Filterresultaten (79)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Productscore
Producttype
79 resultaten
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking.
Cisco CDR-rapportage en call analytics
Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking.
Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren... Meer informatie
met een gepersonaliseerd serviceniveau voor alle ondernemingen/partners wereldwijd.
Toonaangevende Cisco CDR-rapportage en call analytics, UCCX wallboard-rapportage en analytics, veranderings-, audit- en "as-built"-rapportage, DN en dial-planbeheer en remote phone-control en -macros, allemaal vanuit een enkel scherm.
Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige... Meer informatie
gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Meer informatie over CloudTalk
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Virtual PBX Ringostat bevat alles wat je nodig hebt om een betrouwbare verbinding te bieden voor elke bedrijfsomvang en -behoeften.
Meer informatie over Ringostat
Ringostat Virtual PBX geeft je meer ruimte om je volledig op je bedrijf te concentreren, bedrijfsworkflows te optimaliseren en je zakelijke potentieel te maximaliseren.
Oproepsegmentatie, oproepwach... Meer informatie
trij, IVR, anti-spam, voicemail, automatische opname van gesprekken en rapporten voor alle zakelijke behoeften.
Ringostat Virtual PBX is toegankelijk vanuit de hele wereld. Het enige wat je nodig hebt is je internetbrowser en een headset en je bent klaar om je eerste gesprekken te voeren.
Meer informatie over Ringostat
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen... Meer informatie
stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties.
Meer informatie over Sage Intacct
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Software voor het bijhouden van oproepen en krachtige nummerkiesfunctie voor het verhogen van het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Houd de productiviteit van medewerkers en help hen de productivite... Meer informatie
it en prestaties te verhogen. Je kunt leads tot 4x sneller opbellen. Ontvang realtime en aangepaste rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard.
Meer informatie over PhoneBurner
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te... Meer informatie
verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Meer informatie over TenFold
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker.
InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die... Meer informatie
perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync.
Meer informatie over InfoFlo
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
FluentStream stelt je bedrijf in staat om telecombronnen efficiënt toe te wijzen door realtime oproepstatistieken en verbeterde rapportage met oproepwachtrijen te bieden. FluentStream heeft zakelijke... Meer informatie
telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals voicemail en doorschakelen zo gemakkelijk toegankelijk zijn, is het duidelijk dat FluentStream zakelijke communicatie transformeert. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden.
Meer informatie over FluentStream
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd.
Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of
virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met... Meer informatie
zijn klanten.
Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk.
Meer informatie over ZIWO
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Software voor telecommunicatierapportage waarmee je kunt rapporteren over inkomende, uitgaande, lokale en langeafstandsgesprekken vanuit je telefoonsysteem.
CASH+ software voor de registratie van oproepen is ontworpen en ontwikkeld door Hansen Software Corporation.
CASH+ is compatibel met zakelijke telefoonsystemen zoals Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite... Meer informatie
, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty's en nog veel meer.
Van hotels, advocatenkantoren en verkooporganisaties tot faciliteiten voor langdurige zorg, CASH+ kan worden gebruikt als een waardevol instrument in vele sectoren.
Installeer CASH+ lokaal op je kantoor voor krachtige rapportage.
Meer informatie over CASH+ Call Accounting Software
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten,... Meer informatie
je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen?
Meer informatie over NUACOM
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and... Meer informatie
close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.
Meer informatie over Aloware
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar... Meer informatie
en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel.
Meer informatie over Ytel
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
100% Cloud-Based Inbound/Outbound Dialing & Call Tracking Technology
100% Cloud-Based Inbound/Outbound Dialing & Call Tracking Technology - Powerful call recording and real-time tracking tools for sales and customer service teams. Simplify your call accounting with... Meer informatie
our easy to use dashboards, reports, and an all-in-one VOIP based phone system for your entire company. Try us for FREE for 7 days.
Meer informatie over Sales Sling
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Kavkom biedt bedrijven geavanceerde oplossingen voor het volgen en het rapporteren van oproepen.
Het telefoonsysteem van Kavkom is de ideale oplossing voor je telefonie op de werkplek. Waarom? Omdat dit platform een alles-in-één systeem biedt voor alle soorten bedrijven.
Een van de meest... Meer informatie
populaire functies is het statistische gedeelte. Gepersonaliseerde monitoring en betrouwbaarheid van statistische indicatoren, garanties van servicekwaliteit.
Meer informatie over Kavkom
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen.
Werkt over alle switch- en PBX-types.
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen.
Werkt over alle switch- en PBX-types.
eXsight werkt op alle PBX-systemen van grote switchleveranciers,... Meer informatie
waaronder Cisco, Avaya, Microsoft Skype voor Bedrijven, Unify, Mitel, Alcatel-Lucent, Nortel, NEC en anderen.
eXsight is het nieuwe beste wapen van UC&C-managers in het streven om al hun bedrijfscommunicatie en interne en externe samenwerkingen op schema te houden.
Zichtbaarheid
Meer informatie over eXsight
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call Accounting Service provides the key management information you need to administer your telecommunications environment.
NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust... Meer informatie
query access to call data. The NET-Phacs "Plus" option adds; SQL ad hoc reporting; the ability to effortlessly email monthly reports to your users; plus options to allow managers query access to subordinate's data in a secure Internet environment; plus billing and tracking of equipment and feature items.
Meer informatie over NET-Phacs
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
ISI helps its clients choose and implement Unified Communications management solutions that achieve their desired business outcomes.
ISI is a leading provider of quality Unified Communications management solutions for companies seeking to measure, analyze and optimize usage, content, expenses and people. ISI helps clients... Meer informatie
implement UC management solutions for voice, video, and IM/Presence that improve business outcomes through: UC reporting, traffic analytics, collaboration recording, speech analytics, workforce management, telecom audit, and telecom expense management (TEM).
Meer informatie over Infortel Select
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
Meer informatie over Microcall
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses with call tracking, threshold alarms and more
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The... Meer informatie
application includes an automatic report scheduler which configures an unlimited number of reports to be emailed, printed or archived on an hourly, daily, weekly, or monthly basis. Toll fraud, trunk analysis and 911 alerts help businesses gain ROI from their investment.
Meer informatie over OfficeWatch Call Accounting
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Top rated smart dialer, contacts and billing manager for consultative calls.
CallPesa automates the capture of billable interactions on client calls, helping professionals capture more of the billable work they already do. For professions that bill by the hour, those... Meer informatie
recovered billable hours can make the difference between financial success or not. CallPesa simplifies the capture, processing and eventual billing of this information ¿ accurately and with virtually no effort.
Meer informatie over CallPesa
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Web-based contact center solution that allows businesses to manage telephony communications with resource allocation, reporting & more.
PhonEX ONE is a comprehensive web-based solution for call accounting, management and control of your telecom expenses and productivity. Independent of PBX platform, PhonEX ONE is scalable offering... Meer informatie
unlimited growth and capacity to multi-site, multi-lingual and multi-currency environments. PhonEX ONE cuts operational costs by giving enterprises the perfect tool to monitor network activity and band width; report usage trends and statistics and optimize and efficiently allocate network resources.
Meer informatie over PhonEX ONE
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Accounting and traffic management and analysis with accurate reporting.
Call accounting and traffic management and analysis with accurate reporting. SaaS or Customer premise application for Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, ShoreTel, Siemens, 3Com or others.
Meer informatie over CommView
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call Accounting solution provider for enterprise accounts using Cisco Call Manager, Avaya, Microsoft and other voice infrastructure.
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance... Meer informatie
and corporate compliance needs.
At SAI, our mission is to help enterprises simplify a complex telecom world by providing usage and expense reporting tools for PBX, VoIP, Mobile and other unified communication systems. And, we've been doing it for over 25 years!
Meer informatie over Sierra Gold
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
Meer informatie over Enterprise WebLink
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Install BounceHelp callback widget to decrease website bounce rate and increase purchase conversion. Convert visitors into phone calls
Powerful Callback Widget for Your Website.
Increase sales calls from your website by up to 30%.
Service quality control and call recording. Antispam system. Clear and simple website analytics.... Meer informatie
Launch in minutes.
Meer informatie over BounceHelp
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren.
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren via gedetailleerde... Meer informatie
monitoring en rapportage van systeem- en trunkgebruik, kostenanalyse en andere zakelijke KPI's. Het kan helpen bij het plannen van technologiemigraties van TDM naar IP, of PBX naar Unified Communications, en controleren op frauduleuze of niet-conforme activiteiten. Proteus registreert ook spraakplatforms voor handelaren, waardoor de voordelen van de registratie van telefoongesprekken naar de beursvloer worden uitgebreid.
Meer informatie over Proteus
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Provides the necessary tools to forecast, monitor and allocate communications management expenses.
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a... Meer informatie
multi-pronged approach that combines statistics from various facilities to identify billing irregularities, misuse, bottlenecks, inactivity and productivity loss. Shadow CMS consolidates call detail, voice mail, auto attendant, ACD and mobile data to provide concise communication facility usage.
Meer informatie over Shadow CMS
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Meer informatie over Telephone Management Software
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
Meer informatie over Genesis Call Accounting
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
Meer informatie over COMIT
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Software to track and process call records . Helpful when planning to migrate to VoIP
Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends.
Meer informatie over VXTracker
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Teltrac G6 takes call accounting to a whole new level with unmatched security that can take on today’s challenges.
A fundamental management tool for Telecommunications that can help you navigate your calls and logs. Currently, in its 6th Generation, the Teltrac G6 features a faster report generation with over 60... Meer informatie
types of reports and more than a thousand variable templates, you can easily filter what information you need depending on your business and a dedicated search function will make things even easier.
Meer informatie over Teltrac
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Web-based solution that helps businesses manage incoming, outgoing, and internal calls to streamline telecommunication activities.
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs?
Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it... Meer informatie
the preferred choice of businesses, small and large.
Meer informatie over Call SWEET!
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
Meer informatie over Elephant Call Management System
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Easy to use powerful Web based Call Accounting system that captures, and reports on all CDR data from multi vendor, AVAYA, CISCO, MITEL
InCharge Unified Call Management is a powerful web based Call Accounting reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of... Meer informatie
experience and 1000's of installations, our InCharge CDR and Wireless reporting applications are your answer. With its long list of features we have you covered.
Easy to use web interface, Virtual server support, Customizable Reports, Multiple PBX support, (i.e. AVAYA, Cisco, Mitel), Avaya DBA compatible
Meer informatie over InCharge Unified Call Management
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
Meer informatie over WIN-SENSE / INN-FORM
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Een complete gateway-oplossing voor het verstrekken van gastgegevens, registratie van telefoongesprekken, facturering en een breed scala aan interfacehubs.
FCS Gateway biedt een hotelketen of -eigenaar de mogelijkheid om verschillende hotels met verschillende PMS-, PABX- en andere externe systemen onder één dak te groeperen
zonder zorgen over complex(e)... Meer informatie
interfacevereisten en -beheer. Met dit product kun je ingewikkelde integratiewerkzaamheden heel soepel stroomlijnen.
Meer informatie over FCS Gateway
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Free call accounting and reporting for Cisco call manager. Easy to use, it provides call details to admins, managers, and users.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made.
Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made... Meer informatie
on the system including technical details such as MOS, jitter, etc.
VoIP Detective has a completely free version that you can use indefinitely, as well as an upgraded version that offers reports delivered via email and unlimited data retention.
Meer informatie over VoIP Detective
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call Record Analyzer (CRA) is een cloudgebaseerd CDR/CMR analyse- en probleemoplossingsplatform voor Cisco® UC-omgevingen.
Wil je zinvolle rapporten genereren vanuit je Cisco UC-omgeving? Dit product kan daarbij helpen. CRA is een krachtig cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, modern platform voor webanalyses en probleemop... Meer informatie
lossing voor Cisco UC-omgevingen.
Meer informatie over Call Record Analyzer
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Get the voice traffic under control and understand how costs are distributed in your network. Optimized for multi-branch 100% web-based
How to understand immediately how traffic shapes and how costs are distributed in your company? Mida Billing & Accounting is a flexible call reporting solution that maps how traffic costs are... Meer informatie
distributed within your company. Optimized for multi-branch and multi-site companies, and multi-currency for total flexibility.
Get the voice traffic under control and understand how costs are distributed in your network. Optimized for multi-branch 100% web-based.
Meer informatie over Mida Billing & Accounting
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Contact center solution that helps businesses streamline customer service processes across multiple channels.
Contact center solution that helps businesses streamline customer service processes across multiple channels.
Meer informatie over Amazon Connect
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Meer informatie over CallAnalyst
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution.
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work.
Meer informatie over BillingFinity
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Meer informatie over TEM solution
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
Meer informatie over Tapit NOVA
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
Meer informatie over Callcruncher Access Anywhere
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Billing integration for ISP and VoIP, HotSpot, Wireless Access, WiFi, WISP, ASP, Wireless LAN and Mobile operators.
Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing... Meer informatie
integration for ISP, Wimax, LTE, Mobile and VoIP, HotSpot, wireless access, WiFi, WISP, ASP and mobile operators. Aradial's web-based interface ensures easy connectivity from anywhere and is coupled with a state server that allows you to know exactly what is happening in the network, in real time.
Meer informatie over Aradial
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler.
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) .
Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and... Meer informatie
reliable call accounting software package for monitoring & reporting telephone call activity. It can be deployed in any enterprise inc. hospitality, retail, government, professional firms, banks & universities. This telemanagement solution will pinpoint charges, highlight misuse & increase productivity.
Meer informatie over Call Accounting Mate
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage
Registratiesoftware van WinCall die de taak van AMC's en rapportage automatiseert en nog steeds klantenondersteuning van het hoogste niveau biedt.
WinCall houdt al je binnenlandse en internationale locaties bij, ongeacht het PBX-type (analoog, digitaal, IP) en biedt daarbij nog steeds de beste klantenservice in de branche. WinCall helpt bij het... Meer informatie
faciliteren van interne facturering, identificeert PBX-tolfraude, verhoogt de productiviteit van medewerkers en verzamelt gebruiksgegevens om te helpen weloverwogen beslissingen te nemen op het gebied van telecomnetwerkplanning. Directory-integratie elimineert de tijdrovende taak van het bijwerken van je database voor registratie van oproepen en/of directory.
Meer informatie over WinCall
Functies
- Rapportage door verlenging
- Gespreksduur
- Controle van oproepen
- Gespreksvolume
- Beller-ID
- Rapportage binnenkomende items
- Uitgaande rapportage