Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Voorraadbeheersystemen

Voorraadbeheersystemen automatiseren het beheer en het volgen van goederen en bevatten vaak tools zoals barcodesoftware. Deze programma's zorgen voor een verhoogde inventarisnauwkeurigheid en up-to-date verkooptracking door de verkoop- en leveringsgegevens over de hele organisatie te verspreiden. Voorraadbeheersystemen werken rechtstreeks samen met al bestaand of op maat geïnstalleerd detailhandelbeheer, POS (point of sale) en boekhoudhulpmiddelen. Zie ook: voorraadbeheer software en RFID-software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Voorraadbeheersystemen met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

124 resultaten

Kies NetSuite voorraadbeheer voor het ultieme inzicht en de controle om de verwerkingskosten te verlagen en de cashflow te verbeteren. Meer informatie over NetSuite
NetSuite voorraadbeheer biedt realtime inzicht in alle items, voorraad en orders terwijl ze het magazijn binnenkomen, intern bewegen en het magazijn weer verlaten voor de ultieme transparantie en controle. Met het NetSuite suppy chain-beheer kunt u goederen beheren vanaf de leverancier tot aan het productieproces, en de aflevering bij de klant garanderen. In combinatie met de NetSuite vraag- en aanbodplanning zijn bedrijven zeker dat ze aan de vraag voldoen zonder grote voorraden te hebben. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze software is voorraadbeheer en het volgen van bedrijfsmiddelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde oplossing voor het beheer van reserveonderdelen, met gegevensreiniging en -beheer, voorraadbeheer en planning en sourcing. Meer informatie over Sparrow
Sparrow is een geïntegreerde oplossing voor het beheer van reserveonderdelen, met vier verschillende producten om reserveonderdelen met minimale inspanning te beheren. Sparrow.Clean is een op AI gebaseerde toepassing voor het opschonen en beheren van gegevens over reserveonderdelen. De oplossing maakt gebruik van grootschalige taalmodellen en gegevens van fabrikanten en leveranciers om de stamgegevens van reserveonderdelen te corrigeren, dubbele onderdelen te vinden en verouderde onderdelen te identificeren. Sparrow.Stockmanager is een gebruiksvriendelijke, mobielklare toepassing voor voorraadbeheer die speciaal is ontworpen voor het beheren van reserveonderdelen. Sparrow.Plan maakt gebruik van live gegevens en AI-algoritmen om optimale voorraadniveaus in te stellen en te handhaven, waarbij operationele vereisten en financiële beperkingen in balans worden gebracht. Sparrow.Pool biedt toegang tot een wereld aan inventaris, zowel op alle sites van het bedrijf als bij externe bedrijven en leveranciers. Sparrow integreert met wijdverbreide ERP's en wordt vaak gebruikt bij migratieprocessen (bijv. overgang naar S/4HANA). Sparrow wordt vertrouwd door wereldwijde fabrikanten zoals Bayer AG en Mahle GmbH. Meer informatie over Sparrow

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven. Meer informatie over Zoho Inventory
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
monday.com Work OS biedt volledige voorraadcontrole met functionaliteiten zonder code, zoals verzendingstracking, automatiseringen, integraties en meer.
monday.com Work OS biedt cloudgebaseerd voorraadbeheer, zodat je moeiteloos je voorraad kunt beheren en optimaliseren. Aanpasbare dashboards zonder code bieden je realtime inzichten, verkoop- en verzendingstracking helpt je om op de hoogte te blijven van je benodigdheden, en automatisering vermindert het risico op hiaten in de toeleveringsketen. monday.com Work OS helpt teams hun projecten te visualiseren en werkprocessen te beheren op de manier die het beste bij hen past. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets.
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets. Meer informatie over PayPal Zettle

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Weebly helpt je je online store te starten en te laten groeien met stapsgewijze begeleiding, volledige SEO-optimalisatie, marketingtools en meer.
Weebly stelt iedereen in staat om zijn eigen online store te beginnen met samengestelde sjablonen, krachtige functies en geïntegreerde marketing. Meer dan 50 miljoen ondernemers over de hele wereld gebruiken Weebly om hun klantenbestand te vergroten, een wereldwijd publiek te bereiken en een website van hoge kwaliteit te creëren die goed werkt op elk apparaat. Weebly biedt een reeks prijsopties en is doorlopend de best beoordeelde mobiele app voor het ontwerpen van websites in de App Store en Google Play. Meer informatie over Weebly

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Voorraadbeheersoftware om voorraadniveaus te regelen, goederen en voorraad te beheren en verbruiksgoederen binnen en buiten het bedrijf te beheren.
Cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer stelt je in staat om voorraad en bedrijfsmiddelen van een extern team te volgen en te beheren. Volg verkopers, verplaats de voorraad over locaties en maak aangepaste waarschuwingen voor lage voorraaddrempelwaarden aan voor een geoptimaliseerd voorraadbeheer. Scan streepjescodes en QR-codes met mobiele apps/externe scanners. De inkoopmodule maakt een snelle aanvulling van je voorraad mogelijk. Begin vandaag nog met het gebruik van de meest geteste, best beoordeelde software voor voorraadbeheer. Neem contact op voor speciale kortingen met betrekking tot COVID19 Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het bijhouden van de inventaris via de cloud/mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun inventaris bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun levenscyclus. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheersoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor voorraadbeheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen.
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De dubbele invoerinventaris van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Belangrijkste kenmerken: - Toegang via smartphone, computer (web) of tablet - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Geef teamleden of klanten toegang Vertrouwd door duizenden toonaangevende bedrijven. Ga vandaag nog gratis aan de slag. Meer informatie over Sortly

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Inkooporderbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Orderbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer