Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kassasystemen

Kassasystemen (ook wel POS-systemen genoemd) automatiseren het vastleggen van financiële en verkooptransacties. Kassasystemen voor de detailhandel behoren tot de meest geavanceerde en krachtige computernetwerken voor commercieel gebruik. Belangrijke bedrijfsprocessen zoals verkooptracering, debiteurenbeheer, inkoop- en voorraadbeheer kunnen naadloos worden geïntegreerd in een kassasysteem voor meerdere kassa's of vestigingen. Kassasoftware biedt ook de nodige infrastructuur voor het verbinden van winkellocaties met activiteiten in de leveringsketen en hoger management.

Nederland Lokale producten weergeven
157 resultaten
Planet biedt naadloze, consistente winkelervaringen op alle verkoopkanalen. Meer informatie over Unified Commerce
Planet biedt één geïntegreerd platform waarmee detailhandelsbedrijven al hun verkoopkanalen, inclusief online, in de winkel en mobiel, vanuit één controlepunt kunnen beheren en coördineren. Bied naadloze en consistente winkelervaringen op alle kanalen, verbeter de klanttevredenheid, verhoog de omzet en verlaag de kosten. Met Planet kun je voorraad, bestellingen, betalingen en klantinteracties beheren, waardoor je een uitgebreid overzicht krijgt van je klanten en activiteiten. Meer informatie over Unified Commerce

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Met meer dan 7000 installaties biedt Infrasys een zeer uitgebreide cloudgebaseerde POS-oplossing voor hotel- en restaurantexploitanten. Meer informatie over Infrasys Cloud POS
Infrasys Cloud POS is een cloudgebaseerd platform voor restaurantbeheer dat is ontworpen om hotelketens over de hele wereld te ondersteunen. Van menubeheer tot voorraadbeheer en rapportage: het biedt alle vereiste functies voor het uitvoeren van succesvolle bedrijfsactiviteiten en stelt je in staat om nieuwe technologieën te implementeren zodra deze beschikbaar zijn. Klanten kunnen de open API gebruiken voor aangepaste integraties. Infrasys werkt op elk hardwareapparaat/besturingssysteem en is een zeer veelzijdig en veilig POS-systeem. Meer informatie over Infrasys Cloud POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets.
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets. Meer informatie over PayPal Zettle

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Bied je klanten slimmere betalingen en meer gemak met de krachtige POS-software van Booker, ontwikkeld om je spa of salon beter te kunnen draaien.
**Klaar voor EMV!** Maak het leven makkelijker voor jezelf en je klanten met de POS-software van Booker. Booker synchroniseert je klantprofielen, beveiligt betalingsgegevens en houdt aankopen van klanten in de loop van de tijd bij. Het alles-in-één-platform van Booker verbindt je online boeking met je POS en zorgt voor een krachtige oplossing voor dienstverlenende bedrijven. Sluit je aan bij de meer dan 128.000 professionals die al profiteren van de bedrijfsmanagementoplossing van Booker om hun bedrijf beter te runnen. Meer informatie over Booker

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen.
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Odoo Point of Sale is ontworpen voor gebruik in winkels en restaurants. Gemakkelijk te gebruiken en volledig geïntegreerd met andere Odoo-apps.
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement, productie, inventaris, boekhouding en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Elke module is onderling verbonden om van app tot app een geïntegreerde ervaring te bieden, en gebruikers kunnen veel processen automatiseren die anders handmatige invoer in meerdere toepassingen zouden vereisen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot hèt POS voor restaurants, heeft meer dan 23.000 restaurants in meer dan 100 landen een boost gegeven. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants/bars, winkels, salons/spa's en andere dienstverlenende bedrijven.
talech is POS-software ontworpen voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven om hen te helpen hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met talech kunnen verkopers meer doen dan bestellingen aannemen en betalingen verwerken. Ze kunnen de inventaris bijhouden, bestellingen aanpassen, kortingen toepassen, werknemers beheren en klantrelaties opbouwen. Met realtime rapportage en analyse kunnen verkopers rapporten genereren om inzicht te krijgen in verkooptrends, prestaties van werknemers en klantgedrag om weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over talech

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Revel Systems ondersteunt de ambities van restaurants en detailhandelaars met een robuust cloudgebaseerd platform voor POS en bedrijfsvoering.
Revel Systems is een robuust platform voor verkooppunt (POS) en bedrijfsvoering dat is ontworpen voor maximale beveiliging, stabiliteit, gebruiksgemak en servicelevering. De POS van Revel maakt gebruik van een snel, intuïtief iOS-gebaseerd POS-platform. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. Dit platform is toegewijd aan het succes van zijn klanten en ondersteunt je tijdens elke stap van je traject, van implementatie tot uitbreiding. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven aan.
PaySimple is de toonaangevende betalingsbeheeroplossing voor dienstverlenende bedrijven en stuurt de cashflow van meer dan 20.000 bedrijven in het hele land aan. PaySimple bouwt langdurige samenwerkingsverbanden op met bedrijven om groei te stimuleren door flexibele betalings- en factureringsoplossingen en gepersonaliseerde klantenservice te bieden die aansluiten op hun specifieke bedrijfsbehoeften. Met een robuuste API is PaySimple een vertrouwde technologiepartner voor betalingsintegraties; met native afhandeling van de cashflow in SaaS-producten en mobiele toepassingen. Meer informatie over PaySimple

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Afterpay heeft baanbrekend werk verricht voor een betere manier van betalen. Klanten winkelen nu, betalen verspreid over 6 weken, en betalen nooit rente. Handelaars worden vooraf betaald.
Met Afterpay bereiken online en in-store bedrijven een grote hoeveelheid zeer loyale shoppers. Meer dan 19 miljoen actieve wereldwijde klanten hebben met Afterpay gewinkeld en de app staat consequent in de Top 10 van shopping-apps. Een samenwerking met Afterpay heeft enorme voordelen voor bedrijven. Gemiddeld stuurt Afterpay elke dag meer dan 1 miljoen wereldwijde verwijzingen naar zijn handelspartners. Afterpay verhoogt de gemiddelde bestelwaarde, stimuleert de incrementele verkoop en zorgt ervoor dat klanten terugkomen. Meer informatie over Afterpay

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Hiermee kunnen detailhandelaars en andere bedrijven betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot een pakket van geavanceerde tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan de door grote winkelketens gebruikte ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Volledig functionele POS-oplossing waarmee je elke keer snel kunt in-/uitchecken en snel items aan bestellingen kunt toevoegen door labels te scannen met de mobiele apps.
Met EZRentOut kun je je POS effectief beheren door je workflow voor orderboekingen en betalingen te stroomlijnen door je in staat te stellen artikelen aan je bestellingen toe te voegen via het scannen van streepjescodes/QR-codes van itemlabels, en door betalingen in rekening te kunnen brengen via het gebruik van een creditcard (Paypal, Stripe, Square, Braintree). Scan facturen van reeds opgestelde orders om details van artikelen in die specifieke volgorde op te halen. Met EZR mobiele apps en handige integraties in boekhoudkundige tools zoals QB en Xero biedt EZRentOut een complete totaaloplossing voor je POS. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Dit kassasysteem voorziet restaurants van efficiëntie! Houd overzicht over je verkopen, train werknemers en neem mobiel bestellingen op
Bereid je onderneming voor op de toekomst met het Lightspeed kassasysteem dat beschikt over mogelijkheden als maaltijdbezorging, contactloos betalen en flexibele vloerplannen om social distancing te respecteren. Met het Lightspeed restaurant kassasysteem hoef je minder te focussen op de operationele taken en kun je in plaats daarvan letten op je service om zo de klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi werkt samen met Active-e om een complete geïntegreerde oplossing voor detailhandelaren te bieden. Meer informatie over AIM

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
De uitgebreide POS-systemen van GOFRUGAL kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type bedrijf van elke omvang.
ERP POS-software van GOFRUGAL is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing die kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type detailhandel en restaurant van elke omvang, of je nu één winkel of honderden winkels runt. Deze POS-systemen bieden wat je nodig hebt, van snelle facturering, nauwkeurig voorraadbeheer tot boekhouding. GOFRUGAL POS kan integreren met een e-commerceoplossing waarmee klanten voorraad in de winkel en online kunnen beheren. GOFRUGAL POS biedt zakelijke apps, gepersonaliseerde onboarding en 24/7 ondersteuning. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, youll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not and what to reorder. Reward customers and keep them coming back with the built-in rewards program. Sync automatically with QuickBooks so you're ready for tax time. Meer informatie over Quickbooks Point of Sale

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Betaalbare, krachtige POS-software; geïntegreerde software voor kassasystemen en voorraadbeheer voor detailhandelbedrijven.
Betaalbare, krachtige POS-software; geïntegreerde kassa- en voorraadbeheersoftware voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Meer informatie over RetailEdge

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Revolutionaire POS-software voor stomerijen en wasserettes, geschikt voor elk apparaat. Ook ophaal- en bezorgapps voor iOS en Android.
Revolutionaire POS-software voor stomerijen en wasdiensten, geschikt voor elke computer, tablet of smartphone. CleanCloud is snel, gemakkelijk te gebruiken en verhoogt de productiviteit van je winkels. Er zijn ook ophaal- en bezorgapps voor iOS en Android waarmee je klanten hun bestellingen kunnen boeken, betalen en beheren. Speciale functies omvatten ondersteuning voor alle printers, beheer van meerdere winkels, samenstelling, automatische facturering, meldingen via e-mail/sms, automatische back-ups, routeplanning, gratis updates en meer. Meer informatie over CleanCloud

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Een krachtige, gebruiksvriendelijk online toepassing die speciaal is ontworpen voor het beheren van je salon. Online planning, e-mail, sms-berichten en meer
Sluit je aan bij de Rosy-club. Rosy is een cloudgebaseerd plannings- en beheersysteem voor salons en wellnesscentra dat is ontwikkeld door voormalige eigenaren van een salon en wellnesscentrum. Rosy is gebruiksvriendelijk en overal, altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk en biedt ongeëvenaarde service, ondersteuning en training voor een uitstekende prijs. Online planning, POS, tekst en e-mailcommunicatie, voorraadbeheer, productreserveringen, geautomatiseerde en massale e-mails, en beheer van standhuur. Rosy is bedoeld om jou te helpen je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Rosy

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd detailhandels- point-of-sale en websitesysteem. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, loyaliteit, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één enkele oplossing hoeft te gebruiken, met één gemeenschappelijke omgeving, om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren, restaurants, hotels, apotheken of benzinestations met meer dan 50 werknemers of ketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Meer informatie over RepairShopr

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad, klanten en meer samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de Point of Sale waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Bespaar tijd met krachtige, gebruiksvriendelijke software voor het plannen van afspraken, met klantgeschiedenis (CRM), geautomatiseerde marketing en nog veel meer.
MyTime Scheduler is een krachtige tool voor bedrijfsvoering met online planning, klantgeschiedenis (CRM), geautomatiseerde marketing, verkooppunt en nog veel meer. MyTime wint snel aan populariteit bij lokale bedrijfseigenaren die hun administratieve tijd willen verminderen, hun operationele activiteiten willen vereenvoudigen en hun inkomsten willen verhogen. Met MyTime kun je klanten eenvoudig aantrekken, inplannen, behouden en afrekenen. Meer informatie over MyTime

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Krachtige retail- en zendingsoplossing met geïntegreerde POS, voorraadbeheer, klant- en gebruikersaccounts, rapportage en meer.
Ricochet breidt je winkel of verzendbedrijf uit en vereenvoudigt deze of dit met krachtige en elegante Point of Sale-systemen. Het ecosysteem van Richochet zorgt ervoor dat je winkel sneller inventaris kan invoeren en meer producten kan verkopen. Het biedt POS (point of sale, verkooppunt), inventaris, klant- en gebruikersaccounts, snelle rapportage en tientallen andere functies. Ricochet is gebouwd voor een breed scala aan winkels en verzendbedrijven. Elk account krijgt gratis training, onbeperkte ondersteuning, registers, SKU's (stock keeping unit, unit voor het bijhouden van de voorraad), data en meer om groei te ondersteunen met een eenvoudige prijs. Meer informatie over Ricochet

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
PayJunction biedt geïntegreerde gateway- en handelaarsdiensten om elk type betaling veilig te verwerken, zowel in persoon als online.
PayJunction is sinds 2000 een innovatieve speler in de betalingsverwerkende sector vanwege zijn transparantie en milieubewustzijn. Als zeer uitgebreide ontwikkelaar van papierloze betalingssoftware verwerkt PayJunction nu $ 4 miljard per jaar en het bedrijf groeit snel. Deze technologie is ideaal voor bedrijven met meerdere locaties en meerdere afdelingen die $ 10.000 of meer per maand aan creditcardbetalingen verwerken. Meer informatie over PayJunction

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Meer informatie over Harbortouch POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer

Kopersgids voor Kassasystemen

Wat zijn kassasystemen?

Kassasystemen of POS-systemen (Point of Sale, verkooppunt) zijn een belangrijke vereiste voor allerlei soorten fysieke winkels, of het nu gaat om een ​​algemene winkel, restaurant of supermarkt. Hiermee kunnen detailhandelaars betalingen accepteren en verwerken en ook andere aspecten van het bedrijf synchroniseren, bijhouden en beheren, zoals de personeelsbezetting, verkoop, en het voorraad- en inkoopbeheer.

Een POS-systeem wordt meestal gekocht in combinatie met compatibele hardware en accessoires zoals een beeldscherm, kassa, streepjescodescanner, kassabonprinter en kaartlezers. Dit hele ecosysteem wordt meestal in de buurt van de in- of uitgang van een winkel geïnstalleerd.

De voordelen van kassasystemen

De toenemende complexiteit van het runnen van een bedrijf betekent dat de traditionele operationele en uitvoeringspraktijken tegenwoordig niet meer volstaan. Er zijn geavanceerde tools nodig om concurrerend te blijven met nieuwere en grotere bedrijven. Dit is mogelijk met behulp van een goed geïmplementeerd kassasysteem. Hieronder staan enkele voordelen van het installeren van een kassasysteem in een winkel:

  • Snellere afhandeling van de bedrijfsactiviteiten: een detailhandelaar moet meerdere bedrijfsactiviteiten beheren, zoals de aankoop van materialen, de verzending van goederen, de dagelijkse personeelsbezetting, het beheer van afspraken en de verwerking van betalingen. Vroeger waren er meerdere kassa's en talrijke medewerkers nodig om al deze gegevens in de respectievelijke bestanden in te voeren. Maar nu kunnen detailhandelaars alle informatie in één kassasysteem vastleggen en daarmee tijd besparen. Ze zijn ook in staat om hun medewerkers beter in te plannen, klanten nauwkeurig te factureren voor hun aankopen en het afrekenen sneller uit te voeren.
  • Efficiënt voorraadbeheer: moderne kassasystemen kunnen gemakkelijk overweg met meerdere inventarissen voor meerdere winkels. Hierdoor kunnen bedrijven steeds op de hoogte blijven van hun beschikbare voorraad, en ze kunnen triggers voor het opnieuw bestellen invoeren zodat ze nooit uitverkocht raken. Moderne kassasystemen zijn zelfs in staat om de aankoopgeschiedenis te analyseren en aanbevelingen voor de volgende aankoop te leveren.
  • Uitgebreide bedrijfsrapportage: het bijhouden van de verkoop, omzet en winst is een behoorlijk tijdrovende taak, vooral wanneer de transacties op papier of spreadsheets worden vastgelegd. Een kassasysteem registreert alle transacties in een vooraf ontworpen of aangepast sjabloon. Dit helpt detailhandelaars bij het identificeren van welke producten uitstekend of juist minder verkopen. Met behulp van deze informatie kunnen ze vervolgens hun marketinginspanningen richten op het stimuleren van de verkoop.

Algemene functies van kassasystemen

  • Voorraadbeheer: het toezicht houden op het proces van bestellen, opslaan en bijhouden van voorraden om een soepele en ononderbroken levering te garanderen.
  • Verwerking van betalingen: het accepteren, verifiëren en verwerken van betalingen van klanten via verschillende kanalen, waaronder contant geld, cheques, digitale portemonnees en betaalpassen.
  • Verkoop bijhouden: het bijhouden en controleren van de hoeveelheid verkochte voorraden over een bepaalde periode en het vastleggen van de prestaties van het verkoopteam.
  • Kortingsbeheer: het werken met verschillende soorten promotiecodes en loyaliteitsprogramma's om klanten bepaalde kortingen te bieden en de verkoop te stimuleren.
  • Scannen van streepjescodes: het scannen van producten met behulp van hun streepjescodes en/of soortgelijke tags en het bijhouden van de verplaatsing van artikelen in/uit de winkel.
  • Elektronische handtekening (ook bekend als e-handtekening): het digitaal ondertekenen van documenten binnen het systeem om tijd en papier te besparen.

Overwegingen bij de aankoop van kassasystemen

  • Verwachtingen van het kassasysteem: deze oplossingen worden aangeboden in verschillende prijsklassen. Het is gemakkelijker om een oplossing te kiezen als de vereisten op het gebied van functionaliteiten, budget en diensten duidelijk zijn. Kopers moeten rekening houden met de behoeften van hun medewerkers en klanten. Het is ook raadzaam om te anticiperen op de toekomstige behoeften van de koper, zodat het bedrijf kan controleren of de geselecteerde leverancier deze functionaliteiten al dan niet aanbiedt.
  • Gebruiksgemak van de software: het hoge personeelsverloop in de detailhandel is een van de redenen waarom een bedrijf ervoor moet zorgen dat het kassasysteem voor alle medewerkers gemakkelijk aan te leren en te gebruiken is. Een hoge gebruiksvriendelijkheid betekent dat nieuwe en bestaande medewerkers het kassasysteem al snel na de training kunnen gebruiken. Daarom is het cruciaal om de bruikbaarheid en de leercurve van een oplossing te testen, wat kan worden gedaan door middel van gratis proefversies en demo's.
  • Totale eigendomskosten: de kosten van het installeren van een kassasysteem kunnen zeer uiteenlopen, van een paar honderd tot duizenden euro's. Dit is afhankelijk van de implementatie-optie, het aantal accessoires en het betalingsplan dat een bedrijf kiest. Sommige leveranciers brengen hoge aanvangskosten in rekening voor compatibele accessoires, terwijl anderen een periodieke vergoeding vragen. De meeste POS-systemen zijn alleen compatibel met hun eigen hardware. Dit betekent dat een bedrijf vóór de aankoop rekening moet houden met de totale kosten, zowel de vaste als de verborgen.
  • Mobiele betalingen en tabletkassasystemen in opkomst: klanten betalen steeds vaker via mobiele portemonnees in plaats van met contant geld of een betaalpas. De transactiewaarde van de markt voor innovatieve betaaltechnologie zal naar verwachting groeien van 4,2 miljard dollar in 2018 tot 14 miljard dollar in 2022. Dit dwingt leveranciers om transactiecapaciteiten voor digitale portemonnees toe te voegen aan hun systemen. Leveranciers draaien nu POS-systemen op tablets en iPads in plaats van op omvangrijke kassa's. In plaats van klanten die naar het kassasysteem komen, komt het kassasysteem nu naar de klanten.
  • Kassasystemen krijgen een AI-upgrade: het is bekend dat betere gegevens en analyse leiden tot betere zakelijke beslissingen. Kassasystemen worden tegenwoordig steeds intelligenter, omdat software die wordt aangedreven door AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gegevenspunten over klanten, verkoop, betalingswijzen, snelheid van voorraadherstel en dergelijke kan vastleggen. Dit levert essentiële inzichten in wat klanten kopen en de aankoopfrequentie. Dit ondersteunt detailhandelaars bij het plannen van hun aankopen, het segmenteren van klanten en het nemen van slimmere marketingbeslissingen. Met AI kunnen kassasystemen bovendien ook frauduleuze transacties signaleren.