Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Inspectiesoftware

Inspectiesoftware automatiseert het proces van veel soorten residentiële of commerciële inspecties met checklists, gegevensverzameling, inspectierapporten en hulpmiddelen voor afspraakbeheer. Deze toepassingen maken een efficiënt beheer van klantafspraken mogelijk, waardoor een snelle planning en automatische vervanging voor annuleringen mogelijk is, de werkefficiëntie wordt geoptimaliseerd en inkomsten worden gegenereerd. Inspectieoplossingen bieden ook verschillende functies voor klantbehoud, zoals geautomatiseerde mailinglijsten en e-mailfusies. Andere traditionele zakelijke functies zoals boekhouding en loonbeheer horen daar ook vaak bij.

Nederland Lokale producten weergeven

120 resultaten

MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap. Meer informatie over HomeGauge

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
ISN is een cloudgebaseerde oplossing voor het stroomlijnen en automatiseren van kleine tot grote inspectiebedrijven.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee inspecteurs hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, stroomlijnen en laten groeien. Of je nu een eenmanszaak of een team van meer dan 20 personen hebt, ISN kan je helpen jouw merk op te bouwen, je workflow te automatiseren en de relaties met je klanten en agenten te beheren. Meer informatie over Inspection Support Network

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld. Meer informatie over TrueContext (formerly ProntoForms)

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). Meer informatie over GoFormz

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Je gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele inspectie en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label!
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren. Leg rijke gegevens vast, zoals foto's, annotaties, gps, handtekeningen, audio/video, noem maar op. Handhaaf je bedrijfsregels om de gebruiker te dwingen de beschrijving en foto's vast te leggen als een inspectiepunt faalt. Ontvang analyses en scores in realtime met behulp van de bedrijfslogica-engine. Ontwerp vrijwel elke soort checklist, inspectie, audit of QA-app. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt. Meer informatie over Builterra

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Software voor huisinspectie in de sector die je ultieme flexibiliteit en tijdwinst biedt om je bedrijf te runnen.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan maken die snel online kunnen worden geüpload en naar je klant kunnen worden verzonden. Maak eenvoudig een sjabloon voor elk type inspectie dat je uitvoert. Video's toevoegen, pop-up woordenlijst, afbeeldingen en meer. Download de gratis proefversie. Bel in geval van vragen of gebruik de Live Help-functie op de website. Meer informatie over Home Inspector Pro

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Toonaangevende software voor vlootbeheer en asset-tracking voor wagenparken van 100+. Bekroonde gebruikerservaring en klantondersteuning.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gegevensgestuurde inzichten kunnen grote vloten compliant blijven, kunnen ze de activiteiten verbeteren met voorspellende analyses en zorgen voor een naadloze integratie in de vloot en organisatie, en kunnen de resultaten worden gekwantificeerd ter ondersteuning van de ROI. Meer informatie over IntelliShift

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer