Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis IT-asset management software

Met IT-asset management software (ITAM) kunnen bedrijven het inventaris- en levenscyclusbeheer van al hun software en hardware uitvoeren. Dit omvat onder andere de onderhoudsgeschiedenis van activa, gebruikersrechten, prognoses van het acquisitiebudget en compliance van softwarelicenties. Met dit soort software kunnen IT-managers de kostenbeheersing verbeteren en de IT-bedrijfswaarde nauwkeurig volgen in de hele organisatie.

Nederland Lokale producten weergeven

39 resultaten

JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Compileer gegevens, controleer en beheer werkstations, servers, printers, routers en mobiele apparaten. Groepeer op besturingssysteem, toepassing of locatie. Meer informatie over ConnectWise Automate
Met het platform voor bewaking en beheer op afstand (RMM) van ConnectWise Automate (voorheen LabTech), kun je de IT-middelen van je klanten op afstand vinden, repareren en onderhouden via één interface, en ook redundante taken automatiseren en kwesties proactief oplossen voordat ze grote problemen worden. Probeer het zelf maar uit en begin je gratis proefperiode! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
NinjaOne is een krachtig, intuïtief systeem voor beheer en bewaking op afstand met robuuste ITAM-functionaliteit die is gebouwd voor MSP's en IT-leiders die bekend staan om uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen voor MSP's. NinjaOne biedt robuuste functionaliteit voor het beheer van IT-middelen met een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je nodig hebt om de apparaten van je klanten te beheren. Profiteer van geautomatiseerde software-inventarisatie op verschillende apparaten en diepgaande hardwaregegevens, waaronder schijf- en volumegebruik, processors, geheugen, gebruikerslogboeken, netwerkcontrole en apparaatgebruik. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten. Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Optimaliseer je IT-activabeheerproces en minimaliseer beveiligingsrisico's.
Netwrix Auditor vormt een aanvulling op IT-inventaris en beheertools door controle te geven over hardware, software en andere kritieke activa in je IT-omgeving, zodat je je kunt houden aan de best practices van ITAM. Vereenvoudig de reguliere Windows Server-inventaris, maak betere controle mogelijk over de software die op je servers is geïnstalleerd, spoor opgeslagen bestanden met gevoelige gegevens op en bewaak de risico's voor je meest kritieke activa. Meer informatie over Netwrix Auditor

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Reftab is een platform voor het volgen en beheren van goederen dat bedrijven en scholen helpt te begrijpen hoe hun apparatuur wordt gebruikt door personeel, leerlingen en klanten. Reftab stuurt je proactief informatie en waarschuwingen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dat je reparaties of garanties mist of te weinig voorraad hebt. De eenvoudig te gebruiken mobiele apps scannen items vanaf elke locatie, zodat je geen informatie hoeft te onthouden en terug hoeft te lopen naar een laptop om iets op te zoeken of updates uit te voeren. Meer informatie over Reftab

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren. Meer informatie over Automox

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor. Meer informatie over Lansweeper

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie van cruciaal belang dat er verantwoording wordt afgelegd over de activa. Daarom is Alloy Navigator ontworpen om je bedrijf financieel en contractueel gezond te houden met een sterke set afschrijvings- en controletools. Het leningcentrum zorgt ervoor dat er makkelijk geleend kan worden, terwijl verbruiksgoederenbeheer een koud kunstje is. Koppel dat met de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-oplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ADManager Plus is een geïntegreerde oplossing voor beheer en rapportage van Active Directory, Exchange, Skype voor Bedrijven, G Suite en Office 365.
ADManager Plus is een geïntegreerde beheeroplossing voor AD, Exchange, Skype voor Bedrijven, G Suite en Office 365 om taken te vereenvoudigen, zoals levering aan gebruikers, het opschonen van oude accounts en het beheren van NTFS en machtigingen om te delen. Het biedt ook meer dan 150 ingebouwde rapporten, waaronder rapporten over inactieve gebruikersaccounts, Office 365-licenties en de meest recente aanmeldingstijden van gebruikers. Bouw een aangepaste workflow voor ticketing en naleving, automatiseer AD-taken zoals de registratie en afmelding van gebruikers. Meer informatie over ManageEngine ADManager Plus

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Krijg de controle over je bedrijfsmiddelen en neem afscheid van spreadsheets. Gratis tot 50 bedrijfsmiddelen. Probeer de demo direct zelf.
Neem afscheid van spreadsheets en onhandige systemen met BlueTally. BlueTally is krachtige software voor het beheer van IT-middelen waarmee je georganiseerd kunt blijven en alles kunt beheren, van laptops tot telefoons. "Waar is dit?" Krijg een overzicht van waar je bedrijfsmiddelen zich bevinden en hoeveel bedrijfsmiddelen zich op een locatie bevinden. "Wie heeft dit?" Vind welke medewerker het bedrijfsmiddel heeft waarnaar je op zoek bent en wie het eerder had. "Hoeveel zijn er nog over?" Bekijk gemakkelijk hoeveel bedrijfsmiddelen klaar zijn voor gebruik of momenteel gerepareerd worden of in gebruik zijn. Meer informatie over BlueTally

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Wil je de IT-middelen van je organisatie optimaliseren? Deze software voor het beheer van IT-middelen helpt bij het beheer en de optimalisatie van IT-middelen.
De software voor het beheer van IT-middelen van Asset Infinity biedt een volledige lijst van al je IT-middelen. Hiermee kun je gegevensrecords filteren volgens je vereisten en records op elk gewenst moment exporteren naar Excel. Bekijk alle informatie over IT-middelen op één pagina. Met de software kun je cruciale informatie vastleggen, zoals merk, model, serienummer, leveranciersgegevens, inkoop- en factuurgegevens, financiële/kapitalisatiegegevens en meer. Je kunt je bedrijfsmiddelen ermee bijhouden en de levensduur van bedrijfsmiddelen verlengen. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met Rumble kunnen IT-, netwerk- en beveiligingsteams snel op het netwerk aangesloten activa weergeven zonder inloggegevens of toegang tot de poort.
Met Rumble kunnen IT-, netwerk- en beveiligingsteams snel op het netwerk aangesloten activa weergeven zonder dat er inloggegevens nodig zijn of toegang tot de poort nodig is, MAC-adressen uit externe subnetten halen en zowel beoogde als onbeoogde topologieën ontdekken. Rumble kan eenvoudig worden geïntegreerd in andere platforms via een externe API en meerdere exportindelingen. Meer informatie over runZero

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets