265 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het verbeteren van marketingactiviteiten met databasebeheer, taaktoewijzing en meer. Meer informatie over ZoomInfo
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-graden beeld te bieden van klanten, prospects en kansen. Meer informatie over ZoomInfo
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en me...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één ...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Biedt B2B-contactgegevens met één druk op een knop. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over SalesRabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van e...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. A...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalings...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties ...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventione...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden z...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenond...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de Sa...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Prijzen beginnen bij $ 9 per maand, met een jaarlijkse factuur.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je k...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, i...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. ...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates.
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates.
Recruiting solution that enables businesses to create a brand page, attract talent, and hire qualified candidates....
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microso...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDe...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om zicht van 360 graden op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in ee...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoud...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldkl...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die le...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplannin...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworp...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren....
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties o...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpd...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draa...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplo...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen me...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
NetSuite CRM+ biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.
NetSuites CRM+ is een complete frontoffice oplossing die een realtime, 360 graden beeld van je klanten ontgrendelt. CRM+ integreert je klantgerichte activiteiten naadloos met toepassingen voor boekhouding, e-commerce, magazijn en verzending om je volledige verkoopproces en klantlevenscyclus te ondersteunen, beginnend bij een lead, naar opportunity, verkooporder, uitvoering, vernieuwing, upsell, cross-sell en ondersteuning.
NetSuites CRM+ is een complete frontoffice oplossing die een realtime, 360 graden beeld van je klanten ontgrendelt. CRM+ integreert je klantgerichte activiteiten naadloos met toepassingen voor boekhoud...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
TrackerRMS is een volledig geïntegreerd CRM-systeem voor werving en verkoop voor alle kleine en middelgrote wervings- en adviesbedrijven. Als leider op het gebied van wervingssoftware biedt TrackerRMS een all-inclusive gebruikerservaring tegen een concurrerend vast tarief dat een ondersteunde implementatie en voortdurende ondersteuning omvat. Naast regelmatige functie-updates en -verbeteringen op basis van feedback van klanten en verzoeken, kan TrackerRMS naadloos worden geïntegreerd met verschillende partners in de sector om je zakelijke workflow te verbeteren.
TrackerRMS is een volledig geïntegreerd CRM-systeem voor werving en verkoop voor alle kleine en middelgrote wervings- en adviesbedrijven. Als leider op het gebied van wervingssoftware biedt TrackerRMS ...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Heb je een zakelijk probleem? Los het op met Claris FileMaker. Maak apps op maat om aan je unieke zakelijke behoeften te voldoen.
Met Claris FileMaker kun je snel apps op maat bouwen die je bedrijf nodig heeft, maar die je nergens kunt vinden. Het internationaal toonaangevende Workplace Innovation Platform maakt het voor iedereen gemakkelijk om een app op maat te maken. Maak apps om contacten te beheren, inventaris bij te houden, projecten te organiseren en meer. FileMaker Pro wordt geleverd met ingebouwde sjablonen om je creativiteit een vliegende start te geven. En een breed scala aan sjablonen, tools, apps en trainingsmateriaal is binnen handbereik op de Marketplace.
Met Claris FileMaker kun je snel apps op maat bouwen die je bedrijf nodig heeft, maar die je nergens kunt vinden. Het internationaal toonaangevende Workplace Innovation Platform maakt het voor iedereen...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Goldmine Premium CRM is a customer relationship management solution for businesses of any size.
Goldmine Premium CRM is a customer relationship management solution for businesses of any size. It offers multiple stand-alone applications including sales automation, help desk, call center, plus more.
Goldmine Premium CRM is a customer relationship management solution for businesses of any size. It offers multiple stand-alone applications including sales automation, help desk, call center, plus more...
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automation tools en verkopen meer met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met Drips geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen, en nog veel meer. Probeer het 14 dagen gratis.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automat...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
iSalesCRM helps you engage and follow up with your leads via SMS, MMS, email, and a built-in phone system.
Close more deals with an automated sales tool in your back pocket. Automate SMS / email outreach, lead routing, funnel leads, make calls, manage your team w/ reports + analytics and so much more. The All in 1 solution for sales agents and teams from 1 to 500. iSalesCRM makes it easy to scale your business like never before.
Close more deals with an automated sales tool in your back pocket. Automate SMS / email outreach, lead routing, funnel leads, make calls, manage your team w/ reports + analytics and so much more. The A...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer. Bekend om servicebeheer, planning, verkoop en indrukwekkende mobiele apps.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen een klant- of projectcontext. Inclusief robuust desktopplatform en indrukwekkende integraties met Google, QuickBooks, Xero en online formulieren. Solve wordt ook gebruikt om realtime apparatuurgegevens op te nemen in klantdossiers en distributieworkflows. Vraag het bedrijf hoe dit mogelijk is. Erkend door duizenden voor uitstekende ondersteuning.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects e...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
IXACT Contact is eenvoudig te leren en te gebruiken, wordt geleverd met een professioneel ontworpen en geschreven nieuwsbrief voor onroerend goed en eersteklas ondersteuning.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en belangrijke verwijzingsbronnen. IXACT Contact maakt het gemakkelijk om in contact te blijven met klanten op een manier die gepersonaliseerd, relevant en tijdig is. Met IXACT Contact kunnen makelaars meer leads omzetten in vermeldingen en meer verwijzingen en terugkerende klanten aantrekken.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en bela...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzamelin...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onde...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten

Kopersgids voor Contactbeheer software

Wat is contactbeheer software?

Contactbeheer software maakt het opslaan, het bijhouden en het beheer van contactgegevens binnen een organisatie mogelijk. Contactbeheer systemen helpen organisaties effectiever te functioneren door het verspreiden van actuele contactinformatie voor klanten, aannemers, leveranciers en meer over alle niveaus en locaties. Deze systemen helpen bedrijven bij het beheren en promoten van leads, het archiveren van klantinteracties, het vastleggen van werknemerstaken, het rapporteren van betrokkenheidsanalyse en het plannen van evenementen en taken.

De voordelen van contactbeheer software

  • Verspreide contactgegevens. Een contactbeheer systeem houdt de contactgegevens bij en slaat ze op in een universeel toegankelijke clouddatabase. Mensen en bedrijven kunnen worden gegroepeerd als leads, klanten, leveranciers, medewerkers en meer. Bedrijven kunnen specifieke gebruikers toestemming geven voor toegang tot bepaalde groepen. Samen maken deze functies het voor kleine bedrijven mogelijk om op elk gewenst moment toegang te krijgen tot essentiële contactinformatie, wat de efficiëntie, nauwkeurigheid en flexibiliteit ten goede komt.
  • Rijke bedrijfsinformatie. Geïnformeerde marketing- en verkoopinspanningen zijn afhankelijk van het bijhouden van contacten. Een contactbeheer systeem kan klanten gedurende de gehele verkoopcyclus volgen en waardevolle rapporten samenstellen over wat wel en niet werkt. Kleine bedrijven kunnen deze bedrijfsinformatie gebruiken om slimmere, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.
  • Klantenservice. Het juiste contactbeheer systeem kan de klantenservice op verschillende manieren verbeteren. Interactiegeschiedenissen helpen medewerkers om meer gepersonaliseerde en relevante klantondersteuning te bieden door middel van gegevens over eerdere klantervaringen met het bedrijf. Sommige apps voor contactbeheer kunnen supportverzoeken verzamelen, toewijzen aan vertegenwoordigers en zelfs terugbellen plannen, zodat klanten niet in de wacht hoeven te staan. Deze functies verbeteren uiteindelijk de tevredenheid en het behouden van de klant.

Algemene functies van contactbeheer software

  • Interactie volgen: het volgen van de dagelijkse activiteiten, zoals contacttransfers, e-mails en taakschema's.
  • Contact opnemen met import en export: het overdragen van contacten tussen meerdere gegevensbronnen.
  • Contact zoeken en filteren: het zoeken en filteren van contacten binnen de gehele contactendatabase.
  • Database met contactpersonen: het bewaren van een overzicht van alle contacten die zijn opgeslagen in een database, inclusief details, zoals de laatste interactie, de follow-up en de activiteiten.
  • Agenda en herinneringssystemen: het toevoegen van notities aan individuele contacten en het instellen van herinneringen voor geplande follow-ups.
  • Aanpasbare velden: het toevoegen, verwijderen en hernoemen van velden die worden gebruikt voor het opslaan van contactgegevens. Aanpassing helpt bij het vastleggen van verschillende sets van contactgegevens voor verschillende campagnes.
  • Gedeelde contacten: het delen van contacten met andere toepassingen, zoals Gmail en CRM-software.

De contactbeheer software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van contactbeheer software

  • Krijg gelijk de functies die nodig zijn. Capterra constateerde dat 66% van de bedrijven die overstapten op een ander contactbeheer systeem dit deed omdat hun oorspronkelijke oplossing niet de benodigde functies had. Betaalbare of trendy oplossingen bieden misschien niet de tools die een klein bedrijf echt nodig heeft, dus zorg ervoor te investeren in een systeem dat de unieke problemen van het bedrijf oplost.
  • Weet hoe lang de overgang zal duren. De overstap naar een nieuw contactbeheer systeem kan een lang proces zijn. De tijd van de C-suite beslissing tot de IT-uitbreiding en training van werknemers kan maanden, of zelfs jaren duren. Uit een Capterra-onderzoek bleek dat 80% van de bedrijven hun contactbeheer software binnen 18 maanden heeft geïmplementeerd. Sommige oplossingen zijn sneller in te stellen dan andere, dus het is belangrijk om een evenwicht te vinden tussen insteltijd en langetermijndoelstellingen.
  • Kies voor strategische integraties met andere systemen. De beste oplossing voor contactbeheer voor het bedrijf kan de oplossing zijn die naadloos integreert met de bestaande software. Contactbeheer software is in veel opzichten de kritische spil die de systemen met elkaar verbindt. Social media, e-mail, inventarisatie, projectbeheer en rapportage zijn slechts enkele van de beschikbare integraties. Bouw een ecosysteem dat helpt om alle softwaretools te maximaliseren.
  • Sprekende gebruikersinterfaces zorgen voor een betere klantenservice. Intelligente chatbots in contactbeheer software bieden betere first-touch assistentie aan klanten in nood. Sprekende gebruikerinterfaces bestaan al enige tijd, maar de technologie wordt steeds geavanceerder en vermindert het ticketvolume van de werknemers, waardoor snellere oplossingen mogelijk zijn en tegelijkertijd de kosten worden verlaagd. Volgens onderzoek van Capterra maakt 68% van MKB's (midden- en kleinbedrijven) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • Realtime analyse verbetert de interactie tussen klant en vertegenwoordiger. Contactcenter medewerkers hebben regelmatig honderden interacties met klanten. Dit genereert duizenden gegevenspunten waarmee gedetailleerde profielen van klanten kunnen worden aangemaakt, wat agenten enorm kan helpen om klanten te betrekken bij toekomstige interacties. Analyse helpt bij het vastleggen van deze gegevenspunten in realtime tijdens gesprekken. Daarnaast meet analytisch-gedreven sentimentele intelligentie de kenmerken van klanten op verschillende parameters, zoals stressniveau, stemming en luidheid van de spraak. Dit helpt medewerkers om effectiever te reageren op interacties met klanten.