Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Voorraadbeheer software voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

151 resultaten

Nederland Lokaal product
Silvasoft

Silvasoft

(0) Nederland Lokaal product
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze oplossing is voorraadbeheer en het volgen ervan eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer. Meer informatie over inFlow Inventory
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Nederland Lokaal product
Altijd inzicht en overzicht over het orderproces met ordermanagement in AFAS Software. Meer informatie over AFAS Software
Van bestelling tot levering: met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit. AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Met Netstock kunnen bedrijven overschotten verminderen, voorraadtekorten minimaliseren en sneller bestellingen plaatsen. Meer informatie over Netstock
Netstock integreert naadloos in wijdverbreide ERP's, waardoor bedrijven hun voorraad kunnen optimaliseren. Door gebruik te maken van krachtige intelligentie in ERP-gegevens verhoogt Netstock de zichtbaarheid van voorraden, waardoor je sneller bestellingen kunt plaatsen, voorraadtekorten kunt minimaliseren, overtollige voorraad kunt verminderen en de capaciteitsplanning in je toeleveringsketen kunt optimaliseren. Met Netstock heb je altijd de juiste voorraad in de juiste hoeveelheid op het juiste moment. *Netstock is geen oplossing voor WMS of voorraadcontrole. Meer informatie over Netstock

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Gespecialiseerd in gecentraliseerd garantiebeheer met behulp van Blockchain- en AI-technologie voor een duurzame productie. Meer informatie over iWarranty
iWarranty is een softwaretool voor garantiebeheer van de volgende generatie. Bij iWarranty begrijpt men hoe belangrijk het is om producten van hoge kwaliteit te behouden en klanttevredenheid te garanderen. Daarom biedt iWarranty een breed scala aan diensten op het gebied van garantiebeheer die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van klanten. Het team van experts kan je helpen je proces voor garantiebeheer te optimaliseren, de garantiekosten te minimaliseren en de klanttevredenheid te verbeteren met een positieve ervaring na aankoop. Meer informatie over iWarranty

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over Erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over Erplain

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Nederland Lokaal product
eLabJournal is een volledig aanpasbare, veilige en conforme alles-in-één ELN die geschikt is voor elk biowetenschappelijk laboratorium voor onderzoek en ontwikkeling. Meer informatie over eLabJournal
eLabJournal is een alles-in-één ELN die volledig kan worden geconfigureerd voor de unieke behoeften van je laboratorium voor onderzoek en ontwikkeling. Het bevat ook modules voor het volgen van voorraad en voor protocolbeheer. Efficiënt documenteren, organiseren, doorzoeken en archiveren van je onderzoek-, steekproef- en protocolgegevens. eLabJournal is veilige en conforme software die geschikt is voor elk laboratorium. Verbeter je onderzoek met een gratis proefversie van 30 dagen of plan een live demo. Meer informatie over eLabJournal

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
monday.com Work OS biedt voorraadbeheer met aanpasbare functionaliteiten zonder code, tracking van inventaris en zendingen, automatiseringen en meer.
monday.com Work OS biedt cloudgebaseerd voorraadbeheer, zodat je moeiteloos je voorraad kunt beheren en optimaliseren. De functionaliteiten zonder code zijn zeer aanpasbaar, inclusief het bijhouden van inventaris, het volgen van zendingen en integraties met bestaande tools zoals CRM en Excel. Automatiseringen elimineren vervelende taken en verminderen het risico op fouten in je hele voorraadstroom. monday.com Work OS stelt teams in staat om oplossingen te creëren die passen bij hun manier van werken. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheer software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen.
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is de populairste inventarisoplossing voor QuickBooks-gebruikers. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste voorraadbeheeroplossing die je helpt bij het beheren van voorraad op verschillende locaties voor je buitendienstbedrijf. Zo kom je nooit meer op een werklocatie aan zonder de onderdelen die je nodig hebt en hoef je nooit meer zonder reden een extra reis naar het magazijn te maken. Je weet precies wat waar ligt en wanneer je extra onderdelen nodig hebt. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen.
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De dubbele invoerinventaris van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Multichannel e-commercepakket waarmee detailhandelsbedrijven bestellingen, klanten, voorraden, verzending, catalogi en meer kunnen beheren.
Magento is de complete e-commerce-oplossing voor bedrijven die klaar zijn om optimaal gebruik te maken van hun online kanaal. Deze oplossing combineert een ongeëvenaarde functieset met ondersteuning van wereldklasse en vrijwel oneindige flexibiliteit tegen een fractie van de prijs die in rekening wordt gebracht door concurrerende platforms. Meer informatie over Adobe Commerce

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Voeg aangepaste velden toe - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Prognose
  • Orderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Inventarisatie
  • Kitting
  • Streepjescodes en tickets scannen