164 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren softwaretool voor contentbeheer waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Het beheren van contactpersonen en verkoopcommunicatie is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en toch flexibele contactbeheersoftware van Pipedrive. Richt je op de activiteiten die leads naar klanten omzetten terwijl je geniet van het intuïtieve en eenvoudige ontwerp van Pipedrive. Naast het feit dat het integreerbaar is met honderden ondersteunende clientbeheer-apps en -integraties, houdt het robuuste mobiele CRM je contacten onder handbereik met volledige toegang tot functies waar je ook bent. Meer informatie over Pipedrive
Het beheren van contactpersonen en verkoopcommunicatie is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en toch flexibele contactbeheersoftware van Pipedrive. Richt je op de activiteiten die lead...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Gebruik de eenvoudige contactbeheersoftware van EngageBay om al je contacten op één plaats te bewaren. Blijf georganiseerd, neem zinvolle beslissingen en sluit meer verkopen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klan...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
De door Teamgate ontwikkelde CRM voor de verkoop biedt verkoopprofessionals intelligente functies voor contactbeheer om deals sneller te sluiten en je succes te ondersteunen. Meer informatie over Teamgate
Teamgate is een meermaals bekroonde CRM voor de verkoop die is ontworpen om je omzetgroei te stimuleren. In de verkoop zijn enorme hoeveelheden informatie de beste handelstroeven van de verkoper. Hierbij staan contactpersonen en hun beheer centraal. Daarom is Teamgate de ideale oplossing voor intelligent en effectief contactbeheer. Door de slimme integraties van Teamgate met onder andere Google Contactpersonen, Piesync, Zapier en Intercom wordt je informatieverzameling, gegevensonderzoek en contactbeheer enorm gestroomlijnd en geautomatiseerd. Meer informatie over Teamgate
Teamgate is een meermaals bekroonde CRM voor de verkoop die is ontworpen om je omzetgroei te stimuleren. In de verkoop zijn enorme hoeveelheden informatie de beste handelstroeven van de verkoper. Hierb...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Freshsales is volwaardige software voor online CRM en contactbeheer gemaakt voor verkoopteams met hoge snelheid. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is volwaardige software voor online CRM en contactbeheer gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is volwaardige software voor online CRM en contactbeheer gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, de...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Bitrix24 de populairste gratis software voor contactbeheer en CRM met 4 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis online software voor contactbeheer die niet beperkt hoeveel contacten je kunt hebben, en wordt geleverd met e-mailmarketing, volledig functionele CRM en contactbeheer, is Bitrix24 wat je zoekt. Bitrix24 is uiterst eenvoudig te gebruiken en wordt geleverd boordevol geavanceerde verkooptools. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis online software voor contactbeheer die niet beperkt hoeveel contacten je kunt hebben, en wordt geleverd met e-mailmarketing, volledig functionele CRM en contactbeheer, i...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over Sales Rabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek uitgevoerd onder verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over Sales Rabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek uitgevoerd onder verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvo...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, p...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Biedt B2B-contactgegevens met één druk op een knop. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
vcita, speciaal ontworpen voor het kleine bedrijf, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent. Maak boekingen, ontvang betalingen en onderhoud contacten net zoals de grote jongens! Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betal...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Salesflare is een intelligente CRM en contactbeheerplatform voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM en contactbeheerplatform voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties met jouw contacten bij. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM en contactbeheerplatform voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle intera...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Maak kennis met 's werelds grootste CRM-platform. Beheer elke fase van je klantrelaties tussen afdelingen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden z...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de Sa...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapport...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor contactbeheer. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor contactbeheer. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Al...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoud...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldkl...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
SFA (Sales Force Automation). Beheer accounts, contacten, kansen, leads en meer.
Sugar is een betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken CRM-platform, ontworpen om je bedrijf te helpen om met prospects te communiceren, verkoopinformatie te delen, overeenkomsten te sluiten en klanten tevreden te houden. Duizenden succesvolle bedrijven gebruiken Sugar elke dag voor het beheren van hun verkoop, marketing en ondersteuning. Als een open-source, webgebaseerde CRM-oplossing is Sugar eenvoudig te personaliseren en aan te passen aan je veranderende behoeften. Sugar is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven, grote ondernemingen en overheidsorganisaties, en kan zowel in de cloud als op locatie draaien.
Sugar is een betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken CRM-platform, ontworpen om je bedrijf te helpen om met prospects te communiceren, verkoopinformatie te delen, overeenkomsten te sluiten en klanten te...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworp...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Software voor contactbeheer ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de software voor contactbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv biedt je diepgaande inzichten in klantgegevens, met gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens, afsprakengeschiedenis, unieke voorkeuren en persoonlijke aantekeningen. Gebruik deze informatie om op maat gemaakte sms- en e-mailberichten en een uitmuntende klantervaring te bieden waardoor je klanten steeds weer terugkomen.
Maak kennis met Thryv, de software voor contactbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv biedt je diepgaande inzichten in klantgegevens, met gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren....
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplo...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automation tools en verkopen meer met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met Drips geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen, en nog veel meer. Probeer het 14 dagen gratis.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automat...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer. Bekend om servicebeheer, planning, verkoop en indrukwekkende mobiele apps.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen een klant- of projectcontext. Inclusief robuust desktopplatform en indrukwekkende integraties met Google, QuickBooks, Xero en online formulieren. Solve wordt ook gebruikt om realtime apparatuurgegevens op te nemen in klantdossiers en distributieworkflows. Vraag het bedrijf hoe dit mogelijk is. Erkend door duizenden voor uitstekende ondersteuning.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken contactbeheertool. Het omvat contact- en leadbeheer, analyse en website-integratie.
Contactbeheer is geëvolueerd van eenvoudig databaseonderhoud naar een vitaal verkoopinstrument. Maar amoCRM is een stap verder gegaan - op basis van klantinbreng is dit product uitgebreid met nieuwe functies en integraties. Of het nu is door het bijhouden van je leads of door het bijhouden van alles wat er gebeurt op je website, in e-mails, tijdens gesprekken en op sociale media, amoCRM bouwt een compleet beeld van je bedrijf. Wanneer je contacten op deze manier beheert, kun je de verkoopcyclus verkorten.
Contactbeheer is geëvolueerd van eenvoudig databaseonderhoud naar een vitaal verkoopinstrument. Maar amoCRM is een stap verder gegaan - op basis van klantinbreng is dit product uitgebreid met nieuwe fu...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects e...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
IXACT Contact is easy to learn and use, comes with a professionally designed and written real estate newsletter, and top notch support.
IXACT Contact is an easy-to-use web-based real estate CRM that helps REALTORS stay organized and build lasting relationships with past clients, hot prospects and important referral sources. IXACT Contact makes it easy to stay in touch with clients in a way that's personalized, relevant and timely. With IXACT Contact, real estate agents can convert more leads into listings and attract more referrals and repeat business!
IXACT Contact is an easy-to-use web-based real estate CRM that helps REALTORS stay organized and build lasting relationships with past clients, hot prospects and important referral sources. IXACT Conta...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Zendesk Sell is sales CRM software built to improve sales productivity, processes and predictability.
Zendesk Sell, formerly Base CRM, is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provides sales leaders with the actionable, quantifiable insights they need to accelerate performance and grow revenue in a way that's measurable, repeatable and scalable. The Zendesk team will get you up and running immediately, with 70% of Zendesk Sell customers up and running in 7 days or less.
Zendesk Sell, formerly Base CRM, is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provide...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools ...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onde...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
De eenvoudigste manier om je contacten automatisch up-to-date en centraal te houden in je adresboek of CRM. Nu GRATIS voor particulieren!
Je huidige en voormalige contacten direct vanuit je e-mails en LinkedIn, altijd volledig en up-to-date in je adresboek of CRM, helemaal automatisch! Bespaar tijd en voorkom dat contacten verloren gaan, aangezien alle telefoonnummers, e-mails of bedrijfsgegevens opgeslagen worden en altijd up-to-date zijn, zonder dat je uren kwijt bent aan handmatige invoer. Zo kun je je waardevolle tijd besteden aan het bereiken van je netwerk, in plaats van e-mails te doorzoeken naar de juiste contactgegevens! GRATIS doorlopende individuele service en GRATIS proefversie!
Je huidige en voormalige contacten direct vanuit je e-mails en LinkedIn, altijd volledig en up-to-date in je adresboek of CRM, helemaal automatisch! Bespaar tijd en voorkom dat contacten verloren gaan,...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Pobuca Connect biedt een cloudgebaseerd bedrijfsadresboek dat gemakkelijk toegankelijk is en zelfs offline met je collega's kan worden gedeeld.
Pobuca Connect is een cloud-app dat je meerdere bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Een geavanceerde app voor het beheer van zakelijke relaties die je helpt om je bedrijfscontacten te ordenen en/of de bijbehorende activiteiten en pijplijn bij te houden. Profiteer van tal van handige functies en vooral van Pobuca Bot, je virtuele assistent.
Pobuca Connect is een cloud-app dat je meerdere bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of za...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Sales Pipeline Management and Customer Relationship Management tool for sales teams.
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoption all lead to CRM failure. Why not combine the familiarity and ubiquity of Microsoft Outlook with a CRM? Avidian enables businesses to stay focused and in control of their data entry, while capturing whats needed to manage customers and grow the business.
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoptio...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
CRM-software met het voordeel van persoonlijke productiviteit.
Organiseer, prioriteer en automatiseer je bedrijf met PlanPlus Business Edition. De Online Business CRM maakt het gemakkelijk om klanten, contacten, verkoopkansen, leads, marketingcampagnes, projecten, documenten, individuele en groepsagenda's, taakbeheer, planning en doelen te beheren. Deze CRM heeft taakbeheersystemen met de A-B-C-1-2-3 Franklin-methode.
Organiseer, prioriteer en automatiseer je bedrijf met PlanPlus Business Edition. De Online Business CRM maakt het gemakkelijk om klanten, contacten, verkoopkansen, leads, marketingcampagnes, projecten,...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect i...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Shared Contacts for Gmail® is een oplossing voor het delen van je contactgroepen met gebruikers binnen of buiten je organisatie
Shared Contacts for Gmail is een eenvoudige oplossing voor het delen van je contactgroepen met een andere Gmail- of Google Apps-gebruiker, net zoals je een Google Doc of een agenda deelt. Onbeperkt delen van contactpersonen, groepen of bijdragers.
Shared Contacts for Gmail is een eenvoudige oplossing voor het delen van je contactgroepen met een andere Gmail- of Google Apps-gebruiker, net zoals je een Google Doc of een agenda deelt. Onbeperkt del...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren.
Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren. Het synchroniseert ook Google-agenda's van meerdere Google-accounts met Outlook-accounts. De instellingen bieden mogelijkheden voor het controleren op dubbele gegevens, de verwijdering daarvan en automatische back-up van gegevens.
Outlook4Gmail is een Outlook-invoegtoepassing waarmee je Google-agenda's kunt synchroniseren met Outlook en de contacten en taken kunt synchroniseren. Het synchroniseert ook Google-agenda's van meerder...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
SaaS-oplossing die bedrijven helpt bij ruimtelijke filtering, geautomatiseerde routering, het genereren van leads, CRM en meer.
Map My Customers is de snelste mobiele field sales CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer). Speciaal gebouwd voor verkopers in de buitendienst en teams om inkomsten, efficiëntie en verantwoording in het veld te genereren. Verhoog de productiviteit op de weg door het automatiseren van dagelijkse verkooptaken en begin met het 'superchargen' van je buitendienst met de tools waar vertegenwoordigers niet meer zonder kunnen. Gebruik standalone of met je favoriete bestaande CRM. - Visualiseer verkoopkansen - Richt je op meer van de juiste prospects - Automatiseer dagelijkse verkooptaken - Ontvang betere verkoopgegevens
Map My Customers is de snelste mobiele field sales CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer). Speciaal gebouwd voor verkopers in de buitendienst en teams om inkomsten, efficiëntie en v...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Salesmate helpt bedrijven meer deals sneller te sluiten. Met de gebruiksvriendelijke interface en geautomatiseerde workflows kan je verkoopteam zich op het juiste moment op de juiste deals concentreren. Mis nooit meer iets en sluit meer deals. Probeer het vandaag nog en het vriendelijke personeel staat voor je klaar.
Salesmate helpt bedrijven meer deals sneller te sluiten. Met de gebruiksvriendelijke interface en geautomatiseerde workflows kan je verkoopteam zich op het juiste moment op de juiste deals concentreren...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duiz...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
The All in 1 solution for Sales Teams from 5 to 50. Automate emails, texts and manage sales and marketing thru the entire funnel.
The All in 1 solution for Sales Teams from 5 to 50. Designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus automates outreach via email, text/sms and manages sales response and customer follow up. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns.
The All in 1 solution for Sales Teams from 5 to 50. Designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus automates outreach via email, text/sms and manages sales response and customer follow up. Sal...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Ontraport CRM ondersteunt alle online interacties tussen jou en je klanten. Al je tools en gegevens. Alles-in-één-software.
Al je marketingtools op één plek. Voltooi je campagnes met al je promotiestukken, van e-mails tot pagina's en pop-upformulieren, die je naadloos rechtstreeks kunt creëren en verbinden binnen Ontraport. CRM: Sla elke klantklik, aankoop en actie op in al je campagnes en vertrouw erop dat het probleemloos achter de schermen wordt beheerd. E-mails, marketingcampagnes en reizen, sms-berichten, bestemmingspagina's, formulieren, betalingen, analyses, gratis installatie. Begin vandaag nog met de GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Al je marketingtools op één plek. Voltooi je campagnes met al je promotiestukken, van e-mails tot pagina's en pop-upformulieren, die je naadloos rechtstreeks kunt creëren en verbinden binnen Ontraport....
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Zoho ContactManager is online software voor contactbeheer waarmee je contacten, taken en deals op één plek kunt organiseren.
Zoho ContactManager is een online software voor het beheren van contacten waarmee je al je zakelijke contacten op één plek kunt beheren en gemakkelijk kunt opvolgen. Je kunt ook deals volgen, taken beheren en samenwerken met je team. Binnen Zoho ContactManager kun je communiceren met je contacten via e-mail en social media. Zoho ContactManager integreert met G Suite, MS Office 365, MailChimp en andere populaire zakelijke software.
Zoho ContactManager is een online software voor het beheren van contacten waarmee je al je zakelijke contacten op één plek kunt beheren en gemakkelijk kunt opvolgen. Je kunt ook deals volgen, taken beh...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals.
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals.
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals....
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om er...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
FreeAgent CRM is een cloudgebaseerd klantenrelatieplatform dat alle interacties met klanten, contacten en je eigen team bijhoudt.
FreeAgent CRM is een cloudgebaseerd klantenrelatieplatform dat alle interacties met klanten, contacten en je eigen team bijhoudt. Het werkt automatisch met je e-mail om leads te creëren, deze te ordenen op account, gepersonaliseerde follow-ups te verzenden en aangepaste automatiseringen uit te voeren. Verbeter moeiteloos de betrokkenheid voor kwalitatieve klantrelaties, die authentieke en organische waarde bieden en je omzet vergroten.
FreeAgent CRM is een cloudgebaseerd klantenrelatieplatform dat alle interacties met klanten, contacten en je eigen team bijhoudt. Het werkt automatisch met je e-mail om leads te creëren, deze te ordene...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling waarmee bedrijven effectieve en schaalbare processen voor hun verkoopteams kunnen organiseren.
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling van kleine en middelgrote bedrijven en is gecreëerd door verkopers op basis van 40 jaar verkoopervaring en onderzoek. Het helpt je de productiviteit van je team en de uitvoer van je pijplijn te maximaliseren met een platform dat elke stap van het verkoopproces ondersteunt. Vanaf een eerste e-mail of telefoongesprek met je prospect tot het punt waarop de deal is gewonnen. Platformax is gebruiksvriendelijk en de simpele interface helpt je om je te concentreren op zinvol werk en meetbare resultaten.
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling van kleine en middelgrote bedrijven en is gecreëerd door verkopers op basis van 40 jaar verkoopervaring en onderzoek. Het helpt je de productiviteit van je...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Intuïtief platform voor contactbeheer bestemd voor verschillende soorten bedrijven die gericht zijn op het opbouwen van relaties met hun klanten.
InStream is een aantrekkelijk platform voor contactbeheer dat wordt beschouwd als een ideale match voor kleine en middelgrote bedrijven uit verschillende marktsegmenten. Het systeem biedt de mogelijkheid om een onbeperkt aantal lijsten op te stellen die zijn afgestemd op specifieke behoeften, zodat het gemakkelijk kan worden aangepast aan het profiel van je bedrijf. Dit maakt InStream.io een geschikte oplossing voor alle bedrijven die afhankelijk zijn van langdurige relaties met hun klanten en zich niet alleen richten op eenmalige verkoop.
InStream is een aantrekkelijk platform voor contactbeheer dat wordt beschouwd als een ideale match voor kleine en middelgrote bedrijven uit verschillende marktsegmenten. Het systeem biedt de mogelijkhe...
  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten

Kopersgids voor Contactbeheer software

Wat is contactbeheer software?

Contactbeheer software maakt het opslaan, het bijhouden en het beheer van contactgegevens binnen een organisatie mogelijk. Contactbeheer systemen helpen organisaties effectiever te functioneren door het verspreiden van actuele contactinformatie voor klanten, aannemers, leveranciers en meer over alle niveaus en locaties. Deze systemen helpen bedrijven bij het beheren en promoten van leads, het archiveren van klantinteracties, het vastleggen van werknemerstaken, het rapporteren van betrokkenheidsanalyse en het plannen van evenementen en taken.

De voordelen van contactbeheer software

  • Verspreide contactgegevens. Een contactbeheer systeem houdt de contactgegevens bij en slaat ze op in een universeel toegankelijke clouddatabase. Mensen en bedrijven kunnen worden gegroepeerd als leads, klanten, leveranciers, medewerkers en meer. Bedrijven kunnen specifieke gebruikers toestemming geven voor toegang tot bepaalde groepen. Samen maken deze functies het voor kleine bedrijven mogelijk om op elk gewenst moment toegang te krijgen tot essentiële contactinformatie, wat de efficiëntie, nauwkeurigheid en flexibiliteit ten goede komt.
  • Rijke bedrijfsinformatie. Geïnformeerde marketing- en verkoopinspanningen zijn afhankelijk van het bijhouden van contacten. Een contactbeheer systeem kan klanten gedurende de gehele verkoopcyclus volgen en waardevolle rapporten samenstellen over wat wel en niet werkt. Kleine bedrijven kunnen deze bedrijfsinformatie gebruiken om slimmere, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.
  • Klantenservice. Het juiste contactbeheer systeem kan de klantenservice op verschillende manieren verbeteren. Interactiegeschiedenissen helpen medewerkers om meer gepersonaliseerde en relevante klantondersteuning te bieden door middel van gegevens over eerdere klantervaringen met het bedrijf. Sommige apps voor contactbeheer kunnen supportverzoeken verzamelen, toewijzen aan vertegenwoordigers en zelfs terugbellen plannen, zodat klanten niet in de wacht hoeven te staan. Deze functies verbeteren uiteindelijk de tevredenheid en het behouden van de klant.

Algemene functies van contactbeheer software

  • Interactie volgen: het volgen van de dagelijkse activiteiten, zoals contacttransfers, e-mails en taakschema's.
  • Contact opnemen met import en export: het overdragen van contacten tussen meerdere gegevensbronnen.
  • Contact zoeken en filteren: het zoeken en filteren van contacten binnen de gehele contactendatabase.
  • Database met contactpersonen: het bewaren van een overzicht van alle contacten die zijn opgeslagen in een database, inclusief details, zoals de laatste interactie, de follow-up en de activiteiten.
  • Agenda en herinneringssystemen: het toevoegen van notities aan individuele contacten en het instellen van herinneringen voor geplande follow-ups.
  • Aanpasbare velden: het toevoegen, verwijderen en hernoemen van velden die worden gebruikt voor het opslaan van contactgegevens. Aanpassing helpt bij het vastleggen van verschillende sets van contactgegevens voor verschillende campagnes.
  • Gedeelde contacten: het delen van contacten met andere toepassingen, zoals Gmail en CRM-software.

De contactbeheer software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van contactbeheer software

  • Krijg gelijk de functies die nodig zijn. Capterra constateerde dat 66% van de bedrijven die overstapten op een ander contactbeheer systeem dit deed omdat hun oorspronkelijke oplossing niet de benodigde functies had. Betaalbare of trendy oplossingen bieden misschien niet de tools die een klein bedrijf echt nodig heeft, dus zorg ervoor te investeren in een systeem dat de unieke problemen van het bedrijf oplost.
  • Weet hoe lang de overgang zal duren. De overstap naar een nieuw contactbeheer systeem kan een lang proces zijn. De tijd van de C-suite beslissing tot de IT-uitbreiding en training van werknemers kan maanden, of zelfs jaren duren. Uit een Capterra-onderzoek bleek dat 80% van de bedrijven hun contactbeheer software binnen 18 maanden heeft geïmplementeerd. Sommige oplossingen zijn sneller in te stellen dan andere, dus het is belangrijk om een evenwicht te vinden tussen insteltijd en langetermijndoelstellingen.
  • Kies voor strategische integraties met andere systemen. De beste oplossing voor contactbeheer voor het bedrijf kan de oplossing zijn die naadloos integreert met de bestaande software. Contactbeheer software is in veel opzichten de kritische spil die de systemen met elkaar verbindt. Social media, e-mail, inventarisatie, projectbeheer en rapportage zijn slechts enkele van de beschikbare integraties. Bouw een ecosysteem dat helpt om alle softwaretools te maximaliseren.
  • Sprekende gebruikersinterfaces zorgen voor een betere klantenservice. Intelligente chatbots in contactbeheer software bieden betere first-touch assistentie aan klanten in nood. Sprekende gebruikerinterfaces bestaan al enige tijd, maar de technologie wordt steeds geavanceerder en vermindert het ticketvolume van de werknemers, waardoor snellere oplossingen mogelijk zijn en tegelijkertijd de kosten worden verlaagd. Volgens onderzoek van Capterra maakt 68% van MKB's (midden- en kleinbedrijven) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • Realtime analyse verbetert de interactie tussen klant en vertegenwoordiger. Contactcenter medewerkers hebben regelmatig honderden interacties met klanten. Dit genereert duizenden gegevenspunten waarmee gedetailleerde profielen van klanten kunnen worden aangemaakt, wat agenten enorm kan helpen om klanten te betrekken bij toekomstige interacties. Analyse helpt bij het vastleggen van deze gegevenspunten in realtime tijdens gesprekken. Daarnaast meet analytisch-gedreven sentimentele intelligentie de kenmerken van klanten op verschillende parameters, zoals stressniveau, stemming en luidheid van de spraak. Dit helpt medewerkers om effectiever te reageren op interacties met klanten.