Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

IT-asset management software voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

98 resultaten

NinjaOne is een krachtig, intuïtief systeem voor beheer en bewaking op afstand met robuuste ITAM-functionaliteit die is gebouwd voor MSP's en IT-leiders die bekend staan om uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen voor MSP's. NinjaOne biedt robuuste functionaliteit voor het beheer van IT-middelen met een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je nodig hebt om de apparaten van je klanten te beheren. Profiteer van geautomatiseerde software-inventarisatie op verschillende apparaten en diepgaande hardwaregegevens, waaronder schijf- en volumegebruik, processors, geheugen, gebruikerslogboeken, netwerkcontrole en apparaatgebruik. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Compileer gegevens, controleer en beheer werkstations, servers, printers, routers en mobiele apparaten. Groepeer op besturingssysteem, toepassing of locatie. Meer informatie over ConnectWise Automate
Met het platform voor bewaking en beheer op afstand (RMM) van ConnectWise Automate (voorheen LabTech), kun je de IT-middelen van je klanten op afstand vinden, repareren en onderhouden via één interface, en ook redundante taken automatiseren en kwesties proactief oplossen voordat ze grote problemen worden. Probeer het zelf maar uit en begin je gratis proefperiode! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van alle IT-middelen van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten en onderhoud en servicebeheer. Meer informatie over Timly
Met deze software is het beheer van IT-middelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een geautomatiseerde patchbeheertool voor Windows, Linux en MacOS waarmee je de inventaris van je bedrijfssoftware kunt beheren. Meer informatie over Heimdal Patch & Asset Management
Geautomatiseerd patch- en activabeheer waarmee je elke software van Microsoft, Linux, derden en bedrijfseigen software kunt implementeren en bijwerken, overal ter wereld en volgens elk schema, met een volledig CVE/CVSS-auditspoor en foutloze naleving van gegevens. Implementeer onderweg updates, patches en oude oplossingen, voer voorraadrapporten uit, forceer machine-updates, controleer versiebeheer en beveilig je bedrijfsmiddelen tegen alle bedreigingen. Profiteer van een laag bandbreedteverbruik en snelle distributie via lokale P2P. Meer informatie over Heimdal Patch & Asset Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Beheer moeiteloos al je Asset Management-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving met behulp van een oplossing die volledig is geïntegreerd met de helpdesk van SysAid. Verkrijg de juiste gegevens waar je ze nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt, met een oplossing die automatisch relevante informatie weergeeft in je tickets. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Gartner identificeerde Nlyte als hoeksteentechnologie voor de evoluerende HDIM-ruimte (Hybrid Digital Infrastructure Management). Meer informatie over Nlyte DCIM
Nlyte verzorgt het volledige beheer van de hybride digitale infrastructuur. Nlyte automatiseert het voorraadproces voor nauwkeurige verantwoording van wat je hebt en waar het zich bevindt - helpt activa, infrastructuur en gegevensstroom te beveiligen door veranderingen te bewaken en te waarschuwen voor implementatie- en toegangsuitzonderingen - helpt activa te behouden door te controleren op circulatie en efficiënt gebruik. Nlyte-software biedt kostenbeheer, efficiënt gebruik van hulpbronnen, optimalisatie van de werkstroom en vermindert het risico op verstoringen. Meer informatie over Nlyte DCIM

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal. Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Atera is de ultieme oplossing voor het beheer van IT-middelen voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Het alles-in-één-platform van Atera biedt IT-professionals verschillende geïntegreerde oplossingen waarmee ze toegang, zichtbaarheid en controle krijgen over het dagelijkse IT-werk. Inclusief bewaking en beheer op afstand, helpdesk, IT-automatisering, ticketing en rapportage - allemaal onder één dak. Met het pay-per-tech-model kunnen IT-teams en MSP's hun activiteiten optimaliseren en schalen over een onbeperkt aantal apparaten, en daarbij vervelende taken verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Atera

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met Rippling Device Management kunnen bedrijven apparaten van werknemers op afstand kopen, configureren, verzenden en beveiligen.
Met Rippling Device Management kunnen beheerders volledig geconfigureerde apparaten kopen en verzenden naar werknemers en deze vervolgens op afstand controleren en beheren. Beheerders kunnen apparaten ook beveiligen met automatische updates over het besturingssysteem, opslagversleuteling, sterke handhaving van het wachtwoordbeleid en capaciteiten voor vergrendelen/wissen op afstand. Bedrijven hebben volledig inzicht in hun apparaatinventaris en kunnen automatisch hardware bestellen en configureren wanneer het contract van een werknemer wordt beëindigd of het apparaat aan iemand anders wordt toegewezen. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Samanage is de ITSM-oplossing die begrijpt wat er nodig is om je middelen zowel binnen als buiten IT succesvol te beheren in je hele organisatie.
Samanage is de oplossing voor het beheer van IT-middelen en IT-service die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft. Deze software draait niet alleen om het produceren van statistieken, gegevens en rapporten (ook al levert het die allemaal!). Het draait om het vereenvoudigen van complexe taken en het automatiseren van elementaire taken. Volg moeiteloos je hardware, software, contracten, inkooporders, licenties en garanties allemaal op één plek. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Geeft jou de controle over je behoeften voor het volgen van activa. Het volgen van vaste activa, IT-bedrijfsmiddelen, tools en meer.
Het systeem van AssetCloud voor het beheer van bedrijfsmiddelen maakt het gemakkelijk om je waardevolle bedrijfsmiddelen te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. De informatie die je nodig hebt is binnen handbereik dankzij de ondersteuning voor smartphone (iOS en Android) en tablet. Voor degenen die behoefte hebben aan een totaaloplossing biedt Wasp streepjescodescanners en printers die 100% compatibel zijn met AssetCloud. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen. Meer informatie over Oracle PeopleSoft

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets