Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Onderhoudssoftware voor gebouwen

Onderhoudssoftware voor gebouwen beheert de bedrijfsactiviteiten van dienstverleners die het algemene onderhoud van faciliteiten verzorgen. Deze toepassingen helpen bij het beheren van afsprakenplanning, service-oproepgegevens, verzending- en communicatietools voor technici in het veld. Ze bieden functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, draadloze communicatie-integratie en tools voor het in kaart brengen van baanlocaties, en ze integreren ook traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer in één handige tool. Zie ook: facility management software, onderhoudsbeheer software, software voor smartphone en software voor buitendienstbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Onderhoudssoftware voor gebouwen met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

97 resultaten

Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix maakt gebruik van geïntegreerde, mobiele en AI-gestuurde tools om je te helpen bij het plannen, volgen en optimaliseren van onderhoud. Meer informatie over Fiix
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Maintenance Connection is een geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem voor meerdere locaties dat wordt gebruikt om storingen in bedrijfsmiddelen te voorkomen en uitvaltijd te verminderen. Meer informatie over Maintenance Connection
Maintenance Connection van Accruent is een wijdverbreide CMMS/EAM die onderhoudsteams helpt bij de overgang van reactief naar preventief onderhoud van bedrijfsmiddelen, het voorkomen van storingen in bedrijfsmiddelen, het verminderen van uitvaltijd en het stroomlijnen van activiteiten op meerdere locaties. Maintenance Connection is ontworpen om schaalbaar te zijn en biedt uitgebreide flexibiliteit en configureerbaarheid die zorgen voor diepgaande functionaliteit voor beheerders van gebouwonderhoud. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor het onderhoud van gebouwen voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenis en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
CMMS voor het onderhoud van gebouwen dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
De software voor gebouwonderhoud van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
eMaint CMMS helpt onderhoudsteams de efficiëntie te verbeteren en de onderhoudskosten te verlagen. Plan vandaag nog een gratis demo online in.
eMaint is een wereldwijde cloudgebaseerde CMMS-softwareoplossing van Fluke Reliability. Al meer dan 30 jaar vertrouwd met meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd en ondersteunt 26 talen. eMaint kan worden aangepast aan de unieke behoeften van klanten. Plan vandaag nog een gratis online demo en leer meer. Optimaliseer workflows, automatiseer PM's en zorg voor beschikbaarheid van reserveonderdelen voor aankomende werkorders. Genereer snel rapporten over naleving van de regelgeving en bekijk de status en achterstand van werkorders op één scherm. Mobiele app beschikbaar. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Tradify biedt taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor buitendienstbeheer voor vaklieden
Powered Now is populaire software voor bedrijven met een buitendienst in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Verzendbeheer
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer