Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
HVAC-software
HVAC-software automatiseert servicebeheer voor aannemers van verwarming, ventilatie en airconditioning. Deze toepassingen helpen bij het beheren van binnenkomende serviceaanvragen, afsprakenplanning, dispatch en communicatiehulpmiddelen voor technici in het veld. Ze bieden ook functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, draadloze communicatie-integratie, taaklocatietoewijzingstools en de integratie van traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer in één handige tool. Zie ook: onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, facility management software en software voor smartphone. Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie HVAC-software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (98)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Australië
Canada
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
India
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
98 resultaten
Mobiele app voor veldtechnici en EyeOnTask-oplossing (Admin Portal) voor veld- en servicebeheer.
Meer informatie over EyeOnTask
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen onder één enkel platform beheren.
Creëer offertes, converteer de offertes naar taken, maak meerdere diensten aan onder één taak, wijs meerdere veldwerkers toe onder één taak, realtime locatietracering, aangepaste formulieren, aangepaste facturering, klantvoorraadbeheer en transactiegeschiedenis.
Meer informatie over EyeOnTask
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Helpt kleine HVAC-bedrijven te groeien met moderne HVAC-software. Technici voor planning and dispatch. Cloudgebaseerde admin + mobiele apps.
Meer informatie over Repair-CRM
Helpt HVAC-bedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Hou het onderhoud van de HVAC-apparaten van je klanten bij via de functie voor goederen volgen.
Meer informatie over Repair-CRM
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Een goede buitendienst begint bij een vlotte werkorder voorbereiding. Van aanvraag tot oplevering: alles in één oplossing.
Meer informatie over Odyssee Field Service
Field Service Management Software - voor de planning en uitvoering van technische interventies.
Wereldwijd vertrouwen bedrijven op onze oplossing om hun teams efficiënter te laten werken en hun klanten superieure service aan te bieden. Beheer uw klanten en installaties, plan werkorders en geef uw technici intelligente tools om deze uit te voeren. Via de Service App hebben uw technici altijd en overal toegang tot de relevante informatie, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren.
Meer informatie over Odyssee Field Service
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates

FieldBuddy
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur.
Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties.
Meer informatie over FieldBuddy
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Housecall Pro is ontworpen om HVAC-bedrijven te helpen om tijd en geld te besparen en hun zaken op orde te houden. Het uitgebreide platform is als beste beoordeeld.
De hoogst gewaardeerde app vertrouwd door HVAC-thuisservice professionals. Duizenden succesvolle HVAC-professionals profiteren al van online taakreservering, mobiele betalingsverwerking, planning en dispatch, automatische facturering en schattingen, klantmeldingen per sms en meer! De oplossing omvat waardevolle gebruikerstraining voor de software en geweldige klantenondersteuning, 7 dagen per week. Vraag een gratis demo aan en ontdek hoe Housecall Pro je HVAC-bedrijf kan helpen om te groeien en nog meer indruk te maken op je klanten!
Meer informatie over Housecall Pro
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers.
Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK!
STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen.
Maak vandaag nog je gratis account aan.
Meer informatie over STACK
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte HVAC-software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De HVAC-software van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Meer informatie over UpKeep
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
Meer informatie over Verizon Connect
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle HVAC-bedrijfssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je HVAC-bedrijf. De beste tools voor HVAC-bedrijfsmanagement zijn gebundeld in één gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing. Planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt.
Meer informatie over mHelpDesk
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt HVAC-bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de HVAC-software van Jobber. Jobber helpt duizenden HVAC-bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Meer informatie over Jobber
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Stroomlijn je HVAC-bedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Stroomlijn het beheer van je HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning)-servicebedrijf met de software en app van RazorSync. Maak ramingen/offertes, werkorders en facturen op locatie aan, plan in realtime, update de loonlijst, inventaris en klantendossiers in QuickBooks. Gegevens die veilig in de cloud zijn opgeslagen, zijn toegankelijk vanaf een mobiele telefoon of tablet. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen en omzet, en toegenomen tevredenheid bij zowel werknemers als de klant. Start een gratis proefversie met volledige ondersteuning.
Meer informatie over RazorSync
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders.
Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw HVAC-bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren.
Meer informatie over Kickserv
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
Meer informatie over Leap
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
De app voor HVAC-bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Ideaal voor HVAC-bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar je boekhoudpakket te verzenden. ServiceM8 zorgt voor een revolutie in kleine bedrijven over de hele wereld, dit platform garandeert dat je binnen 3 maanden meer werk boekt. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over ServiceM8
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Met meer dan 30.000 gebruikers is FieldEdge de HVAC-software om je hele bedrijf te runnen - dispatching, klantengeschiedenis en mobiele app.
FieldEdge is HVAC-software met meer dan 30.000 gebruikers. Genereer op efficiënte wijze grotere tickets, dispatch, ontdek of je marketing vruchten afwerpt, automatiseer serviceovereenkomsten, klantengeschiedenis en meer. De live Quickbooks-integratie van FieldEdge betekent geen dubbele invoer meer. De mobiele app geeft je HVAC-technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en meer te verkopen. Plan vandaag nog een demo met FieldEdge om te ontdekken waarom het al meer dan 35 jaar toonaangevend is.
Meer informatie over FieldEdge
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten.
Meer informatie over ServiceTrade
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Meer informatie over Limble CMMS
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen. Dit bedrijf helpt je om je voertuigen, apparatuur en mobiel personeel moeiteloos te traceren!
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen op het gebied van verbonden bedrijfsvoertuigen en mobiel personeelsbeheer. Dit product helpt bedrijven bij het verbeteren van de dispatching, wagenparkregistratie, naleving van wet- en regelgeving en personeelsbeheer in het veld om een optimale productiviteit van middelen en hulpbronnen te bereiken. Dit bedrijf is constant bezig met het verbeteren van het IoT-platform om ervoor te zorgen dat klanten en partners kunnen profiteren van de nieuwste technologie en door de sector geboden mogelijkheden.
Meer informatie over Fleet Complete
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor HVAC-werkzaamheden.
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je HVAC-bedrijf (Heating, Ventilation en Air Conditioning) te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, onderhoudsgeschiedenis en alle andere behoeften van het moderne HVAC-bedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een gebruiksvriendelijk mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt.
Meer informatie over Smart Service
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Meer informatie over GorillaDesk
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Run een productiever, efficiënter en winstgevender HVAC-bedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender HVAC-bedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
Meer informatie over BigChange
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst.
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent:
>> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent.
>> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist.
>> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten.
>> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen.
Meer informatie over vcita
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor HVAC-onderhouds- en vervangingsbedrijven. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Versla je concurrenten en verbeter je bedrijfsprestaties met 50%, met ServiceTitan!
Meer informatie over ServiceTitan
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden HVAC-technici om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten uit te voeren. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet.
Meer informatie over Workiz
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Meer informatie over SafetyCulture
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Service Fusion helpt aanbieders van HVAC-diensten om zonder enorme uitgaven indruk op klanten te maken, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt aanbieders van HVAC-diensten om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en meer.
Meer informatie over Service Fusion
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Commusoft is alles-in-één software voor service-onderhoud die is ontworpen voor HVAC-aannemers met meer dan drie technici.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor HVAC-bedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Meer informatie over Commusoft
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer.
Meer informatie over LawnPro
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Alles-in-één oplossing ontworpen voor HVAC-bedrijven. Registreer alle materiaalopgaven en factureerbare uren. Plannen, offertes creëren, volgen, beheren en factureren.
Fergus is een slim projectbeheersysteem dat is ontworpen om je bedrijf voor HVAC te laten groeien en je administratieve tijd aanzienlijk te verkorten. Deze alles-in-één oplossing beheert je projecten op het gebied van verwarming, ventilatie en airconditioning vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald. De visuele workflow van Fergus is gewaardeerd door meer dan 6000 gebruikers. Dit platform helpt je om honderden projecten te beheren vanaf elke gewenste locatie, en geeft duidelijk aan wat er precies je aandacht nodig heeft en wanneer. Met name geschikt voor kleine tot middelgrote HVAC-bedrijven.
Meer informatie over Fergus
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Tradify is een HVAC-app gebouwd voor HVAC-bedrijven. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één HVAC-app, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage – Tradify regelt het allemaal met gemak. Tradify is geliefd bij bijna 10.000 HVAC-bedrijven, elektriciens, loodgieters, bouwers en andere vakmannen over de hele wereld. 90% van de klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom:
Meer informatie over Tradify
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor boekhouding, bouwbeheer en HVAC-servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de groei te verhogen, je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de efficiëntie van je HVAC-bedrijf te verbeteren. Dankzij de GPS en mobiele technologie kun je technici beter beheren en uitzenden, terwijl ze de nieuwste informatie over werkorders onderweg en op locatie kunnen bijwerken en raadplegen.
Meer informatie over Jonas Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Gebruiksvriendelijke HVAC-software voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire software voor HVAC-bedrijven in het VK.
Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline.
Meer informatie over Powered Now
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die HVAC-bedrijven helpt bij het stroomlijnen van de bedrijfsactiviteiten om de winst te verhogen.
simPRO biedt een uitgebreid softwareplatform waarmee commerciële en residentiële HVAC-bedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met kostprijsberekening, kostenramingen, planning of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantoorafdelingen verbindt met je technici in het veld. Hou je onderhoud en projecten voor HVAC op het juiste spoor met simPRO.
Meer informatie over Simpro
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Meer informatie over ArcSite
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Meer informatie over RepairShopr
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Je HVAC-bedrijf is in veilige handen. Met Loc8 kun je al je taken rechtstreeks vanaf je mobiel organiseren en je financiën in de gaten houden.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of MYOB, voor het automatisch beheren van het hele proces van taken tot facturen. Bekijk de locaties en taakstatus van je personeelsleden in realtime vanaf elke locatie. Je kunt projecten, gepland onderhoud, training, vaardigheden en overeenkomsten over het dienstverleningsniveau beheren terwijl je de communicatie met je klanten automatiseert en een betere service levert. De klus wordt geklaard met Loc8.
Meer informatie over Loc8
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Beheer serviceovereenkomsten, terugkerende werkorders... een end-to-end oplossing voor je HVAC-bedrijf met eenvoudig te gebruiken functies!
Serviceovereenkomsten? Onderhoudscontrolelijsten? ServiceBox helpt je met de dingen die jouw bedrijf nodig heeft. Met terugkerende bestellingen hoef je de details van je werkorder slechts één keer in te voeren en kun je deze herhalen en zelfs automatisch inplannen.
Je bedrijf wordt mobiel – technici kunnen hun taken bekijken en deze met gemak voltooien, tijd bijhouden, checklists invullen en meer. Dispatch en planning is eenvoudig. Integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada). Ontdek waarom HVAC-bedrijven ervoor kiezen ServiceBox te gebruiken.
Meer informatie over ServiceBox
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.
Meer informatie over StreetSmart
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers.
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers. Dataforma combineert al je softwarebehoeften in een enkele, geïntegreerde oplossing ontworpen door aannemers, voor aannemers. Neem elke oproep die je kantoor binnenkomt op en traceer deze om elke taak van begin tot einde te volgen. Continue upgrades en 24/7 klantenservice zijn inbegrepen, geen extra kosten of verborgen kosten voor extra functionaliteit.
Meer informatie over Dataforma
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is een vertrouwd taakbeheersysteem op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en maakt sinds 2001 HVAC-bedrijven winstgevend. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Ontvang vandaag nog je gratis demo.
Meer informatie over AroFlo
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Voor commerciële HVAC (heating, ventilation en air conditioning)-onderaannemers die productiever willen ondernemen. Naadloos opdrachtbeheer met facturering, kostprijsberekening en meer.
Alleen voor commerciële onderaannemers. Met de end-to-end tools kun je efficiënt, papierloos werken en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. De combinatie van tools voor bouwbeheer en dispatchbeheer in één systeem stroomlijnt je administratieve werk en biedt je realtime weergaven van je hele bedrijf. Kenmerken: Gedetailleerde kostprijsberekening, projectmanagement, dispatch, contracten en CO's, RFI's, planning, urenregistratie en QuickBooks-synchronisatie.
Meer informatie over Knowify
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team.
Meer informatie over Wingmate
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Residentiële software voor bedrijfsmanagement met dispatching, klantinformatie, beheer van overeenkomsten, facturering, verkoopleads en meer
Business management software voor de residentiële HVAC-aannemer. Beheer dispatchers, klantinformatie, serviceovereenkomsten, volledige boekhouding, verkoopleads en meer. SWRemote, een mobiele oplossing voor de buitendienst, stelt technici in staat om hun taken volledig uit te voeren vanuit het veld, inclusief tijdstempelen, facturering en betalingsverwerking, die allemaal in realtime in SuccessWare21 worden gesynchroniseerd. Volledige rapportage stelt je in staat om je bedrijf te analyseren en te beheren, zodat je hogere winsten kunt behalen.
Meer informatie over Successware
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
ThermoGRID werd opgericht door HVAC-experts en een consultant die wist wat er nodig was om bedrijven binnen een paar maanden te laten groeien van nul inkomsten tot een miljoenenbedrijf. ThermoGRID is ontworpen op basis van ervaring met elke rol in een HVAC-bedrijf in het achterhoofd. Ontdek hoe tools zoals slimme dispatch, klantgeschiedeniskluis en factureringsopties je kunnen helpen efficiënter, nauwkeuriger en winstgevender te worden. ThermoGRID is jouw ticket voor het bereiken van een hoog niveau van productiviteit.
Meer informatie over ThermoGrid
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Vonigo is geschikt voor HVAC-bedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt de activiteiten van HVAC-bedrijven (verwarming, ventilatie en airconditioning) te stroomlijnen en de omzet te verhogen. Het biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzending, routing, GPS, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo.
Meer informatie over Vonigo
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek.
Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien.
Meer informatie over SmartServ
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates
FieldPulse is de HVAC-software voor het maken van facturen, het plannen van taken en het volgen van werknemers terwijl ze onderweg of op kantoor zijn.
FieldPulse is de complete en eenvoudige app waarmee je je HVAC-bedrijf winstgevend kunt runnen. Het is buitengewoon gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor professionals die niet beschikken over softwarevaardigheden. Schattingen, offertes, biedingen, facturen en betalingen zijn een fluitje van een cent voor medewerkers op locatie in het veld. Taakplanning, verzending en teambeheer op basis van GPS is een fluitje van een cent voor je servicemanagers, of ze nu op kantoor zijn of in het veld. Elk bericht of telefoontje wordt snel beantwoord door het in Dallas gevestigde team.
Meer informatie over FieldPulse
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Taakbeheer
- Servicegeschiedenis
- Beheer van technici
- Factureren
- Kalenderbeheer
- Realtime updates