137 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Het CRM-systeem van monday.com kan het invoeren van je bestellingen een stuk eenvoudiger maken. Importeer je gegevens rechtstreeks in monday.com vanuit Excel of welke software je momenteel ook gebruikt. Registreer en deel moeiteloos een prognosewaarde, voeg aangepaste automatiseringen en integraties toe, en laat de sjabloon de rest doen. Voeg je actiepunten toe, herschik ze op basis van prioriteit en maak een database op maat die aan je behoeften voldoet. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Nederland Lokaal product
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort. Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren. Meer informatie over Merkato

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Nederland Lokaal product
Alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven. Meer informatie over Booqable
Booqable is alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven. Met intuïtieve functies en abonnementen vanaf $ 29/maand heb je alles wat je nodig hebt om je dagelijkse workflow te verbeteren en online boekingen op je website te accepteren. Sluit je aan bij meer dan 2000 bedrijfseigenaren die nu al tijd besparen en betere verhuurervaringen bieden met Booqable. Begin vandaag nog met een live demo of een gratis proefversie. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce. Meer informatie over bit2win CPQ
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit. Meer informatie over bit2win CPQ

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Dit platform maakt EDI een pijnloze ervaring. Inclusief EDI-vertaler, handelsnetwerk (VAN), ERP-integratie, integratie met handelspartners en ondersteuning.
TrueCommerce EDI-oplossingen is de enige EDI-provider met een platform dat echt alles-onder-één-dak biedt met alles wat je bedrijf nodig heeft voor EDI-naleving. Betaalbaar, robuust en gebruiksvriendelijk. Het kernsoftwareproduct, TrueCommerce EDI-transactiemanager, ondersteunt moeiteloos elke handelspartner die ANSI ASC X12 EDI-normen gebruikt en zet zakelijke documenten zoals inkooporders en facturen om naar een EDI-conform formaat. Meer informatie over TrueCommerce EDI Solutions

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Brightpearl is een compleet orderbeheersysteem waarmee omnichannel detailhandelaars en groothandels hun bestellingen in realtime kunnen beheren.
Brightpearl is ontworpen voor gevestigde omnichannel detailhandelaars en groothandels voor het automatiseren van hun orderbeheer. Het consolideert bestellingen van alle online/offline kanalen van je detailhandel in één interface en helpt je bij het in realtime beheren van je voorraad, bestellingen, inkoop, boekhouding, CRM, POS en orderverwerking. Het biedt je ook een diepgaand inzicht in de winstgevendheid van producten, klanten, kanalen en leveranciers. Volledig geïntegreerd met belangrijke e-commerceplatforms en marktplaatsen. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Voer B2B-bestellingen snel in terwijl je onderweg bent. Volledig geïntegreerd met de Handshake-oplossingen voor klantenbestellingen.
Handshake Rep is het toonaangevende B2B-platform voor orderinvoer voor fabrikanten, distributeurs en groothandelaren met verkopers die onderweg zijn. Geeft vertegenwoordigers de mogelijkheid om bestellingen snel te noteren, met alle klantinformatie en geschiedenis bij de hand. Handshake Rep is volledig geïntegreerd met de Handshake Direct B2B e-commercewebsite en mobiele app die je klanten 24/7 het gemak van online bestellen biedt. Registreer bestellingen vanuit al je B2B-verkoopkanalen met Handshake, dat geïntegreerd is in je ERP. Meer informatie over Handshake

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl. Meer informatie over Cavallo SalesPad

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less! Meer informatie over MyWorks Sync

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Order Sender is a complete solution for order collection and Mobile Sales Force management, dedicated to sales agents.
Order Sender is a complete solution for order collection and Mobile Sales Force Management, dedicated to sales agents. A mobile sales tool that works offline, easy to use. It eliminates compilation errors and saves time and resources. It integrates with any ERP, data are always safe thanks to Cloud Backup Available for Smartphone, Tablet (iOS and Android) and Web. Possibility to try it for free for 15 days. Meer informatie over Order Sender

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
De eenvoudigste omnichanneloplossing die de combinatie van prijsopgave (CPQ), e-commerce en volledige verkoopactivering combineert.
Verenia is een oplossing voor het configureren van prijsoffertes (CPQ) en e-commerce voor bedrijven in alle sectoren, zowel middelgrote als grote ondernemingen. Het biedt foutloze offertes voor eenvoudige en complexe configuraties, beheert prijsniveaus en kortingen, verkort de verkoopcyclustijd en moderniseert het verkoopproces. Verenia bespaart bedrijven duizenden in frontoffice-kosten door hun orderinvoerprocessen te stroomlijnen. Vertrouwd door bedrijven zoals Yamaha Motors, Bennington Marine, Yates en RenewAire. Meer informatie over Verenia CPQ

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce. Meer informatie over Unicommerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
NuORDER is de toonaangevende groothandeloplossing voor merken die hun activiteiten willen stroomlijnen, hun verhaal willen vertellen en meer producten willen verkopen.
NuORDER is het toonaangevende e-commerce-platform voor groothandel dat merken en retailers helpt samen te groeien en te winnen. Merken gebruiken NuORDER om een naadloos, meer op samenwerking gericht groothandelproces te bieden, waarbij kopers door producten kunnen browsen, assortimenten visueel kunnen plannen en in realtime slimmere aankopen kunnen doen. NuORDER verbindt meer dan 2000 merken en 500.000 detailhandelaars. Meer informatie over NuORDER

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
From invoice delivery to cash application, Esker automates the areas of AR that matter most to your business.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the process. Meer informatie over Esker

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Nederland Lokaal product
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
Sofon is een oplossing voor verkoopautomatisering die het verkoopproces van klantspecifieke producten of diensten vereenvoudigt, versnelt en verbetert. Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes. Offertes kunnen automatisch worden omgezet in productieorders. Sofon begeleidt de verkoop om het beste product te kiezen dat voldoet aan de behoeften van de potentiële koper en om hen te helpen bij een aankoopbeslissing. Meer informatie over Sofon Guided Selling

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Now Commerce is the leading B2B eCommerce platform for wholesalers, manufacturers, and distributors using QuickBooks desktop,
Now Commerce is B2B eCommerce made simple. Exclusively for wholesalers, manufacturers, and distributors using QuickBooks desktop. Online order entry portal for your sales reps and B2B customers. Real-time inventory, customer-specific order forms, custom pricing, and complete order history. Orders placed online are automatically created in QuickBooks, eliminating order entry. Now Commerce is a simple, affordable, turn-key solution; not custom development. Sets up instantly. Free support. Meer informatie over Now Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Consolidatie van belangrijke operationele processen van bestellen, inventaris, klantenbeheer, facturering, uitvoering en rapportage.
Krachtig, flexibel B2C- en B2B-orderbeheer waarmee bedrijven die meer dan 3 miljoen dollar genereren hun bedrijf eenvoudig en efficiënt kunnen beheren. Orderbot biedt een naadloze stroom functies met één gecentraliseerd platform voor multi-inventaris, multichannel operationeel management. Eenvoudig te integreren met verzendproviders, betalingsverwerkers, marktplaatsen, EDI- en e-commerceplatforms, waaronder Shopify, Magento, BigCommerce en Workarea (voorheen WebLinc Commerce Platform). Meer informatie over Orderbot

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Solid Commerce biedt één platform waarmee middelgrote online detailhandelaren op meerdere marktplaatsen kunnen verkopen (Amazon en 15+ andere).
Solid Commerce biedt één alles-in-één platform waarmee middelgrote online detailhandelaars hun volledige aanbiedingen, prijzen, inventaris, bestellingen en verzendingen op meerdere marktplaatsen (Amazon, Jet, Walmart, eBay en meer dan 15 andere) en websites kunnen beheren. Met 1 platform kunnen merken en detailhandelaars hun online bestelproces stroomlijnen, alle verzendlabels van de grote vervoerders afdrukken en meerdere dropshipping-partners integreren met meerdere e-commercekanalen. Startprijs: $ 399 per maand. Meer informatie over Solid Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Benefit from fast, organised and cost-effective order entry across multiple sales channels that helps you to maximise profitability.
Our Order Entry Software delivers a centralised, integrated solution for processing orders from across multiple sales channels. Whether you receive a handful or thousands of orders a day, our software allows you to manage trading through eCommerce websites, marketplaces, trade counters, retail stores or field sales reps. Through a user-friendly interface that offers access to accurate stock visibility and aids up/cross selling, OrderWise will help you improve your sales performance. Meer informatie over OrderWise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
All-in-one order entry & printing solution designed for wholesale distributors. Support for sales reps and customer self ordering.
ZiiZii integrates with your ERP system to give sales reps and customers speedy order entry tools and options for processing credits/returns. Android and iOS mobile apps, as well as a web based portal and support for legacy hardware allows users to quickly review items (including order history) and send orders. Also, use ZiiZii to print custom shelf labels and receipts onsite, as required. Fast setup times and responsive support assistance make ZiiZii your first choice for B2B order entry. Meer informatie over ZiiZii Order Entry

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Order entry software for cabinet manufacturers that allows designers to quote and order jobs on their own.
Cabentry is a simple and easy to use cabinet order entry software your customers can use to help them quote jobs and reduce errors on orders placed. Cabentry will streamline the ordering process from the front office to manufacturing to get jobs to the shop floor in a fraction of the time. Meer informatie over Cabentry

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
An intelligent automated order processing solution. Manages your emailed purchase orders from inbox through to ERP integration.
Instantly turn PDF purchase orders into sales orders in your ERP. An incredibly fast and scalable solution, Lucy automation handles the PDF orders your customers send via email. Around the clock, emails are opened, purchase orders are read, and sales orders are created in your ERP. Ready to pick, pack, and ship in seconds. No errors, no down time, no late orders, no overtime. Meer informatie over Lucy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Cloud Software Made and Supported in Australia. 1 to 50 users. Typical Inventory size 5k to 1 Mil Item. Priced from $200/Month
Cloud Business Software Made and Supported in Australia. Our Software and Support provides a full service from Consultation to Migration to Onsite Training and then ongoing Phone and Remote Support. The Software includes Invoicing and Purchasing. Debtor & Creditor controls and Accounting. Our strengths are in Inventory Management, Special Pricing, Complex reordering Algorithms, Portability, Integration to other eCommerce and accounting Applications. PC/MAC/Android/iOS Compatible with B2B ON! Meer informatie over Peach Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Plan effectively - Increase Productivity Organize follow-through. Eliminate the nonsense. Made & Supported in The USA.
Plan effectively - Increase Productivity, Reach your goals sooner, Organize follow-through. Orderwerks: 100% Made & Supported In The USA. A B2B Sales Order platform - We help companies grow. Our platform is easy and enjoyable to use. Put stress in its place - Create an order from one Click, and have access to more than 80 user customizable features to configure for your business. Eliminate the nonsense and let Orderwerks increase your productivity! Meer informatie over Orderwerks

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Dynamic Inventory is a full-scale, inventory-control software designed for small to mid size companies.
Dynamic Inventory is a powerful, user-friendly inventory-control software solution designed specifically with small to mid-size companies in mind. Our solution is cost-effective and solves many common problems that only expensive enterprise-level solutions have solved in the past. Need a state of the art inventory tracking system for inventory control and manufacturing? Dynamic Inventory allows companies like yours to efficiently track their products, vendors, purchase orders and sales orders. Meer informatie over Dynamic Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Cloud based B2B platform for manufacturers, which includes Digital Catalog, Online Order Entry, Order Status, Assortment Planning ...
Used by The North Face, Oakley, Hurley and other brands, Elastic is the most complete B2B platform available on the market, taking care of all your Sales Process needs and creating a brand differentiating experience for both reps and dealers. The Elastic solution features include a Digital/Custom Catalog Builder, Online Order Entry with live ATS and ERP integration, OrdeVisual Assortment Planning and White Boarding tools. It also leverages your Marketing Assets to make it feel like your B2C site Meer informatie over Elastic

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce portal.
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce. The app and e-commerce portal offers mobile invoicing, estimate and sales order creation, secure mobile payment processing, digital product catalog, GPS sales route creation and tracking, territory management, and integration with Quickbooks, SAP, Freshbooks, MicroSoft Excel, and Xero software. Meer informatie over inSitu Sales

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Comprehensive support of traditional POS, web commerce, call centers and full integration to online auctions.
CORESense, a leading provider of digital & retail commerce solutions, enabling small and medium-sized businesses to sell their products through online, mobile, catalog, event and retail sales channels. CORESenses cloud-based, customer-centric commerce platform enables retailers, wholesalers and manufacturers to streamline operations and increase sales online and in-store. CORESense integrates easily with legacy or next generation ERP, WMS and accounting solutions. Meer informatie over CORESense

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
SalesWarp's Order Entry system will let you fulfill orders in less time with automation.
Ditch the manual spreadsheets and switch to automation with a cloud-based order entry system designed to speed up business processes, saving your company time and money. Easily enter you orders directly from any device or upload your orders. One consolidated dashboard for Brands, Retailers, and B2B businesses. SalesWarp is best suited for fast-growing businesses with 50+ employees. Meer informatie over SalesWarp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Omnichannel Inventory Management and Reconciliation Software
EasyEcom offers the best omni-channel platform for centralised inventory management, order management & payment reconciliation which caters to more than 2000+ customers across 40+ countries. The platform has managed 90 Mn+ orders to this day and provides 150+ powerful integrations to multiple eCommerce platforms including marketplaces, carts, logistics providers, ERP & POS systems and a lot more! Meer informatie over EasyEcom

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
The hub for your wholesale product information which integrates to your retailers and your business systems for paperless ordering.
OrderEase believes that wholesale ordering should be easy and so do more than 7,500 customers who use our platform. The OrderEase cloud solution connects wholesalers to all their channels through online product catalogs and a centralized order hub for fast, accurate wholesale ordering. Uniquely positioned to capitalize on streamlined wholesale ordering, OrderEases proven technology, growing customer base, and strategic business model makes it an ideal wholesale ordering solution. Meer informatie over OrderEase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Ecommerce Platform with Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly.
BQUADRO is the B2B ecommerce platform with a Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly. Compaies can define specific procedures of order authorization and validation, based on custom parameters. Main features: order validation by email (Fast Order Entry), order authorization processes, view of order documentation. Meer informatie over BQUADRO

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Nederland Lokaal product
Lever vlekkeloze verkoopervaringen van offerte tot bestelling. Uniforme configuratie en offertes voor Microsoft Dynamics 365 en Salesforce.
e-Con helpt bedrijven om op maat gemaakte producten en diensten eenvoudig en nauwkeurig te verkopen. Ongeacht het aantal opties of variaties, de krachtige tools voor begeleide verkoop, API-integraties, calculators en het systeem voor regels produceren foutloze, visueel aantrekkelijke voorstellen die voldoen aan de behoeften van de klant. Het is een tool voor offerte-tot-bestelling die front- en backoffice-gegevens in realtime synchroniseert. Sluit je aan bij meer dan 500 klanten die met plezier Salesforce en Dynamics met e-Con CPQ gebruiken. Meer informatie over eCon for Dynamics AX NAV & CRM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Digitisation of EDI and non-EDI transactions (Purchase order, invoice, ASN) etc. automation for B2B.
Transaction (Purchase order, invoice, ASN) etc. automation for B2B. Data connection between disparate systems ensures faster order and invoice entry and accuracy. By handling many of the complex business rules outside of the ERP, reduces the double handling of transactions. Meer informatie over Portalink

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
PocketSell to manage the collection of your customers' orders and to give mobility to your business and your sales agents.
PocketSell is a simple app for orders collections, for digitalization of orders forms and for automatic sending of orders to the company. You select the customer, the items with quantities, set the discount, and with a click the order is complete and ready to be sent to the company and customers. An order collection to work anywhere at the customer premises, even offline and with data syncronization. You work on all devices Windows, MAC OSX, Web and on iOS, Android, with no users limits. Meer informatie over PocketSell

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Manage your stocks with precision, always knowing where your products are and make fast and effective business decisions.
StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. Meer informatie over StockAgile

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Start Fast. Launch Quickly. Sleep Well--Real-time SAP Ecommerce for manufacturers and distributors doing B2B and/or B2C.
Corevist Commerce leverages SAP for real-time ecommerce. Corevist clients become easier to do business with, embrace the digital shift, and reduce the phone/fax/email burden on Customer Serviceall with no additional IT investment. Corevists NetWeaver-certified integration to SAP is live on Day 1 and tailored for launch within 90 days. Corevist is a global company with clients in the US, UK, EU, and Canada. For more information, call (919) 424-2120 or visit www.corevist.com. Meer informatie over Corevist

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
The Quick Sales system streamlines order management for tangible goods resellers.
The system automated order management for tangible goods resellers. Quick Sales automates all stages of order flow including quoting, invoicing, bill payment, order fulfillment and order tracking. It is integrated with multiple order channels including your web site, Amazon, Sears, EBay, GSA Advantage etc. It automates all order fulfillment activities as it is electronically integrated with a number of major distributors across multiple industries. Provides clients with email notification Meer informatie over Quick Sales

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Marktplaatsoplossing waarmee bedrijven whitelabel online stores kunnen bouwen, bestellingen kunnen volgen en leveringsnetwerken kunnen beheren.
Je merk. Jouw bedrijf. Groei met Redbox, een krachtig online bestel- en bezorgplatform dat veel modellen ondersteunt. Online marktplaatsen: met Redbox kun je gemakkelijk een online marktplaats samenstellen van vele handgekozen verkooppunten. Merkeigen e-commerce: Redbox kan ook gebruikt worden om een app speciaal voor jouw merk aan te sturen. Het draait niet alleen om eten: Redbox is er om alles wat je moet leveren aan te sturen. Dankzij integraties in leveringsnetwerken en dispatchsystemen kunnen je producten in beweging komen. Meer informatie over Redbox

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware voor online verkopers die hun dagelijkse processen willen beheersen.
Breng al je belangrijkste bedrijfsfuncties samen in één applicatie die op elk apparaat draait, en beheer je orderverwerking, klantcommunicatie, financiën, inkoop en al je verschillende kanalen en marktplaatsen. Khaos Control Cloud is een browsergebaseerde ERP-toepassing waarmee multichannel retailers in het MKB die zich inzetten voor groei hun merken snel en duurzaam kunnen ontwikkelen, zonder een stevige initiële investering in hardware en software te hoeven doen. Meer informatie over Khaos Control Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
The industry's fastest growing PLM platform.
Surefront PLM is the fastest growing PLM platform for companies and brands with product development needs for physical goods. Surefront's patented technology streamlines all your product workflows, allows you to easily communicate with factories, and replaces decades old tools like emails, spreadsheets and PDF attachments. Once your products are finalized, Surefront even has a built-in B2B sales platform so you can sell to your buyers from Surefront. Meer informatie over Surefront

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Increase profitability with Perenso Field Sales all-in-one automation solution for businesses with Field Sales teams.
With over 25 years experience providing technology to help you sell better in the field, Perenso Field Sales provides an unmatched array of features to help you reach the most people, with the right information, to do the best deals, become more efficient, and maximize sales. Meer informatie over Perenso

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer
Onsight helpt groothandelaren, distributeurs en fabrikanten om de orderinvoer voor hun externe verkoopteams te versnellen.
De Onsight-app helpt je om je verkoopprestaties te verbeteren door het bestelproces te versnellen. Verkopers kunnen hun mobiele apparaten gebruiken om nieuwe producten aan klanten te tonen en om snel offertes en bestellingen te creëren terwijl ze onderweg zijn, zelfs als ze offline zijn. Onsight is een cloud-app die beschikbaar is voor iPads, iPad Mini's, Windows-tablets, Android-tablets en Android-telefoons. Meer informatie over Onsight

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Realtime orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Externe orderinvoer