Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

GGZ-software (Geestelijke gezondheidszorg)

GGZ-software (geestelijke gezondheidszorg) verzorgt activiteiten zoals het bijhouden van patiëntgegevens, facturering en planning voor voorzieningen voor geestelijke gezondheidszorg. De meeste GGZ-toepassingen bieden verschillende flexibele functies die helpen bij het beheer en de organisatie van patiëntendossiers, notities over progressie, facturering en planning van personeel en afspraken. GGZ-klinieken gebruiken deze toepassingen voor het centraliseren en automatiseren van essentiële patiëntenzorg en medische bedrijfsprocessen, waaronder: het genereren van patiëntrapporten, behandelingsverslagen, debiteuren, betalingsverwerking, het delen van patiëntgegevens, documenten, beheer, elektronische claims, inningen en financiële rapportage. Zie ook: software voor sociale diensten EPD-software, medische facturatiesoftware, praktijksoftware, medische planningssoftware en medische spraakherkenningssoftware.

Nederland Lokale producten weergeven

74 resultaten

Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst.
Bespaar tijd en houd je patiëntenbestand georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, stuurt Acuity aangepaste bevestigingen en sms-herinneringen, slaat het SOAP-aantekeningen op, laat het patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid en verwerkt het betalingen. Je kunt zelfs videovergaderingen instellen, zodat je op afstand met je patiënten kunt communiceren. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
De webgebaseerde software voor geestelijke gezondheidspraktijken met elektronische claimverwerking is een uiterst gebruiksvriendelijke oplossing.
De webgebaseerde software voor medische facturatie van Kareo voor geestelijke gezondheidspraktijken met geïntegreerde elektronische claimverwerking is gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren. Met prijzen voor niet-medische hulpverleners vanaf $ 80, is er geen reden om je niet aan te sluiten bij de 50.000 hulpverleners die Kareo gebruiken. Met Kareo kun je afspraken plannen, vergoeding door de verzekering controleren, e-claims verzenden, elektronische verzekeringsbetalingen ontvangen, incasso's beheren, documenten online opslaan en aangepaste rapporten afdrukken. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes, LLC

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Bekroond met de BEST VALUE AWARD! De beste keuze voor praktijkbeheer! Deze oplossing maakt het runnen van je praktijk EENVOUDIG, GEORGANISEERD en VEILIG. Probeer dit product gratis!
Bekroond met de BEST VALUE AWARD door Capterra! De beste keuze voor praktijkbeheer! Complete beheeroplossing voor therapiepraktijken met live online chat en videosessies, aangepaste vragenlijsten en formulieren, e-mailberichten, planning en agenda, offertes en facturering, behandelplannen en meer. CounSol.com maakt het runnen van je praktijk EENVOUDIG, GEORGANISEERD en VEILIG. Probeer het vandaag nog! Probeer nu 14 dagen gratis! (Geen creditcard vereist.) Meer informatie over CounSol.com

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, telegeneeskunde en volledig digitaal patiëntbeheer: afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als beste in ondersteuning en aangepaste workflows. Maak altijd en overal verbinding met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Optimaliseer de patiëntenzorgervaring voor patiënten met de gedrags- en geestelijke gezondheidszorg met de cloudgebaseerde praktijkbeheer- en EMD-systemen van RXNT.
De cloudgebaseerde zorgsoftware van RXNT optimaliseert de ervaring van patiënten met de gedrags- en geestelijke gezondheidszorg. Verhoog de productiviteit en verbeter het beheer van de inkomstencyclus met het geïntegreerde praktijkbeheersysteem en stroomlijn je praktijkworkflows met de gecertificeerde EMD-oplossing. Zorgverleners krijgen realtime gezondheids- en receptgeschiedenis op het zorgpunt. 'Slimme' sleutels en formulieren verbeteren de aanpassing en elimineren redundantie voor maximale efficiëntie. En eenmalige aanmelding vereenvoudigt de activiteiten voor meerdere locaties. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
*********Alleen voor 10+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***Alleen voor 10+ gebruikers***Vanaf $ 500 per maand. Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen | Facturering | ONC | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart | UBO4 Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
De elektronische medische dossiers, praktijkbeheer- en factureringssoftware zijn speciaal ontworpen om te voldoen aan de behoeften van aanbieders van geestelijke gezondheidszorg.
Verbeter de patiëntenzorg met de volledig geïntegreerde, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde IT-oplossingen voor de gezondheidszorg van InSync. De elektronische medische dossiers, praktijkbeheer- en factureringssoftware zijn speciaal ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van aanbieders op het gebied van geestelijke gezondheidszorg en drugsmisbruik. Aanpasbare werkstromen en dashboards, geïntegreerde planning, facturering en e-prescribing, geïntegreerde telegeneeskunde en te installeren op mobiel. Meer informatie over Qualifacts Insync

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
eClinicalWorks is een IT-leider in de gezondheidszorg met innovatieve, aanpasbare elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM).
eClinicalWorks is een particuliere IT-leider in de gezondheidszorg met uitgebreide oplossingen voor elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM) die worden gebruikt door meer dan 850.000 providers in meer dan 20 landen. Meer informatie over eClinicalWorks

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
CareLogic is een gebruiksvriendelijk EMD-systeem (elektronisch medisch dossier) voor organisaties op het gebied van gezond gedrag en human services.
CareLogic is een webgebaseerd en gebruiksvriendelijk EMD-platform (elektronisch medisch dossier) dat is ontworpen voor ondernemingen op het gebied van gezond gedrag en human services met minimaal 40 gebruikers. Dit sterk configureerbare EMD-platform helpt bureaus betere resultaten te ondersteunen en gezondere gemeenschappen op te bouwen met een robuust pakket van functies, waaronder planning, intake, behandelingsplanning, servicedocumentatie, e-prescribing, consumentenbetrokkenheid, facturering en rapportage. Meer informatie over Qualifacts CareLogic

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Therasoft Lite is software voor praktijkbeheer voor een aantrekkelijke prijs, slechts $ 19 per maand per arts. Verscheidenheid aan medische documenten.
Therasoft Lite praktijkbeheer kost slechts $ 19 per maand per therapeut. Worstel je met je onbetaalde claims? Probeer deze service voor debiteurenbeheer. De oplossing voor praktijkbeheer met marketing, beheer, klinische activiteiten en facturering in één uitgebreid pakket. Een professionele website. Online beveiligde video. Creditcardverwerking. Mobiele apps voor artsen en klanten in Android en iOS. Bevat zelfs een gratis vermelding in de directory Zoek een therapeut. Meer informatie over Therasoft Online

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel vervelend papierwerk, hallo waterdichte klantenbinding. Laat je praktijk groeien met de alles-in-één app.
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal; >> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups; >> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen. >> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud. Meer informatie over vcita

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
De als nummer 1 beoordeelde, op AI gebaseerde, sjabloonvrije EPD/EDP die leert en steeds sneller en slimmer wordt met de hoogste medische kwaliteit.
Praxis is een bekroonde, op AI gebaseerde EPD/EDP die geen omslachtige sjablonen heeft. Sjablonen vertragen het in kaart brengen en belemmeren goede geneeskunde. In plaats daarvan gebruikt Praxis kunstmatige intelligentie (AI) die leert van elke gebruiker. Artsen brengen gegevens snel in kaart, verbeteren de medische kwaliteit en besparen gemiddeld 2 1/2 uur per dag. Praxis wordt door artsen beoordeeld als nummer 1 in tevredenheid en bruikbaarheid, waaronder nummer 1 bij de AmericanEDP van de ACP en nummer 1 in het algemeen in het AAFP EDP tevredenheidsonderzoek van gebruikers van artsen die zijn overgestapt van EDP. Meer informatie over Praxis EMR

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Praktijkbeheersoftware die alles biedt wat je nodig hebt om je kliniek als psycholoog of professional in de geestelijke gezondheidszorg te stroomlijnen.
Power Diary is de online praktijkbeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 26.000 profesionals. Het omvat agendabeheer, afspraakherinneringen (via sms en e-mail), sjablonen voor behandelingsnotities, klantfacturering, online boekingen, 2-weg sms-chat en nog veel meer. Klanten variëren van individuele artsen tot grote praktijken met meerdere locaties en bestaan meestal uit fysiotherapeuten, psychologen, logopedisten, podologen, massagetherapeuten, natuurgeneeskundigen, osteopaten, chiropractoren of counselors en dergelijke. Meer informatie over Power Diary

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning
Op maat gemaakt voor jou. Eenvoudig te gebruiken. Betrouwbaar. Uitstekend beoordeelde EMD-implementatie. Jouw eigen factureringssysteem of dat van dit platform. Al meer dan 15 jaar vertrouwd.
Als je op zoek bent naar een langdurig, stabiel EMD-bedrijf dat jou en je praktijk leert kennen en ondersteunt, ben je aan het juiste adres. Uitstekend beoordeelde implementatie en het enige EMD dat gratis voortdurende aanpassingen en gepersonaliseerde training per praktijk en aanbieder levert, met live in de VS gevestigde ondersteuning 24/7/365 en betaalbare all-inclusive prijzen. Meer informatie over Sevocity

Functies

  • Grafieken maken
  • Zelfserviceportal
  • Elektronische recepten
  • Formulierbeheer
  • Medische facturering
  • Compliance bijhouden
  • Beheer van claims
  • Dossierbeheer
  • Afspraakplanning