Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

IT-asset management software voor Mac

Met IT-asset management software (ITAM) kunnen bedrijven het inventaris- en levenscyclusbeheer van al hun software en hardware uitvoeren. Dit omvat onder andere de onderhoudsgeschiedenis van activa, gebruikersrechten, prognoses van het acquisitiebudget en compliance van softwarelicenties. Met dit soort software kunnen IT-managers de kostenbeheersing verbeteren en de IT-bedrijfswaarde nauwkeurig volgen in de hele organisatie.

Nederland Lokale producten weergeven

68 resultaten

Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van alle IT-middelen van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten en onderhoud en servicebeheer. Meer informatie over Timly
Met deze software is het beheer van IT-middelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met de module voor middelenbeheer van HaloITSM kunnen je teams moeiteloos incidenten en problemen met specifieke middelen identificeren en loggen. Meer informatie over HaloITSM
Met HaloITSM kun je gemakkelijk incidenten en problemen met specifieke bedrijfsmiddelen identificeren en loggen, zodat je systemische storingen kunt opsporen voordat ze grote incidenten veroorzaken. Automatiseer de identificatie van je bedrijfsmiddelen met HaloITSM. Vereenvoudig het onderhoud van bedrijfsmiddelen door het verzamelproces te automatiseren met de functionaliteit voor automatische detectie van bedrijfsmiddelen van HaloITSM. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Meer informatie over Total Network Inventory
Total Network Inventory biedt software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Total Network Inventory onderzoekt alle computers en notebooks in een netwerk en rapporteert terug met volledige informatie over het besturingssysteem, servicepacks, hotfixes, hardware, software, lopende processen e.d. op externe apparaten. Meer informatie over Total Network Inventory

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
NinjaOne is een krachtig, intuïtief systeem voor beheer en bewaking op afstand met robuuste ITAM-functionaliteit die is gebouwd voor MSP's en IT-leiders die bekend staan om uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen voor MSP's. NinjaOne biedt robuuste functionaliteit voor het beheer van IT-middelen met een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je nodig hebt om de apparaten van je klanten te beheren. Profiteer van geautomatiseerde software-inventarisatie op verschillende apparaten en diepgaande hardwaregegevens, waaronder schijf- en volumegebruik, processors, geheugen, gebruikerslogboeken, netwerkcontrole en apparaatgebruik. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Atera is de ultieme oplossing voor het beheer van IT-middelen voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Het alles-in-één-platform van Atera biedt IT-professionals verschillende geïntegreerde oplossingen waarmee ze toegang, zichtbaarheid en controle krijgen over het dagelijkse IT-werk. Inclusief bewaking en beheer op afstand, helpdesk, IT-automatisering, ticketing en rapportage - allemaal onder één dak. Met het pay-per-tech-model kunnen IT-teams en MSP's hun activiteiten optimaliseren en schalen over een onbeperkt aantal apparaten, en daarbij vervelende taken verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Atera

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met Rippling Device Management kunnen bedrijven apparaten van werknemers op afstand kopen, configureren, verzenden en beveiligen. Meer informatie over Rippling
Met Rippling Device Management kunnen beheerders volledig geconfigureerde apparaten kopen en verzenden naar werknemers en deze vervolgens op afstand controleren en beheren. Beheerders kunnen apparaten ook beveiligen met automatische updates over het besturingssysteem, opslagversleuteling, sterke handhaving van het wachtwoordbeleid en capaciteiten voor vergrendelen/wissen op afstand. Bedrijven hebben volledig inzicht in hun apparaatinventaris en kunnen automatisch hardware bestellen en configureren wanneer het contract van een werknemer wordt beëindigd of het apparaat aan iemand anders wordt toegewezen. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Nederland Lokaal product
Sigrid in een SaaS-oplossing die aansluit op ISO 25010, om broncode van software te analyseren op verborgen risico’s en kwetsbaarheden. Meer informatie over Sigrid
Het platform Sigrid bewaakt continu de kwaliteit van je bedrijfssoftware. Monitoring kan plaatshebben in elk stadium van de levenscyclus: bij aankoop, ontwikkeling en in productie. De broncode-analyse is gebaseerd op ISO 25010, waar een analyse op kwetsbaarheden deel van uitmaakt. Ook de architectuur, het onderhoud van de software en de productiviteit zijn onderdeel van het monitoringsproces. De applicatie ondersteunt meer dan 350 programmeertalen. Meer informatie over Sigrid

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen en combineert netwerkdetectie- en voorraadgegevens met aankoop- en garantiedetails. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen met een centrale opslagplaats die netwerkdetectie- en voorraadgegevens combineert met aankoop-, garantie- en onderhoudsdetails. Toewijzing van bedrijfsmiddelen aan werknemers en locaties is vereenvoudigd, zodat je altijd precies weet wie wat heeft. Optionele Helpdesk is ook beschikbaar indien nodig. Gratis online demo en downloadbare proefversie beschikbaar. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Beheer moeiteloos al je Asset Management-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving met behulp van een oplossing die volledig is geïntegreerd met de helpdesk van SysAid. Verkrijg de juiste gegevens waar je ze nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt, met een oplossing die automatisch relevante informatie weergeeft in je tickets. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal. Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Samanage is de ITSM-oplossing die begrijpt wat er nodig is om je middelen zowel binnen als buiten IT succesvol te beheren in je hele organisatie.
Samanage is de oplossing voor het beheer van IT-middelen en IT-service die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft. Deze software draait niet alleen om het produceren van statistieken, gegevens en rapporten (ook al levert het die allemaal!). Het draait om het vereenvoudigen van complexe taken en het automatiseren van elementaire taken. Volg moeiteloos je hardware, software, contracten, inkooporders, licenties en garanties allemaal op één plek. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Geeft jou de controle over je behoeften voor het volgen van activa. Het volgen van vaste activa, IT-bedrijfsmiddelen, tools en meer.
Het systeem van AssetCloud voor het beheer van bedrijfsmiddelen maakt het gemakkelijk om je waardevolle bedrijfsmiddelen te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. De informatie die je nodig hebt is binnen handbereik dankzij de ondersteuning voor smartphone (iOS en Android) en tablet. Voor degenen die behoefte hebben aan een totaaloplossing biedt Wasp streepjescodescanners en printers die 100% compatibel zijn met AssetCloud. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen. Meer informatie over Oracle PeopleSoft

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Lever betere dienstverlening en verbeter de efficiëntie van je team - beheer en automatiseer je hele IT met Kaseya VSA. Meld je nu aan voor een gratis demo.
Interne IT-afdelingen en MSP's gebruiken Kaseya VSA voor het ontdekken, inventariseren en beheren van apparaten binnen en buiten het netwerk. Inclusief SNMP en agentloze apparaten. Krijg volledig inzicht in activagegevens over hardware en software. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelgebruikte IT-processen zoals patchbeheer te automatiseren. Krijg realtime inzicht in de patchstatus van de apparaten in je IT-omgeving. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren van je IT-middelen.
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren en bewaken van je bedrijfsmiddelen. Met ingebouwde krachtige automatisering, netwerkdetectie, bediening op afstand en rapportage kun je je IT-middelen altijd onder controle houden. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Volg en onderhoud moeiteloos de hardware- en softwaremiddelen in je bedrijf met de software voor het beheer van IT-middelen van Zoho Creator.
Volg je machine, hardware en software in één keer met deze software voor het beheer van IT-middelen. Hou bij aan wie de activa worden uitgeleend, waar ze zich bevinden en voor hoelang ze worden bewaard, met live updates. Krijg een overzicht van hoeveel van elk besturingssysteem, software en hardware is geïnstalleerd. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken.
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Reftab is een platform voor het volgen en beheren van goederen dat bedrijven en scholen helpt te begrijpen hoe hun apparatuur wordt gebruikt door personeel, leerlingen en klanten. Reftab stuurt je proactief informatie en waarschuwingen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dat je reparaties of garanties mist of te weinig voorraad hebt. De eenvoudig te gebruiken mobiele apps scannen items vanaf elke locatie, zodat je geen informatie hoeft te onthouden en terug hoeft te lopen naar een laptop om iets op te zoeken of updates uit te voeren. Meer informatie over Reftab

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Meer informatie over Mojo Helpdesk

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren. Meer informatie over Automox

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie van cruciaal belang dat er verantwoording wordt afgelegd over de activa. Daarom is Alloy Navigator ontworpen om je bedrijf financieel en contractueel gezond te houden met een sterke set afschrijvings- en controletools. Het leningcentrum zorgt ervoor dat er makkelijk geleend kan worden, terwijl verbruiksgoederenbeheer een koud kunstje is. Koppel dat met de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-oplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Syxsense kan naadloos in je hele onderneming worden geïmplementeerd en biedt realtime inzicht in de gezondheid en status van je eindpunten.
Met IT Asset Discovery en Inventory vanuit de Cloud Management Suite kom je op de goede weg met tools voor netwerkdetectie en -inventarisatie, waardoor je in realtime toegang krijgt tot alles wat zich in je omgeving bevindt. Open de historische gegevens in de inventarisatiegeschiedenis-functie om problemen en beveiligingskwesties te identificeren door de configuratie van een apparaat te vergelijken op unieke tijdspunten. Meer informatie over Syxsense

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Het N-able® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren.
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met Deepser kun je de software- en hardware-infrastructuur volgen en scannen met/zonder medewerker, ook gescheiden netwerken.
Met Deepser kun je apparaten en hun data volgen. Scan met/zonder agent of gebruik de externe collector voor gescheiden netwerken. Detecteer automatisch resources met behulp van verschillende protocollen en genereer rapporten om alle hardware en software van je infrastructuur te kennen. Je kunt slimmere aankoopkeuzes maken. Deepser is modulair, schaalbaar en gemakkelijk aan te passen: een handige en op maat gemaakte tool voor je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Moderne, mobiele beheersoftware waarmee bedrijven eenvoudig mobiele apps en gegevens op verschillende apparaten kunnen beveiligen, implementeren en beheren.
Moderne software voor mobiliteitsbeheer voor ondernemingen, waarmee bedrijven eenvoudig mobiele toepassingen en bedrijfsgegevens kunnen beveiligen, implementeren en beheren op mobiele apparaten die eigendom zijn van het bedrijf en van werknemers (eigen apparatuur). Codeproof biedt een geïntegreerd beveiligings- en mobiel beheerplatform voor eigen apparatuur dat voor maximale schaalbaarheid en beveiliging als elastische cloudstack op Amazon is gebouwd. De producteigenschappen zijn onder andere MDM (Mobile Device Management), MAM (Media Asset Management), Enterprise AppStore, mobiele kiosk, monitoring van datagebruik en geofencing-oplossingen. Meer informatie over Codeproof

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Inventariseer en beheer apparaten, apps en instellingen op computers en mobiele apparaten. Ondersteunt Windows, Mac, iOS, Android en Chrome OS.
De hybride aanpak van FileWave, met onder andere traditionele clientmanagement voor Mac en Windows en het moderne Unified Endpoint Management (UEM) maakt eindpuntbeheer een fluitje van een cent, nu en in de toekomst. FileWave omvat inventarisering van IT-activa; software-pakketten en distributie; patchmanagement; en OS-imaging en -implementatie voor Mac en Windows. Beheer al je apparaten, apps en instellingen op computers en mobiele apparaten. Ondersteunt Windows, Mac, iOS, Android en Chrome OS. Meer informatie over FileWave

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met Rumble kunnen IT-, netwerk- en beveiligingsteams snel op het netwerk aangesloten activa weergeven zonder inloggegevens of toegang tot de poort.
Met Rumble kunnen IT-, netwerk- en beveiligingsteams snel op het netwerk aangesloten activa weergeven zonder dat er inloggegevens nodig zijn of toegang tot de poort nodig is, MAC-adressen uit externe subnetten halen en zowel beoogde als onbeoogde topologieën ontdekken. Rumble kan eenvoudig worden geïntegreerd in andere platforms via een externe API en meerdere exportindelingen. Meer informatie over runZero

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Met EcholoN als systeem voor configuratiebeheer and CMDB heb je altijd een overzicht van alle configuratie-elementen en -diensten.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als software voor IT-activabeheer. Met het systeem voor configuratiebeheer met CMDB (Configuration Management Database) heb je altijd een overzicht van alle configuratie-elementen en -diensten. In de EcholoN CMDB worden de relaties tussen verschillende objecten verduidelijkt en hun afhankelijkheden in kaart gebracht. De hiërarchische indeling vindt plaats in Business Services, Service Element en Basic Element, afhankelijk van de behoefte. Uitbreidbaar met andere handige modules, aanpasbaar aan je behoeften. Meer informatie over EcholoN

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Mac Management voor Microsoft SCCM - Beheer Mac met Microsoft SCCM op dezelfde manier als Windows-pc's. Volledig levenscyclusbeheer van macOS.
Ervaar uniform eindpuntbeheer voor pc's en Macs met Parallels Mac Management en Microsoft SCCM en beheer Macs net als pc's. Parallels Mac Management is een door Microsoft gecertificeerde invoegtoepassing voor SCCM die zijn beheercapaciteiten uitbreidt naar Macs en waarmee IT-beheerders Macs in SCCM kunnen ontdekken, inschrijven en inventariseren, naleving kunnen afdwingen, FileVault 2-versleuteling kunnen beheren en software, patches en macOS-afbeeldingen kunnen implementeren met ondersteuning voor taakvolgordestappen. Meer informatie over Virtuozzo Containers

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
SecPod SanerNow beheert en controleert je IT-middelen op effectieve en efficiënte wijze.
Met de SanerNow-tool voor blootstelling van IT-middelen krijg je volledig inzicht in en controle over de inventaris van IT-middelen van je organisatie en neem je slimmere inkoopbeslissingen. Ontdek, bewaak en beheer automatisch hardware- en softwaremiddelen. Beheer softwarelicenties, detecteer zelden gebruikte en verouderde toepassingen en wees voorbereid op audits van IT-middelen met bruikbare inzichten en rapporten. Meer informatie over SanerNow

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Eenvoudig te gebruiken IT-middelen- en SaaS-beheer, ideaal voor het MKB. Vereenvoudig de inventaris van bedrijfsmiddelen, toewijzing van apparatuur, contract- en IT-leveranciersbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor het beheer van IT-middelen en SaaS, ideaal voor het MKB. Het houdt alle upgrades, naleving of documentatie in de gaten. Hiermee kun je de volledige levenscyclus beheren van IT-apparatuur, contracten, SLA's (Service-Level Agreements), apparatuurtoewijzingen aan werknemers, dienstverleners en contracten, en SaaS-oplossingen bijhouden. Weet wanneer er wat is gekocht, wanneer de garantie verloopt of wanneer er een update of upgrade is uitgevoerd. Volg je contracten, klanten, leveranciers, deadlines en datums, allemaal op één plek. Meer informatie over Aptien

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
Beheertool voor eindpuntsystemen waarmee bedrijven IT-middelen, voorraden, systeemimplementatie en beveiligingspatches kunnen beheren.

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over CloudBlue PSA

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets
SysTrack is een oplossing voor het beheer van IT-middelen voor IT-teams waarmee ze duidelijk inzicht krijgen in hun omgevingen en eindgebruikerservaring.
Oplossing voor het beheer van IT-middelen die gegevens verzamelt en analyseert over alles wat van invloed kan zijn op de ervaring van de eindgebruiker en de bedrijfsproductiviteit. SysTrack registreert gegevens zoals CPU, RAM en geheugen rechtstreeks vanuit de werkruimte, en meer dan 10.000 gegevenspunten. Deze punten worden vervolgens door SysTrack geanalyseerd en op verschillende manieren door IT gebruikt om de kosten te verlagen en de bedrijfsactiviteiten te optimaliseren. Dit omvat het verlagen van het aantal helpdesktickets, het vaststellen van te veel of te weinig toegangsrechten, het verminderen van de gemiddelde reparatietijd en meer. Meer informatie over SysTrack

Functies

  • Kosten bijhouden
  • Onderhoudsbeheer
  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van supporttickets