114 resultaten
Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce. Meer informatie over Pepperi
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren. Meer informatie over Pepperi

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. Meer informatie over BigCommerce
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken. Meer informatie over BigCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
NCR Silver levert de tools die je nodig hebt om je doelen te bereiken. Cloudgebaseerde e-POS, bruikbare inzichten, marketingtools en meer.
NCR Silver levert waarde buiten het verkooppunt om bedrijven van elke omvang te helpen hun succes te bevorderen. Het NCR Silver-pakket van cloudgebaseerde tools biedt samen met een eenvoudig te gebruiken tabletverkooppunt, bruikbare inzichten, mogelijkheden voor meerdere locaties, tools voor klantenbinding en middelen voor bedrijfsvoering, allemaal binnen handbereik. Meer informatie over NCR Silver

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Meer informatie over Repsly

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één systeem voor detailhandelbeheer dat Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarmee POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniforme softwareoplossing. Ge en integratieproblemen, je hoeft maar één oplossing te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad en klanten samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn.
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn. Met Price2Spy zorg je ervoor dat je verkooporganisatie op zijn hoogste capaciteit functioneert en je doelgroep bedient. Verspil geen tijd en geld aan de verkeerde beslissingen. Begin nu met het maken en verhogen van de winst. Meer informatie over Price2Spy

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld. Meer informatie over Retail Pro

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Gebouwd voor retailbedrijven die meer nodig hebben dan een lichtgewicht cloud-POS. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten.
Als je een detailhandel bent die meer nodig heeft dan alleen een lichtgewicht POS-systeem in de cloud, dan is POSIM geschikt voor jou. Het is al meer dan 30 jaar een gehoste on-site oplossing voor fysieke winkels. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten en functies die andere verkooppuntsoftware niet biedt. Als je winkel problemen heeft met POS, kan POSIM ze voor je oplossen. Meer informatie over POSIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Windows-gebaseerde beheersoftware voor verhuur voor bedrijven die partijen en tools verhuren. Ondersteunt meer dan 700 verhuurwinkels in de VS.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde beheersoftware voor verhuur in de categorie. Alert EasyPro beschikt over de nieuwste technologie en softwarefuncties om je te helpen je omzet en winst in je marktspecialiteit te verhogen, of het nu gaat om verhuur van zware apparatuur, algemene tools, partijen of speciale apparatuur. Meer informatie over Alert

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand - onbeperkt aantal locaties. Verkoop, winkel- en voorraadbeheer, facturering en meer. Gratis maatwerk
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Stratus Enterprise manages all aspects of your business; from in-store, mobile POS and inventory, to custom eCommerce & marketplaces.
Stratus Enterprise offers the most comprehensive cloud-based retail commerce software on the market, providing tier-1 functionality at tier-2 or tier-3 pricing. It combines high-end capabilities with sophisticated simplicity to offer owners and consumers a sleek solution. With a complete suite of industry-specific plug-and-play features, plus the ability to handle timely and cost-effective modifications and custom integrations, Stratus is the smart choice for long-term business growth. Meer informatie over Stratus Enterprise

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com.
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbeho eften. Voldoe aan procedurele en operationele normen met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API met elk IT-systeem integreren. Bezoek de site voor meer informatie! Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Erply is het meest veelzijdige POS-systeem om een succesvol detailhandelsbedrijf van elke omvang te runnen en uit te breiden.
De krachtige, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde POS van Erply werkt op je favoriete apparaten. Het is online en offline beschikbaar en biedt de flexibiliteit die je nodig hebt om een succesvol bedrijf te runnen. De POS van Erply helpt je bedrijf geld te besparen, transacties efficiënt uit te voeren en beter geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Dit platform heeft een zeer intuïtieve POS-interface die toegankelijk is op desktops, laptops, iPads, Android-apparaten, mobiele telefoons, Windows- en iOS-besturingssystemen en natuurlijk via POS-apparaten. Meer informatie over ERPLY

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
POS-systemen van Veloce zijn uiterst betrouwbaar en volledig op maat gemaakt om de efficiëntie en winstgevendheid van bedrijven te maximaliseren.
Al meer dan 20 jaar ontwikkelt en verfijnt het Veloce-team zijn managementsystemen om te voldoen aan de behoeften van zijn klanten. Veloce overtreft concurrenten door intelligente functies en een onberispelijke betrouwbaarheid te leveren. Systeemprestaties, engineering en flexibiliteit vormen de kern van de missie van Veloce. Meer informatie over Veloce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Employee timekeeping and scheduling software that optimizes labor, reduces costs, and keeps managers informed with a central dashboard.
With 14+ years of experience, TimeForge is the best all-in-one labor management software suite available for restaurant, retail, and service industries. TimeForge is easy to use and allows for centralized management through the full employee lifecycle. In addition to online employee scheduling and timekeeping, TimeForge features: ATS and onboarding, HR and compliance, manager logbooks, team communication tools, sales forecasting, task management, mobile apps, hardware timeclocks, and much more! Meer informatie over TimeForge

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Suite of retail management solutions designed to assist businesses with inventory handling, order management and POS operations.
Suite of retail management solutions designed to assist businesses with inventory handling, order management and POS operations. Meer informatie over Mi9 Retail Suite

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. Easily add products so you can focus on sales.
Helcim Inventory Management keeps your business organized and running efficiently. One centralized product catalog means all your data stays in one place, and updates sync across all your sales channels. Meer informatie over Helcim

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Xentral is a lean ERP cloud software that bundles all your business processes in one place. Easy, intuitive and flexible.
Xentral is a lean ERP cloud software that bundles all your business processes in one place - from e-commerce, warehouse and production to fulfillment and accounting. Easy, intuitive and flexible: With more than 1,000 functions and interfaces to all common tech tools, every business can digitize and automate its individual processes step-by-step with Xentral ERP. We take away the hurdle of day-to-day repetitive tasks and provide an environment in which businesses can grow safely and sustainably. Meer informatie over Xentral Software

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Cloud Inventory and Accounting Software specialising in large Inventories for small businesses. Australian owned and Supported
Peach Software - No setup cost Cloud or Server based Software. 100% Australian Developed and supported. Suits PC, Mac, Android, Tablets and Smartphones. For large Inventories with Alternate Products & Suppliers, Kitting, Accounting, Customer Promo's, B2B Portal. Integrates to Xero & eCommerce sites. 1 to 100 users, Multi branches. License Fee examples - 3 users $365/Mth - 5 users $490/Mth 10 users $790/Mth. Full data migration & On site training available. Call now! Meer informatie over Peach Software

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Best for multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. 24/7 support.
Established in 1992 in NYC, Runit is THE cloud-based Retail Management and Point of Sale (POS) system for high-end APPAREL, FOOTWEAR AND SPORTS retail chains. Combining a flexible platform with highly personalized 24x7 service, we will enable you to integrate processes across your stores, warehouses, websites and third party online channels. Whether your chain is comprised of three stores, fifty stores or more, Runit RealTime Cloud will adapt with you. Schedule a customized demo today! Meer informatie over RunIt RealTime Cloud

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
webCRM is een betaalbaar en bewezen online CRM-systeem.
Wat je CRM-problemen ook zijn, of je nu een verouderd systeem wilt vervangen of net begint, het toegewijde Britse team van webCRM kan je advies geven. Alle services en ondersteuning zijn gevestigd in het VK, zodat je, als je webCRM kiest, toegang hebt tot een CRM-systeem dat het verwachte rendement op verkoopbeheer, prognoses, marketing en klantenondersteuning biedt. webCRM is een bekroonde cloudgebaseerde CRM-oplossing met integraties met Office 365, Google, website en vele boekhoudsystemen. Meer informatie over webCRM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Movista is the leading retail management system for flawless in-store execution and performance.
Movista is transforming how work gets done in retail. Founded by industry veterans who experienced the challenges of managing distributed workforces, Movista created the leading enterprise platform for flawless in-store execution and performance. The Movista retail management system integrates or replaces a multitude of disparate systems into a single user-friendly, mobile interface. Behind the simple end-user experience is a robust workforce management platform. Meer informatie over Movista

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
RepairQ is the leading cloud-based, end-to-end software for repair shops that is built intentionally for the retail repair industry.
A comprehensive point of sale, repair tracking, and business management solution developed for the retail repair industry. RepairQ focuses on automating your daily operations and is constantly adding features and qualified integrated partners. RepairQ offers Point of Sale, Ticket and Repair Tracking, Inventory Management, Enhanced Customer Relationship Management, Business Intelligence reporting, and so much more. Start a free trial of RepairQ today or signup for only $75 a month! Meer informatie over RepairQ

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Suited for furniture dealers, manage projects from start to finish with TeamDesign.
TeamDesign is cloud-based contract furniture ERP software that helps manage projects from proposal to profit. The industry-specific solution provides complete visibility into all projects and every aspect of your business so you can make data-driven decisions faster. TeamDesign integrates with most major manufacturers, and you can add smaller vendors, too, and manages exceptions, making the ordering process quick and easy. Meer informatie over TeamDesign

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Skynamo is een mobiele app en software voor het beheer van de buitendienst voor buitendienstmedewerkers die producten verkopen aan een bestaand klantenbestand.
Skynamo is cloudgebaseerde software voor het beheer van de buitendienst, met een app voor mobiele verkoop waarmee managers een realtime beeld van de buitendienstactiviteiten krijgen en die de administratieve taken en het papierwerk voor medewerkers drastisch vermindert. Skynamo wordt gebruikt door fabrikanten, groothandels en distributeurs van producten met vertegenwoordigers in het veld die klanten regelmatig bezoeken, verkopen en ondersteunen. De belangrijkste kenmerken zijn GPS-traceringstechnologie, gegevensanalyse en integratie met CRM-, ERP- en boekhoudpakketten. Meer informatie over Skynamo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Ga verder dan het verwerken van transacties en biedt krachtige ervaringen die de verkoopcijfers verhogen met iVend Point of Sale.
iVend POS biedt een full-service verkooppunt voor fysieke winkels. De oplossing is beschikbaar op terminals en mobiele apparaten en biedt functies voor meerdere winkels, meerdere gebruikers, integratie met e-commerce en loyaliteitsprogramma's, waardoor het eenvoudig te verkopen is aan je klanten en, nog belangrijker, ervoor zorgt dat ze blijven terugkomen. Dankzij de aanpasbare UI kun je je winkelmerk consequent weerspiegelen in alle winkelkanalen. Meer informatie over iVend Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Retail Express by Maropost Founded in 2004
Retail Express helps 1000’s of AU & NZ retail stores do and sell more with advanced, agile cloud POS software. Powerful yet easy-to-use, Retail Express integrates deeper than others — giving more functionality and tools out-of-the-box, without the fancy price tag of ERP solutions. Enjoy unmatched AU-based support and full omnichannel orchestration. View all data from a central source, streamline inventory/fulfilment, offer Click & Collect, decentralised fulfilment and personalised marketing. Meer informatie over Retail Express

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Meer informatie over SmartSwipe

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
Point of Sale, back office analysis and reporting for multi-location retail stores.
Since 1982, leading North American retailers have relied on Aralco's powerful, user-friendly Point of Sale software, merchant POS and Retail Inventory Management systems to grow their businesses and integrate essential front and back office systems. With Aralco's retail POS software you can maintain complete control over sales and inventory while providing customers and staff an easy and fast retail pos software checkout solution. Meer informatie over Aralco

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer