784 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bynder is een innovatieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die al hun digitale content moeiteloos willen beheren. Meer informatie over Bynder
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Met de flexibele en configureerbare taxonomie van Bynder kunnen beheerders metaproperty zoals toegang instellen met metaproperty-opties zoals partner/distributeur, en vervolgens de toegang aan die opties koppelen. Merken die Bynder gebruiken om productdocumenten, informatiebladen en andere materialen op te slaan, kunnen moeiteloos relevante content vinden door in tekst te zoeken. Meer informatie over Bynder
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Met de flexibele en configureerbare taxonomie van Bynder kunnen beheerders metaproperty zoals toegang instellen met ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
RevvSales is betaalbare contractbeheer- en offertesoftware gebouwd voor samenwerking tussen gedistribueerde B2B-verkoopteams. Meer informatie over RevvSales
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk op efficiënte wijze samen aan elk document, dat op één centrale plaats wordt gemaakt, beoordeeld en ondertekend. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sja...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Krachtige, robuuste pdf-technologie in SDK, inclusief annotaties, digitale handtekeningen, invullen van formulieren en beveiliging. Meer informatie over Foxit PDF Software Development Kit
Krachtige, robuuste pdf-technologie in SDK, inclusief annotaties, digitale handtekeningen, invullen van formulieren en beveiliging. Foxit PDF SDK is geoptimaliseerd voor ondernemings- en cloud-apps. Belangrijkste functies zijn onder meer pdf-weergave, opnieuw plaatsen op meerdere platforms, asynchrone ondersteuning, paginacreatie en organisatie. Waarom zou je voor Foxit kiezen? Dit platform heeft een betere weergavesnelheid en -kwaliteit, wereldwijde ondersteuning, beheer van onvoldoende geheugen, superieure verwerking van lettertypen en optimalisatie voor mobiele apparaten. Meer informatie over Foxit PDF Software Development Kit
Krachtige, robuuste pdf-technologie in SDK, inclusief annotaties, digitale handtekeningen, invullen van formulieren en beveiliging. Foxit PDF SDK is geoptimaliseerd voor ondernemings- en cloud-apps. B...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- e...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Beheer documenten en bedrijfsmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau. XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. Hergebruik je content om de integriteit en productiviteit van het document te vergroten. XaitPorter geeft je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen met je auteursteam. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorte...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Me...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos ALM and QMS
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos ALM and QMS
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
UnForm omvat printmanagement, e-aflevering, documentarchivering, workflow en scannen/beeldvorming. Meer informatie over UnForm
UnForm is een platformonafhankelijk softwareproduct dat grafisch verbeterde documenten maakt, levert, opslaat en ophaalt uit ERP-afdrukken. UnForm is een complete end-to-end oplossing voor documentbeheer. Het wordt gekoppeld op het moment van afdrukken om documenten in verschillende formaten te produceren voor afdrukken en elektronische bezorging. Exacte replica's van deze documenten kunnen worden opgeslagen in een beveiligd archief zodat gebruikers ze op een later tijdstip kunnen gebruiken via een webbrowserinterface of via krachtige REST en API's. Meer informatie over UnForm
UnForm is een platformonafhankelijk softwareproduct dat grafisch verbeterde documenten maakt, levert, opslaat en ophaalt uit ERP-afdrukken. UnForm is een complete end-to-end oplossing voor documentbehe...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ABBYY FineReader 15 is universele PDF-software voor het efficiënt werken met documenten, zowel PDF's als scans, op de digitale werkplek. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in digitale workflows en maakt het eenvoudiger om allerlei soorten documenten op de digitale werkplek te digitaliseren, te converteren, op te halen, te bewerken, te beschermen, te delen en eraan samen te werken. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden. Meer informatie over MangoApps
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intel...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek die een krachtige set native C/C++ API's met interfaces voor.NET en Java bevat. Systeemintegrators, onafhankelijke softwareaanbieders (ISV's), IT-ontwikkelaars van ondernemingen en anderen kunnen Adobe PDF-functionaliteit integreren in aangepaste toepassingen in een klant- en/of serveromgeving. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliothee...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijk...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Beheer al je documenten vanaf je mobiele apparaat. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos w...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een uitgebreide oplossing voor zakelijke documenten. MSB ondersteunt het gehele proces van de levenscyclus van documenten. Meer informatie over MSB Docs
Het platform van MSB zorgt ervoor dat bedrijven naleving bereiken en handhaven door deze software te valideren op basis van cruciale sectorvoorschriften. Elk onderdeel van het ondertekeningsproces wordt vastgelegd en voorzien van een tijdstempel in de uitgebreide controlesporen. Dit levert gegevens en transparantie voor de naleving van wet- en regelgeving en juridisch bewijs. MSB kan ook worden geïntegreerd met meervoudige verificatie, zoals hardwaretokens en eenmalige wachtwoorden. Meer informatie over MSB Docs
Het platform van MSB zorgt ervoor dat bedrijven naleving bereiken en handhaven door deze software te valideren op basis van cruciale sectorvoorschriften. Elk onderdeel van het ondertekeningsproces word...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Wrike is een beheertool voor teams van 20+ personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte projectmanagementtool voor teams met 20+ personen. Met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Project-, productmanagers en programmabeheerders waarderen: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave, aangepaste dashboards, structurering, projecten en taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Marketing- of creatief team? Wrike voor marketeers is een product met op maat gemaakte sjablonen, taalprogramma's en Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte projectmanagementtool voor teams met 20+ personen. Met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Project-, productmanagers en programmabeheerders waarderen: Gantt-dia...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. Versiebeheer, workflow, compliance, web, klaar voor desktop en mobiel. Gratis API Meer informatie over FileHold
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. FileHold kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen met behulp van Microsoft Service Oriented Architecture en het.NET-framework. Geautomatiseerde processen voor documentworkflow en -goedkeuring. MS Office-integratie, versiebeheer, veilige gebruikersgroepen, krachtige zoekfunctie. Geïnstalleerd op locatie of in de cloud, desktop en mobiel. Scannen van documenten met OCR. Gratis gedocumenteerde API, optionele AD, SharePoint en elektronische ondertekening. Meer informatie over FileHold
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. FileHold kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen met behulp van Microsoft Service Oriented Architectur...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan documenten, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagramm...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoe...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Free trial, starts at $29/mth. Easily create a smart document (PDF, Word, etc.), merge it with data and deliver wherever you want. Meer informatie over Formstack Documents
No-risk free trial with unlimited testing. Plans start at $29 a month - Formstack Documents automates your document creation so you never have to copy and paste again! Automatically merge data from the cloud into a PDF, Word doc, Excel spreadsheet, or PowerPoint instantly without lifting a finger. It is simple, just set up a document (or template) in WebMerge, integrate with popular services to send your data to that document, and we'll send you a merged copy. Seamless. Automated. Easy. Meer informatie over Formstack Documents
No-risk free trial with unlimited testing. Plans start at $29 a month - Formstack Documents automates your document creation so you never have to copy and paste again! Automatically merge data from the...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Software voor documentbeheer en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je documentbeheersysteem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt ee...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële documentbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met bedrijfsspecifieke KI- (Kunstmatige Intelligentie) en machine learning-modellen. Ze begrijpen dat documenten de kern vormen van veel bedrijfsprocessen en daarom biedt het Nuxeo Platform alles wat je nodig hebt van een documentbeheersysteem voor ondernemingen. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met be...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimte. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimt...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Templafy verbetert de merkconsistentie en productiviteit voor documenten, presentaties en e-mails die in grote ondernemingen worden gecreëerd. Meer informatie over Templafy
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen. Het is een oplossing die communicatie- en nalevingsteams kunnen beheren, IT kan vertrouwen en je werknemers graag gebruiken. Templafy is een ander aspect van het ecosysteem voor documenten; ontworpen om de productiviteit te verhogen en naleving te garanderen in alle fasen van de documentworkflow. Verhoog de productiviteit, zorg voor naleving en maximaliseer het rendement in bestaande IT-infrastructuren. Meer informatie over Templafy
Templafy is de slimme manier om sjablonen voor bedrijfsdocumenten en merkmiddelen binnen je organisatie te beheren, dynamisch bij te werken en te delen. Het is een oplossing die communicatie- en nalevi...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Kwaliteitsbeheersoftware voor makers van medische apparaten. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software
QMS uit de 21e eeuw, ga aan de slag in slechts 5 minuten! Volg, beheer en organiseer al je technische CE-bestanden en FDA-bestanden over apparaatgeschiedenis in een traceerbaarheidsmatrix. Formulieren en Form Editor. QMS-processen en Process Editor. Volledige ISO14971 risicobeoordeling. Robuust documentbeheer met versiebeheer, goedkeuringsworkflows, SOP's, enz. Kwaliteitshandleiding. Elektronische handtekeningen en meer. Maak veiligere, betere medische apparaten en breng ze sneller op de markt. Meer informatie over qmsWrapper PM & QMS Software
QMS uit de 21e eeuw, ga aan de slag in slechts 5 minuten! Volg, beheer en organiseer al je technische CE-bestanden en FDA-bestanden over apparaatgeschiedenis in een traceerbaarheidsmatrix. Formulieren ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdoc...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
SISCIN

SISCIN

(0 reviews)
Cloudgebaseerde oplossing voor bestandsanalyse, -archivering en -indexering. Archiveer naar je eigen cloudopslag. Meer informatie over SISCIN
SISCIN FileArchiver is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsanalyse, -archivering en -indexering. Het is één enkel dashboard voor volledige zichtbaarheid van je volledige bestandsservergegevens. SISCIN inventariseert je bestandsserver en presenteert rapporten waarmee je de grootste bestanden, oudste bestanden, dubbele bestanden en nog veel meer kunt bekijken. De oplossing kan ook het proces van het verplaatsen van oudere of minder vaak geopende bestanden naar je eigen cloudopslag automatiseren, terwijl er snelkoppelingen achterblijven waarmee gebruikers hun bestanden kunnen terughalen. Meer informatie over SISCIN
SISCIN FileArchiver is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsanalyse, -archivering en -indexering. Het is één enkel dashboard voor volledige zichtbaarheid van je volledige bestandsservergegevens. ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox-making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Easily store and share cloud content from Google Docs, Microsoft Office files, alongside traditional files in Dropbox-making it easy to manage all your important files. Dropbox Business is a digital wo...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowauto...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen.
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform.
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvri...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrate...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op onderneming...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf beschikt over 18 pdf-tools in 24 talen en wordt vertrouwd door 25 miljoen maandelijkse gebruikers.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van 100.000 bedrijven en meer dan 200 miljoen personen. Ontdek de perfecte mogelijkheid voor productieve, draagbare en kostenefficiënte oplossingen voor documentbeheer in je dagelijks leven.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Veilig bestanden delen en documentbeheer in de cloud. Gemakkelijke toegang tot je informatie, wanneer je het nodig hebt, vanaf elk apparaat.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden taken effectief en efficiënt te beheren op iPad, iPhone, Mac en Windows.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmeth...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Krachtige softwaretoepassing voor documentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent documentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
M-Files biedt een intelligent documentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de wo...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Qu...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Replace your inefficient paper forms, documents and processes with customizable mobile apps. No coding or programming needed!
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collec...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offl...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.