Nederland Lokale producten weergeven
127 resultaten
Hou van je laatste kilometers met groener logistiekbeheer en merkeigen klantervaringen van Urbantz. Meer informatie over URBANTZ
Urbantz is het toonaangevende platform voor de laatste kilometers van logistiekbeheer en is specifiek ontworpen voor ondernemingen. Dit platform stelt de grootste logistieke, retail-, supermarkt- en e-commercebedrijven in staat om hun laatste kilometers op elke schaal duurzaam te beheren, waardoor de zichtbaarheid en controle wordt geboden om de hoeveelheid uitstoot te verlagen, slim toe te wijzen aan wagenparken, unieke workflows te creëren en merkeigen leveringservaringen te garanderen. Tot de tevreden klanten behoren Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, C Chez Vous en FM Logistic. Meer informatie over URBANTZ

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Deze krachtige realtime oplossing voor het volgen van leveringen en elektronisch bewijs van levering is perfect voor elk bedrijf dat lokaal levert. Meer informatie over Detrack
Detrack is krachtige logistiekbeheerbeheersoftware waarmee je je voertuigen live op een kaart kunt volgen en realtime E-POD kunt vastleggen met behulp van alleen de iOS-/Android-app. Je eerste koerier is gratis - voor altijd. De apps zijn vertaald in 26 talen en worden dagelijks over de hele wereld gebruikt om miljoenen leveringen te voltooien. Meer informatie over Detrack

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
NetSuite inkomende logistiek helpt je bij het coördineren van efficiënt transport, ontvangst en opslag van inkomende voorraad.
NetSuite inkomende logistiek helpt je bij het coördineren van efficiënt transport, ontvangst en opslag van inkomende voorraad. De dashboards van NetSuite helpen bij het beheren van alles, van het versnellen van openstaande bestellingen tot containerbeheer en het plannen van specifieke ontvangstdatums. Je kunt ervoor zorgen dat de producten aan je eisen voldoen door inspecties uit te voeren en de kwaliteit van de leveranciers te volgen, en het put-awayproces te standaardiseren met vooraf gedefinieerde strategieën. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Online portbeheersoftware waarmee je door USPS goedgekeurde port kunt afdrukken vanaf je computer en printer.
Stamps.com (Nasdaq: STMP) is een toonaangevende aanbieder van online portdiensten. Met de online portdienst van Stamps.com kunnen kleine bedrijven, ondernemingen en online detailhandelaars door de US Postal Service goedgekeurde port afdrukken met slechts een computer, printer en internetverbinding, rechtstreeks vanuit hun huis of kantoor. Het bedrijf richt zijn diensten op kleine bedrijven en thuiskantoren en heeft momenteel partnerschappen voor pc-portdiensten met Avery, Microsoft, HP, de US Postal Service en andere. Meer informatie over Stamps.com

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Orderverwerking en verzending voor groeiende e-commercemerken.
Ongeacht of je allang gevestigd bent of net begonnen, Shippo is de verzendsoftware voor groeiende e-commercemerken die tijd en geld willen besparen, op grote schaal moeten verwerken en verzenden en hun klanten moeten verrassen. Maak verzendetiketten voor alle vervoerders en bespaar geld met gereduceerde tarieven. Bekijk al je online verkoopkanalen op één plek en krijg automatisch toegang tot gereduceerde tarieven voor USPS en DHL Express of gebruik je eigen koeriersaccounts. Aanmelden is gratis en er zijn geen maandelijkse kosten of annuleringskosten. Meer informatie over Shippo

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Front helpt logistiek- en transportbedrijven bij het naadloos beheren van e-mail met grote inzet en grote volumes. Mis nooit meer kritieke e-mails.
Front helpt logistiek- en transportbedrijven bij het naadloos beheren van e-mail met grote inzet en grote volumes. Integreer met elke CRM die je gebruikt, beheer aanvragen en elke soort e-mail gezamenlijk en rechtstreeks in Front, en mis nooit meer een kritiek bericht. Beheer je transportworkflows of leveranciers in speciale ruimtes en gedeelde inboxen en reageer 7x sneller op elk soort bericht. Hou je teamgenoten op de hoogte en omarm effectief SLA-beheer. Meer informatie over Front

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Deze softwareoplossing helpt je om de operationele kosten tot het absolute minimum te beperken en het verstrekte serviceniveau te optimaliseren.
De ePROMIS ERP-software voor de transport- en logistieke sector is een gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing die het realtime inzicht biedt dat je nodig hebt om een hogere klanttevredenheid te leveren. De ePROMIS ERP-software voor de transportsector ondersteunt alle aspecten van het proces, van de planning en uitvoering tot aan de betaling. Meer informatie over ePROMIS ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor service- of leveringstechnici.
OptimoRoute helpt logistieke bedrijven om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf.
Het transporteren van goederen van punt A naar punt B is moeilijker dan het lijkt. Gelukkig is er hulp. Met deze app beheer je moeiteloos je zendingen, voertuigen en chauffeurs. Daarnaast lopen je logistieke activiteiten gegarandeerd soepel dankzij geautomatiseerde e-mail-/sms-berichten en volledige mobiele ondersteuning. Deze toepassing voor logistiek wordt verzorgd door Deluge: een scripttaal met weinig code die logica gebruikt om je te helpen bij het automatiseren van werkstromen. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Easyship vereenvoudigde wereldwijde verzending voor e-commerce. Synchroniseer je winkel, verzend met meer dan 250 verzendoplossingen en bespaar tot 70%.
Easyship is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde platform voor verzendingstechnologie dat e-commerceverkopers helpt hun producten wereldwijd te verzenden. Als gebruikersgericht product heeft Easyship de complexe wereld van grensoverschrijdende logistiek voor meer dan 40.000 klanten wereldwijd vereenvoudigd; met exclusieve tarieven van toonaangevende koeriers, ophaalverzoeken op aanvraag en een dashboard om elke zending te volgen, kan dit platform al je logistieke activiteiten regelen, van de aankoop tot en met de levering. Meer informatie over Easyship

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is. Meer informatie over ShipMonk

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Een 100% cloudgebaseerde WMS-oplossing die speciaal is ontworpen voor de unieke behoeften van 3PL's die willen groeien.
De cloudgebaseerde WMS-oplossingen van 3PL Central bieden de mogelijkheid om leveranciers, partners, werknemers, klanten en hun eigen klanten met elkaar te verbinden en zijn ontwikkeld om 3PL's te helpen hun logistiek beheerbedrijf te laten groeien. Dit WMS is ontworpen door experts op het gebied van magazijnbeheer en biedt kant-en-klare EDI-integratie, wereldwijde zichtbaarheid, geautomatiseerd factureringsbeheer, innovatieve functionaliteiten voor verpakking en verzending, mogelijkheden voor het mobiel scannen van streepjescodes en meer. Meld je vandaag nog aan voor een risicovrije proefversie. Meer informatie over 3PL Warehouse Manager

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Transportation Management System (TMS) op basis van de nieuwste cloudtechnologie die kan worden geschaald om te voldoen aan de unieke behoeften van elke toeleveringsketen.
Kuebix biedt een transportbeheersysteem (transportation management system of TMS) met freight intelligence waarmee bedrijven kansen in de supply chain kunnen benutten via zichtbaarheid, controle en het gebruik van voorspellende analyse. Kuebix TMS is een modulaire oplossing die kan worden geschaald om te voldoen aan de unieke behoeften van elke toeleveringsketen met een breed scala aan hoogwaardige toepassingen, integraties en managed service-programma's. Kuebix is gebaseerd op de nieuwste cloudtechnologie en levert snelle implementaties en een lage TCO. Meer informatie over Kuebix TMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Routific optimaliseert de routes en bespaart je tijd. Het platform maakt het leven gemakkelijk voor bezorgbedrijven.
Heb je er genoeg van om uren door te brengen met pogingen om onhandige bezorgroutes zelf in kaart te brengen? Met Routific kun je binnen enkele minuten geoptimaliseerde routes plannen en verzenden. Routific wordt vertrouwd door honderden van de meest efficiënte bezorgbedrijven over de hele wereld. De software kan je helpen bij het beheren van je leveringsactiviteiten, of je nu pakketten, verse producten of meubels vervoert. Routific helpt je sneller en op tijd te leveren, je chauffeurs te volgen en je kosten per levering te verlagen. Meer informatie over Routific

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Track-POD is alles-in-één software voor logistiek beheer in de cloud die je helpt je prestaties te verbeteren.
Track-POD is software voor logistiekbeheer in de cloud die je helpt je prestaties te verbeteren door alle logistieke processen te combineren en te stroomlijnen in één oplossing, wat de tijd en kosten enorm vermindert. Het systeem is ontworpen om je te helpen je volledige leveringsactiviteiten te optimaliseren, van wagenparkbeheer en routes tot POD (Proof of Delivery), van verzendlabel tot het scannen van streepjescodes. Wagenpark- en route-optimalisatie, ePOD en voertuig-tracking, klantenportaal en verzendlabel - een alles-in-één systeem voor je logistiek. Meer informatie over Track-POD

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Route-optimalisatieoplossing die adressen van een Excel-bestand kan omzetten in een routeplan dat kan worden gedeeld via mobiel of GPS.
Route-optimalisatieoplossing die adressen van een Excel-bestand omzet in een routeplan dat kan worden gedeeld via mobiel of GPS. Stel een enkele route op of maak meerdere routes tegelijk met maximale duur, maximaal aantal tussenstops, enzovoort. Optimaliseer routes op basis van de kortste, snelste of meest evenwichtige manier of behoud de oorspronkelijke volgorde. Gebruik territoria om je werklast in evenwicht te houden. Ontvang een kaart met routebeschrijvingen per afslag. Exporteer je routes naar Excel. Bewaar en laad routes opnieuw. Druk een grote kaart van je routes of gebieden af. Meer informatie over MyRouteOnline

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Geen installatiekosten. Geen contracten. Beheer activiteiten, verzending, apparatuur, boekhouding en administratie. Gratis telefoon-app voor chauffeurs. $ 69, $ 99 of $ 139/maand.
Webgebaseerde logistieke software. Geen installatiekosten. Geen contracten. Gratis proefversie. Tailwind's alles-in-een TMS (transport management system, transportbeheersysteem) verbetert de cashflow en winst voor kleine tot middelgrote transportbedrijven, scheepsmakelaars en bedrijven die beide doen. Concurreer met de grote jongens - vanaf slechts $ 69/maand. Tailwind helpt bij het beheren van activiteiten, klanten, verzending en administratie. Bevat ook de gratis "POD Complete" Trucking-app (Android en iPhone). In een onderzoek van 2018 rapporteerden Tailwind-klanten 25%+ verbeteringen in bedrijfsresultaten. Meer informatie over Tailwind TMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
De Cleo Integration Cloud is een zeer schaalbaar, eenvoudig te gebruiken platform dat is ontworpen om het EDI-ecosysteem van elke logistieke dienstverlener te optimaliseren.
De Cleo Integration Cloud (CIC) is een zeer schaalbaar, gemakkelijk te gebruiken platform dat is ontworpen om je ecosysteem voor gegevensverplaatsingen te optimaliseren. De bestandsoverdrachtstechnologieën van Cleo bedienen duizenden 3PL-, warehousing-, distributie- en supply chain-management en logistieke dienstverleners en bieden uitgebreide integratieoplossingen met robuuste bewakingsfuncties, superieure betrouwbaarheid en verbeterde beveiliging om operationele processen te optimaliseren en de SLA's van klanten te waarborgen. Meer informatie over Cleo Integration Cloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
De software van Onfleet vereenvoudigt je lokale bezorgingsactiviteiten van begin tot eind. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
De moderne, aantrekkelijke Onfleet-software voor leveringsbeheer maakt het voor koeriers gemakkelijk om hun lokale leveringen te beheren en te analyseren. Onfleet bevat intuïtieve smartphone-apps voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers en geautomatiseerde sms-meldingen, en voor je klanten is er een functie voor het volgen van de chauffeur. De API ondersteunt integratie in online bestellen en andere systemen. Deze software heeft al miljoenen leveringen voor koeriers in meer dan 60 landen over de hele wereld mogelijk gemaakt. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over Onfleet

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Nederland Lokaal product
Sendcloud helpt meer dan 15.000 e-commerce bedrijven om tijd, moeite en geld te besparen op hun meest frustrerende proces: verzending.
Sendcloud helpt al meer dan 15.000 e-commerce bedrijven om tijd, moeite en geld te besparen op hun meest frustrerende proces: verzending. Koppel gemakkelijk je favoriete vervoerders en verzend efficiënt wereldwijd. Overtref de verwachtingen van je klanten met gepersonaliseerde track & trace updates en een volledig self-service retourportaal. Maak jouw webshop klaar voor internationale groei met het schaalbare alles-in-één verzendplatform van Sendcloud. Meer informatie over Sendcloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/logistieke software op maat gemaakt voor online e-commerce-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren logistieke processen beheren, meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen. Meer informatie over Logiwa WMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Superieur cloudgebaseerd logistiek beheer en optimalisatie waarmee je het gebruik van voertuigen/chauffeurs, je efficiëntie en je winstgevendheid kunt verbeteren.
LogiNext Mile biedt de beste logistieke beheersoftware met machine learning-mogelijkheden om: effectieve leveringsschema's en routes te plannen; zendingen automatisch toe te wijzen op basis van voertuigtype, capaciteit en vaardigheden van de bestuurder; snel te verzenden met simpel inscannen voor laden en lossen; voertuigen live te volgen; de hubload te balanceren op basis van binnenkomende zendingen; eenvoudige leveringsvalidatie en -verwerking te bieden; en nog veel meer. Logistieke optimalisatie vermindert de transportkosten van de levering en verhoogt de efficiëntie. Meer informatie over LogiNext Mile

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Tookan is toekomstbestendige en kant-en-klare leveringssoftware die ondernemingen helpt hun leveringsactiviteiten te stroomlijnen.
Tookan is een volledig aangepaste end-to-end oplossing voor buitendienstbeheer voor het beheren van bedrijfsbronnen. Ondernemingen kunnen hun bezorgservice verbeteren met geoptimaliseerde routes en realtime tracking. Het stroomlijnt niet alleen al je bedrijfsactiviteiten, maar bespaart ook tijd en kosten dankzij het intelligente dispatchsysteem. Tookan biedt een medewerkers-app en beheerdersdashboard met functies zoals meldingen en waarschuwingen, scannen van streepjescodes, rapporten op basis van geo-analytics en nog veel meer. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Vergelijk tarieven in de uitgebreide selectie vervoerders- en lage USPS-tarieven om besparingen en winstgevendheid te maximaliseren.
DesktopShipper is ontworpen voor elk type bedrijfsmodel, van startups tot ondernemingen tot verwerkingsbedrijven. De software is er om te helpen automatiseren hoe je verzendt, wat je tijd en geld bespaart. Met DesktopShipper kun je bestellingen van alle marktplaatsen in één gecentraliseerde weergave synchroniseren, bestellingen filteren, batches aanmaken en aangepaste pakbonnen afdrukken. De snelle en goedkope oplossing voor verzending wordt geleverd met een tool voor het vergelijken van tarieven en de mogelijkheid om bestellingen binnen enkele seconden af te drukken en te verzenden. Meer informatie over DesktopShipper

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Een modulair, wereldwijd, webgebaseerd (SaaS) transportbeheersysteem waarmee verladers hun transport kunnen zoeken, plannen, uitvoeren, regelen en analyseren.
Alpega is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde, modulaire oplossingen voor transportbeheer waarmee verladers, logistieke dienstverleners en vervoerders het complete proces van goederenvervoer gezamenlijk kunnen beheren en stroomlijnen. Met Alpega-oplossingen kun je alle transportbeheerprocessen bedenken, plannen, uitvoeren, regelen en analyseren voor een verhoogde capaciteitsbenutting en lagere vrachtkosten en CO2-voetafdruk. Meer dan 200.000 gebruikers wereldwijd melden zich elke dag aan bij Alpega-oplossingen. Meer informatie over Alpega TMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Een cloudgebaseerde tool voor transportbeheer die logistieke bedrijven helpt met boekhouding, ordertracering, facturering en auditing.
Teknowlogi is een pionier op het gebied van software voor transportbeheer en het enige logistieke technologiebedrijf dat een cloudgebaseerde oplossing biedt met kunstmatige intelligentie voor logistiekbeheer, adviesinformatie, mobiele informatie, integratie-informatie en bedrijfsinformatie in één platform. De missie van dit platform is om toegepaste intelligentie-oplossingen te bouwen en te leveren die het voor elk logistiek bedrijf mogelijk maken om de optimale versie van zichzelf te zijn. Meer informatie over Tai TMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Software voor routeplanning en dispatching voor teams die tijd willen besparen op de weg. Ondersteunt roosters, Excel-import en rapportage.
Team RoadWarrior is ideale software voor routeplanning met meerdere stoppunten en dispatching voor teams die tijd op de weg willen besparen. Dispatchers hebben toegang tot de Team RoadWarrior-webapp om routes te creëren, te optimaliseren en naar bestuurders te verzenden. Dispatchers kunnen vervolgens de voortgang volgen en indien nodig de routes gedurende de dag bijwerken. Bestuurders kunnen de RoadWarrior-app gratis downloaden op Android- en iOS-apparaten en inloggen met hun teamgegevens om hun dagen snel te voltooien, zonder omvangrijke hardware. Meer informatie over RoadWarrior

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
CartonCloud is een gebruiksvriendelijk geïntegreerd magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem met als missie gecompliceerde logistiek eenvoudig te maken.
CartonCloud is een gebruiksvriendelijk geïntegreerd magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem met als missie gecompliceerde logistiek eenvoudig te maken. Meer informatie over CartonCloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Optimaliseer last-mile-routes in seconden. Bespaar meer dan 30% aan activiteitskosten en honderden uren per jaar. Laat de aap het werk doen.
Optimaliseer je routes in enkele minuten, bespaar honderden uren per jaar en verbeter de efficiëntie van je activiteiten met meer dan 30%. Stop met plannen en begin met het overzien van je logistiek om je bedrijf te laten groeien. Het is zo eenvoudig dat het minder dan 20 minuten duurt om al het potentieel te benutten. Bedrijven als Volkswagen en Heineken besparen miljoenen, maar ook honderden andere kleine en middelgrote ondernemingen. Verspil geen tijd meer en begin met toezicht houden. Laat de aap het werk doen. Meer informatie over Planner

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Bekroonde software voor vrachtvervoerders.
Het Magaya Cargo System is ontworpen voor vrachtvervoerders, NVOCC's, expediteurs, koeriers en magazijnleveranciers die een compleet en nauwkeurig magazijnbeheersysteem nodig hebben, gecombineerd met een volledig geïntegreerd boekhoudsysteem. De gebruikersvriendelijke interface vermindert de hoeveelheid werk voor de gebruiker door dubbele gegevensinvoer te elimineren. Zendinggegevens worden beheerd met eenvoudige workflows. Verzend belangrijke informatie naar de douaneautoriteiten en genereer vereiste documenten zoals de vrachtbrief. Meer informatie over Magaya Supply Chain

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Logistieke software. Ontwerp webgebaseerde databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren.
De online database Logistics Management biedt logistieke bedrijven een gecentraliseerde doorzoekbare oplossing voor planning, coördinatie en controle van effectieve verplaatsing en opslag van goederen. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Wees de concurrentie voor met de software voor vrachtvervoer van Logitude met volledige levenscyclus, waarmee je kunt voldoen aan de eisen van je klanten.
Logitude World biedt expediteurs de eerste echte SaaS-software voor vrachtvervoer. De cloudoplossing van Logitude omvat de nieuwste vrachtbeheersoftware voor optimale functionaliteit en bestrijkt de volledige levenscyclus van vrachtvervoer. Het gebruiksvriendelijke vrachtvervoersysteem bestaat uit verschillende softwarepakketten voor expediteurs. Het systeem maakt het mogelijk om ofwel rechtstreeks aan een zending te werken via een van de vooraf gedefinieerde zoekopdrachten, of met behulp van een van de meegeleverde zakelijke tools. Meer informatie over Logitude World

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
ShipWorks is een flexibele, krachtige manier om je online bestellingen te importeren, beheren, verzenden en volgen.
ShipWorks is de ideale oplossing voor magazijnklanten die momenteel meerdere vervoerdersspecifieke oplossingen gebruiken en op zoek zijn naar een kosteneffectieve manier om operationele efficiëntie en schaalbaarheid te verkrijgen via een tool die hen biedt wat ze nodig hebben zonder gedoe. Dit wordt bereikt door een uniforme oplossing voor meerdere vervoerders te bieden, een gepersonaliseerde manier om de tarieven van vervoerders en voorkeursverzendmethoden nauwkeurig te vergelijken en toe te passen, en de mogelijkheid om snel en eenvoudig verbinding te maken met hun bestaande systemen. Meer informatie over ShipWorks

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
De software die je de tools geeft om altijd te weten welke ladingen geld verdienen en aan welke je geld verliest.
Echte vrachtwagensoftware, echt eenvoudig. De software die je de tools geeft om altijd te weten welke ladingen geld verdienen en aan welke je geld verliest. Wees georganiseerd, verhoog de winst, zorg dat je dit platform altijd bij je hebt. Met TruckingOffice kun je al je verzendingen en uitgaven beheren en op de hoogte blijven van je facturen voor je klanten. Je bent in een mum van tijd klaar voor IFTA (International Fuel Tax Agreement), zodat je niet meer hoeft te worstelen met het vinden en coördineren van informatie. En dit platform helpt je om je chauffeurs en vrachtwagenonderhoud bij te houden. Meer informatie over TruckingOffice

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Een krachtig, diep geïntegreerd wereldwijd platform dat productiviteit centraal stelt in wereldwijde logistiek.
CargoWise is een krachtig, diep geïntegreerd wereldwijd logistics executions platform dat handel gemakkelijk maakt. Het stelt logistieke dienstverleners in staat om zeer complexe transacties uit te voeren op gebieden zoals douane en cross-border compliance, forwarding en rates, internationale e-commerce, logistiek aan land en warehousing, waardoor ze activiteiten kunnen beheren in één database voor meerdere gebruikers, functies, landen, talen en valuta's. Lees meer op www.cargowise.com Meer informatie over CargoWise

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar. Meer informatie over VISCO

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Volledig geïntegreerd systeem voor magazijnbeheer, 3PL-servicefacturering en boekhouding voor de sector van logistieke dienstverleners.
Volledig geautomatiseerd WMS (Warehouse Management System) speciaal ontworpen voor de sector van logistieke dienstverleners. Excalibur WMS verhoogt de productiviteit, betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en responsiviteit, wat leidt tot eersteklas vermogen met een snel rendement. Verhoog de klanttevredenheid door je klanten 24/7 veilige webzichtbaarheid, geautomatiseerde rapportage, EDI of draadloos scannen te bieden. Als schaalbare software-oplossing koop je alleen wat je vandaag nodig hebt en voeg je nieuwe technologie toe op basis van wat je klanten nodig hebben. Meer informatie over Excalibur WMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
Nederland Lokaal product
McMain Online is Maintenance Management-oplossing waarmee jullie je asset management kunnen optimaliseren en jullie onderhoudsprocessen kunnen verbeteren.
Wij willen dat onderhoudssoftware voor iedereen toegankelijk is, hoe groot of klein je budget ook is. Ons eigentijdse design en de drag & drop functionaliteiten maken onze software gebruiksvriendelijk. Wil je dat zelf ervaren? Meld je dan aan voor onze trial. Je krijgt dan 30 dagen gratis toegang tot de gehele software, dus neus lekker rond. Ben je overtuigd van het gemak? Laat het ons weten, dan zorgen wij dat alle aangemaakte data meegaat wanneer jullie overstappen. Wij streven ernaar om McMain Online binnen 30 dagen draaiend te hebben op jouw devices. Zo gaat er geen waardevolle informatie verloren en gaan jullie vliegend van start. Meer informatie over McMain

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer
eLogii is het krachtigste end-to-end systeem van cloudgebaseerde planning-, routing- en dispatch-software.
eLogii is een schaalbaar en modulair end-to-end platform voor levering/buitendienstbeheer, dat van de grond af is opgebouwd met behulp van de modernste technologie. Het eLogii-platform biedt bedrijven de flexibiliteit om te integreren in bestaande systemen, waardoor elke gebruikssituatie op het gebied van levering of de buitendienst nu en in de toekomst kan worden gefaciliteerd. Meer informatie over eLogii

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • CRM
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Transportbeheer
  • 3PL-beheer