884 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel ...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel. Meer informatie over Stripe Billing
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmodellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmode...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer....
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende i...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maak...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Inge...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgat...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Abonnementbeheer via aanpasbare en eenvoudig te integreren terugkerende facturering die kan worden geïntegreerd met populaire betalingsgateways. Meer informatie over Billsby
Billsby is PCI DSS-compatibele abonnementfactureringssoftware die is ontworpen voor SaaS- en abonnementgebaseerde bedrijven. Krijg dieper inzicht in je klanten met Billsby Value Score. Geautomatiseerde betalingsverwerking, facturen en aanmaningsbeheer verminderen klantverloop en terugboekingen. Integreert met al je favoriete zakelijke tools. Billsby maakt het gemakkelijk om aan de slag te gaan met je factureringsactiviteiten via drop-in checkout en accountbeheertools, maar biedt ook geavanceerde API-opties. Meer informatie over Billsby
Billsby is PCI DSS-compatibele abonnementfactureringssoftware die is ontworpen voor SaaS- en abonnementgebaseerde bedrijven. Krijg dieper inzicht in je klanten met Billsby Value Score. Geautomatiseerde...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Rompslomp.nl is hét complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers boekhouding - Super makkelijk in gebruik. Ontdek het zelf! Meer informatie over Rompslomp
Rompslomp.nl is het complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers - Super makkelijk in gebruik - Bespaar veel tijd met het bijhouden je boekhouding - Maak nu gratis je Rompslomp account aan en probeer het zelf! Meer informatie over Rompslomp
Rompslomp.nl is het complete boekhoudpakket voor ZZP'ers en freelancers - Super makkelijk in gebruik - Bespaar veel tijd met het bijhouden je boekhouding - Maak nu gratis je Rompslomp account aan en pr...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
De ultieme oplossing voor clubmanagers die hun sportschool of studio naar een hoger niveau willen tillen met krachtige ledenbetrokkenheidsoftware - en managementsoftware.Ben je momenteel druk bezig met de voorbereiding om de deuren van je sportschool weer te openen?Onze roostering en real-time aanwezigheidsregistratie tools helpen je om altijd te weten wie er in je sportschool is en of je meer mensen binnen mag laten zodat er genoeg ruimte is voor mensen om 1,5 meter afstand te houden van elkaar Meer informatie over Virtuagym
De ultieme oplossing voor clubmanagers die hun sportschool of studio naar een hoger niveau willen tillen met krachtige ledenbetrokkenheidsoftware - en managementsoftware.Ben je momenteel druk bezig met...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvri...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering. Meer informatie over Replicon
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimali...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verk...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalings...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanage...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en z...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Meer informatie over VOGSY
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus ...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Het Cforia-platform biedt oplossingen om elke fase van de cash-to-order-cyclus te optimaliseren. Meer informatie over Cforia.autonomy
Cforia Software is de toonaangevende leverancier van end-to-end order-to-cash-oplossingen, waardoor zelfs de meest complexe organisaties één beeld van debiteuren kunnen bereiken binnen bedrijfseenheden en functionele punt-oplossingen. Naadloze integratie en realtime synchronisatie met bestaande ERP-systemen en systemen van derde partijen maken een geconsolideerd overzicht van gegevens mogelijk, verbeterde efficiëntie via automatisering en verbeterd beheer en winstgevendheid van werkkapitaal. Meer informatie over Cforia.autonomy
Cforia Software is de toonaangevende leverancier van end-to-end order-to-cash-oplossingen, waardoor zelfs de meest complexe organisaties één beeld van debiteuren kunnen bereiken binnen bedrijfseenheden...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Automate the accounts payable process to increase control, reduce costs and deliver visibility into all of your spending in one place. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River INVOICE is a global future-ready solution that allows you to quickly capture, store, match and approve invoices in a modern interface. Say goodbye to frustrations over mounting piles of paper, late payment fees and lack of visibility. Say hello to maximum efficiency, insight and agility with streamlined AP automation. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River INVOICE is a global future-ready solution that allows you to quickly capture, store, match and approve invoices in a modern interface. Say goodbye to frustrations over mounting piles of pa...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Cloudgebaseerd horecaplatform voor hotelbeheer en verkoop. Meer informatie over HotelFriend
HotelFriend is cloudgebaseerde software voor hotelbeheer. Het regelt de organisatie van werk en de directe verkoop van kamers en service, en het vereenvoudigt de processen van dienstverlening aan gasten, waardoor hun verblijf in het hotel nog comfortabeler wordt. Het biedt de mogelijkheid om vanaf elk apparaat overal ter wereld de verkoop online te beheren, het gedrag van gasten te analyseren en de inkomsten te verhogen. Meer informatie over HotelFriend
HotelFriend is cloudgebaseerde software voor hotelbeheer. Het regelt de organisatie van werk en de directe verkoop van kamers en service, en het vereenvoudigt de processen van dienstverlening aan gaste...
ABONNEMENTSBEHEER EN TERUGKERENDE FACTURERING - GEMAAKT IN DUITSLAND VOOR EUROPA Meer informatie over billwerk
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een sterke REST API en biedt een verscheidenheid aan kant-en-klare integraties voor Europese externe leveranciers. Met billwerk groeien je abonnementsinkomsten sneller, je kosten worden geminimaliseerd en je profiteert voortdurend van de hoge productinnovatiegraad van het platform. Meer informatie over billwerk
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een ...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Codevrij en snelle installatie. Geproduceerd in Duitsland. Meer informatie over Abowire
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeling in de EU, meerdere betalingsgateways en bankintegratie. Deze software doet het allemaal. Dit alles met een snelle installatie en zonder enige code vereist. Vanaf nul opgebouwd in Duitsland voor Europese bedrijven. Maatwerkoplossingen kunnen snel uit de hand lopen. Kies in plaats daarvan het schaalbare pad en laat dit platform de complexiteit voor je afhandelen. Meer informatie over Abowire
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeli...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Tensoft Revenue Lens is an affordable SaaS stand-alone revenue recognition solution for omni-channel software and technology companies. Meer informatie over Tensoft Revenue Lens
Built to handle basic to complex revenue recognition scenarios, Tensoft Revenue Lens can easily handle all your revenue recognition needs, including complex billing and contract management, and advanced compliance management. It can help lower your audit costs, increase accuracy and deliver real time visibility and eliminate revenue leakage. It runs with any accounting or ERP system and can be deployed quickly. Meer informatie over Tensoft Revenue Lens
Built to handle basic to complex revenue recognition scenarios, Tensoft Revenue Lens can easily handle all your revenue recognition needs, including complex billing and contract management, and advance...
Een flexibel automatiseringsplatform van bestelling tot betaling dat merken helpt bij het creëren en beheren van terugkerende inkomsten en het bevorderen van de loyaliteit. Meer informatie over Valuein
Het platform streeft ernaar een effectief en flexibel platform voor automatisering van bestellingen tot contanten te bouwen dat merken in meerdere sectoren helpt bij het creëren en beheren van terugkerende inkomsten en het verbeteren van hun klanttevredenheid. Meer informatie over Valuein
Het platform streeft ernaar een effectief en flexibel platform voor automatisering van bestellingen tot contanten te bouwen dat merken in meerdere sectoren helpt bij het creëren en beheren van terugker...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen....
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en bied...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics we...
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 3...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een all...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en ko...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashf...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroo...
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst.
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toe...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categ...
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt geperso...
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken....
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en h...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op j...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en t...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één p...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Registreer, controleer en vereffen je bankrekeningen en transacties en werk in realtime samen met je boekhouder. En het belangrijkste: Zoho Books helpt je om betere en beter onderbouwde beslissingen te nemen en de grip op je bedrijf te houden.
Zoho Books is een online boekhoudsoftware waarmee je moeiteloos de inkomende en uitgaande geldstromen van je bedrijf kunt beheren. Beheer je klanten en facturen en hou de onkosten onder controle. Regis...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en fac...
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer g...
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan!
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin.
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houd...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning...
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management tools). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.