Nederland Lokale producten weergeven
55 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer. Meer informatie over inFlow Inventory
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Meer informatie over Odoo
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De dubbele invoerinventaris van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
monday.com Work OS biedt voorraadbeheer met aanpasbare functionaliteiten zonder code, tracking van inventaris en zendingen, automatiseringen en meer. Meer informatie over monday.com
monday.com Work OS biedt cloudgebaseerd voorraadbeheer, zodat je moeiteloos je voorraad kunt beheren en optimaliseren. De functionaliteiten zonder code zijn zeer aanpasbaar, inclusief het bijhouden van inventaris, het volgen van zendingen en integraties met bestaande tools zoals CRM en Excel. Automatiseringen elimineren vervelende taken en verminderen het risico op fouten in je hele voorraadstroom. monday.com Work OS stelt teams in staat om oplossingen te creëren die passen bij hun manier van werken. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven. Meer informatie over Zoho Inventory
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheer software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer.
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer. Meer informatie over WooCommerce

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Finale Inventory is het aanpasbare en flexibele voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleinere productiebedrijven. Eenvoudig in gebruik, betaalbaar en een contract dat na 30 dagen heel eenvoudig dagelijks opgezegd kan worden. GRATIS PROEFVERSIE
Ontworpen voor de kleinere productiebedrijven – Het Statii-systeem is aantoonbaar een van de eenvoudigste ERP-/MRP-pakketten op de markt. Het hooggewaardeerde, cloudgebaseerde systeem is INCLUSIEF alle training en ondersteuning. Statii brengt geen risico met zich mee dankzij het goedkope maandelijkse abonnement en een eenvoudig contract van 30 dagen. Complete softwareoplossing inclusief kostprijsberekening/schatting, inkoop, voorraadbeheer, productie- en algemene planning, gegevensverzameling op de werkvloer, verzending en facturering. GRATIS PROEFVERSIE. Meer informatie over Statii

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen. Meer informatie over Vyapar

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Rentle is robuuste voorraadbeheer software voor bedrijven die apparatuur verhuren en producten verkopen als een service.
Rentle is een platform voor voorraadbeheer en handel voor bedrijven die apparatuur verhuren en producten verkopen als een service. Terwijl je je producten en diensten waar en wanneer je maar wilt verkoopt, zorgt Rentle ervoor dat je voorraadniveaus altijd in realtime up-to-date zijn. Volg, meet en beheer je bedrijfsmiddelen, van de ordervoorbereiding tot de retourzending en het onderhoud van de artikelen, stop artikelen bij elkaar in één pakket en commercialiseer je voorraad precies zoals jij dat wilt. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Rentle

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging Meer informatie over MapYourTag

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via software en gedistribueerde orderverwerkingscentra.

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Voeg aangepaste velden toe - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Stroomlijn je e-commerceactiviteiten.
Ordoro houdt je inventaris synchroon met je winkelwagentjes en marktplaatsen en fungeert als een centrale hub voor alle verkoopkanalen. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Ordoro houdt voorraadwijzigingen bij wanneer bestellingen binnenkomen en producten worden aangevuld, waardoor updates naar alle winkels worden doorgestuurd. Bundel je producten met gemak. Vergeet de handmatige updates en vermijd die frustrerende uitverkochtmeldingen met het hands-off voorraadbeheer. Meer informatie over Ordoro

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Meer informatie over MultiFlex RMS

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Een kant-en-klare oplossing die alle noodzakelijke kenmerken en functies bevat om een succesvol online bedrijf te creëren.
CS-Cart is complete winkelwagensoftware voor het maken van e-commercewebsites van elke grootte, helemaal vanaf nul. Het biedt een volwaardig beheerpaneel boordevol geavanceerde tools voor een effectief winkelbeheer. Het wordt ook geleverd met ingebouwde thema- en lay-outeditors waarmee je geavanceerde storefronts kunt maken. Het ondersteunt meerdere talen en valuta's, betalings- en verzendmethoden, marketing- en promotietools, waardoor je klanten een betere winkelervaring krijgen. Meer informatie over CS-Cart Store Builder

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie van cruciaal belang dat er verantwoording wordt afgelegd over de IT-apparatuur die je beheert. Daarom is Alloy Navigator ontworpen om je gedetailleerde informatie te geven met één klik op de knop. Of je nu Linux-, Mac- of Windows-computers controleert, op zoek bent naar het tonerniveau van je printers of informatie over de switches en routers van je netwerk nodig hebt, Alloy Navigator biedt je een complete IT-oplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie, eenvoudigere retourzendingen en alles wat je nodig hebt om bestellingen te verzenden.
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie en eenvoudigere retourzendingen. Krijg alle functionaliteit van een ultramodern magazijnbeheersysteem, met geavanceerd orderbeheer, automatisering en mobiliteit, allemaal in de cloud zonder dure hardware en hoge kosten vooraf. ShipHero wordt gebruikt en vertrouwd door grote en kleine bedrijven, met functies die kunnen meegroeien naarmate je bedrijf groeit. Meer informatie over ShipHero

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van benodigdheden en meer tijd met patiënten dankzij een gespecialiseerd inventarisplatform.
Goed georganiseerde praktijken gebruiken Sowingo. Besteed minder tijd aan het beheren van voorraden en meer tijd aan patiënten, met behulp van dit krachtige, gebruiksvriendelijke platform voor tandheelkundig voorraadbeheer. Meer informatie over Sowingo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Omnichannel voorraadbeheer eenvoudig gemaakt. Beheer bestellingen, verzend naar klanten en synchroniseer voorraad over elk kanaal vanuit het alles-in-één systeem van Veeqo, waardoor je merk snel kan groeien terwijl je klanten de ervaring garandeert die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, NOTHS, Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met productimport, export, groothandel en distributie.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele bedrijf, van offerte, verkoop, inkoop, product, voorraad, klanten, leveranciers, tot grondstoffen, debiteuren-/crediteurenbeheer en uitgebreide rapportagefunctie. Breng je teamgenoten aan boord met gedetailleerde functies voor gebruikerstoegang. De kracht van dit platform ten opzichte van concurrenten komt voort uit gebruiksvriendelijke complete functies waardoor het eenvoudig te implementeren en leren is. Meer informatie over EMERGE App

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
TrakSYS is een MOM-platform van de volgende generatie dat fabrikanten helpt bij het optimaliseren van activiteiten met behulp van realtime productiegegevens.
TrakSYS is een platform voor het beheer van productieactiviteiten van de volgende generatie dat fabrikanten helpt om activiteiten te optimaliseren, met behulp van realtime productiegegevens en tools om corrigerende en preventieve maatregelen te nemen. Maximaliseer het gebruik en de efficiëntie van activa, verlaag de productiekosten en verbeter de winstgevendheid. TrakSYS bevat functionaliteit voor het beheren van elk aspect van bewerkingen, inclusief voorraad, productie, kwaliteit en onderhoud. Meer informatie over TrakSYS

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van bedrijven in de horeca, gezondheidszorg en dark kitchens en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Maak met een paar klikken interne apps, automatiseringen en databases. Alles op één plaats. Meer informatie over Jestor

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Consignatiesoftware van ConsignCloud helpt jou om je opnieuw voor te stellen hoe je wederverkoopwinkel de voorraad beheert, klanten betrekt en groeit.
De technologie en beste praktijken voor de detailhandel zijn voortdurend in ontwikkeling. Je consignatiesoftware moet je op de hoogte houden. ConsignCloud heeft alles wat je nodig hebt om je wederverkoop- of consignatiewinkel te runnen: een moderne en flexibele POS voor elk bedrijfsmodel met wederverkoop, automatische communicatie met je afzenders en rapporten die je helpen je bedrijf te begrijpen en te groeien. Meer informatie over ConsignCloud

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Oplossing voor het volgen van tools en toolinventaris voor aannemers en mobiele werknemers. Zoek, vind en verplaats tools in het veld en de winkel.
Het volgen van tools hoeft niet moeilijk of ingewikkeld te zijn. Dit platform maakt het volgen van tools eenvoudig door zich te richten op veldpersoneel. ShareMyToolbox maakt het gemakkelijk voor het veld om tools te zoeken, te vinden en over te dragen met een telefoonapp. Als de veldmedewerkers de verplaatsingen van tools bijwerken terwijl ze plaatsvinden, is er altijd een up-to-date inventaris beschikbaar op kantoor. Het hele systeem is mobiel en cloudgebaseerd, waardoor het snel en eenvoudig kan worden ingesteld. Start een gratis proefperiode en kijk hoe eenvoudig het volgen van tools kan zijn. Meer informatie over Construction Tool Tracking System

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar. Meer informatie over VISCO

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee distributeurs en fabrikanten het genereren van inkoop, verkoop en werkorders kunnen automatiseren.
OfficeBooks is een gebruiksvriendelijke toepassing voor bedrijfsmanagement. Met OfficeBooks kun je je bedrijf georganiseerd en soepel laten draaien. De toepassing integreert alle belangrijke processen van elk bedrijf: contacten, verkooporders, inkoop, voorraadbeheer en werkorders. OfficeBooks bevindt zich in de cloud, zodat je systeem overal beschikbaar is; op kantoor, thuis of onderweg. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over OfficeBooks

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
De software voor voorraadbeheer helpt ondernemingen bij het stroomlijnen van de voorraad door het bijhouden, onderhouden en efficiënt beheren van de voorraad.
Asset Infinity voldoet aan al je zakelijke behoeften met voorraadbeheer. Het beheren van inventaris is geen eenvoudige taak, daarom helpt deze software voor voorraadbeheer om inventarisintensieve bedrijven te helpen. Je kunt er de voorraad mee stroomlijnen en voor elk artikel nabestelniveaus instellen. Ontvang waarschuwingen wanneer de voorraad onder het nabestellingsniveau komt. Indien nodig kun je voorraad toevoegen, verplaatsen of van de ene plaats naar de andere opnemen, en alle transacties op één pagina bekijken. Ontvang ook rapporten en analyses. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Contalog is software voor voorraad-, order- en productinformatiebeheer in de cloud.
Contalog is een multi-channel verkoopplatform dat B2B- en B2C-bedrijven direct in verschillende web- en mobiele verkoopkanalen kan brengen. Contalog is een omnichannel digitaal handelsplatform en biedt gecentraliseerd voorraad-, order- en productinformatiebeheer via meerdere verkoopkanalen, waardoor de beheertaken aanzienlijk worden verminderd. Contalog ondersteunt integraties van derden, zoals Magento, Shopify, BigCommerce, Xero, QuickBooks, ShipStation, Amazon en eBay. Meer informatie over Contalog

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties.
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Shippingbo is eenvoudig te verbinden met meer dan 70 verkoopbronnen en is de ultieme SaaS-software voor het verwerken van je e-commercebestellingen. De alles-in-één technologie combineert een orderbeheersysteem, magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem en optimaliseert je hele supply chain voor een geweldige winkelervaring voor je consumenten. Meer informatie over Shippingbo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Oplossing voor prognose van de vraag op locatie in het geheugen en automatische planning van de voorraadaanvulling.
Oplossing voor prognose van de vraag op locatie in het geheugen en automatische planning van de voorraadaanvulling. Door de aanpak van robuuste tijdreeksontleding van dit platform kan het een zeer nauwkeurige statistische voorspelling creëren die een solide basis vormt voor verdere vraagplanningsprocessen. GMDH Streamline integreert op effectieve manier moderne planningstechnologieën en -strategieën met hulpmiddelen voor inventarisoptimalisatie en biedt cruciale en tijdige informatie voor besluitvorming. Meer informatie over GMDH Streamline

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Boxstorm is een online oplossing voor voorraadbeheer die is gemaakt door de makers van de toonaangevende QuickBooks-voorraadoplossing - Fishbowl.
Boxstorm Free geeft je 1 gebruiker volledig gratis, en het is de eerste gratis oplossing voor voorraadbeheer die kan worden geïntegreerd met QuickBooks Online. Automatiseer handmatige voorraadbeheerprocessen, zoals het toevoegen van artikelen, het wijzigen van voorraadtellingen, het bewaken van wijzigingen met audittrails en integratie met QuickBooks Online om je boekhoudgegevens automatisch bij te werken. Meer informatie over Boxstorm

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware voor online verkopers die hun dagelijkse processen willen beheersen.
Khaos Control Cloud is de populairste oplossing voor voorraadbeheer voor het MKB. Bekijk je voorraadniveaus, goederen in en bestellingen in realtime, of je nu op kantoor bent of ergens anders. De oplossing biedt realtime voorraadsynchronisatie op je verkoopplatforms, back-orderbeheer om orders te sorteren op voorraad en retourmanagement om retouren van klanten te organiseren en verwerken. Krijg meer zakelijke duidelijkheid en controle, met Khaos Control Cloud. Meer informatie over Khaos Control Cloud

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Aqxolt ERP biedt alles-in-één cloudinventarisatie en laat je alle voorraadbewegingen, kostprijsberekeningen, inkoop en aanvulplanning beheren.
Aqxolt ERP biedt alles-in-één cloudinventarisatie en laat je al je verkoopkanalen, inventaris, verkooppunten en toeleveringsketens beheren in één centrale, cloud-gebaseerde oplossing. Aqxolt ERP biedt voorraadontvangst, distributie, run rate, inkoopaanvraag, leverancierscontracten, scannen van streepjescodes, kostenkaart en aanvullingsplanning. De oplossing is volledig op maat, flexibel, eenvoudig te implementeren en aan te passen om mee te groeien met een bedrijf. Meer informatie over ERP MARK 7

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerd systeem voor voorraadbeheer dat kleine bedrijven helpt bij het volgen van goederen, verkoopregistratie en locatiebeheer.
Webgebaseerd systeem voor voorraadbeheer dat kleine bedrijven helpt bij het volgen van goederen, verkoopregistratie en locatiebeheer. Meer informatie over Stockpile

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Professionele voorraadcontrole en -beheer met krachtige opties en netwerkfuncties.
Professionele voorraadcontrole en -beheer met krachtige opties en netwerkfuncties. * Visualiseer je voorraad in realtime. * Verbeter de logistieke stroom van inkomende en uitgaande goederen. * Sorteer, filter en exporteer naar Excel. * Gebruik al je bestaande streepjescodes. * Gegevens eenvoudig exporteren/importeren van/naar Excel. * USB-sleutelondersteuning, webtoegang voor DropBox/Business-server. * Verkrijgbaar met eenvoudig te installeren streepjescodescanners. Meer informatie over Simple Inventory Manager (SIM)

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig. Meer informatie over Growzer

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Open source planningssoftware voor de supply chain.
Met FrePPLe helpt middelgrote bedrijven bij het flexibel plannen van hun productie en voorraad. Het werkt in de cloud en biedt een betaalbare en efficiënte manier om planningsprocessen voor distributie- en productiebedrijven te stimuleren, waarbij ERP-systemen worden uitgebreid met geavanceerde capaciteiten en besluitvormingsworkflows. Het combineert 3 modules (vraagvoorspelling, voorraad- en productieplanning) en dekt alle planningsbehoeften, van grondstoffen tot levering. Meer informatie over Frepple

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen