Business process management software

Met business process management software kunnen bedrijven bedrijfsprocessen modelleren, implementeren, optimaliseren en beheren. Oplossingen voor business process management bieden een samenwerkend, continu kanaal om veranderingen door te voeren en informatie in een onderneming te verspreiden. Organisaties gebruiken deze toepassingen om hun bedrijfsomgeving te coördineren, veranderingen in te plannen en te synchroniseren, de effectiviteit van nieuwe strategieën te testen en best practices in te stellen. Zie ook: integratiesoftware en workflow management systemen.

Waarom Capterra gratis is

door Lucid Software

(938 beoordelingen)
Website bezoeken
Ontwerp je eigen BPMN-diagrammen (notatie van bedrijfsprocesmodellering) in Lucidchart. Met slechts een paar klikken heb je toegang tot alle vormen die je nodig hebt om een gepolijste en professionele bedrijfsproceskaart te maken, inclusief taken, transacties, conversies, belactiviteiten, gegevensopslag en meer. Met de intuïtieve Lucidchart-interface kun je vormen naar je canvas slepen en neerzetten, zodat je in een mum van tijd aan de slag kunt met het procesbeheer. Meer informatie over Lucidchart De online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om je bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te delen. Meer informatie over Lucidchart

XDP

door Xybion

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
XDP is a purpose-built, cloud-based intelligent Business Process Management (BPM) application designed for uses where high levels of regulations and strict evidence-based documentation of activities are required. The platform incorporates adaptable BPM capabilities and out-of-the-box governance, complaints & incident management, predictive compliance, quality, health & safety, credentialing and risk management. Ideally designed for multinational, multilingual and multi partner work environments. Meer informatie over XDP Xybions Digital Acceleration Platform, XDP is a purpose-built, cloud-based intelligent Business Process Management (BPM) application. Meer informatie over XDP
Kissflow is de beste software voor Business Process Management (BPM) met compleet procesbeheer. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is de beste software voor Business Process Management (BPM) met compleet procesbeheer. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace

door Communicate

(1 review)
Website bezoeken
Archeo biedt een manier om gegevens en berichten te registreren die de gebruiker inzicht geven in en overzicht geven van alle bedrijfsprocessen en biedt eenvoudige en effectieve zoekmogelijkheden. Dit omvat zoeken met vrije tekst in alle content en een brede selectie filters. Alle informatie wordt aan Archeo verstrekt door middel van een REST API. Een cloudgebaseerde portal is beschikbaar voor het zoeken naar en volgen van je bedrijfsprocessen, het ophalen van je statistieken en het instellen van je registratie. Meer informatie over Archeo Volg berichten naar Archeo en geef de gebruiker inzicht in en overzicht over alle bedrijfsprocessen met uitgebreide zoekmogelijkheden. Meer informatie over Archeo
Signavio is een intuïtieve oplossing voor professionele proces- en besluitvormingsmodellering. Of je nu documentatie over de huidige stand van zaken of doelconcepten wilt creëren, het is je beste keuze om transparantie binnen je organisatie te realiseren en de wijsheid van de menigte te benutten. Met ondersteuning voor modellering voor processen, besluiten, de organisatie, de waardeketen en trajecten, deze uitgebreide tool ondersteunt volledig de behoeften van zowel je bedrijf als de IT-gemeenschap. Meer informatie over Signavio Signavio stelt zakenmensen in staat om hun bedrijfsprocessen vast te leggen, te ontwerpen en continu te verbeteren. Meer informatie over Signavio
Zoho Creator is een cloudgebaseerd ontwikkelingsplatform met weinig code, dat je in staat stelt om bedrijfstoepassingen te bouwen die op mobiel, tablet en web draaien. Maak aangepaste formulieren, configureer werkstromen, stel informatieve pagina's samen en maak je app binnen enkele minuten operationeel. Of het nu gaat om logistiek of orderbeheer, de mogelijkheden zijn eindeloos. Bedrijven van elke omvang vertrouwen op Zoho Creator voor het beheer van hun data en hebben daarmee al meer dan 2 miljoen apps gebouwd. Meer informatie over Zoho Creator Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren. Meer informatie over Zoho Creator
Zonder één enkele coderegel te hoeven schrijven krijg je een aangepaste app die je belangrijke bedrijfsinformatie opslaat, weergeeft en beheert in een veilige cloudgebaseerde database. Deze oplossing is ontworpen om ontwikkelingsprocessen te vervangen die maanden of zelfs jaren duren en een buitengewone hoeveelheid geld kunnen kosten. Met een hoog niveau van maatwerk en op regels gebaseerde acties kun je je belangrijke bedrijfsgegevens snel organiseren en beheren in je systeemeigen mobiele en web-apps. Open API. Gratis demo. Meer informatie over Asset Panda No-Code Snel geconfigureerde systeemeigen mobiele en web-apps voor je bedrijfsprocessen. Altijd en overal je belangrijke gegevens. Geen code schrijven vereist. Meer informatie over Asset Panda No-Code
Orchestly helpt bij het automatiseren, uitvoeren en optimaliseren van de dagelijkse zakelijke workflows, op een codevrij platform op basis van slepen en neerzetten. Zorg voor verantwoording en naleving door werkstromen aan te passen op jouw behoeften. Volg werk in realtime en weet wat er moet gebeuren en wanneer. Werk op één platform samen met teams en tools. Krijg inzicht in procesafwijkingen en knelpunten met rapporten en grafieken. Kies voor transparantie, beëindig de communicatiechaos en neem betere zakelijke beslissingen met Orchestly. Meer informatie over Orchestly Orchestly stelt bedrijven in staat om werk in realtime te volgen door complexe workflows te automatiseren op een codevrij platform met slepen en neerzetten. Meer informatie over Orchestly
monday.com is een tool voor bedrijfsvoering om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com Zet je bedrijf op het pad naar succes met monday.com. Plan elke stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
Alleen het in kaart brengen van processen is niet genoeg! Gluu is een platform voor succesvolle processen dat is ontworpen voor middelgrote bedrijven en dat alle tools die je nodig hebt op ÉÉN plek combineert. Je kunt je procesverzameling beheren, proceseigenaren toewijzen om stromen in kaart te brengen, mensen verbinden met rollen, visuele werkinstructies toevoegen, communiceren met opmerkingen en processen uitvoeren met taken en formulieren. Native Android- en iOS-apps voor veldwerk. Integreer met Microsoft en G Suite. Meer informatie over Gluu Gluu is een platform voor succesvolle processen dat is ontworpen voor middelgrote bedrijven en dat alle tools die je nodig hebt op ÉÉN plek combineert. Meer informatie over Gluu

door Sensus Process Management

(6 beoordelingen)
Website bezoeken
Eenvoudig of complex: ongeacht de complexiteit van een proces moet iedereen ermee kunnen werken. Sensus BPM Online is ontwikkeld met één ding voor ogen: eenvoud. Waar het bedrijfsproces ook om draait, iedereen moet ermee kunnen werken. Of je nu bepaalde werkmethoden beschrijft of taken en verantwoordelijkheden in kaart wilt brengen, Sensus BPM Online geeft je medewerkers inzicht in één oogopslag. Meer informatie over Sensus BPM Online Sensus BPM Online is de juiste keuze voor jou! Een praktisch communicatieplatform dat samenwerking en communicatie zal inspireren. Meer informatie over Sensus BPM Online
Pipefy is een krachtige en intuïtieve procesbeheertool. De implementatie is snel omdat het ontwerp van je processen slechts minuten in beslag neemt, en geen maanden. Bovendien is de interface eenvoudig te gebruiken. Met behulp van dit platform zonder code kunnen zakelijke gebruikers hun processen eenvoudig aanpassen en uitbreiden, ongeacht hoe complex ze zijn. Stroomlijn werkstromen met automatisering, SLA-tracking, goedkeuringsstromen, verbindingen en meer. Bovendien kun je met de geavanceerde rapporten en aanpasbare databases gegevens benutten om je proces te verbeteren. Meer informatie over Pipefy Implementeer snel en voer efficiënt crossfunctionele processen uit op een aanpasbare en intuïtieve Kanban-interface. Meer informatie over Pipefy
Aha! is ‘s werelds populairste software voor productstrategie. Meer dan 200.000 gebruikers wereldwijd vertrouwen op Aha! Deze cloudgebaseerde software helpt productmanagers om hun briljante strategie te koppelen aan het werk van hun teams en binnen enkele minuten visuele roadmaps te creëren. Met Aha! kun je op één plek een strategie instellen, de release beheren, functies voorrang geven en ideeën vastleggen. Meer informatie over Aha! Aha! is ‘s werelds populairste software voor productstrategie. Meer dan 200.000 gebruikers vertrouwen op Aha! om hun briljante strategie te koppelen aan het werk van hun teams. Meer informatie over Aha!
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over productboard
TeamDesk is een webgebaseerde database die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk Ontwerp webgebaseerde databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
BPM-software voor procesbeheer, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Met de procesmodule kun je eenvoudig procesmappen, processchema's, procesbeschrijvingen en documenten creëren en publiceren. Procesmodellering met de BPMN-notatie en het genereren van procesbeschrijvingen is direct mogelijk met behulp van een browser. De Business Process Management-software biedt optionele modules voor maatregelen, taken, claims, klachten en audits. Meer informatie over SmartProcess BPM-software voor Business Process Management, BPMN, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Meer informatie over SmartProcess
Beheer jij je projecten nog steeds met behulp van e-mail, spreadsheets en meerdere soorten software? Voel je niet langer overweldigd en begin met het organiseren van je projecten in Ninox met zijn sterk aanpasbare gebruikersinterface. Met Ninox kun je in grote teams werken op elk platform. Ninox is toegankelijk via de native app voor macOS, iOS en Android of via elke webbrowser. Bovendien kun je een groot aantal verschillende diensten integreren door de API van Ninox te gebruiken. Meer informatie over Ninox Voel je niet langer overweldigd en begin met het organiseren van je projecten in Ninox met een aanpasbare gebruikersinterface en teamfunctionaliteiten. Meer informatie over Ninox
Stroomlijn efficiëntie door het hele bedrijf met UiPath, ontwerp en beheer geautomatiseerde workflows, verbind je teams, applicaties en systemen, hou de prestaties bij via geavanceerde analyses en maak rapporten op maat. UiPath biedt de meest veelzijdige en eenvoudig te gebruiken oplossing voor het automatiseren van repetitieve kantoortaken, hoe complex ze ook zijn. Het leest en bepaalt gegevens tussen elk document, toepassing en systeem, en automatiseert zelfs de moeilijkste workflows met perfecte nauwkeurigheid. Meer informatie over UiPath Robotic Process Automation Ondernemingsbrede procesautomatisering voor de meest complexe zakelijke behoeften van moderne organisaties in elke sector. Meer informatie over UiPath Robotic Process Automation
Het beheren van meerdere projecten, teams en workflows kan snel omslachtig worden zonder de juiste tool die het ideale werkproces van elk team en afdeling ondersteunt. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en aangepaste workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Of je nu in productontwikkeling, marketing, financiën of een ander team werkt, je kunt je projecten zo configureren dat je precies kunt bijhouden wat er belangrijk voor je is. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Plan, organiseer en beheer meerdere projecten, teams en workflows tegelijk. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare software voor business process management (BPM), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen: verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen, algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24 Eenvoudige en betaalbare software voor business process management (BPM) beschikbaar in de cloud en als lokale versie met toegang tot open source-code. Meer informatie over Bitrix24

K2

door SourceCode Technology Holdings

(25 beoordelingen)
Website bezoeken
Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren en je bedrijf transformeren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Creëer snel boeiende, moderne applicaties, stel gebruikers in staat om bedrijfsproblemen op te lossen en neem de controle over je workflows. Ontdek wat je kunt bereiken wanneer je je mensen, processen en toepassingen met elkaar verbindt. Meer informatie over K2 Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Meer informatie over K2
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbehoeften. Voldoe aan procedurele en operationele normen met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API met elk IT-systeem integreren. Bezoek de site voor meer informatie! Meer informatie over Form.com Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Meer informatie over Form.com
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask

door ProActive Software

(197 beoordelingen)
Website bezoeken
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over JIRA Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over JIRA

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Website bezoeken
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA

door erwin

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
Ondersteun naleving van regelgeving, samenwerking en procesverbetering door je proces te modelleren met erwin Business Process. Dit krachtige softwarepakket voor modellering van bedrijfsprocessen helpt je om je bedrijfsprocessen te begrijpen, te stroomlijnen en te automatiseren en deze binnen de hele onderneming te communiceren. Door modellering van bedrijfsprocessen toe te voegen aan het geïntegreerde platform met datamodellering en ondernemingsarchitectuur krijg je een volledige oplossing voor het verbeteren van de bedrijfsstrategie. Meer informatie over erwin Business Process Visualiseer bestaande processen om hiaten, inefficiënties en overtolligheden te identificeren voor resultaatgestuurde bedrijfswijzigingen. Meer informatie over erwin Business Process
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Workamajig Platinum is a fully integrated Creative Agency software system that includes everything from Project Management, Resource Management and Agency Management to Creative Collaboration, CRM & Sales & Time-Tracking. Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops & we've been putting that expertise to use ever since. More than 3,000 creative teams rely on Workamajig every day. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. On-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen.
Lever krachtige oplossingen en optimaliseer kritische bedrijfsprocessen zonder waardevolle tijd of middelen te verspillen. Of het nu gaat om een proces voor supply chain of goedkeuring, je kunt eenvoudig en snel robuuste softwaretoepassingen voor bedrijfsprocessen testen, prototypen, bijwerken en implementeren met de aanpasbare BPM-software van Quick Base. Ontdek waarom meer dan 50 namen uit de Fortune 100 op Quick Base vertrouwen. Optimaliseer belangrijke bedrijfsprocessen en verbeter de productiviteit van je hele team met de aanpasbare BPM-software van Quick Base.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps individuals be more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. For individuals, Priority Matrix provides a platform to prioritize tasks and projects to work more effectively. For teams, Priority Matrix provides a means to communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Priority Matrix helps managers achieve better workflow accountability and visibility through more effective tasks prioritization.
Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.
Document every process, policy, and procedure in one simple, searchable system. Automate your onboarding and training while systematizing and scaling your business. Easily define step-by-step workflows, eliminate grey area between roles, build SOPs your people will read, and ensure that training and business processes are executed consistently, every time. Trainual is how modern businesses build training manuals. Build the owner's manual for your business. Simplify every process, policy, and procedure. Train employees consistently every time.
Promapp is the process tool teams love, and the #1 rated BPM software used by Coke, Audi, McDonalds and more. Its simple, powerful, and engages the line of business in process excellence. Designed for companies with over 50 employees, As part of the Nintex process platform, Promapp makes it easy to map, manage and automate processes, enabling quality assurance, risk management and business continuity. Sign up for a free trial to get a free eBook on building engagement in process excellence. Voted #1 BPM software for mid-market based on reviews of more than 100 BPM tools on G2Crowd.
Ideal for businesses in manufacturing, retail & others, it is a BPM solution that helps manage compliance, process change & more. Ideal for businesses in manufacturing, retail & others, it is a BPM solution that helps manage compliance, process change & more.
Zingtree geeft je de mogelijkheid om interactieve beslissingsbomen, systemen voor Business Process Management (BPM) en callscripts op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern en klantgericht). Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar. Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, BPM-handleidingen en nog veel meer.
MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help operational leaders become more efficient by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
Appian biedt een toonaangevend low-code softwareontwikkelingsplatform waarmee organisaties snel krachtige en unieke toepassingen kunnen ontwikkelen. De toepassingen die op het Appian-platform zijn gecreëerd, helpen bedrijven om digitale transformatie en differentiatie van de concurrentie te stimuleren. Ga voor meer informatie naar de website van Appian. Een uitgebreid en geïntegreerd low-code platform dat digitale transformatie ondersteunt.
ProcessMaker specializes in enterprise business process management (BPM) and workflow software solutions. ProcessMaker allows you to improve efficiency as you build, run, report, and optimize your business processes all within an intuitive, user-friendly interface. Thousands of companies across the globe turn to ProcessMaker Enterprise for a highly available, production-ready, multi-language compatible BPM solution available both on premise and in the cloud. ProcessMaker specializes in enterprise business process management (BPM) and workflow software, available on-premise and in the cloud.
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management & business process automation. Through powerful workflows, electronic forms, document management & analytics, Laserfiche eliminates manual processes & automates repetitive tasks, accelerating how business gets done. Laserfiche pioneered the paperless office with enterprise content management more than 30 years ago. Today, Laserfiche is innovating with cloud, machine learning & AI to enable organizational transformation. Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management and business process automation.
EZLynx provides a single platform solution to help independent insurance agents keep their competitive advantage. The cloud-based Management system, real-time rating engine, and agency website provide a seamless foundation to maximize your agency's potential. Increase your ability to retain current customers while acquiring new business for both personal and commercial lines of business. Leading insurance software single platform solutions including the cloud-based EZLynx Rating Engine and EZLynx Management System.
ProcessGene develops forward-thinking BPM software solutions, designed to serve multi-subsidiary organizations. The company has been acknowledged as a market leader and innovator by the most important analyst firms. Businesses worldwide use ProcessGene solutions to manage, control and improve business processes, implement enterprise software, and coordinate mergers and acquisitions. ProcessGene also offers a full range of Multi-Org Governance, Risk, and Compliance (GRC) solutions. A comprehensive BPM software suite, designed for multi-subsidiary organizations.
Intellect's Quality Suite is a software solution proven to enhance quality operations and reduce overall quality costs by 40%. Our applications are designed by certified quality experts and can easily be tailored with no code, drag and drop technology to fit your exact business needs. With automated workflow functionality you are now enabled to decrease time spent on manually consuming tasks. Apps include Document Control, Employee Training, Audit Management, CAPA, and Nonconformance. Intellect's QMS solution enhances product quality and operational efficiency resulting in increased revenue and happy customers.

door FlowCentric Technologies

(38 beoordelingen)
Profiel bekijken
FlowCentric Processware is ideal for organisations that want to embrace digital transformation, innovate easily and gain results quickly. Companies use the software to develop flexible business process management solutions; extend the life of ERP systems; and add meaningful action to the data collected by IoT devices. The software is perfect for companies with 100+ employees that want to digitise an unlimited number of processes, improve operational efficiency, and enforce legislative controls. Enables you to automate business processes, integrate with existing systems and offer your workforce a web portal for their tasks.
ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt. Dit betekent dat het platform een aantal dingen kan doen die geen enkel ander systeem ter wereld kan doen. ProcessPlan maakt processen visueel en interactief. Het platform kan alles automatiseren, inclusief processen, procedures, workflows, SOP's, projecten, enz. ProcessPlan is een cloudgebaseerd platform. ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt voor het automatiseren van bedrijfsprocessen.

door Effivity Technologies

(37 beoordelingen)
Profiel bekijken
MyEasyISO is a cloud-based / on-premise QHSE software to implement a robust Quality - Occupational Health & Safety - Environment Management System & offers 100% conformity to ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 & ISO 45001:2018 standards. MyEasyISO makes ISO compliance simple, easy, quick, value adding, cost-effective, collaborative and time-saving which .results in enabling an organization to enhance efficiency and augment productivity as validated by users in more than 120 countries, Simpler, Easier, Faster, Cost Effective, Collaborative & User-Friendly approach to implement & maintain ISO 9001/14001/45001 compliance

door Nifty Technologies

(32 beoordelingen)
Profiel bekijken
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Leading companies like Walmart, Under Armour, Aditya Birla Group, Arvind, Landmark Group (Dubai & India), Spykar Lifestyle, Tanishq, Adidas, HDFC Bank and many more use Wooqer to achieve operational efficiency and simplify business execution. Some of the use cases of Wooqer include: store audits, checklists, employee training, VM implementation, and customer experience. Are you looking out for a solution to achieve operational efficiency as well? Then think Wooqer. Wooqer is a Business Operations Application that help achieve operational efficiency and ensure best business practices.
Beheer niet alleen, maar voer ook uit. Voor operationele teams in het middensegment en grote ondernemingen (SalesOps, Marketing Ops, Customer Ops, IT Ops, FinOps, People Ops, enz.) combineert Tonkean een BPM-platform met integraties in meer dan 1000 toepassingen, een ontwerpfunctie voor visuele workflows, en een door AI aangestuurd automatiseringsplatform zonder code, dat werkt tussen verschillende systemen en mensen. Met Tonkean kunnen operationele teams eenvoudig elke zakelijke workflow stroomlijnen, inclusief bedrijfslogica, gegevensmanipulatie en coördinatie van mensen. Tonkean combineert BPM, iPaaS en automatisering om een platform te bieden waarmee operationele teams elk bedrijfsproces kunnen organiseren en automatiseren.
Winner of PC Mag Editors Choice, Capterra Top 20, and Info-Tech Best Overall Value awards. Streamline your processes to increase efficiency. Customizable end user portal, graphical workflow editor, and business rules engine eliminate manual errors and consolidate operations. Trusted by 3+ million users. Start today and learn how Agiloft can work for you Winner of multiple awards, Agiloft's code-free BPM engine streamlines processes and reduces costs. Trusted by 3+ M users.
Policy management software for small to large hospitals, labs, outpatient clinics and integrated health networks. As a true Software-as-a-Service (SaaS) offering, the solution also provides implementation services to enable short customer deployment timelines and minimal IT staff involvement. Web-based policy management software that enables businesses healthcare and others to manage data cleaning, patient care and more.

door Computer Systems Odessa

(25 beoordelingen)
Profiel bekijken
ConceptDraw DIAGRAM (former name - PRO) offers a professional set of drawing tools, templates, and object libraries. Furthermore, it delivers presentations that include dynamic displays of linked data, thanks to integrated Live Object technology; it also has import and export roundtrip of the MS Visio file format. The most popular file formats are supported as well: PNG, JPG, BMP, GIF, TIFF; EPS (export Windows version only); Adobe PDF; HTML (export); SVG (export), and PowerPoint. Prepares and delivers presentations that include dynamic displays of linked data, thanks to integrated Live Object technology.
De Engage Process Modeler brengt professioneel procesbeheer binnen handbereik voor iedereen. Deze software brengt je proces automatisch in kaart en controleert de logica, zodat jij je op de stappen kunt concentreren in plaats van op het ontwerp. Voeg contextuele gegevens toe, zoals toepassingen, documenten, rollen en alles wat je verder maar kunt bedenken. Gebruik gegevenspunten om je prestaties te berekenen en laat het platform verbeteringen voorstellen. Probeer de Modeler gratis uit of neem contact op met het bedrijf voor een platformdemonstratie. Processen op een mensgerichte manier in kaart brengen: geautomatiseerde toewijzingen en logicacontroles, context toevoegen (apps, documenten en data). Probeer dit product gratis.
Functionality includes real-time metrics, business architecture designer, rapid process modeling and development, and more. Functionality includes real-time metrics, business architecture designer, rapid process modeling and development, and more.

door Flowfinity Wireless

(22 beoordelingen)
Profiel bekijken
Business process automation made simple! No-code application configuration toolset ideal for organizations that need to support custom workflows based on complex data models. Flowfinity empowers business leaders to configure flexible, enterprise grade applications in rapid deployment cycles. Our intuitive platform combines a point-and-click editor, cloud database, dashboard reporting, advanced mobile data collection and reliable integration options. Free 14-day trial. No-code, cloud based mobile application configuration platform that will empower you to digitize and automate any business process.
Timereaction creates a transparent work space that allows team members, customers and suppliers to communicate, collaborate and manage process workflow in real time. Timereactions predictive scheduling system allows users to configure consistent, updated workflow processes through dynamic calculations. Integrated instant messaging maintains all the teams content as it pertains to a specific project in one location, while the consolidated conversation automatically includes necessary member Workflow, conversations and files in one place, so you find the information you need, getting more done, with less effort.
Jitterbit is dedicated to accelerating innovation for our customers by combining the power of APIs, integration and artificial intelligence. Using the Jitterbit API integration platform companies can rapidly connect SaaS, on-premise and cloud applications and instantly infuse artificial intelligence into any business process. Our intuitive API creation technology enables companies to reuse business-critical applications and data to bring new offerings to market in days, not months. Designed to handle the most complex integration and API creation challenges.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
PerfectForms is a feature-rich, web-based Business Process Management (BPM) development environment - complete with pixel-perfect forms and powerful reporting capabilities - where you can quickly build and deploy a wide variety of Business Process Management (BPM) applications, all without coding. You can build engaging applications, design simple or complex workflows, send automatic notifications and escalations, create impressive drill-down reports, and even integrate with external systems. Enables anyone to build Business Process Management (BPM) applications, workflow apps, and detailed reporting without writing any code.
Integrify is a leader in business process management software focusing on user experience, rapid deployment to a large user base, broad scalability and change compliance. Design automated, user-friendly forms and processes to ensure business process compliance. Provide executives with full activity audit reports to show individual, team and organizational performance. Design automated, user-friendly forms and business processes to support digital transformation efforts.
PDF Share Forms Ultimate Form Solution Enabling business users to manage full form life cycle without support from IT Award-winning PDF Share Forms solution is focused on PDF forms integration with SharePoint. We provide benefits to any organization working with forms: local governments, financial institutions, manufacturing companies, medical and pharmaceutical companies, construction, oil &energy organizations. Our solutions are a vital tool to HR, procurement, audit & compliance, and more Ultimate Form Solution for SharePoint enabling business users to manage full form life cycle without support of IT.
Intuitive. Comprehensive. Low-code. Discover Process Director, the ONLY business process management platform to incorporate the element of time. With four consecutive year on the Gartner Magic Quadrant, and innumerable additional awards, Process Director empowers IT teams AND business users to rapidly create and deploy sophisticated, customized apps in a fraction of the time and cost of traditional development. What would you do, if you could easily customize your processes? Intuitive. Comprehensive. No-code. Discover Process Director, the only BPM platform to incorporate the element of time.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
Delays in entering billing data mean longer cash cycles. Delays in entering inspection data mean your organization is out of compliance and has no visibility into operations. Mi-Forms mobile forms solves both problems with point-of-inspection or point-of-service data collection solutions that seamlessly integrate with your database, service management, or accounting system to improve cash-flow, compliance, and operational efficiencies. Offline capabilities and immediate, accurate data collection shorten business cycles and improve profits.(iPad, Android, Windows)
iGrafx delivers proven ROI to the largest enterprises in the world. Our Digital Transformation Engine is a platform that captures, communicates and automates the alignment of strategy, people, processes, and technology. This is why millions of users worldwide, including 2/3 of the Fortune 100 and 5 of 10 largest banks, use iGrafx to unite and transform their organizations: modeling operations, identifying and mitigating risks, achieving compliance and automating business processes. iGrafx BPM Platform delivers proven ROI to the largest enterprises in the world.
APIANT offers Data Integration Software Solutions for Citizen Integrators, Integration Specialists, IT Managers, SaaS Companies and Enterprises. On the cloud or self-hosted, the APIANT platform empowers non-developers (no code) and developers (low-code) to build sophisticated multi-directional integrations visually and quickly. Integrations can be deployed in minutes with thousands of pre-built and modular connectors in the Automation Editor. Business specific requirements can also be met. API Integration Software - Cloud & Self-Hosted
Cloud-based data science platform for analytics professionals that helps unify the entire data science lifecycle. Cloud-based data science platform for analytics professionals that helps unify the entire data science lifecycle.
Designed for medium to large enterprises, TrackVia is the leading mobile workflow platform for operations that digitizes manual processes, streamlines work, and analyzes data in real-time. Without the need for IT developers, TrackVia's cloud-based platform is customized to your specifications, implemented quickly and approved by IT for security. Companies like Kaplan, Leidos and Stearns rely on TrackVia to improve on-time performance and reduce costs. Unlike legacy BPM systems, TrackVia helps you improve processes quickly without the need for extensive IT resources.
Founded in 2003, NextProcess brings a unique blend of technology and service expertise to the Business Process Management (BPM) and Procure to Pay (P2P) marketplace. NextProcess has years of experience in the procurement, accounting, and technology fields. Our mission is to provide each client flexible, robust functionality within our applications while driving low cost of ownership. Our software modules include CapEx, Budgeting, POs, AP, T&E, SVC, and other disbursements. NextProcess offers a suite of Business Process Management (BPM) modules that help automate and manage processes more efficiently.
PRIME is cloud based BPM software designed for both the business user and business process expert. With its intuitive and user-friendly interface, you can easily map, analyze, improve and monitor your business processes accurately. Enhance your decision-making with the right information at hand, before implementing a change into your organization. PRIME is built on best of breed methods hence comes equipped with analysis techniques from BPM, Lean, Six Sigma, Value Stream Mapping and more. Cloud-based end to end business improvement software designed to help you map, analyze, improve, and monitor your processes.

door Medforce Technologies

(15 beoordelingen)
Profiel bekijken
Business process management that maximizes productivity,CommandCenter software gives you the visibility and control you need. You use our intuitive workflow creation tools to program the who, what, and when of each process to ensure all work is complete, accurate, and on time. The built-in business analytics reports, customizable views and dashboards, and automated work distribution mean you and your employees never miss a step and always tackle the highest priority work first. CommandCenter is business process management and workflow automation software built specifically for healthcare.
De geavanceerde Digital Business Transformation Suite (DBTS) van Interfacing biedt alles-in-één procestoewijzing, modellering en optimalisatie in één enkel platform. Interfacing, dat door Gartner wordt erkend als leider in de meest recente marktgids voor bedrijfsprocesanalyse (EBPA), biedt een van de beste BPM-oplossingen, waardoor zoveel het MKB als multinationals minder inspanning hoeven te leveren om uitstekend te presteren op het gebied van operationele intelligentie, digitale transformatie en voortdurende verbetering. Probeer nu je GRATIS PROEFVERSIE! Interfacing biedt alles-in-één tools waarmee je operationele intelligentie, digitale transformatie en voortdurende verbetering kunt bereiken.
Novacura Flow, our signature software, is a low-code platform that helps you optimize your business processes and make your workforce truly mobile. Flow works as a layer on top of your existing business systems, helping you connect data from multiple sources into easy-to-follow workflows and apps. With Novacura Flow, you have a common language between business and IT, processes and ERP. Novacura Flow is a low-code BPM platform that helps you optimize your business processes and make your workforce truly mobile.
Ideal for companies (10-500 employees) that have outgrown their accounting software, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical, real-time information. Direct your operations from anywhere with real-time financial insights and all the convenience of the cloud. Extend operational control across geographies, products, and revenue streams. And transform accounting into a forward-looking advantage you can customize and configure as your business scales. More than just accounting, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical information.
Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... imagine a checklist for businesses that manages the reminders, escalation, and actions ... and also keeps track of people's performance against deadlines. CommandHound is all about transparent accountability to foster a culture of execution. CommandHound does this across organizational boundaries and geographies with relentless efficiency. Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... fostering a culture of execution.

door electroNeek Robotics

(14 beoordelingen)
Profiel bekijken
electroNeek RPA is a solution dedicated to providing process automation between Desktop, Cloud, or SaaS environments. It supports natives include OCR based on Google, Microsoft, and Abbyy techs. Supporting Microsoft Word and Excel automation helps you solve any office issues. Screen and web scrapper functionality allows you to automate a vast amount of processes. The low-code approach requires just a basic knowledge of JavaScript. For SaaS tasks, use our web-based option. No limitation! Robotic Process Automation platform for complex SMB tasks in SaaS and Desktop apps/Cloud.
Maak je geen zorgen over lijnen. Voeg de vakjes toe en DrakonHub tekent de lijnen voor je. Je hoeft niet op pixels te jagen. Voeg onderdelen nauwkeurig toe met één klik. DrakonHub zorgt voor uitlijning, centrering en afstand. Bovendien maakt DrakonHub automatisch koppelingen tussen diagrammen. De koppelingen zetten gefragmenteerde diagrammen om in een onderling verbonden kennisbank. Ultraduidelijke stroomdiagrammen, mindmaps en checklists zonder op pixels te jagen.
Quickly and easily simulate Microsoft Office Visio flowcharts, Value Stream Maps and workflow diagrams. Process Simulator installs as an add-in to Visio, allowing you to seamlessly create and run simulation models inside Visio. It is a simple, predictive, productivity improvement tool. 1)Create a new flowchart model or add simulation properties to an existing flowchart directly in Visio. 2)Press play and watch your model run with realistic animation. 3)View dynamic model output reports. Quickly simulate Microsoft Office Visio flowcharts, Value Stream Maps and workflow diagrams.
Profiel bekijken
Free open source development platform for digitizing business processes. Bonita enables multidisciplinary development teams to speed up digital business transformation by connecting back-end processes with personalized user interfaces. Free open source development platform for digitizing business processes.
RunMyProcess DigitalSuite is a high performance cloud platform for universal process integration and scalable business and workflow solutions. It allows companies to quickly and securely build applications connecting people, software, and things. End-to-end solutions with unified user experiences across devices, comprehensive orchestration of enterprise applications, and accelerated time to value help companies take a fast, evolutionary approach to digital transformation and business innovation. A high-productivity application PaaS for fast and secure enterprise system integration and workflow solutions
TouchStone makes process implementation ridiculously easy. Click on a position on your org chart to access processes specific to that position. Improve usability & accessibility with a holistic process hierarchy that drills down into work plans, checklists and other training content - a smarter way to implement your procedures. Employees know exactly what they need to do. Save time & limit frustration with super quick access to the instructions they need to get up to speed and do their job well Process development and management solution built exclusively for small business with features to organize, document, and manage.
Business Process Management (BPM) platform offering three great systems to choose from according to your goals: Start-up: A low cost, entry level system for organisations looking for process mapping with basic process management Standard: A fully integrated business management system for embedding or reinforcing a process culture at the heart of your organisation Professional: The ultimate Business Process Management system for organisations implementing business and continual improvement A business process management platform to capture, share, use and improve processes.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.

door Netoloji Software

(12 beoordelingen)
Profiel bekijken
Netoloji is an innovative and dynamic software company specialized in Business Process Management (BPM), helping companies to digitize, improve, and accelerate their business-specific processes with E-Flow BPM. With the intuitive design interface, you can design your business processes freely and faster with drag and drop functionality. Moreover it can be integrated with document, customer relationship and enterprise resource planning systems. E-Flow: Digital Pathways to a Smarter Business
HighGear is the leading no-code BPM platform that allows everyday business users to quickly design, automate and deploy custom business processes without the cost or complexity of traditional BPM solutions. Mid-to-large enterprises in regulated industries, such as banking, insurance and energy rely on HighGear to manage work, improve visibility, streamline operations and meet compliance requirements for teams of 15-15,000, in minutes not months, without writing code. HighGear is the leading no-code platform that allows business users to quickly design, automate and deploy custom business processes.
Dozuki is standard work instruction software that empowers manufacturers to implement standardized procedures in support of continuous improvement and training efforts. Approved standards are instantly distributed across teams, shifts, and locations. Track the competency of employees trained to current standards and automate retraining when procedures are updated. View data to resolve issues, reduce rework, and identify improvementsall in real-time. Dozuki is standard work software that empowers you to implement standardized procedures in support of continuous improvement.
WEBCON BPS is een BPM Rapid Application Development-platform met weinig code voor Microsoft SharePoint waarmee je je bedrijf moeiteloos kunt digitaliseren en bedrijfsprocessen kunt standaardiseren en automatiseren. Het is ook een compleet documentmanagementsysteem (DMS). Met WEBCON BPS kunnen bedrijfsprocessen, zowel afdelings- als bedrijfskritische, effectief worden ondersteund met oplossingen zonder code die zich moeiteloos aanpassen aan regelmatige veranderingen in de digitale wereld. GEEN CODERING. GEEN WACHTTIJDEN. GEEN IMPLEMENTATIE. ONMIDDELLIJK BESCHIKBARE RESULTATEN. WEBCON BPS is een BPM-platform met weinig code voor MS SharePoint om op workflow gebaseerde toepassingen te creëren en bedrijfsprocessen te automatiseren.
Flowingly is a next generation business process mapping & workflow automation platform. Eliminate-paper based business processes and improve your team's efficiency and effectiveness. Easily document, run and automate your business processes and simplify your workflow. - Drag and drop, no-code interface - Quick to setup and learn - Set deadlines and notifications - Multiple user permissions - Complex routing - Advanced approval scenarios - Global 24x7 support. Business process mapping & workflow automation platform. Eliminate-paper based processes and improve your efficiency and effectiveness

door Generis Corp

(10 beoordelingen)
Profiel bekijken
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
The Intelledox platform is used by many of the world's leading enterprise and government organizations to transform their digital customer experience. Enabling organizations to engage and delight their customers by having rich and timely conversations using real-time data, Intelledox streamlines complex processes and omnichannel forms and allows organizations to transform the way they acquire, onboard and service their customers. Offices | Dallas, New York, Dublin, Singapore, Sydney, Canberra With Intelledox, streamline complex processes & omnichannel forms & transform the way you acquire, onboard & service your customers.
Reduce paperwork, cut costs, and optimize any process quickly and easily. JobRouter is a full-featured, easy-to-use and powerful business process, case management and workflow automation software. It was designed to help any size organization transform their manual processes into dynamic web-based workflows that can be implemented quickly for a speedy ROI. Automate 1 Process or 100: Start with a single process or automate across the organization. JobRouter makes it easy to scale up. Powerful workflow management, electronic forms and document management solutions. Easy to Use. Easy to integrate. Easy to Create.
Pega Business Process Management and Case Management helps you quickly build business applications that deliver the outcomes and end-to-end customer experiences your customers demand. Find out why Pega is the perennial leader in BPM and Case Management Visualize and standardize business processes across your global enterprise with best-in-class case management software.

door ERA Environmental Management Solutions

(10 beoordelingen)
Profiel bekijken
Add dynamic automation and standardization to any of your business processes or workflows without the need for coding. Connect the dots between people, process, and product through a singular cloud platform which is simple to configure and easy for staff to use. Get rid of paper forms and data collection ¿ turn any process into a fully digital, automated, and streamlined system, and gain real-time business intelligence and analytics. AI-driven integration of all your systems and databases. Create and automate complete business processes and workflows easily, without coding. Get AI-driven automation and standardization.