160 resultaten
Waarom Capterra gratis is
CleanMaint helpt interne teams om de agressievere vereisten voor sanitaire en veiligheidsfaciliteiten beter te beheren. Meer informatie over CleanMaint
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaakvereisten beter te beheren en de veiligheid en ontsmetting van faciliteiten te garanderen. CleanMaint is gebaseerd op het bewezen CMMS-systeem van eMaint en kan: planningen en middelen beheren, werkorders in fysieke zones in kaart brengen, naleving in realtime volgen, inventaris van persoonlijke beschermingsmiddelen en schoonmaakmiddelen beheren en aangepaste, deelbare rapporten genereren. Meer informatie over CleanMaint
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaakv...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Innovatief FMIS met IoT. Geïntegreerde oplossingen voor facility-, vastgoed- & werkplekbeheer. Meer informatie over Spacewell
Software voor facilitair, vastgoed- en werkplekbeheer die end-to-end procesbesturing biedt door alle relevante activiteiten en touchpoints te integreren in één platform. Functies: -gebruikersmachtiging door middel van self-servicefunctionaliteit; -snelle activering & configureerbare werkstromen; -slimme diensten & realtimedata van het IoT; -mobiele apps met krachtige in-fieldmogelijkheden; -gestandaardiseerde ruimteanalyse & benchmarking; -juiste dimensionering van werkplekken & diensten. Meer informatie over Spacewell
Software voor facilitair, vastgoed- en werkplekbeheer die end-to-end procesbesturing biedt door alle relevante activiteiten en touchpoints te integreren in één platform. Functies: -gebruikersmachtiging...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepas...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Fiix is je snelste weg naar beter onderhoud. Meer informatie over Fiix
Fiix levert gebruiksvriendelijke, intelligente software voor onderhoudsbeheer waarmee bedrijven hun onderhoudsafdelingen kunnen organiseren en gegevens kunnen omzetten naar bruikbare inzichten. Het innovatieve cloudgebaseerde CMMS voor meerdere gebruikers mobiliseert het onderhoudspersoneel met een ongeëvenaarde mobiele ervaring en integreert naadloos met bedrijfssoftware, zodat het verbonden is met je gehele organisatie. Dit brengt een revolutie teweeg in de manier waarop duizenden bedrijven wereldwijd hun onderhoud plannen, organiseren en bijhouden. Meer informatie over Fiix
Fiix levert gebruiksvriendelijke, intelligente software voor onderhoudsbeheer waarmee bedrijven hun onderhoudsafdelingen kunnen organiseren en gegevens kunnen omzetten naar bruikbare inzichten. Het inn...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties. Meer informatie over ManWinWin
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie word...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het nr. 1 flexibele Enterprise Asset Management (EAM) Cloud platform voor alle soorten assets, schaalbaar en inzetbaar op elk device. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
Ultimo is hét flexibele EAM Cloud platform. De nummer 1 waarmee u grip krijgt op uw asset management, in staat bent de uptime te verhogen, de kosten te beheersen, de levensduur te verlengen, betrouwbare stuurinformatie in handen heeft, te voldoen aan wet- en regelgeving en waarmee u zorg kunt dragen voor een gezonde en veilige werkomgeving. En. Met een ongeëvenaarde en bewezen ROI. Hoeveel zekerheid wilt u hebben? Het gebruiksvriendelijke platform is inzetbaar op desktop, tablet én mobiel. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
Ultimo is hét flexibele EAM Cloud platform. De nummer 1 waarmee u grip krijgt op uw asset management, in staat bent de uptime te verhogen, de kosten te beheersen, de levensduur te verlengen, betrouwbar...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart....
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in bet...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende beho...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied v...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digital...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen.
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhouds...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun pro...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Facilitair beheer is niet langer een probleem.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het behee...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenw...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschieden...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren....
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging d...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop....
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Werkorderoplossing organiseert serviceaanvragen, plant terugkerende taken, houdt assets, tijd en materialen bij, biedt rapportages.
Hoogst beoordeelde, gebruiksvriendelijke, betaalbare en krachtige, webgebaseerde CMMS. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: Werkorders, PM's, assets, voorraad, werknemers, documentatie, planning en serviceverzoeken. Geen software om te installeren, geen hardware om te kopen, altijd en overal toegang tot eWorkOrders. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Ontdek waarom de software consequent goed gewaardeerd wordt. Vraag nu een gratis demo aan.
Hoogst beoordeelde, gebruiksvriendelijke, betaalbare en krachtige, webgebaseerde CMMS. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: We...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werko...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Infraspeak is a desktop and mobile management software for maintenance, facilities, and innovative teams.
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance and facilities management platform created to make your life easier, your operations much more efficient, and your business data-driven. Talk to our team of specialists and find out how to make the most out of Infraspeak!
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance an...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
MEX is een krachtige tool die is ontworpen om de productiviteit te verhogen, downtime te verminderen en iedereen op de hoogte te houden.
De onderhoudssoftware MEX is toonaangevend in de sector als het gaat om onderhoud. Ontworpen om de productiviteit te verhogen, downtime te verminderen en iedereen op de hoogte te houden. MEX is volledig web-based en werkt op alle apparaten, van telefoons tot computers en zelfs tablets, zodat het systeem overal en altijd toegankelijk is. MEX is een krachtige beheerstool die wordt gebruikt op alle gebieden van onderhoud, van rapportage, werkorders, het beheren van facturen, enz.
De onderhoudssoftware MEX is toonaangevend in de sector als het gaat om onderhoud. Ontworpen om de productiviteit te verhogen, downtime te verminderen en iedereen op de hoogte te houden. MEX is volledi...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met de rijke hoeveelheid functies van MYBOS en intuïtieve maar toch aantrekkelijke UI.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig maar aantrekkelijk ontwerp en een rijke hoeveelheid functies die ongeëvenaard zijn met elk concurrerend systeem. Deze oplossing maakt het leven niet alleen makkelijker voor strata- en gebouwbeheerders, maar ook voor de bewoners, leveranciers en aannemers door ze op één platform te integreren.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig m...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inv...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Zeer eenvoudige faciliteitenbeheersoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt. Hier is een lijst van gratis functies: - ondersteuning - training - gebruikers van werkaanvragers - documentopslag (handleidingen, garanties, ontvangsten, inkooporders enz) - logo-branding van toepassing en rapporten - aangepaste rapportages - mobiel
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het v...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde softwareoplossing voor de bouwsector met boekhouding, kostprijsberekening en servicebeheer.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens uit het veld in te voeren, papierkosten te verlagen, de communicatie te stroomlijnen en gps-kaarten te gebruiken voor een betere dispatch. De mobiele oplossing van VMS is geschikt voor alle tablets, inclusief iPad en Android-apparaten, en zal daarom zeer door je buitendienstmedewerkers worden gewaardeerd.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens u...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebouwen verbeteren de communicatie, stroomlijnen werkorders, vereenvoudigen de preventieve onderhoudsplanning en beheren leveranciers met Tikkit.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve onderhoudsplanning om tijd te besparen en de dienstverlening te verbeteren. De beoordelingen belichten andere redenen om Tikkit te waarderen.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simpl...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf in staat om de volgende stap te zetten naar een betere efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het registreren van offertes tot het accepteren van betalingen, het plannen van taken tot het beheren van bedrijfsmiddelen. Met de gebruiksvriendelijke mobiele app kunnen je veldmedewerkers taakinformatie registreren, nalevingsformulieren invullen, taken accepteren en meer. Probeer Joblogic vandaag nog uit met een gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf in staat om de volgende stap te zetten naar een betere efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid. Joblogic verbindt je personeel en klanten me...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de ...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Software voor het beheren van documentcontrole die documentroutering, revisiebeheer, escalatie, goedkeuring en levering biedt.
Software voor het beheren van documentcontrole die documentroutering, revisiebeheer, escalatie, goedkeuring en levering biedt.
Software voor het beheren van documentcontrole die documentroutering, revisiebeheer, escalatie, goedkeuring en levering biedt....
Software gebouwd voor serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie en facturering, onderscheidt BlueFolder zich met een krachtig klantenportaal, het volgen van activa/apparatuur en klantmeldingen. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Meer dan een CMMS: interactieve blauwdrukken met intuïtieve, mobiele WOM (Work Order Management) en aangepaste gegevensanalyse. Plus de belofte van gratis implementatie.
Dit platform is een interactief systeem voor blauwdrukbewerkingen met CMMS-capaciteit (Computerized Maintenance Management System). Het biedt volledig gebruiksklare implementatie en live training. De software is intuïtief en uiterst gebruiksvriendelijk. De interactieve blauwdrukken bevatten al je activagegevens en consolideren plattegronden en kritieke systemen, en ze zijn gekoppeld aan het platform voor werkorderbeheer en visuele gegevensanalyse. Diagnosticeer problemen snel, verhoog de responstijd voor noodsituaties en maximaliseer de efficiëntie van je facilitaire activiteiten.
Dit platform is een interactief systeem voor blauwdrukbewerkingen met CMMS-capaciteit (Computerized Maintenance Management System). Het biedt volledig gebruiksklare implementatie en live training. De s...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Easy to use mobile app for property managers, maintenance techs & service vendors to improve work order management on multifamily sites
Property managers print tons of paper work orders for resident service requests in multi-family apartment communities. ServusConnect is a low-cost per unit solution that: Quickly integrates with existing paper-based property management software, enabling paperless work order management; Engages residents with real-time status updates via texts, capturing resident feedback upon completion; Provides management with the missing real-time insight into maintenance operations; Saves time & money
Property managers print tons of paper work orders for resident service requests in multi-family apartment communities. ServusConnect is a low-cost per unit solution that: Quickly integrates with existi...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Op internet gebaseerde software voor werkorders en correctief, preventief, voorspellend en gepland onderhoud. Volledig configureerbaar.
Gebruiksvriendelijke, webgebaseerde omgeving voor correctief, preventief en gepland onderhoud. Beheer serviceverzoeken en werkorders. Verwerk activa en PM's. Ontvang meldingen en waarschuwingen over belangrijke datums en mijlpalen. Beheer onderhoudstechnici en hun opdrachten. Verwerk budgettering, facturering en inkooporders voor onderhoudsactiviteiten. Beheer het onderhoud van locaties op lange termijn. Ga goed om met leveranciers en dienstverleners. Beheer de inventaris van onderdelen en activa. Ondersteunt alle moderne mobiele apparaten.
Gebruiksvriendelijke, webgebaseerde omgeving voor correctief, preventief en gepland onderhoud. Beheer serviceverzoeken en werkorders. Verwerk activa en PM's. Ontvang meldingen en waarschuwingen over be...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Mobiele app die realtime zichtbaarheid in het veld biedt om de kwaliteit, kosten en teams voor servicebedrijven beter te beheren.
De software en mobiele app voor servicebedrijven van Pruvan bieden realtime zichtbaarheid in het veld om de kwaliteit, kosten en teams voor elk servicebedrijf beter te beheren. Bewijs dat een taak op de juiste manier en op tijd is uitgevoerd met gecertificeerde foto's, video's en mobiele formulieren van derde partijen en haal nieuwe opdrachten binnen. Waarom zou je duizenden dollars en talloze uren besteden aan een mobiele app wanneer je in plaats daarvan de expertise van Pruvan zou kunnen gebruiken? Gebruik de ultramoderne mobiele technologie om je servicebedrijf naar een hoger niveau te tillen.
De software en mobiele app voor servicebedrijven van Pruvan bieden realtime zichtbaarheid in het veld om de kwaliteit, kosten en teams voor elk servicebedrijf beter te beheren. Bewijs dat een taak op d...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Property Meld will automate the follow-up on your maintenance process including scheduling, reminding, verifying completion, and more.
Property Meld is the premier maintenance solution in property management. Our maintenance automation tool allows businesses to automatically schedule, track, and communicate all in one place. Meld allows companies to focus on growing and improving their business all while increasing efficiency, providing transparency, and documentation for every step of every work request.
Property Meld is the premier maintenance solution in property management. Our maintenance automation tool allows businesses to automatically schedule, track, and communicate all in one place. Meld all...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van g...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Governments, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground.
Governments, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track wo...
  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren