Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Retail software voor Mac

51 resultaten

Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen.
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken. Meer informatie over BigCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Meer informatie over kintone

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad en klanten samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één systeem voor detailhandelbeheer dat Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarmee POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniforme softwareoplossing. Geen integratieproblemen, je hoeft maar één oplossing te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Meer informatie over Repsly

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Krachtige retail- en zendingsoplossing met geïntegreerde POS, voorraadbeheer, klant- en gebruikersaccounts, rapportage en meer.
Ricochet breidt je winkel of verzendbedrijf uit en vereenvoudigt deze of dit met krachtige en elegante Point of Sale-systemen. Het ecosysteem van Richochet zorgt ervoor dat je winkel sneller inventaris kan invoeren en meer producten kan verkopen. Het biedt POS (point of sale, verkooppunt), inventaris, klant- en gebruikersaccounts, snelle rapportage en tientallen andere functies. Ricochet is gebouwd voor een breed scala aan winkels en verzendbedrijven. Elk account krijgt gratis training, onbeperkte ondersteuning, registers, SKU's (stock keeping unit, unit voor het bijhouden van de voorraad), data en meer om groei te ondersteunen met een eenvoudige prijs. Meer informatie over Ricochet

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn.
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn. Met Price2Spy zorg je ervoor dat je verkooporganisatie op zijn hoogste capaciteit functioneert en je doelgroep bedient. Verspil geen tijd en geld aan de verkeerde beslissingen. Begin nu met het maken en verhogen van de winst. Meer informatie over Price2Spy

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad