312 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 3 gebruikers en een gratis proefversie van 30 dagen voor elke andere prijskaart (geen creditcard vereist). Meer informatie over actiTIME
actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME ste...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Jibble is een gratis tijdklok-app voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
Jibble is een gratis tijdklok-app. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble
Jibble is een gratis tijdklok-app. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebru...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. Meer informatie over Kissflow Workflow
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. KiSSFLOW staat voor Keep It Simple and Smart Workflow. Zoals de naam al doet vermoeden is het heel eenvoudig om workflows te creëren met behulp van KiSSFLOW. Proceseigenaren kunnen binnen enkele minuten workflows creëren voor hun eigen vereisten. Meer informatie over Kissflow Workflow
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. KiSSFLOW staat voor Keep It Simple and Smart Workflow. Zoals de naam ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
CakeHR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Meer informatie over CakeHR
CakeHR is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Het is ontworpen om kleine en middelgrote ondernemingen te helpen flexibel te blijven en biedt belangrijke functies zoals 360-graden feedback, personeelsplanning, doelen, uitgaven, functioneringsgesprekken, tijdregistratie en teamlijst. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR
CakeHR is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Het is ontworpen om kleine en middelgrote ondernemingen te helpen flexibel te blijven en biedt belangrijke functies z...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Meer informatie over Harvest
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Met deze eenvoudig te gebruiken software-oplossing kun je je bedrijf vanaf één plek beheren, in plaats van meerdere diensten tegelijk te gebruiken. Meer informatie over Productive
Productive is de enige tool die je nodig hebt voor een winstgevende organisatie. Op maat ontworpen voor professionele diensten en geschikt voor softwareontwikkelaars, marketingbureaus, ontwerpstudio's en adviesbureaus. Productive is sterk gericht op winstgevendheid en neemt ook personeelskosten en bedrijfskosten op in je rentabiliteitsverslagen. Als kers op de taart kun je met de resourceplanning en voortgangsrapporten ook je toekomstige inkomsten voorspellen. Meer informatie over Productive
Productive is de enige tool die je nodig hebt voor een winstgevende organisatie. Op maat ontworpen voor professionele diensten en geschikt voor softwareontwikkelaars, marketingbureaus, ontwerpstudio's ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering. Meer informatie over Replicon
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimali...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maak...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin. Meer informatie over ActiveCollab
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houd...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor d...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven. Meer informatie over Intervals
Intervals is online taakbeheersoftware die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage. Voorzien van een wachtrij voor werkverzoeken en krachtige e-mailintegratie. Ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven. Intervals wordt in meer dan 100 landen en in elke tijdzone gebruikt. Ontwikkeld door en voor kleine bedrijven. Vertrouwd sinds 2006. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Meer informatie over Intervals
Intervals is online taakbeheersoftware die tijdregistratie en taakbeheer combineert in een samenwerkingsruimte met krachtige rapportage. Voorzien van een wachtrij voor werkverzoeken en krachtige e-mail...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en z...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
7pace Timetracker is een geïntegreerde en professionele oplossing voor tijdbeheer en rapportage voor teams die Azure DevOps gebruiken. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt bij het voorspellen van de levertijd van projecten. 7pace Timetracker integreert onopvallend in je bestaande IT-landschap en heeft een eigen geïntegreerd beveiligings- en toestemmingsmodel. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt b...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadminis...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 3...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en ko...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en i...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmal...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te ber...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt geperso...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer!
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Ne...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot robuuste tools voor werving, loonadministratie, talent- en HR-beheer en meer, in één enkele toepassing. Werknemersinformatie wordt veilig opgeslagen en blijft gemakkelijk toegankelijk voor belangrijke HR-procedures. Dit bespaart tijd en stress voor het opnieuw invoeren van informatie, het navigeren tussen HCM-toepassingen, het zoeken naar formulieren of het beheren van complexe payroll-taken.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot ro...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en h...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op j...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overure...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationel...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en fac...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer g...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten t...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen d...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Urenregistratie voor je projecten en taken. Vul automatisch je urenstaat in en word sneller betaald voor je declarabele uren.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentre...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderi...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepass...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Uitgebreid, volledig schaalbaar HCM-platform op maat gemaakt voor werkgevers in het MKB.
iSolved HCM is een toonaangevend bedrijf op het gebied van technologie voor het beheer van menselijk kapitaal, dat de belangrijkste personeelsfuncties samenbrengt in één robuust, gebruiksvriendelijk platform: iSolved. Loonlijst, HR, tijd en aanwezigheid, recruiting, onboarding, ACA-naleving en voordelenregistratie worden allemaal geleverd vanuit één applicatie, in de cloud, speciaal gebouwd voor kleine tot middelgrote werkgevers. Het heeft snel een marktaandeel bereikt met meer dan 3 miljoen medewerkers, en groeit nog altijd.
iSolved HCM is een toonaangevend bedrijf op het gebied van technologie voor het beheer van menselijk kapitaal, dat de belangrijkste personeelsfuncties samenbrengt in één robuust, gebruiksvriendelijk pl...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verze...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden, ontvangstbewijzen te categoriseren, kilometers te registreren, onkostendeclaraties te maken en meer.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeboxed scant vervolgens de ontvangstbewijzen, voert de gegevens in en categoriseert alles in een veilig, doorzoekbaar online account dat wordt geaccepteerd door de Amerikaanse belastingdienst (IRS). Tariefplannen beginnen bij $ 29 per maand.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeb...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en pro...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Automatiseer je HR-proces om het maximale te halen uit je belangrijkste medewerkers!
Met Zoho People kun je al je HR- en benefitsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Dit alles terwijl je de kosten verlaagt, tijd bespaart en je HR-inspanningen integreert en afstemt op de rest van je organisatie.
Met Zoho People kun je al je HR- en benefitsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Dit alles terw...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.*
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonne...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Plan, volg en organiseer je projecten en taken beter met een alles-in-één tool die voor jou werkt.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke facturering, via projectbudgettering, urenregistratie en kostenbeheer.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke f...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden