Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Distributiesoftware

Distributiesoftware beheert processen, inclusief voorraadbeheer en opslag. Deze toepassingen verhogen de efficiëntie en verlagen de kosten doordat belangrijke gegevens gemakkelijk binnen een onderneming kunnen worden gedeeld. Distributieoplossingen bestaan vaak uit voorraadbeheer, tracering en kanaalbewakingsfuncties. Distributiesoftware biedt vaak integratie voor verkoop, inkooporders en prijsinformatie, contactgegevens van leveranciers en klanten, boekhoud- en bedrijfsrapportagetools. Zie ook: logistieke software, verzendsoftware en WMS-systemen.

Nederland Lokale producten weergeven

79 resultaten

Link is een leverancier van oplossingen voor bedrijfsintegratie (EDI en API) die zorgt voor snelle en soepele transacties tussen jou en je partners. Meer informatie over Link
Link is een integratieplatform dat is gemaakt om je onderneming te helpen bij het beheren van alle processen met betrekking tot gegevensintegratie, met een sterke focus op het betrekken van je eerstelijnspersoneel in de volledige integratielevenscyclus, van het opbouwen van contacten en dagelijkse ondersteuning tot monitoring en rapportage. Ongeacht met wie je verbinding maakt, Link transformeert het integratieproces in een transparante end-to-end-ervaring door het aan alle bedrijfseenheden te bieden. Ondersteunt alle normen, indelingen en protocollen. Meer informatie over Link

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Stroomlijn de processen en integreer financiën met NetSuite Distribution, zodat goederen efficiënt en voordelig worden geleverd. Meer informatie over NetSuite
Integreer voorraad- en magazijnbeheerprocessen met financiële data en boekhouding in één systeem voor een realtime overzicht van het bedrijf. NetSuite voorraadbeheer automatiseert handmatige processen voor de traceerbaarheid, aanvulling, inventarisatie en het voorraadbeheer op meerdere locaties. NetSuite magazijnbeheer stroomlijnt de dagelijkse warehousing, waaronder de in- en uitgaande logistiek en opslag. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Cloudmore biedt distributeurs facturering en levering op meerdere niveaus, portals voor wederverkopers en eindklanten en gegevensgestuurde inzichten. Meer informatie over Cloudmore
Het distributie-automatiseringsplatform van Cloudmore biedt factureringsopties op meerdere niveaus, portals voor wederverkopers en eindklanten en gegevensgestuurde inzichten voor nauwere klantrelaties. Door transacties te automatiseren en self-serviceopties aan te bieden wordt de facturering van B2B-abonnementen en verbruik gestroomlijnd, waardoor de kosten dalen en de efficiëntie toeneemt. Kies Cloudmore voor een schaalbare en toekomstbestendige oplossing die je facturerings- en leveringsprocessen vereenvoudigt. Meer informatie over Cloudmore

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor de distributie en het volgen van bedrijfsmiddelen, en is cloudgebaseerd met mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun bedrijfsmiddelen gedurende hun levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. De software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers bij zich hebben. Kenmerken: In- en uitchecken, streepjescode scannen, bovenliggend/onderliggend, robuuste rapportage, ondersteuning voor ticketworkflow, volledig levenscyclusbeheer, afschrijving en API. Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Dit platform maakt EDI een pijnloze ervaring. Inclusief EDI-vertaler, handelsnetwerk (VAN), ERP-integratie, integratie met handelspartners en ondersteuning.
TrueCommerce EDI-oplossingen is de enige EDI-provider met een platform dat echt alles-onder-één-dak biedt met alles wat je bedrijf nodig heeft voor EDI-naleving. Betaalbaar, robuust en gebruiksvriendelijk. Het kernsoftwareproduct, TrueCommerce EDI-transactiemanager, ondersteunt moeiteloos elke handelspartner die ANSI ASC X12 EDI-normen gebruikt en zet zakelijke documenten zoals inkooporders en facturen om naar een EDI-conform formaat. Meer informatie over TrueCommerce EDI Solutions

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven. Meer informatie over Sage 300cloud

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Met Zoho Creator, een platform/software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code, bouw je aangepaste, mobiel-klare apps om je bedrijf te runnen.
Dit distributeursbeheersysteem heeft alles wat je nodig hebt om je distributienetwerk efficiënt te monitoren. Speciale modules voor magazijnbeheer, voorraadafhandeling, inkoop, verkoop, CRM en boekhouding zorgen voor een constante aanvoer van goederen in je waardeketen. Deze toepassing voor distributiebeheer wordt verzorgd door Deluge: een scripttaal met weinig code die logica gebruikt om je te helpen bij het automatiseren van werkstromen. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is. Meer informatie over ShipMonk

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl. Meer informatie over SalesPad

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Distributie, voorraad, facturering en rapportage web-app voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Online distributiesoftware voor middelgrote bedrijven om voorraad bij te houden in een gebruiksvriendelijke app met eersteklas ondersteuning. Meld je nu aan voor een gratis proefversie of boek een demo om het meeste uit je investering te halen. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Retourbeheer
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Financieel beheer
  • CRM
  • Voorraad bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Bestellingen bijhouden