439 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken. Meer informatie over Bloomfire
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Wereldwijd gewaardeerd als Knowledge Base-software. Vertrouwd en gebruikt door duizenden gebruikers van Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Meer informatie over Document360
Creëer, werk samen aan en publiceer een self-service kennisbank met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanceerde analytics, wees verzekerd van robuuste beveiliging en stem het af op je merkidentiteit. Meer informatie over Document360

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Het verbetert de communicatie en doorgrondt enorme hoeveelheden gegevens. Bovenal werkt het samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Creëer met Zoho Desk voor elk van je merken SEO-vriendelijke kennisbankartikelen in de cloud voor meerdere merken om de veelgestelde vragen van je klanten te beantwoorden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een cloudgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Maak kennisbankartikelen aan om de veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Zoho Desk kennisbanksoftware voor snellere antwoorden, minder tickets en meer tevreden klanten over meerdere kanalen en talen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
livepro is een uitstekend beoordeelde CX-oplossing voor kennisbeheer die medewerkers antwoorden in plaats van documenten biedt in elk vereist kanaal. Meer informatie over livepro
livepro is een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die speciaal is ontworpen voor de klantervaring. Het platform is perfect voor contactcenters en richt zich op het snel leveren van nauwkeurige antwoorden aan medewerkers zonder dat je naar documenten hoeft te zoeken. Dankzij krachtige functies als slim zoeken en eenvoudig te volgen procesbegeleiding kun je betere cx-scores verwachten, kortere trainingstijden, een lagere AHT (Average Hold Time) en een grotere betrokkenheid van het personeel, omdat agenten kennisdeskundigen worden voor meerdere afdelingen wanneer dat nodig is. Meer informatie over livepro

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio levert je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het product biedt je de tools om je ondersteuningscontent te creëren, leveren, meten en verbeteren. Dit betekent dat je klanten tevredener zijn en dat er minder ondersteuningswerklast is. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om retentie te verbeteren en klachten te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Versnel je IT-proces door een kennisbank voor je servicedesksoftware te gebruiken en te creëren. Meer informatie over Freshservice
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van dezelfde vragen. Stel je voor dat je de vraag "Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?" vijftig keer per dag moet beantwoorden; niet alleen maakt dit hun leven ongelooflijk eentonig, maar de eindgebruiker moet ook wachten op een antwoord op een probleem of vraag dat met de juiste handleiding in een oogwenk opgelost zou kunnen worden. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Eenvoudige en intuïtieve software voor kennisbeheer waarmee organisaties voor klantenservice productiever worden. Probeer SABIO gratis! Meer informatie over SABIO
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig uitgeruste oplossing met CRM en ticketing-app-integraties en een API. Ontdek de kracht van eenvoud. Meer informatie over SABIO

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
De kennisbank van Freshdesk helpt klanten om zelf antwoorden te vinden en stelt agenten in staat om meer vragen van klanten efficiënt af te handelen. Een aantal van de belangrijkste capaciteiten omvatten het maken van inhoud in meerdere talen, het beheren van inhoud in bulk om tijd te besparen, het gebruik van filters om aan specifieke inhoud te werken en het opzetten van een solide goedkeuringsproces. Je kunt ook de door AI aangedreven bots gebruiken om klanten te helpen relevante antwoorden te vinden terwijl ze betrokken blijven. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Confluence maakt informatie toegankelijk voor je hele organisatie. Gebruik het om alle belangrijke gegevens en updates vast te leggen en te bewaren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruimte voor je werk, je team of multifunctionele projecten zodat alle informatie eenvoudig te vinden is. De krachtige zoekmachine en paginabomen van Confluence zorgen ervoor dat je altijd de juiste content kunt vinden wanneer je dit nodig hebt. Met de juiste kennis binnen handbereik kun je samenwerken en werk creëren, herzien en afronden, allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met PICC verandert de kennis van het bedrijf in een concurrentievoordeel. Geschikt voor middelgrote tot grote bedrijven. Meer informatie over PICC Software
PICC is een platform voor collectieve intelligentie dat de kennis van bedrijven omzet in een concurrentievoordeel. Het verhoogt de productiviteit van werknemers en faciliteert systematische innovatie. Stilzwijgende en expliciete (uit documenten) kennis wordt in kaart gebracht om continue verbetering te vereenvoudigen. Verbinding met IoT-apparaten en -systemen maakt voorspellend en voorschrijvend onderhoud mogelijk. Analyse van hoofdoorzaken en procedurebeheer vereenvoudigen de buitendienst en klantenondersteuning. Meer informatie over PICC Software

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is een compleet kennisbeheersysteem dat een volledig uitgeruste kennisbank voor klanten levert. Met de klantenkennisbank kunnen klanten snel antwoorden vinden zonder tickets in te dienen. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Notion is kennisbeheersoftware die je wiki, notities en projecten in één tool aan elkaar koppelt. Meer informatie over Notion
Notion is kennisbeheersoftware die je wiki, notities en projecten in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Je enige bron van waarheid voor de openbare feiten over je bedrijf. Meer informatie over Yext
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw gecentraliseerde hub waar je alle feiten kunt beheren die consumenten zoeken over je mensen, plaatsen en producten - van locaties, vakantie-uren en promoties in de winkel tot parkeeringangen en professionele referenties. Meer informatie over Yext

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Tribe is een gratis en cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die je helpt om gebruik te maken van crowd-sourced content en de bijdrage van je medewerkers. Meer informatie over Tribe
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale contactpunten toe en bouw binnen een paar dagen kennis-delende community's op. Bespaar middelen, verminder tickets en schaal de ondersteuning door self-service mogelijk te maken. Organiseer verschillende soorten content door onderwerpen en groepen (openbaar, privé en geheim) te creëren voor een efficiënte ontdekking van content. Genereer inzichten uit de openhartige gesprekken tussen klanten. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door 's werelds topmerken. Meer informatie over Vanilla
Vanilla Forums is een uitstekend beoordeelde community-aangedreven Knowledge Base-oplossing. Bij dit platform kun je je zelfbedieningsondersteuningsportaal opladen met een kennisbank die met één muisklik de allerbeste content van de ondersteuningscommunity samenstelt. Krijg naast de KB kritische feedback via een online communityplatform met de Ideation en QenA add-ons. Meer informatie over Vanilla

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. Nalevingsversiebeheer, workflow, web, klaar voor desktop en mobiel. Gratis API Meer informatie over FileHold
Naleving is gebaseerd op de FileHold-software voor documentbeheer voor meer dan 20 gebruikers. FileHold kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen. Geïnstalleerd op locatie of in de cloud, klaar voor desktop en mobiel. Geautomatiseerde processen voor documentworkflow en -goedkeuring. Integratie met MS Office, versiebeheer, veilige gebruikersgroepen, krachtige zoekfunctie, scannen van documenten met OCR. Gratis gedocumenteerde API, optionele AD-integratie, SharePoint, geschikt voor elektronische ondertekening en tweevoudige verificatie. Meer informatie over FileHold

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële kennisbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo
Bouw een intelligent kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere systemen. Met een flexibel metadatamodel, intuïtieve zoekmogelijkheden, native workflows, connectoren en analyses, is het Nuxeo Platform ideaal voor complexe kennisbeheertoepassingen. Meer informatie over Nuxeo

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het toonaangevende alles-in-één platform voor kennisbeheer en intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Het alles-in-één platform voor kennis en samenwerking op intranet, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met de G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie! Meer informatie over Happeo

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Nederland Lokaal product
Verbeter de first-time-right in de productie- en buitendiensttechniek met digitale werkinstructies, checklists en SOP's. Meer informatie over SwipeGuide
Bevorder uitmuntendheid van het personeel door middel van digitaal standaardwerk. Met het SwipeGuide-platform en de apps kunnen fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken de operationele kennis en prestaties van sites, lijnen en teams verbeteren. Klanten, waaronder Heineken, PepsiCo, Orkla en Coca-Cola, verbeteren de First-Time-Right (+26%) en het kennisbehoud verbetert met 25%. Digitaal standaardwerk stimuleert operationele uitmuntendheid. SwipeGuide levert het op een logische manier. Meer informatie over SwipeGuide

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met BoostHQ kunnen bedrijven moeiteloos hun content, kennis en best practices delen en indexeren, zodat ze op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Meer informatie over BoostHQ
BoostHQ is een toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onderweg gemakkelijk toegang hebben tot het platform en eraan kunnen bijdragen. BoostHQ kan worden geïntegreerd met de bedrijfstools en ondersteunt de bestandsindelingen die je al gebruikt (documenten, tools voor cloudopslag, online artikelen, video's en weblinks). Plan een demo om te zien wat BoostHQ voor jouw team kan doen. Meer informatie over BoostHQ

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Nederland Lokaal product
Het online kennisbankplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
Het opbouwen en onderhouden van een kennisbank kan lastig zijn. Het inSided self-serviceplatform wil dat proces een beetje eenvoudiger maken. Dit community-gestuurde kennisbankplatform combineert community- en bedrijfscontent om ervoor te zorgen dat je altijd het hele spectrum van vragen van je klanten bestrijkt. Gebruik de in-product ondersteuningswidgets om die kennis beschikbaar te maken via al je kanalen, en onderbreek nooit meer de gebruikerservaring van mensen die met je platform communiceren. Ontworpen voor klantensucces en ondersteuning. Meer informatie over inSided

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Onna centraliseert en indexeert al je bedrijfskennis in toepassingen voor superieur beheer, zoeken, delen en samenwerken. Meer informatie over Onna
Onna maakt het gemakkelijk om al je bedrijfskennis uit verschillende toepassingen te centraliseren en te indexeren voor superieur zoeken, delen en samenwerken. Krijg grip op je gegevens met verbeterde machine learning-technologieën voor snellere gegevensclassificatie, kennisbeheer en voorspellend zoeken. Meer informatie over Onna

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
LinkFacts, als online platform voor concept- en mindmapping, biedt zowel een tool als een platform voor individuen, teams en gemeenschappen. Meer informatie over LinkFacts
LinkFacts is een visuele gedachten-assistent die een nieuwe dimensie introduceert van concept- en mindmapping. Gebruikers kunnen mindmaps en conceptmaps maken en met anderen delen en samenwerken rond visuele verzamelingen van informatie en kennis. Grafieken kunnen ideeën, documenten en links naar webbronnen bevatten. Bovendien omvatten de functies van LinkFacts visuele grafieken, "search and dive", aanpasbare grafieken, filters en lagen en het delen van grafieken. Meer informatie over LinkFacts

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Software voor collectiebeheer waarmee je je collecties kunt beheren, bewaren, exposeren, delen en digitaliseren. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook bent, via een browser. Catalogiseer, beheer en organiseer uw collectie volgens industriestandaarden, publiceer uw collecties online en importeer, exporteer en rapporteer eenvoudig uw collectiegegevens. Meer informatie over Axiell Collections

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Door AI aangedreven, alles-in-één inzichtenplatform voor teams voor marktonderzoek, inhoudmarketing en verkoopbevordering. Meer informatie over Cronycle
Elke dag brengt Cronycle nieuwe ontwikkelingen en opkomende trends van topexperts uit meer dan 80.000 onderwerpen aan het licht en levert het je de meest vertrouwde, relevante inzichten waarvan je op de hoogte moet zijn. Blijf de markt voor en ontdek, verzamel en deel inzichten efficiënter met je doelgroepen en belanghebbenden. Cronycle kan je team helpen: * de ruis te dempen; * blinde vlekken te elimineren; * zich te richten op de meest vertrouwde, relevante inhoud die je moet weten; * teams en doelgroepen op de hoogte te houden. Meer informatie over Cronycle

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
BEATFlow is een eenvoudig te leren en aanpasbaar workflowbeheersysteem. Het biedt een snel en duidelijk beeld van de lopende activiteiten. Meer informatie over BEATFlow
BEATFlow is een eenvoudig te leren en aanpasbaar workflowbeheersysteem. Het biedt een snel en duidelijk overzicht van de lopende activiteiten binnen het project, gepland aankomend werk en uitgebreide rapporten over de opdracht. BEATFlow is op maat gemaakt voor de financiële dienstverleningssector met meerdere gekoppelde automatiseringstools voor investeringsbankiers, vermogensbeheerders, hedgefondsen, private equity-bedrijven, adviesbureaus, banken en meer. Meer informatie over BEATFlow

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Pobuca Knowledge analyseert gesprekken van alle klantcontactpunten om inzichten te genereren voor je klantenservicemedewerkers en je bot op te leiden. Meer informatie over Pobuca Knowledge
Pobuca Knowledge is een op AI gebaseerde oplossing die gesprekken van alle klantcontactpunten analyseert, vragen en antwoorden voor je kennisbank extraheert, de prestaties van klantenservicemedewerkers beoordeelt en je servicebots opleidt. Bouw een kennisbank op vanuit bestaande klantdialogen in natuurlijke taal die automatisch vraag- en antwoordartikelen worden en waardevolle inzichten genereren. Meer informatie over Pobuca Knowledge

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Een bekroond LMS voor bedrijven die voor elk doeleinde online cursussen willen ontwikkelen in slechts een paar klikken, zelfs zonder ervaring.
Een bekroond, ideaal LMS-systeem voor boeiende online trainingen. Creëer met een paar klikken cursussen op een platform dat geschikt is voor zowel ervaren als onervaren en beginnende trainers. Combineert ondersteuning voor meerdere bestandstypen en multimedia (o.a. presentaties, video's, iFrame, SCORM) met eenvoud en een ondersteuningsteam dat altijd klaar staat. Wees de drijfveer achter de capaciteiten van je team. Meer informatie over TalentLMS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Begin je gratis volledig risicovrije proefversie van dit bekroonde kennisbeheersysteem, dat wordt vertrouwd door miljoenen gebruikers.
SAP Litmos maakt kennisbeheer eenvoudig en flexibel. Dit cloudgebaseerde platform voor continu leren is ontworpen met de gebruikerservaring in gedachten. Via dit platform kan content op elk apparaat worden gebruikt en binnen de toepassingen die gebruikers al benutten, voor een daadwerkelijk ingebedde leerervaring. Miljoenen gebruikers in 20 sectoren en meer dan 130 landen gebruiken SAP Litmos om beter te leren. Meer informatie over SAP Litmos

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd. Meer informatie over Trainual

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement. Meer informatie over KnowledgeOwl

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en 24/7 self-service klantenondersteuning.
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer

Kopersgids voor Knowledge management tools

Wat is kennismanagement software?

Kennismanagement software is een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats voor digitale documenten, zoals PDF, docs, spreadsheets, presentaties, audio en video. Het stelt gebruikers in staat om zakelijke informatie, strategieën en ideeën vast te leggen, te bewaren, te organiseren en te delen. Het biedt een self-serviceportal voor het intern en extern delen van informatie met klanten of opdrachtgevers.

Organisaties kunnen de software gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals training, het aanleren van best practices voor processen en projecten en het opstellen van FAQ's.

Wat zijn de voordelen van kennismanagement software?

Kennismanagement software stelt organisaties in staat om de kennis die medewerkers met tijd en ervaring hebben opgedaan te behouden en te delen met anderen. Hieronder volgt een lijst van de voordelen van het gebruik van deze software:

  • Verbeteren van training van werknemers: de oplossing helpt bedrijven bij het documenteren van informatie, zoals sectorkennis, vaardigheden van werknemers en best practices. Het opslaan van deze gegevens op een self-serviceportal maakt het gemakkelijk voor werknemers om te leren van collega's en sectorleiders. De tool kan ook snel nieuwe medewerkers onboarden, omdat zij dan over alle trainingsmiddelen beschikken.
  • Versnellen van de toegang tot informatie: de uitgebreide kennisbank maakt het medewerkers gemakkelijk om snel een antwoord te vinden op hun vragen. De database kan ook gedeeld worden met klanten en opdrachtgevers in de vorm van een FAQ-portaal. De software zorgt ervoor dat de antwoorden consistent en accuraat zijn en dat de reactietijd kort is.
  • Efficiëntere probleemoplossing: de software maakt het mogelijk om trends in de problemen/vragen van klanten en medewerkers te volgen en te monitoren. Deze trends kunnen helpen problemen te elimineren, waardoor er uiteindelijk op de lange termijn tijd en geld wordt bespaard.

Welke algemene functies heeft kennismanagement software?

  • Kennisbasisbeheer: het aanmaken en opslaan van documenten in een gecentraliseerde database die werkt als een georganiseerde opslagplaats voor het ophalen van kennis.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar specifieke trefwoorden in hele documenten, niet alleen in beperkte delen.
  • Toegangscontroles: het definiëren van toegangsniveaus voor verschillende bestanden en mappen. Wijs verschillende machtigingen toe aan gebruikers binnen de organisatie.
  • Catalogiseren: het indelen van documenten op basis van vergelijkbare tags en trefwoorden.
  • Samenwerking: het samenwerken aan projecten door realtime informatie te delen met collega's.
  • Contentbeheer: het creëren, leveren en beheren van informatie in meerdere formaten, binnen een collaboratieve omgeving.
  • Discussieborden: het stellen van vragen en delen van ideeën via online forums of groepen.
  • Self-serviceportal: het verkrijgen van toegang tot de kennisbank, discussieborden en ondersteunende tools, zoals een berichtendienst en een tickettracker, op één enkel platform.
  • Tekstbewerking: het in staat stellen van gebruikers om teksten te bewerken vanuit de toepassing via een ingebouwde editor.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van kennismanagement software?

  • Bedrijfsdoelstellingen op elkaar afstemmen: elke leverancier biedt verschillende functies voor verschillende zakelijke behoeften. Sommige oplossingen zijn ontworpen als helpdesk voor de klant, terwijl andere zijn ontworpen als hulpmiddel voor samenwerking bij het beheren van ideeën en projecten. Maak alvorens een oplossing aan te schaffen een lijst van de zakelijke behoeften en stem deze af op de functies van de software. Maak ook een roadmap om de software te integreren in de processen en informatiesystemen.
  • Het waarborgen van gegevensbeveiliging en privacy: dit is van vitaal belang, dus controleer waar de gegevens worden gehost en welke veiligheidsmaatregelen nodig zijn om ze te beschermen. Er kan ook voor gekozen worden om in de cloud te implementeren (waar de gegevens worden gehost op servers van derden/leveranciers) of on-premises (gehost op eigen servers). Bekijk de maatregelen voor beide opties en beoordeel welke optie bij het bedrijf past. Controleer ook of de beveiligingsleverancier voldoet aan de eisen van de certificering.
  • Beoordelen van de totale softwarekosten: de prijs van de software varieert van gratis tot een paar honderd dollar. Om te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor of te weinig gebruik wordt gemaakt van de software, moet ervoor gezorgd worden dat het gekozen tariefplan alle functies bevat om aan de basisbehoeften te voldoen. Het is mogelijk dat sommige van de geavanceerde functies of de volledige suite niet nodig zijn, waardoor de softwarekosten lager uitvallen. Maak ook gebruik van de gratis proefversies en demo's om de oplossingen die op de shortlist staan beter te kunnen beoordelen.
  • Gebruik van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) vergroten om informatie te filteren: aanbieders van kennismanagement software maken gebruik van AI om content per categorie te autotaggen, waardoor het indexeren van de zoekresultaten efficiënter wordt. Ze gebruiken ook AI om automatisch content aan te bevelen wanneer gebruikers vragen in de ingebouwde zoekbalk, live chat of e-mail typen. Dit helpt ze om op het juiste moment relevante informatie te ontdekken.
  • Compatibiliteit met mobiele apparaten: zestig procent van de werknemers gebruikt mobiele apps voor werkgerelateerde taken en 71 procent besteedt meer dan twee uur per week aan het raadplegen van bedrijfsinformatie op mobiele telefoons. Op basis van deze trend bieden leveranciers van knowledge management software mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten aan, om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot informatie op smartphones zonder daarbij compromissen te hoeven sluiten.