Nederland Lokale producten weergeven
222 resultaten
NinjaOne is een krachtig, intuïtief systeem voor beheer en bewaking op afstand met robuuste ITAM-functionaliteit die is gebouwd voor MSP's en IT-leiders die bekend staan om uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen voor MSP's. NinjaOne biedt robuuste functionaliteit voor het beheer van IT-middelen met een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je nodig hebt om de apparaten van je klanten te beheren. Profiteer van geautomatiseerde software-inventarisatie op verschillende apparaten en diepgaande hardwaregegevens, waaronder schijf- en volumegebruik, processors, geheugen, gebruikerslogboeken, netwerkcontrole en apparaatgebruik. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van alle IT-middelen van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten en onderhoud en servicebeheer. Meer informatie over Timly
Met deze software is het beheer van IT-middelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Meer informatie over Total Network Inventory
Total Network Inventory biedt software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Total Network Inventory onderzoekt alle computers en notebooks in een netwerk en rapporteert terug met volledige informatie over het besturingssysteem, servicepacks, hotfixes, hardware, software, lopende processen e.d. op externe apparaten. Meer informatie over Total Network Inventory

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SysTrack is een oplossing voor het beheer van IT-middelen voor IT-teams waarmee ze duidelijk inzicht krijgen in hun omgevingen en eindgebruikerservaring. Meer informatie over SysTrack
Oplossing voor het beheer van IT-middelen die gegevens verzamelt en analyseert over alles wat van invloed kan zijn op de ervaring van de eindgebruiker en de bedrijfsproductiviteit. SysTrack registreer t gegevens zoals CPU, RAM en geheugen rechtstreeks vanuit de werkruimte, en meer dan 10.000 gegevenspunten. Deze punten worden vervolgens door SysTrack geanalyseerd en op verschillende manieren door IT gebruikt om de kosten te verlagen en de bedrijfsactiviteiten te optimaliseren. Dit omvat het verlagen van het aantal helpdesktickets, het vaststellen van te veel of te weinig toegangsrechten, het verminderen van de gemiddelde reparatietijd en meer. Meer informatie over SysTrack

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal. Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren van je IT-middelen. Meer informatie over Pulseway
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren en bewaken van je bedrijfsmiddelen. Met ingebouwde krachtige automatisering, netwerkdetectie, bediening op afstand en rapportage kun je je IT-middelen altijd onder controle houden. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack. Meer informatie over Sastrify
Sastrify is toonaangevende SaaS-software voor uitgavenbeheer en inkoop. Bedrijven zoals Gorillas, Pitch en Mollie werken al samen met Sastrify om hun SaaS-uitgaven te optimaliseren. Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack. Meer informatie over Sastrify

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdeling en. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Met Deepser kun je de software- en hardware-infrastructuur volgen en scannen met/zonder medewerker, ook gescheiden netwerken. Meer informatie over Deepser
Met Deepser kun je apparaten en hun data volgen. Scan met/zonder agent of gebruik de externe collector voor gescheiden netwerken. Detecteer automatisch resources met behulp van verschillende protocollen en genereer rapporten om alle hardware en software van je infrastructuur te kennen. Je kunt slimmere aankoopkeuzes maken. Deepser is modulair, schaalbaar en gemakkelijk aan te passen: een handige en op maat gemaakte tool voor je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer je gehele IT-omgeving via een enkele intuïtieve webinterface. Meer informatie over Miradore Management Suite
Miradore Management Suite handelt al je IT-behoeften af, met eenvoudige integratie en zonder kosten vooraf. Beheer en optimaliseer je hardware- en softwareactiva en automatiseer routinetaken zoals implementaties, patches en configuraties. Stap over van reactief naar proactief onderhoud om te profiteren van verbeterde beveiliging en vergroot de tevredenheid van gebruikers met tijdige ondersteuning op afstand. Meer informatie over Miradore Management Suite

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer moeiteloos al je Asset Management-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving met behulp van een oplossing die volledig is geïntegreerd met de helpdesk van SysAid. Verkrijg de juiste gegevens waar je ze nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt, met een oplossing die automatisch relevante informatie weergeeft in je tickets. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Sortly
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Gartner identificeerde Nlyte als hoeksteentechnologie voor de evoluerende HDIM-ruimte (Hybrid Digital Infrastructure Management). Meer informatie over Nlyte DCIM
Nlyte verzorgt het volledige beheer van de hybride digitale infrastructuur. Nlyte automatiseert het voorraadproces voor nauwkeurige verantwoording van wat je hebt en waar het zich bevindt - helpt activa, infrastructuur en gegevensstroom te beveiligen door veranderingen te bewaken en te waarschuwen voor implementatie- en toegangsuitzonderingen - helpt activa te behouden door te controleren op circulatie en efficiënt gebruik. Nlyte-software biedt kostenbeheer, efficiënt gebruik van hulpbronnen, optimalisatie van de werkstroom en vermindert het risico op verstoringen. Meer informatie over Nlyte DCIM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SaaS-platform voor ondernemingstransformatie waarmee organisaties transformatieresultaten kunnen realiseren en digitale doelen kunnen bereiken. Meer informatie over iServer Suite
iServer365 is een SaaS-platform van de volgende generatie voor enterprise-architectuur met uitgebreide dashboard- en rapportagecapaciteiten, krachtige besluitondersteuning en analysetools, uitgebreide ondersteuning voor het framework en een groot aantal modules om je zo snel mogelijk aan de slag te helpen. iServer365 maakt ook gebruik van je bestaande investeringen in vertrouwde Microsoft-technologieën, waaronder Visio, PowerBI, SharePoint en Teams, en biedt een gebruiksvriendelijke omgeving voor het plannen en uitvoeren van strategische veranderingen. Meer informatie over iServer Suite

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Docusnap is de ideale alles-in-één oplossing voor je IT-documentatie. Meer informatie over Docusnap
Docusnap maakt de IT van je bedrijf transparant. De B2B-software legt informatie vast van de netwerkinfrastructuur, hardware en software, evenals gangbare toepassingsservers. Het genereert rapporten en kaarten van je netwerk. Je kunt noodplannen en bedieningshandleidingen creëren. Daarnaast analyseert de software wie er toegang heeft tot welke gegevens en of je software de juiste licenties heeft. Meer informatie over Docusnap

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen en combineert netwerkdetectie- en voorraadgegevens met aankoop- en garantiedetails. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen met een centrale opslagplaats die netwerkdetectie- en voorraadgegevens combineert met aankoop-, garantie- en onderhoudsdetails. Toewijzing van bedrijfsmiddelen aan werknemers en locaties is vereenvoudigd, zodat je altijd precies weet wie wat heeft. Optionele Helpdesk is ook beschikbaar indien nodig. Gratis online demo en downloadbare proefversie beschikbaar. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Samanage is de ITSM-oplossing die begrijpt wat er nodig is om je middelen zowel binnen als buiten IT succesvol te beheren in je hele organisatie.
Samanage is de oplossing voor het beheer van IT-middelen en IT-service die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft. Deze software draait niet alleen om het produceren van statistieken, gegevens en rapporten (ook al levert het die allemaal!). Het draait om het vereenvoudigen van complexe taken en het automatiseren van elementaire taken. Volg moeiteloos je hardware, software, contracten, inkooporders, licenties en garanties allemaal op één plek. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over Central

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen. Meer informatie over Oracle PeopleSoft

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Geeft jou de controle over je behoeften voor het volgen van activa. Het volgen van vaste activa, IT-bedrijfsmiddelen, tools en meer.
Het systeem van AssetCloud voor het beheer van bedrijfsmiddelen maakt het gemakkelijk om je waardevolle bedrijfsmiddelen te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. De informatie die je nodig hebt is binnen handbereik dankzij de ondersteuning voor smartphone (iOS en Android) en tablet. Voor degenen die behoefte hebben aan een totaaloplossing biedt Wasp streepjescodescanners en printers die 100% compatibel zijn met AssetCloud. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Lever betere dienstverlening en verbeter de efficiëntie van je team - beheer en automatiseer je hele IT met Kaseya VSA. Meld je nu aan voor een gratis demo.
Interne IT-afdelingen en MSP's gebruiken Kaseya VSA voor het ontdekken, inventariseren en beheren van apparaten binnen en buiten het netwerk. Inclusief SNMP en agentloze apparaten. Krijg volledig inzicht in activagegevens over hardware en software. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelgebruikte IT-processen zoals patchbeheer te automatiseren. Krijg realtime inzicht in de patchstatus van de apparaten in je IT-omgeving. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten. Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Optimaliseer je IT-activabeheerproces en minimaliseer beveiligingsrisico's.
Netwrix Auditor vormt een aanvulling op IT-inventaris en beheertools door controle te geven over hardware, software en andere kritieke activa in je IT-omgeving, zodat je je kunt houden aan de best practices van ITAM. Vereenvoudig de reguliere Windows Server-inventaris, maak betere controle mogelijk over de software die op je servers is geïnstalleerd, spoor opgeslagen bestanden met gevoelige gegevens op en bewaak de risico's voor je meest kritieke activa. Meer informatie over Netwrix Auditor

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een oplossing voor het beheer van de datacenterinfrastructuur die je in realtime breed en diepgaand inzicht biedt in je activiteiten en energiebeheer.
DCIM van Sunbird is een van de weinige oplossingen op de markt die zich exclusief richt op twee van de grootste en duurste uitdagingen waarmee exploitanten van datacenters worden geconfronteerd: monitoring en operationele activiteiten. In tegenstelling tot andere DCIM-providers, die overdreven complexe, opgeblazen en dure software aanbieden, is de oplossing van Sunbird eenvoudig te implementeren en gebruiken. Het biedt de mogelijkheid om middelen, verandering en capaciteit beter te beheren; en maakt ook stroombewaking, omgevingsbewaking en energiebeheer mogelijk. Meer informatie over Sunbird DCIM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Volg en onderhoud moeiteloos de hardware- en softwaremiddelen in je bedrijf met de software voor het beheer van IT-middelen van Zoho Creator.
Volg je machine, hardware en software in één keer met deze software voor het beheer van IT-middelen. Hou bij aan wie de activa worden uitgeleend, waar ze zich bevinden en voor hoelang ze worden bewaard, met live updates. Krijg een overzicht van hoeveel van elk besturingssysteem, software en hardware is geïnstalleerd. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Meer informatie over TeamDynamix

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Compileer gegevens, controleer en beheer werkstations, servers, printers, routers en mobiele apparaten. Groepeer op besturingssysteem, toepassing of locatie.
Met het platform voor bewaking en beheer op afstand (RMM) van ConnectWise Automate (voorheen LabTech), kun je de IT-middelen van je klanten op afstand vinden, repareren en onderhouden via één interface, en ook redundante taken automatiseren en kwesties proactief oplossen voordat ze grote problemen worden. Probeer het zelf maar uit en begin je gratis proefperiode! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk.
SmartDeploy is een toonaangevende leverancier van moderne oplossingen voor eindpuntbeheer. Dankzij een flexibele gelaagde architectuur is het voor IT mogelijk om 50-50.000 eindpunten te ondersteunen via centraal single-image management. De bekroonde technologie van SmartDeploys combineert het beste van progressieve oplossingen zoals SCCM, gecentraliseerde oplossingen zoals VDI en legacy imaging-oplossingen zoals Ghost, zonder de veelvoorkomende nadelen. Meer dan 3000 organisaties vertrouwen op SmartDeploy voor het implementeren en beheren van hun apparaten voor eindgebruikers. Meer informatie over SmartDeploy

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Meer informatie over Mojo Helpdesk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken.
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professiona ls. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert.
Met IT Asset Discovery en Inventory vanuit de Cloud Management Suite kom je op de goede weg met tools voor netwerkdetectie en -inventarisatie, waardoor je in realtime toegang krijgt tot alles wat zich in je omgeving bevindt. Open de historische gegevens in de inventarisatiegeschiedenis-functie om problemen en beveiligingskwesties te identificeren door de configuratie van een apparaat te vergelijken op unieke tijdspunten. Meer informatie over Syxsense

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer