Digital asset management software

Digital asset management (DAM) software automatiseert het beheer van afbeeldingen en ander niet-tekstueel materiaal. DAM-software maakt krachtige, flexibele oplossingen mogelijk voor het ontwikkelen, organiseren en distribueren van digitale activa over meerdere kantoorlocaties en bedrijfsafdelingen. Deze oplossingen zorgen voor een optimaal gebruik van de rich media-activa van een organisatie zoals reclamestukken, productafbeeldingen, verkoopmateriaal, audio en video. Zie ook: DMS-systemen.

Waarom Capterra gratis is
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto Digital Asset Management Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto Digital Asset Management
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan van bestanden en automatisch formatteren voor kanalen en bestandstypes. Het biedt een centrale cloudgebaseerde hub voor alle merkeigen bedrijfsmaterialen en berichten. Met de creativiteit van je bedrijf binnen handbereik ben je slechts één klik verwijderd van je volgende geweldige idee. Bekijk vandaag nog een demo! Meer informatie over Bynder Ontdek waarom Bynder de beste manier is om je digitale middelen te beheren. Download de gratis DAM-vergelijkingsgids. Meer informatie over Bynder
Al bijna dertig jaar zet MediaBeacon zich in voor het leveren van oplossingen voor het beheer van digitale middelen (Digital Asset Management, DAM) die je de totale controle geven over de levenscyclus van je middelen. Als onderdeel van Esko beschikt dit product over de oplossing en het team om jou te helpen bij het creëren, opslaan, beheren, distribueren en analyseren van je afbeeldingen, video's en andere digitale middelen. Meer informatie over MediaBeacon Krachtige, snelle, elegante en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van digitale middelen die met jou in gedachten is ontworpen. Meer informatie over MediaBeacon
Frontify is het op SaaS gebaseerde merkenbeheerplatform voor het digitale tijdperk dat wordt gebruikt door 2000 bedrijven wereldwijd, waaronder Vodafone, Lufthansa, IBM, Nasdaq en Bosch. Met deze cloudgebaseerde software kunnen merkmanagers online stijlgidsen creëren, hun merkmiddelen beheren, UI-patroonbibliotheken en merkportals creëren en samenwerken in creatieve projecten. Versterk je merkconsistentie op alle kanalen met behulp van Frontify. Zeer geschikt voor bedrijven op ondernemingsniveau. Meer informatie over Frontify Frontify Enterprise is bedoeld voor alle sectoren en zorgt voor een consistente merkervaring op alle kanalen. Meer informatie over Frontify
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen met minimaal 50 gebruikers. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Templafy is een ander aspect van het ecosysteem voor documenten; ontworpen om de productiviteit te verhogen en merknaleving te garanderen in alle fasen van de documentworkflow. Verhoog de productiviteit, zorg voor naleving en maximale ROI. Meer informatie over Templafy Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd. Meer informatie over Templafy

door Wollzelle

(1 review)
Bezoek website
Fluxiom beheert je digitale middelen op één plek in de cloud. Deze oplossing voor bestandsopslag en activabeheer helpt gedistribueerde teams om hun gegevens te organiseren, beheren en veilig te delen. Het biedt branding, gebruikersrechten en bestandsversies voor elke account zodat collega's kunnen samenwerken. Begin nu met een proefversie! Meer informatie over Fluxiom Een cloudgebaseerd platform voor het beheer van digitale middelen waarmee je je digitale bestanden veilig kunt beheren, verspreiden, opslaan en publiceren. Meer informatie over Fluxiom

door BrandMaster

(1 review)
Bezoek website
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over BrandMaster Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over BrandMaster
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer voor meer dan 100 gebruikers, dynamische beeldtransformatie en beeldweergave via CDN, Media-extensie/Plugin voor SAP Hybris Commerce en Wordpress/WooCommerce, videotranscoding en wereldwijde levering via Video CDN, widgets uploaden voor bedrifjsmiddelen-uploads vanaf elke webpagina of web-applicatie en meer. Meer informatie over FileSpin.io FileSpin biedt de beste oplossing voor digitale middelenbeheer en content delivery. Meer informatie over FileSpin.io
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen. Meer informatie over Paperflite
Software voor het beheer van digitale middelen die speciaal is ontworpen voor musea en archieven. Axiell DAMS biedt eenvoudige, gebruiksvriendelijke toegang tot de digitale media die zijn opgeslagen in je collectiebeheersysteem en tot het volledige scala aan digitale media (zoals marketingmateriaal en andere digitale bestanden) binnen je organisatie. Axiell DAMS is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van zowel marketing- als collectieafdelingen en stelt je in staat je digitale middelen in te zetten om je collecties beter bekend te maken. Meer informatie over Axiell DAMS Software voor het beheer van digitale middelen die speciaal is ontworpen voor musea en archieven. Meer informatie over Axiell DAMS
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepen van elke omvang die worstelen met een steeds groter wordend volume aan digitale content. Creëer een zinvolle organisatie, vind direct activa, deel en gebruik deze op intelligente wijze, dit alles in één oplossing. Portfolio-software helpt workflows sneller te werken en verbindt mensen met hun activa, projecten en partners. Meer informatie over Extensis Portfolio Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
Wrike Publish plaatst de juiste bestanden onder handbereik van je team. Voeg visuele markeringen toe aan nieuwe of bestaande bestanden, doorzoek je middelen op trefwoord en metagegevens, voeg de juiste bestanden rechtstreeks toe aan Wrike-taken en publiceer items met gemak. Gratis proefversie beschikbaar. Meer informatie over Wrike Wrike Publish plaatst de juiste bestanden onder handbereik van je team. Proeflezen, zoeken, bijvoegen, publiceren. Gratis proefversie beschikbaar. Meer informatie over Wrike
De cloudgebaseerde DAM-oplossing van Wedia biedt een unieke opslagplaats voor al je marketingmiddelen (tekst, afbeeldingen, video's, 3D enz.), waardoor het voor teams op verschillende afdelingen en locaties eenvoudig is om hun digitale middelen wereldwijd te creëren, te vinden, te delen en opnieuw te gebruiken (documenten, foto's, video's, 3D enz.). De SaaS-technologie ondersteunt voornamelijk wereldwijde merken van meer dan 1000 werknemers en is uitgerust met krachtige AI-mogelijkheden en verbeterde analyses om de productiviteit te verhogen en meer waarde uit je bedrijfsmiddelen te halen. Meer informatie over Wedia De DAM-oplossing van Wedia maakt het gemakkelijk voor internationale merken om vanaf één enkel platform digitale middelen te vinden, beheren, delen, hergebruiken en volgen. Meer informatie over Wedia
Third Light is een snelle, functierijke tool voor het beheer van digitale middelen. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Online chat en deling ondersteunt een gecentraliseerde en collaboratieve manier van werken met interne teams en externe partners. Je kunt indelingen converteren, het auteursrecht traceren, en bestanden beschermen en verspreiden. Cloudgebaseerde of gelicentieerde oplossingen met gratis, naadloze updates en API beschikbaar. Fantastische prijs, biedt een onbeperkt aantal gebruikers en ondersteunt de normen van de sector. Meer informatie over Third Light Veelzijdige digitale mediabibliotheek. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light

door DALIM SOFTWARE

(3 beoordelingen)
Bezoek website
DALIM ES is de kern van de digitale werkplek. Het fungeert als één enkele bron van waarheid voor je marketingcontent-organisatie. DALIM ES wordt gecombineerd met zakelijke workflow en merkbeheer. Het integreert de meest geavanceerde cross-media DAM met uitgebreide werkstroomtoewijzingen en beheerfuncties, in een open systeem dat moeiteloos kan worden gekoppeld aan alle processen met betrekking tot online en offline marketing. ES heeft een groot potentieel voor verstoring: door processen te integreren en samenwerking te ondersteunen. Meer informatie over DALIM ES Je kunt je foto's, video's, pdf's en native bestanden centraliseren, beheren, ermee samenwerken en ze delen op basis van workflow, metagegevens en KPI. Meer informatie over DALIM ES
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen. CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De bekroonde cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor DAM en merkbeheer, creatieve workflow, beeld- en videobeheer leveren een complete ervaring van kwaliteitssoftware en een ongeëvenaarde service. Jaarlijkse abonnementen beginnen vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K. Vraag een demo aan om te beginnen! Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K EUR per jaar.

door PhotoShelter

(235 beoordelingen)
Bekijk profiel
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen. Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je hebt enorm veel tijd gestoken in het opbouwen van digitale middelen en ze zijn waarschijnlijk opgeslagen op meerdere locaties voor cloudopslag, hosting en zelfs de computers van medewerkers. Brandfolder is gecombineerd met de best beoordeelde klantenondersteuning in de sector en helpt je om je merkmiddelen snel te organiseren, samenstellen en distribueren om te ontwerpen Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

door Webdam, a Bynder Company

(138 beoordelingen)
Bekijk profiel
Webdam, een Bynder Company, is een leider in het beheer van digitale middelen (DAM) en verandert de manier waarop marketing- en creatieve teams de merken van de wereld beheren. In deze video wordt uitgelegd hoe dit cloudgebaseerde platform je grote ideeën omzet naar grote resultaten door teams te combineren met creatieve middelen. Van het concept tot aan de voltooiing maakt Webdam het gemakkelijk om de creatieve middelen die de kern van impactvolle merkervaringen vormen te organiseren, te gebruiken en te delen.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone. Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis. Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
Sirv is the fastest way to serve images to your websites. It hosts, processes and optimizes images on-the-fly, empowering you to achieve near-instant page loading. Easy file management across your organisation, Sirv is a joy to use. It also delivers the fastest 360-degree spin and deep zoom images, for retailers to give richer product experiences to shoppers. Start your free trial at the Sirv website today. Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
MarcomCentral's digital asset management platform helps mid to large size companies store and organize corporate marketing assets in one central location. With our self-serve technology, users can easily locate the branded materials they need, then customize and distribute them in real time. Eliminate lag time and enforce brand standards with MarcomCentral. Learn more today! Store and organize customizable marketing assets in one central location employees and field teams can access at any time. Learn more!
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen. Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
MediaValet is de enige DAM die is ontworpen op basis van Microsoft Azure en is het snelste en gemakkelijkst te gebruiken DAM-platform, met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte ondersteuning en training, evenals eersteklas integraties met technologie- en marketingplatforms. MediaValet is een leider in cloudgebaseerd beheer van digitale middelen en helpt marketing- en creatieve teams om hun digitale middelen en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren, waardoor de productiviteit wordt verbeterd en het rendement op hun marketinginvesteringen wordt verhoogd. MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert het beste van het beheer van digitale middelen en merkenbeheer. Merkautomatisering maakt gebruik van technologie voor het automatiseren van handmatige, maar voorspelbare merkgerelateerde taken in verband met marketingproductie. Outfit werkt naast je bestaande martech-stack om de productiekosten te verlagen, teams te ondersteunen en de merkwaarde te vergroten. De kracht van je merk zonder de moeite, want Outfit automatiseert het beheer van digitale middelen en productie op grote schaal voor ondernemingen.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements. GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
Bekijk profiel
IntelligenceBank is the leading Enterprise DAM & Marketing Operations platform giving you a seamless process to create, manage, approve, distribute & report on creative content & digital assets. Expertly manage content compliance and power personalization projects. Take your creative content management further with custom brand guidelines pages, online creative briefs, creative project management with calendars & killer workflow for approvals. IntelligenceBank is a global leader in Enterprise Digital Asset Management & Marketing Operations software
Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management. Content management solution for videos, dynamic and personalized media, etc. that supports content search and workflow management.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om snel elke bedrijfssoftware in gebruik te nemen en aan te passen en het volledige potentieel van hun digitale middelen te benutten. WalkMe-software wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent van de Fortune 500-bedrijven. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Dokmee is a secure, easy to use document management system for efficient document capture and storage, search and retrieval, and file sharing; all at an attractive price point. Dokmee adapts to any business model and is the result of cutting edge technology developed to ensure efficient, streamlined productivity and profitability. Dokmee may be quickly and effortlessly integrated into any size company across multiple industries. Offered as a web or client solution to help you organize, secure and manage your documents no matter your company size.
Mindmatrix serves as a single storage repository for all your sales and marketing assets, tracks asset performance, offers mobile access to assets and helps you maintain brand integrity and meet compliance regulations. Mindmatrix also offers content syndication of sales and marketing assets to third party sites and partner portals for use at the local level. Asset management software to help you create, store and retreive your sales and marketing assets easily
Panopto is a leading video platform for training, teaching, and presenting. Fortune 1000 companies and leading academic institutions, including GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford, and Oxford, use Panopto to capture training videos and lectures, live stream events, and publish their videos to a secure YouTube-like portal. For three years running, Panopto's video platform has been recognized by Gartner as a "Leader" in video content management. Panopto's complete video platform is the easiest way to manage, live stream, record, and share videos across your organization.
MerlinOnes proven, consistent, feature-rich and powerful software has been the mission-critical DAM for the most demanding content environments for +25 years. A centralized hub, allowing you to simply, painlessly and securely manage your businesss digital assets, Merlin supports content teams to seamlessly govern their assets to streamline internal communication, shorten project timelines, and increase overall content efficiency and performance. A time-tested DAM platform to help content teams seamlessly and securely store, share, manage and distribute their digital assets.

door photools.com

(38 beoordelingen)
Bekijk profiel
IMatch is a Digital Asset Management system (DAM) for Windows and the Web. It solves the problem of managing collections of digital files by making them searchable and accessible. IMatch provides tools for organizing, finding, viewing, presenting and converting images, music, videos, PDF and Office documents and all other digital files. IMatch is available since 1998 and used in over 60 countries. It's lively user community and the dedicated software author drive IMatch's evolution. IMatch is a flexible, solid and fast DAM software. It's based on open standards and supports image, video, audio and other file formats
OpenAsset is het enige systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat op maat is gemaakt voor de AEC- en vastgoedsector. Een cloudgebaseerde DAM die is ontworpen voor het beheren van digitale middelen per pand of project, waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan, zoeken, gebruiken en delen. Met kunstmatige intelligentie die de functies ondersteunt, waardoor je tijd en middelen bespaart bij het beheren van afbeeldingen. Dit platform biedt licentieopties voor teams en ondernemingen, afhankelijk van de behoeften van je bedrijf. Boek vandaag nog een demo, en laat dit platform je tonen hoe OpenAsset voor jouw bedrijf kan werken. OpenAsset is de toonaangevende cloudgebaseerde DAM voor project- en vastgoedbedrijven in de architectuur-, techniek-, bouw- en vastgoedsectoren. Boek vandaag nog een demo.
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents
Marketing is in transition. Brands everywhere are undergoing digital transformation, and investing more in technology and data. However, rising marketing complexity is outpacing available resources, and organizations lack a system of record to manage everything. Percolate provides software to help teams successfully execute their marketing strategy. Only Percolate brings together all your content, channels, and campaigns in a single tool to power better marketing performance. Percolate is The System of Record for Marketing. Software to help you see, organize, and improve everything marketing does.

door ACD Systems International

(34 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lightweight. Speedy. Powerful. These are just a few of the countless qualities ACDSee Photo Studio Professional 2019 supplies in order to give your image development a competitive, professional edge. Bring out the best in your images with a huge RAW editing and digital asset management toolset designed to streamline your process. Lightweight. Speedy. Powerful.
Digizuite is de beste DAM-software voor ondernemingen. Gemakkelijke en snelle toegang tot al je digitale content, waar je ook bent. Digizuite helpt merken grip te krijgen op hun digitale content zodat het overal gedeeld kan worden. Met behulp van geautomatiseerde workflows kun je rijke media-content beheren, zoeken, delen en hergebruiken over meerdere kanalen vanuit één bron. Perfect voor samenwerking tussen afdelingen, kanalen en landen. Integreer met de software die je dagelijks gebruikt: Adobe Creative Cloud, Microsoft Office en Sitecore. Ervaar de beste DAM-software. Gebruik Digizuite als de ruggengraat van je digitale strategie en beveiligde digitale transformatie.
Vijfsterrensoftware voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen tegen een geweldige prijs. De Essential Edition begint vanaf slechts $ 495 per maand, met eeuwigdurende lokale licenties beschikbaar vanaf $ 10.125. Er is ook een ondernemingseditie beschikbaar. Asset Bank wordt gebruikt door meer dan 800 merken wereldwijd, waaronder Coca-Cola, Unilever, Panasonic en Deloitte. Het kan worden gehost in de cloud of op locatie, is ongelooflijk gebruiksvriendelijk, zeer configureerbaar en biedt een uitstekend ondersteuningsprogramma met regelmatige gratis upgrades. Vijfsterrensoftware voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen tegen een geweldige prijs.
ImageKit.io is a ready-to-use image optimization and transformation server for web and mobile app developers. It comes along with dedicated media library, to store images and other files, and a global image CDN to deliver the processed files to your website's users. You can get started with ImageKit.io in a few minutes and get up to 50% improvement in image load time as soon as you switch to ImageKit.io. It can easily integrate with any part of the existing image infrastructure. Instant image optimization - Real-time image optimization, transformation, media library & super fast delivery with a global image CDN
Turbocharge your brand by making the most of your digital assets. Remove frustrations and bottlenecks, finish your projects faster and enjoy self-service access to your brand material with Tweak DAM. It has never been easier to find, organise and share all your digital files. Complete control over DAM costs with unlimited members. To empower your team and boost productivity, contact us for a free trial. Turbocharge your brand by making the most of your digital assets.
DAM built for today's top brands and product manufacturers. This DAM offers new technology to easily ORGANIZE, MANAGE and DISTRIBUTE vast collections of images, video, sales collateral, documents, even product information and messaging! EMPOWER COMMERCE by fueling all your PEOPLE, PARTNERS, and PROGRAMS. Features a beautiful content hub, easy search, AI, and intuitive bulk SKU management. Trusted by major product brands like Toshiba, Roland, Black Diamond, Joe Fresh, Tagus, Dorman, others. DAM built for today's top brands and product manufacturers. This DAM offers new technology to easily ORGANIZE, MANAGE and DISTRIBUTE.
Whether you're looking for a first product content management solution or you want to make your existing system more powerful and accessible, Salsify's product content management and syndication platform is for you. With Salsify, customers like Bosch, Mondelez, Simpli Home, Jarden Consumer, and hundreds more are able to quickly consolidate, manage, and publish accurate and compelling product information and digital assets to their retail, marketplace, and e-commerce channels to drive more sales. Salsify's platform increases brands' time to market, drives sales, and improves data accuracy across the web and your internal teams.
Let us help you streamline your digital asset management. Pageflex will enable you to more easily manage all versions of your marketing materials, file sizes, and file types. With Pageflex's Distributed Marketing Platform, not only can you organize your assets, you can easily: - Track versions - Make global template changes - Distribute assets to your field teams in a searchable library Streamline your digital asset management, enabling you to more easily manage all versions of your varying marketing collateral.

door QBank Company

(26 beoordelingen)
Bekijk profiel
Why invest in QBank? The answer is very simple. You will perform better, faster and more cost effectively with QBank than most of our competitors. It will help you to keep your brand consistent and it will also help you to boost your sales. Our studies show that you can free up to one hour per employee every day by using QBank. It is simply a smart and clever mediabank that empowers your organization with a future-proof solution. QBank is a public company, traded on AktieTorget (QBNK). QBank is web-based digital asset management software that make our customers work with communication more efficient.
Uploadcare is a complete file API for developers and online business. The platform allows you to receive files from your users via File Uploader or File Upload API, improve site performance with image optimizer, implement image transformations and adaptive delivery with Image CDN, and get HIPAA-compliant secure storage. Uploadcare allows users to upload files from their devices, social media, cloud storage, and from URLs. Image crop and editing are supported on both mobile and desktop. Uploadcare is a SaaS handling file uploads, image optimization, image API, and HIPAA-compliant storage with CDN for online businesses.

door Barberstock Systems

(26 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our system allows you to organize, manage, and distribute all of your images, videos, logos, and documents, ensuring your entire organization can find the right file immediately, and promote the right content whenever an opportunity presents itself. As a full-service solution, just send us your raw assets and our team will assemble and organize the content for you. It's that simple. Full-service DAM solution bringing all your creative content together, allowing simple yet intuitive asset management.
Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn bruikbaarheid. Het wordt meestal gebruikt door interne teams en bureaus die grote hoeveelheden bestanden intern beheren of voor contentbeheer als een service. Toegevoegde waarde: gratis on-boarding; samenwerking en workflowintegratie; uitgebreide metatagging. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen – geen creditcard vereist. Zou je graag dit soort middelen willen beheren? Ga naar de website van Swivle. Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn intuïtieve interface en volledig merkeigen portals.
Cloudinary provides a dynamic asset management product for companies interested in delivering rich media to support greater customer engagement. Supporting the full lifecycle of asset management from file upload and storage all the way to real-time transformations and personalized delivery, the Cloudinary digital asset management solution enables brands to publish content faster, maximize the value of existing assets, and streamline collaboration across development, marketing and creative teams. Cloudinary provides a dynamic asset management solution, helping brands to customize media assets for any use case.

door IDimager Systems

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
Multi-user cross platform software with access control functionality that makes it possible to manage image files by categorizing them. Multi-user cross platform software with access control functionality that makes it possible to manage image files by categorizing them.
Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information. Nuxeo connects with existing content repositories and business systems, and enables organizations to rapidly create personalized solutions to meet the unique and often complex needs of an organization. Nuxeo leverages the latest technologies such as cloud and artificial intelligence to transform enterprise information into business value. Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information.

door Wave Break Media

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more. A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more.
DAM! Let's figure it out together. Our Onboarding process is designed to tailor the NetX platform to meet your specific needs. We'll get you set up and trained to make any future changes to your team's workflows. Our UI is clean and intuitive, leading to a quick user-adoption rate! Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful." Come and learn why we're the most powerful, easy to use DAM on the market. DAM! Let's figure it out together. Our Onboarding process is designed to tailor the NetX platform to meet your specific needs.
A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker. A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker.
Control, organize and deliver your brand assets simply and efficiently. With a focus on rights management, CleanPix is purposefully designed to allow you to quickly handle incoming media requests with effective search and tagging tools so you can get more done. CleanPix delivers generous storage options with flat, easy to budget rates. Available right from the cloud, our system puts real emphasis on straightforward workflows that take minutes--not hours--to accomplish. Take control of your critical brand files all from one place. CleanPix has generous storage options and easy to budget flat-rate plans.
Bekijk profiel
Show, share & sell like never before! You don't need a six-figure budget to create an app for your sales team. With Showcase, your team have instant access to the content they need - brochures, spec sheets, videos, presentations, etc. all neatly organised and at their fingertips. Real-time control and distribution of content to your sales teams. 100% customisable and brandable - don't settle for rigid templates or themes - build presentation apps that reflect your brand! Build a sales toolkit for your sales team. Your brand. Your videos. Your presentations. One source of truth. Now they're ready to sell.

door hyperCMS Content Management Solutions

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
The hyper Content & Digital Asset Management Server is an out-of-the-box Open Source solution that helps organizations to have full control over all their digital assets, to automate processes and cut costs. The solution covers Marketing & Brand Asset Management, Product Content & Diversity Management, Commerce Automation & Customer Experience, and last but least Enterprise & Web Content Management. The hyper Content & Digital Asset Management Server helps organizations to have full control over all their digital assets.
Your digital files are only assets if you can efficiently find, edit and share them. Filecamp provides you with a secure, tailor-made platform to store, organize, find & share your digital assets. * Easy to use * Online public galleries * Unlimited users * File sending and receiving features * Online Proofing features * Free 30 days trial Digital Asset Management, Prof. File Sharing, Image Library & Online Proofing - in one integrated, secure and cost-effective solution.

door TopTechPhoto

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
Pics.io is a DAM software working on top of Google Drive and managing media assets library without additional storage charges. It is a centralized hub for all your media files that provides controlled access to your digital information, automated marketing workflows and progress tracking. Useful integrations and intuitive interface revolutionized the way 40 000 our users store and manage their huge amount of data. Pics.io is a cost-effective and simple solution for any business. Pics.io helps you centralize, manage, and share photos, videos, images, audio, PDFs, and other valuable files across your organization.
Mobile friendly digital asset management software built for archivists and records managers. Supports entire life cycle of both electronic and physical records. Powerful digital archives software lets you manage and provide access to multimedia assets, e.g., PDFs, maps and drawings, flip books, audio, images, videos, and email. Cloud or on premise. Simple to file content or perform global searches. Easily manage storage and tracking. Reasonable price; fast implementation. Mobile friendly digital archives software for life cycle of paper or electronic records management; easily file and find documents.
Marvia is je startpunt voor slimme software voor het beheer van digitale middelen. Deze software stelt organisaties in staat om centrale controle te houden over hun marketingmaterialen, terwijl deze op lokaal niveau worden beheerd en gepubliceerd. Gepersonaliseerd en met de juiste content. Op deze manier verzekert deze software dat bedrijven meer uit hun merken halen. Marvia maakt marketing toegankelijk voor iedereen in jouw organisatie. Marvia is gebaseerd op modules, je kiest je bouwstenen en creëert je eigen online marketingplatform.
Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more. Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more.
ResourceSpace Open Source digitale middelenbeheer - Wereldwijd vertrouwd door 250.000 gebruikers in organisaties zoals Coca Cola, Google, Toyota en Autotrader. 24/7, meertalig, onbeperkte gebruikers, mobiele en webtoegang om marketingprofessionals te helpen hun digitale middelen optimaal te benutten. ResourceSpace open source software voor digitale middelenbeheer biedt een eenvoudige, snelle en gratis manier om je digitale middelen te organiseren.
Propago Digital Asset Management simplifies marketing efforts by helping you store and manage all your digital assets in one location giving end user the ability to easily convert, resize, share, and download digital files on the fly. Propago's simple and elegant interface delivers an unmatchable user experience plus its advanced meta tagging and keyword search capabilities makes finding digital assets as simple as it gets. Increase marketing efficiency and productivity by managing and making all your digital assets accessible from a single online source.
Zesty is a SaaS Cloud CMS that provides everything needed to create, deploy, maintain, and optimize enterprise web properties. Businesses can maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve production and deployment times of digital content. Zesty provides implementation teams with features and tools to make them more collaborative, efficient, and productive. Manage all clients from one portal and develop web properties 4x faster. A WCMS loved by marketing, approved by IT, for enterprise of any size.

door WoodWing Software

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Elvis DAM is an intuitive digital asset management system, helping publishers, creative agencies and marketing departments to reach their goals for quality, cost efficiency, time-to-market and revenue generation. It supports business and operational processes in storing, organizing, accessing, sharing and managing rights and permissions of rich-media assets. Available as a cloud solution, as well as on-premise. Elvis DAM helps you to manage and create incredible assets and enables creatives to collaborate more effectively.
Kapost is a B2B Marketing Operating System that enables Marketers to manage the Marketing function amid the complexity of the digital age. Kapost aligns your organization's teams, tools and channels, so you can effectively execute, distribute and analyze campaigns & content across your buyers journey. Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.

door Panacea Software

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
An award-winning online project management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity! Comprehensive software suite to manage workflow, procurement, Digital Asset Management, Purchase to Pay and much more. An award-winning online process management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity!
Bekijk profiel
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere. Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
BrandMaker supports its clients to transform and grow their businesses with leading-edge Marketing Resource Management technology that is combined with a field-proven implementation approach. Our solutions help enterprise marketing teams by optimizing their operations management and the delivery of customized marketing content that addresses the needs of customers throughout the customer journey. BrandMaker software streamlines your marketing planning, spend management, and content creation workflows.

door Daminion Software

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Een lichtgewicht en gemakkelijk te gebruiken beheersysteem voor digitale middelen. Het ondersteunt een breed scala aan bestandstypes en formaten, variërend van raster (JPEG, PNG, enz.) tot vector (AI, SVG, enz.) tot RAW-indelingen voor camera- en video. Bovendien bewaart het alle bestandsinformatie zoals auteursrechten en de rechten voor gebruik in de metagegevens. Het maakt alle digitale middelen gemakkelijk doorzoekbaar door iedereen in meer dan 600 organisaties over de hele wereld. Bekroond beheersysteem voor digitale middelen voor kleine en middelgrote teams.
Bekijk profiel
MyAdExpress provides a complete local marketing automation platform and managed services to help national brands and their local channel partners customize, order, manage, fund, and track localized marketing campaigns and logo apparel in one easy system. Features include: document management, ad customization, electronic ad delivery, ad resizing, file resizing, auto file conversion, workflow, advanced search, asset library level versioning, language options, mobile version, and more. DAM & Adbuilder solution with features such as document management, file conversion, asset library level versioning, and more.
The software THRON helps brands manage, control and distribute their digital assets and products across all channels, removing duplication, simplifying approval and publication processes and reducing all infrastructure and integration costs. In addition, thanks to Content Intelligence, it maximizes the value of content. THRON Content Intelligence, in fact, profiles every user (even anonymous) who visits the brand content: on the basis of this, it determines their real-time interests. THRON, the Enterprise Content Platform to maximize efficiency and reduce costs related to digital content management.
Simple to use DAM for Corporate communication departments and Photo Agencies, made in Italy by a skilled team capable to build tailor made solutions starting from a solid modular platform. Ten years of experience, tens of customers worldwide, affordable price. An easy to use and essential DAM with the basic functions needed to manage photos, videos and pdfs.

door Media Equation

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics. Efficiency, control and ease of use in one package, backed by an outstanding service-oriented team. Trusted by clients around the world including corporations, government departments, galleries libraries and museums. Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics.

door EnterMedia Software

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
EnterMedia offers a hosted open source solution with video, audio, image and document support. This cloud based media database provides features for sharing branded content and managing web content. EnterMedia has been in business since 2000 and works with educational institutions, enterprise businesses and non-profits. Our goal is to empower local users and admins with the tools and training necessary to be the kings of their digital domain. Open source hosted solution with video and audio support for sharing branded content as well as managing web content.

door E-see International

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams. Smart auto tagging driven by a hybrid proprietary algorithm and machine learning enables fast visual search, automatic surfacing of usage rights and easy sharing including WeTransfer¿ like sending. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.

XC

door xCircular

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
XC by xCircular is the cloud platform for retail and enterprise customers combining four key functions: 1) PIM as product master database for e-commerce; 2) DAM enabling search, view and repurpose of all types of digital assets; 3) Automated digital and print ad creation from product contents to multiple target channels; 4) Automatic content distribution along the supply chain. More solutions include product showrooms, rebranding, asset conversion, 360 photo, image-composition based shopper UX. XC-Showroom provides the fastest-to-implement and the most affordable PIM, DAM and Content Supply Chain cloud platform in the market!
A powerful and friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). The ePhoto full Web DAM application has been designed to optimize day-to-day an increasing number of media and brand assets. By reliance on simple and fast indexing, an intuitive and personalized search function, dynamic sharing and a secure publication, hundreds of enterprises, authorities.. manage their media (photos, videos, PDF, etc.) using a Web brows or via mobile devices (smartphones, tablets). A friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). ePhoto is available both as an installed or hosted solution.

door Northplains Systems

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Northplains is the Digital Asset Management solution of choice for enterprise clients. We have 20+ years of experience improving employee efficiencies and helping to increase employee ROI through the reuse and repurpose of assets. Employees can create, protect, manage, and share digital assets with ease while also ensuring that the content is always compliant. Save time with our powerful search and store capabilities. Request a demo from Northplains! We believe in the empowerment of people to harmonize with technology in pursuit of authentic brand experiences; to master their brands.
AdmiralCloud: begin vandaag nog met de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert. Je bedrijfsmiddelen en bijbehorende informatie zijn digitaal beschikbaar vanaf elke locatie en kunnen flexibel en veilig worden bewerkt, ook door een groep mensen in de Samenwerkingstool. Laat je media opvallen, geef je team het beste overzicht en genereer meetbare resultaten voor het bedrijf. AdmiralCloud is volledig tag- en cloudgebaseerd en biedt het beste in het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. AdmiralCloud: begin de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert ...
Bekijk profiel
Brand Toolbox is an award-winning brand management tool to centralise management of brand assets, brand communications and marketing. It enables business managers, brand custodians, marketing staff, employees, and select vendors and clients to manage an organisations brand tools and specification guidelines, image libraries, document libraries and marketing material 24/7 and in the cloud. It also provides a valuable communication channel for employee training and education. Cloud-based application which helps users centralize management of brand assets, brand communications, education and marketing.
Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online. Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
MediaSilos flexible video sharing platform sits in the middle of your video lifecycle, working with your existing tools and workflows to keep your team connected, your assets secure and your content beautifully and seamlessly presented. Simple, secure, and reliable sharing, with safety features to please any IT team. Flexible permissions control who views each video - easily add a password or expiration date, or lock it down with multi-factor authentication. Join over 100,000 happy users around the world using MediaSilo and experience why our average customer tenure is over 6 years. Get in t
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
An organization tool to group and categorize digital assets for easier searches and better content for audience engagement. An organization tool to group and categorize digital assets for easier searches and better content for audience engagement.
Cloud-based asset management solution that includes turn-key apps for automated ingest, logging, pre-cut and subtitling. Cloud-based asset management solution that includes turn-key apps for automated ingest, logging, pre-cut and subtitling.
Digital asset management tool which enables direct publication of files and streamlined workflow through centralized systems. Digital asset management tool which enables direct publication of files and streamlined workflow through centralized systems.

door Tandem Stills Motion

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Tandem Vault is a powerful SaaS DAM solution that delivers an easy-to-use interface for uploading, managing and sharing all digital file formats. The team at Tandem prides itself on its ability to work closely with its network of international clients to create new solutions for unique needs, and boasts a roster that includes small and large companies alike and ranges across all industries, from tech companies to nonprofits and universities. Whatever your needs, Tandem has a solution. Cloud-based DAM solution that allows you to securely upload, access, organize and share files through an easy-to-use interface.
Storeit by Brandit Global; Digital Asset Management like you've never seen it before. Storeit empowers every organisation to take control of ALL of their brand assets, enabling your business to make the most of your brand efficiently and effectively. Storeit allows organisations to intuitively store, sort, search, approve and share their complete asset library within the cloud, using smart tags. Storeit works with any file type, including video, and is accessible on any platform 24/7. Storeit is an award-winning DAM platform by Brandit Global. Safe, secure & unbeatably simple. Sign-up for a Free demo today!