Workflow management systemen

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Workflow management systemen voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
Publieke en private organisaties over de hele wereld maken dagelijks gebruik van het Nintex-platform om hun bedrijfsprocessen snel en moeiteloos te beheren, te automatiseren en te optimaliseren. Het Nintex-platform bevat mogelijkheden voor proceskartering, workflowautomatisering, documentgeneratie, formulieren, mobiele apps, procesintelligentie en meer, allemaal met een gebruiksvriendelijke ontwerpfunctie met slepen en neerzetten. Meer informatie over Nintex Met Nintex kan iedereen in je organisatie je bedrijfsprocessen snel en moeiteloos beheren, automatiseren en optimaliseren. Meer informatie over Nintex
monday.com, een bekroonde tool voor workflowbeheer, stroomlijnt de dagelijkse bedrijfsprocessen voor een optimale productiviteit en efficiëntie. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team en de mogelijkheid om workflows op je eigen manier te beheren. Je kunt op één centrale locatie herhalende processen automatiseren, meldingen voor vervaldatums instellen, via dashboards het grote plaatje in de gaten houden en de prestaties van al je workflows volgen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool voor workflowbeheer, stroomlijnt de dagelijkse bedrijfsprocessen voor een optimale productiviteit en efficiëntie. Meer informatie over monday.com
Kissflow is de beste workflowsoftware met compleet procesbeheer. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is de beste workflowsoftware met compleet procesbeheer. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Orchestly helpt bij het automatiseren, uitvoeren en optimaliseren van de dagelijkse zakelijke workflows, op een codevrij platform op basis van slepen en neerzetten. Zorg voor verantwoording en naleving door werkstromen aan te passen op jouw behoeften. Volg werk in realtime en weet wat er moet gebeuren en wanneer. Werk op één platform samen met teams en tools. Krijg inzicht in procesafwijkingen en knelpunten met rapporten en grafieken. Kies voor transparantie, beëindig de communicatiechaos en neem betere zakelijke beslissingen met Orchestly. Meer informatie over Orchestly Orchestly stelt bedrijven in staat om werk in realtime te volgen door complexe workflows te automatiseren op een codevrij platform met slepen en neerzetten. Meer informatie over Orchestly
Backlog is een tool voor workflow- en projectbeheer voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Accelo is een complete oplossing voor bedrijfsautomatisering om alle bewegende onderdelen van je kleine tot middelgrote servicebedrijf met elkaar te verbinden. Bouw aangepaste werkprocessen met behulp van triggers en krachtige automatisering, en hou de grip op het werk dat je doet. Beheer klanten onmiddellijk, vanaf de verkoop, via het project en het leveren van de dienst tot de facturering van elke opdracht, met slechts een paar klikken. Ervaar een nieuwe manier om je bedrijf te stroomlijnen met volledig geïntegreerde software voor verkoop, projectbeheer, tijdregistratie en facturering. Meer informatie over Accelo Met de krachtige automatiseringstool van Accelo kun je aangepaste werkprocessen en triggers maken om alle bewegende onderdelen van je servicebedrijf met elkaar te verbinden. Meer informatie over Accelo
Het ritme van een georganiseerde workflow vormt het hart van een productief team en dit bepaalt wat ze kunnen produceren. Workfront maakt het creëren, implementeren en automatiseren van de afzonderlijke stukken van een productieve workflow zeer eenvoudig, en met ingebouwde rapportagefunctionaliteit kunnen managers moeiteloos de sterke en zwakke punten van hun workflows beoordelen wanneer de behoeften en verantwoordelijkheden veranderen. Krijg de tool die je nodig hebt om verzoeken te ontvangen, projecten te plannen en werk uit te voeren in elk deel van je onderneming. Meer informatie over Workfront Workfront maakt het eenvoudig om individuele onderdelen van een robuuste ondernemingswerkstroom te creëren, te implementeren en te automatiseren. Meer informatie over Workfront
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, ondersteunt projectbeheer en taaksamenwerking die herdefinieert hoe teams samenwerken. Door de gebruiksvriendelijke interface, in combinatie met het delen van bestanden, Gantt-diagrammen, Kanban-weergave en functies voor werkautomatisering is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke app voor productiviteit. *2015 Google Marketplace-app van het jaar *2015 Microsoft O365-app van het jaar *Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's! Meer informatie over Zoho Creator Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren. Meer informatie over Zoho Creator
Het beheren van meerdere projecten, teams en werkstromen kan snel omslachtig worden zonder de juiste tool waarmee elk team hun werk kan structureren op de manier die het beste bij hun proces past. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en verschillende workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Je kunt meerdere workflows en projecten met gemak beheren, aanpassen en visualiseren. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt. Dit betekent dat het platform een aantal dingen kan doen die geen enkel ander systeem ter wereld kan doen. ProcessPlan maakt processen visueel en interactief. Het platform kan alles automatiseren, inclusief processen, procedures, workflows, SOP's, projecten, enz. ProcessPlan is een cloudgebaseerd platform. Meer informatie over ProcessPlan ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt voor het automatiseren van bedrijfsprocessen. Meer informatie over ProcessPlan
Je workflowbeheer versnellen? Met PandaDoc kun je de workflowprestaties van elke afdeling verbeteren om je bedrijf vooruit te helpen. Creëer, verzend, volg, e-teken en bewaar alle bedrijfsdocumenten op één plaats met PandaDoc. Perfect voor marketing, verkoop, HR, operations, IT, juridische afdelingen en productteams van meer dan 10 personen. Bouw een meer schaalbare verkooporganisatie met de documentworkflow-automatiseringssoftware van PandaDoc. Meer informatie over PandaDoc Breid je bedrijf uit en schaal je activiteiten op een snellere en intelligentere manier met de workflow-automatiseringssoftware van PandaDoc. Meer informatie over PandaDoc
Jira is de workflowmanagementtool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over JIRA Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over JIRA
Fluix is een B2B-platform voor workflowautomatisering en documentbeheer, waarmee je veldteam checklists kan invullen en werkopdrachten indienen, contracten ondertekenen en handtekeningen van klanten vastleggen, inkooporders goedkeuren en controles uitvoeren. Met geautomatiseerde werkstroomregels kan je backoffice veldgegevens verzamelen en in realtime analyseren. Fluix is toegankelijk via de native app voor iOS of via een webbrowser. Maak je team productiever en je bedrijf meer efficiënt. Meer informatie over Fluix Fluix is een mobielgericht platform voor workflowbeheer dat je meest complexe dagelijkse processen vereenvoudigt voor je veldteams. Meer informatie over Fluix
Intervals biedt online software voor workflowmanagement die tijdregistratie en taakbeheer samenbrengt in een samenwerkingsruimte. De tool kan worden aangepast op de werkstroom van jouw organisatie. Inclusief een wachtrij voor werkverzoeken, e-mailintegratie, metrics/rapportage en meer. Ideaal voor kleine bedrijven zoals webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus en IT-servicebedrijven. Volledig functionele gratis proefversie. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Meer informatie over Intervals Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven. Meer informatie over Intervals
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
TeamDesk is een webgebaseerde database die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk Ontwerp webgebaseerde databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Met Forecast kunnen teams van meer dan 20 mensen hun productiviteit opschalen door hun werkprocessen aan te passen aan de team- of projectbehoeften. Of je nu werkt met eenvoudige kanban-borden, of dat je de voorkeur geeft aan een visuele tijdlijn of kalenderweergave, Forecast heeft het allemaal. Forecast verbetert je werkprocessen door een geïntegreerde oplossing aan te bieden die mensen, projecten en winsten aan elkaar koppelt voor een naadloze samenwerking en optimalisatie van werkprocessen. Meer informatie over Forecast Door AI aangedreven beheer van werkprocessen. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Met Signavio kunnen zakelijke gebruikers eenvoudig workflows voor zichzelf automatiseren, waardoor het werk wordt versneld en zelfs de meest ondoorzichtige processen transparanter worden. Dit workflow-systeem is gemakkelijker te hanteren dan ooit, waardoor het bedrijf weer aan het stuur komt te staan en er tegelijkertijd de beheerde omgeving wordt geboden die IT-professionals wensen en nodig hebben. Meer informatie over Signavio Signavio automatiseert en versnelt repeterend werk, waardoor je team zich kan richten op activiteiten met toegevoegde waarde. Meer informatie over Signavio

door Curiosity Software Ireland

(0 beoordelingen)
Een volledig verbonden raamwerk voor robotische procesautomatisering. Automatiseringstechnici kunnen processen snel automatiseren en optimaliseren met behulp van een eenvoudige aanpak met slepen en neerzetten. Hierdoor ontstaan krachtige bots die op de achtergrond werken en repetitieve taken uitvoeren om jouw bedrijfsactiviteiten te versnellen. VIP RPA automatiseert vrijwel elk proces, in elke tool, met behulp van een API-gestuurde aanpak. Gebruik VIP RPA om de ontwikkeling van toepassingen te versnellen of om de processen te automatiseren die je medewerkers veel tijd kosten. Meer informatie over VIP RPA Volledig verbonden robotische procesautomatisering. Slepen en neerzetten van processen om te automatiseren, en vervolgens de chatbots vertellen welke processen moeten worden uitgevoerd. Meer informatie over VIP RPA
Met Ninox en de aanpasbare gebruikersinterface kun je apps creëren die bij jouw eigen workflow passen. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen integreren, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM. Om de productiviteit van je bedrijfsprocessen te verhogen hebben teamleden op basis van hun verschillende rollen toegang tot Ninox op alle platforms via de native app voor macOS, iOS en Android of via elke webbrowser. Meer informatie over Ninox Met Ninox en de aanpasbare gebruikersinterface kun je apps creëren die bij jouw eigen workflow passen. Meer informatie over Ninox
Form.com is een ondernemingsplatform voor web- en mobiele oplossingen voor formulieren. Het platform biedt een flexibel ontwerp en geavanceerde functies die kunnen worden gebruikt voor het stroomlijnen van elk proces van gegevensverzameling dat formulieren gebruikt om gegevens vast te leggen, zowel online als offline, zowel op kantoor als in het veld. Met JavaScript- en SOAP-API's kun je de Form.com-oplossing gemakkelijk integreren met de bestaande softwaretoepassingen van je bedrijf, waardoor er een naadloze omgeving voor je bedrijfsprocessen wordt gecreëerd. Meer informatie over Form.com Form.com is een ondernemingsplatform voor web- en mobiele/offline oplossingen voor formulieren. Verzamel betere gegevens, versnel de volgende stappen, analyseer de resultaten. Meer informatie over Form.com
De UiPath RPA levert een krachtige workflow-ontwerper die opties biedt voor zeer configureerbare workflow-regels. UiPath is intuïtief, flexibel en eenvoudig te schalen op basis van de hoeveelheid werk. Het systeem verwerkt alle soorten gegevens die zijn opgeslagen in een gestructureerd formaat en kan elke toepassing manipuleren, net als een mens. Gebruikers kunnen een logische grafische weergave van workflowprocessen opstellen zonder enige codeer- of scriptingvaardigheden, of een krachtige recorder gebruiken om workflows vast te leggen en deze automatisch te bepalen. Meer informatie over UiPath Robotic Process Automation UiPath is een RPA-leider met oplossingen voor topbedrijven die hun bedrijfsprocessen op één plek willen automatiseren en beheren. Meer informatie over UiPath Robotic Process Automation

door SourceCode Technology Holdings

(25 beoordelingen)
Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren en je bedrijf transformeren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Creëer snel boeiende, moderne applicaties, stel gebruikers in staat om bedrijfsproblemen op te lossen en neem de controle over je workflows. Ontdek wat je kunt bereiken wanneer je je mensen, processen en toepassingen met elkaar verbindt. Meer informatie over K2 Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Meer informatie over K2
GanttPRO is een tool voor workflowbeheer die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO Online projectmanagementtool voor workflows met Gantt-diagrammen. Aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen. Meer informatie over GanttPRO
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare BPM-software (beheer van de workflow), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen, zoals verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen, algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloudgebaseerd, mobiel en open source. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is eenvoudige en betaalbare workflowbeheersoftware die beschikbaar is als cloudgebaseerde en lokale versie met toegang tot open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Front brengt al je berichten, apps en teamleden bijeen in één inbox. Voltooi werk meteen en hou projecten in beweging met geautomatiseerde als-dan-regels. Gebruik interne opmerkingen om samenwerken aan gesprekken eenvoudig te maken. Met berichtenopdrachten weet iedereen waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Integreer met Asana, JIRA en andere apps om projecten direct vanuit je inbox up-to-date te houden. Sluit je aan bij Convoy, HubSpot, Shopify en 4.300+ teams waarvan de workflows worden aangedreven door Front. Meer informatie over Front App Front maakt het gemakkelijk om werk gedaan te krijgen. Het brengt al je berichten, apps en teamleden bijeen in één inbox. Meer informatie over Front App
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. Meer informatie over Winautomation WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt. Meer informatie over Winautomation
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
Samepage is een bekroonde software voor workflowbeheer die is ontworpen om je team, consultants, klanten, partners en leveranciers soepel en efficiënt te laten samenwerken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat in realtime met personen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails. Meer informatie over Samepage Coördineer en beheer projectwerkstromen met je team, in realtime vanaf elk apparaat. Meer informatie over Samepage
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
ClickUp is one app to replace them all. It's the future of work - where anyone can work on anything. More than just task management - ClickUp offers docs, reminders, goals, calendars, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2019.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. The fastest, easiest, and highest value Workflow Management Software. Automate everything from first customer contact to getting paid.
Keep your workforce compliance up to date in real-time. Take the hassle out of contractor management for access requests, inductions, permits, SWMS, or any workflow to keep your facility safe and secure. Trusted by JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas and thousands of organisations globally. Take the hassle out of contractor management for access requests, inductions, permits, SWMS, or any workflow to keep your facility safe
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Process Street provides businesses with a streamlined, non-technical way to make managing recurring workflows fast, fun, and easy for teams everywhere. Strong company processes are the backbone of any successful business. Without them, a company will struggle and will almost certainly find it difficult to scale. Easily create and customize checklists with text, images, video, and more. Streamline the approval process with conditional logic, automations, and integrations. Process Street is the easiest way to manage your teams workflows, recurring processes and standard operating procedures (SOPs)
Mavenlink provides powerful software and services to help organizations conduct business online. We make it easier to get things done, keep clients happy, and grow profitably. Our work management software combines advanced project management, resource planning, collaboration, and financial tools. We empower businesses to better understand their productivity and take strategic action to improve profitability -- all in one place. Mavenlink work management software centralizes and prioritizes all business communication and actions in one convenient location.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. Its easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Stroomlijn je evaluatie- en goedkeuringsproces met Widen Workflow, een uitgebreide online tool voor proefafdrukken en werkbeheer. Vanaf $ 14.990 per jaar geeft Widen Workflow je teams inzicht in projectbestanden terwijl deze het goedkeuringsproces doorlopen en verspreidbare contentitems worden binnen het Widen Collective DAM-systeem. Vraag een demo aan om het product in actie te zien. Een uitgebreide werkbeheertool voor documentfeedback, online controle en goedkeuringen gedurende het gehele creatieve proces.
Workamajig is an all-in-one solution for agencies and in-house creative teams that allows you to collaborate agency wide. Opportunity tracking, project management, time tracking, resource management and complete finance and accounting in one solution. Workamajig enables you to improve your workflow by getting accurate data, eliminating manual input, gaining visibility for managers and staff, generating timely reports and improving ROI! Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Quick Base is the easiest way to manage projects in the cloud no matter what the project or where your teams are. Quick Base's flexible platform gives you all the features you need to assign tasks, automate workflows, and generate insightful reports for even the most complex projects. Manage and track projects, save time and make stronger decisions using data from a single source, from anywhere, anytime.
ProWorkflow is de favoriete software voor het beheer van projecten en werkprocessen voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde fabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Admation is a cloud based approval workflow solution for brands and ad agencies that have had enough of the daily grind. Streamline your approval workflow with a tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools (all media including video and websites), batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, DAM, reporting tools, and many other user-friendly features. Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.

door Function Point Productivity Software

(183 beoordelingen)
All-in-one project management software for agencies, design studios and internal marketing departments looking to streamline their business. Software combines project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business reporting tools in one cloud-based system. Our solution helps businesses improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. The all-in-one system with project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business tools.
Labels for to-dos and Kanban boards for projects, all within Basecamps UI. Labels for to-dos and Kanban boards for projects, all within Basecamps UI.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. Streamtime is beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime. Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Werkstroombeheer voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen projecten volgen, werkstromen opzetten, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
ProntoForms is your enterprise-grade mobile forms solution. Our low-code application platform empowers you to create smooth real-time workflows from the field to the office. Seamless integration enables instant distribution, in many formats, to and from your existing business systems. One single form submission can trigger automatic task assignments to a field worker, notify a supervisor of an inspection fail, or populate custom documents. The possibilities are limited only by your imagination. A low-code application platform that empowers you to create smooth real-time workflows from the field to the office.
Rhumbix modernizes construction field operations, helping builders go paperless by providing a single source of truth for field data capture. Our Field Intelligence Platform is a cloud-based mobile workforce management solution that collects and digitizes data from previously paper-based workflows eliminating surprises between job site reality and the project plan. This ensures all project stakeholders have the best data, when they need it, to make better decisions and draw actionable insights Rhumbix is the single-source of truth for field data.
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken workflowbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject te werken, maar is niet opgevuld met functies die je nooit zult gebruiken. Bekijk hoe realistisch je deadlines zijn met voortgangsregistratie en voorspellende analyses. Beschikbare integraties verminderen de proceskosten en automatiseren repetitieve taken: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box en meer… Probeer het vandaag nog gratis! Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken workflowbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel.
Simple online workflow management and project tracking tools created by an ad agency for advertising agencies, graphic design, PR, digital and in-house creative teams. FunctionFox is loved by small firms and Fortune 500 companies worldwide for being elegant and intuitive. Monitor multiple jobs, assign tasks, manage remote workers better, and keep projects on track and more profitable. The free demo makes it easy to see how FunctionFox streamlines your workflow. Dont wait try it today. Simple online workflow and project management with expert advice, loved by creative professionals worldwide. Get your free demo today.
Karbon is an advanced work and communication hub for businesses of 10-10,000 staff. By integrating with your email, it provides visibility across teams, departments and locations. Karbon combines your email, discussions, tasks and powerful workflows to keep everything your team needs to get work done in one place and in context. Karbon is an advanced work and communication hub for teams of 10-10,000, combining email, discussions, tasks and powerful workflows.
ProcessMaker specializes in enterprise business process management (BPM) and workflow software solutions. ProcessMaker allows you to improve efficiency as you build, run, report, and optimize your business processes all within an intuitive, user-friendly interface. Thousands of companies across the globe turn to ProcessMaker Enterprise for a highly available, production-ready, multi-language compatible BPM solution available both on-premise and in the cloud. ProcessMaker specializes in enterprise business process management (BPM) and workflow software, available on-premise and in the cloud.
Process management software teams love to use, Promapp makes it easy to create, navigate, share and change business processes, enabling quality assurance, risk management and business continuity. Promapp provides an intuitive online, process mapping tool, a central cloud-based process repository & a comprehensive process improvement tool set, supporting the development of smarter and safer ways to work & simplifying process mapping so that business teams can own and improve their own processes. Voted #1 BPM software for mid-market based on reviews of more than 100 BPM tools on G2Crowd.
Hive is powerful, intuitive project management for modern business. Our centralized platform enables companies to plan, execute, and track projects in real time. With group messaging, file sharing, and over 1,000 app integrations, Hive connects all aspects of your work. No need to switch between five different tools to get work done. Empower your team to get better results faster. Work together in Hive. Powerful project management and collaboration platform
Automate your work processes to make your team more efficient. Workzone's workflow management tools, including custom project intake forms, project templates, automated notifications/handoffs and file markup/approval, help accelerate projects and reduce mistakes. Workzone is the most mature SAAS workflow management tool on the market, in use for nearly 20 years, with the power and usability you need to manage busy workloads. Pricing starts at $200/month. Automate your work processes and improve team efficiency. Workzone is the ideal workflow management tool for busy teams of 5+ users.
SkyStem delivers a powerful close and account reconciliation application called ART, for organizations seeking to streamline their financial processes. Our cloud-based solution eliminates up to 90% of manual activities in a company's accounting department while strengthening internal controls and corporate governance. ART's key benefits include reconciliation automation, automatic reporting, real-time updates, fast implementation and your own internal server environment with access anywhere. Month-end close and account reconciliation automation solution - the financial controllers tool for a faster close and better controls
MaintainX is mobile-first workflow and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help managers to become more efficient operators by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first workflow and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
Pipefy is een intuïtieve tool voor workflowbeheer. Met Kanban- of sprintweergave kunnen teams elk type proces uitvoeren en aanpassen zonder code of IT. Het platform is gebruiksvriendelijk en toch schaalbaar. Bouw moeiteloos en binnen enkele minuten aangepaste workflows, stel proces- en uitvoeringsnormen in en centraliseer de communicatie. Maak gebruik van de processjablonen of ontwikkel een nieuw sjabloon op basis van je unieke workflow. Voorbeelden van de geavanceerde functies zijn automatisering gebaseerd op gebeurtenissen, SLA-tracking en analytische rapporten. Standaardiseer en voer complexe processen en workflows uit via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT nodig is.
Non-coding workflow software for connecting people, data and daily processes with a cloud-based Workflow Tool and streamlining routine business operations. It provides a complete set of capabilities for Approval and Change Management, Customer Request Management and Issue Tracking. Comindware Tracker allows for robust workflow process modeling coupled with flexible web forms and reports, on-the-fly process updates and real-time visibility. Give it a try now! Non-coding Workflow Management Tool to connect people, data and daily processes.
To code or not to code it's totally up to you. Become the office hero. Build bespoke enterprise apps for your team and zap them to every desk and pocket. Automate just about anything: start from scratch with drag-and-drop, or customize one of dozens of pre-built apps in millions of ways. Collaborate with your team to run, test, and improve until your app is picture-perfect and super impressive all without a lick of code. (We won't tell if you don't). Bring your company into the 21st century by transforming business processes into agile, centralized cloud apps. No coding required.
Formstack is a versatile online form builder that enables you to build and design web forms without any coding knowledge. Embed mobile-friendly forms on your website and social media to collect online payments, gather feedback from customers, collect leads for marketing, create automated workflows, and much more. Formstack is HIPAA compliant and offers multiple robust features, including over 50 integrations with apps like Salesforce, MailChimp, and PayPal. Over 500,000 people in 112 countries use Formstack to automate repetitive business processes and manage information more efficiently.
We are a software company. We are creators, designers and engineers. We're all of those. But we're also just people. We get frustrated by technology like everyone else. Where some people throw their computers when frustrated, we take it out on our keyboards. When we get frustrated with tech, we FIX it. We build solutions for those irritating, everyday frustrations. We build software that's powered by your ideas and your needs. Because software only works the way you do. We are creators, designers and engineers.We build software that's powered by your ideas and your needs.
Upwave is a productivity platform for collaborating on projects, innovation processes, and daily tasks. Manage your teams, projects and tasks in a visual manner - all in one place. Work with predefined task boards and strategy canvases, like Business Model Canvas and SWOT. Track time, estimate and report progress. Easily and securely involve outside collaborators. The intuitive and user-friendly interface makes it easy to get everyone onboard - no extra training needed. Upwave is a visual productivity platform that helps modern businesses thrive. Organize, plan, track, collaborate and get things done.
GlobiFlow is a powerful Podio add-on that allows you to automate your business processes, police your Podio activities, and Visualize your Podio Data. With GlobiFlow for Podio, you can automate key tasks and set up triggers for essential time-sensitive actions. GlobiFlow is so comprehensive that you are able to turn Podio into a much more sophisticated, dynamic, business management system. Powerful Workflow Automation & Data Visualization for Citrix Podio
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
Knack is a no-code relational database designed for the citizen developer to create 100% customized web applications. Build various workflow functionality into your database including notifications and reminders, scheduled tasks, status updates, approvals and life cycles, roles and permissions, and integrations with other web services. With Knack, workflow is what turns your static data into dynamic processes designed to positively impact your business! Centralize your workflows and processes, all in real-time and completely automated.
For large companies; workflow is a part of FileHold Document and Records Management software that must also be purchased. FileHold provides a secure, centralized, audited, version controlled and searchable document repository. Invoices, purchase requests, travel expenses, etc. can be taken from the library and put into a review or approval process. Workflow is triggered automatically when a document is added to the library. Mobile device support from anywhere there is access to the internet. Document workflow leverages the secure FileHold document repository to securely distribute the right documents to the right people.
inMotion is a workflow solution that helps marketing and design teams get content to market faster. With inMotion, your team has control and visibility into project progress with a single tool to: intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, collaborate on work in progress, manage the approval process, and report on key productivity metrics. We'll help you automate administrative tasks to gain back 7 hours per week for each team member. Workflow management for marketing and design teams that need improved visibility and control to get content to market faster.
Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management & business process automation. Through powerful workflows, electronic forms, document management & analytics, Laserfiche eliminates manual processes & automates repetitive tasks, accelerating how business gets done. Laserfiche pioneered the paperless office with enterprise content management more than 30 years ago. Today, Laserfiche is innovating with cloud, machine learning & AI to enable organizational transformation. Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management and business process automation.
Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solution will save your company valuable time whilst improving efficiency. Key features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Clinked offers customised cloud solutions for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Intellect's Quality Suite is a software solution proven to enhance quality operations and reduce overall quality costs by 40%. Our applications are designed by certified quality experts and can easily be tailored with no code, drag and drop technology to fit your exact business needs. With automated workflow functionality you are now enabled to decrease time spent on manually consuming tasks. Apps include Document Control, Employee Training, Audit Management, CAPA, and Nonconformance. Intellect's QMS solution enhances product quality and operational efficiency resulting in increased revenue and happy customers.
Track leads and opportunities, manage projects, tasks, track time and keep track of every projects financial position. ROLL has fast and efficient process. Your team and contractors willl spend more time delivering projects. For managers and business owners, ROLL also forecasts future revenue giving you visibility and control. ROLL is a faster, better way of working. Customers include creative businesses, consultancies, digital agencies, civil engineers and other services based businesses. Super fast end to end workflow management software for services businesses including creative industries and consultancies.
Cloud-based insurance management solution that enables independent agents, brokers and businesses of all sizes to manage workflows, customer renewals and retention, risks, regulatory transactions and more. Cloud-based insurance management solution that enables independent agents, brokers, and others to manage customer base, risks and more.
A 2013 Gartner, Inc. "Cool Vendor" in Program/Portfolio Management. Designed for the practical implementation of Kanban, LeanKit is a highly flexible project management platform that lets you visualize your process, collaborate more effectively and identify opportunities for improvement. See what team members are working on. Easily collaborate and share information.
FlowCentric Processware is ideal for organisations that want to embrace digital transformation, innovate easily and gain results quickly. Companies use the software to develop flexible workflow management solutions; extend the life of ERP systems; and add meaningful action to the data collected by IoT devices. The software is perfect for companies with 100+ employees that want to digitise an unlimited number of processes, improve operational efficiency, and enforce legislative controls. Enables organisations to automate workflows and processes, innovate easily and gain results quickly.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met automatisch werkstroombeheer. Beheer taken, hou mijlpalen van projecten bij, communiceer met teamgenoten, maak samenwerkingsdocumenten, deel en bespreek bestanden en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch werkstroombeheer. Roadmap, taken, documenten, bestanden, chat en meer!
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo. Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Winner of PC Mag Editors Choice, Capterra Top 20, and Info-Tech Best Overall Value awards. Streamline your processes to increase efficiency. Customizable end user portal, graphical workflow editor, and business rules engine eliminate manual errors and consolidate operations. Trusted by 3+ million users. Start today with a custom demo and see how Agiloft can work for you Winner of multiple awards, Agiloft's graphical workflow engine streamlines processes and reduces costs. Trusted by 3+ M users.
Beheer niet alleen, maar voer ook uit. Voor operationele teams in het middensegment en grote ondernemingen (SalesOps, Marketing Ops, Customer Ops, IT Ops, FinOps, People Ops, enz.) kan Tonkean elke workflow digitaliseren en stroomlijnen met interactieve live rapporten die de coördinatie van mensen automatiseert, integraties mogelijk maken in meer dan 1000 bedrijfssystemen en een ontwerpfunctie zonder code bieden voor workflow-automatisering. Met Tonkean kunnen operationele teams eenvoudig elke zakelijke workflow stroomlijnen, inclusief bedrijfslogica, gegevensmanipulatie en coördinatie van mensen. Tonkean combineert WM, iPaaS en automatisering om een platform te bieden waarmee operationele teams elk bedrijfsproces kunnen organiseren en automatiseren.
Timereaction creates a transparent work space that allows team members, customers and suppliers to communicate, collaborate and manage process workflow in real time. Timereactions predictive scheduling system allows users to configure consistent, updated workflow processes through dynamic calculations. Integrated instant messaging maintains all the teams content as it pertains to a specific project in one location, while the consolidated conversation automatically includes necessary member Workflow, conversations and files in one place, so you find the information you need, getting more done, with less effort.
Screendragon is een toonaangevende oplossing voor het beheer van werkprocessen en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote marketingteams, bureaus en professionele serviceteams. Dit product helpt organisaties hun operationele activiteiten te stroomlijnen, de marktintroductietijd te verkorten en de kosten te verlagen. Deze software voor werkprocessen is aantoonbaar geschikt voor de behoeften van wereldwijde Fortune 100-bedrijven en helpt hen om grote complexe operationele uitdagingen op te lossen. Klanten van Screendragon zijn onder meer Kellogg's, BP, Sky, JWT en McCann World Group. Een oplossing voor het beheer van werkprocessen ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote marketingteams, bureaus en professionele serviceteams.
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Automate your business and manage tasks with SwiftCase. SwiftCase is a scalable, cloud-based, platform for organising and automating your business. Boost your business productivity through enhanced collaboration & communication tools, and integration of your existing systems. Join 100,000s of users who transformed their business and delighted their customers with SwiftCase loved by businesses in the Insurance, Finance, Legal, Service & Contractor sectors. Automate your business and manage tasks with SwiftCase - a scalable, cloud-based, platform for organising & automating your business.
Build and automate sophisticated workflows with a no-code application development toolset. Ideal for organizations that need to support custom business processes based on complex data models. Flowfinity empowers IT and business professionals to configure and manage flexible, scalable workflow solutions. Our intuitive platform combines a web-based app editor, cloud database, interactive dashboards, advanced mobile data collection, automation features and reliable integrations. Free 14-day trial. No-code development toolset that empowers you to rapidly design, deploy, and update custom business process workflows and mobile apps.
TimeHero's workflow automation allows you to launch and schedule projects in seconds. Intelligently schedule workflows around meetings, events, and appointments and get more work done. Timelines, TimeSheets, and GANTTs are instantly and automatically updated as things change. Finally, you'll know when workflows are at risk of missing deadlines before they ever get behind and have the tools to bring everything back on track. Sign up and do more productive work with less effort. The first team task management platform that automatically plans workflows around your events and meetings so things never fall behind.
Agilean is an AI and NLP based SaaS Enterprise automated workflow management tool for small and medium IT companies fitting different verticals It is highly customizable and user-friendly tool, able to set your automated Kanban work-flow process in 2 mins with 50 + Built-in templates Agilean tool (integration of both Lean and Agile) enables project planning, execution, monitoring, control and continuous learning for variety of software and other industry vertical projects. A SaaS-based enterprise automated work-flow management tool.
Spooler is the .NET API developer tool that you need to print PDF files to paper. Use the pre-configured settings or customize the settings to meet the needs of your business. Spooler offers full control and endless printing options such as bin source, paper size, duplex printing, print quality, N-up printing, and more. With Spooler, you can programmatically set up to files to print on both sides in a single pass, while specifying to print on short edge or long edge of the paper. API for printing PDF files to paper on any standard printer.
PerfectForms is a feature-rich, web-based development environment - complete with pixel-perfect forms, workflow automation and powerful reporting capabilities - that lets you quickly build and deploy a wide variety of business applications, all without writing a single line of code. You can build engaging, visually rich forms, design simple or complex workflows, send automatic notifications and escalations, create impressive drill-down reports, and even integrate with external systems. Enables anyone to build workflow applications, web forms, surveys and detailed reporting without writing any code.
Cascade takes an existing framework/document that only a handful of people can access and understand, and turns it into a much more accessible and simple representation of a plan from top to bottom. It consolidates and centralizes communication, saving a ton of time that would otherwise be spent gathering information from people. Cascade also takes care of organizing that information for presentation with Snapshots and Dashboards, etc...it lets you "take the pulse" of your strategic plan! Strategy Getting Lost In Translation? Cascade is the only strategy platform you'll ever need. Plan, manage & track all-in-one!
Dedicated to the Transporation and Logistics industry; Synergize document management software has helped hundreds of transportation and logistics companies manage their critical documents and information. Our automation platform addresses top industry concerns including improving cash flow, recruiting and managing new drivers, adhering to compliance regulations for HR & Safety documentation, and making sure that freight documents are at your fingertips when customers call with questions. Document management software streamlines and automates paper-intensive business processes for faster and more informed decisions.
Intuitive. Comprehensive. No-code. Discover Process Director, the ONLY workflow-driven automation platform to incorporate the element of time. With four consecutive year on the Gartner Magic Quadrant, and innumerable additional awards, Process Director empowers IT teams AND business users to rapidly create and deploy sophisticated, customized processes in a fraction of the time and cost of traditional development. What would you do, if you could easily customize your processes? Intuitive. Comprehensive. No-code. Discover Process Director, the only workflow automation platform to incorporate the element of time.