402 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het detailhandelbeheersysteem dat verkopers helpt de verkoop te stimuleren en tegelijkertijd de winstgevendheid te verbeteren. Meer informatie over Prisync
Prisync is een detailhandelbeheersysteem dat online detailhandelaars van over de hele wereld helpt winstgevende beslissingen over prijsbeheer te nemen. Gebruikers besparen tijd en geld, verkopen meer en verbeteren de winstgevendheid. Het platform gebruikt waardevolle gegevens in hun besluitvorming en ze zien binnen een week de impact op de verkoop. De 27/4 klantenondersteuning is er om vragen van klanten te beantwoorden, en het platform biedt een gratis onboardingprogramma om ervoor te zorgen dat gebruikers het maximale uit de tool halen. Meer informatie over Prisync
Prisync is een detailhandelbeheersysteem dat online detailhandelaars van over de hele wereld helpt winstgevende beslissingen over prijsbeheer te nemen. Gebruikers besparen tijd en geld, verkopen meer e...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant Retail
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant Retail
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geo...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Intelligente software voor prijsoptimalisering waarmee detailhandelaars de controle kunnen herwinnen, tijd besparen en hun marges en winsten verbeteren. Meer informatie over Omnia Dynamic Pricing
Software voor prijsautomatisering en retailbeheer voor grote en kleine detailhandelaren. Stel voor elk afzonderlijk product in je assortiment elke gewenste strategie in, ongeacht de complexiteit. Krijg onmiddellijk de best mogelijke prijzen op basis van je strategie, productprijselasticiteit en interne gegevens, en pas deze prijzen vervolgens automatisch aan op alle kanalen. Het enige wat je hoeft te doen is je assortiment te volgen vanuit één eenvoudig te gebruiken portal. Nieuwsgierig geworden? Klik op "gratis" om binnen vijf dagen aan de slag te gaan. Meer informatie over Omnia Dynamic Pricing
Software voor prijsautomatisering en retailbeheer voor grote en kleine detailhandelaren. Stel voor elk afzonderlijk product in je assortiment elke gewenste strategie in, ongeacht de complexiteit. Krijg...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Lever een omnichannel-winkelervaring van wereldklasse met realtime 360-graden zicht op je bedrijf en klanten binnen één oplossing. Meer informatie over NetSuite
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite biedt een schaalbaar, uniform platform om je hele detailhandelsbedrijf te leiden, te transformeren en toekomstbestendig te maken. Krijg realtime inzicht in je hele organisatie, verlaag de IT-kosten en voorkom operationele inefficiënties, zodat je je kunt concentreren op beslissingen die inkomsten genereren. Met de collectieve wijsheid van meer dan 24.000 implementaties biedt NetSuite je de ervaring, tools en het vertrouwen om uit te breiden naar nieuwe markten en bedrijfsmodellen. Meer informatie over NetSuite
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite biedt een schaalbaar, uniform platform om je hele detailhandelsbedrijf te leiden, te transformeren en toekomstbestendig te ...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct besc...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce. Meer informatie over Pepperi
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren. Meer informatie over Pepperi
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consist...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Gratis online bestelplatform dat elk bedrijf helpt producten online te verkopen via zijn website en sociale media en met het afhandelen van marketing en bestellingen. Meer informatie over DeliverAI
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media is DeliverAI in staat om bestellingen te genereren en af te handelen via meer dan 100 verschillende kanalen, inclusief promotie, loyaliteit en het volgen van bestellingen. DeliverAI werd in oktober 2020 gelanceerd in Dubai en heeft moeiteloos meer dan 100 klanten wereldwijd bereikt. Meer informatie over DeliverAI
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media i...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Meer informatie over QVALON
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Beheer van kwaliteit, naleving en personeel in de winkel. Mobiele app van QVALON die wordt gebruikt voor winkelpersoneel (supervisors of winkelmanagers) om inspecties uit te voeren, problemen bij te houden en taken uit te voeren. QVALON Analytics geeft volledige transparantie over wat/wie ineffectief is, wat er misgaat en voorspelling van inkomstenverliezen op basis van de analyse tussen problemen en inkomsten in het verleden. Meer informatie over QVALON
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Beheer van kwaliteit, naleving en personeel in de winkel. Mobiele app van QVALON die wordt gebruikt voor winkelpersoneel (supervisors...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Voorraadbeheer software gebaseerd op radiofrequentie-identificatie die voorraad op artikelniveau in de hele waardeketen volgt en beheert. Meer informatie over Detego
Detego is een SaaS-platform voor de detailhandel dat wordt aangedreven door radiofrequentie-identificatietechnologie die operationele efficiëntie en omzetstijging in de hele waardeketen biedt door traditionele voorraadbeheerprocessen te digitaliseren, waardoor ze efficiënter en nauwkeuriger worden. Detego biedt zijn detailhandelsklanten een snel rendement door verbeterde voorraadnauwkeurigheid, productbeschikbaarheid en betere besluitvorming op basis van de krachtige gegevens op artikelniveau, gecombineerd met uitgebreide rapportage en capaciteiten voor kunstmatige intelligentie. Meer informatie over Detego
Detego is een SaaS-platform voor de detailhandel dat wordt aangedreven door radiofrequentie-identificatietechnologie die operationele efficiëntie en omzetstijging in de hele waardeketen biedt door trad...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Ivy biedt een platform voor commercieel denken op basis van AI en machine learning om de verkoop en distributie voor de sector consumptiegoederen te automatiseren. Meer informatie over Industry Cloud for Consumer Goods
Ivy Mobility biedt een platform voor commercieel denken en is een leider in cloudgebaseerde software voor de sector consumptiegoederen. Ivy Mobility levert al meer dan 18 jaar toepassingen waarmee klanten hun route naar de markt kunnen verbeteren en de concurrentie kunnen verslaan. Dit platform biedt zijn klanten een van de breedste portefeuilles in de sector en marktleidende verticale Software-as-A-Service die vooraf is gedefinieerd om te voldoen aan de behoeften van bedrijven in consumptiegoederen. Meer informatie over Industry Cloud for Consumer Goods
Ivy Mobility biedt een platform voor commercieel denken en is een leider in cloudgebaseerde software voor de sector consumptiegoederen. Ivy Mobility levert al meer dan 18 jaar toepassingen waarmee klan...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen....
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen....
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klan...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch ge...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ShopKeep By Lightspeed exists to give independent business owners the tools they need to thrive in the modern world.
ShopKeep By Lightspeed exists to give independent business owners the tools they need to thrive in the modern world.
ShopKeep By Lightspeed exists to give independent business owners the tools they need to thrive in the modern world....
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis!
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en ...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is ve...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de e...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde so...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hi...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden.
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, you¿ll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not, and what to reorder. Get the tools to track, manage and pay employees. Sync sales, inventory and customer data with QuickBooks so you're ready for tax time.
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichann...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify.
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorte...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met m...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Windward System Five on Cloud is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory.
Windward System Five on Cloud is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory. The software includes core functionality of Point of Sale, CRM, Inventory and Accounting; operating in real time, fully integrated. The feature set and flexibility of our platform allows a diverse set of vertical markets such as Home Goods, OPE, Rental, and Garden Centers to thrive with day to day use of System5 on Cloud, whether a single location shop or a national chain.
Windward System Five on Cloud is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory. The software includes core functionality of Point of Sale, CRM, Inventory and Acc...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
NCR Silver levert de tools die je nodig hebt om je doelen te bereiken. Cloudgebaseerde e-POS, bruikbare inzichten, marketingtools en meer.
NCR Silver levert waarde buiten het verkooppunt om bedrijven van elke omvang te helpen hun succes te bevorderen. Het NCR Silver-pakket van cloudgebaseerde tools biedt samen met een eenvoudig te gebruiken tabletverkooppunt, bruikbare inzichten, mogelijkheden voor meerdere locaties, tools voor klantenbinding en middelen voor bedrijfsvoering, allemaal binnen handbereik.
NCR Silver levert waarde buiten het verkooppunt om bedrijven van elke omvang te helpen hun succes te bevorderen. Het NCR Silver-pakket van cloudgebaseerde tools biedt samen met een eenvoudig te gebruik...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens....
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraa...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
LS Retail biedt een geïntegreerde handelsoplossing om je bedrijfsactiviteiten efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals.
LS Retail biedt een geïntegreerd detailhandelbeheersysteem met alle functionaliteiten die nodig zijn om een bedrijf efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals. De POS-terminals zijn eenvoudig in te stellen en te gebruiken en ondersteunen zowel toetsenborden als touchscreens. Volg de omzet, voorraadniveaus en productiviteit live op al je verkoopkanalen: fysieke locaties, e-commerceplatform en mobiele app; bewaak de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI's), beheer moeiteloos je inventaris en meer.
LS Retail biedt een geïntegreerd detailhandelbeheersysteem met alle functionaliteiten die nodig zijn om een bedrijf efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals. De POS-terminal...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impac...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer met de functionaliteiten voor het bijhouden van inventaris, orders en klanten die retailbedrijven nodig hebben.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboeti...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenh...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke inte...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad en klanten samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat he...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Met het e-commerceplatform kunnen detailhandelaren en groothandels van elke omvang krachtige online winkels ontwikkelen en onderhouden.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandeling. Waarom Neto? De geïntegreerde backend-technologie maakt uitzonderlijke en consistente klantervaringen mogelijk via elk kanaal, of het nu in de winkel is, online of via een marktplaats. Dit geeft detailhandelaren toekomstvastheid in een steeds meer concurrerende markt.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandel...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrel...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel ...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, ba...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Mobiele apps voor de detailhandel zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing die je productiviteit verhoogt door je productinformatie te organiseren, totale controle te hebben over de status van alle artikelen die je aan je klanten aanbiedt en mobiel betalen mogelijk te maken. Geef productcatalogi weer en communiceer met je back-endsystemen om de inventaris aan te passen met één mobiele app. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen.
Mobiele apps voor de detailhandel zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing die je productiviteit verhoogt door je productinformatie te organiseren, totale controle te hebben over de s...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS + retailmanagementsysteem voor detailhandelaren.
Met een focus op innovatie, behendigheid en service is iQmetrix de belangrijkste leverancier van oplossingen voor retailbeheer voor gespecialiseerde detailhandelaren. De krachtige en intuïtieve retailmanagementsoftware, RQ, biedt functies voor het beheren en stroomlijnen van de kernfuncties van het bedrijf, zoals POS, CRM, voorraadbeheer, HR en boekhouding. Het biedt ook innovatieve applicaties om de winst te versnellen, waaronder marketing, geavanceerde rapportage en analyse en Sales Force en serviceautomatisering.
Met een focus op innovatie, behendigheid en service is iQmetrix de belangrijkste leverancier van oplossingen voor retailbeheer voor gespecialiseerde detailhandelaren. De krachtige en intuïtieve retailm...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten....
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Connecting and Optimizing Commerce for Top Brands and Retailers
ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) is a leading e-commerce cloud platform whose mission is to connect and optimize the world’s commerce. For two decades, ChannelAdvisor has helped brands and retailers worldwide improve their online performance by expanding sales channels, connecting with consumers around the world, optimizing their operations for peak performance, and providing actionable analytics to improve competitiveness.
ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) is a leading e-commerce cloud platform whose mission is to connect and optimize the world’s commerce. For two decades, ChannelAdvisor has helped brands and retailers worldwi...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijteri...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Windows-gebaseerde beheersoftware voor verhuur voor bedrijven die partijen en tools verhuren. Ondersteunt meer dan 700 verhuurwinkels in de VS.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde beheersoftware voor verhuur in de categorie. Alert EasyPro beschikt over de nieuwste technologie en softwarefuncties om je te helpen je omzet en winst in je marktspecialiteit te verhogen, of het nu gaat om verhuur van zware apparatuur, algemene tools, partijen of speciale apparatuur.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde b...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert r...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Vanaf slechts $ 1295.
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Betalingen accepteren, klanten bijhouden, voorraad beheren en analyse uitvoeren voor inzichten in de bedrijfsprestaties. GiftLogic is de gebruiksvriendelijke oplossing om je georganiseerd te houden en je detailhandelbedrijf te stimuleren. Profiteer van GiftLogic 2019 Pro voor slechts $ 1295. Begin vandaag nog!
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Betalingen accepteren, klanten bijhouden, voorraad beheren en analyse u...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Instore is een verkooppuntoplossing (POS) van de volgende generatie die kleine tot middelgrote restaurants en detailhandelaars helpt hun bedrijf goed te runnen.
Instore is een verkooppunt (POS) van de volgende generatie ontworpen met eigenaren van kleine bedrijven in het achterhoofd. Je restaurant- of detailhandelbedrijf zal gemakkelijker draaien op Instore, terwijl je profiteert van nauwere relaties met je klanten en een snellere omzetgroei. Populaire Instore-functies omvatten klantenbeloningen, cadeaubonnen, promoties, online bestellen, arbeids- en voorraadbeheer, aan tafel bestellen/betalen en heldere rapporten om je te helpen betere operationele beslissingen te nemen.
Instore is een verkooppunt (POS) van de volgende generatie ontworpen met eigenaren van kleine bedrijven in het achterhoofd. Je restaurant- of detailhandelbedrijf zal gemakkelijker draaien op Instore, t...
  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer

Kopersgids voor Retail software

Wat is retail software?

Met retail software kunnen detailhandelaars van alle soorten en maten de financiële rapportage, boekhouding en activiteiten van hun winkels beheren. Moderne retail oplossingen helpen organisaties het koopgedrag van hun consumenten te begrijpen en daardoor de verkoop en de klanttevredenheid te verbeteren. Deze systemen bevatten doorgaans functionaliteiten zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer, rapportage en analyse. Retail software integreert de kernprocessen in de detailhandel met andere systemen, zoals POS (Point of Sale), human resources, marketing, e-commerce, en customer relationship management (CRM).

De voordelen van retail software

  • Stroomlijnen van de verwerking van transacties: het handmatig instellen van prijzen en het bijhouden van transacties kan leiden tot dure fouten. Retail software automatiseert taken zoals het scannen van streepjescodes, het verbeteren van de nauwkeurigheid en snelheid tijdens het betaalproces en het verminderen van fouten in de transactieverwerking. Geautomatiseerde retail software biedt ook functies als suggestieve verkoop, wat het gemakkelijker maakt om klanten tijdens het afrekenen aanvullende of duurdere producten te verkopen.
  • Minimaliseren van fouten en verbeteren van de nauwkeurigheid: retail software biedt automatisering die de menselijke tussenkomst in de dagelijkse winkelactiviteiten vermindert en de gevolgen van menselijke fouten in processen zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer en de verkoop vermindert.
  • Verhogen van de verkoop: retail systemen helpen de verkoop te verbeteren door bij te houden welke artikelen snel verkopen, evenals de voorraad die onverkocht in het magazijn ligt. Hierdoor kunnen detailhandelaars beter inspelen op de vraag, of juist het gebrek daaraan. Daarnaast kunnen detailhandelaars met deze systemen online contact leggen met klanten en leren over hun gedrag in winkels en op sociale media. Detailhandelaars kunnen retail software gebruiken die compatibel is met meerdere apparaten om te helpen bij de gegevensverzameling en om te weten te komen wat klanten al dan niet waarderen, en ze kunnen die informatie vervolgens gebruiken om de verkoop te stimuleren.

Algemene functies van retail software

  • Voorraadbeheer: het bijhouden en beheren van de hoeveelheid opgeslagen artikelen om de juiste voorraadniveaus te handhaven. Verstrek realtime rapportages over de voorraadniveaus aan winkelmanagers.
  • POS (Point of Sale): het verwerken van POS-activiteiten zoals facturering, betalingen, kassatransacties en meer.
  • CRM: het bijhouden van gegevens van klanten en het beheren van een gecentraliseerde klantendatabase.
  • Beheer van inkooporders: het bijhouden en beheren van inkooporders.
  • E-commerce: het beheren van online winkels.
  • E-mailmarketing: het creëren van e-mailcampagnes en het verzenden van marketing-e-mails om producten te presenteren en klanten te bereiken en met hen te communiceren.

Overwegingen bij de aankoop van retail software

  • Schaalbaarheid: bij de aankoop van een retail oplossing is het belangrijk om rekening te houden met de hoeveelheid artikelen en transacties die het systeem voor het bedrijf zal moeten verwerken. Een andere factor op het gebied van schaalbaarheid is het vermogen van de software om werkprocessen uit te voeren met een hoge mate van arbeidsefficiëntie. Kopers doen er goed aan te investeren in een oplossing die niet alleen nu aan hun behoeften voldoet, maar ook in de toekomst zal voldoen terwijl het bedrijf groeit.
  • Integratie: omdat het beheer van retail als geheel veel verschillende processen en functies vereist, dient een bedrijf vóór een aankoopbeslissing de integratiecapaciteiten van retail software te evalueren. Neem de integratie met subsystemen in beschouwing, zoals prijsbeheer, de aanvulling en planning van artikelen, of externe oplossingen met betrekking tot boekhouding, e-commerce en human resources.
  • Kosten: retail software kan worden aangeboden tegen eenmalige licentiekosten of op basis van een abonnement. Deze systemen kunnen ook extra kosten met zich meebrengen met betrekking tot hardware, databaselicenties en technische ondersteuning. Daarnaast hebben bepaalde bedrijven mogelijk slechts een deel van de functionaliteiten van de retail oplossing nodig in plaats van het volledige systeem. Het is belangrijk dat een bedrijf uitgebreid onderzoek doet en met leveranciers overlegt om inzicht te krijgen in de prijsstructuur van een oplossing, om zo te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor functies die niet nodig zijn of dat er na investering in een systeem onverwachte kosten opduiken.
  • Geschiktheid: niet alle retail bedrijven zijn gelijk, en sommige retail programma's richten zich op een specifieke niche in vergelijking met algemene retail systemen (bijv. retail software voor kleding, spadiensten, of fitness). Dergelijke software wordt geleverd met vooraf ontworpen sectorspecifieke sjablonen en gemakkelijk te begrijpen interfaces die zijn ontworpen voor gebruikers binnen die specifieke markt. Waar beschikbaar doet een bedrijf er verstandig aan de aankoop van een categoriespecifieke retail oplossing te overwegen, om daardoor toekomstige dure toevoegingen te vermijden en te profiteren van technologie die is bedoeld voor de specifieke bedrijfsbehoeften.
  • AI (Artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) helpt om klanten producten aan te bevelen: inzicht in de voorkeuren en het koopgedrag van klanten is altijd al belangrijk geweest voor bedrijven die hun klanten willen behouden en hun inkomsten willen verhogen. Retail software die wordt aangedreven door AI automatiseert dit proces door het koopgedrag en -patronen van klanten aan te leren en hen gerelateerde producten aan te bevelen die de verkoop stimuleren. Deze verbeterde systemen kunnen ook de relaties tussen een detailhandelaar en de klanten verbeteren door middel van gebruikersaccounts die het gedrag, voorkeuren, aankoopactiviteiten en meer van klanten bijhouden.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen) verbetert de retail activiteiten: naarmate de technologie zich blijft ontwikkelen, helpt het IoT detailhandelaars om enorme hoeveelheden klantgegevens te verzamelen met behulp van sensoren en RFID-tags. Producten met geïntegreerde IoT-tags en -sensoren kunnen de aankoopdatum, vervaldatum en het gebruikspatroon registreren. Hier volgt een voorbeeld: Tommy Hilfiger is van plan om geïntegreerde chips in kleding te introduceren waardoor klanten punten kunnen verdienen telkens wanneer ze die kleding op specifieke locaties dragen. Hierdoor kan het merk op zijn beurt bijhouden en inzicht ontwikkelen in hoe klanten het product gebruiken. Het is te verwachten dat gezichtsherkenning, contactloze betalingen en andere geavanceerde technologieën de komende jaren zowel IoT-gestuurde retail activiteiten als de winkelervaring zullen verbeteren.
  • Omnichannel stimuleert detailhandelaars om de klantervaring te verbeteren: naarmate de technologie klanten steeds meer met online en fysieke winkels blijft verbinden via sociale media, e-commerce websites en andere platforms, profiteren detailhandelaars van elk mogelijk contactpunt om de klantervaring te verbeteren, van productonderzoek tot aankopen en retourzendingen. Detailhandelaars verbeteren zowel de ervaringen in de winkel als online aankopen door het proces te vereenvoudigen op alle kanalen.