Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Software voor het verwerken van claims
Software voor het verwerken van claims automatiseert het beheer van verzekeringsclaims, elektronische indiening en incasso's. Deze claim management software bieden een volledige reeks van efficiënte managementtools voor claimverwerking, samen met geïntegreerde accounting- en customer relationship management (CRM)-oplossingen. Software voor het verwerken van claims biedt realtime verwerking en rapportage over de administratieve en inkomstengenererende activiteiten. Dat is nuttig voor verzekeringsbedrijven, ziektekostenpolissen voor werknemers en uitkeringsmanagers. Ze spelen in op verschillende productsectoren, waaronder levensverzekeringen, gezondheidszorg, automobielindustrie, zorgverzekeringen, werknemersvergoedingen en werkgeversaansprakelijkheid. Gebruik Capterra om de juiste claim management software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: verzekeringspolis software en medische facturatiesoftware. Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Software voor het verwerken van claims met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (34)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Australië
België
Canada
Zwitserland
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Luxemburg
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
34 resultaten
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis.
Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn:
Beheer van juridische zaken (materie)
Document-/e-mailbeheer
Kennisbeheer/zoeken
Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken.
Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist.
Meer informatie over Knowliah
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
AdInsure is een standaard verzekeringsplatform dat is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars.
Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een krachtig verzekeringsplatform dat het runnen van je bedrijf gemakkelijk maakt. Het is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars, en biedt je de functionaliteit en het vermogen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen, de gebruikerservaring te verbeteren en veranderingen effectief te beheren.
AdInsure is gebouwd op basis van best practices in de sector en combineert uitgebreide functies in één enkel verenigd platform. Het biedt een innovatieve omgeving die je organisatie verbindt met opkomende technologieën, dienstverleners en partners.
Meer informatie over AdInsure
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Een uitgebreid administratiesysteem voor uitkeringen en software voor claimverwerking, ontworpen voor zorgverzekeringen met Medicaid en Medicare.
Meer informatie over HEALTHsuite Advantage
HEALTHsuite is een uitgebreid systeem voor het beheer van voordelen en claimverwerking, ontworpen voor gezondheidsverzekeringen die vergoedingen van Medicaid en/of Medicare Advantage uitkeren. HEALTHsuite is een op regels gebaseerde softwareoplossing die is ontworpen om alle aspecten te automatiseren op het gebied van inschrijving/geschiktheid, uitkeringsadministratie, contractering/vergoeding, premium facturering, medisch beheer, zorgbeheer, claimtoewijzing, klantenservice, rapportage en meer.
Meer informatie over HEALTHsuite Advantage
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Geavanceerde software voor het beheer van claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, casusmanagement en communicatie.
Meer informatie over QuickCap
QuickCap is een geavanceerd platform dat is ontworpen voor IPA's, PHO's, MSO's, TPA's en risicogestuurde organisaties die Medicare, Medicaid en commerciële bedrijfslijnen beheren. Het voldoet aan de voorschriften van EDI 5010 voor claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, premium-facturering, casusmanagement en gerelateerde automatische routerings- en workflowprocessen. QuickCap is een naadloos, zeer efficiënt, kosteneffectief en uitgebreid productenpakket. Bel of neem contact op via de website voor meer informatie.
Meer informatie over QuickCap
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Ventiv IRM verbetert en vereenvoudigt het risicobeheer door datasilo's overbodig te maken en realtime inzichten te bieden met krachtige analyses.
Meer informatie over Ventiv Claims
Ventiv IRM biedt risicomanagers krachtige analyses, robuuste rapportage en een moderne gebruikerservaring die is ontworpen om het risicobeheer in de hele onderneming te verbeteren. Met Ventiv IRM kun je meerdere gegevensbronnen vastleggen, consolideren en integreren om een centrale 'bron van waarheid' te creëren. Neem gegevensgestuurde beslissingen die optimale resultaten genereren met realtime toegang tot je risico- en claiminformatie.
Meer informatie over Ventiv Claims
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Oplossing voor claimverwerking met een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan jouw specifieke behoeften te voldoen.
Meer informatie over Series 3000
Series 3000 is een complete kant-en-klare oplossing voor claimadministratie. Het wordt ontworpen met behulp van een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Je hoeft de manier waarop je zaken doet niet te veranderen om deze software te gebruiken, omdat dit platform samenwerkt met jouw bedrijf om ervoor te zorgen dat de software wordt aangepast aan jouw behoeften.
Meer informatie over Series 3000
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken

Klippa Expense Management
SpendControl Expense Management is een zeer efficiënte oplossing voor het verwerken van onkostendeclaraties voor bedrijven. Aangestuurd door OCR (Optical Character Recognition) en AI.
Meer informatie over Klippa Expense Management
SpendControl Expense Management - een oplossing voor het verwerken van onkostendeclaraties voor bedrijven.
SpendControl Expense Management bespaart bedrijven tijd en zorgt voor veilige goedkeuringsworkflows. Dien eenvoudig zakelijke uitgaven in met je telefoon en bespaar tijd en fouten met automatische tekstherkenning.
Verspil geen tijd meer aan vervelende en repetitieve administratieve taken en concentreer je op je kernactiviteiten.
De toekomst begint nu. Het is tijd om je bedrijfsprocessen te verbeteren. Boek vandaag nog een gratis online demo.
Meer informatie over Klippa Expense Management
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld.
Meer informatie over SimplePractice
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk.
Meer informatie over NextGen Office
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten.
Meer informatie over TherapyNotes
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University.
Meer informatie over DrChrono
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt.
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt. Het innovatieve platform laat klanten meer verzamelen met minder kosten en minder stress, zodat ze zich kunnen concentreren op hun doelen, patiënten en gemeenschappen. Waystar scoort sinds 2010 elk jaar Best in KLAS clearinghouse en voerde in Black Book enquêtes meerdere ranglijsten aan in zowel medische claimverwerking als oplossingen voor patiëntenbetalingen.
Meer informatie over Waystar
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Webgebaseerd praktijkbeheer en RCM-factureringsdiensten die landelijk al meer dan 28 jaar zorgaanbieders bedienen. Boek resultaten.
DuxWare, cloudgebaseerd praktijkbeheer, EMD en RCM. Gebruikers zijn meer dan 28 jaar meegegroeid waardoor DuxWare geperfectioneerd kon worden voor hun praktijken. DuxWare stelt hen in staat om efficiënt door de dagelijkse routine te gaan van grote en kleine klinieken. En aan het eind van de dag krijgen de zorgaanbieders betaald. Waarom? DuxWare begrijpt het en het supportteam kent de sector. Bel en ga deel uitmaken van de DuxWare-familie.
Meer informatie over DuxWare
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie.
Meer informatie over Healthie
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Software voor contracten, risico's, verzekeringen, claims, incidenten, bedrijfsmiddelen, workflowbeheer met integraties en dashboardrapportage.
Claimbeheersoftware met aangepaste rapporten, workflow, kennisgevingen, brieven, meldingen, herinneringen, documentbeheer, en webportal.
Claimsoorten zijn onder andere medisch, verzekering, letsel, auto, middelen, derden, class-action, geschillen, taxi, arbeidsongeschiktheid, OSHA en meer. Je kunt subrogatie, rechtszaken, goedkeuringsgeschiedenis, uitgaven, kosten, betalingen en reserves bijhouden. Volledig gehost of zelf gehost met professionele ondersteuning en training. Krachtig, zeer aanpasbaar en gebruikersvriendelijk.
Meer informatie over A1 Tracker
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Deze volledig aanpasbare online app maakt opslag en beheer van informatie over claims, patiënten, personeel en claimverwerkingsstadia mogelijk.
Vooraf geconfigureerde webgebaseerde databasetoepassing die de opslag en het beheer van informatie over claims, patiënten, personeel (bijv. claimverwerker, manager), claimverwerkingsstadia en geschillengebieden mogelijk maakt.
Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven.
TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie.
Meer informatie over TeamDesk
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Het cloudgebaseerde contentservicesplatform van Nuxeo met weinig code helpt je bij het bouwen van schaalbare, intelligente contenttoepassingen.
Nuxeo, ontwikkelaar van het toonaangevende content services-platform, vindt ECM (Enterprise Content Management) en DAM (Digital Asset Management) opnieuw uit. Nuxeo heeft de manier waarop mensen met content en gegevens werken fundamenteel veranderd om nieuwe waarde uit digitale informatie te realiseren. Ondernemingen kiezen voor het cloudgebaseerde platform met weinig code van Nuxeo om intelligente contenttoepassingen te bouwen die klantervaringen en besluitvorming verbeteren, en producten sneller op de markt brengen.
Meer informatie over Nuxeo
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem.
Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Meer informatie over Urbest
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
ABILITY Network helpt zorgverleners en betalers de administratieve en klinische complexiteit van de gezondheidszorg te vereenvoudigen met workflowtools.
ABILITY Network biedt toonaangevende toepassingen en analyses die een integraal onderdeel vormen van het beheer van de inkomstencyclus, waaronder pre-autorisatie, geschiktheid, claimverwerking en -tracering en elektronische betalingsoverzichten. Deze webgebaseerde toepassingen zijn gebouwd op een krachtig, geïntegreerd platform dat connectiviteit biedt tussen betalers en providers. ABILITY bedient duizenden providers en verwerkt elk jaar meer dan een miljard transacties. Het werd in 2016 opgenomen in de lijst met de 100 toonaangevende cloudbedrijven van Forbes.
Meer informatie over Ability Network
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Dit platform is al bijna 2 decennia wereldwijd toonaangevend op het gebied van claimbeheertechnologie en biedt wereldwijd veilige online software voor claimbeheer.
Virtual Claims Adjuster is een webgebaseerd claimbeheersysteem dat is ontworpen met behulp van de nieuwste softwareontwikkelingstechnieken en interfacemethoden om een soepele implementatie in je bedrijf te garanderen. Terwijl je je dagelijkse werkzaamheden uitvoert, werkt dit platform op de achtergrond en zoekt het manieren om je efficiënter en effectiever te maken. De bedrijfsspecialisten analyseren trends, onderhouden belangrijke relaties binnen de sector en gebruiken geavanceerde technieken om je toolset te ontwikkelen op een manier die de behoeften van je bedrijf overtreft.
Meer informatie over VCA Software
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
FileTrac is het CMS van de volgende generatie dat jou een allesomvattend bedrijfsplatform zal bieden.
Een toonaangevend systeem voor claimbeheer voor onafhankelijke experts, TPA's (Third-Party Administrators), MGA's (Managing General Agencies) en onderlinge verzekeringen. Coöperaties. Het systeem is niet van toepassing op zelfstandige verzekeringsaanbieders. Het hele systeem is gebaseerd op de input van de duizenden gebruikers. Integreert met Hover, Outlook, Quick Books, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES en Google Maps. FileTrac biedt ook een personeelsmanager waarmee je licenties, certificaten en vele andere criteria kunt volgen. Met name geschikt voor bedrijven van alle groottes.
Meer informatie over FileTrac
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen.
Meer informatie over Anagram
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
MedEvolve software voor praktijkbeheer biedt capaciteiten voor facturering, planning, patiëntbetaling en eRx met EMD-integraties en meer.
MedEvolve PM (Practice Management)-software helpt gespecialiseerde praktijken hun snelheid, nauwkeurigheid, productiviteit en omzet te verbeteren. Klanten beschouwen MedEvolve PM als de hub van hun praktijkactiviteiten. De planningsworkflow optimaliseert moeiteloos voor maximale dichtheid per leverancier, resource of locatie. Andere capaciteiten omvatten eerst beschikbare afspraken met één klik, eenvoudige blokkering en herplanning voor agendaconflicten, individuele of batchgeschiktheidsverificaties en factureringsbeheer.
Meer informatie over MedEvolve
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
FileHandler Enterprise zet de gegevens van jouw bedrijf om in rijke weergaven die door jou zijn gebouwd en gedefinieerd.
FileHandler Enterprise is een intuïtief administratiesysteem voor claims dat is ontworpen om werkstromen voor de markt van claim- en risicomanagement te stroomlijnen en te automatiseren. Compleet met nieuwe dashboards, rapportagefuncties, tools voor business intelligence en verbeterde beveiliging. FileHandler Enterprise is de nieuwe maatstaf in software voor claimbeheer.
Meer informatie over FileHandler Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Klantgerichte software voor claimbeheer voor jouw bedrijf. Stroomlijn je werkstroom, ga papierloos werken en regel meer claims.
Eenvoudige, betaalbare software voor claimbeheer. Heb je er ook genoeg van dat de verzekeringssector achterblijft op technologisch gebied, met vaak dure, gecompliceerde en omvangrijke software? Claimable is van mening dat details ertoe doen en deze software is zorgvuldig samengesteld om de tools te bieden die nodig zijn voor tijdig en efficiënt claimbeheer.
Meer informatie over Claimable
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Een krachtig en aanpasbaar facturerings- en RCM-systeem (Revenue Cycle Management). Integreert met je EMD. Inhouse of full service-opties.
Billing Dynamix heeft het afgelopen decennium geïnvesteerd in het verbeteren en automatiseren van het "straight-through-process" om vertragingen in de facturering te verminderen, de mogelijke oorzaken van niet-betaling weg te nemen en te controleren op te lage betalingen. Dit leidt tot kortere inzameltijden, betere naleving en hogere vergoedingen. Het biedt volledige transparantie en controle over je factureringsprocessen. Verminder het risico op fouten en vertragingen door te integreren met je EMD. In-house of full service-programma's beschikbaar.
Meer informatie over bestPT
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Breng verzekeraars en polishouders samen met Financial Services Cloud.
Breng verzekeraars en polishouders samen met Financial Services Cloud. Verzekering speelt een cruciale rol in ieders leven, en een geweldige klantervaring kan het proces verbeteren. Insurance CRM van Salesforce biedt oplossingen die vertegenwoordigers, medewerkers en klanten de juiste informatie geven, waar en wanneer ze die nodig hebben.
Meer informatie over Financial Services Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Webgebaseerde SaaS-software voor medisch casusbeheer, gebruiksbeoordeling en claimverbetering.
DataCare biedt softwareoplossingen voor de sector werknemerscompensatie om medische behandelingen en facturering beter te beheren. De Medical Process Manager en UR-platforms helpen om een medisch aspect te integreren in de claimwerkstroom en om het communicatieproces tussen de URO en de aanvragende arts te versnellen. Hoewel de mobiele toepassing Care++ is gemaakt voor patiënten om te communiceren met hun verpleegkundigen, kunnen regelaars en claimmedewerkers ook berichten naar en van de toepassing sturen of ontvangen.
Meer informatie over Ahshay
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Een mobiele en webgebaseerde documentatietool die het efficiënt verzamelen van visuele en tekstuele informatie en de automatisering van processen mogelijk maakt.
Een mobiele en webgebaseerde documentatietool die het efficiënt verzamelen van visuele en tekstuele informatie en de automatisering van processen mogelijk maakt.
Meer informatie over Encircle
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
De softwareoplossing beheert claims op het gebied van levensverzekeringen en gezondheidszorg gedurende de hele levenscyclus.
Deze softwareoplossing voor claimbeheer is ontworpen om levensverzekeringen en zorgclaims van zowel groepen als individuen te verwerken op één digitaal platform. De software ondersteunt een breed scala aan beleidsvoordelen en maakt gebruik van een op de eiser gerichte benadering om een superieure klantervaring te leveren met efficiëntie en nauwkeurigheid.
De software is gehost op het beveiligde Salesforce Lightning-platform en heeft een moderne, gebruikersvriendelijke interface met diepgaande functionaliteit, gebouwd door experts uit de sector.
Meer informatie over ClaimVantage Suite
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Adjustify is een tool voor videogesprekken waarmee professionals op afstand locatie-inspecties of interne bijeenkomsten kunnen uitvoeren en foto's kunnen maken.
Adjustify is een toepassing voor videogesprekken waarmee de claimafdeling verbinding kan maken met klanten en claims op afstand kan inspecteren. Plan een gesprek met je klant om digitaal verbinding te maken via de mobiele app. Krijg tijdens videogesprekken toegang tot de telefoonfuncties van de klant om onbeperkt foto's te maken.
Meer informatie over Adjustify
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Software en app om productie, logistiek, afwijkingen, proces, installatie & kosten op grote bouwplaatsen te beheren en te volgen.
De krachtige bouwplaats software en app Insite LMS toont zijn mogelijkheden op diverse industriële bouwplaatsen. Met tal van individueel combineerbare modules is Insite LMS een van de allrounders in digitale logistiek, materiaal- en werfbeheer. Bovendien dekt het alle velden en industrieën - van staal- en energiecentralebouw tot infrastructuur en intralogistieke projecten. Speciaal ontwikkeld voor de hoge eisen van de industriële installatiebouw en grote bouwplaatsen!
Meer informatie over Insite LMS
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
PLEXIS levert betrouwbare kernadministratie- en claimbeheersoftware aan toonaangevende betalende organisaties over de hele wereld.
PLEXIS Healthcare Systems is een toonaangevend bedrijf op het gebied van betalerstechnologie dat vertrouwde oplossingen voor kernadministratie en claimbeheer levert aan gezondheidszorgbetalers en bezorgingssystemen over de hele wereld. PLEXIS stimuleert groei, innovatie en efficiëntie in diverse bedrijfsonderdelen voor betalersorganisaties, zoals ziektekostenverzekeringen, tandartsverzekeringen, visieplannen, TPA's, bedrijven voor kostenbeperking, specialistengroepen, overheidsgezondheidszorg en internationale verzekeraars.
Meer informatie over PLEXIS Payer Platforms
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken
Diensten en tools voor zorginstellingen en compensatiebedrijven voor werknemers die administratieve taken versnellen, herintredingspercentages verlagen en medische kosten beperken.
Conexia werkt al meer dan twee decennia samen met klanten om naadloze oplossingen te creëren voor verzekeraars, organisaties voor beheerde zorg en externe beheerders. De op maat gemaakte platforms verbinden alle belanghebbenden in de zorgsector op effectieve wijze. De specialiteit van het platform is om compensatiebedrijven voor werknemers, particuliere en staatsbedrijven in de gezondheidszorg te voorzien van de meest geavanceerde tools op de markt. De oplossingen van Conexia garanderen een rendement van 3:1 voor claimverwerking, medische facturering, voorafgaande autorisatie en meer.
Meer informatie over Conexia
...
Meer informatie
Functies
- Claims volgen
- Elektronische claims
- Compliancebeheer
- Casusbeheer
- Zelfserviceportal
- Workflowbeheer
- Rapportage en statistieken
- Herinneringen
- Factureren
- Betalingen verwerken