Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis Project management tools

Met project management tools kunnen organisaties hun projecten beter beheren. Dat kan worden gedaan door het automatiseren van de toewijzing van taken en middelen en de opvolging van mijlpalen voor elke fase van een project. Project management software kan op verschillende manieren worden toegepast. Zo kan het worden gebruikt op het gebied van samenwerking, wanneer meerdere mensen aan een project werken. Ook kan het top-down worden toegepast, wanneer één persoon tegelijkertijd aan een project werkt. Verder kan het geïntegreerd toegepast worden, wanneer meerdere aspecten en afdelingen van de organisatie bij het project betrokken zijn. Gebruik Capterra om de beste project management tool voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: PSA-software, urenregistratiesoftware en samenwerkingssoftware.

Nederland Lokale producten weergeven

199 resultaten

Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om projecten te beheren en het werk te doen vlotten. Meer informatie over Confluence
Projectmanagement is eenvoudig met Confluence, een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Creëer en bewaar al je documentatie op één plek, vereenvoudig de communicatie tussen teams en verzend projecten sneller. Verbind Confluence naadloos met Jira Software om extra context aan je projecten toe te voegen, problemen en productvereisten te creëren en bij te houden, publicatierapporten te publiceren, voortgang te volgen en meer. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Asana voor projectbeheer. Volg het werk van begin tot eind, zodat elk team afgestemd en op schema blijft om hun doelen te bereiken. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projectmanagement die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Jira Software is de projectmanagementtool voor agile teams, aanpasbaar voor elk type project. Meer informatie over Jira
Jira Software is de projectmanagementtool voor agile teams, aanpasbaar voor elk type project. Teams kunnen beginnen met een projectsjabloon of hun eigen aangepaste workflow creëren. Jira-problemen, ook wel bekend als taken, volgen elk werk dat de workflowstappen doorloopt tot aan de voltooiing. Met de automatiseringsengine van Jira kunnen teams taken en processen moeiteloos automatiseren. Met alle projectinformatie op één plek kunnen er ook rapporten worden gegenereerd om de voortgang en productiviteit bij te houden en ervoor te zorgen dat er niets wordt vergeten. Meer informatie over Jira

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams taken moeiteloos kunnen plannen, bijhouden en eraan samenwerken. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is cloudgebaseerde software voor projectmanagement die het projectmanagementproces stroomlijnt, van planning en uitvoering tot monitoring en rapportage. De software beschikt over een gebruiksvriendelijke interface waarmee teamleden projecten kunnen visualiseren, waardevolle projectinzichten kunnen verkrijgen en naadloos kunnen samenwerken. Bovendien integreert Zoho Projects met andere populaire zakelijke tools, zoals Google- en Microsoft-apps, waardoor het gemakkelijk is om met bestaande workflows te werken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Trello is een intuïtieve tool voor projectmanagement die een gedeeld perspectief creëert voor je team in het geheel van elk project.
Trello is een intuïtieve en eenvoudige tool voor projectmanagement, ontworpen zodat gebruikers meer tijd kunnen besteden aan het gedaan krijgen van dingen en minder tijd hoeven te besteden aan leren hoe ze deze tool moeten gebruiken. Teams die Trello gebruiken kunnen hun werk eenvoudig organiseren en projecten van begin tot eind beheren: taken toewijzen, vervaldatums beheren, bestanden toevoegen, checklists maken en meer. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een levendige, ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
89% van de klanten zegt dat ze meer grip hebben op hun bedrijf sinds ze zijn overgestapt naar Basecamp. Het combineert *alles* waaraan je samenwerkt met *alle* tools die teams nodig hebben om projecten gedaan te krijgen: takenlijsten, berichtenborden, planningen, documenten, bestandsopslag en groepschat. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Met GitHub kunnen ontwikkelingsteams samenwerken en code beoordelen en beheren binnen een DevOps-pijplijn en met ingebouwde codebeveiliging.
GitHub is waar de wereld software bouwt. Miljoenen personen, organisaties en bedrijven over de hele wereld gebruiken GitHub om software te ontdekken, te delen en bij te dragen. Ontwikkelaars bij startups maar ook bij Fortune 50-bedrijven gebruiken GitHub, bij elke stap. Meer informatie over GitHub

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Beheer projecten met opties voor tijdregistratie, roosterindeling, budgettering, planning en rapportage in één software die beschikbaar is voor verschillende apparaten.
Met Clockify kun je eenvoudig werkuren in projecten registreren en toezicht houden op de voortgang. Er zijn geen limieten voor het aantal gebruikers, projecten of urenregistratieperioden. Nodig een oneindig aantal gebruikers uit voor je werkruimte, keur urenstaten goed en beheer planningen. Maak facturen, volg uitgaven, beheer budgetten en uurtarieven. Genereer aangepaste rapporten en exporteer en deel ze met klanten. Volg verlof en vakanties en keur verlof goed voor je medewerkers. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Beheer al je teamprojecten op één plek met monday.com - aanpasbare software die zich aanpast aan de behoeften van je organisatie.
Beheer alle projecten van je team op één plek met monday.com. Van eenvoudige taken tot complexe portfolio's, met deze alles-in-één softwareoplossing kun je de perfecte samenwerkingstools van je team bouwen. Integreer vervolgens je andere tools; visualiseer gegevens in agenda-, Gantt- of Kanban-weergaven; en automatiseer je handmatige processen. Zodat je echt de controle kunt krijgen over al je workflows. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
ClickUp is een toonaangevende tool voor projectmanagement met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor projectmanagement. Gebruik documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven en meer met deze alles-in-één tool voor projectmanagement. Het wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en brengt al je projecten samen in één app. De volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies zijn ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector en maken het onmisbaar voor iedereen die projectmanagement op één plek wil houden. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
App- en game-ontwikkelingsplatform waarmee ontwerpers apps kunnen ontwikkelen, bewerken en testen met behulp van verschillende tools en technieken.
App- en game-ontwikkelingsplatform waarmee ontwerpers apps kunnen ontwikkelen, bewerken en testen met behulp van verschillende tools en technieken. Meer informatie over Microsoft Visual Studio

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Wrike is veelzijdige projectmanagementsoftware voor elk team, met sjablonen, Gantt-diagrammen, geautomatiseerde verzoeken en rapporten en meer.
Pak complexe projecten aan met de bekroonde projectbeheersoftware van Wrike. Deel projecten op in eenvoudige stappen, wijs taken toe aan teamleden en visualiseer de voortgang met Gantt-diagrammen, Kanban-borden en kalenders. Beheer de toewijzing van middelen en prognoses met gemakkelijk te lanceren software. Automatisering en AI-functies nemen tijdrovende administratieve taken weg, zodat jij je kan focussen op ander werk. Stroomlijn je praktijken, breng je teamleden op dezelfde lijn en zorg ervoor dat je deadlines haalt en binnen het budget blijft. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Notion is projectmanagementsoftware die je notities, projecten en wiki in één tool aan elkaar koppelt.
Notion is projectmanagementsoftware die je notities, projecten en wiki in één tool aan elkaar koppelt. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen.
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen. Van systeemontwerp tot brainstorming tot projectmanagement, dit platform ondersteunt al je communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Daarom kiezen miljoenen gebruikers voor Lucidchart. Meer informatie over Lucidchart

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Verzamel en organiseer projectgegevens met aangepaste online formulieren die werken met meer dan 100 apps en een alles-in-één database aangedreven door spreadsheets.
Bereik je doelen en deadlines sneller met online formulieren en enquêtes die je rechtstreeks aan je teamgenoten kunt toewijzen. Jotform maakt het gemakkelijker dan ooit om zonder heen-en-weer e-mails belangrijke gegevens, projectbestanden, interne verzoeken en meer te verzamelen. Automatiseer je workflow door je formulieren te verbinden met meer dan 100 apps en een geautomatiseerde goedkeuringsstroom te creëren om snel op inzendingen te reageren. Verhoog de efficiëntie van je team en bespaar tijd en papier met Jotform. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer
Bereik je projectmijlpalen in Miro, een populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Beheer complexe projecten en hun belanghebbenden met vertrouwen. Creëer procesafstemming en gedeeld begrip tussen functieoverschrijdende teams met een gezamenlijk online whiteboard. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Meer informatie over Miro

Functies

  • Mijlpalen bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Resourcebeheer
  • Meerdere projecten
  • Beheer van problemen
  • Bestanden delen
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Kanban-bord
  • Budgetbeheer
  • Priorisering
  • Documentbeheer