Nederland Lokale producten weergeven
223 resultaten
Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce. Meer informatie over Pepperi
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren. Meer informatie over Pepperi

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. Meer informatie over BigCommerce
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken. Meer informatie over BigCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS- en e-commerce-oplossing voor supermarkten die helpt de winst te verbeteren door activiteiten te optimaliseren en de omzet te verhogen. Meer informatie over XoomRetail
Verhoog de winst van je winkel en optimaliseer je activiteiten met de POS- en e-commerce-oplossing van XoomRetail die speciaal is ontworpen voor supermarkten. Verkoop een onbeperkt aantal producten, verbeter de klantloyaliteit, beheer de voorraad en accepteer betalingen in contanten of via creditkaart, betaalkaart, SNAP/EBT en WIC om nieuwe klanten aan te trekken. Ingebouwde geavanceerde e-commerce ondersteunt klantnotificatie via sms/e-mail voor ophalen en bezorgen, en de geavanceerde rapporten helpen je bij het identificeren van gebieden om je bedrijf te verbeteren. Meer informatie over XoomRetail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden. Meer informatie over AIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Windward System Five is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory.
Windward System Five is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory. The software includes core functionality of Point of Sale, CRM, Inventory Control, and Accounting; fully integrated operating in real-time. The feature set and flexibility of our platform allow a diverse set of vertical markets such as Home Goods, Lighting Showrooms, and Rental Shops to thrive with day-to-day use of Windward System 5, whether a single location shop or a national chain. Meer informatie over Windward System Five

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, you¿ll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not, and what to reorder. Get the tools to track, manage and pay employees. Sync sales, inventory and customer data with QuickBooks so you're ready for tax time. Meer informatie over Quickbooks Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer met de functionaliteiten voor het bijhouden van inventaris, orders en klanten die retailbedrijven nodig hebben.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Meer informatie over RetailEdge

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens. Meer informatie over Visual Retail Plus

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Meer informatie over Repsly

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één systeem voor detailhandelbeheer dat Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarmee POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniforme softwareoplossing. Ge en integratieproblemen, je hoeft maar één oplossing te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheiden heid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn.
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn. Met Price2Spy zorg je ervoor dat je verkooporganisatie op zijn hoogste capaciteit functioneert en je doelgroep bedient. Verspil geen tijd en geld aan de verkeerde beslissingen. Begin nu met het maken en verhogen van de winst. Meer informatie over Price2Spy

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Meer informatie over MultiFlex RMS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld. Meer informatie over Retail Pro

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS + retailmanagementsysteem voor detailhandelaren.
Met een focus op innovatie, behendigheid en service is iQmetrix de belangrijkste leverancier van oplossingen voor retailbeheer voor gespecialiseerde detailhandelaren. De krachtige en intuïtieve retailmanagementsoftware, RQ, biedt functies voor het beheren en stroomlijnen van de kernfuncties van het bedrijf, zoals POS, CRM, voorraadbeheer, HR en boekhouding. Het biedt ook innovatieve applicaties om de winst te versnellen, waaronder marketing, geavanceerde rapportage en analyse en Sales Force en serviceautomatisering. Meer informatie over RQ Retail Management

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten. Meer informatie over AmberPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
STORIS provides home furnishings retailers with integrated retail management software solutions for every facet of their operations.
STORIS delivers the Home Furnishing Industry's leading Unified Commerce Solution. STORIS integrates all aspects of a retailer's business including POS, eCommerce, Inventory Control, Merchandising, Logistics, Customer Experience Management, Accounting, BI Tools, Mobile, & more. Today, STORIS automates thousands of furniture showrooms including Ethan Allen, Bassett, and Ashley HomeStores. STORIS is available in the cloud and is designed to add efficiency across retail operations. Meer informatie over STORIS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Gebouwd voor retailbedrijven die meer nodig hebben dan een lichtgewicht cloud-POS. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten.
Als je een detailhandel bent die meer nodig heeft dan alleen een lichtgewicht POS-systeem in de cloud, dan is POSIM geschikt voor jou. Het is al meer dan 30 jaar een gehoste on-site oplossing voor fysieke winkels. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten en functies die andere verkooppuntsoftware niet biedt. Als je winkel problemen heeft met POS, kan POSIM ze voor je oplossen. Meer informatie over POSIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Windows-gebaseerde beheersoftware voor verhuur voor bedrijven die partijen en tools verhuren. Ondersteunt meer dan 700 verhuurwinkels in de VS.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde beheersoftware voor verhuur in de categorie. Alert EasyPro beschikt over de nieuwste technologie en softwarefuncties om je te helpen je omzet en winst in je marktspecialiteit te verhogen, of het nu gaat om verhuur van zware apparatuur, algemene tools, partijen of speciale apparatuur. Meer informatie over Alert

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud-hybrid Retail Management System for SMB retailers provides powerful inventory management features and CRM capabilities.
A Cloud "hybrid" Retail Management System for small to mid-sized Specialty retail chains. The POS app operates with or without an internet connection and integrates to popular EMV-compliant merchant services providers. Multi-store inventory management tools ensure maximum returns on every inventory spend. Flexible customer relations features build loyalty and enable proactive marketing campaigns. Real-time reports provide enterprise-wide visibility from any web browser, anywhere, anytime. Meer informatie over MyPOS Connect

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Vanaf slechts $ 1295.
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Betalingen accepteren, klanten bijhouden, voorraad beheren en analyse uitvoeren voor inzichten in de bedrijfsprestaties. GiftLogic is de gebruiksvriendelijke oplossing om je georganiseerd te houden en je detailhandelbedrijf te stimuleren. Profiteer van GiftLogic 2019 Pro voor slechts $ 1295. Begin vandaag nog! Meer informatie over GiftLogic

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ACE is een voorraadbeheersysteem met volledige functionaliteit en een ingebouwde POS voor Windows-gebruikers. Geïnstalleerde software, eenmalige prijs.
Zoek je software voor voorraadbeheer met volledige functionaliteit en een ingebouwde POS? Het ACE-systeem is geïnstalleerde software voor Windows-gebruikers met geïntegreerd voorraad-, klant- en inkoopbeheer. Ontworpen voor detailhandelaars of groothandelaren, met volledige offline capaciteiten. Eenmalige prijs zonder maandelijkse licentiekosten. Webgebaseerde mobiele rapportagetool beschikbaar. Geïntegreerd met Sage50, QuickBooks, Shopify, Magento, OSCommerce, MailChimp, Vantiv, Chase, Global, Elavon, Moneris, FirstData en TD. Meer informatie over ACE Retail POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand - onbeperkt aantal locaties. Verkoop, winkel- en voorraadbeheer, facturering en meer. Gratis maatwerk
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Innovatief POS- en voorraadbeheersysteem dat is gericht op mode-, schoonheids- en speciaalzaken wereldwijd met 5 WINKELS of meer.
Mis nooit meer een uitverkoop! Gemaakt voor detailhandelaren met 5 WINKELS of meer. Cegid levert cloudgebaseerde software voor detailhandel aan mode-, schoonheids- en speciaalzaken. Het systeem biedt geïntegreerde omnichannel, e-commerce, klantenwerving en CRM, loyaliteit en cadeaukaart, mobiele POS, voorraad, betalingsintegratie, aanvulling, promoties, personeel, analyses en internationale capaciteiten. Meer dan 1000 detailhandelaars met 70.000 winkels in meer dan 75 landen maken gebruik van Cegid. GERANGSCHIKT ALS TOP SYSTEEMPROVIDER VOOR DETAILHANDEL IN RIS-LEADERBOARD. Meer informatie over Cegid Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Stratus Enterprise manages all aspects of your business; from in-store, mobile POS and inventory, to custom eCommerce & marketplaces.
Stratus Enterprise offers the most comprehensive cloud-based retail commerce software on the market, providing tier-1 functionality at tier-2 or tier-3 pricing. It combines high-end capabilities with sophisticated simplicity to offer owners and consumers a sleek solution. With a complete suite of industry-specific plug-and-play features, plus the ability to handle timely and cost-effective modifications and custom integrations, Stratus is the smart choice for long-term business growth. Meer informatie over Stratus Enterprise

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Op Windows gebaseerd POS-systeem voor winkels, videotheken en restaurants.
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-systeem exclusief voor winkels en videotheken. De eenvoudig te gebruiken interface maakt het beheer van je winkel een koud kunstje. Het bijhouden van verkopen en inventaris, het huren van video's en apparatuur, het maken van lidmaatschapsaccounts, het opzoeken per categorie en het beheren van de boeken in je winkel zijn slechts enkele van de functies. Meer informatie over Cash Register Express

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com.
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbeho eften. Voldoe aan procedurele en operationele normen met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API met elk IT-systeem integreren. Bezoek de site voor meer informatie! Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een in het VK ontworpen en ontwikkeld omnichannel detailhandelsplatform bestaande uit voorraadbeheer, inkoop, EPOS, CRM en e-commerceverwerking.
TRIMS is de moderne cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheren en laten groeien van een detailhandelsbedrijf. Touchretail biedt geavanceerde software voor voorraadbeheer en verkooppunten. Het omnichannel-platform, TRIMS, bevat een reeks tools en diensten die speciaal zijn ontworpen voor de detailhandel met als enig doel tijd te besparen, kosten te verlagen en processen te stroomlijnen. EPOS (Electronic Point of Sale) | voorraad | mobiele app | magazijn | verwerking | rapportage | klanten | integraties Meer informatie over TRIMS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
COMCASH offers a modern, Cloud-based Retail System with integrated eCommerce. Our touchscreen POS works offline if necessary.
COMCASH ERP is a complete retail management system ideally suited for multi-channel and multi-location retailers. The software is cloud-based, allowing access to the administrative functions from anywhere on any device. COMCASH offers a true omni-channel experience for the consumer and a unified commerce platform for the retailer. The POS application is Windows-based allowing for great compatibility with existing hardware and has an essential offline mode. Meer informatie over COMCASH Retail ERP

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Erply is het meest veelzijdige POS-systeem om een succesvol detailhandelsbedrijf van elke omvang te runnen en uit te breiden.
De krachtige, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde POS van Erply werkt op je favoriete apparaten. Het is online en offline beschikbaar en biedt de flexibiliteit die je nodig hebt om een succesvol bedrijf te runnen. De POS van Erply helpt je bedrijf geld te besparen, transacties efficiënt uit te voeren en beter geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Dit platform heeft een zeer intuïtieve POS-interface die toegankelijk is op desktops, laptops, iPads, Android-apparaten, mobiele telefoons, Windows- en iOS-besturingssystemen en natuurlijk via POS-apparaten. Meer informatie over ERPLY

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS-systemen van Veloce zijn uiterst betrouwbaar en volledig op maat gemaakt om de efficiëntie en winstgevendheid van bedrijven te maximaliseren.
Al meer dan 20 jaar ontwikkelt en verfijnt het Veloce-team zijn managementsystemen om te voldoen aan de behoeften van zijn klanten. Veloce overtreft concurrenten door intelligente functies en een onberispelijke betrouwbaarheid te leveren. Systeemprestaties, engineering en flexibiliteit vormen de kern van de missie van Veloce. Meer informatie over Veloce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Employee timekeeping and scheduling software that optimizes labor, reduces costs, and keeps managers informed with a central dashboard.
With 14+ years of experience, TimeForge is the best all-in-one labor management software suite available for restaurant, retail, and service industries. TimeForge is easy to use and allows for centralized management through the full employee lifecycle. In addition to online employee scheduling and timekeeping, TimeForge features: ATS and onboarding, HR and compliance, manager logbooks, team communication tools, sales forecasting, task management, mobile apps, hardware timeclocks, and much more! Meer informatie over TimeForge

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer