182 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Scops is een gegevensgestuurde interface voor fysieke bedrijfsmiddelen waarmee bedrijven gegevens over hun fysieke bedrijfsmiddelen kunnen verzamelen, delen en analyseren. Meer informatie over Scops
Scops is een revolutionaire gegevensgestuurde interface voor fysieke bedrijfsmiddelen. Naast het verbeteren van de controle en productiviteit van fabrieks-, facilitaire en onderhoudsmanagers, verhoogt Scops de productiviteit van mensen in het veld. Met Scops kun je een digitaal profiel voor je industriële bedrijfsmiddelen maken om onderhoudstaken, videotutorials, afbeeldingen en technische documentatie te delen. Dit alles gecombineerd met geavanceerde analyses die kunstmatige intelligentie gebruiken om afwijkingen en trends in de gegevens op te sporen. Meer informatie over Scops
Scops is een revolutionaire gegevensgestuurde interface voor fysieke bedrijfsmiddelen. Naast het verbeteren van de controle en productiviteit van fabrieks-, facilitaire en onderhoudsmanagers,...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Software voor het onderhoud van gebouwen voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenis en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
PEMAC-middelen: - beheer van bedrijfsmiddelen; - live rapporten; - kalibraties; - conform 21CFR; - beheer van vergunningen en aannemers; - papierloos volgen. Meer informatie over PEMAC Assets
Lever verbeterde bedrijfsprestaties en een veiligere werkomgeving door alle voordelen van een onderhoudsbeheeroplossing te integreren met een uitgebreid pakket van gezondheids- en veiligheidstools, allemaal in één intuïtief platform. Plan, volg en rapporteer over al je apparatuur en je mensen met behulp van dit slimmere CMMS-geautomatiseerde informatiesysteem. PEMAC Assets is geïntegreerd met PEMAC Paperless en H and S-software, waardoor je onderhoudsstrategie wordt ondersteund en onderhoudsinformatie wordt geleverd. Meer informatie over PEMAC Assets
Lever verbeterde bedrijfsprestaties en een veiligere werkomgeving door alle voordelen van een onderhoudsbeheeroplossing te integreren met een uitgebreid pakket van gezondheids- en veiligheidstools,...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart.

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
CMMS voor het onderhoud van gebouwen dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix maakt gebruik van geïntegreerde, mobiele en AI-gestuurde tools om je te helpen bij het plannen, volgen en optimaliseren van onderhoud.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
De software voor gebouwonderhoud van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Jolt is een app voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 werknemers en helpt uurloonwerknemers en hun taken voor merken als Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas te beheren.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen. Realtime analyse en sms-meldinge...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen)
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen.
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Tradify biedt taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administrat...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Blijf op de hoogte en blijf in contact met ongeëvenaarde oplossingen van NETfacilities voor vastgoedbeheer en onderhoud voor gebouwen.
Verhoog de effectiviteit en betrouwbaarheid van je onderhoudsbeheerprocessen - voor zowel dienstverlenende bedrijven als voor het beheer van gebouwen - met de beheersoftware van NETfacilities voor werkorders, werklocaties, bedrijfsmiddelen en preventief onderhoud. Werk in realtime in één gecentraliseerd systeem samen met je technici, operationeel personeel en klanten voor het bijhouden van de arbeidsuren en materiaalgebruik, realtime werkaanvragen, gepland preventief onderhoud en speciale klussen, met optionele facturering om je locaties en werklocaties te beheren.
Verhoog de effectiviteit en betrouwbaarheid van je onderhoudsbeheerprocessen - voor zowel dienstverlenende bedrijven als voor het beheer van gebouwen - met de beheersoftware van NETfacilities voor...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Software voor buitendienstbeheer voor vaklieden
Powered Now is populaire software voor bedrijven met een buitendienst in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline.
Powered Now is populaire software voor bedrijven met een buitendienst in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
OMTRAK - ONDERHOUDSSOFTWARE VOOR GEBOUWEN Een eenvoudige manier om onderhoud te plannen en locatie-inspecties te beheren
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamen...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiede...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig.
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingsta...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
CleanMaint helpt interne teams om de agressievere vereisten voor sanitaire en veiligheidsfaciliteiten beter te beheren.
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaakvereisten beter te beheren en de veiligheid en ontsmetting van faciliteiten te garanderen. CleanMaint is gebaseerd op het bewezen CMMS-systeem van eMaint en kan: planningen en middelen beheren, werkorders in fysieke zones in kaart brengen, naleving in realtime volgen, inventaris van persoonlijke beschermingsmiddelen en schoonmaakmiddelen beheren en aangepaste, deelbare rapporten genereren.
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaak...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen,...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Infraspeak is the platform that brings connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation.
When it comes to building maintenance software, Infraspeak's your best bet. Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and intelligence to any building maintenance operation. Infraspeak allows you to build your own, custom, building maintenance solution capable of answering your own operational challenges. Talk to us and gain the intelligence you need to take your operations and buildings into the future.
When it comes to building maintenance software, Infraspeak's your best bet. Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Nederland Lokaal product
De EAM software van Ultimo voor optimale Building Maintenance. Houd uw gebouwen veilig en netjes en uw assets in uitstekende conditie.
Met Ultimo EAM software voor Building Maintenance zorgt u dat uw gebouwen netjes op orde en veilig zijn voor bezoekers en medewerkers. Ondersteun facility services en zorg voor adequaat onderhoud om uw gebouw en assets in uitstekend conditie te houden. Gebruik Self Service zodat bezoekers en medewerkers meldingen kunnen doorgeven. Met de app Ultimo Go zijn uw uitvoerende medewerkers in staat op efficiënte wijze werkzaamheden uit te voeren. Heldere dashboards zorgen dat u grip houdt op uw KPI’s.
Met Ultimo EAM software voor Building Maintenance zorgt u dat uw gebouwen netjes op orde en veilig zijn voor bezoekers en medewerkers. Ondersteun facility services en zorg voor adequaat onderhoud om...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Deze software helpt bij het stroomlijnen van processen in alle bedrijven/sectoren. Beheer: Werkorders, preventief/gepland onderhoud, activa
Krijg controle over je onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen. Deze software voor het onderhoud van gebouwen is een efficiënte manier om al je algemene en preventieve onderhoud van gebouwen en apparatuur te plannen. Deze krachtige software biedt je eenvoudig te gebruiken tools om faciliteiten en assets overal bij te houden en te beheren. Het installeren van software of kopen van hardware is niet nodig. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Vraag nu een gratis demo aan.
Krijg controle over je onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen. Deze software voor het onderhoud van gebouwen is een efficiënte manier om al je algemene en preventieve onderhoud van gebouwen en...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX.
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX. Het MEX-systeem maakt je leven gemakkelijker en zorgt ervoor dat je gebouwen op de hoogste kwaliteit worden onderhouden. De online oplossing werkt op alle apparaten, van mobiele telefoons tot computers en zelfs tablets, zodat MEX overal en altijd toegankelijk is. MEX stroomlijnt de communicatie tussen gebouwbeheerders, bewoners en aannemers door ze te integreren onder het ene platform via een eenvoudige en gebruikersvriendelijke interface.
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX. Het MEX-systeem maakt je leven gemakkelijker en zorgt ervoor dat je gebouwen op de hoogste kwaliteit worden onderhouden. De...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Snappii biedt 4000+ live zakelijke apps in 30 sectoren voor elk bedrijf. Ontvang de mobiele app voor je bedrijf in dagen, niet in maanden.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt vele mobiele apps voor onderhoud van gebouwen als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die je helpt bij het organiseren en beheren van je onderhoudsinspectie van het gebouw: inspecteer elektriciteit, verwarmingssystemen, neem foto's van gebouwen, inspecteer interieur/exterieur en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt vele mobiele apps voor onderhoud van gebouwen als een handige en gemakkelijk te gebruiken...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren....

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Mobile and web-based platform used to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment.
Teamwork-based platform that uses photos, videos, messages and traffic lights to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment. Used for Maintenance (reactive and planned), Cleaning and Sanitizing, Fire Safety Checks, Health & Safety Checks, Security Checks, Pest Control, Meter Readings, Inspections & Audits, Snag/Punch Lists, and much more. The Snapfix mobile app can also scan NFC tags, perfect for audit trails and accountability.
Teamwork-based platform that uses photos, videos, messages and traffic lights to capture, record, report and manage the operational needs of buildings, facilities and equipment. Used for Maintenance...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met de rijke hoeveelheid functies van MYBOS en intuïtieve maar toch aantrekkelijke UI.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig maar aantrekkelijk ontwerp en een rijke hoeveelheid functies die ongeëvenaard zijn met elk concurrerend systeem. Deze oplossing maakt het leven niet alleen makkelijker voor strata- en gebouwbeheerders, maar ook voor de bewoners, leveranciers en aannemers door ze op één platform te integreren.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur,...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Zeer eenvoudige faciliteitenbeheersoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt. Hier is een lijst van gratis functies: - ondersteuning - training - gebruikers van werkaanvragers - documentopslag (handleidingen, garanties, ontvangsten, inkooporders enz) - logo-branding van toepassing en rapporten - aangepaste rapportages - mobiel
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Tikkit is een gloednieuw en gebruiksvriendelijk systeem voor het beheren van problemen in gebouwen. Ga slimmer werken op mobiel, sms, web en e-mail.
Breng je gebouwonderhoud naar de 21e eeuw met Tikkit. Het stroomlijnt het beheer van werkorders op het web, op je smartphone en in je e-mailinbox. Leveranciers betrekken bij je werkorders is gemakkelijk, en rapportage- en meldingsfuncties zorgen ervoor dat je weet welk, hoe en of er onderhoud wordt uitgevoerd in je gebouw.
Breng je gebouwonderhoud naar de 21e eeuw met Tikkit. Het stroomlijnt het beheer van werkorders op het web, op je smartphone en in je e-mailinbox. Leveranciers betrekken bij je werkorders is...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde softwareoplossing voor de bouwsector met boekhouding, kostprijsberekening en servicebeheer.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens uit het veld in te voeren, papierkosten te verlagen, de communicatie te stroomlijnen en gps-kaarten te gebruiken voor een betere dispatch. De mobiele oplossing van VMS is geschikt voor alle tablets, inclusief iPad en Android-apparaten, en zal daarom zeer door je buitendienstmedewerkers worden gewaardeerd.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles,...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf voor gebouwonderhoud in staat om de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid te verbeteren. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het volgen van bedrijfsmiddelen tot het vastleggen van klantaanvragen, het plannen van preventief onderhoud tot het beheren van systeemonderhoud. De gebruiksvriendelijke mobiele app kan altijd en overal worden gebruikt, zodat je buitendienstmedewerkers op afstand op de hoogte kunnen blijven van taken. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen (geen kaartgegevens vereist).
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf voor gebouwonderhoud in staat om de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid te verbeteren. Joblogic verbindt je personeel en klanten met...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Met de software voor gebouwenonderhoud van BlueFolder voor locatiemanagers maximaliseer je de efficiëntie en reactietijden van je team.
Locatiemanagers, eigenaren van onroerend goed en onderhoudsteams konden met BlueFolder de vervelende communicatie over statuscontrole tot 80% verminderen, de responstijden verhogen en de efficiëntie maximaliseren. BlueFolder onderscheidt zich met functies zoals een krachtig klantenportaal, volgen van activa/apparatuur, klantmeldingen, robuust werkorderbeheer, planning/distributie en meer. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is.
Locatiemanagers, eigenaren van onroerend goed en onderhoudsteams konden met BlueFolder de vervelende communicatie over statuscontrole tot 80% verminderen, de responstijden verhogen en de efficiëntie...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Een locatiegebaseerd platform voor gebouwbeheer voor eigenaren en exploitanten. Beheer facilitaire middelen en houd tijd en materialen bij.
FinishLine software is een platform voor de levenscyclus van gebouwen dat facilitair beheer, inspecties, punchlists, inbedrijfstelling, garanties en werkorders verbetert. Een gebruiksvriendelijk platform voor eigenaren, gebouwbeheerders, appartementen, flatgebouwen, hotels, resorts en facilitair personeel. Doorlopend en preventief onderhoud. Tijd- en materiaalregistratie voor werkorders. Deel gegevens/rapporten snel met onderaannemers of anderen via app en e-mail. Bespaar tijd en geld door inzicht te krijgen in projectgegevens en trends.
FinishLine software is een platform voor de levenscyclus van gebouwen dat facilitair beheer, inspecties, punchlists, inbedrijfstelling, garanties en werkorders verbetert. Een gebruiksvriendelijk...

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren