Tijdregistratie software

Tijdregistratie software, ook wel timesheet software genoemd, automatiseert het bijhouden van de aanwezigheid van werknemers en de planning en vakanties van werknemers. Tijdregistratie software geeft organisaties een algemeen beeld van hoe werknemers hun tijd doorbrengen en een analyse van arbeidskosten per project. Tijdregistratie software kan op zichzelf worden gebruikt, maar wordt vaak geïntegreerd in de boekhoudprogramma's van een organisatie. Zie ook: HR-software, salarisadministratie software en personeelsbeheer software.

Waarom Capterra gratis is

door Haya Solutions

(1 review)
Website bezoeken
Track employees and students attendance using face recognition app. Meer informatie over AttendLab Track employees and students attendance using face recognition app. Meer informatie over AttendLab
Zoho People biedt een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing om de tijd voor bedrijven te volgen. Medewerkers kunnen zowel factureerbare als niet-factureerbare uren registreren, een urenstaat aanmaken en zicht krijgen op elk project of elke klant en facturen sneller ontvangen. Meer informatie over Zoho People Op de cloud gebaseerde oplossing om tijd voor bedrijven bij te houden, de taakitems te registreren, factureerbare uren te registreren en nauwkeurige visuele rapporten te krijgen. Meer informatie over Zoho People
Een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor personeelsbeheer, met name geschikt voor bedrijven met meer dan 200 werknemers. Quinyx is een mobile-first oplossing die de personeelskosten vermindert door arbeidsintensieve processen zoals planning, loonadministratie, in- en uitklokken, communicatie en forecasting te automatiseren terwijl de werkervaring voor werknemers en managers wordt verbeterd. Meer informatie over Quinyx Het cloudgebaseerde systeem biedt ondersteuning voor planning, tijdregistratie, communicatie, taakbeheer, budgettering en forecasting. Meer informatie over Quinyx
Beheer tijd en aanwezigheid voor je team. Medewerkers kunnen in- of uitklokken met hun webbrowser, Slack of mobiel (iOS en Android). Werkuren worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief activiteiten en aantekeningen. Genereer geautomatiseerde urenregistratie, tracking van activiteiten/projecten, klantfacturering en krachtige rapportage voor je team. Jibble helpt je met payroll, facturering of teamproductiviteit, of je nu een tech-startup, een adviesbureau of een plaatselijk restaurant runt. Meer informatie over Jibble Online tijdklok-software voor teams. Gebruik een iPad als biometrische aanwezigheidskiosk. Geweldig voor payroll, facturering aan klanten en productiviteit! Meer informatie over Jibble
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work

door Zoho

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
Een nauwkeurige controle van je uitzendkrachten is geen probleem meer met de tijdkloksoftware van Zoho Workerly. Hiermee kunnen je uitzendkrachten in- en uitklokken met behulp van hun medewerker-app. Genereer urenstaten volgens hun werkuren om hun betalingen veel sneller dan voorheen te verwerken. Meer informatie over Zoho Workerly De tijdkloksoftware van Zoho Workerly laat uitzendkrachten in- en uitklokken vanuit hun medewerker-app. Meer informatie over Zoho Workerly

door Findmyshift Ltd

(411 beoordelingen)
Website bezoeken
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet. Meer informatie over Findmyshift
Moderniseer de tijdklok van je medewerkers. De tijdklokfunctie voor in- en uitklokken in de CakeHR-software werkt samen met jou om een beter gevoel van tijd en aanwezigheid te creëren. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
Time Doctor biedt nauwkeurige tijdkloksoftware voor je team. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Ontdek niet alleen hoe laat het team elke dag is begonnen en gestopt met werken, maar ook wat ze in de tussentijd hebben gedaan. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Tijdkloksoftware die ook helpt de productiviteit van je team te verbeteren. Meer informatie over Time Doctor
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbeperkte tijdregistratie voor maximaal 12 gebruikers en niet zomaar een tijdregistratie. Je kunt schattingen voor elke taak of project invoeren en deze vervolgens vergelijken met de werkelijk bestede tijd. Je kunt offertes en facturen creëren voor je klanten, en ja, dit is geheel gratis beschikbaar. Er is weinig wat Bitrix24 niet kan. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor het bijhouden van tijd en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Beheer personeelsplanningen, urenstaten en salarisadministratie allemaal op één plek, zodat je sneller weer verder kunt gaan met het runnen van je bedrijf. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Meer informatie over Planday Met Time Clock uit Planday is het nog nooit zo eenvoudig geweest om de uren van je medewerkers bij te houden. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit! Meer informatie over Planday
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten. Meer informatie over Calamari
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie. Meer informatie over Homebase

door clickbits

(0 beoordelingen)
Website bezoeken
Met cloudgebaseerde clockodo kun je de werktijden van je bedrijf bijhouden. Koppel elke tijdsinvoer aan een medewerker, een klant en een project. Voeg diensten en beschrijvingen toe. Met deze gegevens kun je elk rapport aanmaken dat je nodig hebt en alle projecten in de gaten houden. Je kunt clockodo verbinden met verschillende factureringstoepassingen om tijdregistratiegegevens gemakkelijk over te zetten naar een factuur. Verbeter je bedrijf door te analyseren hoeveel tijd je nodig hebt voor klanten. Blijf op de hoogte van je budget door uurtarieven of vaste budgetten in te stellen. Meer informatie over clockodo Een cloudgebaseerd tijdregistratieprogramma dat je kunt gebruiken op een computer of mobiel apparaat: volg de tijden van je werknemers en projecten. Meer informatie over clockodo
Intuïtieve, gebruiksvriendelijke urenregistratie met onbeperkte gratis telefonische of online ondersteuning. Werknemers kunnen overal hun uren bijhouden met een Android- of iOS-mobiele telefoon, computer, tablet, tekst, inbelnummer en nog veel meer met de flexibiliteit van een in/uitklokkaart of handmatige urenstaat. Managers kunnen zien wie er waar en aan welke projecten werkt - en dit alles in realtime. TSheets is geïntegreerd met QuickBooks, Sage, ADP, Paychex en meer, en synchroniseert daadwerkelijke urenregistratiegegevens voor snellere, meer accurate loonadministratie en facturering. Medewerkers kunnen altijd en overal inklokken vanaf de apparaten die ze al bij zich dragen, allemaal in realtime. Eenvoudige integratie met payroll.

door Higher Pixels

(1.386 beoordelingen)
Profiel bekijken
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Bespaar tijd en laat je bedrijf efficiënter draaien met de eenvoudige door Hubstaff ontwikkelde tijdklok voor desktops, websites en mobiele apps. Nauwkeurige tijdregistratie met schermopnames, app-gebruik en controle van gps-locaties geeft een duidelijk beeld van hoe en wanneer je team werkt. Rapportage met tal van functies biedt een uitgebreid efficiëntieplatform voor groeiende bedrijven. Laat je software harder werken door integratie met meer dan 30 apps, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff biedt nauwkeurige en geautomatiseerde tijdregistratie, zodat groeiende bedrijven projecten op tijd en binnen hun budget kunnen houden.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.

door Ultimate Software

(838 beoordelingen)
Profiel bekijken
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
Zenefits maakt de urenregistratie van werknemers eenvoudig. Werknemers kunnen hun uren vanaf elk apparaat registreren en werkgevers kunnen ingediende uren binnen enkele seconden goedkeuren. Deze software kan ook de uren van medewerkers rechtstreeks naar de loonlijst synchroniseren en helpen urengerelateerde naleving te garanderen. Zenefits uren- en aanwezigheidsregistratie - de eenvoudigste manier om werknemers op uurbasis te registreren en te beheren.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Deze gratis apps maken gebruik van gezichtsherkenning, zodat je erop kunt vertrouwen dat je elke keer de juiste mensen in dienst hebt. Je kunt ook binnen enkele minuten personeelsroosters creëren en met één klik publiceren, personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Plan je werk in een grafisch rooster en integreer het met je agenda, zodat je nooit een belangrijke vergadering of taak mist. Hou je aanwezigheid, vakanties en externe werkdagen bij. Met TimeCamp kun je urenstaten handmatig of automatisch goedkeuren en de werklast van je hele team onder controle houden. Beheer de aanwezigheid, vakanties en externe werkdagen en plan je werk met een paar klikken in een grafisch rooster.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
Punching in & out is intuitive for your employees & easy for you to view & export time. Employees can clock in using a browser or our Google, iOS, & Android apps. You can view who's working, their GPS position or even limit where they can punch. We integrate with QuickBooks, ADP, Paychex, & SurePayroll while also offering Excel exports. Advanced features such as PTO Accrual Tracking, Punch Rounding, Job Codes, QR Codes, Automatic Breaks, & SSO are all included in our cloud based time clock. Cloud based time clock solution that pre-populates reports for payroll. Employees can punch in on their desktop or mobile devices.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren. Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
Moderniseer je tijdklok. Installeer de tijdklok-app moeiteloos op elke iOS-tablet en stel het in door een kioskoptie te selecteren die goed voor jou werkt. Met realtime synchronisatie van tijdgegevens werkt de klok naadloos samen met het tijdregistratieplatform om tijd vast te leggen, projecten of activiteiten te checken, betaalregels toe te passen en je self-servicetaken te beheren. Elimineer in- en uitklokken met geavanceerde functies zoals gezichtsherkenning. Krijg realtime inzicht in je personeel. Beheer je verspreide personeelsbestand in realtime, pas relevante loonregels toe om naleving te garanderen en je pre-loonlijstproces te stroomlijnen.

door Hawkeye Technology

(423 beoordelingen)
Profiel bekijken
Easy-to-use small business time clock software that saves you time, money, and eliminates the human error of paper timesheets. TimeClick tracks employee clock in/out times, time off, jobs, departments, punctuality, manages overtime, and more. Flexible timesheet reports save managers hours of work on payroll day. TimeClick installs securely on your network giving you more control of your data and preventing time theft. All TimeClick users have access to our U.S.-based, personable support team. Easy to use small business time clock software that allows employees to clock in/out across your network with the click of a button.
Via webgebaseerde tijdklokken kunnen werknemers in- en uitchecken of uren invoeren via de app. Goedgekeurde tijdgegevens stromen automatisch naar payroll, waardoor je niet langer handmatig urenstaten hoeft te berekenen of informatie opnieuw moet invoeren. Dit geautomatiseerde proces biedt 24/7 toegang voor werkgevers en werknemers. Voorkom ongeoorloofd in-/uitklokken, met geofencing en IP-adresfiltering ingeschakeld. Controleer de in-/uitkloktijden, zodat werknemers alleen worden betaald voor geplande diensten. Beperk het aantal klokfuncties om nauwkeurige gegevens te garanderen. Maak het verzamelen van werktijdgegevens zo eenvoudig mogelijk, terwijl je payroll-fouten en tijdfraude vermindert.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
7shifts helpt restaurants hun efficiëntie te verbeteren met intuïtieve planning, urenregistratie, communicatie en tools voor naleving. De intuïtieve 7shifts-app kan rechtstreeks in je rooster worden geïntegreerd om tijd en aanwezigheid te beheren, nalevingsrisico's te verminderen en de verantwoordelijkheid van werknemers te verbeteren. De gebruiksvriendelijke functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving - en managers kunnen hun POS eenvoudig integreren om ervoor te zorgen dat ze hun personeelsdoelen halen. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor planning, urenregistratie en communicatie die speciaal is ontworpen voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!

door Workwell Technologies

(355 beoordelingen)
Profiel bekijken
The uAttend Time and Attendance System streamlines workforce management by tracking employee hours easily and efficiently with ultramodern time clocks and powerful cloud technology. Fingerprint, swipe card, and face recognition punches are captured instantly in your cloud account. View and approve start time, break, lunch, and end time hours from any internet connected device 24/7. Receive OT alerts in real time, run reports, export payroll direct to your preferred provider and so much more. uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
30-day free trial! No charge for accounts with 2 employees or less. Over 9,000 companies love our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.50/employee per month Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.

door Avaza Software

(252 beoordelingen)
Profiel bekijken
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Houd vanaf elk apparaat uren bij, gebruik krachtige goedkeuringen voor urenstaten, stel flexibele facturering en tarieven in en nog veel meer door je uren bij te houden met Avaza! Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
TrackSmart TimeClock lets employees clock in and out, managers approve the records, and then it does the rest of the work for you! You can handle payroll in one click, prevent employees from clocking in before their shift starts, and see who has clocked in from any computer. Try it free! No credit card required. Employees can clock in and clock out, whether they are at a computer or on their mobile phone.
Jolt turns any tablet into a time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. With Jolt, you get foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, and a daily task manager all in one platform. The same tablet employees use to clock in will keep them accountable and on task, and the Jolt mobile app gives owners and managers a real-time look at daily attendance and operations from anywhere. Jolt is a tablet-based software renowned for improving attendance and accountability among hourly employees.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
TimeFlow is een revolutie in het tijdbeheer van werknemers. Het is de eerste en enige klok-app voor je desktop die via de cloud werkt. Terwijl andere oplossingen je een langzame en saaie webpagina opdringen, biedt deze software je een efficiënte en gebruiksvriendelijke oplossing voor je personeel. Laat je werknemers in- en uitklokken zonder browser. Je hebt graag apps op je telefoon, dus waarom niet ook op je bureaublad? Als je een biometrische optie toevoegt, heb je een oerdegelijke oplossing voor je salarisbehoeften. 30 dagen gratis! Eenvoudige tijdkloksoftware voor het beheren van in- en uitkloktijden van werknemers. Werkt op één of meerdere locaties. Onbeperkt aantal medewerkers.
We want to help YOU! As an employer, you should spend your valuable time bettering your business. We worry about calculating employee's hours for payroll so you don't have to. Your employees clock in and out with a single click, cutting out expensive mistakes with time cards. Leave it to us for accurate calculations. There's no download or installation, since this service is all in the cloud. We focus on fast, simple, and efficient, making sure we help you save time for betting your business. NO MORE manually calculating employee's hours for payroll. It'll take less than a minutes to see all payroll hours
Flexible and user-friendly - TimeClock Plus v7 provides your organization with a robust time and attendance solution hosted in the TCP Cloud. Automate data collection with seamlessly integrated time clock hardware. Access real-time, actionable employee information with personalized dashboards and reporting. Reduce overtime with automated employee scheduling. Pay your people accurately and on time while minimizing compliance risk and controlling labor costs. Request a Free Demo of TimeClock Plus! Subscription-based time and attendance software hosted in the cloud. Flexible and user-friendly, see what TimeClock Plus can do!
iSolved Time time and attendance replaces manual punch clocks and time sheets with a simple but powerful time tracking system - in the cloud. It combines a host of time collection options with powerful SaaS technology for managing your employee time. No matter what tools you need, every time clock, each application module, and all services combine to create a system that completely addresses your time and attendance and workforce management needs for clients with 50+ employees. Combines a software-based time and attendance system with physical time clocks.
ExakTime is a two-decade leader in time tracking for construction and field-based industries. Our robust, easy-to-use time tracking + scheduling app syncs directly with our user-friendly cloud software, allowing for easy scheduling of shifts and tasks as well as real-time attendance, hour, cost code and other data that¿s accessible and actionable from anywhere. ExakTime runs on Android and iOS phones and tablets, while our time tracking software integrates with all major accounting programs. Our powerful, easy-to-use time clock app is the product of two decades of helping Construction Industry manage the workforce.
Rhumbix offers the only timekeeping solution developed for construction by construction. Our mobile application available for Android and iOS makes it easy for workers to input time in the field in just a few taps. With signatures, stretch and flex, and end of day questions we help you to be compliant too. Rhumbix is the single-source of truth for field data.
Verspil geen tijd en geld meer aan dure en onhandige tijdklokken. Ximble biedt de meest complete en kosteneffectieve cloudgebaseerde oplossing voor urenregistratie. Dit platform integreert met de meest gebruikte HR- en payrollsystemen zoals BambooHR, Quickbooks, Xero, ADP en Gusto. Ximble biedt je: - Tablet-app met gezichtsherkenning - Online tijdklok met IP-beperkingen - Mobiele app met geografische vergrendeling - In/uitklokken via sms of telefoontje Een eenvoudig te gebruiken maar krachtige, cloudgebaseerde toepassing voor personeelsplanning en urenregistratie, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven
Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use employee time clock software for your Mac and Windows computers. Don't get stuck paying endless, monthly fees for time tracking software. Virtual TimeClock is a one-time purchase. Say goodbye to frustrating paper timecards and eliminate your payroll hassles. Get started with a free trial today! Virtual TimeClock is powerful, easy-to-use employee time clock software for your Mac and Windows computers. No more monthly fees!

door Hotel Effectiveness Solutions

(140 beoordelingen)
Profiel bekijken
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt urenregistratie- en projectmanagementtools die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt en zeg vaarwel tegen budgetoverschrijdingen met projectramingen en het bijhouden van onkosten. Met behulp van krachtige rapporten en interactieve grafieken kun je de details van elk project bekijken, vanaf het concept tot aan de voltooiing. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo. Met de tools van FunctionFox voor urenregistratie en projectmanagement kun je je uren in realtime bijhouden, overal waar je een internetverbinding hebt.

door VAIRKKO Technologies

(106 beoordelingen)
Profiel bekijken
Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform. Clouds can be purchased a la carte or combined to form an enterprise wide system. With many platforms to choose from - Certification Tracking, LMS, and HRIS - there is a solution for businesses of any size to help better manage your workforce. Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform.
Employment Hero allows you to have complete time and attendance management that's all controlled through Payroll. See data on all your employees in real time, with a system that automatically rounds the timesheets for you. With our Employment Hero mobile app, employers have complete payroll control, can track how many of their employees are on leave at any one time, as well as use timesheets to schedule staff for shiftwork. Complete visibility over your companies time and attendance through a desktop dashboard and mobile app.

door Timesheets MTS Software

(87 beoordelingen)
Profiel bekijken
Time Clock MTS is an employee time clock system for any business, big or small. It can be used to allow your employees to punch in and out from one computer, or installed on your network to allow your employees to use multiple computers as a time clock. It includes fingerprint security, job tracking, vacation and sick time accruals, and much more. There's a free 30 day trial available and a free version is available for very small businesses. Use any PC as an employee time clock to track employee attendance and easily run payroll reports.
Online employee time clock system for businesses of all sizes. Employee Scheduling. Time Tracking. Task Management. Payroll Reporting.
Tanda is an all-in-one attendance tracking and employee scheduling software. Track employee clock in's & out's with our time clock app. Create and optimise schedules and send to staff in minutes. Allow staff to request for time off and swap shifts. Tanda also seamlessly integrates with payroll and POS systems. An all-in-one time & attendance solution for employee time tracking, scheduling, automatic timesheets + more.

door TECSOL Software

(69 beoordelingen)
Profiel bekijken
Cloud based time, attendance, project and GPS tracking software. Monitor just one or multiple business locations centrally. With ClockIt you can access your dashboard from our mobile apps or the web browser . ClockIt helps you manage leaves, holidays, routes plans, employee GPS tracking, geo-fencing and many more features. Have a look at our demo for more details. Contact support at any time and we are happy to help. ClockIt is a cloud-based time, attendance, projects and employee tracking software.
Our Time and Attendance application provides cost-effective labor management. Intuitive dashboards make it easy for you and your supervisors to quickly drill down into employee time data. Plus, instant online access allows supervisors to securely edit employee schedules directly on the time card. Features include exception handling, a variety of time input methods, scheduling, custom reports, configurable rules and labor distribution. Time and attendance solution with scheduling, reporting, historical data, self-service, leave management, accruals, incidents tracking.
Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities with todays most popular accounting programs. Count Me In is what you've always needed. Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities.
Papershift lets you plan, manage & automate the shift & roster schedules and projects the way you want it. Go further in managing employee time tracking, resource planning and absences in no time. Use our time clock app and let your employees stamp in and out with ease. Integrate your team into the process to automate notifications & increase employee satisfaction immediately. Use our 14-day trial and do not hesitate to contact our world-class support to help you with your first steps. Simplify the maze-like & intricate shift/rota planning, scheduling & employee time tracking with a breezy software. Enjoy 14 day trial.
De alles-in-één tijdkloksoftware voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven, waaronder Tesla, Michelin en Zürich. Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele aanpasbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met meerdere valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en eenvoudig configureerbare rapporten. In overeenstemming met de AVG en beschikbaar in meerdere talen. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit. Geen creditcard vereist. Het eenvoudigste en meest flexibele tijdkloksysteem voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit.
Track time with GPS and schedule jobs with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use, designed and built especially for non-desk employees. Including an absences approval system, and the ability to track equipment usage and add advanced notes for mutual feedback. The highly intuitive timesheets make the payroll process much faster and allows exporting to excel or to quickbooks online. Starts at just 29$/month for up to 200 users! GPS time tracking and job scheduling with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.
ADP ezlabourManager is a cloud-based time and labor solution that helps small businesses to automate their time and attendance processes and simplify payroll preparation. ADP ezlabourManager helps small businesses maintain compliance with labour laws automates statutory holiday pay, and helps manage time off including vacation and sick days. As a cloud-based solution the software is accessible in the office and remotely through any web browser. EzLabor is a time and attendance solution for small businesses. Eliminate paper timesheets and other error-prone manual processes
Sling is a free scheduling and communication software for companies where employees work on shifts. Sling is built around four features: shifts, tasks, messages and newsfeed, it allows managers to organize all aspects of their work on a single platform. Shift scheduling made easy with Sling, which is free.
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking.
PayClock Online offers flexibility for managing employee time tracking. Easily set up employees to clock in / out with Lathem automated time clocks. Employees that work remotely can track their time using the PayClock mobile app on their Smart phones. You can manage where and when remote workers clock-in/out with GPS location mapping. All employees can view on demand their own secure time card, review benefit time and submit time off requests via their Smartphones or other web connected devices. Capture, edit and easily integrate your workforce time & attendance into payroll systems like QuickBooks and more anywhere, anytime.
Synerion is a world leader in cloud workforce management software with over 30 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers time and labor, advanced scheduling, absence management, labor allocation, timesheets, coreHR and more. Synerions Workforce Management suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees.
Bizimply specialise in people & operations management solutions for multi-location hospitality & retail businesses. We link your time & attendance, scheduling, HR and payroll processing in one easy to use solution. While reducing and managing staff costs we also provide the solutions to better manage the day to day operations for you and your team, saving you time and money straight away! Book your free product demo of Bizimply today! A simple & easy to use employee scheduling, HR and attendance solution for multi-location hospitality & retail businesses.
Aan de muur gemonteerd tijdkloksysteem met tijdregistratie online in een handomdraai! De installatie duurt slechts enkele minuten: schroef de apparaatbeugel vast aan de muur, sluit wifi aan en log vervolgens in op je TimeDock-account om te beginnen de urenstaten en werkuren te registreren. ID-kaarten van medewerkers kunnen door elk gewenst aantal apparaten worden gehaald, of zelfs met de mobiele app voor gebruik in het veld. Apparaten zijn USD $ 350 per stuk, plus $ 5 per werknemer per maand voor een abonnement in de cloud. Stop met het najagen van tijdregistraties! Upgrade je oplossing voor mobiele tijdregistratie om de aanwezigheidsregistratie van medewerkers te automatiseren.
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
WorkTime Corporate is an employee, computer and Internet monitoring software. WorkTime is strictly monitoring software and it does not offer any spying features. All monitoring results are stored on the client servers. Comprehensive WorkTime reports answer various important for every employer/manager questions about employees performance (attendance, active/idle times), Internet usage (including Facebook, and other websites usage), computers and software usage. Software designed to monitor computer, employee and application activities. Helps to increase employees productivity, reduce expenses.
For businesses looking to get rid of paper time sheets and eliminating time theft, Timeero is the GPS time tracking app that's both powerful and easy to use. Timeero's GPS mobile apps let you track time, view employee locations and gain insight into how your team members or employees are spending their time. You can see everything in real time. Timeero saves you time and money by eliminating costs associated with time theft. Try Timeero today and start saving time and money. GPS time tracking clock application and scheduling tool for mobile teams. Time, Location, Scheduling and Mileage Tracking all in one.

door NOVAtime Technology

(31 beoordelingen)
Profiel bekijken
Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others. Web-based software with modular design that includes scheduling, leave tracking, and expense management, among others.
Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more

door ClockInEasy.com

(30 beoordelingen)
Profiel bekijken
ClockInEasy helps businesses manage and streamline their workforce and timesheets, all from one simple, easy-to-use app. Our cloud-based, employee time tracking software is designed for businesses of all-sizes and industries. Whether at the office or on the go, employees can clock-in and out seamlessly & securely with our mobile app (iOS & Android) to ensure accurate, detailed records for administration & payroll. A user-friendly time tracking app that uses GPS and Facial Recognition to avoid the hassle of paper timesheets.
honeybeeBase allows you to track employee hours, GPS location, paid/unpaid breaks, and more all from any phone or computer with internet. It also integrates with Quickbooks as well as our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training, all of which are included for as low as $19/month. Schedule a demo or start saving time and money today with our free trial! (no credit card required) Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start your free 28 day trial today!
Orbital Shift is een online personeelsbetrokkenheids- en managementplatform dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bedrijven van elke omvang hun personeel beheren. Dit programma combineert de krachten van dienstplanningen, werknemerscommunicatie en een web/mobiele tijdklok om werkgevers te helpen 10% of meer te besparen op directe arbeidskosten. Geen gemiste diensten meer. Geen miscommunicatie meer. Geen ongeplande overuren. Eenvoudig en krachtig! Online platform voor tijdklokken en personeelsplanning dat personeelsbeheer stroomlijnt en automatiseert. Je personeelsbestand opnieuw in beeld gebracht.
Online webgebaseerd tijdkloksysteem waarmee je de aankomst en vertrek van je werknemers kunt volgen door op de browserklok te klikken. Dit is het meest kosteneffectieve registratiesysteem voor tijd en aanwezigheid op de markt. Emplotime is optimaal ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. Het is de meest betaalbare oplossing voor een tijdkloksysteem. Het helpt je om binnen enkele seconden de productieve uren van je teams bij te houden. De software wordt geleverd met geavanceerde functies zoals vrijgenomen uren, overuren, 24/7 ondersteuning en nog veel meer. Het kan niet eenvoudiger dan EmploTime: gebruik een browser waarmee je kantoorwerknemers kunnen in- en uitklokken.
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB).

door ezNova Technologies

(26 beoordelingen)
Profiel bekijken
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Your staff can use our cloud-based solution anywhere. Missed punch notifications help ensure all shifts are covered. Open shift and change notifications empower employees to fill scheduling gaps. Easy payroll export saves hours of work and helps avoid errors. PTO balance tracking allows one-button time off approvals. Start your 30-day free trial right now. Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Start your 30-day free trial right now.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo)

door Nettime Solutions

(23 beoordelingen)
Profiel bekijken
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Simple time tracking, invoicing and employee management tool. Simple time tracking, invoicing and employee management tool.
Timesheet Mobile offers a web-based, GPS-enabled, time, attendance, project and workforce management solution to track your on the clock mobile employees. Select a cost-effective monthly subscription and download the smartphone app for instant access to elite geofence location technology. Keep track of employees in the field and get instant alerts when workers are away from the job site. Seamlessly integrates with most accounting software, simplifying the payroll and invoicing process. Mobile time, attendance and workforce management solution with geofence location technology to monitor on the clock employee hours.

door Pacific Rim Software

(19 beoordelingen)
Profiel bekijken
Our time clock system accrues Paid Sick Leave, PTO, Vacation, Uncompensated time off and more. Exports to QuickBooks and other payroll programs. Locate your database onsite or in the Microsoft Cloud. Overtime options FLSA, Calif, & Colorado can be set by department. It helps administrators easily find and fix issues like time off requests and missed punches. Print time cards or use our E-Signature feature to go paperless. ShopClock is feature rich, easy to setup, easy to learn, and easy to use. Feature rich employee time card system that's easy to setup, learn and use. Calendar based time off system with accrual.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. As a time clock solution, TOTR provides a way to track by time, date, and location through our easy to use task manager. Simplify your time clock needs with an all-in-one time clock solution. Built within the Team on the Run ecosystem, allowing you to take advantage of other features like Push-to-Talk, dispatch management, and messaging. Team on the Run's task management solution, My Business offers an easy to use Time Clock widget for SMB and enterprise companies.
myGeoTracking is a cloud-hosted, carrier grade location and messaging platform that helps SMB and Enterprise businesses better manage their mobile employees by improving productivity and accountability, while reducing payroll and operations costs with solutions such as GPS tracking & time clock, Lone worker safety, Automation of field activity monitoring, Mobile forms & data collection including signature, notes, pictures, barcode/QR code. Connect data to Enterprise Payroll, ERP and CRM systems. Zero Touch Auto Clock In/Out using Geofence. Track Time, Location & Mileage. Get custom report payroll & audit. Easy Integration!

door AboutTime Technologies

(16 beoordelingen)
Profiel bekijken
AboutTime has been the leader in on premise mobile resource management for the construction industry since 2003. Whether your company operations are local or remote, AbouTime helps your business connect, track and manage mobile resources. The AboutTime enterprise product is an all-inclusive, scalable and configurable solution for managing your labor, productivity, assets and forms. Our mission is simply to help your teams leverage technology to make your business more profitable. Provides mobile workforces with an efficient and automated means of tracking their workers cost codes, and jobs.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.

door OpenTimeClock.com

(15 beoordelingen)
Profiel bekijken
Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support. Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support.

door AboutTime Technologies

(15 beoordelingen)
Profiel bekijken
WorkMax TIME is a simple solution to track and manage mobile employees' time and tasks across your entire workforce with real-time punches, after the fact time entry, or a combo. Employees review & approve their time, while managers approve groups or individuals. Get accurate timekeeping with GPS location stamps and geo-fence, as well as tracking production units in real time. WorkMax TIME can also be personalized to fit your overtime calculations and shift rules. WorkMax TIME simplifies the way you manage employee's time and tasks for your mobile worker with real-time access.
Timedox provides time and attendance solutions for enterprise-class organizations with of thousands of employees to small businesses with only 1 to 5 employees. Timedox offers Standalone |time clocks with a one-time payment and $0 monthly fees or cloud solution for $25 flat monthly fees (unlimited employees or administrators, free time clock replacement and seven days, free support). Timedox provided a unique staffing solution that enables different individuals companies to use same time clock. Time tracking for over 160,000 employees and 12,000 companies, Easily track time for payroll, and save about 7% on payroll costs.
Time Clock System best suited for 100 -10 000+ employees. Automated Time and Attendance, Absence Management, Shift Scheduling, Electronic Timesheets, Remote Workforce Management, Clock In/Out options - Biometric Fingerprint scanners, Web based, Mobile, Land line, Swipe Cards, GPS tracking. Real-Time Report System and Integration with your Payroll / ERP Software. Available as SaaS or Software License. Cloud Based, On Premise or Hybrid. Over 1 Million employees use the system daily. Enterprise Solution Best Suited for Organizations with 100 to 10,000+ Employees.
Time & Attendance Tracking Solution Simplified - On-Time Web is a complete time and attendance, web timesheet, time clock and project time capturing solution that is delivered as a complete hosted service via the internet. Data can be captured via a web timesheet in your internet browser, a virtual time clock function in a web browser, the OT1000 smart time clock, our android time clock app or our android and iOS personal timesheet app. Web-based timesheet solution that helps with features such time tracking, attendance management, project tracking and leave tracking.
Simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours, activities and job/project info on any computer, tablet or mobile phone with GPS tracking. Choose between two modes - time card or timesheet. Plus, see Who¿s in/Who¿s out in real-time. Secure, accurate link to any payroll system including Quickbooks, Paychex, Sage and ADP. Installation in 7 days. Pricing includes our great customer service and integrates with our HRIS platform. Built for companies with 50+ employees. BizRun is simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours and activities on any device. Integrates with any payroll system.
JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more! We believe that HR should be simple - you should spend less time fussing over administrative issues, and spend more time improving your employees welfare. Over the last 18 years, we have been working tirelessly to help HR professionals achieve that, with HR solutions that are not only comprehensive, but also easy to use, setup and maintain. JustLogin is the HR Cloud that just does it all. We have platforms for Payroll, Leave, Time & Attendance, Claims and more!
TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time and attendance management software power packed with advanced features to automate timekeeping and reduce administrative burdens. Developed innovatively with custom & special features to handle the various attendance requirements of your organization, even the most complex shift rules for your diverse workforce. "1 Million daily users use TimeCheck to record the daily hours they work". TimeCheck, is a next generation enterprise grade web & mobile enabled time & attendance software power packed with advanced features.