Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Voorraadbeheer software voor Mac

Voorraadbeheer software bewaakt inventarisniveaus voor optimale productie en distributie van goederen voor de groothandel of detailhandel. Met deze inventory mangement software kunnen organisaties hun voorraad efficiënt beheren, alsook inkoop en orderafhandeling. Oplossingen voor voorraadbeheer zorgen voor nauwkeurige realtime voorraadrapportage. Ook geeft het de mogelijkheid om deze essentiële gegevens over meerdere locaties en door de hele onderneming te distribueren. Gebruik Capterra om de juiste voorraadbeheer software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: voorraadbeheersystemen en supply chain management software.

Nederland Lokale producten weergeven
107 resultaten
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze oplossing is voorraadbeheer en het volgen ervan eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
monday.com Work OS biedt voorraadbeheer met aanpasbare functionaliteiten zonder code, tracking van inventaris en zendingen, automatiseringen en meer. Meer informatie over monday.com
monday.com Work OS biedt cloudgebaseerd voorraadbeheer, zodat je moeiteloos je voorraad kunt beheren en optimaliseren. De functionaliteiten zonder code zijn zeer aanpasbaar, inclusief het bijhouden van inventaris, het volgen van zendingen en integraties met bestaande tools zoals CRM en Excel. Automatiseringen elimineren vervelende taken en verminderen het risico op fouten in je hele voorraadstroom. monday.com Work OS stelt teams in staat om oplossingen te creëren die passen bij hun manier van werken. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Webgebaseerde oplossing voor het beheren van orders en inventaris. Functies omvatten verkooporder, facturen, voorraadbeheer en QuickBooks-integratie. Meer informatie over Erplain
erplain, ontworpen voor kleine bedrijven met minder dan 10 werknemers, is een toepassing voor het beheren van orders en inventaris. Een abonnement kost $ 29 tot $ 99 per maand. Creëer verkooporders, facturen, bestellingen en genereer pdf’s; de voorraad wordt in realtime bijgewerkt. De oplossing biedt alle voordelen van online apps: samenwerking, mobiliteit, beveiliging en geen onderhoud. Het managen van bedrijven is al moeilijk genoeg zonder waardevolle tijd te verspillen aan onbetrouwbare of onbetaalbare systemen. Integratie met QuickBooks Online. Beschikbaar in het Engels en het Frans. Meer informatie over Erplain

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheer software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen.
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is de populairste inventarisoplossing voor QuickBooks-gebruikers. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste voorraadbeheeroplossing die je helpt bij het beheren van voorraad op verschillende locaties voor je buitendienstbedrijf. Zo kom je nooit meer op een werklocatie aan zonder de onderdelen die je nodig hebt en hoef je nooit meer zonder reden een extra reis naar het magazijn te maken. Je weet precies wat waar ligt en wanneer je extra onderdelen nodig hebt. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen.
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De dubbele invoerinventaris van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Multichannel e-commercepakket waarmee detailhandelsbedrijven bestellingen, klanten, voorraden, verzending, catalogi en meer kunnen beheren.
Magento is de complete e-commerce-oplossing voor bedrijven die klaar zijn om optimaal gebruik te maken van hun online kanaal. Deze oplossing combineert een ongeëvenaarde functieset met ondersteuning van wereldklasse en vrijwel oneindige flexibiliteit tegen een fractie van de prijs die in rekening wordt gebracht door concurrerende platforms. Meer informatie over Adobe Commerce

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Belangrijkste kenmerken: - Geen artikellimiet - Geef teamleden of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Check items in/uit met ingebouwde scanner - Voeg aangepaste velden toe - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Krijg realtime overzicht van de inventaris op meerdere kanalen met robuuste en schaalbare software voor het MKB, detailhandelaren en groothandelaren.
Orderhive is multichannel voorraadbeheersoftware waarmee je op elk gewenst moment voorraadniveaus in realtime kunt volgen. Het biedt de snelste synchronisatie van je voorraad in al je verkoopkanalen voor elke keer dat je een bestelling ontvangt of verzendt. Beheer verschillende storefronts en marktplaatsen zoals Amazon, eBay, Shopify enz. vanaf een gecentraliseerd platform, via integraties met toonaangevende boekhoud- en betalingssoftware en expediteurs. Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over te veel of te weinig voorraad! Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Finale Inventory is het aanpasbare en flexibele voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen. Meer informatie over Vyapar

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer.
Alles-in-één oplossing voor voorraad- en orderbeheer die is ontworpen voor detailhandelaars, groothandels en multichannel merken die $ 1 miljoen of meer verhandelen, of voor degene die dat volume in de komende 12 maanden verwachten. De voorraad- en orderbeheersoftware van Brightpearl is geïntegreerd met boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Door meer dan 5000 bedrijven wereldwijd gebruikte verhuur- en inventarisbeheersoftware, constant innoverend voor jouw succes.
Sinds 1982 levert dit platform voorraadbeheer software die verhuurbedrijven naar nieuwe hoogten brengt. De bekroonde producten zijn ontworpen voor je bedrijfsbehoeften, ongeacht de grootte of sector. De klantenservice heeft gezamenlijk meer dan 600 jaar ervaring in de verhuursector en weet goed waar de klanten vandaan komen. Nu nog zorgen dat ze op de gewenste bestemming komen. Meer informatie over Point of Rental Software

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen je voorraad te beheren en de bedrijfsvoering te stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies voor voorraadbeheer, om gespecialiseerde vakbedrijven te helpen hun materialen efficiënt te volgen en te beheren. Importeer je leverancierscatalogi, controleer voorraad- en opslaglocaties, bestel nieuwe materialen en hou je voorraad bij vanuit het magazijn naar de wagen van de technicus. simPRO helpt buitendienstbedrijven geld te besparen in het kostprijsberekeningsproces met een vergelijkbare catalogus en tools voor inventarisaanpassing. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparaties, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen en voorraadbeheer samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Geen facturering. Direct afrekenen met Facebook Live en Wall Drops. 3 x zoveel betrokkenheid en conversiepercentages van 20-40+%.
CommentSold is een platform voor sociale handel dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop online detailhandelaren zaken doen. Het maakt winkelen eenvoudig en leuk door realtime interacties toe te staan en ondernemers in staat te stellen de volgende generatie detailhandelaren te worden via sociale media, websites en mobiele apps. Het platform omvat een robuuste functieset voor het beheer van de dagelijkse activiteiten, waaronder geautomatiseerde facturering, verkoopanalyses, klantgegevens en voorraaddetails waarmee eigenaren snel geïnformeerde beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over CommentSold

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd. Meer informatie over Extensiv Order Manager

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/inventarissoftware op maat gemaakt voor online e-commerce-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de voorraad en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen. Meer informatie over Logiwa WMS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Flightdocs biedt web- en app-gebaseerd vliegtuigonderhoud, voorraadbeheer en vluchtplanning ondersteund door 24/7/365 ondersteuning voor analisten.
Flightdocs Enterprise is de beste toepassing voor het beheer van complete vluchtafdelingen. Sinds 2003 ondersteunt Flightdocs luchtvervoerders door gebruik te maken van geavanceerde technologie en klantenservice om ervoor te zorgen dat hun onderhouds- en inventarisbeheer voldoet aan de hoogste niveaus van veiligheid, kwaliteit en efficiëntie. 2018 markeert de evolutie van Enterprise met de lancering van Flightdocs Operations. Deze nieuwe functie is het moderne antwoord op de plannings- en communicatiebehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Veryon Tracking

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Stroomlijn je e-commerceactiviteiten.
Ordoro houdt je inventaris synchroon met je winkelwagentjes en marktplaatsen en fungeert als een centrale hub voor alle verkoopkanalen. Niet meer inloggen op meerdere sites en kopiëren en plakken, in de hoop dat er niets over het hoofd is gezien. Ordoro houdt voorraadwijzigingen bij wanneer bestellingen binnenkomen en producten worden aangevuld, waardoor updates naar alle winkels worden doorgestuurd. Bundel je producten met gemak. Vergeet de handmatige updates en vermijd die frustrerende uitverkochtmeldingen met het hands-off voorraadbeheer. Meer informatie over Ordoro

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren. Meer informatie over Sellbrite

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Omnichannel voorraadbeheer eenvoudig gemaakt. Beheer bestellingen, verzend naar klanten en synchroniseer voorraad over elk kanaal vanuit het alles-in-één systeem van Veeqo, waardoor je merk snel kan groeien terwijl je klanten de ervaring garandeert die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, NOTHS, Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Geavanceerde, cloudgebaseerde POS-software voor winkels, ticketevenementen, lidmaatschapsdiensten en restaurants met snelle service.
KORONA is cloudgebaseerde POS-software voor alle detailhandel-, ticketing- en lidmaatschapsdiensten. Het wordt geleverd met geavanceerd inventarisbeheer, CRM-tools, verschillende software-integraties en een intuïtieve interface. KORONA past zich aan op jouw workflows en niet andersom. Alle functies zijn volledig aanpasbaar. KORONA werkt zowel voor winkels met één kassa, bedrijven met meerdere locaties als franchises. Er zijn geen contracten en geen kosten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief. Meer informatie over KORONA POS

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie van cruciaal belang dat er verantwoording wordt afgelegd over de IT-apparatuur die je beheert. Daarom is Alloy Navigator ontworpen om je gedetailleerde informatie te geven met één klik op de knop. Of je nu Linux-, Mac- of Windows-computers controleert, op zoek bent naar het tonerniveau van je printers of informatie over de switches en routers van je netwerk nodig hebt, Alloy Navigator biedt je een complete IT-oplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Beheer je projecten en krijg volledig inzicht in projecten, resources en de pijplijn, allemaal binnen Salesforce - met behulp van FinancialForce PSA
FinancialForce PSA is ontworpen voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 MEDEWERKERS en produceert realtime inzicht in de kosten en facturen die zijn gekoppeld aan het leiden van een hele regio of praktijk, niet alleen projecten, zodat jij het bedrijf als geheel proactief kunt beheren. Het geeft inzicht in top-down planningscijfers, inclusief interne kosten en kosten van onderaannemers, om ervoor te zorgen dat je op het goede spoor blijft. Je kunt ook inzoomen op de dagelijkse activiteiten die worden gegenereerd door de middelen en projecten in elke portefeuille. Meer informatie over ERP Cloud

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie, eenvoudigere retourzendingen en alles wat je nodig hebt om bestellingen te verzenden.
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie en eenvoudigere retourzendingen. Krijg alle functionaliteit van een ultramodern magazijnbeheersysteem, met geavanceerd orderbeheer, automatisering en mobiliteit, allemaal in de cloud zonder dure hardware en hoge kosten vooraf. ShipHero wordt gebruikt en vertrouwd door grote en kleine bedrijven, met functies die kunnen meegroeien naarmate je bedrijf groeit. Meer informatie over ShipHero

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer
Een economisch en uitgebreid platform met CRM, ERP, HCM (Human Capital Management), projectmanagement en helpdesk met ingebouwde integraties.
OneHash is 's werelds eerste FaaS (SaaS+FOSS [Free and Open Source Software]). Geef je verkoop een boost met de CRM- en ERP-tool. Ontvang pijplijnweergave, bellen, leadbeheer, e-mailautomatisering en nog veel meer, allemaal onder één tool voor $ 99/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Functies: 1. klantrelatiebeheer; 2. human resources en loonadministratie; 3. agile productie; 4. verkoop en inkoop; 5. Beheer van bedrijfsmiddelen 6. Helpdesk 7. Projectmanagement 8. slimme boekhoudsoftware. Meer informatie over OneHash

Functies

  • Zoeken/filteren
  • Rapportage en analyse
  • Orderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Prognose
  • Kitting
  • Inventarisatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • eCommerce-beheer