Nederland Lokale producten weergeven
429 resultaten
Nederland Lokaal product
Ontdek waarom Bynder een stuk beter is dan de rest als het gaat om het beheren van je digitale activa. Meer informatie over Bynder
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan van bestanden evenals automatisch formatteren voor kanalen en bestandstypes. Het biedt een centrale cloudgebaseerde portal voor alle merkeigen bedrijfsmaterialen en -berichten. Met de creativiteit van je bedrijf binnen handbereik ben je slechts één klik verwijderd van je volgende geweldige idee. Meer informatie over Bynder

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Nederland Lokaal product
Met de cloudgebaseerde DAM ondersteunt het platform merken bij het beheren van hun digitale merkbestanden, zodat deze gemakkelijk te vinden, te verspreiden en te hergebruiken zijn. Meer informatie over Marvia
Met Marvia DAM-software (Digital Asset Management) maak je het beheer van alle digitale bestanden van je merken moeiteloos, ongeacht de omvang van je organisatie. Verbeter de efficiëntie en verklein het risico dat onjuiste activa worden gebruikt. Organiseer, personaliseer en distribueer moeiteloos je marketinginhoud en maximaliseer de resultaten met Marvia. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Automatiseer workflows, werk samen met teamleden, volg statusupdates en analyseer strategische KPI's, allemaal op één intuïtief platform. Meer informatie over monday marketer
Op monday.com kunnen managers alle digitale middelen beheren op een aanpasbaar platform dat direct inzicht biedt in hun lopende campagnes. Wijs projecten rechtstreeks op het platform toe, zodat iedereen precies weet welke taken ze wanneer moeten uitvoeren. Automatiseer dan statusmeldingen en repetitieve processen, zodat je af bent van eindeloze vergaderingen en je kunt concentreren op zinvol werk. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van belangrijke KPI's, monday.com helpt je om in één oogopslag betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen. Meer informatie over monday marketer

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Een oplossing van de volgende generatie voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. Desktopsynchronisatie transformeert de manier waarop marketing- en creatieve teams samenwerken. Meer informatie over Third Light
Chorus is een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen waarmee marketingteams en creatieve teams hun media kunnen synchroniseren, opslaan en delen terwijl ze samenwerken. Teamleden kunnen geselecteerde bestanden en containers rechtstreeks synchroniseren met hun desktops, feedback en goedkeuringen delen via opmerkingen en goedgekeurde middelen vervolgens wereldwijd delen. Alles binnen Chorus is gebouwd rond beveiligde "ruimtes" - elk geconfigureerd om de specifieke workflow van een team te weerspiegelen. Het klantensuccesteam biedt deskundige onboarding en ondersteuning. Meer informatie over Third Light

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Pics.io helpt bij het centraliseren, beheren en delen van foto's, video's, afbeeldingen, audio, PDF's en andere waardevolle bestanden binnen de organisatie. Meer informatie over Pics.io
Cyber Monday-aanbieding: 3 maanden lang ongekende 50% korting op Micro Plan. Pics.io is DAM-software die bovenop Google Drive werkt en de mediabestandenbibliotheek beheert zonder extra opslagkosten. Het is een gecentraliseerde hub voor al je mediabestanden die gecontroleerde toegang tot digitale informatie, geautomatiseerde marketingworkflows en voortgangsregistratie biedt. Handige integraties en een intuïtieve interface hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop 40.000 gebruikers hun enorme hoeveelheid gegevens opslaan en beheren. Meer informatie over Pics.io

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen die organisaties helpt met complexe behoeften om digitale bestanden te beheren met automatiseringen en workflows. Meer informatie over FotoWare DAM
FotoWare is de favoriete keuze van honderden bedrijven en organisaties die grote hoeveelheden bestanden effectiever moeten beheren. Deze oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen kan zowel in de cloud als lokaal worden uitgevoerd en stelt jou en je team in staat om efficiënt samen te werken dankzij krachtige workflows op basis van metagegevens. Dankzij de intuïtieve plug-ins en integraties kun je ook middelen rechtstreeks vanuit je CMS of programma's zoals Microsoft Word, PowerPoint en Adobe InDesign vinden en gebruiken. Meer informatie over FotoWare DAM

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepen van elke omvang die worstelen met een steeds groter wordend volume aan digitale content. Creëer een zinvolle organisatie, vind direct activa, deel en gebruik deze op intelligente wijze, dit alles in één oplossing. Portfolio-software helpt workflows sneller te werken en verbindt mensen met hun activa, projecten en partners. Meer informatie over Extensis Portfolio

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
FileSpin biedt de beste oplossing voor digitale middelenbeheer en content delivery. Meer informatie over FileSpin.io
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer voor meer dan 100 gebruikers, dynamische beeldtransformatie en beeldweergave via CDN, Media-extensie/Plugin voor SAP Hybris Commerce en Wordpress/WooCommerce, videotranscoding en wereldwijde levering via Video CDN, widgets uploaden voor bedrifjsmiddelen-uploads vanaf elke webpagina of web-applicatie en meer. Meer informatie over FileSpin.io

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Online samenwerkingssoftware voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webinhoud te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware waarmee je eenvoudiger feedback en goedkeuringen over je inhoud kunt krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Dash - betaalbare DAM-tool voor marketeers in groeiende merken. Gebouwd voor het mkb, vanaf slechts $ 74/£ 49 per maand. Meer informatie over Dash
Dash - de betaalbare, gebruiksvriendelijke DAM voor groeiende merken en kleine bedrijven. Dankzij de prachtige UX, transparante prijzen en bekroonde ondersteuning is het eenvoudig om met Dash aan de slag te gaan. Creëer één plek voor al je merkafbeeldingen en video's. Zoek en vind je visuele content snel. Organiseer middelen met je eigen attributen, werk samen met collega's en deel verzamelingen bestanden met partners. Probeer Dash zelf vandaag nog 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Dash

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Nederland Lokaal product
Lytho is de enige bron voor het delen, beheren, creëren en publiceren van alle marketingcontent. Bescherm je merkrichtlijnen. Meer informatie over Lytho Digital Asset Management
Lytho helpt je om te communiceren op een manier die bij je merk past met onze bekroonde DAM-oplossing (2019 Meest innovatieve, 2019 Adobe Meest veelbelovende partner). Stroomlijn je marketinginspanningen en bespaar tijd bij het maken, zoeken, delen en publiceren van je digitale content. Wees consistent dankzij het Brand Center. Wees efficiënt dankzij de Digital Asset Manager. Wees creatief dankzij de functionaliteit voor creëren en publiceren. Lytho is de enige bron voor het beheren, creëren en publiceren van alle marketingcontent. Meer informatie over Lytho Digital Asset Management

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren. Meer informatie over inriver PIM
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inriver PIM

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
CELUM is cloudgebaseerde software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 900 merken. Meer informatie over Celum
CELUM is een wereldleider in software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking. Met CELUM creëren, beheren en routeren marketingteams enorme hoeveelheden productcontent voor elk publiek en kanaal. Beheer moeiteloos duizenden digitale middelen in een centrale contenthub met CELUM, beheer tal van bestanden en gebruikers en integreer naadloos met je bestaande technische stack. Geef je bestanden betekenis met metagegevens, plaats content voor je publiek en bied een geweldige contentervaring. Meer informatie over Celum

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde oplossing voor MAM met kant-en-klare apps voor geautomatiseerde opname, logboekregistratie, vooraf snijden en ondertiteling. Meer informatie over Limecraft
Cloudgebaseerde oplossing voor MAM (Media Asset Management) met kant-en-klare apps voor het beheren van dagbladen, opnames, logboekregistratie, vooraf snijden, heen en weer overdragen van bewerking en ondertiteling. Ingebouwde AI-diensten automatiseren transcriptie, tagging, ondertiteling en meer. Meer informatie over Limecraft

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Krachtige, snelle, elegante en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van digitale middelen die met jou in gedachten is ontworpen. Meer informatie over MediaBeacon
Al bijna dertig jaar zet MediaBeacon zich in voor het leveren van oplossingen voor het beheer van digitale middelen (Digital Asset Management, DAM) die je de totale controle geven over de levenscyclus van je middelen. Als onderdeel van Esko beschikt dit product over de oplossing en het team om jou te helpen bij het creëren, opslaan, beheren, distribueren en analyseren van je afbeeldingen, video's en andere digitale middelen. Meer informatie over MediaBeacon

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Wikku is een manager van digitale bedrijfsmiddelen voor terugkerende werkorders op gepersonaliseerde producten, waardoor fouten worden voorkomen en kosten worden bespaard. Meer informatie over Wikku
Wikku is een cloud-tech-oplossing (SaaS) voor de personalisatiesector. Deze tool helpt bij de systematische digitalisering van herhaalorders voor bedrijven en professionals die werken in zeefdruk, borduurwerk, sublimatie, promotionele geschenken, werkkleding, sportkleding, visuele communicatie en marketingbureaus, en elk bedrijf dat gepersonaliseerde producten of diensten aan zijn klanten aanbiedt. Wikku helpt fouten te voorkomen, processen te optimaliseren, kosten te besparen en klantloyaliteit en winst te vergroten. Meer informatie over Wikku

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Digitaal publicatieplatform dat pdf's omzet naar premium online catalogi die zijn gebouwd om klanten te inspireren en de verkoop te verhogen. Meer informatie over iPaper
iPaper zet je pdf's om in online publicaties die naadloos integreren met je e-commercesoftware zodat je rechtstreeks vanuit je online catalogi kunt verkopen. Krijg een volledig responsieve oplossing die is geoptimaliseerd voor zoekmachines. Met iPaper weet je zeker dat je een platform krijgt dat voortdurend wordt verbeterd en het hoogste beveiligingsniveau voor je documenten bevat. Verrijk je documenten met links, afbeeldingen en video om je lezers bij je merk te betrekken en uiteindelijk meer te verkopen aan de juiste mensen. Meer informatie over iPaper

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Cloud-based solution that helps businesses create a central documentation hub for designers, engineers, products, and marketing teams. Meer informatie over zeroheight
zeroheight is your full-stack cloud-design system. We help businesses accelerate their design process by being the single source of truth for all design documentation. Easily create a collection of components and standards in zeroheight for everything your team designs. Increase the pace at which your team innovates on your designs. Reduce workflow inefficiencies through the use of proper methodical design documentation. Meer informatie over zeroheight

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken.
Maak presentaties en socialemedia-graphics met behulp van een grafische vormgevingstool die werkt met slepen en neerzetten en professionele opmaken. Meer informatie over Canva

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Box biedt een veilige, one-stop-shop voor al je digitale middelen. Werk in realtime samen met opmerkingen, vind moeiteloos je nieuwste versies, automatiseer goedkeuringsworkflows en beheer werk vanaf elke locatie. Bovendien kun je delen met externe bureaupartners terwijl je IP beschermd blijft. Meer informatie over Box

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Automatiseer workflows, werk samen met teamleden, volg statusupdates en analyseer strategische KPI's, allemaal op één intuïtief platform.
Op monday.com kunnen managers alle digitale middelen beheren op een aanpasbaar platform dat direct inzicht biedt in hun lopende campagnes. Wijs projecten rechtstreeks op het platform toe, zodat iedereen precies weet welke taken ze wanneer moeten uitvoeren. Automatiseer dan statusmeldingen en repetitieve processen, zodat je af bent van eindeloze vergaderingen en je kunt concentreren op zinvol werk. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van belangrijke KPI's, monday.com helpt je om in één oogopslag betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreer met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus en krijg naadloos ingebouwd beheer van digitale bedrijfsmiddelen wanneer je creatieve inhoud klaar is voor publicatie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen. Meer informatie over Joomla

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Gebruik vergrendelbare ontwerpsjablonen om je merkactiva op te slaan en te beschermen, waardoor niet-ontwerpers veilig marketingmateriaal kunnen ontwerpen.
Lucidpress is het ontwerp- en merksjabloonplatform dat niet alleen al je merkactiva opslaat, maar ze ook veilig houdt. Vergrendelbare sjablonen zorgen ervoor dat de lettertypen, kleuren en logo's van je merk vergrendeld blijven maar maken wel kleine ontwerpaanpassingen mogelijk. Geef niet-ontwerpers de mogelijkheid om marketingmateriaal van het merk te creëren en tegelijkertijd je creatieve team veel tijd te besparen met behulp van Lucidpress, het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Lucidpress

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen. Meer informatie over PhotoShelter for Brands

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Finalize your proofing fast. Alboom Proof makes it simple and enjoyable for clients to review and approve your photos and photo albums.
Alboom makes client proofing faster and easier than any other method. Make your clients review photos and photo albums 100% online and from any device. Clients can provide comments and can customize the proofing rules in a way you sell more photos and more albums. Meer informatie over Alboom Proof

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Beeldbeheer- en verwerkingsservice voor het snel aanpassen, optimaliseren en leveren van afbeeldingen aan websites en apps via CDN (Content Delivery Network).
Sirv is de snelste manier om afbeeldingen op je websites weer te geven. Het host, verwerkt en optimaliseert afbeeldingen ter plekke, waardoor je vrijwel direct pagina's kunt laden. Eenvoudig bestandsbeheer in je hele organisatie. Sirv is een genot om te gebruiken. Het levert ook 360-graden draai-opties en diepe zoommogelijkheden voor detailhandelaars om shoppers een rijkere productervaring te bieden. Start vandaag nog je gratis proefversie op de Sirv-website. Meer informatie over Sirv

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis. Meer informatie over pCloud Business

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone. Meer informatie over Droplr

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Meer informatie over RelayThat

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen. Meer informatie over Image Relay

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. Meer informatie over CoSchedule

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt.
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt. Meer informatie over Adobe Experience Manager

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1500 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Pas je marketingmiddelen moeiteloos wereldwijd aan en distribueer ze met MarcomCentral.
Het digitale middelenbeheerplatform van MarcomCentral helpt middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen om marketingmiddelen op één centrale locatie op te slaan en te organiseren. Met het zelfbedieningsplatform kunnen gebruikers moeiteloos de merkeigen materialen vinden die ze nodig hebben en deze vervolgens in realtime aanpassen en verspreiden. Met MarcomCentral maak je een eind aan eenmalige verzoeken en handhaaf je merkstandaarden binnen je hele organisatie. Meer informatie over Marcom Portal

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
DAM en PIM (Product Information Management) van Kontainer - een veilige, elegante en gebruiksvriendelijke beeldbank en hub voor productgegevensdistributie in één cloudgebaseerd platform.
Kontainer is het toonaangevende DAM-systeem van Scandinavië voor bedrijven die merkafbeeldingen, productgegevens, logo's, video's en bestanden op één plek willen organiseren en deze intern en extern willen delen. Een gebruiksvriendelijk, professioneel en AVG-conform B2B-alternatief voor Dropbox, WeTransfer enz. Kontainer biedt sectorspecifieke functies en integraties die het gebruik van digitale middelen door je bedrijf op verschillende platforms en kanalen ondersteunen. Integratie is mogelijk met CMS, CRM ERP, e-mailmarketing etc. Meer informatie over Kontainer

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
Filestage is het platform voor inhoudsproofing voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun inhoud te beheren.
Filestage is het platform voor beoordeling en samenwerking voor digitale middelen dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Assets delen
  • Zoeken/filteren
  • Assetcategorisering
  • Aanpasbare branding
  • Rapportage en analyse

Kopersgids voor Digital asset management software

Digital asset management software automatiseert het beheer van mediabestanden, zoals advertenties, productafbeeldingen, visuals en merkcontent voor sales, audiobestanden en videobestanden. Met digital asset management tools kunnen gebruikers toegangsrechten voor digitale bestanden ontwikkelen, organiseren, distribueren en beheren op verschillende locaties en in verschillende bedrijfstakken.

De voordelen van digital asset management software

  • Sneller zoeken naar afbeeldingen en documenten: aangezien de meeste bedrijven een verscheidenheid aan tools gebruiken om met hun mediabestanden te werken - zoals grafische editors, tools voor cloud-opslag, marketingoplossingen en desktop-bestanden - kan het moeilijk zijn om individuele middelen te organiseren en te vinden. Het digital asset management systeem biedt een opslagplaats voor mediabestanden en een portaal voor gecombineerd zoeken. Met digital asset management oplossingen kunnen gebruikers aanpasbare tags toevoegen aan elk onderdeel, waardoor het zoeken op trefwoorden nog sneller kan worden uitgevoerd.
  • Eenvoudiger beheer van licenties en gebruikersovereenkomsten: voor mediabestanden gelden verschillende licentieovereenkomsten, auteursrechtbeperkingen en gebruikersovereenkomsten. Het beheren van compliance voor elk mediabestand kan overweldigend zijn. Het digital asset management systeem stelt gebruikers in staat om vervaldata voor mediabestanden in te stellen, wat bedrijven helpt om het aantal gevallen van schending van gebruikersovereenkomsten te verminderen.
  • Efficiënte strategieën voor hergebruik van content: het hergebruik van content - wat gebruikers helpt om de kwaliteit van de content en de ROI te verbeteren - is tijdrovend. Contentmarketeers moeten zoeken naar middelen uit verschillende bronnen, de best presterende content vinden om te hergebruiken en ervoor zorgen dat de meest recente versie van elk middel beschikbaar is voor content-schrijvers. Het digital asset management systeem biedt meerdere mogelijkheden om deze uitdagingen aan te gaan, waaronder versiebeheer, dat marketeers voorziet van de meest recente versie van een middel. De content analytics functionaliteit helpt gebruikers om de prestaties van verschillende middelen te vergelijken en te beslissen welke het beste is om te gebruiken.

Algemene functies van digital asset management software

  • Categorisering van de middelen: het taggen en delen van middelen in mappen en submappen. Met deze functie kunnen gebruikers ook hun bestandshiërarchie definiëren.
  • Middelenbeheer: het uploaden, downloaden of verwijderen van bestanden. Gebruikers kunnen ook vervaldata instellen voor assets op basis van licentie- en gebruikersovereenkomsten.
  • ​Bestandsbibliotheek: het opslaan en indelen van alle middelen, inclusief afbeeldingen, video's en andere mutlimediabestanden.
  • Middelen delen: het toegang bieden van personen of groepen tot bestanden binnen het systeem.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het definiëren van autorisatieniveaus voor toegang tot specifieke bestanden en mappen. Toegangsrechten omvatten lezen, bewerken/schrijven of beide.
  • Metadatabeheer: het beheren en volgen van referentiegegevens van het bestand, inclusief tags, titel, commentaar, aanmaakdatum en grootte.
  • Zoek/filter: het zoeken en filteren van items met behulp van namen, trefwoorden, beschrijvingen en tags.

Overwegingen bij de aankoop van digital asset management software

  • Integratie met bestaande marketingplatforms: om optimaal gebruik te maken van een digital asset management systeem, dient ervoor worden gezorgd dat het integreert met de andere marketingtools van het bedrijf (bijvoorbeeld campagne management software, e-mail marketing software en marketing automation software). Met geïntegreerde oplossingen kunnen gebruikers rechtstreeks bestanden uit de bestandsbibliotheek van een digital asset management tool importeren in en exporteren naar hun marketing software, waardoor ze de tijd en moeite besparen die nodig zijn voor het handmatig zoeken, downloaden en uploaden.
  • Gegevensanalyse: in het tijdperk van gegevensgestuurde beslissingen is de breedte van de analytische functionaliteit een van de belangrijkste overwegingen geworden bij de aanschaf van een softwareoplossing. Deze trend is ook van toepassing op digital asset management software. Er zijn een aantal voordelen op het gebied van gegevensanalyse met betrekking tot digital asset management software, waaronder rapporten over het aantal content-downloads en zoekopdrachten op trefwoorden. Deze rapporten helpen marketeers de trends in de vraag naar middelen te begrijpen en weloverwogen beslissingen te nemen over de aankoop en creatie van nieuwe digitale middelen.
  • Machine learning zal de automatisering in het digitale asset management systeem stimuleren: de invoering van machine learning door het MKB groeit sneller dan ooit tevoren. Deze technologie transformeert alle softwaremarkten, en digital asset management software is daar geen uitzondering op. Machine learning algoritmen helpen bedrijven bij het automatiseren van processen voor metagegevensbeheer door tags te identificeren op basis van beeldattributen, zoals kleur en objecten. Dit verhoogt het aantal relevante zoekresultaten en vermindert de noodzaak om te zoeken met behulp van meerdere trefwoordvarianten.
  • De behoeften op het gebied van gegevensbeveiliging en contenteigendom zullen de toepassing van blockchain in digital asset management software bevorderen: het toenemende aantal cyberaanvallen stimuleert de vraag naar strengere protocollen voor gegevensbeveiliging. Dit zet ook MKB-softwareleveranciers ertoe aan om de nieuwste IT-beveiligingstechnologieën, die voorheen alleen op bedrijfsniveau beschikbaar waren, over te nemen. Blockchain is zo'n voorbeeld; het beveiligt niet alleen het digital asset management systeem, maar levert ook het bewijs van documenteigendom. Slimme contracten aangedreven door blockchain kunnen er bijvoorbeeld voor zorgen dat de eigendomsrechten/gebruiksrechten van de foto's van fotografen of mediabedrijven worden overgedragen aan de koper.