295 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Ontdek waarom Bynder de beste manier is om je digitale middelen te beheren. Download de gratis DAM-vergelijkingsgids. Meer informatie over Bynder
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan van bestanden en automatisch formatteren voor kanalen en bestandstypes. Het biedt een centrale cloudgebaseerde hub voor alle merkeigen bedrijfsmaterialen en berichten. Met de creativiteit van je bedrijf binnen handbereik ben je slechts één klik verwijderd van je volgende geweldige idee. Bekijk vandaag nog een demo! Meer informatie over Bynder
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan v...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Krachtige, snelle, elegante en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van digitale middelen die met jou in gedachten is ontworpen. Meer informatie over MediaBeacon
Al bijna dertig jaar zet MediaBeacon zich in voor het leveren van oplossingen voor het beheer van digitale middelen (Digital Asset Management, DAM) die je de totale controle geven over de levenscyclus van je middelen. Als onderdeel van Esko beschikt dit product over de oplossing en het team om jou te helpen bij het creëren, opslaan, beheren, distribueren en analyseren van je afbeeldingen, video's en andere digitale middelen. Meer informatie over MediaBeacon
Al bijna dertig jaar zet MediaBeacon zich in voor het leveren van oplossingen voor het beheer van digitale middelen (Digital Asset Management, DAM) die je de totale controle geven over de levenscyclus ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto Digital Asset Management
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto Digital Asset Management
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmi...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K EUR per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De bekroonde cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor DAM en merkbeheer, creatieve workflow, beeld- en videobeheer leveren een complete ervaring van kwaliteitssoftware en een ongeëvenaarde service. Jaarlijkse abonnementen beginnen vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K. Vraag een demo aan om te beginnen! Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoe...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkricht...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Frontify is de enige DAM die is ontworpen om merkenbeheer te stroomlijnen tussen merken-, marketing-, design-, UX- en ontwikkelteams. Meer informatie over Frontify
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 2000 bedrijven wereldwijd, waaronder Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone en Allianz. Het cloudgebaseerde platform gaat verder dan een standaard DAM en biedt een volledige oplossing voor brand asset management. Met Frontify kan elk team effectief samenwerken, dagelijkse marketing- en ontwerp-/UX-activiteiten stroomlijnen, en de merkconsistentie tussen alle kanalen versterken. Begin vandaag nog met het bouwen van krachtige merkervaringen. Meer informatie over Frontify
Frontify is een alles-in-één platform voor merkenbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 2000 bedrijven wereldwijd, waaronder Facebook, Dyson, Lufthansa, Vodafone en Allianz. Het cloudgebaseerde platf...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Met MarkAccel kun je je digitale mediamiddelen snel, gemakkelijk en veilig vinden, opslaan en delen in de cloud. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management
Data Dwell biedt een veilige online contentbibliotheek op maat voor jou en je bedrijf: een gemakkelijk doorzoekbare catalogus van al je merk-, marketing- en productmedia waarmee gebruikers op elk gewenst moment content kunnen opslaan, organiseren, vinden en met iedereen delen. Data Dwell bespaart je teams waardevolle tijd bij het zoeken naar de afbeeldingen, video's en bestanden die ze nodig hebben, wat betekent dat ze meer tijd kunnen besteden om waarde toe te voegen aan jouw bedrijf. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management
Data Dwell biedt een veilige online contentbibliotheek op maat voor jou en je bedrijf: een gemakkelijk doorzoekbare catalogus van al je merk-, marketing- en productmedia waarmee gebruikers op elk gewen...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepen van elke omvang die worstelen met een steeds groter wordend volume aan digitale content. Creëer een zinvolle organisatie, vind direct activa, deel en gebruik deze op intelligente wijze, dit alles in één oplossing. Portfolio-software helpt workflows sneller te werken en verbindt mensen met hun activa, projecten en partners. Meer informatie over Extensis Portfolio
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepe...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd. Meer informatie over Templafy
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen met minimaal 50 gebruikers. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Templafy is een ander aspect van het ecosysteem voor documenten; ontworpen om de productiviteit te verhogen en merknaleving te garanderen in alle fasen van de documentworkflow. Verhoog de productiviteit, zorg voor naleving en maximale ROI. Meer informatie over Templafy
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen met minimaal 50 gebruikers. Het is een oplossing ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over BrandMaster
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over BrandMaster
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
FileSpin biedt de beste oplossing voor digitale middelenbeheer en content delivery. Meer informatie over FileSpin.io
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer voor meer dan 100 gebruikers, dynamische beeldtransformatie en beeldweergave via CDN, Media-extensie/Plugin voor SAP Hybris Commerce en Wordpress/WooCommerce, videotranscoding en wereldwijde levering via Video CDN, widgets uploaden voor bedrifjsmiddelen-uploads vanaf elke webpagina of web-applicatie en meer. Meer informatie over FileSpin.io
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer vo...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen. Meer informatie over Paperflite
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van k...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Marvia is gebaseerd op modules, je kiest je bouwstenen en creëert je eigen online marketingplatform. Meer informatie over Marvia
Marvia is je startpunt voor slimme software voor het beheer van digitale middelen. Deze software stelt organisaties in staat om centrale controle te houden over hun marketingmaterialen, terwijl deze op lokaal niveau worden beheerd en gepubliceerd. Gepersonaliseerd en met de juiste content. Op deze manier verzekert deze software dat bedrijven meer uit hun merken halen. Marvia maakt marketing toegankelijk voor iedereen in jouw organisatie. Meer informatie over Marvia
Marvia is je startpunt voor slimme software voor het beheer van digitale middelen. Deze software stelt organisaties in staat om centrale controle te houden over hun marketingmaterialen, terwijl deze op...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Veelzijdige digitale mediabibliotheek. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Klanten zeggen dat hun verwachtingen worden overtroffen; en dat komt door twee belangrijke dingen. Ten eerste is deze DAM-software eenvoudig te beheren. Dit wordt bereikt met ruimtes die als virtuele afdelingen fungeren, waardoor samenwerking wordt bevorderd en klanten in staat worden gesteld om media te creëren, te delen en te publiceren. Ten tweede is de klantenondersteuning optimaal. Deze software heeft onlangs de internationale prijs voor 'beste betrokkenheidsteam' gekregen, en dat onderkent het belang dat dit platform hecht aan het ondersteunen van klanten om consistente waarde uit de software te halen. Meer informatie over Third Light
Klanten zeggen dat hun verwachtingen worden overtroffen; en dat komt door twee belangrijke dingen. Ten eerste is deze DAM-software eenvoudig te beheren. Dit wordt bereikt met ruimtes die als virtuele a...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Beheer, open en gebruik al je digitale en rich media-middelen met de DAM-mogelijkheden (Digital Asset Management) van Nuxeo. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je digitale en rich media-middelen met de DAM-mogelijkheden (Digital Asset Management) van Nuxeo. Van geavanceerd zoeken tot schaalbaarheid van ondernemingen, flexibele metadatamodellen en configureerbare taxonomieën, het Nuxeo Platform is ideaal voor complexe, DAM-toepassingen van ondernemingen waarbij out-of-the-box oplossingen tekortschieten. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je digitale en rich media-middelen met de DAM-mogelijkheden (Digital Asset Management) van Nuxeo. Van geavanceerd zoeken tot schaalbaarheid van ondernemingen, flexibele metad...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Bouw een verkooptoolkit voor je verkoopteam. Je merk. Je video's. Je presentaties. Eén bron van waarheid. Nu zij'opnieuw klaar om te verkopen. Meer informatie over Showcase Workshop
Presenteer, deel en verkoop als nooit tevoren. Je hebt geen budget van zes cijfers nodig om een app voor je verkoopteam te ontwikkelen. Met Showcase heeft je team direct toegang tot de content die ze nodig hebben – brochures, specificatiebladen, video's, presentaties, enz. Allemaal netjes georganiseerd en binnen handbereik. Realtime controle en distributie van content naar je verkoopteams. 100% aanpasbaar en merkeigen – neem geen genoegen met rigide sjablonen of thema's – ontwikkel presentatie-apps die je merk weerspiegelen. Meer informatie over Showcase Workshop
Presenteer, deel en verkoop als nooit tevoren. Je hebt geen budget van zes cijfers nodig om een app voor je verkoopteam te ontwikkelen. Met Showcase heeft je team direct toegang tot de content die ze ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Uploadcare is een snel en veilig end-to-end bestandsplatform. De oplossing is geschikt voor de complete mediapijplijn: uploaden, verwerken en bezorgen. Meer informatie over Uploadcare
Uploadcare is een wereldwijd end-to-end cloudplatform dat de traditionele CDN-markt verstoort door middel van Adaptive Delivery-technologie die de eerste visuele klantervaring converteert in omzet voor bedrijven. Uploadcare, opgericht in 2012, is een technologische partner in de e-commerce-, marktplaats-, SaaS- en zorgsector geworden voor meer dan 3800 klanten zoals Mozilla, L’Oréal, British Council. XXX XXX XXX Meer informatie over Uploadcare
Uploadcare is een wereldwijd end-to-end cloudplatform dat de traditionele CDN-markt verstoort door middel van Adaptive Delivery-technologie die de eerste visuele klantervaring converteert in omzet voor...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
DAM en PIM (Product Information Management) van Kontainer - een veilige, elegante en gebruiksvriendelijke beeldbank en hub voor productgegevensdistributie in één cloudgebaseerd platform. Meer informatie over Kontainer
Kontainer is het toonaangevende DAM-systeem van Scandinavië voor bedrijven die merkafbeeldingen, productgegevens, logo's, video's en bestanden op één plek willen organiseren en deze intern en extern willen delen. Een gebruiksvriendelijk, professioneel en AVG-conform B2B-alternatief voor Dropbox, WeTransfer enz. Kontainer biedt sectorspecifieke functies en integraties die het gebruik van digitale middelen door je bedrijf op verschillende platforms en kanalen ondersteunen. Integratie is mogelijk met CMS, CRM ERP, e-mailmarketing etc. Meer informatie over Kontainer
Kontainer is het toonaangevende DAM-systeem van Scandinavië voor bedrijven die merkafbeeldingen, productgegevens, logo's, video's en bestanden op één plek willen organiseren en deze intern en extern wi...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren. Meer informatie over inRiver PIM
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inRiver PIM
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt market...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS....
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapport...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen....
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je hebt enorm veel tijd gestoken in het opbouwen van digitale middelen en ze zijn waarschijnlijk opgeslagen op meerdere locaties voor cloudopslag, hosting en zelfs de computers van medewerkers. Brandfolder is gecombineerd met de best beoordeelde klantenondersteuning in de sector en helpt je om je merkmiddelen snel te organiseren, samenstellen en distribueren om te ontwerpen
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je h...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen.
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, au...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen.
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Dropl...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt....
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Sirv is the fastest way to serve images to your websites. It hosts, processes and optimizes images on-the-fly, empowering you to achieve near-instant page loading. Easy file management across your organisation, Sirv is a joy to use. It also delivers the fastest 360-degree spin and deep zoom images, for retailers to give richer product experiences to shoppers. Start your free trial at the Sirv website today.
Sirv is the fastest way to serve images to your websites. It hosts, processes and optimizes images on-the-fly, empowering you to achieve near-instant page loading. Easy file management across your orga...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Pas je marketingmiddelen moeiteloos wereldwijd aan en distribueer ze met MarcomCentral.
Het digitale middelenbeheerplatform van MarcomCentral helpt middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen om marketingmiddelen op één centrale locatie op te slaan en te organiseren. Met het zelfbedieningsplatform kunnen gebruikers moeiteloos de merkeigen materialen vinden die ze nodig hebben en deze vervolgens in realtime aanpassen en verspreiden. Met MarcomCentral maak je een eind aan eenmalige verzoeken en handhaaf je merkstandaarden binnen je hele organisatie.
Het digitale middelenbeheerplatform van MarcomCentral helpt middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen om marketingmiddelen op één centrale locatie op te slaan en te organiseren. Met het zelfbedieni...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.
MediaValet is de enige DAM die is ontworpen op basis van Microsoft Azure en is het snelste en gemakkelijkst te gebruiken DAM-platform, met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte ondersteuning en training, evenals eersteklas integraties met technologie- en marketingplatforms. MediaValet is een leider in cloudgebaseerd beheer van digitale middelen en helpt marketing- en creatieve teams om hun digitale middelen en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren, waardoor de productiviteit wordt verbeterd en het rendement op hun marketinginvesteringen wordt verhoogd.
MediaValet is de enige DAM die is ontworpen op basis van Microsoft Azure en is het snelste en gemakkelijkst te gebruiken DAM-platform, met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte ondersteuning en t...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
De kracht van je merk zonder de moeite, want Outfit automatiseert het beheer van digitale middelen en productie op grote schaal voor ondernemingen.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert het beste van het beheer van digitale middelen en merkenbeheer. Merkautomatisering maakt gebruik van technologie voor het automatiseren van handmatige, maar voorspelbare merkgerelateerde taken in verband met marketingproductie. Outfit werkt naast je bestaande martech-stack om de productiekosten te verlagen, teams te ondersteunen en de merkwaarde te vergroten.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert h...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
IntelligenceBank is toonaangevend in enterprise Digital Asset Management en marketingactiviteitensoftware.
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over creatieve content en digitale middelen. Vakkundig beheer van content-compliance en aansturing van personalisatieprojecten. Ga een stap verder met je creatieve contentbeheer, met aangepaste pagina's met merkrichtlijnen, online creatieve instructies, creatief projectmanagement met kalenders en een prima werkstroom voor goedkeuringen.
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over crea...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Aangeboden als een web- of klantoplossing om je te helpen je documenten te ordenen, beveiligen en beheren, ongeacht de omvang van je bedrijf.
Dokmee is een veilig, gebruiksvriendelijk documentbeheersysteem voor efficiënte documentopname en -opslag, zoeken en ophalen en het delen van bestanden; dit alles tegen een aantrekkelijke prijs. Dokmee past zich aan elk bedrijfsmodel aan en is het resultaat van geavanceerde technologie die is ontwikkeld om een efficiënte, gestroomlijnde productiviteit en winstgevendheid te garanderen. Dokmee kan snel en moeiteloos worden geïntegreerd in elk bedrijf van elke omvang in meerdere sectoren.
Dokmee is een veilig, gebruiksvriendelijk documentbeheersysteem voor efficiënte documentopname en -opslag, zoeken en ophalen en het delen van bestanden; dit alles tegen een aantrekkelijke prijs. Dokmee...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt.
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt.
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt....
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om snel elke bedrijfssoftware in gebruik te nemen en aan te passen en het volledige potentieel van hun digitale middelen te benutten. WalkMe-software wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent van de Fortune 500-bedrijven.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intel...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Het complete videoplatform van Panopto is de eenvoudigste manier om video's in je organisatie te beheren, live te streamen, op te nemen en te delen.
Panopto is een toonaangevend videoplatform voor training, onderwijs en presenteren. Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende academische instellingen, waaronder GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford en Oxford, gebruiken Panopto om trainingsvideo's en lezingen vast te leggen, evenementen live te streamen en hun video's te publiceren op een veilig YouTube-achtig portaal. Drie jaar op een rij is het videoplatform van Panopto door Gartner erkend als toonaangevend in het beheer van videocontent.
Panopto is een toonaangevend videoplatform voor training, onderwijs en presenteren. Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende academische instellingen, waaronder GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stan...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Professioneel platform voor multimediahosting en -beheer dat wordt aangedreven door realtime videoanalyse en een geavanceerde marketingkit.
Cincopa is een compleet platform voor het beheer van digitale middelen dat een alles-in-één hostingoplossing biedt voor video's, audio, afbeeldingen, diavoorstellingen en podcasts. Bewaar al je content op één plek, beheer je bedrijfsmiddelen en galerijen vanuit één dashboard, integreer en deel je media met slechts een paar klikken. Cincopa biedt meer dan 100 volledig aanpasbare en responsieve sjablonen voor video- en audiospelers, diavoorstellingen en podcasts, die er aantrekkelijk uitzien op elke website en zowel op desktop als mobiel goed werken.
Cincopa is een compleet platform voor het beheer van digitale middelen dat een alles-in-één hostingoplossing biedt voor video's, audio, afbeeldingen, diavoorstellingen en podcasts. Bewaar al je conte...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Software voor het beheer van activa om je te helpen je verkoop- en marketingmiddelen eenvoudig te creëren, op te slaan en op te halen.
Mindmatrix fungeert als één opslagplaats voor al je verkoop- en marketingmiddelen, houdt de prestaties van activa bij, biedt mobiele toegang tot activa en helpt je de merkintegriteit te handhaven en te voldoen aan de nalevingsvoorschriften. Mindmatrix biedt ook contentsyndicatie van verkoop- en marketingactiva aan sites van derden en partnerportals voor gebruik op lokaal niveau.
Mindmatrix fungeert als één opslagplaats voor al je verkoop- en marketingmiddelen, houdt de prestaties van activa bij, biedt mobiele toegang tot activa en helpt je de merkintegriteit te handhaven en te...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Vijfsterrensoftware voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen tegen een geweldige prijs.
Asset Bank geeft je controle over je digitale middelen. Het kan jou en je teams helpen om je digitale bestanden snel op te slaan, te openen, bewerken en delen. De 5-sterren oplossing voor beheer van digitale middelen geeft je de vrijheid om je content, afbeeldingen en bestanden overal ter wereld veilig te beheren. Bovendien kun je met de brede reeks integraties en configuraties, optionele cloudgebaseerde hosting en ongelooflijk toegewijde supportteam een systeem bouwen dat je helpt tijd te besparen. Ontvang vandaag nog je gratis demo.
Asset Bank geeft je controle over je digitale middelen. Het kan jou en je teams helpen om je digitale bestanden snel op te slaan, te openen, bewerken en delen. De 5-sterren oplossing voor beheer van ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
IMatch is flexibele, solide en snelle DAM-software. Het is gebaseerd op open standaarden en ondersteunt beeld-, video-, audio- en andere bestandsindelingen.
IMatch is een Digital Asset Management systeem (DAM) voor Windows en het web. Het biedt een oplossing voor het probleem van het beheren van collecties van digitale bestanden door ze doorzoekbaar en toegankelijk te maken. IMatch biedt tools voor het organiseren, vinden, bekijken, presenteren en converteren van afbeeldingen, muziek, video's, pdf- en Office-documenten en alle andere digitale bestanden. IMatch is beschikbaar sinds 1998 en wordt gebruikt in meer dan 60 landen. De levendige gebruikersgemeenschap en de toegewijde software-auteur stimuleren de ontwikkeling van IMatch.
IMatch is een Digital Asset Management systeem (DAM) voor Windows en het web. Het biedt een oplossing voor het probleem van het beheren van collecties van digitale bestanden door ze doorzoekbaar en toe...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Een beproefd DAM-platform waarmee contentteams hun digitale bedrijfsmiddelen naadloos en veilig kunnen opslaan, delen, beheren en distribueren.
De bewezen, consistente, veelzijdige en krachtige software van MerlinOne is al meer dan 25 jaar de missiekritieke DAM voor de meest veeleisende contentomgevingen. Merlin is een gecentraliseerde hub waarmee je eenvoudig, moeiteloos en veilig je digitale bedrijfsmiddelen kunt beheren, en het ondersteunt contentteams om hun bedrijfsmiddelen naadloos te beheren om de interne communicatie te stroomlijnen, de projecttijdlijnen te verkorten en de algehele efficiëntie en prestaties van content te verbeteren.
De bewezen, consistente, veelzijdige en krachtige software van MerlinOne is al meer dan 25 jaar de missiekritieke DAM voor de meest veeleisende contentomgevingen. Merlin is een gecentraliseerde hub waa...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Lichtgewicht. Snel. Krachtig.
Lichtgewicht. Snel. Krachtig. Dit zijn slechts enkele van de talloze kwaliteiten die ACDSee Photo Studio Professional 2019 levert om je beeldontwikkeling een competitieve, professionele voorsprong te geven. Haal het beste uit je afbeeldingen met een enorme toolset voor RAW-bewerking en het beheer van digitale middelen die is ontworpen om je proces te stroomlijnen.
Lichtgewicht. Snel. Krachtig. Dit zijn slechts enkele van de talloze kwaliteiten die ACDSee Photo Studio Professional 2019 levert om je beeldontwikkeling een competitieve, professionele voorsprong te g...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
OpenAsset is de toonaangevende cloudgebaseerde DAM voor project- en vastgoedbedrijven in de architectuur-, techniek-, bouw- en vastgoedsectoren. Boek vandaag nog een demo.
OpenAsset is het enige systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat op maat is gemaakt voor de AEC- en vastgoedsector. Een cloudgebaseerde DAM die is ontworpen voor het beheren van digitale middelen per pand of project, waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan, zoeken, gebruiken en delen. Met kunstmatige intelligentie die de functies ondersteunt, waardoor je tijd en middelen bespaart bij het beheren van afbeeldingen. Dit platform biedt licentieopties voor teams en ondernemingen, afhankelijk van de behoeften van je bedrijf. Boek vandaag nog een demo, en laat dit platform je tonen hoe OpenAsset voor jouw bedrijf kan werken.
OpenAsset is het enige systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat op maat is gemaakt voor de AEC- en vastgoedsector. Een cloudgebaseerde DAM die is ontworpen voor het beheren van digital...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Percolate is purpose-built to help marketers deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Percolate gives organizations the power to control all aspects of the marketing lifecycle. Percolate offers solutions to introduce visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated customer experience, reduce production costs, and understand marketing impact.
Percolate gives organizations the power to control all aspects of the marketing lifecycle. Percolate offers solutions to introduce visibility into the marketing process, improve coordination of work, a...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Ervaar de beste DAM-software. Gebruik Digizuite als de ruggengraat van je digitale strategie en beveiligde digitale transformatie.
Digizuite is de beste DAM-software voor ondernemingen. Gemakkelijke en snelle toegang tot al je digitale content, waar je ook bent. Digizuite helpt merken grip te krijgen op hun digitale content zodat het overal gedeeld kan worden. Met behulp van geautomatiseerde workflows kun je rijke media-content beheren, zoeken, delen en hergebruiken over meerdere kanalen vanuit één bron. Perfect voor samenwerking tussen afdelingen, kanalen en landen. Integreer met de software die je dagelijks gebruikt: Adobe Creative Cloud, Microsoft Office en Sitecore.
Digizuite is de beste DAM-software voor ondernemingen. Gemakkelijke en snelle toegang tot al je digitale content, waar je ook bent. Digizuite helpt merken grip te krijgen op hun digitale content zodat ...
  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse

Kopersgids voor Digital asset management software

Digital asset management software automatiseert het beheer van mediabestanden, zoals advertenties, productafbeeldingen, verkoopzekerheid, audiobestanden en videobestanden. Met digital asset management tools kunnen gebruikers toegangsrechten voor digitale bestanden ontwikkelen, organiseren, distribueren en beheren op verschillende locaties en in verschillende bedrijfstakken.

De voordelen van digital asset management software

  • Sneller zoeken naar afbeeldingen en documenten: aangezien de meeste bedrijven een verscheidenheid aan tools gebruiken om met hun mediabestanden te werken - zoals grafische editors, tools voor cloud-opslag, marketingoplossingen en desktop-bestanden - kan het moeilijk zijn om individuele middelen te organiseren en te vinden. Het digital asset management systeem biedt een opslagplaats voor mediabestanden en een portaal voor gecombineerd zoeken. Met digital asset management oplossingen kunnen gebruikers aanpasbare tags toevoegen aan elk onderdeel, waardoor het zoeken op trefwoorden nog sneller kan worden uitgevoerd.
  • Eenvoudiger beheer van licenties en gebruikersovereenkomsten: voor mediabestanden gelden verschillende licentieovereenkomsten, auteursrechtbeperkingen en gebruikersovereenkomsten. Het beheren van compliance voor elk mediabestand kan overweldigend zijn. Het digital asset management systeem stelt gebruikers in staat om vervaldata voor mediabestanden in te stellen, wat bedrijven helpt om het aantal gevallen van schending van gebruikersovereenkomsten te verminderen.
  • Efficiënte strategieën voor hergebruik van content: het hergebruik van content - wat gebruikers helpt om de kwaliteit van de content en de ROI te verbeteren - is tijdrovend. Contentmarketeers moeten zoeken naar middelen uit verschillende bronnen, de best presterende content vinden om te hergebruiken en ervoor zorgen dat de meest recente versie van elk middel beschikbaar is voor content-schrijvers. Het digital asset management systeem biedt meerdere mogelijkheden om deze uitdagingen aan te gaan, waaronder versiebeheer, dat marketeers voorziet van de meest recente versie van een middel. De content analytics functionaliteit helpt gebruikers om de prestaties van verschillende middelen te vergelijken en te beslissen welke het beste is om te gebruiken.

Algemene functies van digital asset management software

  • Categorisering van de middelen: het taggen en delen van middelen in mappen en submappen. Met deze functie kunnen gebruikers ook hun bestandshiërarchie definiëren.
  • Middelenbeheer: het uploaden, downloaden of verwijderen van bestanden. Gebruikers kunnen ook vervaldata instellen voor middelen op basis van licentie- en gebruikersovereenkomsten.
  • Middelenbibiliotheek: het opslaan en indelen van alle middelen, inclusief afbeeldingen, video's en andere mutlimediabestanden.
  • Middelen delen: het toegang bieden van personen of groepen tot bestanden binnen het systeem.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het definiëren van autorisatieniveaus voor toegang tot specifieke bestanden en mappen. Toegangsrechten omvatten lezen, bewerken/schrijven of beide.
  • Metadatabeheer: het beheren en volgen van referentiegegevens van het bestand, inclusief tags, titel, commentaar, aanmaakdatum en grootte.
  • Zoek/filter: het zoeken en filteren van items met behulp van namen, trefwoorden, beschrijvingen en tags.

Overwegingen bij de aankoop van digital asset management software

  • Integratie met bestaande marketingplatforms: om optimaal gebruik te maken van een digital asset management systeem, dient ervoor worden gezorgd dat het integreert met de andere marketingtools van het bedrijf (bijvoorbeeld campagne management software, e-mail marketing software en marketing automation software). Met geïntegreerde oplossingen kunnen gebruikers rechtstreeks bestanden uit de middelenbibliotheek van een digital asset management tool importeren in en exporteren naar hun marketing software, waardoor ze de tijd en moeite besparen die nodig zijn voor het handmatig zoeken, downloaden en uploaden.
  • Gegevensanalyse: in het tijdperk van gegevensgestuurde beslissingen is de breedte van de analytische functionaliteit een van de belangrijkste overwegingen geworden bij de aanschaf van een softwareoplossing. Deze trend is ook van toepassing op digital asset management software. Er zijn een aantal voordelen op het gebied van gegevensanalyse met betrekking tot digital asset management software, waaronder rapporten over het aantal content-downloads en zoekopdrachten op trefwoorden. Deze rapporten helpen marketeers de trends in de vraag naar middelen te begrijpen en weloverwogen beslissingen te nemen over de aankoop en creatie van nieuwe digitale middelen.
  • Machine learning zal de automatisering in het digitale asset management systeem stimuleren: de invoering van machine learning door het MKB groeit sneller dan ooit tevoren. Deze technologie transformeert alle softwaremarkten, en digital asset management software is daar geen uitzondering op. Machine learning algoritmen helpen bedrijven bij het automatiseren van processen voor metagegevensbeheer door tags te identificeren op basis van beeldattributen, zoals kleur en objecten. Dit verhoogt het aantal relevante zoekresultaten en vermindert de noodzaak om te zoeken met behulp van meerdere trefwoordvarianten.
  • De behoeften op het gebied van gegevensbeveiliging en contenteigendom zullen de toepassing van blockchain in digital asset management software bevorderen: het toenemende aantal cyberaanvallen stimuleert de vraag naar strengere protocollen voor gegevensbeveiliging. Dit zet ook MKB-softwareleveranciers ertoe aan om de nieuwste IT-beveiligingstechnologieën, die voorheen alleen op bedrijfsniveau beschikbaar waren, over te nemen. Blockchain is zo'n voorbeeld; het beveiligt niet alleen het digital asset management systeem, maar levert ook het bewijs van documenteigendom. Slimme contracten aangedreven door blockchain kunnen er bijvoorbeeld voor zorgen dat de eigendomsrechten/gebruiksrechten van de foto's van fotografen of mediabedrijven worden overgedragen aan de koper.