265 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio levert je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het product biedt je de tools om je ondersteuningscontent te creëren, leveren, meten en verbeteren. Dit betekent dat je klanten tevredener zijn en dat er minder ondersteuningswerklast is. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om retentie te verbeteren en klachten te verminderen. Meld je vandaag nog aan voor de gratis 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het product biedt je de tools om je ondersteuningscontent te creëren, leveren, meten en verbeteren. Dit betekent dat je klanten tevredener zijn en...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruimte voor je werk, je team of multifunctionele projecten zodat alle informatie eenvoudig te vinden is. De krachtige zoekmachine en paginabomen van Confluence zorgen ervoor dat je altijd de juiste content kunt vinden wanneer je dit nodig hebt. Met de juiste kennis binnen handbereik kun je samenwerken en werk creëren, herzien en afronden, allemaal op één plek. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Groepeer gerelateerde pagina's samen in een speciale ruim...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Het verbetert de communicatie en doorgrondt enorme hoeveelheden gegevens. Bovenal werkt het samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt kennisbeheer- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Het verbetert de comm...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Versnel je IT-proces door een kennisbank voor je servicedesksoftware te gebruiken en te creëren. Meer informatie over Freshservice
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van dezelfde vragen. Stel je voor dat je de vraag "Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?" vijftig keer per dag moet beantwoorden; niet alleen maakt dit hun leven ongelooflijk eentonig, maar de eindgebruiker moet ook wachten op een antwoord op een probleem of vraag dat met de juiste handleiding in een oogwenk opgelost zou kunnen worden. Meer informatie over Freshservice
Ondanks de publieke opinie is het leven van een servicedeskmedewerker zo saai als maar kan. Een ondersteuningsmedewerker brengt het grootste deel van zijn/haar tijd door met het steeds beantwoorden van...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Eenvoudige en intuïtieve software voor kennisbeheer waarmee organisaties voor klantenservice productiever worden. Probeer SABIO gratis! Meer informatie over SABIO Knowledge Management
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig uitgeruste oplossing met CRM en ticketing-app-integraties en een API. Ontdek de kracht van eenvoud. Meer informatie over SABIO Knowledge Management
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig ui...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over KPS Knowledge Management Software
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productivi...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Onna centraliseert en indexeert al je bedrijfskennis in toepassingen voor superieur beheer, zoeken, delen en samenwerken. Meer informatie over Onna
Onna maakt het gemakkelijk om al je bedrijfskennis uit verschillende toepassingen te centraliseren en te indexeren voor superieur zoeken, delen en samenwerken. Krijg grip op je gegevens met verbeterde machine learning-technologieën voor snellere gegevensclassificatie, kennisbeheer en voorspellend zoeken. Meer informatie over Onna
Onna maakt het gemakkelijk om al je bedrijfskennis uit verschillende toepassingen te centraliseren en te indexeren voor superieur zoeken, delen en samenwerken. Krijg grip op je gegevens met verbeterde ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Zet ruis om naar kennis met elium. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het doel is om kennis te helpen opbloeien in bedrijfssilo's en om mensen en kennis te verbinden. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het doel is om k...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is 's werelds toonaangevende LOW-CODE platform voor het bouwen van een online kennisbank, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider e...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-ma...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die wordt gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is op SaaS gebaseerde klantenondersteuningssoftware die voorzien is van een ingebouwde kennisbank. Ondersteuningsteams kunnen kennisbankartikelen maken om stapsgewijze instructies en handleidingen te delen, samen met omzeilingen en oplossingen voor veelvoorkomende problemen. Je kunt zelfs Google Analytics-integraties inschakelen om een idee te krijgen van wat mensen zoeken in je ondersteuningsportal. Je kunt bepaalde oplossingenartikelen delen binnen je team, met klanten van bepaalde bedrijven, ingelogde gebruikers, enzovoort. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is op SaaS gebaseerde klantenondersteuningssoftware die voorzien is van een ingebouwde kennisbank. Ondersteuningsteams kunnen kennisbankartikelen maken om stapsgewijze instructies en handleid...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met BoostHQ kunnen bedrijven moeiteloos hun content, kennis en best practices delen en indexeren, zodat ze op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Meer informatie over BoostHQ
BoostHQ is de toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onderweg gemakkelijk toegang hebben tot het platform en eraan kunnen bijdragen. BoostHQ kan worden geïntegreerd met de bedrijfstools en ondersteunt de bestandsindelingen die je al gebruikt (documenten, tools voor cloudopslag, online artikelen, video's en weblinks). Plan een demo om te zien wat BoostHQ voor jouw team kan doen. Meer informatie over BoostHQ
BoostHQ is de toonaangevende kennisbank waarmee bedrijven de kennis van hun organisatie kunnen creëren, delen en indexeren. Het is zowel op het web als mobiel beschikbaar, waardoor werknemers ook onder...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om kennis op te slaan, te delen en te vinden. Meer informatie over MangoApps
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intel...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en 24/7 self-service klantenondersteuning. Meer informatie over HelpCrunch
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
De kennisbank-software van HelpCrunch is een hoog aangeprezen oplossing voor kennisbeheer en self-service klantenondersteuning. Andere functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing -...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Je enige bron van waarheid voor de openbare feiten over je bedrijf. Meer informatie over Yext
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw gecentraliseerde hub waar je alle feiten kunt beheren die consumenten zoeken over je mensen, plaatsen en producten - van locaties, vakantie-uren en promoties in de winkel tot parkeeringangen en professionele referenties. Meer informatie over Yext
Met het eersteklas cloudgebaseerde platform van Yext gebruik je de kracht van kennis om overal online interne efficiëntie, geweldige merkervaringen en rijke klantinteracties te stimuleren. Het is jouw ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is de meest en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat... Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is de meest en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Tribe is een gratis en cloudgebaseerde oplossing voor kennisbeheer die je helpt om gebruik te maken van crowd-sourced content en de bijdrage van je medewerkers. Meer informatie over Tribe
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale contactpunten toe en bouw binnen een paar dagen kennis-delende community's op. Bespaar middelen, verminder tickets en schaal de ondersteuning door self-service mogelijk te maken. Organiseer verschillende soorten content door onderwerpen en groepen (openbaar, privé en geheim) te creëren voor een efficiënte ontdekking van content. Genereer inzichten uit de openhartige gesprekken tussen klanten. Meer informatie over Tribe
Tribe helpt bedrijven bij het opbouwen van een dynamische en gecentraliseerde kennisbasis door gebruik te maken van de wijsheid van de menigte en de samenwerkingskracht van medewerkers. Voeg sociale co...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële kennisbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo Platform
Bouw een intelligent kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere systemen. Met een flexibel metadatamodel, intuïtieve zoekmogelijkheden, native workflows, connectoren en analyses, is het Nuxeo Platform ideaal voor complexe kennisbeheertoepassingen. Meer informatie over Nuxeo Platform
Bouw een intelligent kennisbeheersysteem voor het zoeken, beheren en openen van anderszins verborgen informatie over meerdere systemen. Met een flexibel metadatamodel, intuïtieve zoekmogelijkheden, nat...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met Zoho Dek creëer je een kennisbank met hulpartikelen en veelgestelde vragen, zodat je klanten antwoorden kunnen vinden zonder te hoeven wachten op een medewerker.
Zoho Desk is een cloudgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Maak kennisbankartikelen aan om de veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden. Hierdoor hoeft je team geen eenvoudige vragen meer te beantwoorden en hebben ze meer tijd om klanten te helpen met lastige problemen. Zoho Desk kennisbanksoftware voor snellere antwoorden, minder tickets en meer tevreden klanten over meerdere kanalen en talen.
Zoho Desk is een cloudgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Maak kennisbankartikelen aan om de veelgestelde vragen van klanten te beant...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Begin je gratis volledig risicovrije proefversie van dit bekroonde kennisbeheersysteem, dat wordt vertrouwd door miljoenen gebruikers.
SAP Litmos maakt kennisbeheer eenvoudig en flexibel. Dit cloudgebaseerde platform voor continu leren is ontworpen met de gebruikerservaring in gedachten. Via dit platform kan content op elk apparaat worden gebruikt en binnen de toepassingen die gebruikers al benutten, voor een daadwerkelijk ingebedde leerervaring. Miljoenen gebruikers in 20 sectoren en meer dan 130 landen gebruiken SAP Litmos om beter te leren.
SAP Litmos maakt kennisbeheer eenvoudig en flexibel. Dit cloudgebaseerde platform voor continu leren is ontworpen met de gebruikerservaring in gedachten. Via dit platform kan content op elk apparaat wo...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instelli...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding e...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Levert antwoorden in plaats van documenten - ongeacht welk kanaal er wordt gebruikt.
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Dit platform is gericht op het leveren van antwoorden aan medewerkers - geen lange en complexe documenten. Dit wordt mogelijk gemaakt door de krachtige functionaliteiten van livepro, zoals zoeken en eenvoudig te volgen procesbegeleiding. livepro vereist vrijwel geen training en maakt je medewerkers tot experts, wat betekent dat het vertrouwen van het personeel en de klanttevredenheid stijgen, terwijl de kosten voor AHT en training worden verlaagd.
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Dit platform is gericht op het leveren van antwoorden aan medewerkers - geen lange en complexe documenten. Dit wordt mogelijk gemaakt...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Open-source kennisbeheeroplossing om je meest waardevolle bedrijfsmiddelen te benutten met één krachtig kennisbankplatform.
eXo Platform is een oplossing voor kennisbeheer die je kan helpen de bedrijfsprestaties te verbeteren, kennisoverdracht te vereenvoudigen en de opleiding van werknemers te verbeteren. Het eXo Platform bevordert innovatie en het delen van ideeën door teams de kracht te geven om content te creëren, te delen en te beheren, alles op één plek. Het is een geweldige manier om een complete kennisbank te creëren.
eXo Platform is een oplossing voor kennisbeheer die je kan helpen de bedrijfsprestaties te verbeteren, kennisoverdracht te vereenvoudigen en de opleiding van werknemers te verbeteren. Het eXo Platform ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste KB- en CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Bedrijfsprocessen zijn moeilijk te volgen als kennisbankartikelen. Een stroomdiagramweergave van een bedrijfsproces mist vaak de details die nodig zijn bij elke stap. Met Yonyx kunnen je materiedeskundigen beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen maken die gebruikers interactief kunnen doorlopen - zij het voor probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of voor self-service door klanten. Yonyx integreert met de meeste KB- en CRM-platforms. Yonyx biedt ook analytics terwijl gebruikers verschillende paden volgen door dergelijke handleidingen.
Bedrijfsprocessen zijn moeilijk te volgen als kennisbankartikelen. Een stroomdiagramweergave van een bedrijfsproces mist vaak de details die nodig zijn bij elke stap. Met Yonyx kunnen je materiedeskund...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Helpdesksoftware voor kennisbeheer waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen voor klantenondersteuning moeiteloos kunt beheren.
HappyFox is een online helpdesk voor kennisbeheer die wordt gehost in de cloud. Het biedt een eenvoudige online kennisbanksoftware die aantrekkelijk is, doorzoekbaar, geschikt voor sociale media en responsief voor mobiel. Het ondersteunt zowel interne als externe kennisbanken. De krachtige zoekfunctie en automatische in-line suggesties van HappyFox helpen je klanten sneller oplossingen te vinden. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is een online helpdesk voor kennisbeheer die wordt gehost in de cloud. Het biedt een eenvoudige online kennisbanksoftware die aantrekkelijk is, doorzoekbaar, geschikt voor sociale media en res...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grot...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geh...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernem...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Verminder je ondersteuningsvolume en verhoog de tevredenheid met een 24/7 self-service kennisbank.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Vanilla Forums is uitstekend beoordeelde cloudgebaseerde software voor kennisbanken en communityforums, die wordt vertrouwd door 's werelds topmerken.
Vanilla Forums is een uitstekend beoordeelde community-aangedreven Knowledge Base-oplossing. Bij dit platform kun je je zelfbedieningsondersteuningsportaal opladen met een kennisbank die met één muisklik de allerbeste content van de ondersteuningscommunity samenstelt. Krijg naast de KB kritische feedback via een online communityplatform met de Ideation en QenA add-ons.
Vanilla Forums is een uitstekend beoordeelde community-aangedreven Knowledge Base-oplossing. Bij dit platform kun je je zelfbedieningsondersteuningsportaal opladen met een kennisbank die met één muiskl...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Zoho Connect is software voor teamsamenwerking die mensen en de resources die ze nodig hebben naar één plek brengt, waardoor het gemakkelijker wordt om aan het werk te gaan.
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in het netwerk, hun eigen apps creëren, hun kennisbank opbouwen, hun werkplannen beheren en ook toegang krijgen tot apps die zijn ontworpen om het team snel en gemakkelijk te laten werken. Met Zoho Connect zijn een snellere communicatie en betere samenwerking gegarandeerd.
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Stack Overflow voor teams is een veilig onderkomen voor de vragen en antwoorden van je team.
Stack Overflow voor teams is een privé, beveiligd vraag-en-antwoord-platform dat de manier nabootst waarop mensen van nature denken, informatie delen en informatie vinden. Als het gaat om kennisbeheer, heb je niet meer informatie nodig, je hebt de juiste informatie nodig. Er is een plan voor bedrijven van elke omvang. Kies uit Stack Overflow voor verschillende teamniveaus, waaronder Basic, Business of Enterprise. Nooit meer graven door oude wiki's en verloren e-mails, zodat je team de tijd heeft die het nodig heeft om betere producten te bouwen.
Stack Overflow voor teams is een privé, beveiligd vraag-en-antwoord-platform dat de manier nabootst waarop mensen van nature denken, informatie delen en informatie vinden. Als het gaat om kennisbeheer,...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
TechScholar boosts your reps selling power with custom Product Sales Training Modules delivered on our proprietary cloud-based LMS.
TechScholar writes and promotes Product Sales Training Modules hosted on our secure cloud-based LMS, so our clients can prioritize their learning and, most importantly, earning. Our impactful modules highlight your products' KVPs and targeted selling opportunities to fast-track learning and boost sales; a TechScholar custom, co-branded LMS Campus cuts training costs for even the most complex sales teams. Management receives key metric reporting on their reps engagement and comprehension.
TechScholar writes and promotes Product Sales Training Modules hosted on our secure cloud-based LMS, so our clients can prioritize their learning and, most importantly, earning. Our impactful modules ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Online LMS stelt bedrijven en opleidingsinstituten in staat om end-to-end trainingsoplossingen te bieden aan hun werknemers, partners en klanten.
Het platform bestaat uit een eenvoudig te gebruiken online-editor om aangepaste cursussen te maken door bestaande documenten of video's te importeren of externe bronnen te koppelen. Het platform maakt het mogelijk om evaluatie- en certificeringsprogramma's te maken die overal en altijd kunnen worden gedownload met behulp van een webbrowser of native iPad-/Android-app. Het systeem volgt alle activiteiten en biedt dynamische rapportage. EduBrite is geïntegreerd met andere zakelijke producten zoals Atlassian Confluence, Google Apps, Yammer, WebEx en Citrix.
Het platform bestaat uit een eenvoudig te gebruiken online-editor om aangepaste cursussen te maken door bestaande documenten of video's te importeren of externe bronnen te koppelen. Het platform maakt ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it.
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it. Through integrations with Google Chrome, Slack, and more, Guru brings knowledge management directly into workflows, eliminating the context switching and distractions previously required to locate important knowledge. Guru makes it easy for experts to document and democratize information, reducing shoulder taps and keeping your entire team focused and productive
Guru is a knowledge management solution that empowers teams with the knowledge they need to do their jobs, when and where they need it. Through integrations with Google Chrome, Slack, and more, Guru br...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Intelligent kennisbeheer voor contactcenters of helpdesks dat het vinden, onderhouden en updaten van belangrijke kennis eenvoudig maakt.
Shelf is een bekroond contactcenter en kennisbeheerplatform voor helpdesks met geavanceerde AI (artificial intelligence) en optimale zoekmogelijkheden in de branche. Shelf wordt gebruikt door organisaties zoals Google, Amazon en Nielson, en is ontworpen door een kennisbeheerexpert en gegevenswetenschapper van Harvard voor toonaangevende zoekmogelijkheden en organisatie. In tegenstelling tot andere kennisbankplatforms biedt Shelf mogelijkheden voor het nauwkeurig zoeken van documenten, AI-automatisering voor onderhoud en krachtige analyses. Neem contact op met een consultant.
Shelf is een bekroond contactcenter en kennisbeheerplatform voor helpdesks met geavanceerde AI (artificial intelligence) en optimale zoekmogelijkheden in de branche. Shelf wordt gebruikt door organisat...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van al...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Clinked biedt cloudoplossingen op maat voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide oplossing bespaart je bedrijf kostbare tijd en verbetert tegelijkertijd de efficiëntie. Belangrijke functies zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen.
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide opl...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Mobiel platform voor sociaal online leren dat het creëren van cursussen, kennisdeling, samenwerking en training ondersteunt.
Schoox is een sociaal leerplatform met zeer krachtige, gebruiksvriendelijke tools voor het delen van content en kennis, het creëren en trainen van cursussen, samenwerking en genereren van inkomsten door middel van content. In het tijdperk van sociale media en onderlinge beïnvloeding is de arbeidscultuur veranderd. Traditionele oplossingen voor leerbeheer kunnen het steeds veranderende landschap niet bijbenen. Schoox biedt een krachtig en modern beheersysteem voor leren en kennis.
Schoox is een sociaal leerplatform met zeer krachtige, gebruiksvriendelijke tools voor het delen van content en kennis, het creëren en trainen van cursussen, samenwerking en genereren van inkomsten doo...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Vergroot de kennis in het hart van je IT-organisatie met de kennisbeheermogelijkheden van Alloy Navigator. Tijdbesparende functies zoals 'technician quick article' creëren artikelen uit tickets en meerfasengoedkeuringen zorgen ervoor dat de creatie en revisies worden gecontroleerd Koppel dat met intelligente categorisering, een toestemmingslaag en Self-Service Portal-integratie en je hebt de perfecte Kennisbank-oplossing voor al je behoeften op het gebied van servicebeheer.
Vergroot de kennis in het hart van je IT-organisatie met de kennisbeheermogelijkheden van Alloy Navigator. Tijdbesparende functies zoals 'technician quick article' creëren artikelen uit tickets en meer...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
BlogIn is het aantrekkelijk eenvoudige platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang.
BlogIn is een aantrekkelijk eenvoudig platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang. De interne blog wordt de centrale informatiehub die een nieuw, transparant communicatiekanaal in twee richtingen binnen een organisatie opent, waar iedereen een vraag kan stellen en de informatie kan krijgen die ze nodig hebben om snellere en slimmere beslissingen te nemen. Het platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zodat iedereen er snel mee aan de slag kan, wat een van de redenen is waarom het zo goed werkt als intern communicatiemiddel.
BlogIn is een aantrekkelijk eenvoudig platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang. De interne blog wordt de centrale informatiehub die een nieuw, transparant communicatiekana...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
Consolideer je gedistribueerde kennisbasis in één uitgebreide oplossing van waaruit je je klanten kunt trainen, onboarden en certificeren. Het bekroonde platform van Thought Industries brengt documentatie- en trainingsbeheer samen in één interface. Maak, beheer en verspreid content en cursussen over de gehele levenscyclus van de klant om acceptatie, retentie en voortdurende belangenbehartiging te garanderen. Ontdek het volledig potentieel van je onderneming.
Consolideer je gedistribueerde kennisbasis in één uitgebreide oplossing van waaruit je je klanten kunt trainen, onboarden en certificeren. Het bekroonde platform van Thought Industries brengt documenta...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
AnswerHub is een platform voor het delen van kennis en community-building voor ontwikkelaars.
AnswerHub is speciaal ontworpen met ontwikkelaars in gedachten. Met functies zoals ideatie, geavanceerde analyses, geavanceerd zoeken en aanpasbare thema's en configuraties biedt AnswerHub de perfecte oplossing voor bedrijven en teams die interne en externe ontwikkelaars moeten inschakelen. Een aantal van de meest ontwikkelaar-gerichte bedrijven ter wereld gebruiken AnswerHub voor productiviteit en kennisuitwisseling, waaronder GE, Epic Games, LinkedIn, eBay, USAA, Unity en Thomson Reuters.
AnswerHub is speciaal ontworpen met ontwikkelaars in gedachten. Met functies zoals ideatie, geavanceerde analyses, geavanceerd zoeken en aanpasbare thema's en configuraties biedt AnswerHub de perfecte ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Deskpro is the knowledge management & helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API, app development framework.
Deskpro is the knowledge management & helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerking
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer

Kopersgids voor Kennismanagement software

Wat is kennismanagement software?

Kennismanagement software is een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats voor digitale documenten, zoals PDF, docs, spreadsheets, presentaties, audio en video. Het stelt gebruikers in staat om zakelijke informatie, strategieën en ideeën vast te leggen, te bewaren, te organiseren en te delen. Het biedt een self-serviceportal voor het intern en extern delen van informatie met klanten of opdrachtgevers.

Organisaties kunnen de software gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals training, het aanleren van best practices voor processen en projecten en het opstellen van FAQ's.

De voordelen van kennismanagement software

Kennismanagement software stelt organisaties in staat om de kennis die medewerkers met tijd en ervaring hebben opgedaan te behouden en te delen met anderen. Hieronder volgt een lijst van de voordelen van het gebruik van deze software:

  • Verbeteren van training van werknemers: de oplossing helpt bedrijven bij het documenteren van informatie, zoals sectorkennis, vaardigheden van werknemers en best practices. Het opslaan van deze gegevens op een self-serviceportal maakt het gemakkelijk voor werknemers om te leren van collega's en sectorleiders. De tool kan ook snel nieuwe medewerkers onboarden, omdat zij dan over alle trainingsmiddelen beschikken.
  • Versnellen van de toegang tot informatie: de uitgebreide kennisbank maakt het medewerkers gemakkelijk om snel een antwoord te vinden op hun vragen. De database kan ook gedeeld worden met klanten en opdrachtgevers in de vorm van een FAQ-portaal. De software zorgt ervoor dat de antwoorden consistent en accuraat zijn en dat de reactietijd kort is.
  • Efficiëntere probleemoplossing: de software maakt het mogelijk om trends in de problemen/vragen van klanten en medewerkers te volgen en te monitoren. Deze trends kunnen helpen problemen te elimineren, waardoor er uiteindelijk op de lange termijn tijd en geld wordt bespaard.

Algemene functies van kennismanagement software

  • Kennisbasisbeheer: het aanmaken en opslaan van documenten in een gecentraliseerde database die werkt als een georganiseerde opslagplaats voor het ophalen van kennis.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar specifieke trefwoorden in hele documenten, niet alleen in beperkte delen.
  • Toegangscontroles: het definiëren van toegangsniveaus voor verschillende bestanden en mappen. Wijs verschillende machtigingen toe aan gebruikers binnen de organisatie.
  • Catalogiseren: het indelen van documenten op basis van vergelijkbare tags en trefwoorden.
  • Samenwerking: het samenwerken aan projecten door realtime informatie te delen met collega's.
  • Contentbeheer: het creëren, leveren en beheren van informatie in meerdere formaten, binnen een collaboratieve omgeving.
  • Discussieborden: het stellen van vragen en delen van ideeën via online forums of groepen.
  • Self-serviceportal: het verkrijgen van toegang tot de kennisbank, discussieborden en ondersteunende tools, zoals een berichtendienst en een tickettracker, op één enkel platform.
  • Tekstbewerking: het in staat stellen van gebruikers om teksten te bewerken vanuit de toepassing via een ingebouwde editor.

Overwegingen bij de aankoop van kennismanagement software

  • Bedrijfsdoelstellingen op elkaar afstemmen: elke leverancier biedt verschillende functies voor verschillende zakelijke behoeften. Sommige oplossingen zijn ontworpen als helpdesk voor de klant, terwijl andere zijn ontworpen als hulpmiddel voor samenwerking bij het beheren van ideeën en projecten. Maak alvorens een oplossing aan te schaffen een lijst van de zakelijke behoeften en stem deze af op de functies van de software. Maak ook een roadmap om de software te integreren in de processen en informatiesystemen.
  • Het waarborgen van gegevensbeveiliging en privacy: dit is van vitaal belang, dus controleer waar de gegevens worden gehost en welke veiligheidsmaatregelen nodig zijn om ze te beschermen. Er kan ook voor gekozen worden om in de cloud te implementeren (waar de gegevens worden gehost op servers van derden/leveranciers) of on-premises (gehost op eigen servers). Bekijk de maatregelen voor beide opties en beoordeel welke optie bij het bedrijf past. Controleer ook of de beveiligingsleverancier voldoet aan de eisen van de certificering.
  • Beoordelen van de totale softwarekosten: de prijs van de software varieert van gratis tot een paar honderd dollar. Om te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor of te weinig gebruik wordt gemaakt van de software, moet ervoor gezorgd worden dat het gekozen tariefplan alle functies bevat om aan de basisbehoeften te voldoen. Het is mogelijk dat sommige van de geavanceerde functies of de volledige suite niet nodig zijn, waardoor de softwarekosten lager uitvallen. Maak ook gebruik van de gratis proefversies en demo's om de oplossingen die op de shortlist staan beter te kunnen beoordelen.
  • Gebruik van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) vergroten om informatie te filteren: aanbieders van kennismanagement software maken gebruik van AI om content per categorie te autotaggen, waardoor het indexeren van de zoekresultaten efficiënter wordt. Ze gebruiken ook AI om automatisch content aan te bevelen wanneer gebruikers vragen in de ingebouwde zoekbalk, live chat of e-mail typen. Dit helpt ze om op het juiste moment relevante informatie te ontdekken.
  • Compatibiliteit met mobiele apparaten: zestig procent van de werknemers gebruikt mobiele apps voor werkgerelateerde taken en 71 procent besteedt meer dan twee uur per week aan het raadplegen van bedrijfsinformatie op mobiele telefoons. Op basis van deze trend bieden leveranciers van kennismanagement software mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten aan, om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot informatie op smartphones zonder daarbij compromissen te hoeven sluiten.