151 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het beheren van contactpersonen en verkoopcommunicatie is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en toch flexibele contactbeheersoftware van Pipedrive. Richt je op de activiteiten die leads naar klanten omzetten terwijl je geniet van het intuïtieve en eenvoudige ontwerp van Pipedrive. Naast het feit dat het integreerbaar is met honderden ondersteunende clientbeheer-apps en -integraties, houdt het robuuste mobiele CRM je contacten onder handbereik met volledige toegang tot functies waar je ook bent. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een eenvoudig te implementeren softwaretool voor contentbeheer waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Teamgate is een meermaals bekroonde CRM voor de verkoop die is ontworpen om je omzetgroei te stimuleren. In de verkoop zijn enorme hoeveelheden informatie de beste handelstroeven van de verkoper. Hierbij staan contactpersonen en hun beheer centraal. Daarom is Teamgate de ideale oplossing voor intelligent en effectief contactbeheer. Door de slimme integraties van Teamgate met onder andere Google Contactpersonen, Piesync, Zapier en Intercom wordt je informatieverzameling, gegevensonderzoek en contactbeheer enorm gestroomlijnd en geautomatiseerd. Meer informatie over Teamgate De door Teamgate ontwikkelde CRM voor de verkoop biedt verkoopprofessionals intelligente functies voor contactbeheer om deals sneller te sluiten en je succes te ondersteunen. Meer informatie over Teamgate
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Gebruik de eenvoudige contactbeheersoftware van EngageBay om al je contacten op één plaats te bewaren. Blijf georganiseerd, neem zinvolle beslissingen en sluit meer verkopen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Pobuca Connect is een cloud-app dat je meerdere bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Een geavanceerde app voor het beheer van zakelijke relaties die je helpt om je bedrijfscontacten te ordenen en/of de bijbehorende activiteiten en pijplijn bij te houden. Profiteer van tal van handige functies en vooral van Pobuca Bot, je virtuele assistent. Meer informatie over Pobuca Connect Pobuca Connect biedt een cloudgebaseerd bedrijfsadresboek dat gemakkelijk toegankelijk is en zelfs offline met je collega's kan worden gedeeld. Meer informatie over Pobuca Connect
Freshsales is volwaardige software voor online CRM en contactbeheer gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales Freshsales is volwaardige software voor online CRM en contactbeheer gemaakt voor verkoopteams met hoge snelheid. Meer informatie over Freshsales
Als je op zoek bent naar gratis online software voor contactbeheer die niet beperkt hoeveel contacten je kunt hebben, en wordt geleverd met e-mailmarketing, volledig functionele CRM en contactbeheer, is Bitrix24 wat je zoekt. Bitrix24 is uiterst eenvoudig te gebruiken en wordt geleverd boordevol geavanceerde verkooptools. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis software voor contactbeheer en CRM met 4 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over Sales Rabbit De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over Sales Rabbit

door Share Email Contacts

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Share Email Contacts for Gmail lets you easily share common Gmail contact lists or common groups from Google Contacts. If you or your organization uses Google Contacts to share contact details with users inside and outside your organization this tool is for you. - User level permissions (view, share, edit, delete) - Instant synching across multiple devices like phone, tablet, Microsoft Outlook and Desktop - Cross Domain Sharing outside your domain Meer informatie over Share Email Contacts for Gmail Allows any Gmail, GSuite or Google user to share their Google Shared Contact Labels with others. Meer informatie over Share Email Contacts for Gmail
vCita, speciaal ontworpen voor het kleine bedrijf, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Houd je interacties met klanten moeiteloos bij door notities bij te houden en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een vriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita vCita, speciaal ontworpen voor het kleine bedrijf, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent. Maak boekingen, ontvang betalingen en onderhoud contacten net zoals de grote jongens! Meer informatie over vcita

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Maak kennis met 's werelds grootste CRM-platform. Beheer elke fase van je klantrelaties tussen afdelingen.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten. Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Met meer dan 1,5 miljoen gebruikers in verschillende sectoren is Insightly toonaangevende CRM-software. Bedrijven gebruiken Insightly om contacten in elke fase van het verkoopproces te beheren, relaties met klanten bij te houden, hun verkooppijplijn te bewaken en meer. Contactbeheeroplossing voor groeiende bedrijven om nieuwe klanten te werven, klantinteractie na de verkoop te volgen en projecten op te leveren.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor contactbeheer. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang. Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Sugar is een betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken CRM-platform, ontworpen om je bedrijf te helpen om met prospects te communiceren, verkoopinformatie te delen, overeenkomsten te sluiten en klanten tevreden te houden. Duizenden succesvolle bedrijven gebruiken Sugar elke dag voor het beheren van hun verkoop, marketing en ondersteuning. Als een open-source, webgebaseerde CRM-oplossing is Sugar eenvoudig te personaliseren en aan te passen aan je veranderende behoeften. Sugar is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven, grote ondernemingen en overheidsorganisaties, en kan zowel in de cloud als op locatie draaien. SFA (Sales Force Automation). Beheer accounts, contacten, kansen, leads en meer.
Bekijk profiel
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers. Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand. Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
Maak kennis met Thryv, de software voor contactbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv biedt je diepgaande inzichten in klantgegevens, met gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens, afsprakengeschiedenis, unieke voorkeuren en persoonlijke aantekeningen. Gebruik deze informatie om op maat gemaakte sms- en e-mailberichten en een uitmuntende klantervaring te bieden waardoor je klanten steeds weer terugkomen. Software voor contactbeheer ontworpen voor kleine bedrijven
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automation tools en verkopen meer met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met Drips geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen, en nog veel meer. Probeer het 14 dagen gratis. Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen een klant- of projectcontext. Inclusief robuust desktopplatform en indrukwekkende integraties met Google, QuickBooks, Xero en online formulieren. Solve wordt ook gebruikt om realtime apparatuurgegevens op te nemen in klantdossiers en distributieworkflows. Vraag het bedrijf hoe dit mogelijk is. Erkend door duizenden voor uitstekende ondersteuning. Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer. Bekend om servicebeheer, planning, verkoop en indrukwekkende mobiele apps.
Contactbeheer is geëvolueerd van eenvoudig databaseonderhoud naar een vitaal verkoopinstrument. Maar amoCRM is een stap verder gegaan - op basis van klantinbreng is dit product uitgebreid met nieuwe functies en integraties. Of het nu is door het bijhouden van je leads of door het bijhouden van alles wat er gebeurt op je website, in e-mails, tijdens gesprekken en op sociale media, amoCRM bouwt een compleet beeld van je bedrijf. Wanneer je contacten op deze manier beheert, kun je de verkoopcyclus verkorten. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken contactbeheertool. Het omvat contact- en leadbeheer, analyse en website-integratie.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen. Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien. Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.

door One More Company

(88 beoordelingen)
Bekijk profiel
Je huidige en voormalige contacten direct vanuit je e-mails en LinkedIn, altijd volledig en up-to-date in je adresboek of CRM, helemaal automatisch! Bespaar tijd en voorkom dat contacten verloren gaan, aangezien alle telefoonnummers, e-mails of bedrijfsgegevens opgeslagen worden en altijd up-to-date zijn, zonder dat je uren kwijt bent aan handmatige invoer. Zo kun je je waardevolle tijd besteden aan het bereiken van je netwerk, in plaats van e-mails te doorzoeken naar de juiste contactgegevens! GRATIS doorlopende individuele service en GRATIS proefversie! De eenvoudigste manier om je contacten automatisch up-to-date en centraal te houden in je adresboek of CRM. Nu GRATIS voor particulieren!

door Avidian Technologies

(87 beoordelingen)
Bekijk profiel
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoption all lead to CRM failure. Why not combine the familiarity and ubiquity of Microsoft Outlook with a CRM? Avidian enables businesses to stay focused and in control of their data entry, while capturing whats needed to manage customers and grow the business. Avidian transforms Microsoft Outlook into a Sales Pipeline Management and Customer Relationship Management tool for sales teams.

door PlanPlus Online

(83 beoordelingen)
Bekijk profiel
Organiseer, prioriteer en automatiseer je bedrijf met PlanPlus Business Edition. De Online Business CRM maakt het gemakkelijk om klanten, contacten, verkoopkansen, leads, marketingcampagnes, projecten, documenten, individuele en groepsagenda's, taakbeheer, planning en doelen te beheren. Deze CRM heeft taakbeheersystemen met de A-B-C-1-2-3 Franklin-methode. CRM-software met het voordeel van persoonlijke productiviteit.

door InfoFlo Solutions

(78 beoordelingen)
Bekijk profiel
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren. Het synchroniseert ook Google-agenda's van meerdere Google-accounts met Outlook-accounts. De instellingen bieden mogelijkheden voor het controleren op dubbele gegevens, de verwijdering daarvan en automatische back-up van gegevens. Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren.
SalesNexus is CRM and Marketing Automation all in one easy to use solutions, designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns. Create automated processes for generating new leads, responding to website leads, managing prospects and upselling clients. Every time a customer engages with your emails, sales is alerted to respond instantly. CRM and Marketing Automation all in one easy to use solution. Automate and manage sales and marketing thru the entire funnel.

door Method Integration

(62 beoordelingen)
Bekijk profiel
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
Zoho ContactManager is een online software voor het beheren van contacten waarmee je al je zakelijke contacten op één plek kunt beheren en gemakkelijk kunt opvolgen. Je kunt ook deals volgen, taken beheren en samenwerken met je team. Binnen Zoho ContactManager kun je communiceren met je contacten via e-mail en social media. Zoho ContactManager integreert met G Suite, MS Office 365, MailChimp en andere populaire zakelijke software. Zoho ContactManager is online software voor contactbeheer waarmee je contacten, taken en deals op één plek kunt organiseren.
Shared Contacts for Gmail is een eenvoudige oplossing voor het delen van je contactgroepen met een andere Gmail- of Google Apps-gebruiker, net zoals je een Google Doc of een agenda deelt. Onbeperkt delen van contactpersonen, groepen of bijdragers. Shared Contacts for Gmail® is een oplossing voor het delen van je contactgroepen met gebruikers binnen of buiten je organisatie
Salesmate helpt bedrijven meer deals sneller te sluiten. Met de gebruiksvriendelijke interface en geautomatiseerde workflows kan je verkoopteam zich op het juiste moment op de juiste deals concentreren. Mis nooit meer iets en sluit meer deals. Probeer het vandaag nog en het vriendelijke personeel staat voor je klaar. Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.

door FreeAgent Network

(45 beoordelingen)
Bekijk profiel
FreeAgent CRM is een cloudgebaseerd klantenrelatieplatform dat alle interacties met klanten, contacten en je eigen team bijhoudt. Het werkt automatisch met je e-mail om leads te creëren, deze te ordenen op account, gepersonaliseerde follow-ups te verzenden en aangepaste automatiseringen uit te voeren. Verbeter moeiteloos de betrokkenheid voor kwalitatieve klantrelaties, die authentieke en organische waarde bieden en je omzet vergroten. FreeAgent CRM is een cloudgebaseerd klantenrelatieplatform dat alle interacties met klanten, contacten en je eigen team bijhoudt.
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling van kleine en middelgrote bedrijven en is gecreëerd door verkopers op basis van 40 jaar verkoopervaring en onderzoek. Het helpt je de productiviteit van je team en de uitvoer van je pijplijn te maximaliseren met een platform dat elke stap van het verkoopproces ondersteunt. Vanaf een eerste e-mail of telefoongesprek met je prospect tot het punt waarop de deal is gewonnen. Platformax is gebruiksvriendelijk en de simpele interface helpt je om je te concentreren op zinvol werk en meetbare resultaten. Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling waarmee bedrijven effectieve en schaalbare processen voor hun verkoopteams kunnen organiseren.

door Brokerage Management Solutions

(42 beoordelingen)
Bekijk profiel
The only complete Real Estate Brokerage software solution from contact through closing. We combine a CRM, Lead Management, Marketing, Transaction Workflow, E-Signature, Reporting, Auditing, Forms Library, SMS Texting all in one easy-to-use solution. The only complete Real Estate Brokerage software solution from contact through closing.
Bekijk profiel
InStream is een aantrekkelijk platform voor contactbeheer dat wordt beschouwd als een ideale match voor kleine en middelgrote bedrijven uit verschillende marktsegmenten. Het systeem biedt de mogelijkheid om een onbeperkt aantal lijsten op te stellen die zijn afgestemd op specifieke behoeften, zodat het gemakkelijk kan worden aangepast aan het profiel van je bedrijf. Dit maakt InStream.io een geschikte oplossing voor alle bedrijven die afhankelijk zijn van langdurige relaties met hun klanten en zich niet alleen richten op eenmalige verkoop. Intuïtief platform voor contactbeheer bestemd voor verschillende soorten bedrijven die gericht zijn op het opbouwen van relaties met hun klanten.

door IXACT Contact Solutions

(36 beoordelingen)
Bekijk profiel
IXACT Contact is an easy-to-use web-based real estate CRM that helps REALTORS stay organized and build lasting relationships with past clients, hot prospects and important referral sources. IXACT Contact makes it easy to stay in touch with clients in a way that's personalized, relevant and timely. With IXACT Contact, real estate agents can convert more leads into listings and attract more referrals and repeat business! IXACT Contact is easy to learn and use, comes with a professionally designed and written real estate newsletter, and top notch support.

door Kovacs Systems

(36 beoordelingen)
Bekijk profiel
iSalesCRM is a VOIP marketing automation and mobile messaging CRM platform for call centers and agencies nationwide. Engage with your leads and simplify the sales process, at speed and scale, with the only Lead Management & CRM software your agency will ever need. Automate 1st contact with your leads right when they're received. Become the local agent w/ local caller ID. Convert leads into sales.
Relenta is een op e-mail gebaseerde tool voor contactbeheer waarmee kleine teams een groot aantal klantinteracties kunnen verwerken. Relenta is een kruising tussen e-mail, contactmanager, e-mailmarketing, CRM, agenda en je persoonlijke secretaresse. Met Relenta kun je ondanks de kleine omvang van het team de verkoop versnellen, het bewustzijn vergroten via e-mailmarketingcampagnes en elke klant gepersonaliseerde service bieden. Relenta combineert de functies van webgebaseerde e-mail, CRM, online agenda, taakbeheer en e-mailmarketingsoftware. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Converteer meer leads, sluit meer verkopen, volg je dealflow. Krijg direct een momentopname van je verkooppijplijn zonder urenlang deals bij te werken en te proberen bij te blijven. Verhoog je interactie met je klanten en zet koude leads om in betalende klanten. Vertrouw niet langer op toeval of giswerk als het gaat om de meest waardevolle activa van je bedrijf: je omzetprognose en inkomstenstroom. Tubular is echt eenvoudige sales pipeline software, gebouwd voor teams. Converteer meer leads, sluit meer verkopen, volg je dealflow. Tubular is eenvoudige sales pipeline software, gebouwd voor teams.

door KARMA Software

(27 beoordelingen)
Bekijk profiel
Are you looking for a simple solution to help you build better customer relationships? Besides an intuitive and easy-to-use design, karmaCRM has a powerful set of features to help you connect with your customers, clients, and contacts. Join 5,000+ companies that use karmaCRM to increase productivity across their business. Sign up for a no-risk free trial today. Experience the most intuitive CRM in the world. Foster customer relationships without expensive add-ons and complex interfaces.
Your awesome digitizing tool! Collect business cards at various events. Send and exchange virtual business cards. Digitize business cards and upload them to Salesforce CRM Leads. Keep business contacts organized by company, event, etc. Scan and manage all your business cards and contacts in a flash. Convert paper cards into digital with a single tap.
De Salpo CRM vormt de kern van je bedrijf, personaliseert interacties met klanten en prospects en verbetert de interne samenwerking en uitwisseling van informatie. Ingebouwde AVG-oplossingen helpen je te voldoen aan nalevingsvereisten. Gebruik het als kant-en-klare en gebruiksvriendelijke tool voor verkoop en service, of haal het optimale uit je bedrijf door de krachtige aanpassingsopties te gebruiken om het precies af te stemmen op jouw exacte zakelijke behoeften, waardoor het veel meer levert dan andere CRM-systemen. Salpo CRM vormt de kern van je bedrijf en is volledig aanpasbaar, schaalbaar, betaalbaar en toekomstbestendig. Ingebouwde AVG-oplossingen.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Try RAYNET CRM - one of the Best Free CRM! All your customer data in one place. You'll never need that old address book again! If you really want to understand your customers and what they need, you need to know your relationship history. With our CRM it takes just seconds to find out everything there is to know about any of your customers. You get a full support and a free webinar from the get-go. Keep on top of the game with RAYNET! Simplify your daily agenda, keep track of everything that's going on and boost your business with this easy-to-use cloud CRM solution.

FLG

door FLG Business Technology

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
The only easy to use contact management platform that handles 100,000s of leads and automates the workflows in your processes. FLG is a complete 6-in-1 contact management platform with a powerful CRM, multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike our competition, we include 5 star telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't make you change your sales process to use it! A 6-in1 contact management platform that's easy to use, handles 100,000s of leads and automates the workflows in your sales process.
Our mission is to be a friendly company that exists to provide a simple, affordable, online CRM service, which empowers users to improve their customer relationships. Through innovation and most of all listening, we have developed a dependable online CRM service to meet the needs of our customers. Web Based sales force automation (SFA) and customer relationship management (CRM) system for small and midsize businesses.
OfficeClip Contact Manager lets you keep all your contact related information at one place. This allows sharing contacts easily with your co-workers, track activities, related documents and daily call list. Campaign module allows keeping in touch with contacts. The workflow module automates repeated tasks for each contacts and the invoice application allows sending invoices and receiving payments from your customers. Manages all aspects of contacts, accounts, opportunities, campaigns, invoices and call lists.
Your AI-powered contacts manager, helping you stay in touch, grow and leverage your network. Scan and digitize business cards; Get news alerts affecting your contacts; Reach out with smart reminders; Your personal CRM; Enhances your contacts; Segment and quickly navigate your contact network; Create and share your electronic business card; Keeps your data private and safe; We are always here to help, on [email protected] Covve is designed to help you better manage relationships and create business opportunities
Every industry is different. Different teams have different sales processes. How can a generic CRM meet everyone's needs? So we made CompanyHub to be fully customizable. It easily adapts to your needs without any code. You can organize and prioritize leads. Followup reminders help you build relations & win more deals. Email automation saves several hours every week. Also, powerful reporting gives you complete visibility in sales. Every industry is different. CompanyHub adapts to your needs in clicks. It has powerful reporting, email sync, bulk mail and lots more.
CircleBack is the only address book manager that updates your contacts intelligently, discovers new contacts in your Google, Microsoft, and Exchange inboxes, cleans up duplicates, and allows you to scan business cards and save them as contacts. Packed with everything you need to stay organized while building and maintaining productive professional relationships, CircleBack makes it easier than ever to keep connections alive and get stuff done. An address book manager solution that updates your contacts intelligently, and discovers new contacts from your email.
Salesnet delivers on-demand, powerful capabilities that enable managers and salespeople to close more sales and improve the value of every customer interaction. Salesnet provides collaboration that enables salespeople, managers, marketers, customer service and others to work together more effectively; and seamless control over sales processes, with more accurate and reliable analytics that give you greater insight into your pipeline, performance trends and forecasting. Salesnet CRM is a flexible, configurable, powerful CRM solution
Welcome to an Australian built and supported CRM, that is Easy to use, customise and integrates to loads of systems you use here in Australia. Share data across your business from one system including contacts, notes, calendar & tasks. Nurture and report on marketing, leads and sales activity. Have your Website leads, Phone calls or sales drop automatically into your CRM. Our powerful workflow to automate your business processes. Accounting software integration, phones systems and much more. CRM Built for Australian Businesses regardless of Industry. Easy to customise and automate, Tall Emu CRM helps your work smarter.

door DAN electronic

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.
Bekijk profiel
Export, Import Contact, Lead, Account, User one or multiple in vcf or pdf Export any of your Contact, Lead, User and Account to the vCard format. Import multiple contacts from a VCF file. Export vCard for all contacts of any account in VCF and PDF format too. Support VCF 3.0 & VCF 2.1 format. Export, Import Contact, Lead, Account, User one or multiple in vcf or pdf
Bekijk profiel
Get up-to-date insights of various contacts through contact management software from Centra Hub CRM. Perform various activities on multiple contacts at the same time with Centra Hub. It is easy and convenient to use. Reduce the time spent on manual tasks and save your time. Manage all your contacts on a single page with Centra Hub Contact management software.
Contact Boss is een gebruiksvriendelijke maar krachtige CRM-databasebeheerder waarmee je de mensen kunt volgen en beheren die je organisatie aansturen. Contact Boss maakt het eenvoudig om: nieuwe of bestaande contacten in te voeren, je contacten te doorzoeken en organiseren, contact te houden met je contacten. Contact Boss geeft jou de touwtjes in handen met robuuste zoekcapaciteit, uitgebreide rapporten, superieure auditfuncties en beveiligingshulpmiddelen om je bedrijf soepel te laten draaien. Contact Boss is een gebruiksvriendelijke, krachtige CRM-databasebeheerder waarmee je de mensen kunt volgen en beheren die je organisatie aansturen.
SigParser automatically builds a contact database from email signatures and syncs those to your most important contact systems. It keeps your CRM up to date with the latest phone numbers, titles, addresses and more. Signup for a free 90 day flashback to see how well it works. Then add the rest of your sales team members. Works with all major email vendors. If you're a developer, use the SigParser API to parse email for your own applications. SigParser captures email signatures from the emails your sales team generates. Build a massive contact database in only a few minutes.

door OneSource Software

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
If your company has 1-30 employees (users) and is looking for a simple, all-in-one CRM/Contact Management, Order Entry, Inventory Tracking, Job Tracking, Purchasing, AR, AP, Banking, GL application--you may have found the perfect solution to your needs--for a very reasonable price. Fully customizable solution to simplify and automate your unique business processes.

door Netmine Mobile Innovations

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Tired of tracking your personal and professional interactions across multiple apps using notes, reminders, SMS & calls? Get Rolo! Rolo makes it magically easy for you to pull together all your interactions and get the big picture. With Rolo, you can not only track your interactions but also follow-up using power-tools like the inbuilt SMS scheduler and reminders. Rolo's powerful and elegant UI brings the simplicity of a dialer to a powerful personal CRM. A contact manager that professionals & small businesses can use to track and manage their interactions with key stakeholders.
Bekijk profiel
Cloud-Based Operations and Field Service Management Application developed for Contracting Businesses with Real-Time Cost Reporting and Electronic sign-offs on Job Cards. Eazy Contracting is a secure, affordable, Cloud-Based Operations and Field Service Management application that automates the most time-consuming, tedious difficult tasks. It gives you Real-Time data on Jobs / Projects, Equipment, Stock, Costs, Vehicle / Sub-Store Stock and staff time keeping. Cloud-Based Operations and Field Service Management Software written by Engineers, for Engineers to help run their businesses.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
Telenotes is the Virtual Assistant CRM. Built for field sales teams by field sales reps, we've simplified CRM by allowing reps to talk, not type their data. Our virtual assistants log call notes, add contacts, update files, schedule reminders, emails action items to support team, sends daily reports to rep and manager. Our proprietary tools and process have allowed us to achieve an unheard of 94% CRM adoption rate, saving reps more than 15+ million hours! Telenotes is the Virtual Assistant CRM with 94% adoption and 15+ million hours saved by field reps.

door BatchBlue Software

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers. Cloud-based contact management tool which assists small businesses with pipeline tracking, contact management and reporting.

door INTSIG Information

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based solution that assists with contact management through electronic business cards, data capture, quick search, and more. Cloud-based solution that assists with contact management through electronic business cards, data capture, quick search, and more.
Ecquire is a sales productivity tool that automates data entry to your CRM. With one click, Ecquire captures contacts, emails, & tasks from anywhere and sends them to the right account in your CRM. Automatically captures contacts from Gmail, Linkedin, Facebook, and Twitter into your CRM.
Put your customers' information at the center of your teams activities: The Armatic customer manager provides your team instant and easy access to all customer relevant information, including communication data, contracts, notes and invoices. Use Armatic's build in contact center to communicate with your customers via email, phone and sms. Put your customers' information at the center of your teams activities!

door Solution Source

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Exsalerate CRM is an Operating System for your Sales Team and Account Managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and Mailchimp. We'll help your sales team hunt new business and enable your Account Managers to leverage their existing relationships. We can embed your sales process directly into the software so you can easily identify the number of opportunities in your pipeline. We've also designed a unique dashboard for your account managers that includes comparatives from Xero. Exsalerate is an operating system for your sales team and account managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and MailChimp.
Intelligent relationship and deal management tools to help your team get the most out of your professional networks. We combine the ability to search your team's network easily and intuitively with automated data entry and intelligent alerts so you never miss the chance to move a relationship or deal forward. Intelligent relationship and deal management tools to help your team get the most out of your professional networks
Act! 365 provides essential customer management, email marketing, and sales acceleration tools for growing businesses, like yours. Stay productive from your inbox, the app, or wherever work takes you. The perfect Microsoft® Office 365 companion, Act! 365 puts essential sales and marketing tools in your hands.
Contact management software - address, phone number, mobile, fax, company name, country, city, website, email of your contacts. Contact management solution comprising address, phone number, fax, company name, country, city, website, and email of your contacts.
easiware helps brands improve the way they interact with customers and scale what makes customer relations great: personalization! Through customer knowledge centralization, customer requests automated processing and customer engagement (IA and semantic analysis), easiware enables companies to transform their customer care and offer useful and memorable customer experience. Its all about becoming and remaining a love brand with customer service being a real business leverage. easiware is an omnichannel customer care solution helping (love) brands improve and manage customer interactions on a daily basis.
ContactBase is a visual address book app that manages and organises your business contacts. It helps you to understand hierarchies and navigate the politics of complicated projects and negotiations to gain the upper hand. Visual address book app that manages and organises your business contacts.
Contacts+ biedt een platformoverschrijdende adresboek-app, beschikbaar op iOS, Android, Mac, web en via een Chrome-extensie voor Gmail. Beheer moeiteloos je adresboekcontacten en je persoonlijke relaties met functies zoals: - Gesynchroniseerde contacten op alle toonaangevende platforms. - Verrijkte contactprofielen bekijken met informatie die overal op het internet is verzameld. - Scannen en in je adresboek opslaan van visitekaartjes. - Context toevoegen met Contacts+. Platform voor contactbeheer voor professionals, teams en kleine bedrijven dat je lijst met contactpersonen kan synchroniseren, ontdubbelen en verrijken.
Bekijk profiel
Web-based solution that helps manage data such as emails, contacts, meetings, documents, tasks, from any computer with a web browser. Web-based solution that helps manage data such as emails, contacts, meetings, documents, tasks, from any computer with a web browser.
EasyGrouper Basic is a free shared mobile directory that is automatically pushed to everyone's phones, including user photo support. It is designed for any group, organization or business that wants to take its contact list and push it directly to people's mobile devices while maintaining it in a central location. EasyGrouper Pro has all the benefits of the Basic version and more. Groups, Locations, Admin Controls and real-time Status. Fast and easy sync with Google Apps for Business! A mobile directory app for any organization that helps to keep track of employee contact information with seamless auto updates.
A tool for recording, organizing, and sharing your contacts with your team. Supports various role based permission access levels. A tool for recording, organizing, and sharing your contacts with your team. Supports various role based permission access levels.
Bekijk profiel
Cloud-based contact management solution that helps firms with address book creation, mobile device sync and data sorting. Cloud-based contact management solution that helps firms with address book creation, mobile device sync and data sorting.
Bekijk profiel
Auric Technology offers an easy-to-use web based contact, customer and opportunity management system with a powerful offline application for those who travel. Sales professionals will close more deals with fast and easy tracking and organizeing of their contacts and opportunities. Customer support teams resolve issues faster with access to the critical information they need. Management will finally have the analytics to gain complete visibility into their sales and customer service operations Web based CRM that includes opportunity management, customer service and reporting.
Auto-sync tool that helps Microsoft Outlook users keep track of data across all their devices through cross-platform syncing. Auto-sync tool that helps Microsoft Outlook users keep track of data across all their devices through cross-platform syncing.
Bekijk profiel
Repository of outside organizations including customers, sales prospects, vendors, and other entities. Maintain individual contacts within each entity. Schedule and track all activities related to each contact. Management of all sales opportunities with current customers and prospects. Maintain individual contacts within each entity, schedule and track all activities related to each contact.

door TASKE Technology

(1 review)
Bekijk profiel
A flexible contact center management solution with real-time ACD monitoring and historical reporting capabilities. A flexible contact center management solution with real-time ACD monitoring and historical reporting capabilities.

door Outreach Software

(1 review)
Bekijk profiel
Modular solution with billing & ledger, referrals tracking, project management, support ticketing, communication tools. Modular solution with billing & ledger, referrals tracking, project management, support ticketing, communication tools.

door Trellon

(1 review)
Bekijk profiel
Contact relationship modules for Drupal website. Provides contact records management and interaction with other Drupal components. Contact relationship modules for Drupal website. Provides contact records management and interaction with other Drupal components.

door MakesBridge

(1 review)
Bekijk profiel
Marketing automation software that offers starts with a Free account. You have 5 different packages starting from $29/month. You also have a "Pay as you Go" option. Makesbridge's Bridgemail System covers all essential prospect management features, like; email marketing, direct mail, lead nurturing, sales automation, landing pages, auto-responders, , campaign tracking, and web analytics. Makebridge enjoys 5 star rating at Salesforce and supports integration with all popular CRM tools. Marketing and sales automation platform that helps companies in prospect management, lead nurturing and optimized email marketing.

door Web Suite Pro

(1 review)
Bekijk profiel
Manage Contacts, Invoices, Help Desk, Inventory and more! Ready to work efficiently in the cloud? If so, Web Suite Pro is the most cost effective, cloud-based, suite of apps that provides a secure, affordable, and easy business solution with virtually no add-ons required. Track both staff and client project times, expenses, taxes, and tasks efficiently. You will never have to worry about lost invoices, overpaying for supplies, or missing payments ever again. Manage Contacts, Invoices, Help Desk, Inventory and more!

door Same-Page.com

(1 review)
Bekijk profiel
eStudio's collaboration platform features include document management, scheduling calendars, project management software. eStudio is easily customized, each user will see only the features that are appropriate for your business needs. Upgrade up to eStudio Pro and get more storage, more projects and more FTP spaces. If storage, privacy and security is of paramount concern eStudio eXtreme can be configured for your business. Project management software, collaboration tools and group scheduling calendars that coordinate coworkers, vendors and clients.

door The Fish Tank

(1 review)
Bekijk profiel
By the click of a button, run reports on you, your team, and your whole company, on any area of managing your business including client demographics, sales pipeline, cash flow at-a-glance, product and service categories, and project management. It's that simple. We've taken out all of the fluff that no one uses and give you only what you need, in the simplest, most efficient format, designed with a business process in mind so you can confidently understand your business quicker and easier. Get sales, marketing, project management, and operations help for $40 a month. The all-in-one CRM and small business management tool.

door Coalesce Software

(1 review)
Bekijk profiel
Looking for a better way to handle sales in the field? Meet Routzy, your new best friend! This sales app gives you the power to draw up quotes, create dynamite presentations, manage contacts, fill and file forms, create sales routes, and more, all on the go! Whether you're online or offline, Routzy gets the job done! The sales app Routzy is the ultimate tool for traveling sales professionals. Draw up quotes in record time. Get organized today!

door OrangeTreeApps

(1 review)
Bekijk profiel
A contact management solution with a centralized electronic business card database, PDF conversion, maps integration, and more. * Create unlimited business cards for free using 80+ professional templates available on the app. * Use the award-winning optical character recognition (OCR) technology to scan and accurately read the contact information in different languages and convert unlimited paper cards to L-Cards. * Share L-Cards with every email you send. * Share Videos up to 30sec long. A contact management solution with a centralized electronic business card database, PDF conversion, maps integration, and more.

door Noda Interaction Platforms

(1 review)
Bekijk profiel
Enterprise-level all-in-one call center solution (IP PBX, recording, Omni-channel, predictive dialing, reporting) for small and medium Customizable enterprise-level contact center product now available via pay per use model

door FunnelFox

(1 review)
Bekijk profiel
FunnelFox provides the data you need to grow your revenue. Prospect every account, enrich every company, and capture all activities. With Automated CRM Data Management your data headaches are over. Our People Intelligence helps you identify the right people to reach out to and notifies you when contacts or customers change their job. Our Data Capture runs in the background to make sure all sales activities are captured automatically. Your CRM complete, consistent, and up-to-date. FunnelFox provides the data you need to grow your revenue. Prospect every account, enrich every company, and capture all activities.

door PenPower Technology

(1 review)
Bekijk profiel
WorldCard Team provides a secure contact management system for the enterprise. With the WorldCard Team client software, users can easily save business cards via a smartphone or laptop and utilize contact information in the system anytime anywhere. The contacts of WorldCard Team server can be shared among groups of colleagues in a managed way. WorldCard Team helps companies to create a sustainable network of contacts by the data connection and team collaboration. WorldCard Team provides a secure contact management system for the enterprise. The contacts can be shared and managed among colleagues.

Kopersgids voor Contactbeheer software

Wat is contactbeheer software?

Contactbeheer software maakt het opslaan, het bijhouden en het beheer van contactgegevens binnen een organisatie mogelijk. Contactbeheer systemen helpen organisaties effectiever te functioneren door het verspreiden van actuele contactinformatie voor klanten, aannemers, leveranciers en meer over alle niveaus en locaties. Deze systemen helpen bedrijven bij het beheren en promoten van leads, het archiveren van klantinteracties, het vastleggen van werknemerstaken, het rapporteren van betrokkenheidsanalyse en het plannen van evenementen en taken.

De voordelen van contactbeheer software

  • Verspreide contactgegevens. Een contactbeheer systeem houdt de contactgegevens bij en slaat ze op in een universeel toegankelijke clouddatabase. Mensen en bedrijven kunnen worden gegroepeerd als leads, klanten, leveranciers, medewerkers en meer. Bedrijven kunnen specifieke gebruikers toestemming geven voor toegang tot bepaalde groepen. Samen maken deze functies het voor kleine bedrijven mogelijk om op elk gewenst moment toegang te krijgen tot essentiële contactinformatie, wat de efficiëntie, nauwkeurigheid en flexibiliteit ten goede komt.
  • Rijke bedrijfsinformatie. Geïnformeerde marketing- en verkoopinspanningen zijn afhankelijk van het bijhouden van contacten. Een contactbeheer systeem kan klanten gedurende de gehele verkoopcyclus volgen en waardevolle rapporten samenstellen over wat wel en niet werkt. Kleine bedrijven kunnen deze bedrijfsinformatie gebruiken om slimmere, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.
  • Klantenservice. Het juiste contactbeheer systeem kan de klantenservice op verschillende manieren verbeteren. Interactiegeschiedenissen helpen medewerkers om meer gepersonaliseerde en relevante klantondersteuning te bieden door middel van gegevens over eerdere klantervaringen met het bedrijf. Sommige apps voor contactbeheer kunnen supportverzoeken verzamelen, toewijzen aan vertegenwoordigers en zelfs terugbellen plannen, zodat klanten niet in de wacht hoeven te staan. Deze functies verbeteren uiteindelijk de tevredenheid en het behouden van de klant.

Algemene functies van contactbeheer software

  • Interactie volgen: het volgen van de dagelijkse activiteiten, zoals contacttransfers, e-mails en taakschema's.
  • Contact opnemen met import en export: het overdragen van contacten tussen meerdere gegevensbronnen.
  • Contact zoeken en filteren: het zoeken en filteren van contacten binnen de gehele contactendatabase.
  • Database met contactpersonen: het bewaren van een overzicht van alle contacten die zijn opgeslagen in een database, inclusief details, zoals de laatste interactie, de follow-up en de activiteiten.
  • Agenda en herinneringssystemen: het toevoegen van notities aan individuele contacten en het instellen van herinneringen voor geplande follow-ups.
  • Aanpasbare velden: het toevoegen, verwijderen en hernoemen van velden die worden gebruikt voor het opslaan van contactgegevens. Aanpassing helpt bij het vastleggen van verschillende sets van contactgegevens voor verschillende campagnes.
  • Gedeelde contacten: het delen van contacten met andere toepassingen, zoals Gmail en CRM-software.

De contactbeheer software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van contactbeheer software

  • Krijg gelijk de functies die nodig zijn. Capterra constateerde dat 66% van de bedrijven die overstapten op een ander contactbeheer systeem dit deed omdat hun oorspronkelijke oplossing niet de benodigde functies had. Betaalbare of trendy oplossingen bieden misschien niet de tools die een klein bedrijf echt nodig heeft, dus zorg ervoor te investeren in een systeem dat de unieke problemen van het bedrijf oplost.
  • Weet hoe lang de overgang zal duren. De overstap naar een nieuw contactbeheer systeem kan een lang proces zijn. De tijd van de C-suite beslissing tot de IT-uitbreiding en training van werknemers kan maanden, of zelfs jaren duren. Uit een Capterra-onderzoek bleek dat 80% van de bedrijven hun contactbeheer software binnen 18 maanden heeft geïmplementeerd. Sommige oplossingen zijn sneller in te stellen dan andere, dus het is belangrijk om een evenwicht te vinden tussen insteltijd en langetermijndoelstellingen.
  • Kies voor strategische integraties met andere systemen. De beste oplossing voor contactbeheer voor het bedrijf kan de oplossing zijn die naadloos integreert met de bestaande software. Contactbeheer software is in veel opzichten de kritische spil die de systemen met elkaar verbindt. Social media, e-mail, inventarisatie, projectbeheer en rapportage zijn slechts enkele van de beschikbare integraties. Bouw een ecosysteem dat helpt om alle softwaretools te maximaliseren.
  • Sprekende gebruikersinterfaces zorgen voor een betere klantenservice. Intelligente chatbots in contactbeheer software bieden betere first-touch assistentie aan klanten in nood. Sprekende gebruikerinterfaces bestaan al enige tijd, maar de technologie wordt steeds geavanceerder en vermindert het ticketvolume van de werknemers, waardoor snellere oplossingen mogelijk zijn en tegelijkertijd de kosten worden verlaagd. Volgens onderzoek van Capterra maakt 68% van MKB's (midden- en kleinbedrijven) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • Realtime analyse verbetert de interactie tussen klant en vertegenwoordiger. Contactcenter medewerkers hebben regelmatig honderden interacties met klanten. Dit genereert duizenden gegevenspunten waarmee gedetailleerde profielen van klanten kunnen worden aangemaakt, wat agenten enorm kan helpen om klanten te betrekken bij toekomstige interacties. Analyse helpt bij het vastleggen van deze gegevenspunten in realtime tijdens gesprekken. Daarnaast meet analytisch-gedreven sentimentele intelligentie de kenmerken van klanten op verschillende parameters, zoals stressniveau, stemming en luidheid van de spraak. Dit helpt medewerkers om effectiever te reageren op interacties met klanten.