199 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Pipedrive is een eenvoudig te implementeren online CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit cloudgebaseerde CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een online CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads. Meer informatie over Vtiger CRM
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

monday.com is online CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday.com
monday.com is online CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten een optimale service en ervaring met eenvoudige, maar krachtige software. Meer informatie over monday.com
monday.com is online CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Accelo is de bekroonde CRM die je nodig hebt. Je kunt de verkoop stimuleren, voorstellen maken en klantprojecten beheren - in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Accelo
Accelo is een bekroonde online CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails, bijlagen, vergaderingen, notities en aangepaste velden van contactpersonen bij te houden en te delen, voor een uitgebreide context in één oogopslag, vanaf elk apparaat. Bespaar tijd door winnende voorstellen eenvoudig om te zetten in klantprojecten en servicecontracten, compleet met geautomatiseerde taaktoewijzing, urenregistratie en facturering. Beheer de verkoop en afhandeling - alles-in-één - met Accelo CRM. Meer informatie over Accelo
Accelo is een bekroonde online CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails,...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms....

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Bitrix24 werd in 2016, 2017 en 2018 uitgeroepen tot beste gratis online CRM-software. Het is 100% gratis met onbeperkte dossiers, verkoopautomatisering en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 werd in 2016, 2017 en 2018 uitgeroepen tot beste gratis online CRM-software. Het is 100% gratis met onbeperkte dossiers, verkoopautomatisering, telefonie en e-mailmarketing. Meer dan 8 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 werd in 2016, 2017 en 2018 uitgeroepen tot beste gratis online CRM-software. Het is 100% gratis met onbeperkte dossiers, verkoopautomatisering, telefonie en e-mailmarketing. Meer dan 8...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

LiveChat maakt directe communicatie met bezoekers en klanten op je site mogelijk, waardoor klantenloyaliteit ontstaat. Meer informatie over LiveChat
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben. Bovendien kun je je omzet vergroten door op het juiste moment de juiste prospects te bereiken en door grote hoeveelheden nieuwe leads te genereren. Meer informatie over LiveChat
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben....

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik....

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing. Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken,...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Een mooi en gebruikersvriendelijk CRM systeem wat aangepast is naar je wensen en behoeften voor een simpelere werkdag. Meer informatie over Lime CRM
Het doel van Lime CRM is om een extreem gebruikersvriendelijk systeem te creëren wat je werkdag leuker en makkelijker maakt, voor jou en je collega's. Lime CRM houdt je klanten, deals en campagnes op één plek. Met slimme integraties met je andere systemen wordt dubbel werk vermeden en krijg je een completer beeld van je bedrijf. In de cloud of op je eigen server. Meer informatie over Lime CRM
Het doel van Lime CRM is om een extreem gebruikersvriendelijk systeem te creëren wat je werkdag leuker en makkelijker maakt, voor jou en je collega's. Lime CRM houdt je klanten, deals en campagnes op...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

All In One Telecommunications + Crm Platform offering our omnichannel solution to streamline communication and S&OP for any business. Meer informatie over NOLA
Our all-in-one platform equips you to communicate on your customer's channel of choice, better manage agents, clients, and stay miles ahead of the competition. Again we built NOLA to solve a problem within our own networks. The system is tested and proven so there is no risk of switching over. Be where your customers are with one powerful platform: all channels are unified rather than siloed. Meer informatie over NOLA
Our all-in-one platform equips you to communicate on your customer's channel of choice, better manage agents, clients, and stay miles ahead of the competition. Again we built NOLA to solve a problem...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

The next-gen CRM for relationship-driven teams. Automate data entry, never drop the ball & unlock intros with relationship intelligence Meer informatie over Affinity
Affinity is the next-generation CRM built for relationship-driven industries. Using relationship intelligence, Affinity enables teams to leverage their network and source their next big opportunity. Affinity also supercharges how teams manage relationships by automating data entry, never dropping the ball on key connections, and unlocking warm introductions to key decision-makers. Short on time for manually filling your CRM? Making decisions about your deals using guesswork? Affinity is for you. Meer informatie over Affinity
Affinity is the next-generation CRM built for relationship-driven industries. Using relationship intelligence, Affinity enables teams to leverage their network and source their next big opportunity....

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing,...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Populairste CRM-software voor kleine bedrijven
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Volledig beheer van de klantlevenscyclus voor de gehele financiële dienstverleningssector.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze centraal in zijn oplossing om bedrijven te helpen de klantervaring te transformeren en zeer gepersonaliseerde interacties mogelijk te maken. Het vermogen van Sugar om in elke omgeving te werken lost veel problemen met compliance en gegevensresidentie op waarmee veel financiële bedrijven tegenwoordig te maken hebben.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen,...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Alles-in-één software voor LinkedIn waarmee gebruikers geautomatiseerde verkooptrechters op LinkedIn kunnen creëren en de verkoopprospectie kunnen verbeteren.
Wil je een verbindingsverzoek verzenden op LinkedIn, een bedankbericht versturen nadat het verzoek is geaccepteerd, vervolgens een verkoopbericht verzenden en doorgaan met vervolgacties? Dan is Octopus CRM de juiste tool voor jou. Het biedt de volgende mogelijkheden: - in bulk verzenden van verbindingsverzoeken; - massale berichtenverbindingen; - automatische goedkeuring van vaardigheden; - profielen automatisch bekijken; - een verkooptrechter op LinkedIn bouwen; - en de analysepagina bekijken die de dagelijkse prestaties van LinkedIn, conversiepercentages van campagnes en meer toont.
Wil je een verbindingsverzoek verzenden op LinkedIn, een bedankbericht versturen nadat het verzoek is geaccepteerd, vervolgens een verkoopbericht verzenden en doorgaan met vervolgacties? Dan is...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken, online CRM-systeem om je leads en contacten te beheren en ook verkoopmedewerkers te helpen meer te bereiken. Je hebt talloze kanalen gebouwd, zodat je klanten je kunnen aanspreken. amoCRM helpt je verkopers op het juiste moment op hen te reageren met de juiste boodschap via het juiste kanaal, dankzij slimme taken, tientallen integraties, een unieke digitale pijplijn en meer. En alles is overal waar je bent beschikbaar met mobiele iOS- en Android-apps voor telefoon en tablet.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken, online CRM-systeem om je leads en contacten te beheren en ook verkoopmedewerkers te helpen meer te bereiken. Je hebt talloze kanalen gebouwd, zodat je klanten je...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal

Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt die aan je denken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Klantenondersteuning
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken/filteren
  • Zelfserviceportal