253 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het product biedt je de tools om je ondersteuningscontent te creëren, leveren, meten en verbeteren. Dit betekent dat je klanten tevredener zijn en dat er minder ondersteuningswerklast is. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om retentie te verbeteren en klachten te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio levert je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig uitgeruste oplossing met CRM en ticketing-app-integraties en een API. Ontdek de kracht van eenvoud. Meer informatie over SABIO Knowledge Management Eenvoudige en intuïtieve software voor kennisbeheer waarmee organisaties voor klantenservice productiever worden. Probeer SABIO gratis! Meer informatie over SABIO Knowledge Management
Het alles-in-één platform voor kennis en samenwerking op intranet, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met de G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie! Meer informatie over Happeo Het toonaangevende alles-in-één platform voor kennisbeheer en intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Bezoek website
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software

door AirMason

(0 beoordelingen)
Bezoek website
AirMason is een eenvoudige online tool waarmee je moeiteloos een werknemershandboek voor je bedrijf kunt samenstellen. Met AirMason kunnen HR-teams aantrekkelijke werknemershandboeken maken, met mogelijkheden voor realtime updates en eenvoudig beheer. De handboeken zijn geoptimaliseerd voor mobiel gebruik, kunnen elektronisch worden ondertekend en hebben ingebouwde versiecontrole voor zakelijke klanten. Meer informatie over Airmason Met de software voor werknemershandboeken van AirMason kun je moeiteloos digitale handboeken voor werknemers maken, distribueren, volgen en bijwerken. Meer informatie over Airmason
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruimte voor je werk, je team of multifunctionele projecten zodat alle informatie eenvoudig te vinden is. De krachtige zoekmachine en paginabomen van Confluence zorgen ervoor dat je altijd de juiste content kunt vinden wanneer je dit nodig hebt. Met de juiste kennis binnen handbereik kun je samenwerken en werk creëren, herzien en afronden, allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
SAP Litmos maakt kennisbeheer eenvoudig en flexibel. Dit cloudgebaseerde platform voor continu leren is ontworpen met de gebruikerservaring in gedachten. Via dit platform kan content op elk apparaat worden gebruikt en binnen de toepassingen die gebruikers al benutten, voor een daadwerkelijk ingebedde leerervaring. Miljoenen gebruikers in 20 sectoren en meer dan 130 landen gebruiken SAP Litmos om beter te leren. Meer informatie over SAP Litmos Begin je gratis volledig risicovrije proefversie van dit bekroonde kennisbeheersysteem, dat wordt vertrouwd door miljoenen gebruikers. Meer informatie over SAP Litmos
Onna maakt het gemakkelijk om al je bedrijfskennis uit verschillende toepassingen te centraliseren en te indexeren voor superieur zoeken, delen en samenwerken. Krijg grip op je gegevens met verbeterde machine learning-technologieën voor snellere gegevensclassificatie, kennisbeheer en voorspellend zoeken. Meer informatie over Onna Onna centraliseert en indexeert al je bedrijfskennis in toepassingen voor superieur beheer, zoeken, delen en samenwerken. Meer informatie over Onna
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het doel is om kennis te helpen opbloeien in bedrijfssilo's en om mensen en kennis te verbinden. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium Zet ruis om naar kennis met elium. Meer informatie over elium
Zoho Desk is een cloudgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Maak kennisbankartikelen aan om de veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Zoho Desk kennisbanksoftware voor snellere antwoorden, minder tickets en meer tevreden klanten over meerdere kanalen en talen. Meer informatie over Zoho Desk Met Zoho Dek creëer je een kennisbank met hulpartikelen en veelgestelde vragen, zodat je klanten antwoorden kunnen vinden zonder te hoeven wachten op een medewerker. Meer informatie over Zoho Desk
Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio

door Knowliah

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Het verbetert de communicatie en doorgrondt enorme hoeveelheden gegevens. Bovenal werkt het samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Freshdesk is op SaaS gebaseerde klantenondersteuningssoftware die voorzien is van een ingebouwde kennisbank. Ondersteuningsteams kunnen kennisbankartikelen maken om stapsgewijze instructies en handleidingen te delen, samen met omzeilingen en oplossingen voor veelvoorkomende problemen. Je kunt zelfs Google Analytics-integraties inschakelen om een idee te krijgen van wat mensen zoeken in je ondersteuningsportal. Je kunt bepaalde oplossingenartikelen delen binnen je team, met klanten van bepaalde bedrijven, ingelogde gebruikers, enzovoort. Meer informatie over Freshdesk Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die wordt gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in het netwerk, hun eigen apps creëren, hun kennisbank opbouwen, hun werkplannen beheren en ook toegang krijgen tot apps die zijn ontworpen om het team snel en gemakkelijk te laten werken. Met Zoho Connect zijn een snellere communicatie en betere samenwerking gegarandeerd. Meer informatie over Zoho Connect Zoho Connect is software voor teamsamenwerking die mensen en de resources die ze nodig hebben naar één plek brengt, waardoor het gemakkelijker wordt om aan het werk te gaan. Meer informatie over Zoho Connect
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
BoostHQ is de toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onderweg gemakkelijk toegang hebben tot het platform en eraan kunnen bijdragen. BoostHQ kan worden geïntegreerd met de bedrijfstools en ondersteunt de bestandsindelingen die je al gebruikt (documenten, tools voor cloudopslag, online artikelen, video's en weblinks). Plan een demo om te zien wat BoostHQ voor jouw team kan doen. Meer informatie over BoostHQ Met BoostHQ kunnen bedrijven moeiteloos hun content, kennis en best practices delen en indexeren, zodat ze op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Meer informatie over BoostHQ
Het opbouwen en onderhouden van een kennisbank kan lastig zijn. Het inSided self-serviceplatform wil dat proces een beetje eenvoudiger maken. Dit community-gestuurde kennisbankplatform combineert community- en bedrijfscontent om ervoor te zorgen dat je altijd het hele spectrum van vragen van je klanten bestrijkt. Gebruik de in-product ondersteuningswidgets om die kennis beschikbaar te maken via al je kanalen, en onderbreek nooit meer de gebruikerservaring van mensen die met je platform communiceren. Ontworpen voor klantensucces en ondersteuning. Meer informatie over inSided Het online kennisbankplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om kennis op te slaan, te delen en te vinden. Meer informatie over MangoApps
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale contactpunten toe en bouw binnen een paar dagen kennis-delende community's op. Bespaar middelen, verminder tickets en schaal de ondersteuning door self-service mogelijk te maken. Organiseer verschillende soorten content door onderwerpen en groepen (openbaar, privé en geheim) te creëren voor een efficiënte ontdekking van content. Genereer inzichten uit de openhartige gesprekken tussen klanten. Meer informatie over Tribe Tribe is een gratis en cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die je helpt om gebruik te maken van crowd-sourced content en de bijdrage van je medewerkers. Meer informatie over Tribe
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en 24/7 self-service klantenondersteuning. Meer informatie over HelpCrunch
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw gecentraliseerde hub waar je alle feiten kunt beheren die consumenten zoeken over je mensen, plaatsen en producten - van locaties, vakantie-uren en promoties in de winkel tot parkeeringangen en professionele referenties. Meer informatie over Yext Je enige bron van waarheid voor de openbare feiten over je bedrijf. Meer informatie over Yext
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van dezelfde vragen. Stel je voor dat je de vraag "Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?" vijftig keer per dag moet beantwoorden; niet alleen maakt dit hun leven ongelooflijk eentonig, maar de eindgebruiker moet ook wachten op een antwoord op een probleem of vraag dat met de juiste handleiding in een oogwenk opgelost zou kunnen worden. Meer informatie over Freshservice Versnel je IT-proces door een kennisbank voor je servicedesksoftware te gebruiken en te creëren. Meer informatie over Freshservice
LiveAgent is de meest en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat... Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent

door Acknowledgement

(9 beoordelingen)
Bezoek website
Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Volledige controle over uitstraling. Volledig responsief. Gebruik je eigen domein. Verzamel gebruikersfeedback. Uitgebreide publicatie- en goedkeuringsopties. Zet taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Meer informatie over Malcolm! Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Meer informatie over Malcolm!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement. KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.

door livepro Knowledge Management

(122 beoordelingen)
Bekijk profiel
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Dit platform is gericht op het leveren van antwoorden aan medewerkers - geen lange en complexe documenten. Dit wordt mogelijk gemaakt door de krachtige functionaliteiten van livepro, zoals zoeken en eenvoudig te volgen procesbegeleiding. livepro vereist vrijwel geen training en maakt je medewerkers tot experts, wat betekent dat het vertrouwen van het personeel en de klanttevredenheid stijgen, terwijl de kosten voor AHT en training worden verlaagd. livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Levert antwoorden in plaats van documenten - ongeacht welk kanaal er wordt gebruikt.
eXo Platform is een oplossing voor kennisbeheer die je kan helpen de bedrijfsprestaties te verbeteren, kennisoverdracht te vereenvoudigen en de opleiding van werknemers te verbeteren. Het eXo Platform bevordert innovatie en het delen van ideeën door teams de kracht te geven om content te creëren, te delen en te beheren, alles op één plek. Het is een geweldige manier om een complete kennisbank te creëren. Open-source kennisbeheeroplossing om je meest waardevolle bedrijfsmiddelen te benutten met één krachtig kennisbankplatform.

door Argali Knowledge Services

(103 beoordelingen)
Bekijk profiel
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail. Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
Bedrijfsprocessen zijn moeilijk te volgen als kennisbankartikelen. Een stroomdiagramweergave van een bedrijfsproces mist vaak de details die nodig zijn bij elke stap. Met Yonyx kunnen je materiedeskundigen beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen maken die gebruikers interactief kunnen doorlopen - zij het voor probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of voor self-service door klanten. Yonyx integreert met de meeste KB- en CRM-platforms. Yonyx biedt ook analytics terwijl gebruikers verschillende paden volgen door dergelijke handleidingen. Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste KB- en CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
HappyFox is een online helpdesk voor kennisbeheer die wordt gehost in de cloud. Het biedt een eenvoudige online kennisbanksoftware die aantrekkelijk is, doorzoekbaar, geschikt voor sociale media en responsief voor mobiel. Het ondersteunt zowel interne als externe kennisbanken. De krachtige zoekfunctie en automatische in-line suggesties van HappyFox helpen je klanten sneller oplossingen te vinden. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Helpdesksoftware voor kennisbeheer waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning moeiteloos kunt beheren.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.

door Salesforce Community Cloud

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Vanilla Forums is een uitstekend beoordeelde community-aangedreven Knowledge Base-oplossing. Bij dit platform kun je je zelfbedieningsondersteuningsportaal opladen met een kennisbank die met één muisklik de allerbeste content van de ondersteuningscommunity samenstelt. Krijg naast de KB kritische feedback via een online communityplatform met de Ideation en QenA add-ons. Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door 's werelds topmerken.

door Groove Networks

(58 beoordelingen)
Bekijk profiel
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Verminder je ondersteuningsvolume en verhoog de tevredenheid met een 24/7 self-service kennisbank.
Stack Overflow voor teams is een privé, beveiligd vraag-en-antwoord-platform dat de manier nabootst waarop mensen van nature denken, informatie delen en informatie vinden. Als het gaat om kennisbeheer, heb je niet meer informatie nodig, je hebt de juiste informatie nodig. Er is een plan voor bedrijven van elke omvang. Kies uit Stack Overflow voor verschillende teamniveaus, waaronder Basic, Business of Enterprise. Nooit meer graven door oude wiki's en verloren e-mails, zodat je team de tijd heeft die het nodig heeft om betere producten te bouwen. Stack Overflow voor teams is een veilig onderkomen voor de vragen en antwoorden van je team.

door EduBrite Systems

(48 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het platform bestaat uit een eenvoudig te gebruiken online-editor om aangepaste cursussen te maken door bestaande documenten of video's te importeren of externe bronnen te koppelen. Het platform maakt het mogelijk om evaluatie- en certificeringsprogramma's te maken die overal en altijd kunnen worden gedownload met behulp van een webbrowser of native iPad-/Android-app. Het systeem volgt alle activiteiten en biedt dynamische rapportage. EduBrite is geïntegreerd met andere zakelijke producten zoals Atlassian Confluence, Google Apps, Yammer, WebEx en Citrix. Online LMS stelt bedrijven en opleidingsinstituten in staat om end-to-end trainingsoplossingen te bieden aan hun werknemers, partners en klanten.
Shelf is een bekroond contactcenter en kennisbeheerplatform voor helpdesks met geavanceerde AI (artificial intelligence) en optimale zoekmogelijkheden in de branche. Shelf wordt gebruikt door organisaties zoals Google, Amazon en Nielson, en is ontworpen door een kennisbeheerexpert en gegevenswetenschapper van Harvard voor toonaangevende zoekmogelijkheden en organisatie. In tegenstelling tot andere kennisbankplatforms biedt Shelf mogelijkheden voor het nauwkeurig zoeken van documenten, AI-automatisering voor onderhoud en krachtige analyses. Neem contact op met een consultant. Intelligent kennisbeheer voor contactcenters of helpdesks dat het vinden, onderhouden en updaten van belangrijke kennis eenvoudig maakt.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
TechScholar writes and promotes Product Sales Training Modules hosted on our secure cloud-based LMS, so our clients can prioritize their learning and, most importantly, earning. Our impactful modules highlight your products' KVPs and targeted selling opportunities to fast-track learning and boost sales; a TechScholar custom, co-branded LMS Campus cuts training costs for even the most complex sales teams. Management receives key metric reporting on their reps engagement and comprehension. TechScholar boosts your reps selling power with custom Product Sales Training Modules delivered on our proprietary cloud-based LMS.
Bekijk profiel
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide oplossing bespaart je bedrijf kostbare tijd en verbetert tegelijkertijd de efficiëntie. Belangrijke functies zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen. Clinked biedt cloudoplossingen op maat voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it. Through integrations with Google Chrome, Slack, and more, Guru brings knowledge management directly into workflows, eliminating the context switching and distractions previously required to locate important knowledge. Guru makes it easy for experts to document and democratize information, reducing shoulder taps and keeping your entire team focused and productive Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it.
Schoox is een sociaal leerplatform met zeer krachtige, gebruiksvriendelijke tools voor het delen van content en kennis, het creëren en trainen van cursussen, samenwerking en genereren van inkomsten door middel van content. In het tijdperk van sociale media en onderlinge beïnvloeding is de arbeidscultuur veranderd. Traditionele oplossingen voor leerbeheer kunnen het steeds veranderende landschap niet bijbenen. Schoox biedt een krachtig en modern beheersysteem voor leren en kennis. Mobiel platform voor sociaal online leren dat het creëren van cursussen, kennisdeling, samenwerking en training ondersteunt.
Vergroot de kennis in het hart van je IT-organisatie met de kennisbeheermogelijkheden van Alloy Navigator. Tijdbesparende functies zoals 'technician quick article' creëren artikelen uit tickets en meerfasengoedkeuringen zorgen ervoor dat de creatie en revisies worden gecontroleerd Koppel dat met intelligente categorisering, een toestemmingslaag en Self-Service Portal-integratie en je hebt de perfecte Kennisbank-oplossing voor al je behoeften op het gebied van servicebeheer. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
BlogIn is een aantrekkelijk eenvoudig platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang. De interne blog wordt de centrale informatiehub die een nieuw, transparant communicatiekanaal in twee richtingen binnen een organisatie opent, waar iedereen een vraag kan stellen en de informatie kan krijgen die ze nodig hebben om snellere en slimmere beslissingen te nemen. Het platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zodat iedereen er snel mee aan de slag kan, wat een van de redenen is waarom het zo goed werkt als intern communicatiemiddel. BlogIn is het aantrekkelijk eenvoudige platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang.
Bekijk profiel
Consolideer je gedistribueerde kennisbasis in één uitgebreide oplossing van waaruit je je klanten kunt trainen, onboarden en certificeren. Het bekroonde platform van Thought Industries brengt documentatie- en trainingsbeheer samen in één interface. Maak, beheer en verspreid content en cursussen over de gehele levenscyclus van de klant om acceptatie, retentie en voortdurende belangenbehartiging te garanderen. Ontdek het volledig potentieel van je onderneming. Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
AnswerHub is speciaal ontworpen met ontwikkelaars in gedachten. Met functies zoals ideatie, geavanceerde analyses, geavanceerd zoeken en aanpasbare thema's en configuraties biedt AnswerHub de perfecte oplossing voor bedrijven en teams die interne en externe ontwikkelaars moeten inschakelen. Een aantal van de meest ontwikkelaar-gerichte bedrijven ter wereld gebruiken AnswerHub voor productiviteit en kennisuitwisseling, waaronder GE, Epic Games, LinkedIn, eBay, USAA, Unity en Thomson Reuters. AnswerHub is een platform voor het delen van kennis en community-building voor ontwikkelaars.
Slab is een aantrekkelijke teamwiki en kennisbank, ontworpen voor moderne groeiende teams. Zie het als een langetermijngeheugen voor je team. Het beschikt over de bekende bewerkings- en samenwerkingsfuncties van Google Docs, maar met de organisatiemogelijkheden van een modern intranet. Slab heeft een focus op het oplossen van teamkennis op lange termijn, en het integreert met al je andere favoriete productiviteitstools voor alle andere zaken - zoals Slack, GSuite, Github, Asana en nog veel meer. Aantrekkelijke teamwiki en kennisbank waarmee bedrijfsdocumentatie er standaard goed uitziet. Integreert met GSuite, Slack en meer.

door Curious Solutions

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
Clipicious is a full-suite collaboration platform that allows users to capture, customize, organize, and share content with other users. With the web clipper tool, any site, document, image, or video can be captured with just one click and made ready to annotate and customize. Clipicious also includes time tracking, user permissions, and a robust set of content editing tools making it one of the most versatile collaboration tools on the market. Full-suite collaboration platform that allows you to capture, store, organize, annotate, share, tag, and manage content.
Bekijk profiel
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce. Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets.
Deskpro is the knowledge management & helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API, app development framework. The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
An ultimate platform to gather and process feedback. Presented by community portal. Pricing starts from $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily An ultimate platform to gather and process feedback. Presented by community portal. Pricing starts from $15/month.
Slite is a space for teams to write and organize their knowledge. It's writing for modern teams: a light editor, a channels based interface and collaborative features. With Slite, your team's information becomes organized and retrievable. Slite's a clean collaborative space for your team to write and organize their work: from meeting notes, to wikis, to brainstorm docs.
Creëer, werk samen en publiceer een kennisbank voor self-service met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanceerde analyses, wees verzekerd van robuuste beveiliging en stem af met je merkidentiteit. Kennisbankplatform dat het mogelijk maakt een helpcentrum te creëren via een interface voor eindgebruikers en meerdere integraties van derden.
Build an intelligent knowledge management system for searching, managing, and accessing otherwise hidden information across multiple systems. With a flexible metadata model, intuitive search capabilities, native workflows, connectors, and analytics, the Nuxeo Platform is ideal for complex knowledge management applications. The Nuxeo Platform provides every core knowledge management capability you would expect from an enterprise platform.
In-App Knowledge Base to help you reduce the number of support tickets that you manage every day. Users can find answer to their question when they need it the most: in your app. No need to leave, they can search through your knowledge base and contact you thanks to Support Hero. The best part? We help you to write better Knowledge Base by showing you what users are looking for and what you can improve. Try it today! In-App Knowledge Base to help you reduce Support Tickets work by more than 40%.

door MyHub Intranet Solutions

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
Quickly and easily get to grips with your company-wide knowledge with MyHubs cloud-based intranet software. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications, knowledge management, and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages. MyHub is a cloud-based intranet software solution that provides companies with a range of powerful business tools.
With ProcedureFlow, following company processes has never been easier. Ditch the 200 page manual that no one reads and create standard operating procedures that people actually enjoy using. Use small hyperlinked flowcharts to represent complex expert knowledge and once employees can see inside the heads of your experts, use the flows to reduce training and mentoring by 50-90%. When you represent expert knowledge as a visual map, you give people the confidence to start the work sooner.
Bold360's knowledge base software creates a centralized, intelligent home for your company knowledge, so your agents and AI chatbots are always armed with everything they need to create great outcomes. Bold360's knowledge management system identifies friction points and gaps where new knowledge articles are required. You'll know exactly where to focus in order to work more efficiently. Bold360's knowledge base software creates a centralized, intelligent home for your agents and AI bots to access company knowledge.
XWiki is a powerful Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money while enhancing collaboration on both team and organizational level. Being focused on strengthening communication and efficient collaboration, XWiki redefines the value of business knowledge by allowing any user to access critical information in a fast and efficient way while reducing the organizational silos. XWiki is an Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money by enhancing collaboration.
Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications. Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications.
Knowledge management tool that captures knowledge from across the organization through group ownership, subscriptions, and workflow. Knowledge management tool that captures knowledge from across the organization through group ownership, subscriptions, and workflow.
Wix Answers knowledge management platform is built around self-service, enabling your knowledge to be spread everywhere within site and product, for both customers and internal teams to use. Wix Answers users get to create a custom branded knowledge base and scale it globally with a built-in side by side translation. It lets customers, agents, and internal teams quickly find answers with support articles, guides, and FAQs. Wix Answers Knowledge Base is a smart and powerful knowledge management solution for both internal and external use.

door Axero Solutions

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people.

door CallidusCloud

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge. SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.

door Supportbench Services

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
A customer management suite that is built for customer support people, by customer support people. We simplified the way organizations like you manage customers and by combining all the tools you need into one single platform; we make your life easier, your team leaner, more insightful and give your customers a unified experience which is why Fortune 500 companies like 3M chose us to manage their customers. After all, once you get your valued customers, its our job to ensure you keep them. Best value on the market by combining all the tools into a single intuitive platform.
We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation in multiple languages. Our platform helps you analyze how your customers interact with your documentation and provide you with insights on how to improve your docs. We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation.
De eenvoudige, maar krachtige ProProfs kennisbanksoftware is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van documentatie, een kennisbank, helpsites, veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en meer. De software bestaat uit ongeëvenaarde functies, slimme instellingen en integraties en is zeer effectief voor het verminderen van het aantal momenten van klantenondersteuning, het beheren van bedrijfskennis en het bieden van gemakkelijke toegang tot deze kennis. De software wordt gebruikt door organisaties over de hele wereld om hun organisatiedoelstellingen te bereiken. De kennisbanksoftware van ProProfs is ideaal voor het opzetten van een kennisbank, veelgestelde vragen, helpsites, documentatie, gebruikershandleidingen en meer.
Online documentation and knowledge base tool. Browser-based solution that works everywhere, you just need a web browser. Online environment for teams to collaborate on user manuals, guides, FAQs and KBs; as well as a user-facing documentation site where you publish and update your content easily. Supports single-sourcing, SSO, password-protected documentation, export to printed formats, a lot of integrations, and more. Online documentation and knowledge base tool. Supports teamwork, single-sourcing, SSO, password-protected documents, printed export ...
KBPublisher can help you give customers the answers they need and resolve issues quickly and efficiently. It can help your employees acquire job knowledge faster, reducing training time, and driving higher performance and job satisfaction. A knowledge base improves staff productivity and eliminates time wasted searching for information. KBPublisher is Knowledge Management Software. It reduces the need for customer support and improves staff productivity.

door Auros Knowledge Systems

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Knowledge management tool that enables decision making and workflow through agile processes, systems engineering and more. Knowledge management tool that enables decision making and workflow through agile processes, systems engineering and more.
Nuclino biedt een eenvoudige manier om kennis in teams te organiseren en te delen. Gebruikers kunnen realtime samenwerkingsdocumenten creëren en deze meteen verbinden als een wiki. Gebruik de boom-, bord- en grafiekweergave om je kennis visueel te verkennen en te ordenen. Het werkt geweldig voor notulen van bijeenkomsten, productvereisten, documenten, beslissingen en meer. Enkele opvallende kenmerken zijn een WYSIWYG-collaboratieve realtime editor en de visuele weergave van teamkennis in een grafiek. Webgebaseerde oplossing voor samenwerking en beheer die teamleden samenbrengt via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten.
Collaborative 3d mind mapping that enables breakthrough thinking wherever and whenever it is most needed. Collaborative 3d mind mapping that enables breakthrough thinking wherever and whenever it is most needed.
The Novo Knowledge Base allows you to quickly & easily begin to capture and provide departmentally secured access to your organizational knowledge. Our easy-to-use software is an ideal solution for small or large organizations who need a central repository to store information for Customer Support, Company Intranet, Employee Training, and more. Provide faster problem resolution and 24x7 Web customer self service, reduce call volume and centralize & retain employee knowledge. Free Trial! Allows you to quickly and easily capture and provide departmentally secured access to your organizational knowledge.

door Blue Mango Learning Systems

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
ScreenSteps is designed to help you document your internal procedures, manage them in an online knowledge base, and deliver procedures to employees in the moment your employees need answers. Cloud software for creating, managing, and delivering SOPs to internal employees.
All-in-One connected platform laying the foundations to a successful digital transition promoting better knowledge management, more robust process inspection & operation control, as well as accelerated communication & problem-solving. In addition to offering unparalleled visibility on all human operations, Tervene enables structured communications and enhanced operational management. Connected platform enabling: - knowledge management; - process inspection & operation control; - problem-solving ecosystem.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
ComAround Knowledge automate and empower customer support with intelligent knowledge. It is a powerful AI and cloud-based Knowledge Management Software (KMS) specifically designed to optimize the support flow by sharing accurate knowledge at the right time. Customer Support and Service Desks solves problems faster, handles increased volumes in multiple languages, lower organizational costs and deliver excellent customer experience. Automate and empower customer support with intelligent knowledge, by sharing accurate knowledge at the right time.

door Safeharbor Knowledge Solutions

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
SmartSupport is a knowledge base management solution - a single platform application for connecting people with answers. Our software is intuitive, easy to integrate into any web-based environment, and offers advanced tools for managing a knowledge base: easy real-time editing and authoring, agent templates and work-flows, community forums and comments, and full access to our world class knowledge management team. Most importantly, it is cost effective - expect an ROI within six months or less. SmartSupport Knowledge Base Software helps your customers and agents quickly and intuitively find the information they need.

door Lumin Creative

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
Answerbase is a Q&A knowledge sharing platform, allowing your users to effectively request information and receive answers from the most capable resource while automating the answering of questions by up to 60%. It allows users to ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet the information demands of your customers about your products and services. Each system comes with admin tools to customize, manage and grow an efficient knowledge base. A Q&A knowledge sharing platform allowing users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.
Manage Employee Requests for IT, HR, Facilities and Office Manager. Collect, manage and resolve tickets in Slack in real-time. OfficeAmp makes it easy for office managers and admins to run an efficient workplace by giving employees a one-stop shop for all of their requests and questions. Need a snack in a pantry? Want to book a flight? Order some lunch? No more emails, texts or calls. Simply message OfficeAmp and get stuff done around the office. Easily collect, manage, resolve issues related to office operations. Categorize & assign tasks within Slack - where your team works!
SwipeGuide provides an intuitive platform to create enhanced-reality work instructions in a matter of minutes. Machine operators and field service engineers visualize, standardize, and execute digital instructions on mobile devices and smart glasses. The next-generation instruction software that enables companies to create, distribute, and track visual work instructions effortlessly.
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
Transform the way your organisation learns by powering your content on SmartUp, a mobile-first, gamified, microlearning platform. Our peer-to-peer content management tool makes it incredibly easy for teams to contribute learning to your community. Content can be reviewed and edited before publishing to ensure messaging is on-point and validated. Unlimited platform access with dedicated support starts at US$4.00/user/month. A market-leading learning experience platform and consultancy, helping organisations create a highly engaged learning culture.

door Calvi Systems

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud. It improves your business performance in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. With a single integrated application, you can manage, contacts, companies, customers, providers, projects, opportunities, internal resources, email campaigns, landing pages, surveys, online sales / procurement / payments, invoices, enterprise communications, etc.. ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud for sales, marketing, project management & invoicing
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partners en werknemers. Combineer moeiteloos leer-, kennisbank-, klantensucces-, support-, sales- en marketinginitiatieven op één locatie. Gebruik betrokkenheidstactieken zoals meldingen, aanbevelingen, certificering, mobiel, chatten en gamification om de ultieme leerervaring voor je gebruikers te creëren. Intellum helpt grote merken en snelgroeiende bedrijven bij het verhogen van de omzet en het verlagen van de ondersteuningskosten door middel van onderwijs.
ECM (Enterprise Content Management) puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity. IBM Enterprise Content Management allows businesses to access, analyze, and act on business content.
Bekijk profiel
Moxie Knowledge Management Software provides instant and accurate information for customers and employees. Moxie Knowledge Management Software provides instant and accurate information for customers and employees.
Bekijk profiel
IRIS Business Architect is an agile strategy execution tool to design, architect, prioritize, and deliver your corporate future collaboratively with success. Business executives, change managers, enterprise architects, business analysts, and agile experts use IRIS Business Architect to plan, adjust, and deliver optimal strategic initiatives and projects. Our tool allows agile teams to adapt their plans rapidly in response to continual changes while minimizing risk and enhance decision making. Agile strategy execution software app to design, architect, prioritize, and deliver your corporate future collaboratively with success.

door Chadha Software Technologies

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
PHPKB is the leading fully responsive web-based knowledge management software that allow support teams to create knowledge base articles to share step-by-step instructions and guides, along workarounds and solutions to common problems. It enables your organization to locate, capture and share information with staff and customers. Leading web-based fully responsive knowledge management software. Enables your organization to locate, capture and share information.
Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten. Way We Do is cloud-based SOP Software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow.
HelpDocs makes it super simple to create a fantastic self-serve knowledge base experience for your customers and team. Help Customers Help Themselves with a Knowledge Base
A company wiki that helps teams manage and share organizational knowledge. A company wiki that helps teams manage and share organizational knowledge.

door Indigo Byte Systems

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Software for creating on-line manuals, user guides, help files, and support documentation for software products and services. Software for creating on-line manuals, user guides, help files, and support documentation for software products and services.

Kopersgids voor Kennismanagement software

Wat is kennismanagement software?

Kennismanagement software is een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats voor digitale documenten, zoals PDF, docs, spreadsheets, presentaties, audio en video. Het stelt gebruikers in staat om zakelijke informatie, strategieën en ideeën vast te leggen, te bewaren, te organiseren en te delen. Het biedt een self-serviceportal voor het intern en extern delen van informatie met klanten of opdrachtgevers.

Organisaties kunnen de software gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals training, het aanleren van best practices voor processen en projecten en het opstellen van FAQ's.

De voordelen van kennismanagement software

Kennismanagement software stelt organisaties in staat om de kennis die medewerkers met tijd en ervaring hebben opgedaan te behouden en te delen met anderen. Hieronder volgt een lijst van de voordelen van het gebruik van deze software:

  • Verbeteren van training van werknemers: de oplossing helpt bedrijven bij het documenteren van informatie, zoals sectorkennis, vaardigheden van werknemers en best practices. Het opslaan van deze gegevens op een self-serviceportal maakt het gemakkelijk voor werknemers om te leren van collega's en sectorleiders. De tool kan ook snel nieuwe medewerkers onboarden, omdat zij dan over alle trainingsmiddelen beschikken.
  • Versnellen van de toegang tot informatie: de uitgebreide kennisbank maakt het medewerkers gemakkelijk om snel een antwoord te vinden op hun vragen. De database kan ook gedeeld worden met klanten en opdrachtgevers in de vorm van een FAQ-portaal. De software zorgt ervoor dat de antwoorden consistent en accuraat zijn en dat de reactietijd kort is.
  • Efficiëntere probleemoplossing: de software maakt het mogelijk om trends in de problemen/vragen van klanten en medewerkers te volgen en te monitoren. Deze trends kunnen helpen problemen te elimineren, waardoor er uiteindelijk op de lange termijn tijd en geld wordt bespaard.

Algemene functies van kennismanagement software

  • Kennisbasisbeheer: het aanmaken en opslaan van documenten in een gecentraliseerde database die werkt als een georganiseerde opslagplaats voor het ophalen van kennis.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar specifieke trefwoorden in hele documenten, niet alleen in beperkte delen.
  • Toegangscontroles: het definiëren van toegangsniveaus voor verschillende bestanden en mappen. Wijs verschillende machtigingen toe aan gebruikers binnen de organisatie.
  • Catalogiseren: het indelen van documenten op basis van vergelijkbare tags en trefwoorden.
  • Samenwerking: het samenwerken aan projecten door realtime informatie te delen met collega's.
  • Contentbeheer: het creëren, leveren en beheren van informatie in meerdere formaten, binnen een collaboratieve omgeving.
  • Discussieborden: het stellen van vragen en delen van ideeën via online forums of groepen.
  • Self-serviceportal: het verkrijgen van toegang tot de kennisbank, discussieborden en ondersteunende tools, zoals een berichtendienst en een tickettracker, op één enkel platform.
  • Tekstbewerking: het in staat stellen van gebruikers om teksten te bewerken vanuit de toepassing via een ingebouwde editor.

Overwegingen bij de aankoop van kennismanagement software

  • Bedrijfsdoelstellingen op elkaar afstemmen: elke leverancier biedt verschillende functies voor verschillende zakelijke behoeften. Sommige oplossingen zijn ontworpen als helpdesk voor de klant, terwijl andere zijn ontworpen als hulpmiddel voor samenwerking bij het beheren van ideeën en projecten. Maak alvorens een oplossing aan te schaffen een lijst van de zakelijke behoeften en stem deze af op de functies van de software. Maak ook een roadmap om de software te integreren in de processen en informatiesystemen.
  • Het waarborgen van gegevensbeveiliging en privacy: dit is van vitaal belang, dus controleer waar de gegevens worden gehost en welke veiligheidsmaatregelen nodig zijn om ze te beschermen. Er kan ook voor gekozen worden om in de cloud te implementeren (waar de gegevens worden gehost op servers van derden/leveranciers) of on-premises (gehost op eigen servers). Bekijk de maatregelen voor beide opties en beoordeel welke optie bij het bedrijf past. Controleer ook of de beveiligingsleverancier voldoet aan de eisen van de certificering.
  • Beoordelen van de totale softwarekosten: de prijs van de software varieert van gratis tot een paar honderd dollar. Om te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor of te weinig gebruik wordt gemaakt van de software, moet ervoor gezorgd worden dat het gekozen tariefplan alle functies bevat om aan de basisbehoeften te voldoen. Het is mogelijk dat sommige van de geavanceerde functies of de volledige suite niet nodig zijn, waardoor de softwarekosten lager uitvallen. Maak ook gebruik van de gratis proefversies en demo's om de oplossingen die op de shortlist staan beter te kunnen beoordelen.
  • Gebruik van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) vergroten om informatie te filteren: aanbieders van kennismanagement software maken gebruik van AI om content per categorie te autotaggen, waardoor het indexeren van de zoekresultaten efficiënter wordt. Ze gebruiken ook AI om automatisch content aan te bevelen wanneer gebruikers vragen in de ingebouwde zoekbalk, live chat of e-mail typen. Dit helpt ze om op het juiste moment relevante informatie te ontdekken.
  • Compatibiliteit met mobiele apparaten: zestig procent van de werknemers gebruikt mobiele apps voor werkgerelateerde taken en 71 procent besteedt meer dan twee uur per week aan het raadplegen van bedrijfsinformatie op mobiele telefoons. Op basis van deze trend bieden leveranciers van kennismanagement software mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten aan, om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot informatie op smartphones zonder daarbij compromissen te hoeven sluiten.