507 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Transformeer en optimaliseer de levenscyclus van je product door integratie, volledige zichtbaarheid en totale controle vanuit de cloud. Meer informatie over NetSuite
De oplossing voor voorraadbeheer van NetSuite biedt een complete set capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de supply chain-processen stroomlijnt, de kosten verlaagt en de winstgevendheid verbetert. Met realtime vraagplanning die is gebouwd om te voldoen aan je complexe bedrijfsuitdagingen, volledig inzicht in de productlevenscyclus en het inkoop- en betaalproces en native integratie in je belangrijkste backend-processen, wordt je bedrijf sneller op weg geholpen naar een snellere en strakkere bedrijfsvoering. Meer informatie over NetSuite
De oplossing voor voorraadbeheer van NetSuite biedt een complete set capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de supply chain-processen stroomlijnt, de kosten verlaagt en de winstgeven...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Eenvoudige en visuele app voor productie- en inventarisbeheer ontworpen voor makers, ambachtslieden en fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana
Software voor inventaris- en productiebeheer op maat gemaakt voor makers en kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Het maakt voorraad- en productiebeheer eenvoudiger dan ooit voor online verkopers. Geschikt voor kleine bedrijven die schaalvoordelen willen bereiken en structuur willen brengen in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten. Meer informatie over Katana
Software voor inventaris- en productiebeheer op maat gemaakt voor makers en kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Het maakt voorraad- en productiebeheer eenvoudiger dan ooit voor onli...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Door de volledige orderlevenscyclus te automatiseren, stuurt MOVE de stroom van inventaris en informatie door het gehele distributienetwerk. Meer informatie over MOVE
MOVE pakt de complexiteit van de hedendaagse magazijnomgevingen aan door middel van flexibele oplossingen die een breed scala aan operationele vereisten en distributienetwerkconfiguraties ondersteunen. De succesvolle implementaties over de hele wereld hebben marktleiders geholpen concurrentievoordeel te behalen door een uitmuntende uitvoering. Meer informatie over MOVE
MOVE pakt de complexiteit van de hedendaagse magazijnomgevingen aan door middel van flexibele oplossingen die een breed scala aan operationele vereisten en distributienetwerkconfiguraties ondersteunen....
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Dit platform is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vraagplanning, prognoses en voorraadoptimalisatie. Meer informatie over Smart IP&O
Smart Software biedt Smart IP&O, een geïntegreerde set van native webapplicaties voor vraagplanning, voorraadoptimalisatie en analyse van de supply chain. Het biedt één gebruiksvriendelijke en zeer schaalbare samenwerkingsomgeving met robuuste voorraad- en voorspellingsmodellering. Deze aanpak van eenmalige implementatiekosten betekent dat je in eerste instantie een specifieke set van behoeften kunt aanpakken, en daarna op elk gewenst moment nieuwe apps kunt toevoegen zonder extra implementatiekosten. Meer informatie over Smart IP&O
Smart Software biedt Smart IP&O, een geïntegreerde set van native webapplicaties voor vraagplanning, voorraadoptimalisatie en analyse van de supply chain. Het biedt één gebruiksvriendelijke en zeer sch...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Software voor voorraadbeheer om voorraadniveaus te regelen, goederen en voorraad te controleren en verbruiksgoederen binnen en buiten het bedrijf te beheren. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor goederentracering kun je binnen je hele onderneming je voorraad en goederen beheren. Volg verkopers, verplaats de voorraad over locaties en maak aangepaste waarschuwingen voor lage voorraaddrempelwaarden aan voor een geoptimaliseerd voorraadbeheer. Scan streepjescodes, QR-codes en RFID-tags om massale acties uit te voeren en gebruik de mobiele apps om activiteiten te beheren terwijl je onderweg bent! Deze inkoopmodule maakt een snelle aanvulling van de voorraad mogelijk via PO's die je productcatalogus automatisch bijwerken. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor goederentracering kun je binnen je hele onderneming je voorraad en goederen beheren. Volg verkopers, verplaats de voorraad over locaties en maak aangepaste waarsch...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester R...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Meer informatie over Odoo
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De inventaris met dubbele invoer van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorr...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, fa...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Supply chain managementsoftware voor het lean management van materiaalstromen in inkoop, productie, logistiek. Meer informatie over KanbanBOX
KanbanBOX is de supply chain managementsoftware die het lean management van de distributieketen, productieprocessen en de inkoop van elk productiebedrijf mogelijk maakt. Met KanbanBOX kun je elk bedrijfsproces voor waardecreatie beheren: aankopen, productie, logistiek en verkoop. KanbanBOX verbetert de supply chain-samenwerking middels een portal gedeeld tussen verkoop, productie, externe leveranciers en klanten. Elke stroom - informatief of fysiek - is onder controle. Meer informatie over KanbanBOX
KanbanBOX is de supply chain managementsoftware die het lean management van de distributieketen, productieprocessen en de inkoop van elk productiebedrijf mogelijk maakt. Met KanbanBOX kun je elk bedrij...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers. Meer informatie over Multiorders
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Atlas Planning in een end-to-end oplossing voor de toeleveringsketen die je een verbeterd beheer van de toeleveringsketen biedt. Meer informatie over Atlas Planning
De Atlas Planning omvat systemen voor marketing, voorraad, verkoop, operationele activiteiten en financiën, waardoor het op elk gewenst moment een volledig beeld geeft van de S/OP-situatie van het bedrijf vanuit meerdere perspectieven. Deze uitgebreide oplossing is gebaseerd op een solide basis voor prognose en vraagplanning en kan worden uitgebreid op basis van je groeiende behoeften. Door met deze software de vraag te beheren kun je een robuuster verkoop- en operationeel plan maken. Meer informatie over Atlas Planning
De Atlas Planning omvat systemen voor marketing, voorraad, verkoop, operationele activiteiten en financiën, waardoor het op elk gewenst moment een volledig beeld geeft van de S/OP-situatie van het bedr...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadbeheersoftware voor het verminderen van de overbevoorrading met 35-60%, en het verhogen van de winst en het rendement met 15-20%. Meer informatie over ABM Inventory
ABM Inventory is een SaaS-systeem dat is ontworpen voor de detailhandel en groothandel. Het doel van het systeem is om continue productbeschikbaarheid in de vereiste hoeveelheid op de juiste plaats en de juiste tijd te bieden; overtollige voorraden (overbevoorrading) te verminderen, uitverkochte voorraden te verminderen en daarmee ook het verlies van omzet te beperken. Systeemmogelijkheden: automatische aanvulling van winkels en automatische orderplaatsing, assortimentbeheer, evaluatie van de leveranciersbetrouwbaarheid, uitgebreide analyses. Omzetgroei van 15%. Meer informatie over ABM Inventory
ABM Inventory is een SaaS-systeem dat is ontworpen voor de detailhandel en groothandel. Het doel van het systeem is om continue productbeschikbaarheid in de vereiste hoeveelheid op de juiste plaats en ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Ivy offers a Thinking commercial platform powered by AI and ML to automate sales and distribution for the consumer goods industry. Meer informatie over Industry Cloud for Consumer Goods
Ivy Mobility offers a Thinking Commercial Platform and is a leader in cloud-based software for the consumer goods industry. Ivy Mobility has been in the business of providing applications that allow our customers to improve Route To Market and win more at the shelf for over 18 years. We are proud to provide our customers with the broadest portfolio in the industry today and market-leading vertical Software as A Service that is pre-defined to meet the needs of consumer goods companies. Meer informatie over Industry Cloud for Consumer Goods
Ivy Mobility offers a Thinking Commercial Platform and is a leader in cloud-based software for the consumer goods industry. Ivy Mobility has been in the business of providing applications that allow ou...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadbeheer- en montagesysteem van auto-onderdelen. Voeg montage op basis van gegevens en voertuigcompatibiliteit toe aan je verkoopkanalen. Meer informatie over PartsPal
PartsPal is een compleet voorraadbeheer- en montagesysteem voor auto-onderdelen. PartsPal wordt gebruikt door auto-onderdelenbedrijven om montage op basis van gegevens in hun winkel toe te voegen, meerdere verkoopkanalen vanaf één plek te beheren en het marktbereik te vergroten met het systeem voor onderdelenuitwisseling. 18 miljoen onderdeelnummers | 300.000 voertuigen Meer informatie over PartsPal
PartsPal is een compleet voorraadbeheer- en montagesysteem voor auto-onderdelen. PartsPal wordt gebruikt door auto-onderdelenbedrijven om montage op basis van gegevens in hun winkel toe te voegen, mee...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
DOM is een intelligente hub die bestellingen tussen verkopers, leveranciers en klanten orkestreert om een optimale uitvoeringsstrategie te bepalen. Meer informatie over Softeon Distributed Order Management (DOM)
Softeon DOM is een aanpasbare bedrijfsprocesengine die bestellingen van meerdere kanalen accepteert en prioriteert. Krijg controle over de afhandeling van bestellingen met wereldwijde zichtbaarheid van bestellingen, voorraad en levering. DOM biedt uitgebreide interne en externe zichtbaarheid met realtime bestelinformatie gedurende de volledige levenscyclus van de orderafhandeling. Gebruikers kunnen klantorders in realtime bekijken, de huidige voorraad in uitgebreide leveringsnetwerken controleren en de orderstatus volgen. Meer informatie over Softeon Distributed Order Management (DOM)
Softeon DOM is een aanpasbare bedrijfsprocesengine die bestellingen van meerdere kanalen accepteert en prioriteert. Krijg controle over de afhandeling van bestellingen met wereldwijde zichtbaarheid van...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen voor jouw specifieke sector. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekho...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashf...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheer software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Platform voor het bijhouden van de inventaris dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het bijhouden van de inventaris via de cloud/mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun inventaris bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun levenscyclus. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het bijhouden van de inventaris via de cloud/mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun inventaris bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste voorraadbeheeroplossing die je helpt bij het beheren van voorraad op verschillende locaties voor je buitendienstbedrijf. Zo kom je nooit meer op een werklocatie aan zonder de onderdelen die je nodig hebt en hoef je nooit meer zonder reden een extra reis naar het magazijn te maken. Je weet precies wat waar ligt en wanneer je extra onderdelen nodig hebt. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste voorraadbeheeroplossing die je helpt bij het beheren van voorraad op verschillende locaties voor je buitendienstbedrijf. Zo kom je nooit meer op een werkloca...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Totale zichtbaarheid en controle van je supply chain met het ERP-softwarepakket van NetSuite in de cloud.
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces van inkoop tot betaling voor groeiende, middelgrote bedrijven (met 50+ werknemers). Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren.
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces va...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
De software voor voorraadbeheer van NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de processen in de toeleveringsketen stroomlijnt. Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren. Self-servicemogelijkheden voor partners, leveranciers en klanten verbeteren de samenwerking in de hele supply chain. Met NetSuite kun je voorraadniveaus beter beheren en kosten verlagen.
De software voor voorraadbeheer van NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de processen in de toeleveringsketen stroomlijnt. Je krijgt een diepgaa...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers).
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.
Importeer, beheer en verzend je orders met ShipStation, de populairste keuze van online verkopers. Deze oplossing kan worden geïntegreerd met meer dan 150 van de meest populaire marktplaatsen, winkelwagentjes en vervoerders, en je kunt zoveel verkoopkanalen en vervoerders gebruiken als je nodig hebt. Met ShipStation krijg je: tot 40% korting op USPS-tarieven en 29% korting op FedEx-tarieven; de merkeigen tracking-pagina en retourenportal; aanpasbare automatiseringsregels om fouten te voorkomen en je levertijd te halveren; een eenvoudig te gebruiken interface; een volledig gratis proefversie van 30 dagen!
Importeer, beheer en verzend je orders met ShipStation, de populairste keuze van online verkopers. Deze oplossing kan worden geïntegreerd met meer dan 150 van de meest populaire marktplaatsen, winkelwa...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is de populairste inventarisoplossing voor QuickBooks-gebruikers. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is de populairste inventarisoplossing voor QuickBooks-gebruikers. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geav...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, deta...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cin7 provides inventory management and automation from orders and production to the warehouse/3PL to any B2B/B2C sales channel you use.
Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level. Note: Cin7 is not suitable for asset management.
Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis!
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de e...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties....
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerd point of sale-systeem vertrouwd door 30.000 bedrijfseigenaren. Probeer het 30 dagen gratis.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde so...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De op...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winke...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdru...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Krijg realtime overzicht van de inventaris op meerdere kanalen met robuuste en schaalbare software voor het MKB, detailhandelaren en groothandelaren.
Orderhive is multichannel voorraadbeheersoftware waarmee je op elk gewenst moment voorraadniveaus in realtime kunt volgen. Het biedt de snelste synchronisatie van je voorraad in al je verkoopkanalen voor elke keer dat je een bestelling ontvangt of verzendt. Beheer verschillende storefronts en marktplaatsen zoals Amazon, eBay, Shopify enz. vanaf een gecentraliseerd platform, via integraties met toonaangevende boekhoud- en betalingssoftware en expediteurs. Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over te veel of te weinig voorraad!
Orderhive is multichannel voorraadbeheersoftware waarmee je op elk gewenst moment voorraadniveaus in realtime kunt volgen. Het biedt de snelste synchronisatie van je voorraad in al je verkoopkanalen vo...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerde ERP van SAP koppelt doelstellingen van de klantenservice op dynamisch wijze aan de voorraadinvesteringen en vraag in je multi-stage supply chain.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur voor magazijnautomatisering en logistieke dienstverleners te verbeteren. De doelstellingen van de klantenservice worden dynamisch gekoppeld aan de voorraadinvesteringen in je multi-stage supply chain, zodat je de voorraadniveaus in evenwicht kunt brengen, vraaginputs en -signalen kunt analyseren en de impact van beslissingen op de wereldwijde voorraad kunt modelleren.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur v...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te volgen.
Met de EZRentOut cloudgebaseerde voorraadbeheer software kun je eenvoudig huurartikelen volgen. Het helpt de ROI te maximaliseren en de efficiëntie en productiviteit te verbeteren. Bespaar tijd met de mobiele app. Voer snellere barcodes en QR-codescans uit voor een naadloze ordercreatie. Houd je gehele huurwagenpark op meerdere locaties in de gaten. De integratie met QB en Xero voldoet aan al jouw boekhoudbehoeften.
Met de EZRentOut cloudgebaseerde voorraadbeheer software kun je eenvoudig huurartikelen volgen. Het helpt de ROI te maximaliseren en de efficiëntie en productiviteit te verbeteren. Bespaar tijd met de ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution to sell online and in-store. With QuickBooks POS, you get the information you need to make better decisions. Your inventory counts are automatically updated across all channels with every order, sale and return. Instantly see what's selling, what's not and what to reorder. Track inventory on multiple levels, such as vendor, department, style, size, and color. Identify trends with advanced reporting features and help prevent overselling.
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution to sell online and in-store. With QuickBooks POS, you get the information you need to make better decisions. Your inventory counts are automatically u...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Finale Inventory is het aanpasbare en flexibele voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-comme...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify.
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorte...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cl...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloud based solution for the management of raw materials and product inventory. Features include revenue tracking and invoicing.
Cloud based solution for the management of raw materials and product inventory. Features include revenue tracking and invoicing.
Cloud based solution for the management of raw materials and product inventory. Features include revenue tracking and invoicing....
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
A full front-end order entry, purchasing, and inventory management solution for accounting platforms.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full visibility into each step of your workflow. Simplify the lives of your customer service and sales reps by putting information at their fingertips with powerful Excel-style searching.
Oversee and manage every stage of distribution. SalesPad is the ultimate tool for distribution and manufacturing companies. Process orders more accurately and efficiently, while having full visibility ...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer.
Alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de komende 12 maanden verwachten. De voorraad- en orderbeheersoftware van Brightpearl is geïntegreerd met boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%.
Alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivit...
  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen

Kopersgids voor Voorraadbeheer software

Wat is voorraadbeheer software?

Voorraadbeheer software controleert de voorraad, en helpt organisaties bij het stroomlijnen van de inventarisatie en het organiseren van de orderverwerking. Deze systemen helpen bedrijven hun voorraad te optimaliseren en de efficiëntie van de supply chain te verbeteren. Geavanceerde systemen voor voorraadbeheer bieden realtime functies voor voorraadcontrole en -audit.

De voordelen van voorraadbeheer software

Welke methode voor handmatig voorraadbeheer je ook gebruikt, het is inefficiënt en tijdrovend. Deze methoden kunnen geen complexe taken aan zoals voorraadaudits, voorraadcontrole en het realtime bijhouden van de voorraad. Inefficiënt voorraadbeheer is slecht voor je bedrijf; een overtollige voorraad verhoogt je totale opslagkosten, terwijl onvoldoende voorraad leidt tot omzetverlies en een negatieve klantervaring.

Voorraadbeheer is een belangrijke factor die mede bepaalt of je een verkoop behaalt of deze verliest aan een concurrent, en voorraadbeheer software helpt je bedrijf dergelijk verlies te voorkomen en de daarmee samenhangende uitdagingen te overwinnen. 

Specifieke voordelen omvatten:

  • verbeterd bijhouden van de voorraad;
  • minder incidenten van diefstal van de voorraad;
  • verbeterd inzicht in de supply chain voor je leveranciers;
  • verbeterde financiële prestaties;
  • nauwkeurige boekhouding en financiële rapportage.

Algemene functies van voorraadbeheer software.

  • Voorraadaudit:   het uitvoeren van periodieke beoordelingen van voorraadgegevens en het waarschuwen van management over eventuele verschillen of procesafwijkingen.
  • Voorraadcontrole: het optimaliseren van voorraadniveaus en het verminderen van over- en onderbevoorrading. 
  • Productcategorisering:   het controleren van de voorraad op basis van bepaalde producteigenschappen zoals gewicht, lengte, partij, batch, datum en serienummer.
  • Beheer van inkooporders: het aanmaken, beoordelen en wijzigen van papierloze inkooporders van leveranciers. 
  • Rapportage/analyse:   het samenvatten en analyseren van de voorraadprestaties. Sommige geavanceerde platforms bieden realtime tools voor het vastleggen en visualiseren van gegevens.
  • Zoeken/filteren:   het zoeken van producten op basis van functies zoals locatie, producttype, serienummer en grootte.

Overwegingen bij de aankoop van voorraadbeheer software

  • Integratie met boekhoudprogramma's: systemen voor voorraadbeheer werken nauw samen met boekhoudplatforms. Audits en controle van de voorraad zijn belangrijke functies die worden aangedreven door de integratie met de boekhoudoplossing. Vraag de leverancier bij aankoop van voorraadsoftware over integraties van derden en zoek naar een oplossing die kan worden geïntegreerd met het huidige (of favoriete) boekhoudsysteem.
  • Totale eigendomskosten: verschillende systemen voor voorraadbeheer bieden verschillende tariefmodellen, waardoor een directe vergelijking soms moeilijker wordt. Bepaalde leveranciers brengen kosten in rekening voor productondersteuning, gegevensopslag, training, implementatie, upgrades en meer. Neem vóór de aanschaf van een oplossing contact op met de leverancier en bereken de totale eigendomskosten op basis van de behoeften van het bedrijf.
  • Leveranciers voegen geavanceerde gegevensanalyse toe voor een betere voorraadcontrole: de laatste jaren hebben de technologieën voor gegevensanalyse grote vooruitgang geboekt. Als reactie hierop integreren leveranciers van systemen voor voorraadbeheer tegenwoordig geavanceerde modules voor gegevensanalyse in hun producten, zoals gegevensvisualisatie, realtime toegang tot gegevens, en meerdere gegevensverbindingen. Gegevensanalyse helpt leidinggevenden bij het nemen van corrigerende maatregelen in het geval van afwijkende prestaties.
  • Het Internet of things wordt nu echt: in de komende jaren zal het IoT (Internet of things) bedrijven meer gaan bieden dan alleen de hype die er tot nu toe is geweest. Volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 73% van de kleine bedrijven zelfs van plan om het IoT binnen de komende twee jaar te gaan gebruiken. Het IoT wordt nu werkelijkheid met de lancering van producten zoals BlackBerry Radar, met geavanceerde tracking- en sensormogelijkheden, en slimme vuilniscontainers, die via wifi de volumestatus delen (waarmee wordt aangegeven hoe "vol" de containers zijn) om de routes van de vuilnisophalers te optimaliseren.