Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Retail software voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

78 resultaten

Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen.
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken. Meer informatie over BigCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden. Meer informatie over AIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer met de functionaliteiten voor het bijhouden van inventaris, orders en klanten die retailbedrijven nodig hebben.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Meer informatie over RetailEdge

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens. Meer informatie over Visual Retail Plus

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één systeem voor detailhandelbeheer dat Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarmee POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniforme softwareoplossing. Geen integratieproblemen, je hoeft maar één oplossing te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad