Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis Retail software

Retail software hanteert financiële rapportage, boekhouding en activiteiten van winkels door belangrijke bedrijfsprocessen te integreren. Daaronder vallen verkooppunten (POS), klantrelatiebeheer (CRM), voorraadbeheer, boekhouding, human resources, marketing en e-commerce. Door retail management software te implementeren, kunnen organisaties de omzet verhogen, de kosten verlagen en het concurrentievoordeel maximaliseren. Deze systemen vergemakkelijken de distributie van belangrijke gegevens binnen een onderneming. Ook bieden ze de infrastructuur voor nauwkeurige verkooprapportage en omzetvoorspelling. Gebruik Capterra om de juiste retail software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.

Nederland Lokale producten weergeven

17 resultaten

Nederland Lokaal product
Complete oplossing voor het beheer van gevonden voorwerpen. Geef je eindklanten de mogelijkheid om hun verloren eigendommen online te zoeken en te claimen. Meer informatie over iLost for Business
1000+ organisaties werken inmiddels met iLost wereldwijd met samen meer dan 10000 medewerkers die iLost dagelijks gebruiken. iLost biedt meer dan 50 functies die aanpasbaar zijn voor je organisatie en een meertalige eindklanten helpdesk via telefoon en e-mail. iLost heeft een totale score van 4,5 op basis van meer dan 14.000 beoordelingen van eindklanten, en is een trotse houder van zowel een ISO 9001 en ISO 27001 certificaat. iLost heeft de manier waarop organisaties gevonden voorwerpen beheren opnieuw uitgevonden door het proces te vereenvoudigen. Het DNA van iLost: eenvoudig, flexibel en efficiënt. Meer informatie over iLost for Business

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Meer informatie over MultiFlex RMS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Gratis online bestelplatform dat elk bedrijf helpt producten online te verkopen via zijn website en sociale media en met het afhandelen van marketing en bestellingen.
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media is DeliverAI in staat om bestellingen te genereren en af te handelen via meer dan 100 verschillende kanalen, inclusief promotie, loyaliteit en het volgen van bestellingen. DeliverAI werd in oktober 2020 gelanceerd in Dubai en heeft moeiteloos meer dan 100 klanten wereldwijd bereikt. Meer informatie over DeliverAI

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren.
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Beheer van kwaliteit, naleving en personeel in de winkel. Mobiele app van QVALON die wordt gebruikt voor winkelpersoneel (supervisors of winkelmanagers) om inspecties uit te voeren, problemen bij te houden en taken uit te voeren. QVALON Analytics geeft volledige transparantie over wat/wie ineffectief is, wat er misgaat en voorspelling van inkomstenverliezen op basis van de analyse tussen problemen en inkomsten in het verleden. Meer informatie over QVALON

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Nederland Lokaal product
Afosto is een alles-in-één oplossing voor webshops kassa's, order management, WMS en fulfilment. Handel al je bestellingen af via 1 systeem: Afosto
Verbeter je bedrijfsprocessen op een schaalbare en efficiënte manier met behulp van de revolutionaire software oplossingen van Afosto. Meer informatie over Afosto

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Beheer je productinformatie (PIM), verrijk je beschrijvingen met afbeeldingen, video's (DAM) en genereer automatisch catalogi.

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Vanuston heeft 'PROBILZ' ontworpen om eigenaren van winkeliers te helpen met de best mogelijke oplossing en toegewijde ondersteuning.
Vanuston Intelligence streeft ernaar waardevolle bijdragen te leveren aan het winkelbeheersysteem. Vanuston heeft een robuust en schaalbaar product, 'PROBILZ', ontworpen om eigenaren van winkeliers te helpen met de best mogelijke oplossing en toegewijde ondersteuning. Meer informatie over PROBILZ

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad