69 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Cisco CDR-rapportage en call analytics Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren met een gepersonaliseerd serviceniveau voor alle ondernemingen/partners wereldwijd. Toonaangevende Cisco CDR-rapportage en call analytics, UCCX wallboard-rapportage en analytics, veranderings-, audit- en "as-built"-rapportage, DN en dial-planbeheer en remote phone-control en -macros, allemaal vanuit een enkel scherm. Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren me...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gespre...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verb...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Software voor het bijhouden van oproepen en krachtige nummerkiesfunctie voor het verhogen van het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Houd de productiviteit van medewerkers en help hen de productiviteit en prestaties te verhogen. Je kunt leads tot 4x sneller opbellen. Ontvang realtime en aangepaste rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard.
Software voor het bijhouden van oproepen en krachtige nummerkiesfunctie voor het verhogen van het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Houd de productiviteit van medewerkers en help hen de productivitei...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
FluentStream stelt je bedrijf in staat om telecombronnen efficiënt toe te wijzen door realtime oproepstatistieken en verbeterde rapportage met oproepwachtrijen te bieden. FluentStream heeft zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals voicemail en doorschakelen zo gemakkelijk toegankelijk zijn, is het duidelijk dat FluentStream zakelijke communicatie transformeert. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden.
FluentStream stelt je bedrijf in staat om telecombronnen efficiënt toe te wijzen door realtime oproepstatistieken en verbeterde rapportage met oproepwachtrijen te bieden. FluentStream heeft zakelijke t...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Software voor telecommunicatierapportage waarmee je kunt rapporteren over inkomende, uitgaande, lokale en langeafstandsgesprekken vanuit je telefoonsysteem.
CASH+ software voor de registratie van oproepen is ontworpen en ontwikkeld door Hansen Software Corporation. CASH+ is compatibel met zakelijke telefoonsystemen zoals Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty's en nog veel meer. Van hotels, advocatenkantoren en verkooporganisaties tot faciliteiten voor langdurige zorg, CASH+ kan worden gebruikt als een waardevol instrument in vele sectoren. Installeer CASH+ lokaal op je kantoor voor krachtige rapportage.
CASH+ software voor de registratie van oproepen is ontworpen en ontwikkeld door Hansen Software Corporation. CASH+ is compatibel met zakelijke telefoonsystemen zoals Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite,...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive?
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and g...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
100% Cloud-Based Inbound/Outbound Dialing & Call Tracking Technology
100% Cloud-Based Inbound/Outbound Dialing & Call Tracking Technology - Powerful call recording and real-time tracking tools for sales and customer service teams. Simplify your call accounting with our easy to use dashboards, reports, and an all-in-one VOIP based phone system for your entire company. Try us for FREE for 7 days.
100% Cloud-Based Inbound/Outbound Dialing & Call Tracking Technology - Powerful call recording and real-time tracking tools for sales and customer service teams. Simplify your call accounting with our...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen. Werkt over alle switch- en PBX-types.
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen. Werkt over alle switch- en PBX-types. eXsight werkt op alle PBX-systemen van grote switchleveranciers, waaronder Cisco, Avaya, Microsoft Skype voor Bedrijven, Unify, Mitel, Alcatel-Lucent, Nortel, NEC en anderen. eXsight is het nieuwe beste wapen van UC&C-managers in het streven om al hun bedrijfscommunicatie en interne en externe samenwerkingen op schema te houden. Zichtbaarheid
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen. Werkt over alle switch- en PBX-types. eXsight werkt op alle PBX-systemen van grote switchleveranciers, waaronder ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call Accounting Service provides the key management information you need to administer your telecommunications environment.
NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust query access to call data. The NET-Phacs "Plus" option adds; SQL ad hoc reporting; the ability to effortlessly email monthly reports to your users; plus options to allow managers query access to subordinate's data in a secure Internet environment; plus billing and tracking of equipment and feature items.
NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust query ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
ISI helps its clients choose and implement Unified Communications management solutions that achieve their desired business outcomes.
ISI is a leading provider of quality Unified Communications management solutions for companies seeking to measure, analyze and optimize usage, content, expenses and people. ISI helps clients implement UC management solutions for voice, video, and IM/Presence that improve business outcomes through: UC reporting, traffic analytics, collaboration recording, speech analytics, workforce management, telecom audit, and telecom expense management (TEM).
ISI is a leading provider of quality Unified Communications management solutions for companies seeking to measure, analyze and optimize usage, content, expenses and people. ISI helps clients implement ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses with call tracking, threshold alarms and more
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The application includes an automatic report scheduler which configures an unlimited number of reports to be emailed, printed or archived on an hourly, daily, weekly, or monthly basis. Toll fraud, trunk analysis and 911 alerts help businesses gain ROI from their investment.
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The appl...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Web-based contact center solution that allows businesses to manage telephony communications with resource allocation, reporting & more.
PhonEX ONE is a comprehensive web-based solution for call accounting, management and control of your telecom expenses and productivity. Independent of PBX platform, PhonEX ONE is scalable offering unlimited growth and capacity to multi-site, multi-lingual and multi-currency environments. PhonEX ONE cuts operational costs by giving enterprises the perfect tool to monitor network activity and band width; report usage trends and statistics and optimize and efficiently allocate network resources.
PhonEX ONE is a comprehensive web-based solution for call accounting, management and control of your telecom expenses and productivity. Independent of PBX platform, PhonEX ONE is scalable offering unli...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Accounting and traffic management and analysis with accurate reporting.
Call accounting and traffic management and analysis with accurate reporting. SaaS or Customer premise application for Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, ShoreTel, Siemens, 3Com or others.
Call accounting and traffic management and analysis with accurate reporting. SaaS or Customer premise application for Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, ShoreTel, Siemens, 3Com or others....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call Accounting solution provider for enterprise accounts using Cisco Call Manager, Avaya, Microsoft and other voice infrastructure.
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance and corporate compliance needs. At SAI, our mission is to help enterprises simplify a complex telecom world by providing usage and expense reporting tools for PBX, VoIP, Mobile and other unified communication systems. And, we've been doing it for over 25 years!
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Provides the necessary tools to forecast, monitor and allocate communications management expenses.
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a multi-pronged approach that combines statistics from various facilities to identify billing irregularities, misuse, bottlenecks, inactivity and productivity loss. Shadow CMS consolidates call detail, voice mail, auto attendant, ACD and mobile data to provide concise communication facility usage.
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a mul...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Real-time monitoring and reporting for your entire voice network including VoIP.
VXTracker manages the technical & financial performance of your voice network. Multiple, authorized users can access the system from any browser, and scheduled delivery to email addresses means better distribution of reports and less demand on the system administrator. VXTracker uses a powerful SQL database that provides lightning fast processing of high call volumes from multiple locations. Multi-million call record reports are produced in seconds! Optional modules include Cell Phone reporting.
VXTracker manages the technical & financial performance of your voice network. Multiple, authorized users can access the system from any browser, and scheduled delivery to email addresses means better ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Software to track and process call records . Helpful when planning to migrate to VoIP
Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends.
Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Web-based solution that helps businesses manage incoming, outgoing, and internal calls to streamline telecommunication activities.
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it the preferred choice of businesses, small and large.
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it th...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Easy to use powerful Web based Call Accounting system that captures, and reports on all CDR data from multi vendor, AVAYA, CISCO, MITEL
InCharge Unified Call Management is a powerful web based Call Accounting reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of experience and 1000's of installations, our InCharge CDR and Wireless reporting applications are your answer. With its long list of features we have you covered. Easy to use web interface, Virtual server support, Customizable Reports, Multiple PBX support, (i.e. AVAYA, Cisco, Mitel), Avaya DBA compatible
InCharge Unified Call Management is a powerful web based Call Accounting reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of experienc...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs....
Een complete gateway-oplossing voor het verstrekken van gastgegevens, registratie van telefoongesprekken, facturering en een breed scala aan interfacehubs.
FCS Gateway biedt een hotelketen of -eigenaar de mogelijkheid om verschillende hotels met verschillende PMS-, PABX- en andere externe systemen onder één dak te groeperen zonder zorgen over complex(e) interfacevereisten en -beheer. Met dit product kun je ingewikkelde integratiewerkzaamheden heel soepel stroomlijnen.
FCS Gateway biedt een hotelketen of -eigenaar de mogelijkheid om verschillende hotels met verschillende PMS-, PABX- en andere externe systemen onder één dak te groeperen zonder zorgen over complex(e) i...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren.
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren via gedetailleerde monitoring en rapportage van systeem- en trunkgebruik, kostenanalyse en andere zakelijke KPI's. Het kan helpen bij het plannen van technologiemigraties van TDM naar IP, of PBX naar Unified Communications, en controleren op frauduleuze of niet-conforme activiteiten. Proteus registreert ook spraakplatforms voor handelaren, waardoor de voordelen van de registratie van telefoongesprekken naar de beursvloer worden uitgebreid.
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren via gedetailleerde monito...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Free call accounting and reporting for Cisco call manager. Easy to use, it provides call details to admins, managers, and users.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on the system including technical details such as MOS, jitter, etc. VoIP Detective has a completely free version that you can use indefinitely, as well as an upgraded version that offers reports delivered via email and unlimited data retention.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call Record Analyzer (CRA) is een cloudgebaseerd CDR/CMR analyse- en probleemoplossingsplatform voor Cisco® UC-omgevingen.
Wil je zinvolle rapporten genereren vanuit je Cisco UC-omgeving? Dit product kan daarbij helpen. CRA is een krachtig cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, modern platform voor webanalyses en probleemoplossing voor Cisco UC-omgevingen.
Wil je zinvolle rapporten genereren vanuit je Cisco UC-omgeving? Dit product kan daarbij helpen. CRA is een krachtig cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, modern platform voor webanalyses en probleemopl...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution.
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work.
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports ....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Billing integration for ISP and VoIP, HotSpot, Wireless Access, WiFi, WISP, ASP, Wireless LAN and Mobile operators.
Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integration for ISP, Wimax, LTE, Mobile and VoIP, HotSpot, wireless access, WiFi, WISP, ASP and mobile operators. Aradial's web-based interface ensures easy connectivity from anywhere and is coupled with a state server that allows you to know exactly what is happening in the network, in real time.
Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler.
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable call accounting software package for monitoring & reporting telephone call activity. It can be deployed in any enterprise inc. hospitality, retail, government, professional firms, banks & universities. This telemanagement solution will pinpoint charges, highlight misuse & increase productivity.
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Registratiesoftware van WinCall die de taak van AMC's en rapportage automatiseert en nog steeds klantenondersteuning van het hoogste niveau biedt.
WinCall houdt al je binnenlandse en internationale locaties bij, ongeacht het PBX-type (analoog, digitaal, IP) en biedt daarbij nog steeds de beste klantenservice in de branche. WinCall helpt bij het faciliteren van interne facturering, identificeert PBX-tolfraude, verhoogt de productiviteit van medewerkers en verzamelt gebruiksgegevens om te helpen weloverwogen beslissingen te nemen op het gebied van telecomnetwerkplanning. Directory-integratie elimineert de tijdrovende taak van het bijwerken van je database voor registratie van oproepen en/of directory.
WinCall houdt al je binnenlandse en internationale locaties bij, ongeacht het PBX-type (analoog, digitaal, IP) en biedt daarbij nog steeds de beste klantenservice in de branche. WinCall helpt bij het f...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Advanced call accounting for PBX/VOIP and Private Networks, capacities up to 100,000 extensions
Advanced call accounting for PBX/VOIP and Private Networks, capacities up to 100,000 extensions Product of choice for Fortune 500 companies across Asia Pacific and worldwide
Advanced call accounting for PBX/VOIP and Private Networks, capacities up to 100,000 extensions Product of choice for Fortune 500 companies across Asia Pacific and worldwide...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
CDR Processing System for high volume Wholesale Billing, as well as: Auditing, Comparisons, Reports, Optimization, and Analysis.
ABS 100 provides a low cost high performance CDR Processing, Billing, and Call Accounting System that Rates Wholesale, Departmental, Carrier, and Retail CDRs while also providing Network Optimization, Carrier Management, and Profit/Loss reports. The ABS 100 system also generates LCR Routing Data. It can compare multiple Carrier Rates and is a great platform for Wholesale Billing and Agent/Reseller Re-Billing.
ABS 100 provides a low cost high performance CDR Processing, Billing, and Call Accounting System that Rates Wholesale, Departmental, Carrier, and Retail CDRs while also providing Network Optimization, ...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format
Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format
Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
TIM4biz Call Accounting is the easiest way to report exactly how your telephone is being used or abused. PMS and API support.
TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost & per charging interval supports most countries All the major components of the system including database server, web server, report & alert servers are installed at the TIM4biz datacenter and are automatically backed up & maintained by TIM4biz staff. PMS integration & API support included.
TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost & per c...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
eCDR

eCDR

(0 reviews)
Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information.
Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information.
Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Tijdbesparende rapportagetool voor drukke Telecom/UC-managers – helpt bij het combineren, vereenvoudigen en delen van vaste, mobiele en andere bedrijfsgegevens.
Natuurlijk heb je het druk! Het is voor Telecom/UC-managers lastig om zich te concentreren op grote projecten als ze continu worden bestookt met rapportagevragen. Calero VeraSMART helpt je om vaste, mobiele en andere bedrijfsgegevens te combineren, te vereenvoudigen en te delen. Handel vragen op het gebied van beveiliging, productiviteit, HR, juridische documenten, terugboeking en optimalisatie snel af. De telefoonlijnoplossing is compatibel met Avaya, Cisco, Microsoft Lync, en de draadloze oplossing is geschikt voor AT&T, Sprint, T-Mobile, US Cellular. Schaalbaar, uitbreidbaar, SaaS of lokaal.
Natuurlijk heb je het druk! Het is voor Telecom/UC-managers lastig om zich te concentreren op grote projecten als ze continu worden bestookt met rapportagevragen. Calero VeraSMART helpt je om vaste, mo...
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more.
Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more.
Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more.
Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more.
Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage
Report

Report

(0 reviews)
Software that provides costs monitoring, fraud detection, report generation, and email report scheduling features.
Software that provides costs monitoring, fraud detection, report generation, and email report scheduling features.
Software that provides costs monitoring, fraud detection, report generation, and email report scheduling features....
  • Rapportage door verlenging
  • Gespreksduur
  • Controle van oproepen
  • Gespreksvolume
  • Beller-ID
  • Rapportage binnenkomende items
  • Uitgaande rapportage