Kennismanagement software

Kennismanagement software biedt manieren om het nut van intellectueel kapitaal en immateriële activa te optimaliseren door institutionele kennis in een meetbaar formaat vast te leggen, te behouden en te ordenen. Met kennismanagement oplossingen kunnen succesvolle strategieën worden overgedragen en gekopieerd binnen een organisatie. De implementatie kan intern gericht zijn op sneller leren, het creëren van nieuwe kennis en innovatie of extern gericht zijn, waardoor een zelfsturend servicetraject voor klanten ontstaat. Zie ook: BI-tools en DMS-systemen.

Waarom Capterra gratis is
Krijg 25% Korting op Zendesk™. Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Het verbetert de communicatie en doorgrondt enorme hoeveelheden gegevens. Bovenal werkt het samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Maak kennisbankartikelen aan om de veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Zoho Desk kennisbanksoftware voor snellere antwoorden, minder tickets en meer tevreden klanten over meerdere kanalen en talen. Meer informatie over Zoho Desk Met Zoho Dek creëer je een kennisbank met hulpartikelen en veelgestelde vragen, zodat je klanten antwoorden kunnen vinden zonder te hoeven wachten op een medewerker. Meer informatie over Zoho Desk
Het alles-in-één platform voor kennis en samenwerking op intranet, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met de G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie! Meer informatie over Happeo Het toonaangevende alles-in-één platform voor kennisbeheer en intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het product biedt je de tools om je ondersteuningscontent te creëren, leveren, meten en verbeteren. Dit betekent dat je klanten tevredener zijn en dat er minder ondersteuningswerklast is. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om retentie te verbeteren en klachten te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio levert je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig uitgeruste oplossing met CRM en ticketing-app-integraties en een API. Ontdek de kracht van eenvoud. Meer informatie over SABIO Knowledge Management Eenvoudige en intuïtieve software voor kennisbeheer waarmee organisaties voor klantenservice productiever worden. Probeer SABIO gratis! Meer informatie over SABIO Knowledge Management
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en 24/7 self-service klantenondersteuning. Meer informatie over HelpCrunch
SAP Litmos maakt kennisbeheer eenvoudig en flexibel. Dit cloudgebaseerde platform voor continu leren is ontworpen met de gebruikerservaring in gedachten. Via dit platform kan content op elk apparaat worden gebruikt en binnen de toepassingen die gebruikers al benutten, voor een daadwerkelijk ingebedde leerervaring. Miljoenen gebruikers in 20 sectoren en meer dan 130 landen gebruiken SAP Litmos om beter te leren. Meer informatie over Litmos LMS Begin je gratis volledig risicovrije proefversie van dit bekroonde kennisbeheersysteem, dat wordt vertrouwd door miljoenen gebruikers. Meer informatie over Litmos LMS
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw gecentraliseerde hub waar je alle feiten kunt beheren die consumenten zoeken over je mensen, plaatsen en producten - van locaties, vakantie-uren en promoties in de winkel tot parkeeringangen en professionele referenties. Meer informatie over Yext Je enige bron van waarheid voor de openbare feiten over je bedrijf. Meer informatie over Yext
Vergroot de kennis in het hart van je IT-organisatie met de kennisbeheermogelijkheden van Alloy Navigator. Tijdbesparende functies zoals 'technician quick article' creëren artikelen uit tickets en meerfasengoedkeuringen zorgen ervoor dat de creatie en revisies worden gecontroleerd Koppel dat met intelligente categorisering, een toestemmingslaag en Self-Service Portal-integratie en je hebt de perfecte Kennisbank-oplossing voor al je behoeften op het gebied van servicebeheer. Meer informatie over Alloy Navigator Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Meer informatie over Alloy Navigator
LiveAgent is de meest en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat... Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent

door Knowliah

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om kennis op te slaan, te delen en te vinden. Meer informatie over MangoApps
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in het netwerk, hun eigen apps creëren, hun kennisbank opbouwen, hun werkplannen beheren en ook toegang krijgen tot apps die zijn ontworpen om het team snel en gemakkelijk te laten werken. Met Zoho Connect zijn een snellere communicatie en betere samenwerking gegarandeerd. Meer informatie over Zoho Connect Zoho Connect is software voor teamsamenwerking die mensen en de resources die ze nodig hebben naar één plek brengt, waardoor het gemakkelijker wordt om aan het werk te gaan. Meer informatie over Zoho Connect
BoostHQ is de toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onderweg gemakkelijk toegang hebben tot het platform en eraan kunnen bijdragen. BoostHQ kan worden geïntegreerd met de bedrijfstools en ondersteunt de bestandsindelingen die je al gebruikt (documenten, tools voor cloudopslag, online artikelen, video's en weblinks). Plan een demo om te zien wat BoostHQ voor jouw team kan doen. Meer informatie over BoostHQ Met BoostHQ kunnen bedrijven moeiteloos hun content, kennis en best practices delen en indexeren, zodat ze op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Meer informatie over BoostHQ
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale contactpunten toe en bouw binnen een paar dagen kennis-delende community's op. Bespaar middelen, verminder tickets en schaal de ondersteuning door self-service mogelijk te maken. Organiseer verschillende soorten content door onderwerpen en groepen (openbaar, privé en geheim) te creëren voor een efficiënte ontdekking van content. Genereer inzichten uit de openhartige gesprekken tussen klanten. Meer informatie over Tribe Tribe is een gratis en cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die je helpt om gebruik te maken van crowd-sourced content en de bijdrage van je medewerkers. Meer informatie over Tribe
Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van dezelfde vragen. Stel je voor dat je de vraag "Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?" vijftig keer per dag moet beantwoorden; niet alleen maakt dit hun leven ongelooflijk eentonig, maar de eindgebruiker moet ook wachten op een antwoord op een probleem of vraag dat met de juiste handleiding in een oogwenk opgelost zou kunnen worden. Meer informatie over Freshservice Versnel je IT-proces door een kennisbank voor je servicedesksoftware te gebruiken en te creëren. Meer informatie over Freshservice
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruimte voor je werk, je team of multifunctionele projecten zodat alle informatie eenvoudig te vinden is. De krachtige zoekmachine en paginabomen van Confluence zorgen ervoor dat je altijd de juiste content kunt vinden wanneer je dit nodig hebt. Met de juiste kennis binnen handbereik kun je samenwerken en werk creëren, herzien en afronden, allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Creëer, werk samen en publiceer een kennisbank voor self-service met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanceerde analyses, wees verzekerd van robuuste beveiliging en stem af met je merkidentiteit. Meer informatie over Document360 Kennisbankplatform dat het mogelijk maakt een helpcentrum te creëren via een interface voor eindgebruikers en meerdere integraties van derden. Meer informatie over Document360
Bezoek website
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software

door Acknowledgement

(7 beoordelingen)
Bezoek website
Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Volledige controle over uitstraling. Volledig responsief. Gebruik je eigen domein. Verzamel gebruikersfeedback. Uitgebreide publicatie- en goedkeuringsopties. Zet taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Meer informatie over Malcolm! Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Meer informatie over Malcolm!
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
SAP Litmos makes knowledge management easy and flexible. Our cloud-based continuous learning platform is designed with the user experience in mind. It allows content to be consumed on any device, and within the applications users already access for a truly embedded learning experience. Millions of users across 20 industries and more than 130 countries use SAP Litmos to learn better. Start your free trial of our award-winning knowledge management system, trusted by millions of users, completely risk-free.
When users tell us that they're emailing each other less and shooting Flock messages back and forth to get work done, we know we're doing something right! From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - organize all your work collaboration efforts with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with inbuilt features like Shared to-dos, Reminders, Notes, Polls and lots more! Flock is team collaboration tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 25000 businesses globally.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen. Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Quip combines documents, spreadsheets, and chat in one organized experience.

door livepro Knowledge Management

(122 beoordelingen)
Bekijk profiel
livepro is purpose built Knowledge Management for Customer Experience. We focus on delivering answers to agents - not long complex documents. This is made possible by livepros powerful features like search and easy to follow process guidance. livepro requires next to no training and turns your agents into experts meaning staff confidence and customer satisfaction go up while AHT and training costs are cut down. livepro is purpose built Customer Experience Knowledge Management. Delivering ANSWERS, not documents - no matter which channel is used.
Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren. Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen hun problemen zelf op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern of klantgericht). Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar. Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, proceshandleidingen, diagnostische systemen en nog veel meer.
Business processes are hard to follow as KB articles. Flowchart view of a business process often lacks details necessary at each step. Using Yonyx, your subject matter experts can create decision tree driven interactive guides that users can traverse interactively - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx integrates with most KBs and CRM platforms. Yonyx also provides analytics as users traverse along various paths through such guides. Decision tree driven interactive guides that plug into most KB & CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
HappyFox is een online helpdesk voor kennisbeheer die wordt gehost in de cloud. Het biedt een eenvoudige online kennisbanksoftware die aantrekkelijk is, doorzoekbaar, geschikt voor sociale media en responsief voor mobiel. Het ondersteunt zowel interne als externe kennisbanken. De krachtige zoekfunctie en automatische in-line suggesties van HappyFox helpen je klanten sneller oplossingen te vinden. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Helpdesksoftware voor kennisbeheer waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning moeiteloos kunt beheren.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen.

door Salesforce Community Cloud

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
eXo Platform is een oplossing voor kennisbeheer die je kan helpen de bedrijfsprestaties te verbeteren, kennisoverdracht te vereenvoudigen en de opleiding van werknemers te verbeteren. Het eXo Platform bevordert innovatie en het delen van ideeën door teams de kracht te geven om content te creëren, te delen en te beheren, alles op één plek. Het is een geweldige manier om een complete kennisbank te creëren. Open-source kennisbeheeroplossing om je meest waardevolle bedrijfsmiddelen te benutten met één krachtig kennisbankplatform.

door Groove Networks

(54 beoordelingen)
Bekijk profiel
A better way to support your customers. Groove helps you turn your customer interactions into meaningful conversations and stronger relationships. Comprised of a simple yet powerful multi-channel shared Inbox, Knowledge Base, and Reports, Groove is a perfect alternative to overly complicated and overpriced help desk solutions on the market. Reduce your support volume and increase satisfaction with a 24/7 self-serve knowledge base.
Vanilla Forums is een uitstekend beoordeelde community-aangedreven Knowledge Base-oplossing. Bij dit platform kun je je zelfbedieningsondersteuningsportaal opladen met een kennisbank die met één muisklik de allerbeste content van de ondersteuningscommunity samenstelt. Krijg naast de KB kritische feedback via een online communityplatform met de Ideation en QenA add-ons. Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door 's werelds topmerken.

door EduBrite Systems

(48 beoordelingen)
Bekijk profiel
The platform consists of simple to use online editor to create customized courses by importing existing documents, videos or linking external resources. The platform allows to create assessment and certification programs which can be taken from anywhere, anytime using a web browser or native iPad/Android app. The system tracks all activities and provides dynamic reporting. EduBrite is integrated with other enterprise products like Atlassian Confluence, Google Apps, Yammer, WebEx and Citrix. Online LMS allows businesses, training institutes to provide end-to-end training solutions to their employees, partners and customers.
Stack Overflow for Teams is a private, secure Q&A platform that mimics the way people naturally think about, share, and find information. When it comes to knowledge management, you don't need more information, you need the right information. We offer a plan for companies of every size. Choose from Stack Overflow for Teams various tiers including Basic, Business, or Enterprise. No more digging through stale wikis and lost emails give your team back the time it needs to build better products. Stack Overflow for Teams is a private, secure home for your team's questions and answers.
Shelf is an award winning contact center and help desk knowledge management platform with advanced AI and the best search in the industry. Used by organizations like Google, Amazon and Nielson, Shelf was designed by a Harvard knowledge management expert and data scientist for best in class search and organization. Unlike other knowledgebase platforms, Shelf offers pinpoint accurate document search, AI automation for maintenance and powerful analytics. Contact us to speak with a consultant. Intelligent knowledge management for contact centers or help desks that makes finding, maintaining and updating critical knowledge easy
An all in one business operating system that contains all required tools for efficient business management. Flowlu gives you a birds eye view of everything thats going on. You will be able to take the newest technology and apply it to your company. Our tools let you know what your employees are doing and any problems they are having. You can track every part of your business, from time worked by your team to overall costs, and customer invoices. An all in one business operating system that contains all required tools for efficient business management.
Bekijk profiel
Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solution will save your company valuable time whilst improving efficiency. Key features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Clinked offers customised cloud solutions for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Schoox is a social learning platform with very powerful, easy-to-use tools for content and knowledge sharing, course creation and training, collaboration and content monetization. In the era of social media and peer contribution the workforce culture has changed. Traditional learning management solutions cant catch up with the ever-changing landscape. Schoox offers the most powerful modern learning and knowledge management system. Mobile, social eLearning platform that supports course creation, knowledge sharing, collaboration, and training.
BlogIn is beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way communication channel inside an organization, where everyone can ask a question and get the information they need to make faster and smarter decisions. It's intuitive and easy to use, so everyone can quickly get on board, which is one of the reasons why it works so well as the internal communication tool. BlogIn is the beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes.
Bekijk profiel
Consolidate your distributed knowledge base into a single, comprehensive solution from which you can train, onboard, and certify your customers. The Thought Industries award-winning platform brings documentation and training management into a single interface. Create, manage, and distribute content and courses across the customer lifecycle to ensure adoption, retention, and continued advocacy. Discover your enterprise's full potential! The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Your team's knowledge changes every day. Traditional knowledge base solutions like Wiki's are not optimized for these continuous changes, which inevitably leads to stale knowledge and low adoption. Distrust of your knowledge base forces the experts on your team to answer more individual questions, which means less time for them to focus on their job. Guru is the new way to capture and share knowledge with your team. Web based knowledge sharing platform providing verified information from experts on your team: where you work, when you need it most.
Slab is a beautiful team wiki & knowledge base, built for modern growing teams. Think of it as a long-term memory for your team. It features the familiar editing and collaboration features of Google Docs, but with the organization capabilities of a modern intranet. With a focus on just solving long-term team knowledge, Slab integrates with all your other favorite productivity tools for everything else - like Slack, GSuite, Github, Asana, and many many more. Beautiful team wiki & knowledge base that makes company documentation look good by default. Integrates with GSuite, Slack, and more.
AnswerHub is speciaal ontworpen met ontwikkelaars in gedachten. Met functies zoals ideatie, geavanceerde analyses, geavanceerd zoeken en aanpasbare thema's en configuraties biedt AnswerHub de perfecte oplossing voor bedrijven en teams die interne en externe ontwikkelaars moeten inschakelen. Een aantal van de meest ontwikkelaar-gerichte bedrijven ter wereld gebruiken AnswerHub voor productiviteit en kennisuitwisseling, waaronder GE, Epic Games, LinkedIn, eBay, USAA, Unity en Thomson Reuters. AnswerHub is een platform voor het delen van kennis en community-building voor ontwikkelaars.

door Curious Solutions

(30 beoordelingen)
Bekijk profiel
Clipicious is a full-suite collaboration platform that allows users to capture, customize, organize, and share content with other users. With the web clipper tool, any site, document, image, or video can be captured with just one click and made ready to annotate and customize. Clipicious also includes time tracking, user permissions, and a robust set of content editing tools making it one of the most versatile collaboration tools on the market. Full-suite collaboration platform that allows you to capture, store, organize, annotate, share, tag, and manage content.
An ultimate platform to gather and process feedback. Presented by community portal. Pricing starts from $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily An ultimate platform to gather and process feedback. Presented by community portal. Pricing starts from $15/month.
Bekijk profiel
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce. Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets.
Deskpro is the knowledge management & helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API, app development framework. The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
In-App Knowledge Base to help you reduce the number of support tickets that you manage every day. Users can find answer to their question when they need it the most: in your app. No need to leave, they can search through your knowledge base and contact you thanks to Support Hero. The best part? We help you to write better Knowledge Base by showing you what users are looking for and what you can improve. Try it today! In-App Knowledge Base to help you reduce Support Tickets work by more than 40%.
With ProcedureFlow, following company processes has never been easier. Ditch the 200 page manual that no one reads and create standard operating procedures that people actually enjoy using. Use small hyperlinked flowcharts to represent complex expert knowledge and once employees can see inside the heads of your experts, use the flows to reduce training and mentoring by 50-90%. When you represent expert knowledge as a visual map, you give people the confidence to start the work sooner.
Slite is a space for teams to write and organize their knowledge. It's writing for modern teams: a light editor, a channels based interface and collaborative features. With Slite, your team's information becomes organized and retrievable. Slite's a clean collaborative space for your team to write and organize their work: from meeting notes, to wikis, to brainstorm docs.
XWiki is a powerful Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money while enhancing collaboration on both team and organizational level. Being focused on strengthening communication and efficient collaboration, XWiki redefines the value of business knowledge by allowing any user to access critical information in a fast and efficient way while reducing the organizational silos. XWiki is an Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money by enhancing collaboration.
Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information. Nuxeo connects with existing content repositories and business systems, and enables organizations to rapidly create personalized solutions to meet the unique and often complex needs of an organization. Nuxeo leverages the latest technologies such as cloud and artificial intelligence to transform enterprise information into business value. Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information.
Bold360's knowledge base software creates a centralized, intelligent home for your company knowledge, so your agents and AI chatbots are always armed with everything they need to create great outcomes. Bold360's knowledge management system identifies friction points and gaps where new knowledge articles are required. You'll know exactly where to focus in order to work more efficiently. Bold360's knowledge base software creates a centralized, intelligent home for your agents and AI bots to access company knowledge.
Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications. Web-based software for businesses that helps create step-by-step tutorials for websites or applications.

door MyHub Intranet Solutions

(22 beoordelingen)
Bekijk profiel
Quickly and easily get to grips with your company-wide knowledge with MyHubs cloud-based intranet software. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications, knowledge management, and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages. MyHub is a cloud-based intranet software solution that provides companies with a range of powerful business tools.

door Inteum Company

(19 beoordelingen)
Bekijk profiel
An innovation management software that streamlines the entire technology supply chain, from IP to monetization. An innovation management software that streamlines the entire technology supply chain, from IP to monetization.
Wix Answers is the professional customer support platform that comes with a full knowledge management system. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business¿ progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Knowledge Base Software and support your customers.

door CallidusCloud

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge. SaaS portal software for sales enablement to help share knowledge.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Knowledge management tool that captures knowledge from across the organization through group ownership, subscriptions, and workflow. Knowledge management tool that captures knowledge from across the organization through group ownership, subscriptions, and workflow.
ProProfs Knowledge Base is knowledge management software used to create highly-searchable online FAQs to improve customer service and reduce tickets. ProProfs helps centralize access to all your files, documents and how-to articles ensuring they can be accessed across multiple devices and platforms. Organizations can easily share important information to train their sales, customer service and support teams. ProProfs Knowledge Base Software eliminates the need to answer the same questions over and over again.
KBPublisher can help you give customers the answers they need and resolve issues quickly and efficiently. It can help your employees acquire job knowledge faster, reducing training time, and driving higher performance and job satisfaction. A knowledge base improves staff productivity and eliminates time wasted searching for information. KBPublisher is Knowledge Management Software. It reduces the need for customer support and improves staff productivity.

door Auros Knowledge Systems

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Knowledge management tool that enables decision making and workflow through agile processes, systems engineering and more. Knowledge management tool that enables decision making and workflow through agile processes, systems engineering and more.
The Novo Knowledge Base allows you to quickly & easily begin to capture and provide departmentally secured access to your organizational knowledge. Our easy-to-use software is an ideal solution for small or large organizations who need a central repository to store information for Customer Support, Company Intranet, Employee Training, and more. Provide faster problem resolution and 24x7 Web customer self service, reduce call volume and centralize & retain employee knowledge. Free Trial! Allows you to quickly and easily capture and provide departmentally secured access to your organizational knowledge.

door Blue Mango Learning Systems

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
ScreenSteps is designed to help you document your internal procedures, manage them in an online knowledge base, and deliver procedures to employees in the moment your employees need answers. Cloud software for creating, managing, and delivering SOPs to internal employees.
Online documentation and knowledge base tool. Browser-based solution that works everywhere, you just need a web browser. Online environment for teams to collaborate on user manuals, guides, FAQs and KBs; as well as a user-facing documentation site where you publish and update your content easily. Supports single-sourcing, SSO, password-protected documentation, export to printed formats, a lot of integrations, and more. Online documentation and knowledge base tool. Supports teamwork, single-sourcing, SSO, password-protected documents, printed export ...

door LaunchPath Innovation

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
LaunchPath isn't a product; it's an all-in-one intrapreneurship program that combines both software and services to provide you everything you need to succeed, including: program design and implementation, employee recruitment and on-boarding, intrapreneur guidance and support, training for both intrapreneurs and management, stage gate review coordination and facilitation, resource and reward administration, and continuous program monitoring and optimization. LaunchPath is a fully managed, technology-enabled, intrapreneurship-program-in-a-box.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.

door Supportbench Services

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system that you won't be able to live without. Supportbench was built from the ground up for teams to deliver on their promises and make amazing experiences. Supportbench is a powerful, scalable, and flexible delivering success in email management, knowledge base, customer portals, calendaring, surveying, NPS scoring and much more! We give you everything you need to dominate in your support department and create amazing customer relationships. A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system.

door Safeharbor Knowledge Solutions

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
SmartSupport is a knowledge base management solution - a single platform application for connecting people with answers. Our software is intuitive, easy to integrate into any web-based environment, and offers advanced tools for managing a knowledge base: easy real-time editing and authoring, agent templates and work-flows, community forums and comments, and full access to our world class knowledge management team. Most importantly, it is cost effective - expect an ROI within six months or less. SmartSupport Knowledge Base Software helps your customers and agents quickly and intuitively find the information they need.

door Axero Solutions

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people.
Nuclino biedt een eenvoudige manier om kennis in teams te organiseren en te delen. Gebruikers kunnen realtime samenwerkingsdocumenten creëren en deze meteen verbinden als een wiki. Gebruik de boom-, bord- en grafiekweergave om je kennis visueel te verkennen en te ordenen. Het werkt geweldig voor notulen van bijeenkomsten, productvereisten, documenten, beslissingen en meer. Enkele opvallende kenmerken zijn een WYSIWYG-collaboratieve realtime editor en de visuele weergave van teamkennis in een grafiek. Webgebaseerde oplossing voor samenwerking en beheer die teamleden samenbrengt via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten.
Easily create, update, translate, publish, and maintain your product documentation all on one page. Write your doc in Docsie and create new versions and translations in the same place. Embed it into your site with a string of JavaScript and youre done! Its that simple. Easily create and publish dynamic product documentation.
ComAround Knowledge automate and empower customer support with intelligent knowledge. It is a powerful AI and cloud-based Knowledge Management Software (KMS) specifically designed to optimize the support flow by sharing accurate knowledge at the right time. Customer Support and Service Desks solves problems faster, handles increased volumes in multiple languages, lower organizational costs and deliver excellent customer experience. Automate and empower customer support with intelligent knowledge, by sharing accurate knowledge at the right time.
Manage Employee Requests for IT, HR, Facilities and Office Manager. Collect, manage and resolve tickets in Slack in real-time. OfficeAmp makes it easy for office managers and admins to run an efficient workplace by giving employees a one-stop shop for all of their requests and questions. Need a snack in a pantry? Want to book a flight? Order some lunch? No more emails, texts or calls. Simply message OfficeAmp and get stuff done around the office. Easily collect, manage, resolve issues related to office operations. Categorize & assign tasks within Slack - where your team works!
Tovuti is an all-in-one eLearning software platform that empowers companies and individuals of all kinds to activate the potential of their organization. Tovuti offers everything from state-of-the-art course authoring tools and personalized learning portals to websites, eCommerce, event management, gamification, social communities, directories, live video conferencing, reporting and analytics, a content marketplace, subscription management and everything in between. Tovuti is an all-in-one eLearning platform that empowers companies of all kinds to activate the potential of their organization.

door Generis Corp

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
SwipeGuide provides an intuitive platform to create enhanced-reality work instructions in a matter of minutes. Machine operators and field service engineers visualize, standardize, and execute digital instructions on mobile devices and smart glasses. The next-generation instruction software that enables companies to create, distribute, and track visual work instructions effortlessly.
Collaborative 3d mind mapping that enables breakthrough thinking wherever and whenever it is most needed. Collaborative 3d mind mapping that enables breakthrough thinking wherever and whenever it is most needed.

door Lumin Creative

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Answerbase is a Q&A knowledge sharing platform, allowing your users to effectively request information and receive answers from the most capable resource while automating the answering of questions by up to 60%. It allows users to ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet the information demands of your customers about your products and services. Each system comes with admin tools to customize, manage and grow an efficient knowledge base. A Q&A knowledge sharing platform allowing users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.
Transform the way your organisation learns by powering your content on SmartUp, a mobile-first, gamified, microlearning platform. Our peer-to-peer content management tool makes it incredibly easy for teams to contribute learning to your community. Content can be reviewed and edited before publishing to ensure messaging is on-point and validated. Unlimited platform access with dedicated support starts at US$4.00/user/month. A market-leading learning experience platform and consultancy, helping organisations create a highly engaged learning culture.
All-in-One connected platform laying the foundations to a successful digital transition promoting better knowledge management, more robust process inspection & operation control, as well as accelerated communication & problem-solving. In addition to offering unparalleled visibility on all human operations, Tervene enables structured communications and enhanced operational management. Connected platform enabling: - knowledge management; - process inspection & operation control; - problem-solving ecosystem.
ECM (Enterprise Content Management) puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity. IBM Enterprise Content Management allows businesses to access, analyze, and act on business content.
Bekijk profiel
IRIS Business Architect is a reliable and affordable Business & Enterprise Architecture collaborative software to build roadmaps from business strategic planning to agile IT delivery. It's aligned to TOGAF, BIZBOK, BPMN & BABOK; yet is also easily customizable. IRIS provides rich design, modeling and management functionalities to continually reflect the changes on your architecture, minimize risk and enhance decision making. Training takes at most 10 hours; implementation, only a day or two. Reliable Business and Enterprise Architecture collaborative software to build roadmaps from strategic planning to agile delivery.

door Chadha Software Technologies

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
PHPKB is the leading fully responsive web-based knowledge management software that allow support teams to create knowledge base articles to share step-by-step instructions and guides, along workarounds and solutions to common problems. It enables your organization to locate, capture and share information with customers. Leading web-based fully responsive knowledge management software. Enables your organization to locate, capture and share information.
Bekijk profiel
Moxie Knowledge Management Software provides instant and accurate information for customers and employees. Moxie Knowledge Management Software provides instant and accurate information for customers and employees.
Het opbouwen en onderhouden van een kennisbank kan lastig zijn. Het inSided self-serviceplatform wil dat proces een beetje eenvoudiger maken. Dit community-gestuurde kennisbankplatform combineert community- en bedrijfscontent om ervoor te zorgen dat je altijd het hele spectrum van vragen van je klanten bestrijkt. Gebruik de in-product ondersteuningswidgets om die kennis beschikbaar te maken via al je kanalen, en onderbreek nooit meer de gebruikerservaring van mensen die met je platform communiceren. Ontworpen voor klantensucces en ondersteuning. Het online kennisbankplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen.
Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten. Way We Do is cloud-based SOP Software that seamlessly integrates policies, procedures and checklists into the team's daily workflow.
Connotates patented web data extraction solution is a quick and easy way to extract data from websites using a simple point-and-click interface. Our machine learning, visual abstraction approach enables ad hoc data pulls, multi-page/multi-source data aggregation, collection, normalization, and delivery formatted for your individual needs. Connotate's web data extraction has many applications including market & competitive intelligence, finance, research, compliance and more. Connotates patented data extraction solution automates the collection of web-based data using a simple point-and-click interface
TallyFox's Tallium knowledge management solution organizes content to find information quickly. Our proprietary algorithm SmartMatchPro suggests relevant experts and content to each person in real time based on their expertise, interests and actions. Highly configurable, Tallium is well suited for a variety of use cases including knowledge and content management and internal and external support. Tallium Knowledge Management links relevant expertise & information automatically in real time.
Sunsama helps teams run better meetings. To help you run, document, and follow-up better Sunsama upgrades every single event on your calendar to include an agenda, notes, action items and comments. It also includes advanced tagging and search features to easily find events, notes and action items. Sunsama is fully synchronized with your google calendar and integrates with your daily tools like Slack. Sunsama is the "calendar for teams". Use it to plan, run, document and share meeting agendas, minutes and action items.
Theum is next-generation, AI-driven knowledge technology that creates intelligent, answer-oriented virtual experts from the content of everyday business documents (Office, PDF, Wiki, Web, etc). Instead of wasting time searching for, launching, and scrolling through documents to find knowledge, users get exactly what they need for the task at hand with a clickassembled from every relevant document, organized by context onto on a single page, and ready to use on any device and in any application. Turn any set of documents into an AI-driven virtual expert that delivers a complete, ready-to-use answer to every question.