1022 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een documentoplossing om je communicatie te stroomlijnen en moeiteloos automatisch indrukwekkende documenten te genereren, maken, beheren en leveren. Meer informatie over Windward Hub
Windward Hub is de documentoplossing waarmee je moeiteloos documenten kunt genereren, ontwerpen, beheren en delen tussen afdelingen en met prospects en klanten. Windward Hub integreert met de tools die je al gebruikt, zoals HubSpot, Microsoft Dynamics, andere CRM's en ERP's, zodat je indrukwekkende voorstellen, offertes, contracten en meer kunt maken voor je unieke bedrijf. Integreer meerdere gegevensbronnen, sluit sneller deals af dankzij automatisering en voorkom fouten dankzij een gecentraliseerde weergave. Meer informatie over Windward Hub
Windward Hub is de documentoplossing waarmee je moeiteloos documenten kunt genereren, ontwerpen, beheren en delen tussen afdelingen en met prospects en klanten. Windward Hub integreert met de tools...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bynder is een innovatieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een uitgebreide oplossing voor zakelijke documenten. MSB ondersteunt het gehele proces van de levenscyclus van documenten. Meer informatie over MSB Docs
Het platform van MSB zorgt ervoor dat bedrijven naleving bereiken en handhaven door deze software te valideren op basis van cruciale sectorvoorschriften. Elk onderdeel van het ondertekeningsproces wordt vastgelegd en voorzien van een tijdstempel in de uitgebreide controlesporen. Dit levert gegevens en transparantie voor de naleving van wet- en regelgeving en juridisch bewijs. MSB kan ook worden geïntegreerd met meervoudige verificatie, zoals hardwaretokens en eenmalige wachtwoorden. Meer informatie over MSB Docs
Het platform van MSB zorgt ervoor dat bedrijven naleving bereiken en handhaven door deze software te valideren op basis van cruciale sectorvoorschriften. Elk onderdeel van het ondertekeningsproces...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document-...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële documentbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met bedrijfsspecifieke KI- (Kunstmatige Intelligentie) en machine learning-modellen. Ze begrijpen dat documenten de kern vormen van veel bedrijfsprocessen en daarom biedt het Nuxeo Platform alles wat je nodig hebt van een documentbeheersysteem voor ondernemingen. Meer informatie over Nuxeo
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimte. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Beheer documenten en bedrijfsmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau. XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. Hergebruik je content om de integriteit en productiviteit van het document te vergroten. XaitPorter geeft je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen met je auteursteam. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over isoTracker Document Management
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde workflowtools die documentbeoordelings- en goedkeuringsprocessen automatiseren, geautomatiseerde e-mailmeldingen en geïntegreerde analyses en rapporten. Kan worden gecombineerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Meer informatie over isoTracker Document Management
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
UnForm omvat printmanagement, e-aflevering, documentarchivering, workflow en scannen/beeldvorming. Meer informatie over UnForm
UnForm is een platformonafhankelijk softwareproduct dat grafisch verbeterde documenten maakt, levert, opslaat en ophaalt uit ERP-afdrukken. UnForm is een complete end-to-end oplossing voor documentbeheer. Het wordt gekoppeld op het moment van afdrukken om documenten in verschillende formaten te produceren voor afdrukken en elektronische bezorging. Exacte replica's van deze documenten kunnen worden opgeslagen in een beveiligd archief zodat gebruikers ze op een later tijdstip kunnen gebruiken via een webbrowserinterface of via krachtige REST en API's. Meer informatie over UnForm
UnForm is een platformonafhankelijk softwareproduct dat grafisch verbeterde documenten maakt, levert, opslaat en ophaalt uit ERP-afdrukken. UnForm is een complete end-to-end oplossing voor...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Breid je toepassingen en microservices uit met indrukwekkende pdf-capaciteiten. Open, wijzig, annoteer en optimaliseer pdf-bestanden. Meer informatie over RadaeePDF SDK
Gebruik RadaeePDF SDK in de toepassingen die je ontwikkelt voor je klanten en in je softwareproducten om functies voor pdf-bestandsbeheer uitgebreid en compleet te maken. Met je toepassingen kun je elk pdf-bestand weergeven, bewerken, annoteren en ondertekenen. Je microservices genereren pdf-/a-bestanden, converteren DOCX en optimaliseren bestanden en rapporten voor archivering en openen via het web. De tool is beschikbaar op Android, Windows UWP, iOS en Linux via systeemeigen talen en platformonafhankelijke frameworks. Meer informatie over RadaeePDF SDK
Gebruik RadaeePDF SDK in de toepassingen die je ontwikkelt voor je klanten en in je softwareproducten om functies voor pdf-bestandsbeheer uitgebreid en compleet te maken. Met je toepassingen kun je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bewaar en classificeer bestanden rechtstreeks vanuit Microsoft 365 op SharePoint, zelfs vanaf mobiele apparaten. Meer informatie over Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuïtieve toegang tot SharePoint vanuit Microsoft 365 Het benutten van de kracht van SharePoint is een fluitje van een cent wanneer je het rechtstreeks vanuit Microsoft Word, Excel en PowerPoint kunt doen. Gebruikers krijgen overal waar ze zijn ingelogd direct toegang en hebben zelf geen kennis van SharePoint nodig. Meer informatie over Colligo Document Manager for Microsoft 365
Intuïtieve toegang tot SharePoint vanuit Microsoft 365 Het benutten van de kracht van SharePoint is een fluitje van een cent wanneer je het rechtstreeks vanuit Microsoft Word, Excel en PowerPoint...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ABBYY FineReader 15 is universele PDF-software voor het efficiënt werken met documenten, zowel PDF's als scans, op de digitale werkplek. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in digitale workflows en maakt het eenvoudiger om allerlei soorten documenten op de digitale werkplek te digitaliseren, te converteren, op te halen, te bewerken, te beschermen, te delen en eraan samen te werken. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) helpt je bij het beheren en creëren van ongelooflijke middelen met Adobe InDesign-integratie. Meer informatie over WoodWing Assets
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) is een flexibel, meegroeiend beheersysteem voor digitale bedrijfsmiddelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie en snellere time-to-market. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-mediamiddelen. Biedt een eersteklas integratie met Adobe InDesign. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over WoodWing Assets
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) is een flexibel, meegroeiend beheersysteem voor digitale bedrijfsmiddelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek die een krachtige set native C/C++ API's met interfaces voor.NET en Java bevat. Systeemintegrators, onafhankelijke softwareaanbieders (ISV's), IT-ontwikkelaars van ondernemingen en anderen kunnen Adobe PDF-functionaliteit integreren in aangepaste toepassingen in een klant- en/of serveromgeving. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code)....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Kizeo Forms is een flexibele, intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Beheer al je documenten vanaf je mobiele apparaat. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan documenten, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Software voor documentbeheer en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je documentbeheersysteem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Shelf is een bekroond platform voor het delen van documenten dat optimale zoekmogelijkheden in de sector biedt en toonaangevend is in bruikbaarheid. Meer informatie over Shelf
Shelf helpt bedrijven om dingen gedaan te krijgen en dure fouten te voorkomen door het bieden van toonaangevende mogelijkheden voor het zoeken naar documenten in de sector. Shelf wordt gebruikt door organisaties zoals Slalom, Amazon en Nielson, en is ontworpen door een kennisbeheerexpert van Harvard voor toonaangevende zoekmogelijkheden en vindbaarheid. Shelf beschikt ook over beveiliging op ondernemingsniveau en is bekroond voor zijn bruikbaarheid. Klanten waarderen de software omdat het documentbeheer eenvoudig maakt. Neem contact op voor een gratis demo. Meer informatie over Shelf
Shelf helpt bedrijven om dingen gedaan te krijgen en dure fouten te voorkomen door het bieden van toonaangevende mogelijkheden voor het zoeken naar documenten in de sector. Shelf wordt gebruikt door...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -proofing voor marketingteams en bureaus om het beoordelingsproces van hun documenten te beheren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden. Meer informatie over Conga Document Generation
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited,...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcontrole van Intellect kunnen gebruikers met de juiste toestemming documenten herzien, goedkeuringen vragen over wijzigingen en een volledig auditspoor bekijken van wie wat, wanneer en waar heeft goedgekeurd. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
TACTIC is een tool met een unieke workflowmodule die complexe workflows orkestreert tussen teams, processen en miljoenen activa. Meer informatie over TACTIC
De TACTIC-oplossingen van Southpaw bieden een ongeëvenaard hulpmiddel voor workflow-orkestratie en teamsamenwerking op afstand. Gemakkelijk aan te passen en biedt zowel een geïntegreerde end-to-end workflowmodule als een volledige DAM. Workflows variëren van lineair en eenvoudig tot duizenden knooppunten en in staat om miljoenen activa te verwerken, waaronder meerdere gegevenstypen, gegevensmodellen en terminologieën. TACTIC is beschikbaar op locatie, in de cloud of hybride. Southpaw Services kan de initiële workflows bouwen en interne resources trainen. Meer informatie over TACTIC
De TACTIC-oplossingen van Southpaw bieden een ongeëvenaard hulpmiddel voor workflow-orkestratie en teamsamenwerking op afstand. Gemakkelijk aan te passen en biedt zowel een geïntegreerde end-to-end...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk apparaat Outlook-e-mails en -bijlagen op in de Microsoft 365-versie van SharePoint en Microsoft Teams. Deel links naar bestanden met collega's en archiveer meerdere e-mails en bijlagen tegelijk op deze samenwerkingsplatforms. Maak gebruik van de kracht van de geavanceerde functies van Microsoft voor gegevensbeheer door je content te taggen met labels. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Met de Document Control Software van Intelex kun je je documenten efficiënter beheren, de productiviteit verhogen en naleving garanderen. Meer informatie over Document Control Software
Het beheren van je documenten is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met het documentbeheersysteem van Intelex kun je je documenten efficiënter beheren, de productiviteit verhogen en naleving garanderen. Automatiseer al je documentgerelateerde processen met de gebruiksvriendelijke tools die nodig zijn om je documenten veilig te uploaden, te bewerken en te delen in je hele organisatie, en de naleving van voorschriften en normen te vereenvoudigen. Probeer het gratis. Meer informatie over Document Control Software
Het beheren van je documenten is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met het documentbeheersysteem van Intelex kun je je documenten efficiënter beheren, de productiviteit verhogen en naleving garanderen....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering met de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden.
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen.
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Vereenvoudig het audit- en belastingproces en verbeter de klantervaring door middel van geautomatiseerd beheer van aanvraaglijsten en documentbeheer.
Suralink is toonaangevend in het beheer van aanvraaglijsten en helpt accountantskantoren het belasting- en auditdocumentatieproces te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren. Deze cloudgebaseerde toepassing integreert een dynamische aanvraaglijst en toewijzingsworkflow met een veilig platform voor bestandshosting om klanten toegang te geven tot een gebruiksvriendelijke, alles-in-één portal. De technologie en expertise in de sector helpen meer dan 275 toonaangevende bedrijven in Noord-Amerika en het VK om een eenvoudiger, veiliger proces te garanderen.
Suralink is toonaangevend in het beheer van aanvraaglijsten en helpt accountantskantoren het belasting- en auditdocumentatieproces te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren. Deze...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.