Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Onderhoudssoftware voor apparatuur

Onderhoudssoftware voor apparatuur automatiseert het proces van het beheren van apparatuurgeschiedenis en onderhoudsdossiers. Deze onderhoudssoftware helpen bij het beheren van binnenkomende serviceaanvragen, afsprakenplanning, dispatch en communicatiehulpmiddelen voor technici in het veld. Ze bieden ook functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, draadloze communicatie-integratie en tools voor het in kaart brengen van baanlocaties. Daarnaast integreert deze maintenance software traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer in één handige tool. Gebruik Capterra om de juiste maintenance software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: onderhoudssoftware voor gebouwen, facility management software, field service software, software voor smartphone en software voor buitendienstbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Onderhoudssoftware voor apparatuur met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

116 resultaten

Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze software is onderhoud van apparatuur eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Plan, organiseer en volg het apparatuuronderhoud met Fiix Meer informatie over Fiix
Software voor het bijhouden van apparatuuronderhoud op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Plan, organiseer en volg het apparatuuronderhoud. Cloudgebaseerd CMMS waarmee je onderhoud zonder beperkingen kunt ervaren. Met de innovatieve cloudsoftware voor meerdere gebruikers kunnen teams gegevens over bedrijfsmiddelen volgen, onderhoud aan apparatuur automatiseren en moeiteloos rapporten creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring van Fiix zorgt ervoor dat onderhoud naadloos kan worden voltooid en overal kan worden gevolgd. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
IMS RCM

IMS RCM

(0) Nederland Lokaal product
Maak kennis met IMS RCM: cloudgebaseerde software voor RCM (Reliability Centered Maintenance). Voorkom ongeplande storingen. Meer informatie over IMS RCM
In nauwe samenwerking met Shell heeft Cenosco het webgebaseerde IMS (Integrity Management System) ontwikkeld. De IMS RCM-module is een tool die helpt bij de optimalisatie van plannen voor preventief onderhoud van activa. De module ondersteunt de gebruiker bij het stellen van prioriteiten voor apparatuur op basis van risico. Vanuit het risicoprofiel van de apparatuur kan het beste onderhoudsplan worden vastgesteld. Dit kan handmatig of met bibliotheekfuncties worden gedaan. Dit leidt tot veiligere activa met kosteneffectieve onderhoudsplannen en een hogere beschikbaarheid voor fabrieken. Meer informatie over IMS RCM

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
De QMS-oplossing van Intellect verbetert de productkwaliteit en operationele efficiëntie, wat resulteert in meer omzet en tevreden klanten. Meer informatie over Intellect QMS
Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de kwaliteit van de activiteiten verbetert en de totale kwaliteitskosten met 40% verlaagt. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Met geautomatiseerde workflowfunctionaliteit kan je nu de tijd die wordt besteed aan het handmatig uitvoeren van taken verkorten. Apps omvatten documentcontrole, werknemerstraining, auditbeheer, CAPA en non-conformiteit. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Software voor het onderhoud van uitrusting om kosten bij te houden, onderhoudsprogramma's te creëren en nog veel meer. Betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Vehicle Fleet Manager
VFM is een van de leidende namen die momenteel beschikbaar zijn in wagenpark- en uitrustingsonderhoudsoftware. Deze software is ontworpen om grote wagenparken, kleine wagenparken en alles daartussenin te bedienen en helpt je bij het beheren van je onderhoudsprogramma's en bij het volgen van alle informatie met betrekking tot de uitrusting en/of voertuigen van je wagenpark. Diepgaande rapportage biedt je alle hulpmiddelen die je nodig hebt om weloverwogen beslissingen te nemen in een door gegevens gestuurde wereld. Beschikbaar als desktop- en/of webgebaseerde toepassing. Meer informatie over Vehicle Fleet Manager

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
eMaint CMMS helpt organisaties bij het verminderen van onderhoudskosten voor apparatuur met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt bedrijven om waardevolle tijd en geld te besparen door apparatuur-onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Volg de locatie, het bezit en de onderhoudsstatus van je apparatuur vanaf elke locatie. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor apparatuuronderhoud kun je de onderhoudsgeschiedenis bijhouden, eenmalige en terugkerende onderhoudsbeurten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen. Robuuste modules voor goederentracering, voorraadregistratie, werkorders en inkooporders maken dit de ideale software voor apparatuuronderhoud. Functies voor het scannen van QR-codes, streepjescodes en RFID-tags. Integratie met Zendesk. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Platform voor het beheer van apparatuuronderhoud automatiseert het proces van het beheren van apparatuurgeschiedenis en onderhoudsrecords.
Dit platform voor het beheer van apparatuuronderhoud automatiseert het proces van het beheren van apparatuurgeschiedenis en onderhoudsrecords. Het platform is eenvoudig te gebruiken via de cloud/mobiele apps (IOS/Android). De software is geconfigureerd voor de manier waarop jij werkt, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Kenmerken: In- en uitchecken, streepjescode scannen, bovenliggend/onderliggend, robuuste rapportage, ondersteuning voor ticketworkflow, volledig levenscyclusbeheer en meer. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Software voor apparatuurbeheer voor het stroomlijnen van werkorder- en middelenbeheer. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en apparatuurbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle onderhoudssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige oplossing voor het beheer van apparatuuronderhoud. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Toonaangevende oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen voor organisaties van elke omvang die het beheer van bedrijfsmiddelen willen vereenvoudigen.
AssetCloud software voor activabeheer maakt het gemakkelijk om de fysieke bedrijfsmiddelen van je bedrijf te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. Met deze apps voor smartphone en tablet, beschikbaar voor iOS- en Android-gebruikers, is de informatie die je nodig hebt binnen handbereik. Voor diegenen die een complete oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen willen implementeren biedt Wasp alles wat je nodig hebt, inclusief draagbare scanners, streepjescodeprinters, labels voor bedrijfsmiddelen, gepersonaliseerde training en technische ondersteuning. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender apparatuuronderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender apparatuuronderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald. Meer informatie over TrueContext (formerly ProntoForms)

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
ManWinWin Software is een zeer ervaren CMMS-bedrijf. ManWinWin is gebruiksvriendelijke, zeer geavanceerde en mobielvriendelijke software voor apparatuuronderhoud (CMMS) met kunstmatige intelligentie en augmented reality. Met de software kan je onderhoudsteam je onderhoudsprocessen digitaliseren, je bedrijf kosten besparen, de uitvaltijd van je apparatuur verminderen en de productiviteit van je team verhogen. Tientallen jaren kennis en geavanceerde technologie: een soepele CMMS-ervaring. Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Krijg een volledig overzicht met iAuditor. Krijg een concurrentievoordeel met krachtige gegevensinzichten die je bedrijf vooruit helpen.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Beheer je werkorders, schema's voor preventief onderhoud en middelendossiers sneller en efficiënter met het ManagerPlus CMMS.
ManagerPlus CMMS helpt je om werkorders, schema's voor preventief onderhoud en historische dossiers sneller en efficiënter te beheren. Aanpasbare waarschuwingen laten je weten wanneer planningen moeten worden uitgevoerd, wanneer onderdelen moeten worden bijgevuld, en meer. Voer inspecties uit op mobiele apparaten. Sluit je spreadsheets rechtstreeks aan op ManagerPlus om snel aan de slag te gaan. Integreert met GPS, boekhouding en systemen voor brandstof-/meterregistratie. Verspil geen tijd meer aan papierwerk en concentreer je op je prioriteiten. Gratis advies. Meer informatie over Eptura Asset

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
AUTOsist geeft je een eenvoudige en betaalbare webgebaseerde oplossing voor het bijhouden van onderhoud aan materieel en andere belangrijke informatie.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je materieel te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. Het systeem is webgebaseerd en heeft ook een mobiele app voor zowel iOS als Android, zodat je je wagenpark altijd, overal en op elk type apparaat kunt beheren. Stel moeiteloos herinneringen in, upload bonnen/documenten en wijs meerdere gebruikers toe. AUTOsist kan worden gebruikt met elk type wagenpark om je te helpen de efficiëntie te verhogen, uitvaltijd te verminderen en kosten te verlagen. Meer informatie over AUTOsist

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen bij het beheren van apparatuuronderhoud.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die bedrijven helpt het onderhoud van apparatuur moeiteloos te beheren. Importeer leverancierscatalogi, controleer apparatuur en opslaglocaties, volg apparatuur van het magazijn naar de wagen en bestel met gemak nieuwe materialen. simPRO maakt het onderhoud van apparatuur eenvoudig door processen te automatiseren en je meer zichtbaarheid te geven. simPRO combineert het onderhoud van apparatuur met andere functies voor workflowbeheer in een uitgebreide bedrijfsoplossing. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Online software voor apparatuurbeheer die werkorders van faciliteiten registreert, zodat je met een minimale vertraging kunt reageren.
Met de NETfacilities-software kun je materialen van meerdere leveranciers bestellen en de interne bedrijfsdistributie vanuit meerdere opslagruimtes bijhouden. Je kunt het materiaalverbruik, fysieke aantallen en wijzigingen registreren. Het uitgebreide voorraadbeheersysteem van NETfacilities registreert onderdelen en benodigdheden (papierproducten, gloeilampen, riemen, slangen) over meerdere locaties, magazijnen en kasten. Eindelijk kun je uitputting van de voorraad in realtime zien en automatische triggers voor opnieuw bestellen gebruiken zodat je nooit zonder benodigdheden komt te zitten. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging Meer informatie over MapYourTag

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren. Meer informatie over StreetSmart

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Ultimo Equipment Maintenance: voor optimaal renderende apparatuur. Hoge uptime, lage downtime en altijd grip op kosten.
De apparatuur van uw organisatie vertegenwoordigt een hoge waarde. Deskundige Equipment Maintenance omvat alle onderhoudsactiviteiten om de conditie in de beste staat te houden. Voor optimaal rendement en een hoge uptime. Naast storingsonderhoud, betreft dit preventief en predictief onderhoud. Voorkom onnodige downtime en bespaar daardoor op onderhoudskosten. Uw engineers kunnen met de app Ultimo Go direct in het veld hun werk uitvoeren. Dashboard verschaffen realtime inzicht in uw KPI’s. Meer informatie over IFS Ultimo

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Fullbay helpt je bij het beheren van je winkel met vrachtwagens voor intensief gebruik. Het factureert, brengt onderdelen in rekening, rapporteert efficiëntie van monteurs, stelt klanten tevreden.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een klantenportaal en je weekenden terug te krijgen. Het is cloudgebaseerd en werkt op elk apparaat dat is verbonden met het internet, wordt geleverd met gratis upgrades en onbeperkte ondersteuning. Met Fullbay zie je realtime statistieken, bevrijd je jezelf uit de winkel, lig je nooit meer achter met de facturatie. Fullbay slaat een volledige factuurgeschiedenis op voor elk apparaat. Fullbay-voor een efficiëntere winkel. Meer informatie over Fullbay

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Werkorderoplossing organiseert serviceaanvragen, plant terugkerende taken, houdt assets, tijd en materialen bij, biedt rapportages.
Uitstekend beoordeeld, gebruiksvriendelijk, betaalbaar, webgebaseerd onderhoudsbeheersysteem. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: Werkorders, PM's, assets, voorraad, werknemers, documentatie, planning en serviceverzoeken. Geen software om te installeren, geen hardware om te kopen, altijd en overal toegang tot eWorkOrders. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Ontdek waarom de software consequent goed gewaardeerd wordt. Vraag nu een gratis demo aan. Meer informatie over eWorkOrders CMMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop. Meer informatie over IBM Maximo Application Suite

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Software voor apparatuuronderhoud eenvoudig gemaakt. Cloudgebaseerde oplossing met elektronische goedkeuringen. Volg 10, 30, 45, 60, 120, 180 en 360 dagen vooruit.
Software voor apparatuuronderhoud eenvoudig gemaakt. Ga papierloos vanuit je webbrowser met de webgebaseerde oplossing voor apparatuuronderhoud van QT9. Software voor ISO 9001, AS9100, ISO 13485 en FDA met 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Volg je onderhoudsgeschiedenis en planning van preventief onderhoud. Inclusief e-mailwaarschuwingen, documentbeheer en kalibratiemodule. Dynamische dashboards geven je een snel overzicht van apparatuur die 10, 30, 45, 60, 120, 180, en 360 dagen vooruit moet worden onderhouden. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Reftab is een platform voor het volgen en beheren van goederen dat bedrijven en scholen helpt te begrijpen hoe hun apparatuur wordt gebruikt door personeel, leerlingen en klanten. Reftab stuurt je proactief informatie en waarschuwingen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dat je reparaties of garanties mist of te weinig voorraad hebt. De eenvoudig te gebruiken mobiele apps scannen items vanaf elke locatie, zodat je geen informatie hoeft te onthouden en terug hoeft te lopen naar een laptop om iets op te zoeken of updates uit te voeren. Meer informatie over Reftab

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt veel mobiele apps voor de zwaar-materieelsector als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die operators, chauffeurs, technici, aannemers en andere professionals in zwaar materieel helpt bij het uitvoeren van gedetailleerde inspecties van de apparatuur die ze gebruiken met hun smartphones of tablets. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Inventarisatie
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Garanties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van vaste activa
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Voorraadbeheer