Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
1282 resultaten
monday.com Work OS maakt het eenvoudig om alle documentprocessen in je organisatie te creëren, centraliseren, volgen en automatiseren. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het creëren en goedkeuren van documenten om de efficiëntie te verhogen en fouten te minimaliseren, deel en werk in realtime samen aan documenten en maximaliseer de beveiliging door ze op één plek te centraliseren. Volg en bekijk eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten en standaardiseer documentprocessen om je team op één lijn te houden. monday.com zorgt voor efficiënter documentbeheer in een werkruimte voor samenwerking. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Nederland Lokaal product
Compleet documentcontrole- en -beheersysteem voor de techniek en bouw. Gebruikt door marktleiders over de hele wereld. Meer informatie over Assai
Technologie moet je de vrijheid geven om je te concentreren op datgene waar je goed in bent. Daarom is er deze effectieve tool voor documentcontrole en -beheer. Assai biedt ongeëvenaarde functionaliteit en gebruiksgemak en is een favoriete tool voor marktleiders zoals BP en Arrow Energy. Meer informatie over Assai

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
UnForm omvat printmanagement, e-aflevering, documentarchivering, workflow en scannen/beeldvorming. Meer informatie over UnForm
UnForm is een platformonafhankelijk softwareproduct dat grafisch verbeterde documenten maakt, levert, opslaat en ophaalt uit ERP-afdrukken. UnForm is een complete end-to-end oplossing voor documentbeh eer. Het wordt gekoppeld op het moment van afdrukken om documenten in verschillende formaten te produceren voor afdrukken en elektronische bezorging. Exacte replica's van deze documenten kunnen worden opgeslagen in een beveiligd archief zodat gebruikers ze op een later tijdstip kunnen gebruiken via een webbrowserinterface of via krachtige REST en API's. Meer informatie over UnForm

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Confluence kan je enige bron van waarheid zijn. Gebruik de tool om informatie efficiënt op te slaan en over je hele organisatie te delen. Meer informatie over Confluence
Organisaties worden steeds digitaler. De dagen waarop er een papieren administratie over belangrijke documenten werd bijgehouden, zijn voorbij. Sluit je aan bij de digitale beweging door van Confluence je enige documentbeheersysteem te maken. Word efficiënter door één bron van waarheid te bouwen en met één klik belangrijke informatie binnen je organisatie te verspreiden. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruim te. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvr iendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlij ke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcont role van Intellect kunnen gebruikers met de juiste toestemming documenten herzien, goedkeuringen vragen over wijzigingen en een volledig auditspoor bekijken van wie wat, wanneer en waar heeft goedgekeurd. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Online platform voor het bewerken van allerlei soorten pdf-documenten Meer informatie over PDFLiner
PDFLiner is het alles-in-één online platform voor het werken met pdf-documenten. Hier kun je elke pdf of afbeelding uploaden en in slechts een paar seconden bewerken. Met PDFLiner bewerk je je pdf-bestanden, onderteken je ze elektronisch en bescherm je ze indien nodig met een wachtwoord en een watermerk. Het heeft ook een uitgebreide invulbare formulierenbibliotheek met veel nuttige formulieren. Je kunt het formulier dat je nodig hebt makkelijk vinden en invullen. Meer informatie over PDFLiner

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bied nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of -toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK
PDFTron SDK is een zeer uitgebreide MS en PDF SDK. Het is intern gebouwd om nauwkeurige en betrouwbare weergave te leveren aan je digitale inhoud van elke omvang en complexiteit. Het schaalt mee met je doelen, omdat de API's MS Office, CAD en mogelijkheden om samen te werken via video toevoegen aan je toepassing op Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS en het web. De PDF SDK biedt nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk apparaat Outlook-e-mails en -bijlagen op in de Microsoft 365-versie van SharePoint en Microsoft Teams. Deel links naar bestanden met collega's en archiveer meerdere e-mails en bijlagen tegelijk op deze samenwerkingsplatforms. Maak gebruik van de kracht van de geavanceerde functies van Microsoft voor gegevensbeheer door je content te taggen met labels. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dit platform biedt een VDR-oplossing voor projectmanagement, online samenwerking, beveiligde documentopslag en delen in je eigen privécloud. Meer informatie over Projectfusion
Projectfusion is een gebruiksvriendelijk en veilig platform om in realtime samen te werken aan vertrouwelijke bestanden en deze te delen tussen organisaties, waaronder advocatenkantoren, bedrijven, banken en overheden. Projectfusion biedt ISO 27001-geaccrediteerde, maximaal beveiligde hosting in het Verenigd Koninkrijk, de EU of de VS. Deel bestanden met individuele personen of hele teams met behulp van gedetailleerde beveiligingsbevoegdheden. Projectfusion is intuïtief en moeiteloos in te stellen en te beheren. Sluit je deals snel en efficiënter dan ooit met Projectfusion. Meer informatie over Projectfusion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
MuPDF is een ultrasnelle en ultrakleine oplossing voor omzetten naar pdf. De tool is beschikbaar als bibliotheek, SDK en toolkit voor mobiele apps. Meer informatie over MuPDF
MuPDF is een snelle, kleine, hoogwaardige pdf-omzetter. Dankzij de flexibele en aanpasbare functies kan MuPDF worden gebruikt in een breed scala aan apps als een omzetter, viewer of pdf-toolkit. Interactieve functies zijn annotaties, het invullen van formulieren, digitale handtekeningen en redacties. MuPDF ondersteunt een breed scala aan coderingsomgevingen en besturingssystemen en is geoptimaliseerd voor elk platform. Er zijn taalbindingen beschikbaar voor Java, C++ en Python, evenals voor webviewers. Meer informatie over MuPDF

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld. Meer informatie over ShareGate

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Documentbeheersysteem dat helpt bij het opslaan van documenten, het volgen van activiteiten en meer. Meer informatie over Docs2Manage
Documentbeheersysteem dat helpt bij het opslaan van documenten, het volgen van activiteiten en meer. Meer informatie over Docs2Manage

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Het platform richt zich op de waarde van zakelijke relaties. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Meer informatie over top.legal
top.legal is gericht op het verbeteren van je contractuele relaties. Traditionele processen die gebonden zijn aan MS Word en papier laten geld op tafel liggen, omdat Word-ping-pong een tijdverspiller is. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Functies omvatten automatisering voor het opschalen van het contractproces, samenwerkingstools voor onderhandeling en contractanalyse en integraties. Meer informatie over top.legal

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Popdocx is een oplossing voor documentpopulatie die gegevens van verschillende systemen automatisch in formulieren en documenten kan invullen. Meer informatie over Popdocx
Popdocx is een veelzijdige softwaretoepassing waarmee gebruikers binnen enkele minuten meerdere soorten documenten of formulieren voor elk bedrijf kunnen samenstellen en invullen. Gebruikers kunnen informatie uit verschillende systemen verkrijgen of informatie in de software invoeren; gegevensstromen automatiseren en valideren om gegevensintegriteit te garanderen en verwerkingsfouten te verminderen en documenten na voltooiing elektronisch ondertekenen. Meer informatie over Popdocx

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar. Meer informatie over Google Docs

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden. Meer informatie over Microsoft 365

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Upgrade je strategie voor informatiebeheer met het lokale levenscyclusbeheer dat je organisatie nodig heeft om risico's te verminderen zonder de productiviteit te beïnvloeden. Stroomlijn hoe je de levenscyclus van de content beheert die bedrijfsprocessen aandrijft met flexibele retentieschema's, behoud voor verdedigbare ontdekking en dispositiebeheer. Meer informatie over Box

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Meer informatie over Microsoft Word

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken. Meer informatie over LibreOffice

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Meer informatie over Microsoft OneNote

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Meer informatie over iCloud

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowaut omatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over eFileCabinet

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden.
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. Je kunt pdf's binnen enkele seconden samenvoegen, comprimeren, splitsen en converteren.
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. iLovePDF biedt een toolkit om pdf's binnen enkele seconden samen te voegen, te comprimeren, splitsen, converteren, van watermerk te voorzien en te ontgrendelen. iLovePDF converteert ook van/naar hoofdprogramma's van Office zoals Power Point, Excel en Word. Meer informatie over iLovePDF

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Vereenvoudig het audit- en belastingproces en verbeter de klantervaring door middel van geautomatiseerd beheer van aanvraaglijsten en documentbeheer.
Suralink is toonaangevend in het beheer van aanvraaglijsten en helpt accountantskantoren het belasting- en auditdocumentatieproces te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren. Deze cloudgebase erde toepassing integreert een dynamische aanvraaglijst en toewijzingsworkflow met een veilig platform voor bestandshosting om klanten toegang te geven tot een gebruiksvriendelijke, alles-in-één portal. De technologie en expertise in de sector helpen meer dan 275 toonaangevende bedrijven in Noord-Amerika en het VK om een eenvoudiger, veiliger proces te garanderen. Meer informatie over Suralink

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis.
Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis. Meer informatie over Drupal

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf beschikt over 18 pdf-tools in 24 talen en wordt vertrouwd door 25 miljoen maandelijkse gebruikers.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van 100.000 bedrijven en meer dan 200 miljoen personen. Ontdek de perfecte mogelijkheid voor productieve, draagbare en kostenefficiënte oplossingen voor documentbeheer in je dagelijks leven. Meer informatie over Smallpdf

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemin gsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android. Meer informatie over PDFelement

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging. Meer informatie over Citrix ShareFile

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

Wat zijn de voordelen van DMS-systemen?

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Welke algemene functies hebben DMS-systemen?

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van DMS-systemen?

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals software voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.