Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

HVAC-software

HVAC-software automatiseert servicebeheer voor aannemers van verwarming, ventilatie en airconditioning. Deze toepassingen helpen bij het beheren van binnenkomende serviceaanvragen, afsprakenplanning, dispatch en communicatiehulpmiddelen voor technici in het veld. Ze bieden ook functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, draadloze communicatie-integratie, taaklocatietoewijzingstools en de integratie van traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer in één handige tool. Zie ook: onderhoudssoftware voor gebouwen, onderhoudssoftware voor apparatuur, facility management software en software voor smartphone.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie HVAC-software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
114 resultaten
Mobiele app voor veldtechnici en EyeOnTask-oplossing (Admin Portal) voor veld- en servicebeheer. Meer informatie over EyeOnTask
Als je bedrijf buitendiensten levert, is een groot deel van het succes uitsluitend afhankelijk van het succes van je mobiele medewerkers. Met EyeOnTask kun je je klanten, taken, voorraad en facturen onder één enkel platform beheren. Creëer offertes, converteer de offertes naar taken, maak meerdere diensten aan onder één taak, wijs meerdere veldwerkers toe onder één taak, realtime locatietracering, aangepaste formulieren, aangepaste facturering, klantvoorraadbeheer en transactiegeschiedenis. Meer informatie over EyeOnTask

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Optimaliseer HVAC-serviceoproepen, planning en inventaris met Synchroteam. Inclusief mobiele app. Gratis proefversie binnen < 1 min. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor HVAC. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Helpt kleine HVAC-bedrijven te groeien met moderne HVAC-software. Technici voor planning and dispatch. Cloudgebaseerde admin + mobiele apps. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt HVAC-bedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Hou het onderhoud van de HVAC-apparaten van je klanten bij via de functie voor goederen volgen. Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
FieldBuddy

FieldBuddy

(0) Nederland Lokaal product
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Verhoog de efficiëntie, verminder het papierwerk en richt je op de groei van je bedrijf met beheer van veldpersoneel, offertes, mobiele apps en meer. Meer informatie over RemOnline
Vereenvoudig je HVAC-activiteiten met RemOnline. Plan moeiteloos afspraken en dispatch je veldmedewerkers met slechts een paar klikken, waardoor tijdige dienstverlening wordt gewaarborgd. Stuur offertes naar klanten en geef hen de mogelijkheid om online aanbiedingen te accepteren. Bundel diensten samen en bied pakketdeals aan je klanten, wat de verkoop verhoogt en toegevoegde waarde biedt. Stuur geautomatiseerde WhatsApp-/sms-berichten over afspraakherinneringen, updates en promoties en verbeter zo de communicatie en klantbetrokkenheid. Meer informatie over RemOnline

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Housecall Pro is ontworpen om HVAC-bedrijven te helpen om tijd en geld te besparen en hun zaken op orde te houden. Het uitgebreide platform is als beste beoordeeld.
De hoogst gewaardeerde app vertrouwd door HVAC-thuisservice professionals. Duizenden succesvolle HVAC-professionals profiteren al van online taakreservering, mobiele betalingsverwerking, planning en dispatch, automatische facturering en schattingen, klantmeldingen per sms en meer! De oplossing omvat waardevolle gebruikerstraining voor de software en geweldige klantenondersteuning, 7 dagen per week. Vraag een gratis demo aan en ontdek hoe Housecall Pro je HVAC-bedrijf kan helpen om te groeien en nog meer indruk te maken op je klanten! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers. Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte HVAC-software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De HVAC-software van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt HVAC-bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de HVAC-software van Jobber. Jobber helpt duizenden HVAC-bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle HVAC-bedrijfssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je HVAC-bedrijf. De beste tools voor HVAC-bedrijfsmanagement zijn gebundeld in één gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing. Planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Ontvang meldingen en herinneringen - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Stroomlijn je HVAC-bedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Stroomlijn het beheer van je HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning)-servicebedrijf met de software en app van RazorSync. Maak ramingen/offertes, werkorders en facturen op locatie aan, plan in realtime, update de loonlijst, inventaris en klantendossiers in QuickBooks. Gegevens die veilig in de cloud zijn opgeslagen, zijn toegankelijk vanaf een mobiele telefoon of tablet. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen en omzet, en toegenomen tevredenheid bij zowel werknemers als de klant. Start een gratis proefversie met volledige ondersteuning. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw HVAC-bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Met meer dan 30.000 gebruikers is FieldEdge de HVAC-software om je hele bedrijf te runnen - dispatching, klantengeschiedenis en mobiele app.
FieldEdge is HVAC-software met meer dan 30.000 gebruikers. Genereer op efficiënte wijze grotere tickets, dispatch, ontdek of je marketing vruchten afwerpt, automatiseer serviceovereenkomsten, klantengeschiedenis en meer. De live Quickbooks-integratie van FieldEdge betekent geen dubbele invoer meer. De mobiele app geeft je HVAC-technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en meer te verkopen. Plan vandaag nog een demo met FieldEdge om te ontdekken waarom het al meer dan 35 jaar toonaangevend is. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
De app voor HVAC-bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Ideaal voor HVAC-bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar je boekhoudpakket te verzenden. ServiceM8 zorgt voor een revolutie in kleine bedrijven over de hele wereld, dit platform garandeert dat je binnen 3 maanden meer werk boekt. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen. Dit bedrijf helpt je om je voertuigen, apparatuur en mobiel personeel moeiteloos te traceren!
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen op het gebied van verbonden bedrijfsvoertuigen en mobiel personeelsbeheer. Dit product helpt bedrijven bij het verbeteren van de dispatching, wagenparkregistratie, naleving van wet- en regelgeving en personeelsbeheer in het veld om een optimale productiviteit van middelen en hulpbronnen te bereiken. Dit bedrijf is constant bezig met het verbeteren van het IoT-platform om ervoor te zorgen dat klanten en partners kunnen profiteren van de nieuwste technologie en door de sector geboden mogelijkheden. Meer informatie over Fleet Complete

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Elektronische betalingen
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Locatie bijhouden
  • Voorraadbeheer