285 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Frontify is het op SaaS gebaseerde merkenbeheerplatform voor het digitale tijdperk dat wordt gebruikt door 2000 bedrijven wereldwijd, waaronder Vodafone, Lufthansa, IBM, Nasdaq en Bosch. Met deze cloudgebaseerde software kunnen merkmanagers online stijlgidsen creëren, hun merkmiddelen beheren, UI-patroonbibliotheken en merkportals creëren en samenwerken in creatieve projecten. Versterk je merkconsistentie op alle kanalen met behulp van Frontify. Zeer geschikt voor bedrijven op ondernemingsniveau. Meer informatie over Frontify Frontify Enterprise is bedoeld voor alle sectoren en zorgt voor een consistente merkervaring op alle kanalen. Meer informatie over Frontify
Sitecore Content Hub, ontwikkeld voor zakelijke contentmarketeers en marketingoperatieteams, levert met gemak en operationele uitmuntendheid campagnes, programma's en gepersonaliseerde ervaringen. Meer informatie over Content Hub Sitecore Content Hub, ontwikkeld voor zakelijke contentmarketeers en marketingoperatieteams levert campagnes, programma's en meer. Meer informatie over Content Hub
Marvia is je startpunt voor slimme software voor het beheer van digitale middelen. Deze software stelt organisaties in staat om centrale controle te houden over hun marketingmaterialen, terwijl deze op lokaal niveau worden beheerd en gepubliceerd. Gepersonaliseerd en met de juiste content. Op deze manier verzekert deze software dat bedrijven meer uit hun merken halen. Marvia maakt marketing toegankelijk voor iedereen in jouw organisatie. Meer informatie over Marvia Marvia is gebaseerd op modules, je kiest je bouwstenen en creëert je eigen online marketingplatform. Meer informatie over Marvia
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams zitten op één lijn voor realtime collaboratieve bewerkingen en merkgoedkeuringen, eenvoudig delen en opslaan van bestanden en automatisch formatteren voor kanalen en bestandstypes. Het biedt een centrale cloudgebaseerde hub voor alle merkeigen bedrijfsmaterialen en berichten. Met de creativiteit van je bedrijf binnen handbereik ben je slechts één klik verwijderd van je volgende geweldige idee. Bekijk vandaag nog een demo! Meer informatie over Bynder Ontdek waarom Bynder de beste manier is om je digitale middelen te beheren. Download de gratis DAM-vergelijkingsgids. Meer informatie over Bynder
Asset Bank geeft je controle over je digitale middelen. Het kan jou en je teams helpen om je digitale bestanden snel op te slaan, te openen, bewerken en delen. De 5-sterren oplossing voor beheer van digitale middelen geeft je de vrijheid om je content, afbeeldingen en bestanden overal ter wereld veilig te beheren. Bovendien kun je met de brede reeks integraties en configuraties, optionele cloudgebaseerde hosting en ongelooflijk toegewijde supportteam een systeem bouwen dat je helpt tijd te besparen. Ontvang vandaag nog je gratis demo. Meer informatie over Asset Bank Vijfsterrensoftware voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen tegen een geweldige prijs. Meer informatie over Asset Bank
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen met minimaal 50 gebruikers. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Templafy is een ander aspect van het ecosysteem voor documenten; ontworpen om de productiviteit te verhogen en merknaleving te garanderen in alle fasen van de documentworkflow. Verhoog de productiviteit, zorg voor naleving en maximale ROI. Meer informatie over Templafy Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd. Meer informatie over Templafy
Al bijna dertig jaar zet MediaBeacon zich in voor het leveren van oplossingen voor het beheer van digitale middelen (Digital Asset Management, DAM) die je de totale controle geven over de levenscyclus van je middelen. Als onderdeel van Esko beschikt dit product over de oplossing en het team om jou te helpen bij het creëren, opslaan, beheren, distribueren en analyseren van je afbeeldingen, video's en andere digitale middelen. Meer informatie over MediaBeacon Krachtige, snelle, elegante en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van digitale middelen die met jou in gedachten is ontworpen. Meer informatie over MediaBeacon
Data Dwell biedt een veilige online contentbibliotheek op maat voor jou en je bedrijf: een gemakkelijk doorzoekbare catalogus van al je merk-, marketing- en productmedia waarmee gebruikers op elk gewenst moment content kunnen opslaan, organiseren, vinden en met iedereen delen. Data Dwell bespaart je teams waardevolle tijd bij het zoeken naar de afbeeldingen, video's en bestanden die ze nodig hebben, wat betekent dat ze meer tijd kunnen besteden om waarde toe te voegen aan jouw bedrijf. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management Met MarkAccel kun je je digitale mediamiddelen snel, gemakkelijk en veilig vinden, opslaan en delen in de cloud. Meer informatie over Data Dwell Digital Asset Management
Doe meer belangijke dingen met Extensis Portfolio. Portfolio Digital Asset Management-software is de meest flexibele en ondersteunde oplossing voor digitaal activabeheer voor organisaties en werkgroepen van elke omvang die worstelen met een steeds groter wordend volume aan digitale content. Creëer een zinvolle organisatie, vind direct activa, deel en gebruik deze op intelligente wijze, dit alles in één oplossing. Portfolio-software helpt workflows sneller te werken en verbindt mensen met hun activa, projecten en partners. Meer informatie over Extensis Portfolio Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
Wrike Publish plaatst de juiste bestanden binnen handbereik van je team. Voeg visuele markeringen toe aan nieuwe of bestaande bestanden, doorzoek je middelen op trefwoord en metagegevens, voeg de juiste bestanden rechtstreeks toe aan Wrike-taken en publiceer items met gemak. Gratis proefversie beschikbaar. Meer informatie over Wrike Wrike Publish plaatst de juiste bestanden binnen handbereik. Proeflezen, zoeken, bijvoegen, publiceren. Gratis proefversie beschikbaar. Meer informatie over Wrike

door BrandMaster

(1 review)
Bezoek website
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over BrandMaster Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over BrandMaster
FileSpin is gebouwd om de beste oplossing te bieden voor de behoeften aan digitale middelenbeheer van grote bedrijven. Functies omvatten: uitgebreid digitale middelenbeheer, robuust gebruikersbeheer voor meer dan 100 gebruikers, dynamische beeldtransformatie en beeldweergave via CDN, Media-extensie/Plugin voor SAP Hybris Commerce en Wordpress/WooCommerce, videotranscoding en wereldwijde levering via Video CDN, widgets uploaden voor bedrifjsmiddelen-uploads vanaf elke webpagina of web-applicatie en meer. Meer informatie over FileSpin.io FileSpin biedt de beste oplossing voor digitale middelenbeheer en content delivery. Meer informatie over FileSpin.io
Als leider op het gebied van digitaal middelbeheer is Canto het eenvoudigste en toch krachtigste DAM-systeem op de markt. Marketingteams in alle sectoren vertrouwen op Canto om eenvoudig visuele merkmiddelen te organiseren, beveiligen en delen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector van digitaal middelenbeheer vertrouwen duizenden merken over de hele wereld op deze oplossing om hun rijke mediabibliotheek te centraliseren. Meer informatie over Canto Digital Asset Management Centraliseer en deel de merkactiva van je teams met behulp van Canto DAM in de cloud en begin vandaag nog efficiënter te werken. Meer informatie over Canto Digital Asset Management
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De bekroonde cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor DAM en merkbeheer, creatieve workflow, beeld- en videobeheer leveren een complete ervaring van kwaliteitssoftware en een ongeëvenaarde service. Jaarlijkse abonnementen beginnen vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K. Vraag een demo aan om te beginnen! Meer informatie over Widen Collective Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 30K / £ 23K GBP / € 27K EUR per jaar. Meer informatie over Widen Collective
OpenAsset is het enige systeem voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat op maat is gemaakt voor de AEC- en vastgoedsector. Een cloudgebaseerde DAM die is ontworpen voor het beheren van digitale middelen per pand of project, waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan, zoeken, gebruiken en delen. Met kunstmatige intelligentie die de functies ondersteunt, waardoor je tijd en middelen bespaart bij het beheren van afbeeldingen. Dit platform biedt licentieopties voor teams en ondernemingen, afhankelijk van de behoeften van je bedrijf. Boek vandaag nog een demo, en laat dit platform je tonen hoe OpenAsset voor jouw bedrijf kan werken. Meer informatie over OpenAsset OpenAsset is de toonaangevende cloudgebaseerde DAM voor project- en vastgoedbedrijven in de architectuur-, techniek-, bouw- en vastgoedsectoren. Boek vandaag nog een demo. Meer informatie over OpenAsset
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen. Meer informatie over Paperflite
Klanten zeggen dat hun verwachtingen worden overtroffen; en dat komt door twee belangrijke dingen. Ten eerste is deze DAM-software eenvoudig te beheren. Dit wordt bereikt met ruimtes die als virtuele afdelingen fungeren, waardoor samenwerking wordt bevorderd en klanten in staat worden gesteld om media te creëren, te delen en te publiceren. Ten tweede is de klantenondersteuning optimaal. Deze software heeft onlangs de internationale prijs voor 'beste betrokkenheidsteam' gekregen, en dat onderkent het belang dat dit platform hecht aan het ondersteunen van klanten om consistente waarde uit de software te halen. Meer informatie over Third Light Veelzijdige digitale mediabibliotheek. Je kunt al je digitale bestanden snel, moeiteloos en veilig organiseren, labelen, vinden, delen, bewerken en downloaden. Meer informatie over Third Light
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Bezoek website
Show, share & sell like never before! You don't need a six-figure budget to create an app for your sales team. With Showcase, your team have instant access to the content they need - brochures, spec sheets, videos, presentations, etc. all neatly organised and at their fingertips. Real-time control and distribution of content to your sales teams. 100% customisable and brandable - don't settle for rigid templates or themes - build presentation apps that reflect your brand! Meer informatie over Showcase Workshop Build a sales toolkit for your sales team. Your brand. Your videos. Your presentations. One source of truth. Now they're ready to sell. Meer informatie over Showcase Workshop

door DALIM SOFTWARE

(3 beoordelingen)
Bezoek website
Start vandaag nog smart! En voeg zeer betrouwbare en gebruiksvriendelijke digitale middelenbeheer toe aan je toepassing door DALIM ES in je organisatie in te bedden. DALIM ES wordt al meer dan 30 jaar in productie gebruikt en helpt je jouw bedrijf te versnellen en menselijke fouten met één klik te verminderen. Bekijk de video. Meer informatie over DALIM ES Start vandaag nog smart! En voeg zeer betrouwbare en digitale middelenbeheer toe aan je toepassing door DALIM ES in je organisatie in te bedden. Meer informatie over DALIM ES
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen. CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
Brandfolder is de enige bron van waarheid voor al je digitale middelen. Brandfolder maakt het eenvoudig om moeiteloos je merkconsistentie en betrokkenheid te vergroten op een uniek visuele manier. Je hebt enorm veel tijd gestoken in het opbouwen van digitale middelen en ze zijn waarschijnlijk opgeslagen op meerdere locaties voor cloudopslag, hosting en zelfs de computers van medewerkers. Brandfolder is gecombineerd met de best beoordeelde klantenondersteuning in de sector en helpt je om je merkmiddelen snel te organiseren, samenstellen en distribueren om te ontwerpen Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

door PhotoShelter

(239 beoordelingen)
Bekijk profiel
Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media. Het geeft teams van alle soorten en maten de mogelijkheid om foto's, video's, audio en andere creatieve bestanden op te slaan, te ordenen en te delen. Libris heeft meer dan 12 jaar ervaring met het beheren van een half miljard middelen in de cloud. Honderden merken van over de hele wereld zijn dol op de eenvoud, snelheid en beveiliging van Libris – een gemakkelijke manier om alles uit je mediabibliotheek te halen. Libris is het eenvoudigste en snelste cloudgebaseerde platform voor digitale middelenbeheer, gebouwd voor visuele media.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone. Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis. Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt. Pas 2000+ tot op de pixel nauwkeurige marketingafbeeldingen aan in minder dan 5 minuten zonder dat je hiervoor ontwerpvaardigheden nodig hebt.
Sirv is the fastest way to serve images to your websites. It hosts, processes and optimizes images on-the-fly, empowering you to achieve near-instant page loading. Easy file management across your organisation, Sirv is a joy to use. It also delivers the fastest 360-degree spin and deep zoom images, for retailers to give richer product experiences to shoppers. Start your free trial at the Sirv website today. Image management and processing service to rapidly resize, optimize and deliver images to websites and apps via CDN.
Het digitale middelenbeheerplatform van MarcomCentral helpt middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen om marketingmiddelen op één centrale locatie op te slaan en te organiseren. Met het zelfbedieningsplatform kunnen gebruikers moeiteloos de merkeigen materialen vinden die ze nodig hebben en deze vervolgens in realtime aanpassen en verspreiden. Met MarcomCentral maak je een eind aan eenmalige verzoeken en handhaaf je merkstandaarden binnen je hele organisatie. Pas je marketingmiddelen moeiteloos wereldwijd aan en distribueer ze met MarcomCentral.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
Sommige van 's werelds best bekende merken vertrouwen op Image Relay voor het uploaden, organiseren, bewaken, beheren en distribueren van hun bestanden vanaf één gecentraliseerde, veilige, gemakkelijk te gebruiken plek in de cloud. Image Relay is het systeem voor het beheer van digitale middelen dat rekening houdt met jouw tijd. En als je ooit iets nodig hebt, staat dit bedrijf voor je klaar om in te springen en te helpen. Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
MediaValet is de enige DAM die is ontworpen op basis van Microsoft Azure en is het snelste en gemakkelijkst te gebruiken DAM-platform, met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte ondersteuning en training, evenals eersteklas integraties met technologie- en marketingplatforms. MediaValet is een leider in cloudgebaseerd beheer van digitale middelen en helpt marketing- en creatieve teams om hun digitale middelen en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren, waardoor de productiviteit wordt verbeterd en het rendement op hun marketinginvesteringen wordt verhoogd. MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.
Outfit leidt het veld voor merkautomatisering, waardoor je teams marketingmateriaal kunnen produceren, aanpassen, goedkeuren en gebruiken, via sjablonen en dynamische gegevensinvoer. Het combineert het beste van het beheer van digitale middelen en merkenbeheer. Merkautomatisering maakt gebruik van technologie voor het automatiseren van handmatige, maar voorspelbare merkgerelateerde taken in verband met marketingproductie. Outfit werkt naast je bestaande martech-stack om de productiekosten te verlagen, teams te ondersteunen en de merkwaarde te vergroten. De kracht van je merk zonder de moeite, want Outfit automatiseert het beheer van digitale middelen en productie op grote schaal voor ondernemingen.
Bekijk profiel
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over creatieve content en digitale middelen. Vakkundig beheer van content-compliance en aansturing van personalisatieprojecten. Ga een stap verder met je creatieve contentbeheer, met aangepaste pagina's met merkrichtlijnen, online creatieve instructies, creatief projectmanagement met kalenders en een prima werkstroom voor goedkeuringen. IntelligenceBank is toonaangevend in enterprise Digital Asset Management en marketingactiviteitensoftware.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements. GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt. Inhoudsbeheeroplossing voor video's, dynamische en gepersonaliseerde media, enz. die content search en workflow management ondersteunt.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om snel elke bedrijfssoftware in gebruik te nemen en aan te passen en het volledige potentieel van hun digitale middelen te benutten. WalkMe-software wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent van de Fortune 500-bedrijven. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Panopto is een toonaangevend videoplatform voor training, onderwijs en presenteren. Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende academische instellingen, waaronder GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford en Oxford, gebruiken Panopto om trainingsvideo's en lezingen vast te leggen, evenementen live te streamen en hun video's te publiceren op een veilig YouTube-achtig portaal. Drie jaar op een rij is het videoplatform van Panopto door Gartner erkend als toonaangevend in het beheer van videocontent. Het complete videoplatform van Panopto is de eenvoudigste manier om video's in je organisatie te beheren, live te streamen, op te nemen en te delen.
Dokmee is een veilig, gebruiksvriendelijk documentbeheersysteem voor efficiënte documentopname en -opslag, zoeken en ophalen en het delen van bestanden; dit alles tegen een aantrekkelijke prijs. Dokmee past zich aan elk bedrijfsmodel aan en is het resultaat van geavanceerde technologie die is ontwikkeld om een efficiënte, gestroomlijnde productiviteit en winstgevendheid te garanderen. Dokmee kan snel en moeiteloos worden geïntegreerd in elk bedrijf van elke omvang in meerdere sectoren. Aangeboden als een web- of klantoplossing om je te helpen je documenten te ordenen, beveiligen en beheren, ongeacht de omvang van je bedrijf.
Mindmatrix fungeert als één opslagplaats voor al je verkoop- en marketingmiddelen, houdt de prestaties van activa bij, biedt mobiele toegang tot activa en helpt je de merkintegriteit te handhaven en te voldoen aan de nalevingsvoorschriften. Mindmatrix biedt ook contentsyndicatie van verkoop- en marketingactiva aan sites van derden en partnerportals voor gebruik op lokaal niveau. Software voor het beheer van activa om je te helpen je verkoop- en marketingmiddelen eenvoudig te creëren, op te slaan en op te halen.
De bewezen, consistente, veelzijdige en krachtige software van MerlinOne is al meer dan 25 jaar de missiekritieke DAM voor de meest veeleisende contentomgevingen. Merlin is een gecentraliseerde hub waarmee je eenvoudig, moeiteloos en veilig je digitale bedrijfsmiddelen kunt beheren, en het ondersteunt contentteams om hun bedrijfsmiddelen naadloos te beheren om de interne communicatie te stroomlijnen, de projecttijdlijnen te verkorten en de algehele efficiëntie en prestaties van content te verbeteren. Een beproefd DAM-platform waarmee contentteams hun digitale bedrijfsmiddelen naadloos en veilig kunnen opslaan, delen, beheren en distribueren.

door photools.com

(39 beoordelingen)
Bekijk profiel
IMatch is een Digital Asset Management systeem (DAM) voor Windows en het web. Het biedt een oplossing voor het probleem van het beheren van collecties van digitale bestanden door ze doorzoekbaar en toegankelijk te maken. IMatch biedt tools voor het organiseren, vinden, bekijken, presenteren en converteren van afbeeldingen, muziek, video's, pdf- en Office-documenten en alle andere digitale bestanden. IMatch is beschikbaar sinds 1998 en wordt gebruikt in meer dan 60 landen. De levendige gebruikersgemeenschap en de toegewijde software-auteur stimuleren de ontwikkeling van IMatch. IMatch is flexibele, solide en snelle DAM-software. Het is gebaseerd op open standaarden en ondersteunt beeld-, video-, audio- en andere bestandsindelingen.

door ACD Systems International

(38 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lichtgewicht. Snel. Krachtig. Dit zijn slechts enkele van de talloze kwaliteiten die ACDSee Photo Studio Professional 2019 levert om je beeldontwikkeling een competitieve, professionele voorsprong te geven. Haal het beste uit je afbeeldingen met een enorme toolset voor RAW-bewerking en het beheer van digitale middelen die is ontworpen om je proces te stroomlijnen. Lichtgewicht. Snel. Krachtig.
Percolate gives organizations the power to control all aspects of the marketing lifecycle. Percolate offers solutions to introduce visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated customer experience, reduce production costs, and understand marketing impact. Percolate is purpose-built to help marketers deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Digizuite is de beste DAM-software voor ondernemingen. Gemakkelijke en snelle toegang tot al je digitale content, waar je ook bent. Digizuite helpt merken grip te krijgen op hun digitale content zodat het overal gedeeld kan worden. Met behulp van geautomatiseerde workflows kun je rijke media-content beheren, zoeken, delen en hergebruiken over meerdere kanalen vanuit één bron. Perfect voor samenwerking tussen afdelingen, kanalen en landen. Integreer met de software die je dagelijks gebruikt: Adobe Creative Cloud, Microsoft Office en Sitecore. Ervaar de beste DAM-software. Gebruik Digizuite als de ruggengraat van je digitale strategie en beveiligde digitale transformatie.
ImageKit.io is een kant-en-klare beeldoptimalisatie en -transformatieserver voor ontwikkelaars van web- en mobiele apps. Het wordt geleverd met een speciale mediabibliotheek voor het opslaan van afbeeldingen en andere bestanden, en een wereldwijde afbeeldings-CDN om de verwerkte bestanden naar de website van je gebruikers te leveren. Je kunt binnen een paar minuten aan de slag gaan met ImageKit.io en tot 50% verbetering in de laadtijd van afbeeldingen krijgen zodra je overstapt naar ImageKit.io. Het kan eenvoudig integreren met elk deel van de bestaande beeldinfrastructuur. Directe beeldoptimalisatie - realtime beeldoptimalisatie, transformatie, mediabibliotheek en supersnelle levering met een wereldwijde afbeeldings-CDN
Filecamp is a cloud-based Digital Asset Management (DAM) software solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, admin-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your DAM system matches your brand guide. More than 900 brands from all over the world trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Digital Asset Management & Media Library software in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Turbocharge your brand by making the most of your digital assets. Remove frustrations and bottlenecks, finish your projects faster and enjoy self-service access to your brand material with Tweak DAM. It has never been easier to find, organise and share all your digital files. Complete control over DAM costs with unlimited members. To empower your team and boost productivity, contact us for a free trial. Turbocharge your brand by making the most of your digital assets.
Whether you're looking for a first product content management solution or you want to make your existing system more powerful and accessible, Salsify's product content management and syndication platform is for you. With Salsify, customers like Bosch, Mondelez, Simpli Home, Jarden Consumer, and hundreds more are able to quickly consolidate, manage, and publish accurate and compelling product information and digital assets to their retail, marketplace, and e-commerce channels to drive more sales. Salsify's platform increases brands' time to market, drives sales, and improves data accuracy across the web and your internal teams.
DAM built for today's top brands and product manufacturers. This DAM offers new technology to easily ORGANIZE, MANAGE and DISTRIBUTE vast collections of images, video, sales collateral, documents, even product information and messaging! EMPOWER COMMERCE by fueling all your PEOPLE, PARTNERS, and PROGRAMS. Features a beautiful content hub, easy search, AI, and intuitive bulk SKU management. Trusted by major product brands like Toshiba, Roland, Black Diamond, Joe Fresh, Tagus, Dorman, others. DAM built for today's top brands and product manufacturers. This DAM offers new technology to easily ORGANIZE, MANAGE and DISTRIBUTE.
Cloudinary provides a dynamic asset management product for companies interested in delivering rich media to support greater customer engagement. Supporting the full lifecycle of asset management from file upload and storage all the way to real-time transformations and personalized delivery, the Cloudinary digital asset management solution enables brands to publish content faster, maximize the value of existing assets, and streamline collaboration across development, marketing and creative teams. Cloudinary provides a dynamic asset management solution, helping brands to customize media assets for any use case.
Uploadcare is a global end-to-end cloud platform disrupting the traditional CDN market through Adaptive Delivery technology that converts visual-first customer experience into revenue for companies. Founded in 2012, Uploadcare became a technological partner in e-commerce, marketplace, SaaS, and healthcare industries for more than 3800 clients like Mozilla, LOreal, British Council. Promo codes: GOADAPTIVE - http://bit.ly/2QeVvm9 BOOST45 - http://bit.ly/2wWAOVu Uploadcare is a PAAS, providing file handling mechanisms for web sites and mobile applications.
Let us help you streamline your digital asset management. Pageflex will enable you to more easily manage all versions of your marketing materials, file sizes, and file types. With Pageflex's Distributed Marketing Platform, not only can you organize your assets, you can easily: - Track versions - Make global template changes - Distribute assets to your field teams in a searchable library Streamline your digital asset management, enabling you to more easily manage all versions of your varying marketing collateral.

door IDimager Systems

(26 beoordelingen)
Bekijk profiel
Multi-user cross platform software with access control functionality that makes it possible to manage image files by categorizing them. Multi-user cross platform software with access control functionality that makes it possible to manage image files by categorizing them.

door Barberstock Systems

(26 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our system allows you to organize, manage, and distribute all of your images, videos, logos, and documents, ensuring your entire organization can find the right file immediately, and promote the right content whenever an opportunity presents itself. As a full-service solution, just send us your raw assets and our team will assemble and organize the content for you. It's that simple. Full-service DAM solution bringing all your creative content together, allowing simple yet intuitive asset management.
Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn bruikbaarheid. Het wordt meestal gebruikt door interne teams en bureaus die grote hoeveelheden bestanden intern beheren of voor contentbeheer als een service. Toegevoegde waarde: gratis on-boarding; samenwerking en workflowintegratie; uitgebreide metatagging. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen – geen creditcard vereist. Zou je graag dit soort middelen willen beheren? Ga naar de website van Swivle. Swivle is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van digitale middelen die bekend staat om zijn intuïtieve interface en volledig merkeigen portals.
Manage, access, and use all of your digital and rich media assets with Nuxeo's enterprise digital asset management (DAM) capabilities. From advanced search to enterprise scalability, flexible metadata models, and configurable taxonomies, the Nuxeo Platform is ideal for complex, enterprise DAM applications where out-of-the-box solutions fall short. Manage, access, and use all of your digital and rich media assets with Nuxeo's enterprise digital asset management (DAM) capabilities.

door QBank Company

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
Why invest in QBank? The answer is very simple. You will perform better, faster and more cost effectively with QBank than most of our competitors. It will help you to keep your brand consistent and it will also help you to boost your sales. Our studies show that you can free up to one hour per employee every day by using QBank. It is simply a smart and clever mediabank that empowers your organization with a future-proof solution. QBank is a public company, traded on AktieTorget (QBNK). QBank is web-based digital asset management software that make our customers work with communication more efficient.

door Wave Break Media

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more. A digital asset management solution for image creation and editing with custom color palettes, canvas resize, font up loader, and more.

door TopTechPhoto

(22 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cyber Monday-aanbieding: 3 maanden lang ongekende 50% korting op Micro Plan. Pics.io is DAM-software die bovenop Google Drive werkt en de mediabestandenbibliotheek beheert zonder extra opslagkosten. Het is een gecentraliseerde hub voor al je mediabestanden die gecontroleerde toegang tot digitale informatie, geautomatiseerde marketingworkflows en voortgangsregistratie biedt. Handige integraties en een intuïtieve interface hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop 40.000 gebruikers hun enorme hoeveelheid gegevens opslaan en beheren. Pics.io helpt bij het centraliseren, beheren en delen van foto's, video's, afbeeldingen, audio, PDF's en andere waardevolle bestanden binnen de organisatie.
DAM! Let's figure it out together. Our Onboarding process is designed to tailor the NetX platform to meet your specific needs. We'll get you set up and trained to make any future changes to your team's workflows. Our UI is clean and intuitive, leading to a quick user-adoption rate! Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful." Come and learn why we're the most powerful, easy to use DAM on the market. DAM! Let's figure it out together. Our Onboarding process is designed to tailor the NetX platform to meet your specific needs.
A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker. A marketing tool for artists and photographers that includes digital asset manager and SEO optimized gallery maker.
Control, organize and deliver your brand assets simply and efficiently. With a focus on rights management, CleanPix is purposefully designed to allow you to quickly handle incoming media requests with effective search and tagging tools so you can get more done. CleanPix delivers generous storage options with flat, easy to budget rates. Available right from the cloud, our system puts real emphasis on straightforward workflows that take minutes--not hours--to accomplish. Take control of your critical brand files all from one place. CleanPix has generous storage options and easy to budget flat-rate plans.
Pimcore DAM is een centraal platform voor het professionele beheer van digitale bedrijfsmiddelen zoals afbeeldingen, documenten en video's. De krachtige open source-software is gratis beschikbaar zonder licentiekosten. Het kan elke bestandsindeling en een onbeperkte hoeveelheid gegevens integreren, consolideren en beheren. Lever uitstekende gebruikerservaringen door digitale middelen van een centrale locatie naar elk uitvoerkanaal te distribueren voor een snellere time-to-market. Pimcore is door Gartner uitgeroepen tot 'Cool Vendor'. Flexibele DAM-oplossing voor het beheer van afbeeldingen, video's, dynamische en gepersonaliseerde media, met gratis gebruik via open source-licentie.

door hyperCMS Content Management Solutions

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
The hyper Content & Digital Asset Management Server is an out-of-the-box Open Source solution that helps organizations to have full control over all their digital assets, to automate processes and cut costs. The solution covers Marketing & Brand Asset Management, Product Content & Diversity Management, Commerce Automation & Customer Experience, and last but least Enterprise & Web Content Management. The hyper Content & Digital Asset Management Server helps organizations to have full control over all their digital assets.
Mobile friendly digital asset management software built for archivists and records managers. Supports entire life cycle of both electronic and physical records. Powerful digital archives software lets you manage and provide access to multimedia assets, e.g., PDFs, maps and drawings, flip books, audio, images, videos, and email. Cloud or on premise. Simple to file content or perform global searches. Easily manage storage and tracking. Reasonable price; fast implementation. Mobile friendly digital archives software for life cycle of paper or electronic records management; easily file and find documents.
Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more. Web-based solution that provides digital asset management through secure hosting, customizations, media library and more.
ResourceSpace Open Source digitale middelenbeheer - Wereldwijd vertrouwd door 250.000 gebruikers in organisaties zoals Coca Cola, Google, Toyota en Autotrader. 24/7, meertalig, onbeperkte gebruikers, mobiele en webtoegang om marketingprofessionals te helpen hun digitale middelen optimaal te benutten. ResourceSpace open source software voor digitale middelenbeheer biedt een eenvoudige, snelle en gratis manier om je digitale middelen te organiseren.
Propago Digital Asset Management simplifies marketing efforts by helping you store and manage all your digital assets in one location giving end user the ability to easily convert, resize, share, and download digital files on the fly. Propago's simple and elegant interface delivers an unmatchable user experience plus its advanced meta tagging and keyword search capabilities makes finding digital assets as simple as it gets. Increase marketing efficiency and productivity by managing and making all your digital assets accessible from a single online source.
Zesty is a SaaS Cloud CMS that provides everything needed to create, deploy, maintain, and optimize enterprise web properties. Businesses can maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve production and deployment times of digital content. Zesty provides implementation teams with features and tools to make them more collaborative, efficient, and productive. Manage all clients from one portal and develop web properties 4x faster. A WCMS loved by marketing, approved by IT, for enterprise of any size.

door Upland Kapost

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
Kapost is a B2B Marketing Operating System that enables Marketers to manage the Marketing function amid the complexity of the digital age. Kapost aligns your organization's teams, tools and channels, so you can effectively execute, distribute and analyze campaigns & content across your buyers journey. Kapost's B2B marketing platform integrates teams, tools & channels to create, distribute & measure cross channel campaigns and content.
Bekijk profiel
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere. Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.

door WoodWing Software

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Elvis DAM is een intuïtief beheersysteem voor digitale middelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie, time-to-market en het genereren van inkomsten. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, indelen, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-media middelen. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Elvis DAM helpt je bij het beheren en creëren van geweldige middelen en stelt creatieven in staat effectiever samen te werken.
De cloudgebaseerde DAM-oplossing van Wedia biedt een unieke opslagplaats voor al je marketingmiddelen (tekst, afbeeldingen, video's, 3D enz.), waardoor het voor teams op verschillende afdelingen en locaties eenvoudig is om hun digitale middelen wereldwijd te creëren, te vinden, te delen en opnieuw te gebruiken (documenten, foto's, video's, 3D enz.). De SaaS-technologie ondersteunt voornamelijk wereldwijde merken van meer dan 1000 werknemers en is uitgerust met krachtige AI-mogelijkheden en verbeterde analyses om de productiviteit te verhogen en meer waarde uit je bedrijfsmiddelen te halen. De DAM-oplossing van Wedia maakt het gemakkelijk voor internationale merken om vanaf één enkel platform digitale middelen te vinden, beheren, delen, hergebruiken en volgen.
Bekijk profiel
Easy to use and flexible DAM platform. It has a powerful browser extension to save web page images and screenshots. Easy to use and flexible DAM platform. It has a powerful browser extension to save web page images and screenshots.

door Panacea Software

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
An award-winning online project management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity! Comprehensive software suite to manage workflow, procurement, Digital Asset Management, Purchase to Pay and much more. An award-winning online process management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity!
Bekijk profiel
MyAdExpress provides a complete local marketing automation platform and managed services to help national brands and their local channel partners customize, order, manage, fund, and track localized marketing campaigns and logo apparel in one easy system. Features include: document management, ad customization, electronic ad delivery, ad resizing, file resizing, auto file conversion, workflow, advanced search, asset library level versioning, language options, mobile version, and more. DAM & Adbuilder solution with features such as document management, file conversion, asset library level versioning, and more.
BrandMaker Digital Asset Manager leverages digital content to empower your teams to create content that maximizes the customer experience. BrandMaker provides a central place to manage content in any format, for any device, and for any purpose ¿ for the perfect fit of your campaigns. One platform for digital assets: Store all your digital assets centrally, structured and secured. Maximize the Return on Your content!

door Daminion Software

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Een lichtgewicht en gemakkelijk te gebruiken beheersysteem voor digitale middelen. Het ondersteunt een breed scala aan bestandstypes en formaten, variërend van raster (JPEG, PNG, enz.) tot vector (AI, SVG, enz.) tot RAW-indelingen voor camera- en video. Bovendien bewaart het alle bestandsinformatie zoals auteursrechten en de rechten voor gebruik in de metagegevens. Het maakt alle digitale middelen gemakkelijk doorzoekbaar door iedereen in meer dan 600 organisaties over de hele wereld. Bekroond beheersysteem voor digitale middelen voor kleine en middelgrote teams.
Purpose built for marketers and secure enough for IT teams, inRiver helps companies build better product stories and create great e-commerce experiences. inRiver Product Marketing Cloud empowers marketers, merchandisers, and e-commerce professionals to create personalized, relevant omnichannel content. Our solution is designed to be adaptive for marketers and structured enough for data governance. We help increase sales, reduce product returns, and build better customer experiences. inRiver PIM gives e-commerce professionals the power to create, maintain and distribute perfect product information.
The software THRON helps brands manage, control and distribute their digital assets and products across all channels, removing duplication, simplifying approval and publication processes and reducing all infrastructure and integration costs. In addition, thanks to Content Intelligence, it maximizes the value of content. THRON Content Intelligence, in fact, profiles every user (even anonymous) who visits the brand content: on the basis of this, it determines their real-time interests. THRON, the Enterprise Content Platform to maximize efficiency and reduce costs related to digital content management.
Simple to use DAM for Corporate communication departments and Photo Agencies, made in Italy by a skilled team capable to build tailor made solutions starting from a solid modular platform. Ten years of experience, tens of customers worldwide, affordable price. An easy to use and essential DAM with the basic functions needed to manage photos, videos and pdfs.

door Media Equation

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics. Efficiency, control and ease of use in one package, backed by an outstanding service-oriented team. Trusted by clients around the world including corporations, government departments, galleries libraries and museums. Lookatme is the ultimate DAM for video and images with built-in workflows and analytics.
A powerful and friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). The ePhoto full Web DAM application has been designed to optimize day-to-day an increasing number of media and brand assets. By reliance on simple and fast indexing, an intuitive and personalized search function, dynamic sharing and a secure publication, hundreds of enterprises, authorities.. manage their media (photos, videos, PDF, etc.) using a Web brows or via mobile devices (smartphones, tablets). A friendly web solution for digital asset management (DAM, BAM, PIM). ePhoto is available both as an installed or hosted solution.

door EnterMedia Software

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
EnterMedia offers a hosted open source solution with video, audio, image and document support. This cloud based media database provides features for sharing branded content and managing web content. EnterMedia has been in business since 2000 and works with educational institutions, enterprise businesses and non-profits. Our goal is to empower local users and admins with the tools and training necessary to be the kings of their digital domain. Open source hosted solution with video and audio support for sharing branded content as well as managing web content.

door E-see International

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams. Smart auto tagging driven by a hybrid proprietary algorithm and machine learning enables fast visual search, automatic surfacing of usage rights and easy sharing including WeTransfer¿ like sending. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online. Retailers and distributors receive high-quality product information mapped to their needs as a result of data feed expertise.

XC

door xCircular

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
XC by xCircular is the cloud platform for retail and enterprise customers combining four key functions: 1) PIM as product master database for e-commerce; 2) DAM enabling search, view and repurpose of all types of digital assets; 3) Automated digital and print ad creation from product contents to multiple target channels; 4) Automatic content distribution along the supply chain. More solutions include product showrooms, rebranding, asset conversion, 360 photo, image-composition based shopper UX. XC-Showroom provides the fastest-to-implement and the most affordable PIM, DAM and Content Supply Chain cloud platform in the market!
AdmiralCloud: begin vandaag nog met de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert. Je bedrijfsmiddelen en bijbehorende informatie zijn digitaal beschikbaar vanaf elke locatie en kunnen flexibel en veilig worden bewerkt, ook door een groep mensen in de Samenwerkingstool. Laat je media opvallen, geef je team het beste overzicht en genereer meetbare resultaten voor het bedrijf. AdmiralCloud is volledig tag- en cloudgebaseerd en biedt het beste in het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. AdmiralCloud: begin de revolutie van je mediabeheer: Een krachtig systeem voor middelenbeheer dat de perfecte workflow creëert ...

door Northplains Systems

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Northplains is the Digital Asset Management solution of choice for enterprise clients. We have 20+ years of experience improving employee efficiencies and helping to increase employee ROI through the reuse and repurpose of assets. Employees can create, protect, manage, and share digital assets with ease while also ensuring that the content is always compliant. Save time with our powerful search and store capabilities. Request a demo from Northplains! We believe in the empowerment of people to harmonize with technology in pursuit of authentic brand experiences; to master their brands.

door Southpaw Technology

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
TACTIC combines a mature DAM platform with a powerful workflow engine so you can gain control of the terabytes of files spread across your organization. TACTIC has the tools you need to securely store, organize, tag, track, version, search and share digital content across a team or enterprise. Southpaw TACTIC is a DAM + workflow engine that orchestrates complex workflows across people, processes, and millions of assets.
Bekijk profiel
Brand Toolbox is an award-winning brand management tool to centralise management of brand assets, brand communications and marketing. It enables business managers, brand custodians, marketing staff, employees, and select vendors and clients to manage an organisations brand tools and specification guidelines, image libraries, document libraries and marketing material 24/7 and in the cloud. It also provides a valuable communication channel for employee training and education. Cloud-based application which helps users centralize management of brand assets, brand communications, education and marketing.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
MediaSilos flexible video sharing platform sits in the middle of your video lifecycle, working with your existing tools and workflows to keep your team connected, your assets secure and your content beautifully and seamlessly presented. Simple, secure, and reliable sharing, with safety features to please any IT team. Flexible permissions control who views each video - easily add a password or expiration date, or lock it down with multi-factor authentication. Join over 100,000 happy users around the world using MediaSilo and experience why our average customer tenure is over 6 years. Get in t
Cloud based DAM solution that provides everything you need to securely upload, organize, and use all your digital media. Cloud based DAM solution that provides everything you need to securely upload, organize, and use all your digital media.

door Webdam, a Bynder Company

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Webdam, een Bynder Company, is een leider in het beheer van digitale middelen (DAM) en verandert de manier waarop marketing- en creatieve teams de merken van de wereld beheren. In deze video wordt uitgelegd hoe dit cloudgebaseerde platform je grote ideeën omzet naar grote resultaten door teams te combineren met creatieve middelen. Van het concept tot aan de voltooiing maakt Webdam het gemakkelijk om de creatieve middelen die de kern van impactvolle merkervaringen vormen te organiseren, te gebruiken en te delen.
SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution. The SyncForce Product Succes Platform helps consumer & professional packaged goods manufacturers accelerate product development through better end-2-end communication. Another key hallmark of the solution is the ability to ensure complete and consistent digital availability across all channels and customers. SyncForce is a unique software system that connects product pipeline collaboration with product information distribution.
An organization tool to group and categorize digital assets for easier searches and better content for audience engagement. An organization tool to group and categorize digital assets for easier searches and better content for audience engagement.

Kopersgids voor Digital asset management software

Digital asset management software automatiseert het beheer van mediabestanden, zoals advertenties, productafbeeldingen, verkoopzekerheid, audiobestanden en videobestanden. Met digital asset management tools kunnen gebruikers toegangsrechten voor digitale bestanden ontwikkelen, organiseren, distribueren en beheren op verschillende locaties en in verschillende bedrijfstakken.

De voordelen van digital asset management software

  • Sneller zoeken naar afbeeldingen en documenten: aangezien de meeste bedrijven een verscheidenheid aan tools gebruiken om met hun mediabestanden te werken - zoals grafische editors, tools voor cloud-opslag, marketingoplossingen en desktop-bestanden - kan het moeilijk zijn om individuele middelen te organiseren en te vinden. Het digital asset management systeem biedt een opslagplaats voor mediabestanden en een portaal voor gecombineerd zoeken. Met digital asset management oplossingen kunnen gebruikers aanpasbare tags toevoegen aan elk onderdeel, waardoor het zoeken op trefwoorden nog sneller kan worden uitgevoerd.
  • Eenvoudiger beheer van licenties en gebruikersovereenkomsten: voor mediabestanden gelden verschillende licentieovereenkomsten, auteursrechtbeperkingen en gebruikersovereenkomsten. Het beheren van compliance voor elk mediabestand kan overweldigend zijn. Het digital asset management systeem stelt gebruikers in staat om vervaldata voor mediabestanden in te stellen, wat bedrijven helpt om het aantal gevallen van schending van gebruikersovereenkomsten te verminderen.
  • Efficiënte strategieën voor hergebruik van content: het hergebruik van content - wat gebruikers helpt om de kwaliteit van de content en de ROI te verbeteren - is tijdrovend. Contentmarketeers moeten zoeken naar middelen uit verschillende bronnen, de best presterende content vinden om te hergebruiken en ervoor zorgen dat de meest recente versie van elk middel beschikbaar is voor content-schrijvers. Het digital asset management systeem biedt meerdere mogelijkheden om deze uitdagingen aan te gaan, waaronder versiebeheer, dat marketeers voorziet van de meest recente versie van een middel. De content analytics functionaliteit helpt gebruikers om de prestaties van verschillende middelen te vergelijken en te beslissen welke het beste is om te gebruiken.

Algemene functies van digital asset management software

  • Categorisering van de middelen: het taggen en delen van middelen in mappen en submappen. Met deze functie kunnen gebruikers ook hun bestandshiërarchie definiëren.
  • Middelenbeheer: het uploaden, downloaden of verwijderen van bestanden. Gebruikers kunnen ook vervaldata instellen voor middelen op basis van licentie- en gebruikersovereenkomsten.
  • Middelenbibiliotheek: het opslaan en indelen van alle middelen, inclusief afbeeldingen, video's en andere mutlimediabestanden.
  • Middelen delen: het toegang bieden van personen of groepen tot bestanden binnen het systeem.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het definiëren van autorisatieniveaus voor toegang tot specifieke bestanden en mappen. Toegangsrechten omvatten lezen, bewerken/schrijven of beide.
  • Metadatabeheer: het beheren en volgen van referentiegegevens van het bestand, inclusief tags, titel, commentaar, aanmaakdatum en grootte.
  • Zoek/filter: het zoeken en filteren van items met behulp van namen, trefwoorden, beschrijvingen en tags.

Overwegingen bij de aankoop van digital asset management software

  • Integratie met bestaande marketingplatforms: om optimaal gebruik te maken van een digital asset management systeem, dient ervoor worden gezorgd dat het integreert met de andere marketingtools van het bedrijf (bijvoorbeeld campagne management software, e-mail marketing software en marketing automation software). Met geïntegreerde oplossingen kunnen gebruikers rechtstreeks bestanden uit de middelenbibliotheek van een digital asset management tool importeren in en exporteren naar hun marketing software, waardoor ze de tijd en moeite besparen die nodig zijn voor het handmatig zoeken, downloaden en uploaden.
  • Gegevensanalyse: in het tijdperk van gegevensgestuurde beslissingen is de breedte van de analytische functionaliteit een van de belangrijkste overwegingen geworden bij de aanschaf van een softwareoplossing. Deze trend is ook van toepassing op digital asset management software. Er zijn een aantal voordelen op het gebied van gegevensanalyse met betrekking tot digital asset management software, waaronder rapporten over het aantal content-downloads en zoekopdrachten op trefwoorden. Deze rapporten helpen marketeers de trends in de vraag naar middelen te begrijpen en weloverwogen beslissingen te nemen over de aankoop en creatie van nieuwe digitale middelen.
  • Machine learning zal de automatisering in het digitale asset management systeem stimuleren: de invoering van machine learning door het MKB groeit sneller dan ooit tevoren. Deze technologie transformeert alle softwaremarkten, en digital asset management software is daar geen uitzondering op. Machine learning algoritmen helpen bedrijven bij het automatiseren van processen voor metagegevensbeheer door tags te identificeren op basis van beeldattributen, zoals kleur en objecten. Dit verhoogt het aantal relevante zoekresultaten en vermindert de noodzaak om te zoeken met behulp van meerdere trefwoordvarianten.
  • De behoeften op het gebied van gegevensbeveiliging en contenteigendom zullen de toepassing van blockchain in digital asset management software bevorderen: het toenemende aantal cyberaanvallen stimuleert de vraag naar strengere protocollen voor gegevensbeveiliging. Dit zet ook MKB-softwareleveranciers ertoe aan om de nieuwste IT-beveiligingstechnologieën, die voorheen alleen op bedrijfsniveau beschikbaar waren, over te nemen. Blockchain is zo'n voorbeeld; het beveiligt niet alleen het digital asset management systeem, maar levert ook het bewijs van documenteigendom. Slimme contracten aangedreven door blockchain kunnen er bijvoorbeeld voor zorgen dat de eigendomsrechten/gebruiksrechten van de foto's van fotografen of mediabedrijven worden overgedragen aan de koper.