Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Knowledge management tools

Knowledge management tools bieden manieren om het nut van intellectueel kapitaal en immateriële activa te optimaliseren. Dat wordt gedaan door institutionele kennis in een meetbaar formaat vast te leggen, te behouden en te ordenen. Met kennismanagement systemen kunnen succesvolle strategieën worden overgedragen en gekopieerd binnen een organisatie. De implementatie kan intern gericht zijn op sneller leren, het creëren van nieuwe kennis en innovatie of extern gericht zijn, waardoor een zelfsturend servicetraject voor klanten ontstaat. Gebruik Capterra om de juiste knowledge management software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: BI-tools en DMS-systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Knowledge management tools met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

171 resultaten

Confluence maakt informatie toegankelijk voor je hele organisatie. Gebruik het om alle belangrijke gegevens en updates vast te leggen en te bewaren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruimte voor je werk, je team of multifunctionele projecten zodat alle informatie eenvoudig te vinden is. De krachtige zoekmachine en paginabomen van Confluence zorgen ervoor dat je altijd de juiste content kunt vinden wanneer je dit nodig hebt. Met de juiste kennis binnen handbereik kun je samenwerken en werk creëren, herzien en afronden, allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen. Meer informatie over Helpjuice
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Meer informatie over Helpjuice

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Wereldwijd gewaardeerd als Knowledge Base-software. Vertrouwd en gebruikt door duizenden gebruikers van Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Meer informatie over Document360
Creëer, werk samen aan en publiceer een self-service kennisbank met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanceerde analytics, wees verzekerd van robuuste beveiliging en stem het af op je merkidentiteit. Meer informatie over Document360

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Guru is een oplossing voor kennisbeheer die teams de kennis geeft die ze nodig hebben om hun werk te doen, waar en wanneer ze die nodig hebben. Meer informatie over Guru
Guru is een oplossing voor kennisbeheer die teams de kennis geeft die ze nodig hebben om hun werk te doen, waar en wanneer ze die nodig hebben. Door middel van integraties met Google Chrome, Slack en meer brengt Guru kennisbeheer rechtstreeks naar werkstromen, waardoor het wisselen van context en de afleidingen die voorheen nodig waren om belangrijke kennis te lokaliseren, worden geëlimineerd. Guru maakt het gemakkelijk voor experts om informatie te documenteren en democratiseren, waardoor "schoudertikken" afnemen en je hele team gefocust en productief blijft. Meer informatie over Guru

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is een compleet kennisbeheersysteem dat een volledig uitgeruste kennisbank voor klanten levert. Met de klantenkennisbank kunnen klanten snel antwoorden vinden zonder tickets in te dienen. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin vandaag nog met je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over Universal Knowledge
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over Universal Knowledge

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Software voor collectiebeheer waarmee je je collecties kunt beheren, bewaren, exposeren, delen en digitaliseren. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook bent, via een browser. Catalogiseer, beheer en organiseer uw collectie volgens industriestandaarden, publiceer uw collecties online en importeer, exporteer en rapporteer eenvoudig uw collectiegegevens. Meer informatie over Axiell Collections

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Versnel je IT-proces door een kennisbank voor je servicedesksoftware te gebruiken en te creëren. Meer informatie over Freshservice
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van dezelfde vragen. Stel je voor dat je de vraag "Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?" vijftig keer per dag moet beantwoorden; niet alleen maakt dit hun leven ongelooflijk eentonig, maar de eindgebruiker moet ook wachten op een antwoord op een probleem of vraag dat met de juiste handleiding in een oogwenk opgelost zou kunnen worden. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Met BoostHQ kunnen bedrijven moeiteloos hun content, kennis en best practices delen en indexeren, zodat ze op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Meer informatie over BoostHQ
BoostHQ is een toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onderweg gemakkelijk toegang hebben tot het platform en eraan kunnen bijdragen. BoostHQ kan worden geïntegreerd met de bedrijfstools en ondersteunt de bestandsindelingen die je al gebruikt (documenten, tools voor cloudopslag, online artikelen, video's en weblinks). Plan een demo om te zien wat BoostHQ voor jouw team kan doen. Meer informatie over BoostHQ

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Stack Overflow voor teams is een kennisbeheerplatform dat al je teaminformatie up-to-date, privé en veilig houdt. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers. Meer informatie over Stack Overflow for Teams

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Zoho Desk is een klantenservice software waarmee u een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank kunt creëren. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een web-based klantenservice software. Het helpt u een kennisbank van informatieve artikelen en FAQ's op uw website en app te embedden voor snellere antwoorden en minder klachtentickets. Met Zoho Desk kunt u voor elk van uw merken een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank creëren. Dit bespaart uw team werk aan het beantwoorden van eenvoudige vragen, en laat meer tijd over om klanten met lastige problemen te helpen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Nederland Lokaal product
Verbeter de first-time-right in de productie- en buitendiensttechniek met digitale werkinstructies, checklists en SOP's. Meer informatie over SwipeGuide
Bevorder uitmuntendheid van het personeel door middel van digitaal standaardwerk. Met het SwipeGuide-platform en de apps kunnen fabrikanten van voedingsmiddelen en dranken de operationele kennis en prestaties van sites, lijnen en teams verbeteren. Klanten, waaronder Heineken, PepsiCo, Orkla en Coca-Cola, verbeteren de First-Time-Right (+26%) en het kennisbehoud verbetert met 25%. Digitaal standaardwerk stimuleert operationele uitmuntendheid. SwipeGuide levert het op een logische manier. Meer informatie over SwipeGuide

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Aha! is populaire roadmapsoftware – vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven. Meer informatie over Aha!
Aha! Roadmaps is het complete productbeheerpakket om strategie te bepalen, ideeën vast te leggen, functies te scoren, en visuele plannen te delen. Het bevat Aha! Ideas Essentials voor crowdsourcing en feedback. Als je op zoek bent naar een complete oplossing voor ideeënbeheer, kies dan voor Aha! Ideas om feedback te centraliseren, aanvragen te prioriteren en live empathiesessies te houden. Kom meer te weten en begin met een gratis proefversie van 30 dagen van Aha! Roadmaps of Aha! Ideas op de website. Meer informatie over Aha!

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Het product is een webgebaseerd documentatieplatform waarmee bedrijven uitstekende productdocumentatie kunnen creëren, onderhouden en publiceren. Meer informatie over Docsie
Het platform helpt je te analyseren hoe je klanten met je documentatie omgaan en geeft je inzicht in hoe je je documenten kunt verbeteren. Je kunt Docsie gebruiken om: - productdocumentatie te organiseren voor meerdere interne en externe producten; - snel relevante productdocumentatie te vinden; - versies te beheren; - alle documenten naar andere talen te vertalen; - bruikbare feedback over klantgerichte documenten te verzamelen; - de documenten rechtstreeks op de website te publiceren met een coderegel; - trainingshandleidingen. Meer informatie over Docsie

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Tribe is een gratis en cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die je helpt om gebruik te maken van crowd-sourced content en de bijdrage van je medewerkers. Meer informatie over Bettermode
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale contactpunten toe en bouw binnen een paar dagen kennis-delende community's op. Bespaar middelen, verminder tickets en schaal de ondersteuning door self-service mogelijk te maken. Organiseer verschillende soorten content door onderwerpen en groepen (openbaar, privé en geheim) te creëren voor een efficiënte ontdekking van content. Genereer inzichten uit de openhartige gesprekken tussen klanten. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
LinkFacts, als online platform voor concept- en mindmapping, biedt zowel een tool als een platform voor individuen, teams en gemeenschappen. Meer informatie over LinkFacts
LinkFacts is een visuele gedachten-assistent die een nieuwe dimensie introduceert van concept- en mindmapping. Gebruikers kunnen mindmaps en conceptmaps maken en met anderen delen en samenwerken rond visuele verzamelingen van informatie en kennis. Grafieken kunnen ideeën, documenten en links naar webbronnen bevatten. Bovendien omvatten de functies van LinkFacts visuele grafieken, "search and dive", aanpasbare grafieken, filters en lagen en het delen van grafieken. Meer informatie over LinkFacts

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
De Customer Service Suite van Freshwork - een AI-first, omnichannel-oplossing die gespreksondersteuning en ticketingmogelijkheden combineert. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Stap in de toekomst van de klantenservice met het Customer Service Suite van Freshwork, een AI-first, alles-in-één-oplossing. De Customer Service Suite biedt een naadloze ervaring op verschillende kanalen, van geautomatiseerde self-service tot gespreksondersteuning door medewerkers, plus geavanceerd ticketingbeheer voor problemen die samenwerking tussen teams vereisen. Het klantenservicepakket biedt ook bruikbare inzichten voor leiders. De Customer Service Suite van Freshwork bouwt voort op de bewezen staat van dienst met omnichannel-ondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheersoftware.
Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheersoftware. Op die manier gaat belangrijk materiaal nooit verloren wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen, en zijn je teamrichtlijnen en ondersteuningsdocumenten altijd up-to-date. Vervolgens kun je moeiteloos door je kennisbank navigeren met aangepaste statussen, hashtags en filters om binnen enkele seconden precies te vinden wat je nodig hebt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties.
Zendesk biedt een slimme kennisbank voor zelfbediening die naadloos integreert in de helpdesk software. Het kan intern worden gebruikt voor snelle oplossingen en extern door klanten om hun eigen problemen op te lossen. Bedrijven die de kennisbank van Zendesk gebruiken, kunnen de efficiëntie van agenten verbeteren en de ondersteuningskosten met 50% verlagen. Deze toonaangevende oplossing voor klantenondersteuning is eenvoudig te implementeren, maar flexibel genoeg om aan te passen aan uw behoeften. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
De kennisbank van Freshdesk helpt klanten om zelf antwoorden te vinden en stelt agenten in staat om meer vragen van klanten efficiënt af te handelen. Een aantal van de belangrijkste capaciteiten omvatten het maken van inhoud in meerdere talen, het beheren van inhoud in bulk om tijd te besparen, het gebruik van filters om aan specifieke inhoud te werken en het opzetten van een solide goedkeuringsproces. Je kunt ook de door AI aangedreven bots gebruiken om klanten te helpen relevante antwoorden te vinden terwijl ze betrokken blijven. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Notion is kennisbeheersoftware die je wiki, notities en projecten in één tool aan elkaar koppelt.
Notion is kennisbeheersoftware die je wiki, notities en projecten in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Een bekroond LMS voor bedrijven die voor elk doeleinde online cursussen willen ontwikkelen in slechts een paar klikken, zelfs zonder ervaring.
Een bekroond, ideaal LMS-systeem voor boeiende online trainingen. Creëer met een paar klikken cursussen op een platform dat geschikt is voor zowel ervaren als onervaren en beginnende trainers. Combineert ondersteuning voor meerdere bestandstypen en multimedia (o.a. presentaties, video's, iFrame, SCORM) met eenvoud en een ondersteuningsteam dat altijd klaar staat. Wees de drijfveer achter de capaciteiten van je team. Meer informatie over TalentLMS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd. Meer informatie over Trainual

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste KB- en CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Bedrijfsprocessen zijn moeilijk te volgen als kennisbankartikelen. Een stroomdiagramweergave van een bedrijfsproces mist vaak de details die nodig zijn bij elke stap. Met Yonyx kunnen je materiedeskundigen beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen maken die gebruikers interactief kunnen doorlopen - zij het voor probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of voor self-service door klanten. Yonyx integreert met de meeste KB- en CRM-platforms. Yonyx biedt ook analytics terwijl gebruikers verschillende paden volgen door dergelijke handleidingen. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement. Meer informatie over KnowledgeOwl

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en 24/7 self-service klantenondersteuning.
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Discussies/forums
  • Zelfserviceportal
  • Contentbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tekstbewerking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer

Kopersgids voor Knowledge management tools

Wat is kennismanagement software?

Kennismanagement software is een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats voor digitale documenten, zoals PDF, docs, spreadsheets, presentaties, audio en video. Het stelt gebruikers in staat om zakelijke informatie, strategieën en ideeën vast te leggen, te bewaren, te organiseren en te delen. Het biedt een self-serviceportal voor het intern en extern delen van informatie met klanten of opdrachtgevers.

Organisaties kunnen de software gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals training, het aanleren van best practices voor processen en projecten en het opstellen van FAQ's.

Wat zijn de voordelen van kennismanagement software?

Kennismanagement software stelt organisaties in staat om de kennis die medewerkers met tijd en ervaring hebben opgedaan te behouden en te delen met anderen. Hieronder volgt een lijst van de voordelen van het gebruik van deze software:

  • Verbeteren van training van werknemers: de oplossing helpt bedrijven bij het documenteren van informatie, zoals sectorkennis, vaardigheden van werknemers en best practices. Het opslaan van deze gegevens op een self-serviceportal maakt het gemakkelijk voor werknemers om te leren van collega's en sectorleiders. De tool kan ook snel nieuwe medewerkers onboarden, omdat zij dan over alle trainingsmiddelen beschikken.
  • Versnellen van de toegang tot informatie: de uitgebreide kennisbank maakt het medewerkers gemakkelijk om snel een antwoord te vinden op hun vragen. De database kan ook gedeeld worden met klanten en opdrachtgevers in de vorm van een FAQ-portaal. De software zorgt ervoor dat de antwoorden consistent en accuraat zijn en dat de reactietijd kort is.
  • Efficiëntere probleemoplossing: de software maakt het mogelijk om trends in de problemen/vragen van klanten en medewerkers te volgen en te monitoren. Deze trends kunnen helpen problemen te elimineren, waardoor er uiteindelijk op de lange termijn tijd en geld wordt bespaard.

Welke algemene functies heeft kennismanagement software?

  • Kennisbasisbeheer: het aanmaken en opslaan van documenten in een gecentraliseerde database die werkt als een georganiseerde opslagplaats voor het ophalen van kennis.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar specifieke trefwoorden in hele documenten, niet alleen in beperkte delen.
  • Toegangscontroles: het definiëren van toegangsniveaus voor verschillende bestanden en mappen. Wijs verschillende machtigingen toe aan gebruikers binnen de organisatie.
  • Catalogiseren: het indelen van documenten op basis van vergelijkbare tags en trefwoorden.
  • Samenwerking: het samenwerken aan projecten door realtime informatie te delen met collega's.
  • Contentbeheer: het creëren, leveren en beheren van informatie in meerdere formaten, binnen een collaboratieve omgeving.
  • Discussieborden: het stellen van vragen en delen van ideeën via online forums of groepen.
  • Self-serviceportal: het verkrijgen van toegang tot de kennisbank, discussieborden en ondersteunende tools, zoals een berichtendienst en een tickettracker, op één enkel platform.
  • Tekstbewerking: het in staat stellen van gebruikers om teksten te bewerken vanuit de toepassing via een ingebouwde editor.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van kennismanagement software?

  • Bedrijfsdoelstellingen op elkaar afstemmen: elke leverancier biedt verschillende functies voor verschillende zakelijke behoeften. Sommige oplossingen zijn ontworpen als helpdesk voor de klant, terwijl andere zijn ontworpen als hulpmiddel voor samenwerking bij het beheren van ideeën en projecten. Maak alvorens een oplossing aan te schaffen een lijst van de zakelijke behoeften en stem deze af op de functies van de software. Maak ook een roadmap om de software te integreren in de processen en informatiesystemen.
  • Het waarborgen van gegevensbeveiliging en privacy: dit is van vitaal belang, dus controleer waar de gegevens worden gehost en welke veiligheidsmaatregelen nodig zijn om ze te beschermen. Er kan ook voor gekozen worden om in de cloud te implementeren (waar de gegevens worden gehost op servers van derden/leveranciers) of on-premises (gehost op eigen servers). Bekijk de maatregelen voor beide opties en beoordeel welke optie bij het bedrijf past. Controleer ook of de beveiligingsleverancier voldoet aan de eisen van de certificering.
  • Beoordelen van de totale softwarekosten: de prijs van de software varieert van gratis tot een paar honderd dollar. Om te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor of te weinig gebruik wordt gemaakt van de software, moet ervoor gezorgd worden dat het gekozen tariefplan alle functies bevat om aan de basisbehoeften te voldoen. Het is mogelijk dat sommige van de geavanceerde functies of de volledige suite niet nodig zijn, waardoor de softwarekosten lager uitvallen. Maak ook gebruik van de gratis proefversies en demo's om de oplossingen die op de shortlist staan beter te kunnen beoordelen.
  • Gebruik van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) vergroten om informatie te filteren: aanbieders van kennismanagement software maken gebruik van AI om content per categorie te autotaggen, waardoor het indexeren van de zoekresultaten efficiënter wordt. Ze gebruiken ook AI om automatisch content aan te bevelen wanneer gebruikers vragen in de ingebouwde zoekbalk, live chat of e-mail typen. Dit helpt ze om op het juiste moment relevante informatie te ontdekken.
  • Compatibiliteit met mobiele apparaten: zestig procent van de werknemers gebruikt mobiele apps voor werkgerelateerde taken en 71 procent besteedt meer dan twee uur per week aan het raadplegen van bedrijfsinformatie op mobiele telefoons. Op basis van deze trend bieden leveranciers van knowledge management software mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten aan, om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot informatie op smartphones zonder daarbij compromissen te hoeven sluiten.