553 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is bouwbeheersoftware waarmee teams binnen enkele minuten workflow-apps maken om processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
monday.com is cloudgebaseerde bouwbeheersoftware waarmee teams binnen enkele minuten workflow-apps maken om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie en automatisering. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is cloudgebaseerde bouwbeheersoftware waarmee teams binnen enkele minuten workflow-apps maken om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw voor het traceren en beheren van gereedschappen, materialen en bedrijfsmiddelen over verschillende locaties. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw kun je gereedschappen en apparatuur traceren, onderhoud plannen en RFID-tags, streepjescodes en QR-codes in bulk scannen. Dit is een volledig geïntegreerd systeem voor bedrijfsmiddelenbeheer waarmee je in één keer inkooporders kunt opstellen, de voorraad kunt beheren en servicetickets kunt creëren. Volledige locatiegeschiedenis en bruikbare servicerapporten helpen je om diefstal en verlies te voorkomen, waardoor dit de beste software voor goederenbeheer is. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw kun je gereedschappen en apparatuur traceren, onderhoud plannen en RFID-tags, streepjescodes en QR-codes in bulk scanne...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, en voor marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmamanagers waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave voor middelenbeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten, taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike for Marketers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, controletools en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Tool voor kostengoedkeuring en budget tracking voor vastgoedontwikkelaars. Stop met het opnieuw invoeren en driemaal controleren van kosten in spreadsheets. Meer informatie over Fizure
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging automatisch up-to-date. Laat je team wijzigingsopdrachten, contracten, betalingsaanvragen van onderaannemers, uitgaven en winstgevendheid in realtime volgen. Upload uitgaven via de mobiele apps, Chrome-extensie of Outlook-invoegtoepassing. Bewaar alles op één plek en synchroniseer het met de boekhouding (bijv. Xero, Directo). Meer informatie over Fizure
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging autom...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is het platform voor werkuitvoering waarop veel van 's werelds grootste bouwbedrijven vertrouwen om productief te blijven, te communiceren met verafgelegen teams en elke stap van elk project te documenteren. Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen. **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards **Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is het platform voor werkuitvoering waarop veel van 's werelds grootste bouwbedrijven vertrouwen om productief te blijven, te communiceren met verafgelegen teams en elke stap van elk project...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa. Meer informatie over The Inspectivity Platform
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics. Meer informatie over The Inspectivity Platform
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen sa...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -docu...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Sluit je aan bij meer dan 700.000 gebruikers en beheer je bouw- of renovatiebedrijf met de bekroonde bouwmanagementsoftware van Buildertrend. Online planning, bestellingen wijzigen, documentbeheer, foto's, klantenselecties, garantie, inkooporders, leadbeheer en meer. Cloudgebaseerd: gebruikers kunnen inloggen vanaf pc's, laptops, iPads en telefoons. Automatische meldingen helpen bouwers hun activiteiten in realtime te beheren, waardoor hun onderaannemers, leveranciers en klanten een betere ervaring ondervinden.
Sluit je aan bij meer dan 700.000 gebruikers en beheer je bouw- of renovatiebedrijf met de bekroonde bouwmanagementsoftware van Buildertrend. Online planning, bestellingen wijzigen, documentbeheer, fo...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.
BIM 360 biedt projectteams de tools om beter te coördineren, effectiever te communiceren en problemen snel op te lossen, wat leidt tot snellere en efficiëntere projectlevering. BIM 360 helpt iedereen efficiënter te zijn, waardoor er tijd en geld wordt bespaard gedurende de gehele levenscyclus van een project. - Oivind Pettersen, Skanska Resultaten van BIM 360: 50% kortere coördinatietijd; 25% snellere projectplanning; 88% snellere voorbereiding van betonnen lay-out - begin gratis.
BIM 360 biedt projectteams de tools om beter te coördineren, effectiever te communiceren en problemen snel op te lossen, wat leidt tot snellere en efficiëntere projectlevering. BIM 360 helpt iedereen ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmal...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsve...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Its time to take control of the things that matter, and Verizon Connect asset tracking solutions are here to help.
Verizon Connect's Asset Tracking Solutions help you take control of your construction business. With full visibility on all your high-value assets, you can make sure equipment can be located quickly. See asset location, current status, and usage history. Geofence alerts create a virtual perimeter around your assets, so you'll know if assets are moved. Sensors can even send status updates on temperature change, excessive vibration or door movement.
Verizon Connect's Asset Tracking Solutions help you take control of your construction business. With full visibility on all your high-value assets, you can make sure equipment can be located quickly. S...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
PlanGrid biedt aannemers en architecten de mogelijkheid om overal vandaan samen te werken aan al hun plannen, specificaties, foto's, problemen en RFI's.
PlanGrid is software voor de bouwsector die is gemaakt voor het veld. Het PlanGrid-platform maakt het mogelijk plannen en correctiemarkeringen direct te delen met iedereen in een bouwproject, ongeacht waar ze zijn. Hiermee kunnen aannemers en architecten samenwerken vanaf hun desktop of mobiele apparaten bij al hun projectplannen, specificaties, foto's, RFI's en punchlists.
PlanGrid is software voor de bouwsector die is gemaakt voor het veld. Het PlanGrid-platform maakt het mogelijk plannen en correctiemarkeringen direct te delen met iedereen in een bouwproject, ongeacht ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Tools voor schatting, projectmanagement en productiviteit voor bouwprojecten.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onderaannemers, beheert meer dan $ 65 miljard aan projecten en beschikt over echte schattingen met sectorspecifieke tools zoals RSMeans-kostengegevens, AIA-betalingstoepassingen, schattingssjablonen, daadwerkelijke twee-directionele QuickBooks-integratie, beheer van Change Order en integratie met toonaangevende CAD-programma's. Begin vandaag nog.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onde...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige fun...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met J...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Of...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer....
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Bouw bedrijfstoepassingen binnen enkele dagen, niet maanden, met het eenvoudigste ontwikkelingsplatform op de markt.
Quick Base wordt vertrouwd door meer dan 50 namen uit de Fortune 100 en is het eenvoudigste, IT-vertrouwde platform voor het bouwen van apps en workflows die teams en processen verenigen in een eenvoudige interface. Quick Base biedt ingebouwde rapportage- en governance-functies en point-and-click-integratie met Salesforce, Box, Dropbox, Google Drive, NetSuite en andere populaire cloud-apps. Hierdoor heeft het alles wat je nodig hebt om zakelijke gebruikers tevreden te houden zonder in te boeten op beveiliging of vereisten.
Quick Base wordt vertrouwd door meer dan 50 namen uit de Fortune 100 en is het eenvoudigste, IT-vertrouwde platform voor het bouwen van apps en workflows die teams en processen verenigen in een eenvoud...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement en meer.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en loonadministratie, inventaris, rapportage en nog veel meer. Met Spectrum kunnen aannemers in realtime werken, ongeacht waar het werk hen brengt.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en lo...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoe...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Priority Matrix helpt managers meer verantwoordelijkheid voor en betere zichtbaarheid van de workflow te realiseren door effectievere prioritering van taken.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmeth...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Het grootste bouwnetwerk bundelt de krachten met een eenvoudig te gebruiken preconstructieplatform om het biedbeheersproces te stroomlijnen.
BuildingConnected verbindt meer dan 1 miljoen aannemers via het grootste realtime, crowdsourced bouwnetwerk, waardoor ze tijd kunnen besparen en de nauwkeurigheid van hun bied- en risicobeheersworkflows kunnen verhogen.
BuildingConnected verbindt meer dan 1 miljoen aannemers via het grootste realtime, crowdsourced bouwnetwerk, waardoor ze tijd kunnen besparen en de nauwkeurigheid van hun bied- en risicobeheersworkflow...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een produc...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers.
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boek...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AE...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gema...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Vervang inefficiënte bouwpapieren en -processen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bouwbedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones of tablets. Van inspecties tot werkorders, taakveiligheidsanalyses en meer, met GoCanvas kunnen algemene en gespecialiseerde aannemers snel en veilig de gegevens verzamelen die ze nodig hebben om hun bedrijf van energie te voorzien. Met GoCanvas kunnen gegevens veilig worden gedeeld, opgeslagen in de cloud en in realtime worden geanalyseerd om processen te stroomlijnen, risico's te verminderen en de efficiëntie te verbeteren.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bouwbedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones of tablets. Van inspecties tot werkorders, t...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Deze krachtige, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie is het product van twee decennia ondersteuning voor personeelsbeheer in de bouwsector.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie meer dan planning synchroniseert rechtstreeks met deze gebruiksvriendelijke cloud-software, waardoor ploegen en taken eenvoudig kunnen worden gepland en realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die toegankelijk zijn en overal inzetbaar. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie meer dan pla...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Met Rhumbix wordt het beheren van gegevens op veldniveau op de werklocatie eenvoudiger. Aannemers kunnen verschillende gegevensbronnen beter beheren, van documentatie over risicovol werk tot urenregistratie en meer.
Met Rhumbix wordt het beheren van gegevens op veldniveau op de werklocatie eenvoudiger. Aannemers kunnen verschillende gegevensbronnen beter beheren, van documentatie over risicovol werk tot urenregist...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
De ePROMIS ERP-software voor de bouwsector is een innovatieve softwareoplossing die speciaal is ontworpen om de volledige levenscyclus van het project te bestrijken.
ePROMIS ERP-software voor de techniek en bouw is een flexibele oplossing voor enterprise resource planning-software die is ontworpen om de huidige en toekomstige uitdagingen van de sector voor techniek en bouw (engineering and Construction, E&C) te begrijpen en overwinnen. Het geïntegreerde business intelligence-platform van de innovatieve ePROMIS ERP-software voor de bouw biedt je maximaal inzicht in projectgegevens en helpt je bij het analyseren van de kosten, de stadiumstatus en prestaties om de winstgevendheid van het project te controleren.
ePROMIS ERP-software voor de techniek en bouw is een flexibele oplossing voor enterprise resource planning-software die is ontworpen om de huidige en toekomstige uitdagingen van de sector voor techniek...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, programma's en portfolio's. Van projectplanning, kosten- en projectbeheer, portfoliobeheer, documentbeheer, analyses tot risicoanalyse helpt Oracle Primavera ontwerpers, ingenieurs en projecteigenaren in bedrijfsintensieve sectoren om de resultaten gedurende de hele levenscyclus van een project te verbeteren.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, p...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder ingewikkeld, zodat projecten sneller worden afgerond.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de kwaliteit verbetert. Ontwikkelaars, hoofdaannemers en onderaannemers in heel Noord-Amerika gebruiken Bridgit Field voor meer dan 7500 projecten om site-inspecties, checklists en projectmijlpalen te beheren en bij te houden, taakbeheer en sitecommunicatie te stroomlijnen en realtime gegevens te ontgrendelen om de prestaties van de site te verbeteren.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de kwalit...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de p...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
FOUNDATION® is America's #1 Construction Accounting Software, a fully integrated job cost accounting and project management system.
Foundation Software delivers job cost accounting, project management and mobile applications, along with payroll processing and consulting, to run the business side of construction. We have developed and supported FOUNDATION construction software since 1985 because were committed to one industry. Its why we built it around a powerful Microsoft SQL Server database for robust reporting, data security and flexibility. Are we a fit for you? Visit our site to see.
Foundation Software delivers job cost accounting, project management and mobile applications, along with payroll processing and consulting, to run the business side of construction. We have developed...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenw...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mog...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurat...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
GenieBelt is een realtime bouwprojectmanagementtool die werkt! Werkt zowel op het web als in een app voor het maken van veldrapporten over bouwprojecten.
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor de bouwsector. GenieBelt biedt directe communicatie van bouwplaats naar kantoor, een eenvoudig te gebruiken mobiele app voor veldrapportering, overzicht en inzichten in alle bouwprojecten, eenvoudige rapporten over al je projecten met één klik. Gebruik je telefoon, tablet, laptop of pc. Aanmelden kost minder dan een minuut. Gratis proefversie van 14-dagen beschikbaar!
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor de bouwsector. GenieBelt biedt directe communicatie van bouwplaats naar kantoor, een eenvoudig te gebruiken mobiele app voor veldrapportering, ...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Bekijk de dagelijkse kosten en productiesnelheden in realtime om aanpassingen ter plaatse te maken.
Houd je projecten binnen budget met HeavyJob. Vul tijdkaarten elektronisch in vanuit het veld en maak rapportage vanuit het veld sneller door vooraf informatie over medewerkers en uitrusting in te vullen. Bekijk de dagelijkse kosten en productiesnelheden in realtime om aanpassingen ter plaatse te maken en importeer gegevens rechtstreeks in je boekhoudsysteem zonder tijdrovende herinvoer.
Houd je projecten binnen budget met HeavyJob. Vul tijdkaarten elektronisch in vanuit het veld en maak rapportage vanuit het veld sneller door vooraf informatie over medewerkers en uitrusting in te vull...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM
Software voor bouwbeheer die je werkstroom standaardiseert, van bieden tot afsluiting.
PASKR is een cloudgebaseerde bouwbeheeroplossing, ontworpen voor elk lid van je bouwteam om op projecten te bieden, ze te bouwen en te volgen. PASKR zorgt voor efficiëntie, zichtbaarheid en verantwoordingsplicht door backoffice- en veldactiviteiten te stroomlijnen. Gebruikers hebben toegang tot alle projectgerelateerde informatie via elk met het internet verbonden mobiel apparaat, tablet, laptop of desktop.
PASKR is een cloudgebaseerde bouwbeheeroplossing, ontworpen voor elk lid van je bouwteam om op projecten te bieden, ze te bouwen en te volgen. PASKR zorgt voor efficiëntie, zichtbaarheid en verantwoord...
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Aansturing van onderaannemers
  • Commercieel
  • Woning
  • Onderaannemers
  • CRM

Kopersgids voor Bouwsoftware

Wat is bouwsoftware?

Bouwsoftware (ook wel bekend als project management software voor de bouw) helpt vastgoedbouwers, aannemers en onderaannemers bij het beheren van de bouwwerkzaamheden. Bouwsystemen functioneren in wezen als projectmanagementoplossingen met aanvullende functies zoals documentbeheer, budget- en offertebeheer, boekhouding, workflowautomatisering en resource management. 

Deze oplossingen helpen bouwers, ingenieurs en architecten om de voortgang van de werkzaamheden op de bouwplaats te communiceren, de kosten en uitgaven te bewaken, middelen te plannen en projectdeadlines bij te houden. Bouwsoftware wordt ook wel aannemerssoftware genoemd.

De voordelen van bouwsoftware

  • Realtime zichtbaarheid van de levenscyclus van een project: bouwsystemen creëren één enkel venster van zichtbaarheid voor alle belanghebbenden, van buitendienstmedewerkers tot CEO's. Vergeleken met handmatige methoden maken deze systemen het eenvoudiger om de projectuitgaven te volgen, kritieke problemen aan te pakken wanneer deze zich voordoen en werkvertragingen als gevolg van onvoorziene fouten te beperken. 
  • Verbeterde werkverdeling: met behulp van bouwsystemen kunnen managers via slechts een paar klikken projecten en taken toewijzen aan werknemers. Hierdoor weet iedereen van tevoren wat hun dagelijkse taken zijn en wordt de kans op verwarring geëlimineerd. Managers worden ook op de hoogte gesteld wanneer een plan fout loopt of een taak niet binnen de gestelde termijn is voltooid. 

Algemene functies van bouwsoftware

  • Offertebeheer: het uitnodigen en accepteren van offertes van onderaannemers en externe belanghebbenden, het analyseren en vergelijken van offertes om de beste optie te selecteren, het verzenden van RFI's (request for information, informatieverzoek) en het beheren van een gecentraliseerde opslagplaats van alle biedingsgegevens. 
  • Documentbeheer: het creëren, bijhouden, opslaan en beheren van alle project- en personeelsgerelateerde documenten, zodat alle belanghebbenden documentatie naar wens moeiteloos kunnen doorzoeken.
  • Project management: het creëren van een stapsgewijze workflow voor elk project.
  • Bijhouden van budget/kostprijsberekening: het toewijzen en registreren van de kosten voor het voltooien van elk(e) project, taak en subtaak, en het vergelijken ervan met de begrotingsramingen. 
  • Contractbeheer: het onderhouden van een gecentraliseerde opslagplaats van alle contracten en overeenkomsten tussen bedrijf en klanten, verkopers, leveranciers en externe belanghebbenden. Dit is ook nuttig voor het bijhouden van contractgerelateerde mijlpalen. 
  • Beheer van urenstaten: het bijhouden van de daadwerkelijke arbeidsuren van werknemers. 

Overwegingen bij de aankoop van bouwsoftware

Bouwsoftware is cruciaal voor een efficiënte en kosteneffectieve projectuitvoering, omdat deze het algemene beheer van het bouwbedrijf en de gelijktijdige uitvoering van meerdere projecten ondersteunt zonder overlappingen of onnodige vertragingen in de werkzaamheden. Het is echter wel belangrijk om de juiste software te kiezen voor de unieke behoeften van het bedrijf, en er zijn een aantal factoren om rekening mee te houden bij het opstellen van een shortlist voor bouwsoftware.

  • Totale eigendomskosten: de kosten van bouwsystemen zijn afhankelijk van meerdere factoren. Hoewel sommige traditionele leveranciers nog steeds een op de pc geïnstalleerde implementatie bieden voor een vast eenmalig bedrag, bieden de meeste leveranciers nu cloudgebaseerde oplossingen in verschillende tariefmodellen. Weinig cloudgebaseerde bouwbeheertools bieden robuuste functiesets voor een onbeperkt aantal gebruikers, in plaats van voor elk beheerd project een vaste periodieke vergoeding in rekening te brengen. Andere tools rekenen op basis van gebruikersaantallen, maar staan een onbeperkt aantal projecten toe. Bedrijven moeten op basis van de totale gebruikersaantallen en de projectfrequentie/-kosten bepalen welk tariefmodel het beste aan hun behoeften voldoet. 
  • Training en ondersteuning bij de oplossing: omdat bouwsystemen door iedereen binnen een bouwbedrijf worden gebruikt, van de directie tot en met de supervisors in de buitendienst, is het essentieel dat elke werknemer leert hoe hij/zij het systeem moet gebruiken. Alvorens een aankoop te doen dient de koper de trainingsmodules van verschillende leveranciers te evalueren en te vragen naar hun aanbod en voorwaarden voor ondersteuning. 
  • Op AI gebaseerde software is een aanvulling op bouwbeheertools: moderne bouwsystemen zitten vol met capaciteiten voor geavanceerde gegevensanalyse en kunstmatige intelligentie. Bouwbedrijven maken intensief gebruik van deze systemen, die niet alleen in realtime gegevens uit meerdere bronnen verzamelen, maar ook waardevolle zakelijke inzichten bieden. De ingebouwde capaciteiten voor machine learning en kunstmatige intelligentie helpen topmanagers om problemen in hun proces te begrijpen, te zoeken naar een betere aanpak en taken zoals personeelsregistratie, projectfacturering en projectraming te verbeteren. 
  • Gadgets met wearables zijn de volgende grote ontwikkeling in het bouwbeheer: bouwbedrijven voeren in hoog tempo het gebruik van slimme wearables in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten in. Deze wearables (bijv. een slimme bril, jassen en sensoren bevestigd aan werkpakken) helpen gebruikers om gegevens te verzamelen over de productiviteit, efficiëntie en veiligheid van de werknemer. Deze gegevens worden in realtime gedeeld met bouwsoftware om de werkomstandigheden te analyseren en de prestaties van het personeel te meten ten opzichte van verschillende normen. Dit helpt om de uitvaltijd te minimaliseren, de beschikbaarheid van apparatuur te controleren, risicovolle werkzaamheden te vermijden, de veiligheid van de werknemers te verzekeren, en meer.