Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor buitendienstbeheer

Software voor buitendienstbeheer helpt bij het plannen en inzetten van veldpersoneel. Toepassingen voor buitendienstbeheer verhogen de efficiëntie en productiviteit door constant contact mogelijk te maken tussen het verzendingskantoor en het offsite personeel. Oplossingen voor buitendienstbeheer bieden buitendienstmedewerkers ook toegang tot servicegeschiedenissen, contracten, kaartservices, taakbeheer en planningstools, het versnellen van werkorders en het verlagen van downtime. Zie ook: field service software en onderhoudsbeheer software.

Nederland Lokale producten weergeven

118 resultaten

Nederland Lokaal product
FieldBuddy

FieldBuddy

(0) Nederland Lokaal product
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Tookan is toekomstbestendige en kant-en-klare leveringssoftware die ondernemingen helpt hun leveringsactiviteiten te stroomlijnen. Meer informatie over Tookan
Tookan is een volledig aangepaste end-to-end oplossing voor buitendienstbeheer voor het beheren van bedrijfsbronnen. Ondernemingen kunnen hun bezorgservice verbeteren met geoptimaliseerde routes en realtime tracking. Het stroomlijnt niet alleen al je bedrijfsactiviteiten, maar bespaart ook tijd en kosten dankzij het intelligente dispatchsysteem. Tookan biedt een medewerkers-app en beheerdersdashboard met functies zoals meldingen en waarschuwingen, scannen van streepjescodes, rapporten op basis van geo-analytics en nog veel meer. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle dispatchsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden thuisdienstbedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Software voor het dispatchen van HVAC- en loodgietersservices om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
FieldEdge helpt HVAC- en loodgietersbedrijven eenvoudig te dispatchen en plannen met de juiste software voor de buitendienst. Technische werkzaamheden efficiënter plannen en dispatchen betekent meer taken dagelijks uitvoeren, de klanttevredenheid verhogen en de winst verhogen. Naast technici inzetten in het veld, geeft FieldEdge aannemers de mogelijkheid om betalingen in het veld aan te nemen, serviceovereenkomsten te sluiten, te integreren met QuickBooks en nog veel meer. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Stroomlijn je vlootactiviteiten en verlaag de kosten met het alles-in-één platform van Samsara voor GPS-tracering, veiligheid, ELD-naleving en meer.
Stroomlijn je activiteiten en verlaag de kosten met het alles-in-één platform van Samsara voor wagenparkbeheer. Live GPS-tracering tot op de seconde toont je voertuigen in realtime en is gekoppeld met uitgebreide rapporten, zodat je betere routes kunt plannen, chauffeurs op het laatste moment kunt uitzenden en nauwkeurige verwachte aankomsttijden met klanten kunt delen. Met geïntegreerde dashboardcamera's, veiligheidsscores voor bestuurders en automatische waarschuwingen voor snelheidsovertredingen, stationair draaien en geofencing helpt Samsara je je bedrijf en bedrijfsmiddelen te beschermen. Samsara is een door FMCSA goedgekeurde ELD. Meer informatie over Samsara

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen. Dit bedrijf helpt je om je voertuigen, apparatuur en mobiel personeel moeiteloos te traceren!
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen op het gebied van verbonden bedrijfsvoertuigen en mobiel personeelsbeheer. Dit product helpt bedrijven bij het verbeteren van de dispatching, wagenparkregistratie, naleving van wet- en regelgeving en personeelsbeheer in het veld om een optimale productiviteit van middelen en hulpbronnen te bereiken. Dit bedrijf is constant bezig met het verbeteren van het IoT-platform om ervoor te zorgen dat klanten en partners kunnen profiteren van de nieuwste technologie en door de sector geboden mogelijkheden. Meer informatie over Fleet Complete

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld. Meer informatie over PestPac

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Wijs werk toe aan je team in het veld en verstrek cruciale taakdetails zonder het kantoor te verlaten via GoCanvas Dispatch.
Je hebt toegang tot al je serviceverzendingen en formulieren op het GoCanvas-platform. Vul formulieren vooraf in en wijs ze vervolgens toe aan gebruikers in je account voordat ze op de werklocatie of op een bepaalde locatie in het veld aankomen. Door dit te doen, kan je je werknemers laten weten waar ze heen moeten, met wie ze moeten praten en welke taken moeten worden uitgevoerd, allemaal vanaf het ene mobiele platform. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt boomverzorgingsbedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes