Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Catalogus software

Catalogus software stelt bedrijven in staat om alle catalogusgerelateerde gegevens te organiseren en beheren. Dit bestaat meestal uit het automatiseren van het updateproces en onderhouden van product- en servicecatalogi om klanten en personeel de realtime informatie te bieden die nodig is om aan te zetten tot snellere koopbeslissingen. Catalogus oplossingen kunnen helpen deze productcatalogi in welk verkoopkanaal dan ook te organiseren, inclusief internet, print, cd, elektronische catalogi, on-demand-catalogi en meer. Zie ook: CMS-systemen, webshop software en portal software.

Nederland Lokale producten weergeven
65 resultaten
Nederland Lokaal product
ChannelEngine koppelt de webshop of backend systemen van de onderneming met online marktplaatsen voor een grotere online afzetmarkt. Meer informatie over ChannelEngine
ChanelEngine biedt snelle toegang tot bekende, nationale en internationale, online marktplaatsen. Het platform is volledig te integreren met de software van de onderneming. De informatie wordt uit de webshop of het ERP-systeem opgehaald. Productinformatie en voorraadniveaus worden tussen alle geselecteerde marktplaatsen gesynchroniseerd. Bestellingen worden naar jouw backend systeem geleid. Nieuwe afzetkanalen kunnen snel worden toegevoegd, evenals product feeds. Meer informatie over ChannelEngine

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Oplossing voor productinformatiebeheer waarmee bedrijven workflows, zoekopdrachten met meerdere criteria, import/export van gegevens en meer kunnen beheren. Meer informatie over Quable PIM
Quable PIM is een geavanceerde SaaS-oplossing die merken, fabrikanten en distributeurs de mogelijkheid biedt om hun productinformatiebeheer en hun omnichannel distributie te verbeteren. Dankzij de efficiënte, innovatieve en gebruiksvriendelijke interface van Quable is het nog nooit zo eenvoudig geweest om productgegevens op elk kanaal te centraliseren, te harmoniseren en te distribueren. Meer informatie over Quable PIM

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source-winkelwagensoftware met catalogusbeheer en capaciteiten voor kruisverkoop.
Prestashop is een ideale manier om online te verkopen. Het is 100% gratis en je kunt binnen slechts enkele minuten je aantrekkelijke winkel online opzetten en in een mum van tijd gaan verkopen. Meer informatie over PrestaShop

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk). Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk, en collega's kunnen kleine ontwerpaanpassingen en bewerkingen maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een online publicatietool voor als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Bied je klanten een soepele winkelervaring met Flipsnack. Maak en publiceer direct digitale catalogi, tijdschriften en andere soorten publicaties. Je kunt zelfs meer producten verkopen door interactieve functies toe te voegen, zoals een boodschappenlijst, koop-knoppen, diavoorstellingen of zelfs je Shopify-winkel integreren als je die hebt. Upload je pdf en verander hem in een verbluffende digitale catalogus, met pagina-omsla-effect. Of gebruik de Design Studio om je publicaties helemaal opnieuw te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
E-commerceprogramma voor handelaren, om productdatafeeds te optimaliseren voor Google Shopping en 1000 andere winkelkanalen in 50 landen.
DataFeedWatch stelt handelaren en bureaus in staat om productdatafeeds te optimaliseren voor Google Shopping en 1000 andere winkelkanalen in 50 landen. Verbetering van de feedkwaliteit verhoogt de prestaties van hun advertentiecampagnes op deze kanalen. DataFeedWatch toont ook de prestaties van elk product op elk kanaal: Slecht presterende producten kunnen met een enkele klik worden verwijderd om het totale rendement van de campagne te verhogen. Meer informatie over DataFeedWatch

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Paperturn is software voor digitale publicatie waarmee bedrijven hun content digitaal kunnen creëren, delen, analyseren en er inkomsten mee kunnen genereren.
Paperturn is hooggewaardeerde online publicatiesoftware die pdf- en afdrukmateriaal omzet in aantrekkelijke, interactieve online flipbooks, zoals catalogi, brochures, tijdschriften, rapporten en meer. Upload simpelweg je pdf en dit platform verandert het in een 3D-flipbook dat altijd en op elk apparaat toegankelijk is. Met de gebruiksvriendelijke editor kun je meer dan 40 interactieve functies invoegen, zoals pop-ups, video's, formulieren en links, rechtstreeks in het flipbook. Breng je documenten tot leven met Paperturn. Meer informatie over Paperturn

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Het catalogusbeheersysteem dat je een concurrentievoordeel biedt en tegelijkertijd tijd en geld bespaart.
De Prisync-tool voor prijstracking maakt catalogusbeheer eenvoudiger dan ooit. Detailhandelaars van over de hele wereld volgen de prijzen van hun concurrenten en de informatie over de beschikbaarheid van de voorraad op het dashboard van Prisync en besparen zo 4-19 uur per dag. De dynamische prijsbepalingstool voert automatische updates uit op basis van de regels die ze instellen en bespaart uren die normaal gesproken worden besteed aan handmatige prijsaanpassingen. Ze besparen tijd en geld en stellen concurrerende en winstgevende prijzen in die hen helpen te groeien en tevreden klanten te hebben. Meer informatie over Prisync

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Effectieve online tool voor productfeedbeheer met veel functionaliteiten voor eenvoudige feedbewerking, -verbetering en -beheer.
Mergado is een tool voor productfeedbeheer voor online stores, marketingspecialisten en -bureaus. Met een aantal filters en regels kun je wijzigen welke gegevens vanuit je online store naar de vergelijkende winkelsites, marktplaatsen en andere advertentiekanalen stromen. Apps voor biedingen, beeldmarketing en gegevensanalyse vergroten de mogelijkheden van Mergado nog verder, waardoor het een multifunctionele marketingtool is. Ga aan de slag met een gratis proefversie met volledige functionaliteit voor 1 maand. Meer informatie over Mergado

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Filestage is de gebruiksvriendelijke proofing-software voor catalogi die teams helpt om hun catalogi sneller beoordeeld en goedgekeurd te krijgen.
Filestage is het platform voor catalogusbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams om het catalogusontwerpproces te beheren. Heb je catalogi die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Pakket met toepassingen dat probleemloos alle dagelijkse functies van bibliotheken en mediacentra automatiseert.
Surpass is een volledig pakket met toepassingen dat alle dagelijkse functies van bibliotheken soepel automatiseert. Surpass is een effectieve automatiseringsoplossing voor scholen in het basis- en voortgezet onderwijs en voor openbare bibliotheken, hogescholen, bedrijven en gespecialiseerde bibliotheken. Surpass biedt ook een speciaal pakket voor kerkbibliotheken. Surpass Hosting Service biedt bibliotheken de mogelijkheid om hun hele systeem online te zetten, zonder interne servers of IT-personeel. Meer informatie over Surpass

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Tool voor het maken van e-boeken voor digitale catalogi, online tijdschriften en digitale brochures. Helpt bij het converteren van pdf-bestanden naar online publicaties.
Flip PDF is een krachtige flipboekmaker voor e-catalogi, online tijdschriften, digitale brochures en e-boeken. Met deze digitale publicatiesoftware is het eenvoudig voor ontwerpers, uitgevers, adverteerders, ondernemers en trainers om verbluffende, boeiende publicaties te creëren en te verspreiden via websites, e-mail, iPad, smartphones en sociale netwerken. Met Flip PDF Professional kunnen gebruikers hun publicaties eenvoudig verrijken met YouTube/Vimeo-video, animaties en fotogalerijen. Meer informatie over Flip PDF Plus

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Wij stellen je in staat om klanten te bereiken en de online verkoop te verhogen door jouw productgegevens te beheren en te optimaliseren - op één platform.
Channable is de datafeedbeheertool voor e-commercebeheerders en online marketeers. Verbind Channable met je webshop om eenvoudig catalogi te maken voor feed-gebaseerde marketingkanalen en marktplaatsen. Gebruik de krachtige bedrijfsregels van Channable om je producten te categoriseren, filters in te stellen of productkenmerken te optimaliseren voor elk geselecteerd kanaal. Maak een gratis proefaccount aan en begin vandaag nog. Meer informatie over Channable

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Plytix is populaire software voor catalogusbeheer onder kleine tot middelgrote detailhandelbedrijven.
Plytix is software voor catalogusbeheer. Plytix is een populaire PIM onder kleine en middelgrote bedrijven wereldwijd vanwege de gebruiksvriendelijke interface, lage prijs en hun whiteglove-aanpak voor onboarding en klantenondersteuning. Meer informatie over Plytix

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one
Efficiënt productbeheer is een must voor elk bedrijf dat zijn verkoop- en orderprocessen wil stroomlijnen. Sana Commerce Cloud maakt dit zo eenvoudig mogelijk door automatisch productpagina's voor je te creëren in je webshop op basis van alle producten die in je ERP en zelfs je PIM-systeem zijn ondergebracht. Meer informatie over Sana Commerce

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Eindelijk! Een krachtige PIM die eenvoudig is! Maak kennis met de PIM die iedereen zal waarderen. Deze PIM is gemakkelijk te gebruiken en in recordtijd te installeren!
Sales Layer biedt de beste oplossing om alle chaos van productbeheer op te lossen. Centraliseer alle informatie in één enkel product dat je (professionele) leven gemakkelijker zal maken. Update je productinformatie één keer en geniet van de manier waarop het automatisch wordt weergegeven in elk kanaal en platform waarmee je werkt. Meer informatie over Sales Layer

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Webgebaseerde software voor het beheren van bibliotheken om afzonderlijke locaties en districten te helpen de kosten te verlagen en tijd te besparen met éénpuntsinstallatie.
Mandarin M5 is een moderne online catalogus, volledig gebaseerd op het web. M5 biedt toegang tot bibliotheekbronnen vanaf elke werkplek, in de bibliotheek of op afstand. M5 helpt afzonderlijke bibliotheken, bibliotheken met meerdere vestigingen en schooldistricten om kosten te verlagen en tijd te besparen doordat installatie, onderhoud en updates worden uitgevoerd op één punt. De technische ondersteuning heeft een goede naam en is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar. Bezoek vandaag nog de M5-demonstratiepagina en ontdek hoe de toekomst eruitziet! Meer informatie over Mandarin

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren.
Grepsr is een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren. Dit platform configureert, beheert en controleert je crawlers, zodat jij je kunt concentreren op wat er belangrijk is in je bedrijf. Producten: Grepsr voor Chrome en Grepsr Concierge Meer informatie over Grepsr

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
On Page® is een PIM en een unieke oplossing om automatisch prijslijsten, catalogi, websites en apps te maken, bij te werken en te publiceren.
PIM, eenvoudig en intuïtief, perfect geschikt voor B2B- en B2C-bedrijven, MKB's, marketingkantoren en technische verkoopteams. On Page, de innovatieve PIM en communicatiedatabeheerder waarmee je gemakkelijk allerlei productinformatie op papieren documenten, webpagina's en mobiele apps kunt beheren, bijwerken en in realtime kunt publiceren. Het kan worden geïntegreerd met elke database, elk e-commerceplatform en elke marktplaats. Meer informatie over On Page

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Upload simpelweg je pdf en creëer direct aantrekkelijke en boeiende inhoud zonder dat je één enkele regel code hoeft te schrijven.
DCatalog is sinds 2008 toonaangevend in de digitale uitgeverssector. Het platform stelt uitgevers, makers van inhoud, marketing- en e-commerceprofessionals in staat om moeiteloos aantrekkelijke digitale ervaringen te creëren en te publiceren. Met de geavanceerde HTML5-technologie voor bladerboeken is je inhoud zichtbaar op elk apparaat. Converteer je pdf naar een HTML5-bladerboek en verhoog je merkbekendheid, online verkoop en bereik. Meer informatie over DCatalog

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source PIM-systeem ontworpen voor detailhandelaren met functies zoals gegevensimport, productclassificatie, gegevensbewerking en gegevensexport.
Akeneo is een snelgroeiend softwarebedrijf dat een open source PIM-oplossing biedt die catalogusbeheerprocessen drastisch vereenvoudigt. Akeneo PIM maakt het eenvoudig voor detailhandelaren en merken in B2C- en B2B-markten om gegevens uit elke bron te verzamelen, de kwaliteit van productinformatie te verrijken en te controleren, en deze te distribueren naar meerdere kanalen zoals e-commerce, mobiel, drukwerk en verkooppunten. Meer informatie over Akeneo Product Cloud

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een krachtig, gebruiksvriendelijk, B2B e-commerce-platform voor groothandelaars en fabrikanten en dropshipping-leveranciers.
Het alles-in-één e-commerce-platform van B2B Waves is zeer gebruiksvriendelijke software voor groothandel- en productiebedrijven die een krachtige, maar eenvoudig te gebruiken e-commerce-oplossing nodig hebben. Maak een online productcatalogus, voeg meerdere prijslijsten toe, accepteer bestellingen, beheer klanten, maak verbinding met je boekhoudsysteem en integreer zelfs met andere tools via de op REST (Representational State Transfer) gebaseerde API. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over B2B Wave

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Alles wat je nodig hebt om uitgebreide productinhoud te verzamelen, beheren en publiceren naar digitale catalogi, e-commerceplatforms en detailhandelswebsites.
Het productinhoudbeheer- en syndicatieplatform van Salsify helpt toonaangevende merken hun verkoopteams te ondersteunen door middel van digitale catalogi, productinhoud intern te centraliseren en te verbeteren, en met één klik op de knop te publiceren op websites van e-commerce- en detailhandelspartners. Digitale catalogi van Salsify maken het voor merk- en productmanagers gemakkelijk om ervoor te zorgen dat verkoopteams de beste, meest nauwkeurige inhoud in het veld gebruiken en kunnen zelfs verkoopbladen en bestelformulieren rechtstreeks vanuit de catalogi genereren. Meer informatie over Salsify

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Biedt een eenvoudig te gebruiken platform voor e-commercemarketeers om grote productcatalogi te beheren en optimaliseren voor al hun gewenste kanalen.
Productsup biedt een innovatief, eenvoudig te gebruiken platform voor integratie van productcontent, syndicatie en catalogusbeheer. Het stelt de zakelijke gebruiker in staat om de beschikbaarheid van kanalen te beoordelen en om hoogwaardige catalogusgegevens te transformeren, optimaliseren en distribueren naar duizenden detailhandelaars, datapools, marktplaatsen en marketingkanalen, zoals Amazon, Google, Facebook en Walmart. Geen codering vereist. Met behulp van de SaaS-oplossing kunnen spelers op de handelsmarkt flexibel blijven en voorop blijven lopen bij digitale transformatie. Meer informatie over Productsup

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
De gecentraliseerde catalogus van Sellercloud maakt het eenvoudiger dan ooit om volledige controle te krijgen over je e-commerceactiviteiten.
Verspil geen uren van je tijd meer aan regelmatige productupdates voor meerdere productcatalogi. Met Sellercloud behoren handmatige, omnichannel productupdates eindelijk tot het verleden en kun je ze allemaal afhandelen vanuit één gecentraliseerde e-commercecatalogus. De tools voor catalogusbeheer bieden een centrale database voor al je productinformatie, inclusief beschrijvingen, afbeeldingen, prijzen en nog veel meer gegevens. Verken zoveel kanalen als je wilt, bereik nieuwe doelgroepen en verkoop meer producten met Sellercloud. Meer informatie over Sellercloud

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Nederland Lokaal product
Publitas combineert een krachtig platform met een strategisch partnerschap om interactieve catalogusoplossingen te leveren voor het huidige retaillandschap.
Publitas is een zeer eenvoudige manier voor detailhandelaren om van een gedrukte catalogus of tijdschrift een dynamische, bestelbare catalogus voor web en mobiel te maken. Merken kunnen hun online catalogus direct koppelen aan hun e-commercesite om meer mensen te bereiken, verkeer te genereren en meer te verkopen. Meer dan 2000 toonaangevende detailhandelaren zoals Staples, Aldi, Carrefour en IKEA gebruiken Publitas om digitale catalogi te creëren. Meer informatie over Publitas

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Alexandria software voor bibliotheken is aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, toegankelijk vanaf elk apparaat en elke browser en wordt geleverd met 24/7 ondersteuning.
Alexandria software voor bibliotheekautomatisering geeft bibliothecarissen en financieel ondersteuners aanpasbare interfaces, configuratie- en hostingopties. Toegang tot je catalogus vanaf elk apparaat en elke browser - geen apps nodig. Met 24/7 klantenondersteuning bij elke stap. Alexandria is een krachtige automatiseringsoplossing voor bibliotheken met meer dan 10.000 gebruikers, ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van elke bibliotheek, ongeacht de grootte of configuratie. Meer informatie over Alexandria

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
De meest flexibele oplossing voor catalogusbeheer en publicatie. Afbeeldingen, hyperlinks, logicaregels, tabellen, streepjescodes, QR-codes...
CatBase zet je gegevens snel om in een perfect opgemaakte catalogus, directory of prijslijst. Beheer en bewerk gegevens handmatig of importeer vanuit spreadsheets, CSV, tekstbestanden, XML of via ODBC en publiceer naar Word, InDesign, QuarkXPress, XML, ODBC, CSV, tekstbestanden met scheidingstekens, RTF en Excel. Druk etiketten af. Voeg afbeeldingen toe en maak QR-codes en streepjescodes. Maak aangepaste hyperlinks en kruisverwijzingen. Maak regels om te bepalen wat je publiceert en/of hoe je het opmaakt. Maak labels, brieven, e-mails. Meer informatie over CatBase

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerd bibliotheeksysteem dat je tijd en geld bespaart en het eenvoudig maakt om jouw volledige bibliotheekcollectie en -circulatie te beheren.
Evolve ILS wordt gebruikt in bibliotheken van verschillende omvang, van 5000 tot 200.000 holdings. Het Evolve Library Management System is een uiterst modern, geïntegreerd bibliotheeksysteem dat je tijd en geld bespaart en het eenvoudig maakt om jouw volledige bibliotheekcollectie en -circulatie te beheren. Evolve is ontworpen voor gebruik in openbare bibliotheken, schoolbibliotheken, academische en speciale bibliotheken en handelt snel en gemakkelijk jouw dagelijkse activiteiten af, en het maakt personeel vrij om jouw klanten te helpen met andere waardevolle diensten. Meer informatie over Evolve Library

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Pimcore is 's werelds toonaangevende open source DXP, integreert data en content, en is gratis beschikbaar voor gebruik met een open source-licentie.
Pimcore maakt het snel en eenvoudig om consistente en contextuele digitale ervaringen met een hoog conversiepercentage te creëren en er razendsnel mee te innoveren, door samen te werken op één platform binnen de gehele digitale organisatie. Het zorgt voor een superieure time-to-market en een ongeëvenaarde connectiviteit. Als open source-licentie biedt het organisaties van elke omvang en in elke sector de mogelijkheid om de volledige controle over de technologie te behouden. Pimcore wordt gebruikt door meer dan 80.000 bedrijven in 56 landen en wordt door Gartner erkend als 'Cool Vendor'. Meer informatie over Pimcore

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally.
Lengow is the e-commerce automation solution helping brands improve performance, automate business processes and grow internationally. Lengow is the key to strong profitability and visibility for products sold by e-retailers around the world on all distribution channels: marketplaces, comparison shopping engines, affiliate platforms and display/retargeting platforms. Since 2009, Lengow has merged over 1,600 partners to provide a powerful platform to its 4,600 retailers in 42 countries globally. Meer informatie over Lengow

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen.
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen. Het heeft geavanceerde functies zoals aangepaste prijzen, beperkte toegang, betalingsvoorwaarden, visuele aanpassing, integraties, enz. Met Turis geef je je detailhandelaars een naadloze bestelervaring, wat uiteindelijk leidt tot tevredener klanten, beter klantenbehoud en een hogere omzet. Meer informatie over Turis

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Fabric helpt merken en detailhandelaren te groeien met moderne commerciële infrastructuur, tools en technologie.
Fabric is het headless handelsplatform dat speciaal is ontworpen voor groei. Klanten zoals BuildDirect, Juicy Couture en GNC vertrouwen op Fabric vanwege het open en modulaire ontwerp waarmee ze binnen enkele weken live kunnen zijn zonder opnieuw te hoeven platformen. Fabric is een force multiplier voor detailhandelaren en bestaande technologie-investeringen waarvan is bewezen dat het de digitale omzet tot 3x verhoogt. Fabric wordt ondersteund door Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa en BC Partners. Meer informatie over fabric

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren.
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inriver PIM

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
De toonaangevende leverancier van 3D CAD-catalogi voor industriële fabrikanten om leads te genereren en de verkoop te stimuleren, vertrouwd door meer dan 800 fabrikanten.
Het eCATALOGsolutions-platform is de meest vertrouwde leverancier van 3D-productcatalogi voor fabrikanten van industriële componenten. Je wordt geholpen met het bieden van directe 3D-voorbeelden en native CAD-downloads ingebed in je website. Fabrikanten verhogen de omzet en leads door ervoor te zorgen dat componenten snel en gemakkelijk in OEM-producten kunnen worden geïntegreerd. Meer informatie over eCATALOGsolutions

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
THRON, het platform voor inhoud van ondernemingen om de efficiëntie te maximaliseren en de kosten met betrekking tot het beheer van digitale inhoud te verlagen.
De software THRON helpt merken bij het beheren, controleren en distribueren van hun digitale middelen en producten over alle kanalen, waardoor duplicatie wordt verwijderd, goedkeurings- en publicatieprocessen worden vereenvoudigd en alle infrastructuur- en integratiekosten worden verlaagd. Bovendien maximaliseert het dankzij Content Intelligence de waarde van inhoud. THRON Content Intelligence profileert in feite elke gebruiker (zelfs anoniem) die de merkinhoud bezoekt: op basis hiervan bepaalt het hun realtime interesses. Meer informatie over THRON

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce.
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit. Meer informatie over bit2win CPQ

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Collaboratieve, omnichannel en API-gedreven SaaS voor het beheer van productinformatie.
Bluestone PIM is een geavanceerde SaaS voor het beheer van productinformatie (PIM). Het ondersteunt samenwerking op het gebied van productverrijking, helpt detailhandelaars met het creëren van geweldige CX en optimaliseert de omnichannel-consistentie. Bluestone PIM is API-gebaseerd, wat het uitermate eenvoudig maakt om te integreren met andere software en platforms. Bluestone, het bedrijf achter Bluestone PIM, is wereldwijd actief, met kantoren in de VS, Noorwegen, Nederland, Polen, Thailand en Zweden. Meer informatie over Bluestone PIM

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Onsight helpt groothandelaren, distributeurs en fabrikanten om de orderinvoer voor hun externe verkoopteams te versnellen.
De Onsight-app helpt je om je verkoopprestaties te verbeteren door het bestelproces te versnellen. Verkopers kunnen hun mobiele apparaten gebruiken om nieuwe producten aan klanten te tonen en om snel offertes en bestellingen te creëren terwijl ze onderweg zijn, zelfs als ze offline zijn. Onsight is een cloud-app die beschikbaar is voor iPads, iPad Mini's, Windows-tablets, Android-tablets en Android-telefoons. Meer informatie over Onsight

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Apollo is een geïntegreerd bibliotheeksysteem voor openbare bibliotheken. Het is bekroond en elegant. Snelle, gemakkelijke integratie met derden. Alle pagina's zijn HTTPS.
Apollo was in 2016 en 2017 product van het jaar. Het geïntegreerde bibliotheeksysteem van Biblionix overtrof alle andere producten in de Modern Library Awards-wedstrijd. Biblionix is uitsluitend gewijd aan openbare bibliotheken. En Apollo wordt vanuit de cloud geleverd met volledige voordelen van het platform voor bibliotheekdiensten. Je krijgt dus snel integraties, functies en upgrades, zonder dat technische ondersteuning nodig is. Meer informatie over Apollo

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
De gebruiksvriendelijke webgebaseerde PIM maakt het gemakkelijk om productgegevens te beheren, te standaardiseren, te verbeteren en uit te voeren naar websites en catalogi.
Met eCentral kan je alle productgegevens beheren, inclusief categorieën, afbeeldingen, kenmerken, specificaties, prijzen en nog veel meer... Standaardiseer gegevens en voer deze rechtstreeks uit naar je website, InDesign of ingebouwde creatie voor drukwerk zoals catalogi, prijslijsten, gegevensbladen en rapporten. Creëer webcatalogi en klantportalen voor eenvoudige navigatie en zoekacties in je producten. Het maakt het mogelijk om gegevens naar verschillende kanalen te pushen, zoals web, print, mobiel en andere indelingen. API's beschikbaar voor eenvoudige integratie. Meer informatie over B2Sell Product Information Management

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Pimics is PIM-software die exclusief is bedoeld voor bedrijven die Dynamics 365 Business Central gebruiken, als een extensie op deze ERP.
PIMICS brengt het PIM-in-ERP-concept op de markt als alternatief voor mainstream, gevestigde PIM-oplossingen. Met deze software, die uitsluitend werkt als extensie op Dynamics 365 Business Central, kunnen bedrijven uitgebreide productgegevens rechtstreeks in hun Dynamics ERP beheren. Dit omvat het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, kwaliteitsborging van gegevens, overname van functies in de productstructuur, bulkwijzigingen, massa-gegevensimport van leveranciers en geautomatiseerde gegevenssynchronisatie met meerdere verkoop- en marketingkanalen. Meer informatie over Pimics

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Realtime samengestelde facturering, cloudgebaseerde facturering, beleidscontrole en kostenberekening, productcatalogus voor bedrijven, Big Data-analyseplatform
Sigma Software is een toonaangevende wereldwijde leverancier van innovatieve BSS/OSS-oplossingen. Sigma Software heeft zijn hoofdkantoor in Toronto, Canada, en heeft bedrijven over de hele wereld geholpen hun serviceaanbod te beheren en er inkomsten mee te genereren voor een betere klantervaring. Of je nu een groothandel of een detailhandel hebt, de grootste vervoerder in je sector en/of een hoogpresterende wederverkoper bent, dit bekroonde pakket van vervoersoplossingen zal voldoen aan zowel je eigen zakelijke verwachtingen als die van je klanten. Meer informatie over OmniCare

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Betrek je B2B-publiek door intuïtieve functies aan te bieden zoals catalogus winkelen, niveauprijzen en eenvoudige kortingen via CatProvide.
Bied klanten een directe catalogus, waarvan bewezen is dat deze de omzet verhoogt. Betrek je B2B-publiek door intuïtieve functies aan te bieden zoals catalogus winkelen, niveauprijzen en eenvoudige kortingen op hogere aankopen, samen met een soepel dashboard en beheertools. Met Catalog Builder kun je alles wijzigen, van de lay-out en het kleurenschema tot elke individuele productfiche en prijsbepaling. Meer informatie over All-In-One eCommerce Solution

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Help B2B-kopers je producten te vinden. Sneller. Makkelijker. Beter.
In deze online wereld vragen de huidige kopers om een naadloze productbrowse-ervaring, of ze nu boodschappen doen of uitrusting kopen. De cloudgebaseerde productcatalogus van Solidify biedt je klanten een intuïtieve zelfbedieningservaring om door je volledige productlijn te surfen. Altijd. Overal. De productcatalogus wordt afgestemd op je unieke merk en producten, zodat je klanten snel kunt begeleiden om gemakkelijk de exacte producten te vinden en te kopen die ze nodig hebben. Meer informatie over SolSuite

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Catalogusproductiesoftware gericht op organisaties die catalogi van 200 pagina's of meer publiceren met Quark XPress of InDesign.
Catalogusproductiesoftware gericht op organisaties die catalogi van 200 pagina's of meer publiceren met Quark XPress of InDesign en ook publiceren op het web. Ook ideaal voor bedrijven die kleinere publicaties op maand- of kwartaalbasis publiceren. Ontwerpers kunnen elk gewenst design gebruiken en vastleggen in sjablonen. De productiviteit wordt over het algemeen verdubbeld doordat hetzelfde team twee keer zoveel pagina's kan produceren. Het programma wordt bestuurd door een flexibele, configureerbare CMS-database voor meerdere gebruikers. Meer informatie over CatalognTime

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Digitaal catalogusplatform dat je pdf omzet in een volledig interactieve ervaring. Beheer al je catalogi op één platform.
iPaper is een platform voor digitale catalogi waarmee je je gedrukte folders en catalogi kunt omzetten in een volledig interactieve digitale winkelervaring. Beheer al je lokale en wereldwijde catalogi op één platform. Creëer inspirerende folders met productafbeeldingen, video's en automatisering. Zorg voor meer verkeer en verkoop door je klanten te laten winkelen in de catalogus. Het iPaper-platform past zich aan je bedrijf aan en biedt geavanceerde functies om de uitvoer van je plannen volledig te automatiseren. Meer informatie over iPaper

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Orderbeheer
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer