Nederland Lokale producten weergeven
53 resultaten
Nederland Lokaal product
Complete oplossing voor het beheer van gevonden voorwerpen. Geef je eindklanten de mogelijkheid om hun verloren eigendommen online te zoeken en te claimen. Meer informatie over iLost for Business
Meer dan 400 gemeenten, kleine en grote klanten en meer dan 8000 medewerkers over de hele wereld gebruiken iLost. Daarnaast biedt iLost meer dan 50 functies die aanpasbaar zijn voor je organisatie en een meertalige eindklantenondersteuning via telefoon en e-mail. iLost heeft een totale score van 4,5 op basis van meer dan 12.000 beoordelingen van eindklanten, en is een trotse houder van ISO 9001 en 27001. iLost heeft de manier waarop organisaties gevonden voorwerpen beheren opnieuw uitgevonden door het proces te vereenvoudigen. Het DNA van iLost: eenvoudig, flexibel en efficiënt. Meer informatie over iLost for Business

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Meer informatie over MultiFlex RMS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Inventory management software that enables retailers to synchronize their Point-of-Sale with their eCommerce system quickly & easily.
Save time with automated inventory management. Plans starting at only $35/month. With SKU IQ you can connect your POS (Square, Clover, Lightspeed) with e-commerce systems (Shopify, WooCommerce, Wix, BigCommerce) to synchronize data. Imagine one dashboard to manage sales, inventory and customers, eliminating double data entry. Get cross-channel analytics, help minimize overselling with automated quantity adjustments to give you more control with less work! Meer informatie over SKU IQ

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Mobiele apps voor de detailhandel zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing die je productiviteit verhoogt door je productinformatie te organiseren, totale controle te hebben over de status van alle artikelen die je aan je klanten aanbiedt en mobiel betalen mogelijk te maken. Geef productcatalogi weer en communiceer met je back-endsystemen om de inventaris aan te passen met één mobiele app. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Meer informatie over Snappii

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Online Time & Attendance used for tracking employee attendance clock-ins/outs, late times, absent, scheduling, payroll, iphone.
TimeWellScheduled is a time and attendance solution to manage employees schedules, punches, absences and more. Review punches from anywhere and control costs, overtime and early/late punches. Other features including availability, messaging and stat pay calculations. Integrate and run payroll instantly with payroll companies like Ceridian, Easypay, ADP and more. Get started free! Meer informatie over TimeWellScheduled

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
HYBRID CLOUD POS - Real-Time management and free 24/7 phone support.
LivePOS was designed from the ground up to accommodate the Multi-Location, Multi-Store Retail Operation. As a Cloud Solution, all store information is aggregated and displayed in a simple, cohesive manner on your dashboard, making it easy to get a real-time snapshot of your business. Whether you have one store or a hundred, We harness the power of the cloud to give you a powerful, yet simple to use system that is anything short of amazing, just ask anyone of our thousands of customers! Meer informatie over LivePOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. Easily add products so you can focus on sales.
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. One centralized product catalog means all your data stays in one place, and updates sync across all your sales channels. Meer informatie over Helcim

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Meer informatie over SmartSwipe

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Storetraffic's cloud-based, all-in-one People Counting Analytics Software turns foot traffic data into powerful insights.
SMS Storetraffic's People Counting solutions include our powerful cloud-based platform & app to analyze visitor data and Performance on Traffic. Access your visitor count data, real-time occupancy, and all your KPIs from anywhere at any time. Optimize operations, and increase performance with customized KPI reports and simple integration with your existing software. With SMS Storetraffic, grow your business thanks to data-driven decisions and the expert support of the leader in the industry. Meer informatie over T.M.A.S.

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Gratis online bestelplatform dat elk bedrijf helpt producten online te verkopen via zijn website en sociale media en met het afhandelen van marketing en bestellingen.
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media is DeliverAI in staat om bestellingen te genereren en af te handelen via meer dan 100 verschillende kanalen, inclusief promotie, loyaliteit en het volgen van bestellingen. DeliverAI werd in oktober 2020 gelanceerd in Dubai en heeft moeiteloos meer dan 100 klanten wereldwijd bereikt. Meer informatie over DeliverAI

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Point Of Sale Solutions for the Specialty Retailer, Private Cloud or Deploy on Premise - Two flexible options to choose from.
Built for independent retail-store operations and chain stores. Robust and comprehensive inventory management, Get real-time access to POS transactions, purchasing, customers, Real-time stock transfers, cash management and many other features all in real-time. Integration with most popular carts like Magento, Shopify, BigCommerce, Woocommerce & more. Monthly service or purchase & host on our servers. Apparel, gift shops, sporting goods, cosmetics, and many other retail environments. Meer informatie over RealTime POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren.
Mobiele audit en taakbeheer in de winkel voor detailhandelaren. Beheer van kwaliteit, naleving en personeel in de winkel. Mobiele app van QVALON die wordt gebruikt voor winkelpersoneel (supervisor s of winkelmanagers) om inspecties uit te voeren, problemen bij te houden en taken uit te voeren. QVALON Analytics geeft volledige transparantie over wat/wie ineffectief is, wat er misgaat en voorspelling van inkomstenverliezen op basis van de analyse tussen problemen en inkomsten in het verleden. Meer informatie over QVALON

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Delivering integrated retail pos software, inventory management software and compatible retail management system for retail businesses
For a stand-alone retail store or a chain, FusionRetail provides safe & secure retail management system, touch & scan point-of-sale (POS) with billing, barcoding, inventory control, financial accounting & management, chain store management, payroll, customer loyalty program, CRM, MIS and Mobile Reporting. Unlike other retail software, it's simple to setup, use & manage, allowing you to automate tasks, reduce operational costs, increase efficiency, make profits faster & reach break-even sooner. Meer informatie over FusionRetail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support. Meer informatie over barnetPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
A cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs).
Shopdesk is a cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs). It is a device-independent solution that helps you sell in stores and online by managing inventory and books, all in one place. Shopdesk doesn't only work online, it keeps your sales going even when you're not connected. Meer informatie over shopdesk

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Nederland Lokaal product
Afosto is een alles-in-één oplossing voor webshops kassa's, order management, WMS en fulfilment. Handel al je bestellingen af via 1 systeem: Afosto
Verbeter je bedrijfsprocessen op een schaalbare en efficiënte manier met behulp van de revolutionaire software oplossingen van Afosto. Meer informatie over Afosto

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Wink is a simple and affordable platform that lets brands at head office connect to their teams and consumers inside retail stores.
Wink is a simple and affordable platform that lets brands at head office connect to their teams and consumers inside retail stores. Meer informatie over Wink

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
An application that provides POS and analytics to multi-store retailers in a variety of industries.
RetailGraph is a complete Retail and Distribution Management System that offers small and mid-market retailers a complete point-of-sale solution that can be adapted to meet unique retail requirements . It can be used in different business formats for Retail and Wholesaler such as Garment, Supermarket, Pharma, FMCG Store, and more. Its available in Desktop, Android and Web-based platforms. The software can customize according to business needs. Meer informatie over RetailGraph

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS solution for hospitality, retail and mixed-use environments.
POS solution for hospitality, retail and mixed-use environments. Meer informatie over uniCenta

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POSable is a Cloud based Point of Sale System. One solution for your whole business.
POSable is a complete POS solution. One Stop Shop for all your needs including Product management, E-Commerce, Inventory & Stock management, user management, Customer management, Gift cards, Promotional pricing, Supplier management, Reverse sales, Payment gateways, POSGate, reports, importing data from other systems.Whether you are a small shop looking for a simple POS system or a multi-store business with more complex needs, POSable has a fully scalable solution to fit your needs Meer informatie over Amicus

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
LateShipment.com is a Post-purchase success platform built for ecommerce brands to claim refunds, manage delivery experiences,& returns
LateShipment.com is the world’s only cloud-based Post-purchase Success platform built for retail parcel shippers of all sizes to drive memorable delivery experiences, & reduce shipping costs by up to 20%. - Delivery Experience Management - Improve shipment visibility, grow revenue, & drive customer delight - Returns Experience Management - Optimize returns to retain revenue. - Automated Shipping Refunds - Save 20% of shipping costs through refunds for 50+ service failures & billing errors Meer informatie over LateShipment.com

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
O2VEND powers any regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering, Point of Sales and Back Office.
A Complete solution for any retail store. Powers regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering via highly responsive faster E-commerce store. Provides a modern Point of Sales software having functions such as billing, thermal receipts, Delivery Point, Cash Register. Provides a Back office to centrally manage product catalog, inventory, employees, customers, sales orders, returns and exchanges, promotions, Loyalty points etc. Dashboards and Reports available. Meer informatie over O2VEND

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud-based tool that enables businesses to handle legal compliance, conduct audits, maintain safety logs, collect e-signatures & more.
At our core, SAFEcheck is a Canadian company passionate about helping Canadian hourly workplaces function more efficiently. Because we’re home-grown, we have a good grasp of what Canadian businesses need to thrive. We’re customized to function best for workplaces in Canada, and we’re proud to be catering to this market. Meer informatie over SAFEcheck

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
PinogyPOS has solutions to make your retail business faster, easier, smarter, better. It's POS without the hassle of POS.
Point of Sale Made Simple. A complete solution for running your store that is also incredibly simple to use. From an advanced Cash Register, to full Inventory controls, and even ordering powered by AI. Just, so much more, come find out how we can help your store. Schedule a demo today, or download and try the software and experience the power of PinogyPOS for yourself. We know you will see what makes PinogyPOS so much better than everybody else. We can't wait for you to join our family. Meer informatie over 360Pet POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties.
With our MobileSOP system, any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties. For example retail audit, report on the installation and repair work, merchandizing, collection of orders from clients, payment acceptance, deliveries, sales, and visiting clients by the route chart. Meer informatie over MobileSOP

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store. Meer informatie over Store Harmony

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Ordorite is een oplossing voor het beheer van bestellingen, speciaal ontwikkeld voor detailhandelaren in de sectoren meubels, bedden en dergelijke.
Ordorite is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheren van bestellingen, speciaal ontwikkeld voor detailhandelaren in de sectoren meubels, bedden en dergelijke. Een alles-in-één oplossing die winkelverkoop, online verkoop en voorraad integreert voor detailhandelaren die leveren op bestelling, om managementrapportage te verbeteren, operationele kosten te verlagen en klanten in staat te stellen om hun bedrijf end-to-end te beheren en binnen het eerste jaar rendement op te leveren. Meer informatie over Ordorite

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail inventory optimization software designed specifically for vendors supplying big box retailers and online channels
Retail is complex and evolving fast. What you need is a single version of the truth so you can focus on what is important, not what is urgent. Krunchbox consolidates all your POS data from different channels into one simple portal. It will help you identify how to cluster the right products in the right stores, with the appropriate depth of inventory. Whether you just need dashboards to show you what, why, and what you should do next, or you need sophisticated 'what if' analysis, we've got you. Meer informatie over Krunchbox

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
A Retailers Bestfriend
FIND's predictive cloud-based platform brings the power of AI currently being leveraged by online giants to all retailers. By optimizing buys, predicting ideal allocation and personalized marketing, the FIND Predictive Retail Suite will positively contribute to your top line revenue while increasing customer lifetime value. Already proven and deployed in over 1,100 leading retailers, simple integration into your current workflow will allow you to see significant results in less than three months Meer informatie over FIND Predictive Retail Suite

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Relax Plus Store Cloud for Fashion Store Integrate with your E-Commerce
Relax Plus Management Software Cloud a 100% Web Based Program that is designed for the management and control of the single point of sale or chain stores, as well as for the opening of a temporary store. The Software is particularly suitable for sectors that require Variants and Under Variations (Size / Colors) as an example required in the management of Fashion , Clothing, Footwear, Underwear and Sport. Meer informatie over Relax Plus

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Modules: PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.
Modular Apparel Management System that includes PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more. Meer informatie over CAMS Cantel

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators. Meer informatie over NetBookings

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types.
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, supports back-office capability with QUORiON's QBC and an Android mobile client. Completely customizable to your business with receipts, keyboard layout, workflows, and accessory support. German engineered. Malware resistant. Improve every aspect of your business from warehouse to point of sale. Meer informatie over QMP POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Beheer je productinformatie (PIM), verrijk je beschrijvingen met afbeeldingen, video's (DAM) en genereer automatisch catalogi.

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Vanuston heeft 'PROBILZ' ontworpen om eigenaren van winkeliers te helpen met de best mogelijke oplossing en toegewijde ondersteuning.
Vanuston Intelligence streeft ernaar waardevolle bijdragen te leveren aan het winkelbeheersysteem. Vanuston heeft een robuust en schaalbaar product, 'PROBILZ', ontworpen om eigenaren van winkeliers te helpen met de best mogelijke oplossing en toegewijde ondersteuning. Meer informatie over PROBILZ

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Merchandising SaaS and Intuitive Mobile Auditor App that delivers Dynamic Drag and Drop, Easy to Use Dashboard Reports.
Retail Merchandising SaaS and Intuitive Mobile Auditor App that delivers Dynamic Drag and Drop, Easy to Use Dashboard Reports. Meer informatie over Skemaz

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution. Meer informatie over Every Store Perfect

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels.
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels, taking advantage of all their sales opportunities. Meer informatie over InStoreView

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry. Meer informatie over BridalLive

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
With Luper, you can add your products / build your menu and start taking orders in-store, online and mobile quickly and with ease.
Selling with Luper is faster and easy. Download the Luper app to sign up for an account, and add or claim your store. Customise your digital storefront, add your products/menu, add payment acceptance, set up delivery in a click, and start selling online, in-store, or on the go. With automation, you can keep your customers informed through every step of the order process including delivery/collection status. With the all-in-one app, you can manage your store and process orders on the go. Meer informatie over Luper for Business

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Pickware is a software manufacturer with solutions for warehouse management, shipping, point of sale and online shop.
Pickware is an ERP system with solutions for warehouse management, shipping and point of sale. Pickware automates warehouse and shipping processes and manages all sales channels centrally in one system according to the omnichannel concept. Pickware is available for the shop systems Shopware and Shopify as well as with the integrated onlineshop. Meer informatie over Pickware

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Quintet24 is a B2B platform that connects manufacturers and retailers on an easy-to-use interface.
Quintet24 is a B2B platform that connects manufacturers and retailers on an easy-to-use interface. Manufacturers are offered the opportunity to present themselves and their products here. In addition to brand presentation, this includes, for example, the use of digital catalogs or even shows. From these offers, the retailer can then easily and conveniently place orders for his store with just a few clicks. At any time of day, on any day. Contact: [email protected] Meer informatie over Quintet24

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer