193 resultaten
Waarom Capterra gratis is
PLEXIS levert betrouwbare kernadministratie- en claimbeheersoftware aan toonaangevende betalende organisaties over de hele wereld. Meer informatie over PLEXIS Payer Platforms
PLEXIS Healthcare Systems is een toonaangevend bedrijf op het gebied van betalerstechnologie dat vertrouwde oplossingen voor kernadministratie en claimbeheer levert aan gezondheidszorgbetalers en bezorgingssystemen over de hele wereld. PLEXIS stimuleert groei, innovatie en efficiëntie in diverse bedrijfsonderdelen voor betalersorganisaties, zoals ziektekostenverzekeringen, tandartsverzekeringen, visieplannen, TPA's, bedrijven voor kostenbeperking, specialistengroepen, overheidsgezondheidszorg en internationale verzekeraars. Meer informatie over PLEXIS Payer Platforms
PLEXIS Healthcare Systems is een toonaangevend bedrijf op het gebied van betalerstechnologie dat vertrouwde oplossingen voor kernadministratie en claimbeheer levert aan gezondheidszorgbetalers en...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Een uitgebreid administratiesysteem voor uitkeringen en software voor claimverwerking, ontworpen voor zorgverzekeringen met Medicaid en Medicare. Meer informatie over HEALTHsuite Advantage
HEALTHsuite is een uitgebreid systeem voor het beheer van voordelen en claimverwerking, ontworpen voor gezondheidsverzekeringen die vergoedingen van Medicaid en/of Medicare Advantage uitkeren. HEALTHsuite is een op regels gebaseerde softwareoplossing die is ontworpen om alle aspecten te automatiseren op het gebied van inschrijving/geschiktheid, uitkeringsadministratie, contractering/vergoeding, premium facturering, medisch beheer, zorgbeheer, claimtoewijzing, klantenservice, rapportage en meer. Meer informatie over HEALTHsuite Advantage
HEALTHsuite is een uitgebreid systeem voor het beheer van voordelen en claimverwerking, ontworpen voor gezondheidsverzekeringen die vergoedingen van Medicaid en/of Medicare Advantage uitkeren....

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Geavanceerde software voor het beheer van claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, casusmanagement en communicatie. Meer informatie over QuickCap
QuickCap is een geavanceerd platform dat is ontworpen voor IPA's, PHO's, MSO's, TPA's en risicogestuurde organisaties die Medicare, Medicaid en commerciële bedrijfslijnen beheren. Het voldoet aan de voorschriften van EDI 5010 voor claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, premium-facturering, casusmanagement en gerelateerde automatische routerings- en workflowprocessen. QuickCap is een naadloos, zeer efficiënt, kosteneffectief en uitgebreid productenpakket. Bel of neem contact op via de website voor meer informatie. Meer informatie over QuickCap
QuickCap is een geavanceerd platform dat is ontworpen voor IPA's, PHO's, MSO's, TPA's en risicogestuurde organisaties die Medicare, Medicaid en commerciële bedrijfslijnen beheren. Het voldoet aan de...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
AdInsure is een standaard verzekeringsplatform dat is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars. Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een krachtig verzekeringsplatform dat het runnen van je bedrijf gemakkelijk maakt. Het is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars, en biedt je de functionaliteit en het vermogen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen, de gebruikerservaring te verbeteren en veranderingen effectief te beheren. AdInsure is gebouwd op basis van best practices in de sector en combineert uitgebreide functies in één enkel verenigd platform. Het biedt een innovatieve omgeving die je organisatie verbindt met opkomende technologieën, dienstverleners en partners. Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een krachtig verzekeringsplatform dat het runnen van je bedrijf gemakkelijk maakt. Het is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars, en biedt je de functionaliteit en het vermogen om...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Oplossing voor claimverwerking met een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie over Series 3000
Series 3000 is een complete kant-en-klare oplossing voor claimadministratie. Het wordt ontworpen met behulp van een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Je hoeft de manier waarop je zaken doet niet te veranderen om deze software te gebruiken, omdat dit platform samenwerkt met jouw bedrijf om ervoor te zorgen dat de software wordt aangepast aan jouw behoeften. Meer informatie over Series 3000
Series 3000 is een complete kant-en-klare oplossing voor claimadministratie. Het wordt ontworpen met behulp van een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan de...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Ventic Claims is a cloud-based claims and compliance requirements processing software. Meer informatie over Ventiv Claims
Ventiv Claims is a claims administration system that is comprised of one or more Claims Management modules and a variety of supporting modules, including Absence Management, Enterprise Legal Management, Workers’ Compensation, Policy Management, Billing Management, Claims Intelligence, Corrective Action Plans, and Incident Reporting. The system was designed as a claims management system from the perspective of claims examiners. Meer informatie over Ventiv Claims
Ventiv Claims is a claims administration system that is comprised of one or more Claims Management modules and a variety of supporting modules, including Absence Management, Enterprise Legal...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten,...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Medical practice management solution that helps businesses with insurance billing, CMS 1500 forms filling, payment tracking, and more.
Speedy Claims is possibly the easiest to use software available anywhere for billing your patients and insurance companies whether by paper or electronically. An easy to use point and click interface showing the actual CMS 1500 form on the screen makes filling out a claim simple and coupled with our error checking scrubber makes it accurate and powerful. Try us free for 30 days!
Speedy Claims is possibly the easiest to use software available anywhere for billing your patients and insurance companies whether by paper or electronically. An easy to use point and click...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt.
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt. Het innovatieve platform laat klanten meer verzamelen met minder kosten en minder stress, zodat ze zich kunnen concentreren op hun doelen, patiënten en gemeenschappen. Waystar scoort sinds 2010 elk jaar Best in KLAS clearinghouse en voerde in Black Book enquêtes meerdere ranglijsten aan in zowel medische claimverwerking als oplossingen voor patiëntenbetalingen.
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt. Het innovatieve platform laat klanten meer verzamelen met...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Webgebaseerd praktijkbeheer en RCM-factureringsdiensten die landelijk al meer dan 28 jaar zorgaanbieders bedienen. Boek resultaten.
DuxWare, cloudgebaseerd praktijkbeheer, EMD en RCM. Gebruikers zijn meer dan 28 jaar meegegroeid waardoor DuxWare geperfectioneerd kon worden voor hun praktijken. DuxWare stelt hen in staat om efficiënt door de dagelijkse routine te gaan van grote en kleine klinieken. En aan het eind van de dag krijgen de zorgaanbieders betaald. Waarom? DuxWare begrijpt het en het supportteam kent de sector. Bel en ga deel uitmaken van de DuxWare-familie.
DuxWare, cloudgebaseerd praktijkbeheer, EMD en RCM. Gebruikers zijn meer dan 28 jaar meegegroeid waardoor DuxWare geperfectioneerd kon worden voor hun praktijken. DuxWare stelt hen in staat om...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Claimbeheersoftware met aangepaste rapporten, workflow, kennisgevingen, brieven, meldingen, herinneringen, documentbeheer, en webportal. Claimsoorten zijn onder andere medisch, verzekering, letsel, auto, middelen, derden, class-action, geschillen, taxi, arbeidsongeschiktheid, OSHA en meer. Je kunt subrogatie, rechtszaken, goedkeuringsgeschiedenis, uitgaven, kosten, betalingen en reserves bijhouden. Volledig gehost of zelf gehost met professionele ondersteuning en training. Krachtig, zeer aanpasbaar en gebruikersvriendelijk.
Claimbeheersoftware met aangepaste rapporten, workflow, kennisgevingen, brieven, meldingen, herinneringen, documentbeheer, en webportal. Claimsoorten zijn onder andere medisch, verzekering, letsel,...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Deze volledig aanpasbare online app maakt opslag en beheer van informatie over claims, patiënten, personeel en claimverwerkingsstadia mogelijk.
Vooraf geconfigureerde webgebaseerde databasetoepassing die de opslag en het beheer van informatie over claims, patiënten, personeel (bijv. claimverwerker, manager), claimverwerkingsstadia en geschillengebieden mogelijk maakt. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie.
Vooraf geconfigureerde webgebaseerde databasetoepassing die de opslag en het beheer van informatie over claims, patiënten, personeel (bijv. claimverwerker, manager), claimverwerkingsstadia en...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Intelligent Medical Software (IMS) by Meditab, is an award-winning, all-in-one EHR, practice management, and billing platform.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to Telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialty features, modules, and templates were built from the ground up to adapt to the exact needs of over 40 specialties.
IMS caters to every step of the patient care delivery process, from patient engagement to Telehealth, practice analytics, automated check-in, care coordination, reporting, and more. Its multi-specialt...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Web-based modular clinic and hospital management system which caters financial, operational and clinical needs of healthcare providers.
Insta by Practo is a clinic and hospital management software, empowering providers since 2008, with 18K+ active daily users, at 1250+ centers and across 22 countries boasts of a very high customer retention rate. Insta has online integrations for managing your claim submissions with UAE's HAAD - Shafafiya, the DHA - eClaim Link and Waseel/DHS for KSA (Saudi), ERx, PBM, E-Authorization, Resubmissions, Remittances and XL based upload.
Insta by Practo is a clinic and hospital management software, empowering providers since 2008, with 18K+ active daily users, at 1250+ centers and across 22 countries boasts of a very high customer...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Dit platform is al bijna 2 decennia wereldwijd toonaangevend op het gebied van claimbeheertechnologie en biedt wereldwijd veilige online software voor claimbeheer.
Virtual Claims Adjuster is een webgebaseerd claimbeheersysteem dat is ontworpen met behulp van de nieuwste softwareontwikkelingstechnieken en interfacemethoden om een soepele implementatie in je bedrijf te garanderen. Terwijl je je dagelijkse werkzaamheden uitvoert, werkt dit platform op de achtergrond en zoekt het manieren om je efficiënter en effectiever te maken. De bedrijfsspecialisten analyseren trends, onderhouden belangrijke relaties binnen de sector en gebruiken geavanceerde technieken om je toolset te ontwikkelen op een manier die de behoeften van je bedrijf overtreft.
Virtual Claims Adjuster is een webgebaseerd claimbeheersysteem dat is ontworpen met behulp van de nieuwste softwareontwikkelingstechnieken en interfacemethoden om een soepele implementatie in je...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
FileTrac is het CMS van de volgende generatie dat jou een allesomvattend bedrijfsplatform zal bieden.
Een toonaangevend systeem voor claimbeheer voor onafhankelijke experts, TPA's (Third-Party Administrators), MGA's (Managing General Agencies) en onderlinge verzekeringen. Coöperaties. Het systeem is niet van toepassing op zelfstandige verzekeringsaanbieders. Het hele systeem is gebaseerd op de input van de duizenden gebruikers. Integreert met Hover, Outlook, Quick Books, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES en Google Maps. FileTrac biedt ook een personeelsmanager waarmee je licenties, certificaten en vele andere criteria kunt volgen. Met name geschikt voor bedrijven van alle groottes.
Een toonaangevend systeem voor claimbeheer voor onafhankelijke experts, TPA's (Third-Party Administrators), MGA's (Managing General Agencies) en onderlinge verzekeringen. Coöperaties. Het systeem is...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
ABILITY Network helpt zorgverleners en betalers de administratieve en klinische complexiteit van de gezondheidszorg te vereenvoudigen met workflowtools.
ABILITY Network biedt toonaangevende toepassingen en analyses die een integraal onderdeel vormen van het beheer van de inkomstencyclus, waaronder pre-autorisatie, geschiktheid, claimverwerking en -tracering en elektronische betalingsoverzichten. Deze webgebaseerde toepassingen zijn gebouwd op een krachtig, geïntegreerd platform dat connectiviteit biedt tussen betalers en providers. ABILITY bedient duizenden providers en verwerkt elk jaar meer dan een miljard transacties. Het werd in 2016 opgenomen in de lijst met de 100 toonaangevende cloudbedrijven van Forbes.
ABILITY Network biedt toonaangevende toepassingen en analyses die een integraal onderdeel vormen van het beheer van de inkomstencyclus, waaronder pre-autorisatie, geschiktheid, claimverwerking en...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Claim Leader is a cloud-based workflow software solution for auto and property inspection companies.
Claim Leader is a cloud-based management workflow software solution for auto and property inspection companies. System enables users to auto-import new assignments, and dispatch to field inspectors in seconds. Rapidly monitor assignments, pin-point delayed inspections, access files, manage billing and inspector payroll. This all in one integrated platform allows flexible delivery methods of final files, and keeps open communication throughout the cycle of the inspection.
Claim Leader is a cloud-based management workflow software solution for auto and property inspection companies. System enables users to auto-import new assignments, and dispatch to field inspectors...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen....

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Medical billing system that enables users to manage claims submissions, billing, reporting, and scheduling.
Euclid is a medical management solution that helps hospitals and healthcare providers streamline various clinical operations such as claims processing, scheduling, billing and more. With its administrative dashboard, professionals can gain insight into patient visits, remittance breakdown, claims and received payments. Euclid facilitates integration with various third-party EHR applications. Pricing is available on request and support is extended via phone, email and other online measures.
Euclid is a medical management solution that helps hospitals and healthcare providers streamline various clinical operations such as claims processing, scheduling, billing and more. With its...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Build your Claims Management System to automate claims lifecycle. From first notice of loss to analysis, settlement or litigation.
Our no-code platform, Innoveo Skye reinvents the way enterprise applications are created. Without having to write a single line of code, we are much faster than traditional development methods.
Our no-code platform, Innoveo Skye reinvents the way enterprise applications are created. Without having to write a single line of code, we are much faster than traditional development methods.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Blitzz empowers Customer Support, Sales & Field Service teams with remote video, AR & AI without an app download.
Blitzz provides users a user-friendly solution for remote video inspections and customer support over live video without an app download. Customer Support techs can remotely see a customer’s equipment and use Blitzz to diagnose and solve the problem remotely. Use advanced features like markup images to collaborate on solutions and get tips about where they could get stuck while doing repairs. Blitzz is deeply integrated with CRMs and ITSMs like Salesforce, Zendesk, and ServiceNow.
Blitzz provides users a user-friendly solution for remote video inspections and customer support over live video without an app download. Customer Support techs can remotely see a customer’s...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
DAVID Corporation is the developer of NAVRISK VISION the alternative risk markets most powerful management automation solution.
NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy Issuance, Safety and Property Appraisal. We serve clients in the alternative risk market including Self-Insureds, Public Risk Pools, Insurance Brokers, and TPAs.
NAVRISK VISION is a comprehensive administration tool for General Liability, Medical Practice Liability, and Workers Compensation Claims with additional solutions for Analytics, RMIS, Policy...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
FileHandler Enterprise zet de gegevens van jouw bedrijf om in rijke weergaven die door jou zijn gebouwd en gedefinieerd.
FileHandler Enterprise is een intuïtief administratiesysteem voor claims dat is ontworpen om werkstromen voor de markt van claim- en risicomanagement te stroomlijnen en te automatiseren. Compleet met nieuwe dashboards, rapportagefuncties, tools voor business intelligence en verbeterde beveiliging. FileHandler Enterprise is de nieuwe maatstaf in software voor claimbeheer.
FileHandler Enterprise is een intuïtief administratiesysteem voor claims dat is ontworpen om werkstromen voor de markt van claim- en risicomanagement te stroomlijnen en te automatiseren. Compleet met...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
BQUADRO allows companies to digitalize main After Sales activities (RMA & Spare Parts) to maintain a great relationship with customer
BQUADRO allows companies to digitalize main after sales activities (RMA & Spare Parts) to maintain a great relationship with customer. Main features: RMA Management (removal of bureaucratic steps, printing of the label used to return of the package, monitor of the RMA status); (un)Scheduled Maintenance Management, Warranties Renewal, Dealer Management, Spare Parts Management.
BQUADRO allows companies to digitalize main after sales activities (RMA & Spare Parts) to maintain a great relationship with customer. Main features: RMA Management (removal of bureaucratic steps,...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Klantgerichte software voor claimbeheer voor jouw bedrijf. Stroomlijn je werkstroom, ga papierloos werken en regel meer claims.
Eenvoudige, betaalbare software voor claimbeheer. Heb je er ook genoeg van dat de verzekeringssector achterblijft op technologisch gebied, met vaak dure, gecompliceerde en omvangrijke software? Claimable is van mening dat details ertoe doen en deze software is zorgvuldig samengesteld om de tools te bieden die nodig zijn voor tijdig en efficiënt claimbeheer.
Eenvoudige, betaalbare software voor claimbeheer. Heb je er ook genoeg van dat de verzekeringssector achterblijft op technologisch gebied, met vaak dure, gecompliceerde en omvangrijke software?...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Claims Submission, Claims Review and Approval, Parts and Labor submit, Tickets, RMAs - easily configures to your processes and data
Claims Management for manufacturers for product service and repair work. With warranty checking, serial number checking, claims submission, tickets, knowledge base and customer portal. Dealers and customers can submit claims through the online customer portal, add parts and labor codes to their claim, and see the status of their claims. Claims managers can review claims for approval. RenewityRMA is a complete online portal for claims management and product service for manufacturers.
Claims Management for manufacturers for product service and repair work. With warranty checking, serial number checking, claims submission, tickets, knowledge base and customer portal. Dealers and...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Claims Manager®'s 25 years P & C experience with risk managers, TPAs, and insurers provides a comprehensive RIMS solution.
Claims Manager is a comprehensive, integrated RIMS system built to streamline your process from FNOL to settlement. A unique, configurable business rules engine that automates workflow, reduces manual & duplicate work, saves time, and improves outcomes for all stakeholders. Core Functions: Reserves, Check Processing, Document Management, Policy Tracking, Notes & Diaries, Role-Based Security, Dashboards, BI & Configurable Reporting. Enhanced Options: Claims Scoring, Touchless Claims Processing
Claims Manager is a comprehensive, integrated RIMS system built to streamline your process from FNOL to settlement. A unique, configurable business rules engine that automates workflow, reduces...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs.
Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs.
Us4U was designed to provide employers a simple, cost effective, efficient software tool to manage their unemployment costs.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Designed for growth. Mercury Medical is a concise application which puts the RCM into the medical billing process.
Mercury Medical is a Medical Practice Management solution that puts the Revenue Cycle Management at your fingertips; it acts as a stepping stone from intermediate billing to advance billing. Mercury Medical is offered exclusively on the cloud, with the highest level of security. A product with big functionality, Mercury Medical includes: patient portal, payment portal, demographics input, charge input, full history of patient activity, ERA, Interfaces, posting, reporting and so much more.
Mercury Medical is a Medical Practice Management solution that puts the Revenue Cycle Management at your fingertips; it acts as a stepping stone from intermediate billing to advance billing. Mercury...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
With Rivet, automatically check patient eligibility, quote out-of-pocket costs, and collect payment with the click of a button.
Rivet is a patient financial experience tool that maximizes payments from patients. Automatically check patient eligibility, bill upfront with exact estimates, and collect from patients with mobile payments. Simplify healthcare billing transaction and improve patient A/R in the process. Healthcare has changed a lot over the years, but your tools haven't. Get your practice paid with Rivet.
Rivet is a patient financial experience tool that maximizes payments from patients. Automatically check patient eligibility, bill upfront with exact estimates, and collect from patients with mobile...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Een krachtig en aanpasbaar facturerings- en RCM-systeem (Revenue Cycle Management). Integreert met je EMD. Inhouse of full service-opties.
Billing Dynamix heeft het afgelopen decennium geïnvesteerd in het verbeteren en automatiseren van het "straight-through-process" om vertragingen in de facturering te verminderen, de mogelijke oorzaken van niet-betaling weg te nemen en te controleren op te lage betalingen. Dit leidt tot kortere inzameltijden, betere naleving en hogere vergoedingen. Het biedt volledige transparantie en controle over je factureringsprocessen. Verminder het risico op fouten en vertragingen door te integreren met je EMD. In-house of full service-programma's beschikbaar.
Billing Dynamix heeft het afgelopen decennium geïnvesteerd in het verbeteren en automatiseren van het "straight-through-process" om vertragingen in de facturering te verminderen, de mogelijke...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Cloud Claims is clean, iPad-optimized, and in the cloud. Ideal for P&C, workers comp, auto, and GL claims management.
Cloud Claims handles all commercial lines including P&C, workers' compensation, auto, PL, GL, and more. User-friendly and aesthetically clean on desktop or mobile browsers, Cloud Claims accurately and easily manages the entire claims lifecycle —from first report of incident through payments and collections. Its rich features include dashboards, reports, document management, reserves, payments, notes, diary, and subrogation/recovery.
Cloud Claims handles all commercial lines including P&C, workers' compensation, auto, PL, GL, and more. User-friendly and aesthetically clean on desktop or mobile browsers, Cloud Claims accurately...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Manage all Health Care benefits including Medical, Dental, Life, Disability, Vision, FLEX, COBRA, Medicaid/Medicare/MedSupp on 1 system
One solution for all benefits administration. Any benefits plan can be built and managed: medical, dental, vision, life and disability, Medicaid, Medicare, Medicare Supplement, care management and long-term care health benefits, flexible spending accounts (FSAs), health savings accounts (HSAs), health reimbursement accounts (HRAs) and COBRA. All transactions are real time, including integrated online payments, cost containment, fraud and abuse edits, provider matching and pricing.
One solution for all benefits administration. Any benefits plan can be built and managed: medical, dental, vision, life and disability, Medicaid, Medicare, Medicare Supplement, care management and...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Web-based insurance platform to streamline a policy's lifecycle including quoting, claims, financial reports, payments, and more.
Web-based insurance platform to streamline a policy's lifecycle including quoting, claims, financial reports, payments, and more.
Web-based insurance platform to streamline a policy's lifecycle including quoting, claims, financial reports, payments, and more.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage.
Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage.
Healthcare claims management solution that designed to track financial transactions, capture and analyze detailed insurance coverage.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Carriers, TPAs and IA Firms choose ClickClaims over the competition because it fits every user's expectation and business requirement.
ClickClaims is ideally suited for small to mid-size property and casualty insurance carriers, independent claims adjusting firms, and third party administrators who need the advanced technologies that drive a competitive market. ClickClaims SaaS model allows for rapid deployment, unlimited scalability, performance, security and versatility that legacy systems cannot match, at a fraction of the cost. Built to evolve as technologies emerge, your investment appreciates over time.
ClickClaims is ideally suited for small to mid-size property and casualty insurance carriers, independent claims adjusting firms, and third party administrators who need the advanced technologies...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Accident benefit claims and referral management solution used by insurers, health care providers and independent medical examiners.
SmartSimple Cloud is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers, and independent medical examiners gather the right content, make more accurate decisions, and take action to advance business outcomes. Some of the world's largest accident benefit claims and referral management firms look to SmartSimple Cloud to automate their structured, repeatable processes and centralize case content - giving a complete picture of file history.
SmartSimple Cloud is a platform for designing and deploying solutions that help insurers, health care providers, and independent medical examiners gather the right content, make more accurate...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.
Improve company's reimbursement plan with analytics system that includes specific network analysis and budget planning capabilities.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
HIPAAsuite, a market leader in HIPAA EDI transactions. We have products for every HIPAA transaction including CORE Certified solutions.
Our software is tailored for all areas of electronic healthcare transactions and developed with the user in mind. Work smarter, not harder to gain efficiency. Claim Master - is an advanced application that manages all aspects of healthcare claims and processes your 837 transactions. Enrollment Master - seamlessly transmits 834 files to plan sponsors, insurance companies, or TPAs. EDI Exchange - securely transports EDI files, manages trading partners, and performs HIPAA compliance checks.
Our software is tailored for all areas of electronic healthcare transactions and developed with the user in mind. Work smarter, not harder to gain efficiency. Claim Master - is an advanced application...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Web-based e-commerce platform that enables businesses to automate payment processing, manage chargebacks and verify billing address.
For businesses that need a more flexible and friendly payments partner, Payline offers products for however you need to accept payments. We offer emcommerce integrations, hardware, invoicing, ACH, and a virtual terminal. Payline is headquartered in Chicago, IL and built on a foundation of providing opportunities for employees and customers to achieve their greatest potential, and giving to those in need.
For businesses that need a more flexible and friendly payments partner, Payline offers products for however you need to accept payments. We offer emcommerce integrations, hardware, invoicing, ACH,...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software.
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software. This Software is suitable for TPAs, ASOs, IPAs & BPOs. Features include claims validation, claims adjudication, aggregated data access and handling of denials & rejections. The software provides both Provider access and TPA administrator access to process claims. The Software is available for monthly subscription.
This is a secure, standards based, cloud-based electronic claims processing and low volume adjudication Software. This Software is suitable for TPAs, ASOs, IPAs & BPOs. Features include claims...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and co
Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and construction industry. It was one of the original pioneers of computer estimating for property adjusters and was the first software vendor to automate all of the most frequently used functions of the professional property adjuster into a single software application.
Simsol Software provides software solutions to create construction estimates and claims documentation for the property insurance and construction industry. It was one of the original pioneers of...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Web-based platform that allows auto-insurers to manage physical damage claims with collaboration, database administration and more.
Mitchell WorkCenter is a truly universal platform of integrated and innovative solutions specifically designed to help settle claims accurately and efficiently through a powerful interconnected workspace that incorporates performance modules to create a simplified workflow for claims settlement staff and trading partners.
Mitchell WorkCenter is a truly universal platform of integrated and innovative solutions specifically designed to help settle claims accurately and efficiently through a powerful interconnected...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
Automate operations and manage client relationships with a robust system.
Automate operations and manage client relationships with a robust system.
Automate operations and manage client relationships with a robust system.

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer
CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing the end-to-end claims process.
CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing your end-to-end claims process. CaseBlocks enables you to rapidly adapt your claims process in order to keep up with new regulations, changes in working practices of 3rd parties and as process efficiencies are identified.
CaseBlocks for Claims Management provides a platform for managing your end-to-end claims process. CaseBlocks enables you to rapidly adapt your claims process in order to keep up with new regulations,...

Functies

  • Formulierbeheer
  • Klantenbeheer
  • Claims volgen
  • Eigen bijdragen aftrekbare bedragen bijhouden
  • Elektronische claims
  • Papiergebaseerde claims
  • Casusbeheer