1046 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel. Meer informatie over Stripe Billing
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmodellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Abowire is een whitelabel abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Implementatie is snel. Geproduceerd in Duitsland. Meer informatie over Abowire
Abowire is een abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeling in de EU, terugkerende facturering, meerdere betalingsgateways, bankintegratie en eenmalige aanmelding. Dit alles met een snelle installatie en zonder enige code vereist. Vanaf nul opgebouwd in Duitsland voor Europese bedrijven. Meer informatie over Abowire

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Nederland Lokaal product
e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl

(0) Nederland Lokaal product
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl is gebouwd door en voor ondernemers en biedt software voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer.

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Met Zoho Invoice kun je aangepaste facturen verzenden, de tijd bijhouden en online betalen. Hou uitgaven bij en beheer je bedrijf vanaf elke locatie. Meer informatie over Zoho Invoice
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Nederland Lokaal product
Rompslomp

Rompslomp

(0) Nederland Lokaal product
Rompslomp.nl is hét complete factuurprogramma voor ZZP'ers en freelancers boekhouding - Super makkelijk in gebruik. Ontdek het zelf! Meer informatie over Rompslomp
Rompslomp.nl is het complete factuurprogramma voor ZZP'ers en freelancers - Super makkelijk in gebruik - Bespaar veel tijd met het bijhouden je boekhouding - Maak nu gratis je Rompslomp account aan en probeer het zelf! Meer informatie over Rompslomp

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Maximaliseer factureerbare uren en geef de winstgevendheid een boost met de flexibele factureringsmodule en factureringsopties van Replicon. Meer informatie over Replicon
Met de software voor urenregistratie van Replicon kunnen bedrijven uur-, dag- of maandtarieven modelleren om factureringsinformatie op het vereiste detailleringsniveau vast te leggen, en moeiteloos de facturering voor projecten met een vast bod of tijd en materialen definiëren en beheren. Haal de rompslomp uit facturen door ze aan te maken in Replicon of exporteer de informatie om deze met klanten te delen. Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige klantfactureringsworkflow afgestemd op één uniform platform. Meer informatie over Replicon

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Tijdregistratie en online betalingen zijn ook gratis. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Online betalingen (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, enz.) worden ook ondersteund. Sluit je aan bij de 8 miljoen bedrijven die gebruik maken van het Bitrix24-platform voor gratis klantenbeheer, urenregistratie en facturering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Fully customizable, Cloud-based CRM software consisting of Sales, Marketing, Project management, HR, Helpdesk, Invoicing Clouds. Meer informatie over CloudOffix
CloudOffix is a cloud-based CRM software that assists businesses with Sales, Marketing, Project Management, Invoicing Helpdesk and HR Clouds. Along with many other great and unique features such as website visitor tracking and mail automation, CloudOffix offers extensive full customization so that you don't have to settle for out-of-the-box products. With context based collaboration within the platform, without having to leave is an amazing comfort feature to have. Meer informatie over CloudOffix

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Elimineer de frustraties en fouten van traditionele factureringssoftware door gebruik te maken van de verkoopfactuursoftware van PandaDoc. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt eenvoudig te gebruiken cloudsoftware voor bedrijven van elke omvang en uiteenlopende zakelijke behoeften. Er is één dashboard om snel facturen aan te maken, te personaliseren, in te stellen en te verzenden. De intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface helpt je om veel tijd te besparen en deals sneller te sluiten. PandaDoc is de beste tool voor al je klantgerichte documenten, zoals contracten, voorstellen en offertes. Met iOS- en Android-apps kun je op elke plek in contact blijven met je bedrijf en altijd bezig blijven. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Zet offertes om in facturen, beheer contracten, maak terugkerende facturen, factureer urenstaten, online betalingen en geautomatiseerde follow-ups. Meer informatie over Odoo
Automatiseer het factuurproces door integratie van de offertes, leveringsorders en contracten. Geen gedoe meer met het sturen van herinneringen voor te late of openstaande betalingen met de tools voor terugkerende facturering van Odoo. Je kunt ook eenvoudig geautomatiseerde opvolging configureren om de facturering te stroomlijnen en betalingen snel en gemakkelijk te maken. Accepteer online betalingen via Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline of Adyen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Gebruiksvriendelijke factureringssoftware voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android. Meer informatie over Powered Now
Powered Now is populaire factureringssoftware voor kleine bedrijven. Naast het factureren van je klanten kun je ook formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Automatiseer het crediteurenproces om de controle te vergroten, de kosten te verlagen en op één plek inzicht te krijgen in al je uitgaven. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River INVOICE is een wereldwijde toekomstbestendige oplossing waarmee je facturen snel kunt vastleggen, opslaan, koppelen en goedkeuren in een moderne interface. Nooit meer frustraties over groeiende stapels papier, kosten voor late betalingen en gebrek aan zichtbaarheid. Je zult gewend raken aan maximale efficiëntie, inzicht en flexibiliteit met gestroomlijnde automatisering van de crediteurenadministratie. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Invoice Home is een online factureringsdienst voor kleine bedrijven en freelancers. Groei snel met moeiteloze facturering. Meer informatie over Invoice Home
Invoice Home is een online factureringsdienst die exclusief is ontworpen voor kleine bedrijven en freelancers. Het bedrijf weet dat je het druk hebt om werk te doen waarvoor je betaald krijgt en dat je niet veel extra tijd hebt om aan facturering te besteden. Met Invoice Home kun je al je facturen op één plek creëren, verzenden en opslaan. Oh ja, je kunt hier ook betaald worden. Met de gratis of premium abonnementen en meer dan 100 exclusieve factuursjablonen is Invoice Home jouw totaaloplossing voor facturering. Meer informatie over Invoice Home

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Gaviti is een geautomatiseerde oplossing voor debiteurenincasso's die is gespecialiseerd in het versnellen van de cashflow en het verminderen van het aantal dagen klantenkrediet. Meer informatie over Gaviti
Gaviti is een platform voor incassoteams waarmee het bedrijven uit het MKB meer van hun facturen sneller betaald kunnen krijgen. De oplossing optimaliseert het volledige incassoproces, van het automatiseren van zeer gepersonaliseerde aanmaningsmails tot het perfectioneren van taakbeheer. Incassoteams en hun leidinggevenden zullen ontdekken hoe betalingsprognoses, risicoscores en bruikbare inzichten de incassoprestaties in de loop van de tijd kunnen verbeteren. Meer informatie over Gaviti

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Automatiseer je factureringsprocessen om nauwkeuriger te factureren, wat betalingen versnelt en de cashflow verbetert.
De factureringsoplossing van NetSuite, SuiteBilling, automatiseert de factureringsactiviteiten en biedt realtime inzicht in de facturering en financiële activiteiten. Factureer klanten op verschillende manieren, variërend van een eenvoudig vast tarief voor elke factureringscyclus tot complexe volume- of staffelscenario's. Beheer abonnementen en verlengingen vanuit één oplossing. Wijzigingen in abonnementen zoals een duurder of goedkoper abonnement, opschorten en beëindigen zijn eenvoudig te beheren. Het weglekken van inkomsten wordt verminderd door middel van geautomatiseerde verlengingen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Als een officiële Intuit-Integrated Application, werd BigTime ontworpen om naadloos te synchroniseren met alle QuickBooks-versies. BigTime verenigt budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën. BigTime biedt de tools die je nodig hebt om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
TimeCamp is urenregistratiesoftware voor grote en kleine teams met een grote verscheidenheid aan opties voor urenregistratie: kies de beste voor je team! Volg de tijd met behulp van de desktop-app op je computer met MacOS, Windows of Linux Ubuntu. Heb je geen zin om te downloaden? Geen probleem. Je kunt je factureerbare en niet-factureerbare uren ook bijhouden met de Google Chrome-invoegtoepassing of de TimeCamp-webapp. Meer informatie over TimeCamp

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde software voor urenregistratie, projectmanagement, boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core stroomlijnt facturering, uren- en kostenregistratie, projectmanagement en boekhoudkundige taken voor professionele dienstverleners. Met geavanceerde automatisering, uitgebreide mobiele apps en realtime inzichten versnelt de software het ureninvoer- en factureringsproces, en verhoogt het de winst. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering van RazorSync. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je servicebedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Verkort de factureringscyclus met facturering vanaf de werklocatie, bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren.
Zorg ervoor dat je op tijd wordt betaald met de factureringsfuncties van Zoho Books om aangepaste facturen en offertes te verzenden, betalingen bij te houden, automatische herinneringen te verzenden en meer. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan!
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Prachtige alles-in-één-software om je bedrijf te runnen, met onder andere projectmanagement, urenregistratie, onkostendeclaratie, offertes en facturen.
Avaza biedt alles-in-één-software om je bedrijf te runnen. Het bevat modules voor facturering, projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en rapportage. Avaza wordt gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven in meer dan 150 landen. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Meer informatie over SuiteDash

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management tools). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.