Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Factuurprogramma's

Factuurprogramma's automatiseren het proces van het produceren en verzenden van facturen en het ontvangen van betalingen. Deze toepassingen maken een efficiënte verwerking mogelijk van complexe accounts bij meerdere klanten en productlijnen, inclusief contractgegevens en tools voor klantrelatiebeheer. Factuuroplossingen zijn ontworpen om te werken met boekhoudapplicaties en bieden een verscheidenheid aan zakelijke rapportagetools. Zie ook: procurement software en inkoopsoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Factuurprogramma's met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
282 resultaten
Facturen, offertes, crm en planning. Run je zaak makkelijk op één plek. Meer dan 15.000 ondernemers en hun teams geven het papierwerk uit handen met Teamleaders bedrijfsoftware. Meer informatie over Teamleader
Als ondernemer heb je je handen vol aan je zaak en alles wat daarbij komt kijken. Daarom maakt Teamleader je werk makkelijker en je handen vrij. Met onze business software kun je offertes maken, je klantrelaties managen, factureren en werk plannen. En dat alles op één plek. Zo zorg je ervoor dat alle relevante informatie niet langer versnipperd is over verschillende inboxen, Excel sheets en software. Resultaat: een perfect overzicht van je verkoopkansen, projecten en betalingen; en misschien nog crucialer: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer informatie over Teamleader

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Maximaliseer factureerbare uren en geef de winstgevendheid een boost met de flexibele factureringsmodule en factureringsopties van Replicon. Meer informatie over Replicon
Met de software voor urenregistratie van Replicon kunnen bedrijven uur-, dag- of maandtarieven modelleren om factureringsinformatie op het vereiste detailleringsniveau vast te leggen, en moeiteloos de facturering voor projecten met een vast bod of tijd en materialen definiëren en beheren. Haal de rompslomp uit facturen door ze aan te maken in Replicon of exporteer de informatie om deze met klanten te delen. Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige klantfactureringsworkflow afgestemd op één uniform platform. Meer informatie over Replicon

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Upodi is een SaaS-platform dat bedrijven schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en oplossingen voor terugkerende facturering biedt. Meer informatie over Upodi
Upodi biedt schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en terugkerende facturering. De oplossing vereenvoudigt terugkerende facturering voor je, zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten. Het platform automatiseert je abonnementsbeheer om je inkomsten efficiënt te beveiligen, te behouden en te laten groeien. Het platform elimineert de mogelijkheid van menselijke fouten en bespaart je tijd en resources met handmatige administratieve en afhandelingstaken. Upodi integreert naadloos met toonaangevende financiële en boekhoudkundige oplossingen. Meer informatie over Upodi

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Nederland Lokaal product
e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl

(0) Nederland Lokaal product
15 maanden gratis boekhouden en factureren voor starters met e-Boekhouden.nl. 500.000 ondernemers gingen je voor. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl, boekhouden en factureren op een manier die jij begrijpt. Ruim 500.000 ondernemers gingen je voor. Maak gebruik van een razendsnelle helpdesk voor al je vragen. Perfect voor startende ondernemers en zzp'ers door onze 15 maanden gratis actie en urenregistratiemodule! Ook voor ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders is e-Boekhouden.nl het beste boekhoudpakket. Meer informatie over e-Boekhouden.nl

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk facturen en andere zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten online te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Billing
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Billing

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Invoice Home is een online factureringsdienst voor kleine bedrijven en freelancers. Groei snel met moeiteloze facturering. Meer informatie over Invoice Home
Invoice Home is een online factureringsdienst die exclusief is ontworpen voor kleine bedrijven en freelancers. Het bedrijf weet dat je het druk hebt om werk te doen waarvoor je betaald krijgt en dat je niet veel extra tijd hebt om aan facturering te besteden. Met Invoice Home kun je al je facturen op één plek creëren, verzenden en opslaan. Oh ja, je kunt hier ook betaald worden. Met de gratis of premium abonnementen en meer dan 100 exclusieve factuursjablonen is Invoice Home jouw totaaloplossing voor facturering. Meer informatie over Invoice Home

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies! Meer informatie over Good Sign
Good Sign is een platform voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering dat geschikt is voor elk servicebedrijf. Het lost prijs- en factureringsproblemen op en maakt een snelle marktintroductie met nieuwe diensten mogelijk. Ultieme flexibiliteit voor prijsstelling en facturering voor elk bedrijfsmodel op één enkel platform. Geen inkomstenverlies meer door fouten en niet-gefactureerde services. Handmatig werk wordt verminderd. De cashflow is sneller. Boekhoudkundige boekingen zijn automatisch correct. Eenvoudig te integreren in huidige systemen. Meer informatie over Good Sign

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Universele oplossingen voor het werk en het dagelijks leven voor kundige mensen en organisaties die niet meer willen gebruiken wat verouderd is en dingen willen veranderen voor werken op afstand. Meer informatie over Ruul
Omarm de realiteit op afstand met universele oplossingen voor werk en leven. Werk compatibel en kies elke oplossing die je nodig hebt, van talent-klantmatch tot naleving. Vind je tegenhanger, kom zonder moeite overeen en bundel je krachten zonder afbreuk te doen aan de autonomie. Geniet van het regelen van werkrelaties zonder onderhoud. Meer informatie over Ruul

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Optimaliseer vorderingen en versnel de cashflow door facturering en factureringsprocessen te automatiseren met de cloudgebaseerde boekhoudsoftware van NetSuite.
Genereer en verzend eenvoudig en snel facturen met NetSuite. Zet verkooporders automatisch om in facturen wanneer orders zijn uitgevoerd. Met aanpasbare factuursjablonen kun je voldoen aan de unieke factureringsbehoeften van klanten. Consolideer facturen wanneer meerdere bestellingen worden geplaatst binnen één factureringsperiode. Transacties worden automatisch geboekt op het grootboek, waardoor tijd wordt bespaard, foutgevoelige handmatige invoer van gegevens wordt vermeden en de AR-gegevens altijd actueel zijn. Beheer eenvoudig terugkerende abonnementsfacturering. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Bitrix24 is een gratis CRM met aanpasbare offertes en facturering. Tijdregistratie en online betalingen zijn ook gratis.
Bitrix24 is een gratis CRM met aanpasbare offertes en facturering. Online betalingen (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, enz.) worden ook ondersteund. Sluit je aan bij de 12 miljoen bedrijven die gebruik maken van het Bitrix24-platform voor gratis clientbeheer, urenregistratie en facturering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Zet offertes om in facturen, beheer contracten, maak terugkerende facturen, factureer urenstaten, online betalingen en geautomatiseerde follow-ups.
Automatiseer het factuurproces door integratie van de offertes, leveringsorders en contracten. Geen gedoe meer met het sturen van herinneringen voor te late of openstaande betalingen met de tools voor terugkerende facturering van Odoo. Je kunt ook eenvoudig geautomatiseerde opvolging configureren om de facturering te stroomlijnen en betalingen snel en gemakkelijk te maken. Accepteer online betalingen via Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline of Adyen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerde software voor urenregistratie, projectmanagement, boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core stroomlijnt facturering, uren- en kostenregistratie, projectmanagement en boekhoudkundige taken voor professionele dienstverleners. Met geavanceerde automatisering, uitgebreide mobiele apps en realtime inzichten versnelt de software het ureninvoer- en factureringsproces, en verhoogt het de winst. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Als een officiële Intuit-Integrated Application, werd BigTime ontworpen om naadloos te synchroniseren met alle QuickBooks-versies. BigTime verenigt budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën. BigTime biedt de tools die je nodig hebt om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Met Zoho Invoice kun je aangepaste facturen verzenden, de tijd bijhouden en online betalen. Hou uitgaven bij en beheer je bedrijf vanaf elke locatie.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Zoho Invoice stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren.
Zorg ervoor dat je op tijd wordt betaald met de factureringsfuncties van Zoho Books om aangepaste facturen en offertes te verzenden, betalingen bij te houden, automatische herinneringen te verzenden en meer. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp. Meer informatie over TimeCamp

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Dit platform maakt het eenvoudig om professionele, op maat gemaakte facturen te verzenden op elk apparaat. Krijg snel betaald en beheer alles op één plek.
Dit platform maakt het eenvoudig om professionele, op maat gemaakte facturen te verzenden op elk apparaat. Krijg snel betaald en beheer alles op één plek. Meer informatie over PayPal Invoicing

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering van RazorSync. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je servicebedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Verkort de factureringscyclus met facturering vanaf de werklocatie, bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Software voor betalingsverwerking ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de factureringssoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv helpt je om online betaald te worden of ter plaatse via een mobiel apparaat. Verzend professionele, interactieve offertes en facturen en verwerk creditcards snel tegen scherp geprijsde tarieven. In tegenstelling tot de concurrenten is er geen kaartlezer nodig. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven, op afstand werkende teams en freelancers waarmee je vanaf één en hetzelfde platform je klanten kunt factureren, online betaald kunt worden en de winstgevendheid kunt meten. Het biedt ook project- en taakbeheer, zodat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over BILL

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Prachtige alles-in-één-software om je bedrijf te runnen, met onder andere projectmanagement, urenregistratie, onkostendeclaratie, offertes en facturen.
Avaza biedt alles-in-één-software om je bedrijf te runnen. Het bevat modules voor facturering, projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en rapportage. Avaza wordt gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven in meer dan 150 landen. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan!
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
De levenscyclus van abonnementen is eenvoudig gemaakt: automatiseer de facturering, abonnementswijzigingen en erkenning van inkomsten om je efficiëntie onmiddellijk te verhogen.
De abonnementsfacturering van Intacct is een complete oplossing waarmee B2B SaaS-bedrijven de kritieke facturerings- en boekhoudprocessen rond het beheer van de levenscyclus van abonnementen kunnen automatiseren. De abonnementsfacturering van Intacct is gebaseerd op het Salesforce1-platform, en werd gecreëerd als reactie op de zich ontwikkelende modellen voor abonnementsinkomsten die het volume en de complexiteit van orderbeheer en boekhoudprocessen aanzienlijk kunnen verhogen. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management tools). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.