266 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automa...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, vi...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor beheer en monitoring op afstand waar MSP's en IT-professionals dol op zullen zijn. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit van de IT-levering te verbeteren door middel van een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je daadwerkelijk nodig hebt om clientwerkstations, servers en netwerkapparaten te beheren. Profiteer van diepgaande monitoring, krachtige automatisering, robuuste patching, toegang op afstand met één klik, geïntegreerde AV, systeemeigen back-up en meer - allemaal binnen NinjaRMM. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit van de IT-levering te verbeteren door middel van een ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Pulseway is een bekroond IT-beheerplatform dat je de volledige controle geeft over alles wat met IT te maken heeft. Meer informatie over Pulseway
Bewaak, beheer en bedien je IT-systemen en toepassingen in realtime met elke smartphone, tablet of desktop. Pulseway heeft voor systeembeheer gedaan wat smartphones deden voor e-mail - je krijgt een melding, ziet een probleem en kunt het binnen enkele seconden op orde brengen. Monitoring is niet langer een drama - je controleert en reageert direct op serverproblemen zodra deze zich voordoen. Het is alsof je een volledig netwerkcentrum in je broekzak hebt. Meer informatie over Pulseway
Bewaak, beheer en bedien je IT-systemen en toepassingen in realtime met elke smartphone, tablet of desktop. Pulseway heeft voor systeembeheer gedaan wat smartphones deden voor e-mail - je krijgt een me...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Softeligent is het alles-in-één automatiseringsplatform voor het beheer van financiële activiteiten, bedrijfsmiddelen en diensten binnen IT en telecommunicatie. Meer informatie over Softeligent
Softeligent is een SaaS-oplossing met één platform voor intern beheer en analyses over het gehele spectrum van de IT-servicecatalogus. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, IT financieel beheer (ITFM), ondersteuning voor kostentoewijzing en interne terugboekingsprocessen voor facturering, beheer van de telecommunicatie-uitgaven (TEM) en beheer van bedrijfsmiddelen en inventaris voor hardware. Meer informatie over Softeligent
Softeligent is een SaaS-oplossing met één platform voor intern beheer en analyses over het gehele spectrum van de IT-servicecatalogus. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, IT financieel beheer (ITFM), ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelinge...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Verkrijg volledig inzicht en controle over wijzigingen en configuraties van de IT-infrastructuur. Meer informatie over Netwrix Auditor
Netwrix Auditor is een zichtbaarheidsplatform dat controle over wijzigingen, configuraties en toegang in hybride IT-omgevingen mogelijk maakt en de stress wegneemt van je volgende compliance-audit. Houd alle wijzigingen in je on-premises en cloudsystemen in de gaten, inclusief AD, Windows Server, bestandsopslag, databases, Exchange, VMware en meer. Vereenvoudig je rapportage- en inventarisroutines. Bekijk regelmatig je identiteit en toegangsconfiguraties en controleer eenvoudig of deze overeenkomen met een bekende goede staat. Meer informatie over Netwrix Auditor
Netwrix Auditor is een zichtbaarheidsplatform dat controle over wijzigingen, configuraties en toegang in hybride IT-omgevingen mogelijk maakt en de stress wegneemt van je volgende compliance-audit. Ho...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Prey is een platform voor het beveiligen, beheren en beschermen van gegevens van mobiele apparaten voor zowel bedrijven als persoonlijk gebruik, ontwikkeld door Prey Inc. Meer informatie over Prey
Prey is software en een online platform voor het volgen, beheren en beschermen van mobiele apparaten, beschikbaar voor laptops, tablets en mobiele telefoons. De software en service zijn ontwikkeld door het Chileense bedrijf Prey Inc. Meer informatie over Prey
Prey is software en een online platform voor het volgen, beheren en beschermen van mobiele apparaten, beschikbaar voor laptops, tablets en mobiele telefoons. De software en service zijn ontwikkeld door...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem. Meer informatie over Addigy
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem, inclusief alle Macs en iOS-apparaten. Het uiterst intuïtieve platform stelt Apple IT-beheerders in staat om realtime service aan hun gebruikers te leveren, ongeacht de geografische locatie, terwijl tegelijkertijd een robuust administratief raamwerk op schaal wordt geboden. Meer informatie over Addigy
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem, inclusief alle Macs en iOS-apparaten. Het uiterst intuïtieve platform stelt Apple...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer je gehele IT-omgeving via een enkele intuïtieve webinterface. Meer informatie over Miradore Management Suite
Miradore Management Suite handelt al je IT-behoeften af, met eenvoudige integratie en zonder kosten vooraf. Beheer en optimaliseer je hardware- en softwareactiva en automatiseer routinetaken zoals implementaties, patches en configuraties. Stap over van reactief naar proactief onderhoud om te profiteren van verbeterde beveiliging en vergroot de tevredenheid van gebruikers met tijdige ondersteuning op afstand. Meer informatie over Miradore Management Suite
Miradore Management Suite handelt al je IT-behoeften af, met eenvoudige integratie en zonder kosten vooraf. Beheer en optimaliseer je hardware- en softwareactiva en automatiseer routinetaken zoals impl...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding. Meer informatie over SpaceRunner
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je hebt een ruimte. Je moet informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimte volgen en koppelen. Informatie zoals garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Je bewaart deze informatie waarschijnlijk in spreadsheets, ordners en mappen. SpaceRunner bewaart al die informatie en meer! Bekijk de integratie met Revit. Meer informatie over SpaceRunner
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je hebt een ru...
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Sortly
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Ontvang meldingen en herinneringen - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en m...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepas...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal. Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, I...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Meer informatie over Kaseya VSA
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken om het IT-beheer te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties al hun infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, on-premises, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Meer informatie over Kaseya VSA
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf. Meer informatie over Zoho Creator
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's! Meer informatie over Zoho Creator
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hel...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele cons...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken. Meer informatie over RMM
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over RMM
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professional...
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert. Meer informatie over Syxsense
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteams te ondersteunen bij het voorspellen en elimineren van bedreigingen. Ervaar realtime monitoring op kwaadaardige processen, geautomatiseerde apparaatquarantaine en live gegevens voor inzicht in de gezondheid van elk eindpunt in je netwerk. Meer informatie over Syxsense
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteam...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Nlyte beschikt als leider van Gartner Magic Quadrant in 2014, 2015, 2016 over grote en geavanceerde DCIM-implementaties (Digital Camera IMages). Meer informatie over Nlyte DCIM
IT-teams implementeren Nlyte om essentiële infrastructuur te automatiseren, te beheren en de risico's te verkleinen. Nlyte ontdekt, beheert en rapporteert vanuit het datacenter, colo, edge en cloud fysieke en virtuele rekenkracht, infrastructuur, software en IoT-middelen. Nlyte omvat monitoring en beheer van middelen, stroom en energie. Asset Lifecycle omvat capaciteitsbeheer, wat-als-planning, voorspellende analyses, werkstroom en out-of-the-box integratie met IT, BMS (Building Management System) en essentiële BI-systemen (Business Intelligence). Meer informatie over Nlyte DCIM
IT-teams implementeren Nlyte om essentiële infrastructuur te automatiseren, te beheren en de risico's te verkleinen. Nlyte ontdekt, beheert en rapporteert vanuit het datacenter, colo, edge en cloud fy...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
onetool is het controlecentrum voor al je cloudgebaseerde tools om gebruikers eenvoudig te beheren en te leveren. Meer informatie over onetool
onetool is een platform dat bedrijven helpt bij het onboarden en offboarden van gebruikers van hun cloudgebaseerde tools op één plek en met een paar klikken. Of je nu een expert bent in IT-beheer of niet, met het gebruiksvriendelijke dashboard van onetool kun je de cloudgebaseerde tools van je bedrijf verbinden en gebruikers individueel en in bulk per afdeling beheren (toevoegen en verwijderen). Bovendien kun je een overzicht krijgen van al je actieve gebruikers, hoeveel er aan je tools wordt besteed en nog veel meer. Meer informatie over onetool
onetool is een platform dat bedrijven helpt bij het onboarden en offboarden van gebruikers van hun cloudgebaseerde tools op één plek en met een paar klikken. Of je nu een expert bent in IT-beheer of ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
AssetSonar helpt je bij het organiseren, volgen en rapporteren van je technologielandschap van aanschaf tot buitengebruikstelling – allemaal vanuit één ruimte. Meer informatie over AssetSonar
Beheer je hardware en software op verschillende locaties met deze cloudgebaseerde software voor het beheer van IT-middelen. AssetSonar houdt je op de hoogte met realtime inzichten met betrekking tot gebruik, hardwaregegevens en servicegeschiedenissen. Dankzij auto-discovery en licentiebeheer kun je moeiteloos beslissingen nemen wat betreft inkoop en licentieverlenging. Hiermee kun je licenties en garanties traceren, diensten plannen, labels scannen en integreren met Zendesk om IT-servicebeheer te stroomlijnen. Probeer het gratis uit! Meer informatie over AssetSonar
Beheer je hardware en software op verschillende locaties met deze cloudgebaseerde software voor het beheer van IT-middelen. AssetSonar houdt je op de hoogte met realtime inzichten met betrekking tot ge...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Ondernemingsopties voor audit en controle die je ongekende mogelijkheden en kracht bieden op Windows- en Mac-werkstations en thin clients. Meer informatie over SofTrack
Het softwarelicentiebeheer van SofTrack bespaart je geld door jou de controle te geven over je softwaremiddelen. Ontdek automatisch wat er is geïnstalleerd, hoe het wordt gebruikt en controleer het gebruik. Gebruikers van Bentley-software kunnen het gebruik van hun licenties nauwkeurig volgen en beheren met behulp van de unieke technologie van SofTrack. Voor Autodesk kun je volgen op serienummer. Werkstationrapporten: aan- en afmeldingsactiviteiten, browse-activiteiten en meer. Gratis evaluatie. Ontdek vandaag nog hoe SofTrack jou kan helpen tijd en geld te besparen. Meer informatie over SofTrack
Het softwarelicentiebeheer van SofTrack bespaart je geld door jou de controle te geven over je softwaremiddelen. Ontdek automatisch wat er is geïnstalleerd, hoe het wordt gebruikt en controleer het ge...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Docusnap is de ideale alles-in-één oplossing voor je IT-documentatie. Meer informatie over Docusnap
Docusnap maakt de IT van je bedrijf transparant. De B2B-software legt informatie vast van de netwerkinfrastructuur, hardware en software, evenals gangbare toepassingsservers. Het genereert rapporten en kaarten van je netwerk. Je kunt noodplannen en bedieningshandleidingen creëren. Daarnaast analyseert de software wie er toegang heeft tot welke gegevens en of je software de juiste licenties heeft. Meer informatie over Docusnap
Docusnap maakt de IT van je bedrijf transparant. De B2B-software legt informatie vast van de netwerkinfrastructuur, hardware en software, evenals gangbare toepassingsservers. Het genereert rapporten ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele leven...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporte...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu extern...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijke...
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en ve...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van i...
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot har...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Behoud de controle over je activa met de eenvoudig te gebruiken, innovatieve activabeheersoftware van CHEQROOM.
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van defecte apparatuur en apparatuur waarvoor onderhoud of reparatie is vereist. Alles op één plaats. Zo kun je de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat je apparatuur altijd naar behoren werkt. Voeg bovendien foto's, facturen of andere zaken toe die je misschien nodig hebt. Beperk de uitvaltijd en verhoog de beschikbaarheid!
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van defect...
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat r...
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Prof...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functionaliteiten bieden. Door middel van deze integraties kunnen de back-up- en opslagoplossingen van Automate voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines, inclusief de cloud. Of het nu Windows of Linux betreft: dit platform kan je helpen! Doe vandaag nog je rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functiona...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capac...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruike...
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Belee...
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, rooms and people. WebCheckout offers the most comprehensive solution with unmatched flexibility. We understand that running your department is more than just bookings. We bring decades of experience and a flexible and comprehensive asset management solution to help you succeed at your job.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, ro...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, m...

Kopersgids voor IT-asset management software

Wat is IT-asset management software?

IT-asset management software vereenvoudigt bedrijfsbreed inventaris- en levenscyclusmanagement van software- en hardware-assets. IT-asset management (ITAM) software helpt bedrijven met onderhoudsgeschiedenis, gebruikersrechten, voorspelling van aankoopbudgetten en naleving van softwarelicenties.

De voordelen van ITAM-software

  • Maximaliseren van de waarde van IT-assets: ITAM-software helpt de waarde van de IT-assets van het bedrijf te meten en te bewaken. Door een nauwkeurige waardering van IT-assets kunnen betere investeringsbeslissingen worden genomen. Aan de andere kant hoeft er niet meer te worden betaald voor software- en hardwarelicenties met een lager rendement op de investering.
  • Verbeteren van serviceniveaus: effectief gebruik van ITAM-software stelt beheerders in staat om tijd te besparen op handmatige overheadkosten en zich te richten op belangrijke serviceverzoeken. Met realtime voorspellende analyserapporten kunnen IT-teams proactief automatiseringstools creëren om kwetsbaarheden te verwijderen, risico's te minimaliseren en serviceverzoeken te verminderen.
  • Beschermen van assets en ondersteunen van naleving: met de populariteit van digitale werkplekinitiatieven zoals het meenemen van je eigen apparaat (Bring Your Own Device, BYOD) wordt het steeds moeilijker om ongeautoriseerde apparaten te traceren en misbruik van bedrijfsmiddelen te verminderen. ITAM-software kan ongeautoriseerde tools of toepassingen detecteren en IT-managers waarschuwen om corrigerende maatregelen te nemen en de bijbehorende risico's te verminderen.

Algemene functies van ITAM-software

  • Asset tracking: het bewaken, controleren en beheren van documentatie voor alle IT-assets. Geavanceerde oplossingen omvatten realtime asset monitoring en diagnostische tools om nieuwe apparaten te traceren.
  • Voorraadbeheer: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats om alle belangrijke IT-assetgegevens te monitoren en op te slaan. Ook de volledige levenscyclus van IT-assets wordt bijgehouden.
  • Auditbeheer: het onderzoeken van IT-assets om de risico's te evalueren en het genereren van rapporten en statistieken om eventuele problemen te identificeren.
  • Compliance tracking: het volgen van de verlengings- en vervaldata van alle licenties en op de hoogte brengen van IT-managers van alle wijzigingen in de regelgeving.
  • Leveranciersbeheer: het koppelen van inkoopfacturen en beheren van leveranciers vanuit een gecentraliseerd platform om redundantie te verminderen en de activiteiten te stroomlijnen.

Overwegingen bij de aankoop van ITAM-software

  • Mobiele capaciteiten: in het huidige digitale tijdperk zijn werknemers veelal mobiel en werken ze vaak op afgelegen locaties. Bedrijven verwachten van hun IT-teams dat ze snel reageren op serviceverzoeken en de downtime tot een minimum beperken. Daarom is het essentieel dat IT-teams responsief zijn terwijl ze op afstand werken. Als medewerkers veel reizen, ga dan op zoek naar ITAM-software die compatibel is met mobiele browsers of iOS- en Android-toepassingen biedt.
  • Totale eigendomskosten: het vinden van de juiste ITAM-oplossing binnen het budget kan een ontmoedigende taak zijn. ITAM-softwareoplossingen bieden gevarieerde prijsmodellen die een directe vergelijking lastig kunnen maken. Gebruikelijke prijsmodellen voor ITAM-oplossingen zijn gedifferentieerde prijzen, pay-per-user en pay-per-node. Kopers dienen de totale kosten van een oplossing te berekenen voordat ze een aankoopbeslissing nemen, inclusief de kosten voor functies, licentiekosten, integratiekosten, aantal gebruikers en ondersteuning.
  • Adoptie van kunstmatige intelligentie (AI): Gartner voorspelt dat in de komende jaren alle softwaretoepassingen voorzien zullen zijn van een vorm van kunstmatige intelligentie. AI-backed tools, zoals chatbots, zullen serviceverzoeken en andere alledaagse taken afhandelen. AI-tools helpen ook de werklast van IT-beheerders te verminderen door incidententickets aan te maken en gebruikers te begeleiden naar relevante kennismanagementbronnen om hun problemen op te lossen.
  • ITAM-strategieën zullen fysieke apparaten bevatten: de adoptie van het internet of things onder kleine en middelgrote bedrijven neemt in hoog tempo toe. Naarmate er meer slimme assets aan IT-netwerken worden toegevoegd, moeten bedrijven deze gaan zien als een belangrijk onderdeel van hun IT-infrastructuur.