47 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het Pulseway platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren van je IT-middelen. Meer informatie over Pulseway
Het Pulseway platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren en bewaken van je bedrijfsmiddelen. Met ingebouwde krachtige automatisering, netwerkdetectie, bediening op afstand en rapportage kun je je IT-middelen altijd onder controle houden. Meer informatie over Pulseway
Het Pulseway platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren en bewaken van je bedrijfsmiddelen. Met ingebouwde krachtige automa...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Optimaliseer je IT-activabeheerproces en minimaliseer beveiligingsrisico's. Meer informatie over Netwrix Auditor
Netwrix Auditor vormt een aanvulling op IT-inventaris en beheertools door controle te geven over hardware, software en andere kritieke activa in je IT-omgeving, zodat je je kunt houden aan de best practices van ITAM. Vereenvoudig de reguliere Windows Server-inventaris, maak betere controle mogelijk over de software die op je servers is geïnstalleerd, spoor opgeslagen bestanden met gevoelige gegevens op en bewaak de risico's voor je meest kritieke activa. Meer informatie over Netwrix Auditor
Netwrix Auditor vormt een aanvulling op IT-inventaris en beheertools door controle te geven over hardware, software en andere kritieke activa in je IT-omgeving, zodat je je kunt houden aan de best prac...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Prey is een platform voor het beveiligen, beheren en beschermen van gegevens van mobiele apparaten voor zowel bedrijven als persoonlijk gebruik, ontwikkeld door Prey Inc. Meer informatie over Prey
Prey is software en een online platform voor het volgen, beheren en beschermen van mobiele apparaten, beschikbaar voor laptops, tablets en mobiele telefoons. De software en service zijn ontwikkeld door het Chileense bedrijf Prey Inc. Meer informatie over Prey
Prey is software en een online platform voor het volgen, beheren en beschermen van mobiele apparaten, beschikbaar voor laptops, tablets en mobiele telefoons. De software en service zijn ontwikkeld door...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van IT-middelen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van IT-middelen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor het beheer van IT-middelen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Researc...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer moeiteloos al je Asset Management-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving met behulp van een oplossing die volledig is geïntegreerd met de helpdesk van SysAid. Verkrijg de juiste gegevens waar je ze nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt, met een oplossing die automatisch relevante informatie weergeeft in je tickets. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving m...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder auto...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot har...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare toepassingen kunt creëren voor je bedrijf.
IT-apparaten vormen de steunpilaar van elke organisatie. Het is moeilijk voor te stellen dat een werkplek soepel kan werken zonder deze dingen. Minstens zo belangrijk als het aanschaffen van deze activa, is het nauwkeurig volgen ervan, en dat is precies wat deze app doet. Van hardware tot software, van desktop tot mobiel, hou alle IT-activa die je organisatie bezit zonder enige moeite in de gaten. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis!
IT-apparaten vormen de steunpilaar van elke organisatie. Het is moeilijk voor te stellen dat een werkplek soepel kan werken zonder deze dingen. Minstens zo belangrijk als het aanschaffen van deze activ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Prof...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. vo...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Belee...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
GigaTraks Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and history of assets. Everything is logged using a barcode scanning system via a standardized check in/out process. Keeping a historical data trail for each asset helps to locate assets when needed, reduces disruptions in operations, and avoids the expense of purchasing unnecessary replacements.
GigaTrak's Asset Tracking Software can easily check-in and check-out assets that can be assigned or tracked to a location or person. Our asset tracking system retains records of usage, maintenance, and...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Ontdek je IT. Software voor het beheer van IT-activa die alle activa in je onderneming vindt en beheert.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatiger moeten worden gescand. Ontvang een volledige inventaris van alle werkstations, servers, routers, schakelaars, monitoren, printers, VoIP-telefoons en andere netwerkapparaten. Een schat aan informatie over hardware en software wordt gescand en kan ook worden gebruikt om rapporten te maken via de intuïtieve rapporteditor.
Lansweeper is een agentloze oplossing voor het beheer van IT-activa die elke netwerkinstallatie kan scannen. Gebruik IP-bereik en AD-geïntegreerd scannen of specificeer cruciale servers die regelmatige...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT e...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile.
An easy-to-use yet powerful platform. We've spent years developing a system to allow anyone, no matter their requirements or technical ability, to deploy a robust asset management platform. Track assets with barcodes and mobile apps (iOS & Android). Manage accessory items such as: components, consumables and software licenses. Create kits to bundle items together. Build powerful, automated reports and workflows. Webhooks, open API and SSO.
An easy-to-use yet powerful platform. We've spent years developing a system to allow anyone, no matter their requirements or technical ability, to deploy a robust asset management platform. Track asse...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpd...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Software voor netwerkinventaris en -documentatie die software- en hardwaregegevens van alle soorten apparaten op je netwerk verzamelt.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardware- en software-informatie, IP-netwerken, Windows-domeinen en Active Directory-installaties. De visie van JDisc is om je IT-documentatie zo actueel en compleet mogelijk te maken.
JDisc Discovery creëert automatisch de IT-documentatie voor jouw netwerk en detecteert alle gangbare besturingssystemen (inclusief HP-UX, Solaris en AIX). De IT-documentatie omvat gedetailleerde hardwa...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web-based Open Source ITSM and Service Desk Software. It provides automatic inventory, software deployment & ITIL compatible Helpdesk.
GLPi is an open source ITSM and Service Desk Software that allows your organization to enhance its IT infrastructure, optimize its staff productivity & cut costs! GLPi features a web-based interface that enables you to build your own database: multi-user support, multi-location use, multilingual management, etc. Its core functionalities provide Knowledge base, Inventory (manual or automatic), Software deployment, Problem, Incident, Request, Change, Release & Asset Management. ITIL compliant.
GLPi is an open source ITSM and Service Desk Software that allows your organization to enhance its IT infrastructure, optimize its staff productivity & cut costs! GLPi features a web-based interface t...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Met Deepser kun je de software- en hardware-infrastructuur volgen en scannen met/zonder medewerker, ook gescheiden netwerken.
Met Deepser kun je apparaten en hun data volgen. Scan met/zonder agent of gebruik de externe collector voor gescheiden netwerken. Detecteer automatisch resources met behulp van verschillende protocollen en genereer rapporten om alle hardware en software van je infrastructuur te kennen. Je kunt slimmere aankoopkeuzes maken. Deepser is modulair, schaalbaar en gemakkelijk aan te passen: een handige en op maat gemaakte tool voor je behoeften.
Met Deepser kun je apparaten en hun data volgen. Scan met/zonder agent of gebruik de externe collector voor gescheiden netwerken. Detecteer automatisch resources met behulp van verschillende protocolle...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Open source IT management software with user management, EULAs, license management.
Open source IT management software with user management, EULAs, license management.
Open source IT management software with user management, EULAs, license management....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Levenscyclusoplossingen voor IT-middelenbeheer die een visuele weergave van je middelen bieden. Cloudgebaseerde web- en mobiele oplossingen.
De technologie en oplossingen lossen de uitdaging op om middelen- en voorraadinformatie te onderhouden en up-to-date te houden gedurende de gehele levenscyclus van de middelen. De klanten waarderen de realtime locatie- en geautomatiseerde oplossingen die onnauwkeurigheden uit handmatige scans aanzienlijk hebben verminderd. Het platform heeft oplossingen kunnen bieden in verschillende sectoren (financiën, onderwijs, IT, overheid en meer) en uit kunnen voeren voor bedrijven van elke omvang, waaronder Fortune 100-bedrijven op meerdere continenten.
De technologie en oplossingen lossen de uitdaging op om middelen- en voorraadinformatie te onderhouden en up-to-date te houden gedurende de gehele levenscyclus van de middelen. De klanten waarderen de ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facili...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for the Asset Management.
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use within the entire life cycle (processes, business rules, documents, reports, georeferences, interoperability with other systems, etc.). The verticalization CMDBuild READY2USE is a configuration of CMDBuild basic environment, dedicated to the IT Governance management.
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use withi...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Mosyle Business streamlines workflows to manage, deploy, and scale Apple deployment in Enterprise.
Mosyle Business provides Apple mobile device management solutions to support technology teams deploying Apple devices, simplifying technology adoption and redesigning meaningful workflows to provide a brand-new experience when managing iPad, iPhone, Mac, and Apple TVs devices. All while focusing on lowering the overall costs, scale the Apple deployment and achieve their IT management goals. Start your 30-day free trial of Mosyle, no credit card required
Mosyle Business provides Apple mobile device management solutions to support technology teams deploying Apple devices, simplifying technology adoption and redesigning meaningful workflows to provide a ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
KEYCHEST is an HTTPS expiry management service that discovers new certificates in real-time and automates renewals.
KEYCHEST is an HTTPS expiry management service. No need to install anything for automatic discovery as it has a global database of all public certificates. It also automates renewals and new certificates and optimizes their cost (Comodo, Let's Encrypt, SectiGo, Symantec, GeoTrust, thawte, RapidSSL). Our Small Enterprise plan provides companies with a complete solution to manage internal certificates, including lightweight software agents and smart proxies.
KEYCHEST is an HTTPS expiry management service. No need to install anything for automatic discovery as it has a global database of all public certificates. It also automates renewals and new certificat...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies to get rid of the high effort of manual inventory.
ITEXIA is the asset management platform of the future. With the help of our ITEXIA Software we are supporting companies to get rid of the high effort of manual inventory of IT equipment (for example laptops, computer, smartphones, server etc.), furniture or machinery by digitizing the process of asset management. Our solution is the simple and digital beginning of an efficient IT asset management. The ITEXIA Smartphone app flexibly manages all further information completely free of charge.
ITEXIA is the asset management platform of the future. With the help of our ITEXIA Software we are supporting companies to get rid of the high effort of manual inventory of IT equipment (for example la...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Controleert en volgt pc's, randapparatuur, softwaremedia, licenties en documentatie, inkoop en helpdesktickets, en meer.
Web Tracks is helpdesk, pc-inventaris, activabeheer en aankoopsoftware in één pakket. Het programma controleert computers, gerelateerde randapparatuur, software-assets en -licenties, documentatie, inkoop- en helpdeskverzoeken. Eenvoudige, overzichtelijke 100% webgebaseerde interface.
Web Tracks is helpdesk, pc-inventaris, activabeheer en aankoopsoftware in één pakket. Het programma controleert computers, gerelateerde randapparatuur, software-assets en -licenties, documentatie, inko...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Je kunt het eigendom van al je bedrijfsmiddelen in één weergave bijhouden en beheren.
Je kunt het eigendom van al je bedrijfsmiddelen in één weergave bijhouden en beheren. Je krijgt bedrijfsbrede zichtbaarheid en controle om al je bedrijfsmiddelen binnen IT en daarbuiten te beheren. Met een geïntegreerd systeem voor aankooporders en contractbeheer kun je er zeker van zijn dat al je bedrijfsmiddelen vanaf de dag van aankoop tot hun levenseinde worden beheerd, met contracten, verlengingen, enz. Je kunt IT-middelen scannen, softwarelicenties beheren en de naleving ervan waarborgen en de auditgeschiedenis bijhouden met de juiste rapportage.
Je kunt het eigendom van al je bedrijfsmiddelen in één weergave bijhouden en beheren. Je krijgt bedrijfsbrede zichtbaarheid en controle om al je bedrijfsmiddelen binnen IT en daarbuiten te beheren. Met...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web-based asset management app that allows your employees to browse, check-out or check-in shared assets, equipment or tools.
IT asset management and IT Service Management app for Jira, CMDB, ITIL, ITSM, and ITAM. It allows your employees to browse, check-out or check-in shared assets, equipment or tools. Track what, who, where, how long, and all the meticulous in-between details of your assets with ease. Stay informed and proactive with scheduled custom reports and email notifications.
IT asset management and IT Service Management app for Jira, CMDB, ITIL, ITSM, and ITAM. It allows your employees to browse, check-out or check-in shared assets, equipment or tools. Track what, who, whe...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Centralised full lifecyle IT asset management with SAM, discovery, and integration to all systems including SCCM
A powerful, easy to use, full lifecycle solution providing deep insights across the entire asset base through discovery and integration. Includes software asset management, barcoding, procurement, barcoding, storage, spares, deployment and disposal. Deeply and rapidly configurable to meet customer requirements quickly. Integrates to all systems including SCCM and AD. USAF security cleared for NIPRNET/SIPRNET. Ideal for companies with 200-100,000 employees, cloud ready or on-premise
A powerful, easy to use, full lifecycle solution providing deep insights across the entire asset base through discovery and integration. Includes software asset management, barcoding, procurement, barc...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Generates a network inventory without installing software on the users' PCs.
Quickly generate agentless/agent-based network inventory with Network Asset Tracker Pro. Our software enables you to collect hardware and software inventory data from remote computers with an array of audit methods. Powerful reporting module helps you save a lot of time for preparing asset reports. Within few seconds you can get hardware and software report for each computer. Inventory your network in just one click!
Quickly generate agentless/agent-based network inventory with Network Asset Tracker Pro. Our software enables you to collect hardware and software inventory data from remote computers with an array of ...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web-based application for managing issues, contacts, and IT assets (hardware and software) using a centralized database.
Web-based application for managing issues, contacts, and IT assets (hardware and software) using a centralized database.
Web-based application for managing issues, contacts, and IT assets (hardware and software) using a centralized database....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
eam2go

eam2go

(0 reviews)
On-demand maintenance management and EAM solution with work order tracking, asset tracking, purchasing, and inventory control.
On-demand computerized maintenance management and EAM solution with work order tracking, asset tracking, purchasing, and inventory control.
On-demand computerized maintenance management and EAM solution with work order tracking, asset tracking, purchasing, and inventory control....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Inventory network computers, track software & hardware details.
Inventory network computers, track software & hardware details.
Inventory network computers, track software & hardware details....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Manage open source, third-party, and original components and licenses throughout the software development lifecycle.
Manage open source, third-party, and original components and licenses throughout the software development lifecycle.
Manage open source, third-party, and original components and licenses throughout the software development lifecycle....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
AssetAware is an IT Asset Tracking solution designed for small and medium sized businesses. Search, manage and plan with ease.
AssetAware is an IT Asset Tracking solution designed for small and medium sized businesses. AssetAware makes it simple to track all of your online and offline assets throughout your entire enterprise. Easily update asset information as assets change locations, get reassigned to different owners, changes statuses and more. Accurately plan for future budgets and resources needed. AssetAware is cloud based software so start tracking your assets today!
AssetAware is an IT Asset Tracking solution designed for small and medium sized businesses. AssetAware makes it simple to track all of your online and offline assets throughout your entire enterprise....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Valuemation is a modular, fully ITIL-compliant software suite for efficient support of IT asset and software license management.
Valuemation supports all your activities in relation with controlling and administering service assets. You have all relevant information available centrally at one point and so complete control over costs and compliance over the entire asset lifecycle from initial requests, to procurement, inventorying and installation to disposal. As a result, you establish the strategic and operational foundation for cutting IT procurement and running costs lastingly.
Valuemation supports all your activities in relation with controlling and administering service assets. You have all relevant information available centrally at one point and so complete control over c...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
WAPT

WAPT

(0 reviews)
Implementatie-oplossing voor het op afstand installeren, bijwerken en verwijderen van software en configuraties op je Windows-machines.
Implementatie-oplossing voor het op afstand installeren, bijwerken en verwijderen van software en configuraties op je Windows-machines.
Implementatie-oplossing voor het op afstand installeren, bijwerken en verwijderen van software en configuraties op je Windows-machines....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Network monitoring software that helps reduce information technology (IT) costs and optimizes software investments.
IT Asset Tool is an efficient way to make software and hardware inventory of your company. Discover its many features and try them to find out all the benefits it can bring to your business. IT Asset Tool is a software asset management tools that will help you consolidate your best practices and help you to control costs and optimize software iinvestments across your organization and throughout all stages of their life cycles.
IT Asset Tool is an efficient way to make software and hardware inventory of your company. Discover its many features and try them to find out all the benefits it can bring to your business. IT Asset T...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
OnSite printers monitoring for inventory of devices, consumables and service alerts, with unique reporting and auditing algoritms.
OnSite printers monitoring for inventory of devices, consumables and service alerts, with unique reporting and auditing algoritms.
OnSite printers monitoring for inventory of devices, consumables and service alerts, with unique reporting and auditing algoritms....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Genuity gives you centralized visibility for every company asset. Know what you own, who has them, the condition they¿re in.
Genuity's tools help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform: Genuity gives you centralized visibility for every company asset. Know what you own, who has them, the condition they¿re in¿all in a real-time dashboard. Visibility: Have a clear record of your IT assets to keep your usage and costs transparent. Actionable Insights: Keep track of warranties, performance, even bugs. When it¿s time to upgrade, save big in our marketplace.
Genuity's tools help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform: Genuity gives you centralized visibility for every company asset. Know what you own, who has them, the condition they¿r...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
IT asset management solution that helps you manage the inventory of software and hardware assets across the organization.
IT asset management solution that helps you manage the inventory of software and hardware assets across the organization.
IT asset management solution that helps you manage the inventory of software and hardware assets across the organization....
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SmartAMS is allesomvattende software voor bedrijfsmiddelenbeheer. Het beschikt over een veelvoud van bedrijfsmiddelspecifieke tools waarmee je bedrijfsmiddelen kunt volgen en beheren.
Met SmartAMS kun je al je bedrijfsmiddelen beheren vanaf het moment dat je ze aan je inventaris toevoegt tot het moment dat je ze verwijdert. Een intuïtieve gebruikersinterface geeft je volledige controle over middelenfuncties zoals het plannen van onderhoud, het toewijzen van activa, het bijwerken van activagegevens en meer. Ontdek met SmartAMS de optimale drempel waarop al je bedrijfsmiddelen met maximale productiviteit presteren en verminder onnodige uitgaven.
Met SmartAMS kun je al je bedrijfsmiddelen beheren vanaf het moment dat je ze aan je inventaris toevoegt tot het moment dat je ze verwijdert. Een intuïtieve gebruikersinterface geeft je volledige contr...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Noah

Noah

(0 reviews)
ITSM and ITAM in one system. All you need to provide excellent service to your customers.
ITSM and ITAM in one system. With a bundle of functions and user friendly interface you are helping your staff to provide the service as quick and efficient as possible. And at the same time giving your Operations / DevOps department the tools to secure a compliant and secure operations.
ITSM and ITAM in one system. With a bundle of functions and user friendly interface you are helping your staff to provide the service as quick and efficient as possible. And at the same time giving you...
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer