikersinterfaces met touchscreen en andere toepassingen voor digitale displays.
FrontFace is een krachtig kiosk-softwareproduct, waarmee je eenvoudig flexibele en betrouwbare self-service informatieterminals en touchscreeninterfaces kunt configureren, evenals niet-interactieve toepassingen voor digitale displays. Creëer interactieve multimediakiosken, reclame-of informatiedisplays, welkomstschermen, wachtruimte-tv, enz. Je kunt prachtige presentaties maken met afbeeldingen, video's, webpagina's, documenten, lichtkranten en nog veel meer! De software is supereenvoudig te installeren en te gebruiken! Meer informatie over FrontFace

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Chimpa UEM is een EMM-platformoverschrijdende oplossing die het mogelijk maakt om mobiele apparaten in scholen en bedrijven te beheren, bewaken en beschermen.
Chimpa UEM is een EMM-oplossing (Enterprise Mobility Management) die de controle over mobiele apparaten, IFP's en VR's-vizieren kan garanderen omdat de software: het beheer van iOS-, iPadOS-, tvOS- en Android-apparaten stroomlijnt met zero-touch-implementaties; een door Android Enterprise gevalideerde oplossing is en ook volledig is geïntegreerd met Apple-services; BYOD- (Bring Your Own Device), COBO- (Company Owned, Business Only), COPE-apparaatbeheer (Corporate Owned, Personally Enabled) voor één doel (COSU) ondersteunt; IT-beheerders de privacy, het beleid en de implementatie van apps/inhoud laat beheren met een eenvoudige UX. Meer informatie over Chimpa

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
Geïntegreerd platform voor seniorengemeenschappen die personeel, bewoners en familie met elkaar verbinden.
Cubigo is een volledig aanpasbaar geïntegreerd gemeenschapsplatform dat personeel, bewoners en familieleden binnen seniorenwoningen verbindt. Het platform digitaliseert de dagelijkse diensten in deze gemeenschappen, waaronder activiteiten, dineren, onderhoud en transport. Het platform verhoogt de efficiëntie van het personeel, verbetert de workflows, bevordert de empowerment van bewoners en ondersteunt familiebetrokkenheid. Cubigo biedt rapportage en analyse, rollen- en rechtenbeheer, gezondheidstracking en slimme integraties met softwarepartners. Meer informatie over Cubigo

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen
TRAY is een uitgebreide oplossing die service op aanvraag mogelijk maakt voor pretparken, gezinsvermaakcentra en restaurants.
De manier waarop mensen bestellen en betalen, verandert; we leven nu in een on-demand wereld. TRAY biedt een allesomvattende oplossing die service op aanvraag voor verkopers mogelijk maakt. Het productpakket omvat kiosken voor zelfbestelling, een verkooppunt in de cloud, online bestellen, bestellen via mobiele apps, integratie van bezorging door derden, elektronische vrijstellingen, partijboekingen en handheld-apparaten, zodat gasten kunnen bestellen wat ze willen, hoe ze willen. Meer informatie over Tray

Functies

  • Touchscreen
  • Digitale handtekening
  • Wireless Internet Access Control
  • Virtueel toetsenbord
  • Toegang en controle op afstand
  • Afdrukken op locatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Beveiligd browsen
  • Betalingen verwerken
  • Interactieve inhoud
  • Waarschuwingen/Meldingen