Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Factuurprogramma's

Factuurprogramma's automatiseren het proces van het produceren en verzenden van facturen en het ontvangen van betalingen. Deze toepassingen maken een efficiënte verwerking mogelijk van complexe accounts bij meerdere klanten en productlijnen, inclusief contractgegevens en tools voor klantrelatiebeheer. Factuuroplossingen zijn ontworpen om te werken met boekhoudapplicaties en bieden een verscheidenheid aan zakelijke rapportagetools. Zie ook: procurement software en inkoopsoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Factuurprogramma's met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

308 resultaten

Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Het platform van Airwallex is ontworpen voor groeiende bedrijven die hun wereldwijde betalingen en financiële activiteiten willen stroomlijnen. Meer informatie over Airwallex
Het cloud-native platform van Airwallex is ontworpen om de frictie uit je wereldwijde betalingen en financiële activiteiten te halen. Of je nu een wereldwijd bedrijf bent dat tijd en geld wil besparen terwijl je schaalt, of een vooruitstrevende onderneming die klaar is om je eigen financiële producten te ontwikkelen, de technologie van Airwallex kan je groei ondersteunen. In tegenstelling tot traditioneel bankieren geeft Airwallex je de snelheid, eenvoud en besparingen om je bedrijf naadloos over de grens te laten werken. Beheer alles, van online betalingen, treasury en wisselkoersen tot uitgavenbeheer, via één beveiligde bedrijfsaccount die toegankelijk is via desktop of mobiel. Als je op zoek bent naar een meer aanpasbare en programmatische oplossing om geld te beheren en te verplaatsen, kun je rechtstreeks integreren met de Core API. En als je een platform of marktplaats bent die nieuwe inkomsten wil genereren door je eigen financiële producten aan te bieden, kun je gebruikmaken van de krachtige geïntegreerde financiële oplossingen. Meer informatie over Airwallex

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Nederland Lokaal product
15 maanden gratis boekhouden en factureren voor starters met e-Boekhouden.nl. 500.000 ondernemers gingen je voor. Meer informatie over e-Boekhouden.nl
e-Boekhouden.nl, boekhouden en factureren op een manier die jij begrijpt. Ruim 500.000 ondernemers gingen je voor. Maak gebruik van een razendsnelle helpdesk voor al je vragen. Perfect voor startende ondernemers en zzp'ers door onze 15 maanden gratis actie en urenregistratiemodule! Ook voor ondernemers, verenigingen, stichtingen, accountants en boekhouders is e-Boekhouden.nl het beste boekhoudpakket. Meer informatie over e-Boekhouden.nl

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Nederland Lokaal product
Efficiënt boekhouden als zzp'er of ondernemer? Kies AFAS SB. Minder administratie, meer tijd voor je werk. Probeer het nu gratis! Meer informatie over AFAS Software
Efficiënt factureren als zzp'er of ondernemer? Kies AFAS SB! Minder administratie, meer tijd voor je werk. Als ondernemer kies je voor AFAS SB voor efficiënt boekhouden. Bespaar tijd, houd je boekhouding eenvoudig op orde en krijg direct inzicht in je financiën met concrete cijfers zonder ingewikkelde analyses. AFAS SB biedt rust, inzicht en overzicht. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Consolideer en automatiseer al je factuurprocessen op een AI gedreven uitgavenbeheerplatform, zodat je besluiten kan nemen op basis van data. Meer informatie over Yokoy
Automatiseer je factuurproces met Yokoy Invoice. Bij Yokoy begrijpen we dat je meer nodig hebt dan alleen het digitaliseren van regelitems. Onze in-house AI-ingenieurs hebben daarom de meest gebruiksvriendelijke, uitgebreide en alles-in-één factuuroplossing ontwikkeld die naadloos aansluit op de Yokoy Spend Management Suite. Van het vastleggen van gegevens tot de goedkeuringsflow en het boeken van een factuur. Verminder handmatig werk en fouten, en krijg transparantie, inzichten en controle. De toekomst is simpel. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies! Meer informatie over Good Sign
Good Sign is een platform voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering dat geschikt is voor elk servicebedrijf. Het lost prijs- en factureringsproblemen op en maakt een snelle marktintroductie met nieuwe diensten mogelijk. Ultieme flexibiliteit voor prijsstelling en facturering voor elk bedrijfsmodel op één enkel platform. Geen inkomstenverlies meer door fouten en niet-gefactureerde services. Handmatig werk wordt verminderd. De cashflow is sneller. Boekhoudkundige boekingen zijn automatisch correct. Eenvoudig te integreren in huidige systemen. Meer informatie over Good Sign

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Verspil geen tijd meer aan facturatie. Billit automatiseert jouw facturatieproces van offerte tot herinnering. Verstuur je facturen veilig via Peppol. Meer informatie over Billit
Billit is een digitale facturatieoplossing die je helpt je facturen snel en veilig te maken en te versturen via Peppol. Met Billit bespaar je tijd en geld, vermijd je fouten, en houd je je financiën in de gaten. Billit heeft veel functies om je facturatie te vereenvoudigen, zoals: - Documenten maken en versturen met een paar klikken - Bonnetjes scannen en uploaden met de app - Uitgaven automatisch verwerken - Bank koppelen en cashflow en betalingen volgen - Automatische herinneringen - 70+ Integraties op maat - Connecteer je accountant - Helppagina’s en ondersteuning Probeer Billit 15 dagen gratis uit en maak meer tijd voor je bedrijf. Meer informatie over Billit

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Nederland Lokaal product
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Eén bedrijfsaccount voor al je financiën. Schaal en bespaar met wereldwijde betalingen, accounts met meerdere valuta's en slimmere uitgaven. Meer informatie over Revolut Business
<li> Betaal en word betaald, over de hele wereld: bespaar geld met lokale en wereldwijde overschrijvingen tegen zeer concurrerende tarieven. Verzend, ontvang en ruil in meer dan 25 valuta's tegen de interbancaire koers. Er kunnen kosten van toepassing zijn. </li><li> Maak teamuitgaven stressvrij: beheer moeiteloos uitgaven in je hele bedrijf, geef je team meer mogelijkheden met kaarten en bespaar geld en tijd met moeiteloze uitgavencontrole. </li><li> Accepteer betalingen moeiteloos vanaf elke locatie: verwerk betalingen snel met onze online en persoonlijke betaalsystemen. Geweldige tarieven, de volgende dag geregeld, alles op één plek. </li><li> Naadloze, onzichtbare integraties: maak eenvoudig verbinding met compatibele boekhoudtools of bouw aangepaste integraties die perfect voldoen aan je zakelijke behoeften. </li><li> Blijf marktbewegingen voor: ontdek nieuwe inkomstenstromen, beheer risico's en plan voor de toekomst.</li> Meer informatie over Revolut Business

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Zoho Billing combineert facturering, onkostenbeheer, projectfacturering en terugkerende facturering allemaal op één plek. Meer informatie over Zoho Billing
Zoho Billing wordt geleverd met een uniforme factureringsaanpak. Hiermee kun je producten en diensten op een eenmalige of terugkerende basis verkopen met behulp van de capaciteiten voor productfacturering en abonnementsfacturering van het platform. Je kunt uren bijhouden die aan projecten zijn besteed en je klanten factureren. Ook kun je abonnementen aanmaken en gebruikscomponenten en factureringsfrequentie vaststellen om de hele workflow te automatiseren. Het platform stroomlijnt terugkerende facturering met flexibele opties en ondersteunt factureringsconfiguraties voor planaankopen en -verlengingen. Meer informatie over Zoho Billing

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Invoice Home is een online factureringsdienst voor kleine bedrijven en freelancers. Groei snel met moeiteloze facturering. Meer informatie over Invoice Home
Invoice Home is een online factureringsdienst die exclusief is ontworpen voor kleine bedrijven en freelancers. Het bedrijf weet dat je het druk hebt om werk te doen waarvoor je betaald krijgt en dat je niet veel extra tijd hebt om aan facturering te besteden. Met Invoice Home kun je al je facturen op één plek creëren, verzenden en opslaan. Oh ja, je kunt hier ook betaald worden. Met de gratis of premium abonnementen en meer dan 100 exclusieve factuursjablonen is Invoice Home jouw totaaloplossing voor facturering. Meer informatie over Invoice Home

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Met Zoho Invoice kun je aangepaste facturen verzenden, de tijd bijhouden en online betalen. Hou uitgaven bij en beheer je bedrijf vanaf elke locatie. Meer informatie over Zoho Invoice
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Zoho Invoice stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Betalingen verwerken
  • Mobiele betalingen
  • Aanpasbare facturen
  • Meerdere valuta's
  • Factureringsportal
  • Belastingberekening
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Contactendatabase
  • Offertes

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management tools). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.