Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kassasystemen

Kassasystemen (ook wel POS-systemen genoemd) automatiseren het vastleggen van financiële en verkooptransacties. Kassasystemen voor de detailhandel behoren tot de meest geavanceerde en krachtige computernetwerken voor commercieel gebruik. Belangrijke bedrijfsprocessen zoals verkooptracering, debiteurenbeheer, inkoop- en voorraadbeheer kunnen naadloos worden geïntegreerd in een kassasysteem voor meerdere kassa's of vestigingen. Kassasoftware biedt ook de nodige infrastructuur voor het verbinden van winkellocaties met activiteiten in de leveringsketen en hoger management.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Kassasystemen met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

160 resultaten

Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data. Meer informatie over Lightspeed Restaurant
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant. Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Met meer dan 7000 installaties biedt Infrasys een zeer uitgebreide cloudgebaseerde POS-oplossing voor hotel- en restaurantexploitanten. Meer informatie over Infrasys Cloud POS
Infrasys Cloud POS is een cloudgebaseerd platform voor restaurantbeheer dat is ontworpen om hotelketens over de hele wereld te ondersteunen. Van menubeheer tot voorraadbeheer en rapportage: het biedt alle vereiste functies voor het uitvoeren van succesvolle bedrijfsactiviteiten en stelt je in staat om nieuwe technologieën te implementeren zodra deze beschikbaar zijn. Klanten kunnen de open API gebruiken voor aangepaste integraties. Infrasys werkt op elk hardwareapparaat/besturingssysteem en is een zeer veelzijdig en veilig POS-systeem. Meer informatie over Infrasys Cloud POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Volledig functionele POS-oplossing waarmee je elke keer snel kunt in-/uitchecken en snel items aan bestellingen kunt toevoegen door labels te scannen met de mobiele apps. Meer informatie over EZRentOut
Met EZRentOut kun je je POS effectief beheren door je workflow voor orderboekingen en betalingen te stroomlijnen door je in staat te stellen artikelen aan je bestellingen toe te voegen via het scannen van streepjescodes/QR-codes van itemlabels, en door betalingen in rekening te kunnen brengen via het gebruik van een creditcard (Paypal, Stripe, Square, Braintree). Scan facturen van reeds opgestelde orders om details van artikelen in die specifieke volgorde op te halen. Met EZR mobiele apps en handige integraties in boekhoudkundige tools zoals QB en Xero biedt EZRentOut een complete totaaloplossing voor je POS. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets.
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets. Meer informatie over PayPal Zettle

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Bied je klanten slimmere betalingen en meer gemak met de krachtige POS-software van Booker, ontwikkeld om je spa of salon beter te kunnen draaien.
**Klaar voor EMV!** Maak het leven makkelijker voor jezelf en je klanten met de POS-software van Booker. Booker synchroniseert je klantprofielen, beveiligt betalingsgegevens en houdt aankopen van klanten in de loop van de tijd bij. Het alles-in-één-platform van Booker verbindt je online boeking met je POS en zorgt voor een krachtige oplossing voor dienstverlenende bedrijven. Sluit je aan bij de meer dan 128.000 professionals die al profiteren van de bedrijfsmanagementoplossing van Booker om hun bedrijf beter te runnen. Meer informatie over Booker

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Odoo Point of Sale is ontworpen voor gebruik in winkels en restaurants. Gemakkelijk te gebruiken en volledig geïntegreerd met andere Odoo-apps.
Odoo is een volledig geïntegreerd en aanpasbaar open-source pakket van zakelijke toepassingen, waaronder verkoop, CRM, projectmanagement, productie, inventaris, boekhouding en andere zakelijke behoeften in één softwareoplossing. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van bedrijven van elke omvang en budget. Elke module is onderling verbonden om van app tot app een geïntegreerde ervaring te bieden, en gebruikers kunnen veel processen automatiseren die anders handmatige invoer in meerdere toepassingen zouden vereisen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot hèt POS voor restaurants, heeft meer dan 23.000 restaurants in meer dan 100 landen een boost gegeven. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants/bars, winkels, salons/spa's en andere dienstverlenende bedrijven.
talech is POS-software ontworpen voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven om hen te helpen hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met talech kunnen verkopers meer doen dan bestellingen aannemen en betalingen verwerken. Ze kunnen de inventaris bijhouden, bestellingen aanpassen, kortingen toepassen, werknemers beheren en klantrelaties opbouwen. Met realtime rapportage en analyse kunnen verkopers rapporten genereren om inzicht te krijgen in verkooptrends, prestaties van werknemers en klantgedrag om weloverwogen beslissingen te nemen. Meer informatie over talech

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer
Revel Systems ondersteunt de ambities van restaurants en detailhandelaars met een robuust cloudgebaseerd platform voor POS en bedrijfsvoering.
Revel Systems is een robuust platform voor verkooppunt (POS) en bedrijfsvoering dat is ontworpen voor maximale beveiliging, stabiliteit, gebruiksgemak en servicelevering. De POS van Revel maakt gebruik van een snel, intuïtief iOS-gebaseerd POS-platform. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. Dit platform is toegewijd aan het succes van zijn klanten en ondersteunt je tijdens elke stap van je traject, van implementatie tot uitbreiding. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • eCommerce-beheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Voorraadbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Multilocatie
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Elektronische handtekening
  • Klantenaccounts
  • Integratie in de administratie
  • Elektronische betalingen
  • Orderbeheer

Kopersgids voor Kassasystemen

Wat zijn kassasystemen?

Kassasystemen of POS-systemen (Point of Sale, verkooppunt) zijn een belangrijke vereiste voor allerlei soorten fysieke winkels, of het nu gaat om een ​​algemene winkel, restaurant of supermarkt. Hiermee kunnen detailhandelaars betalingen accepteren en verwerken en ook andere aspecten van het bedrijf synchroniseren, bijhouden en beheren, zoals de personeelsbezetting, verkoop, en het voorraad- en inkoopbeheer.

Een POS-systeem wordt meestal gekocht in combinatie met compatibele hardware en accessoires zoals een beeldscherm, kassa, streepjescodescanner, kassabonprinter en kaartlezers. Dit hele ecosysteem wordt meestal in de buurt van de in- of uitgang van een winkel geïnstalleerd.

De voordelen van kassasystemen

De toenemende complexiteit van het runnen van een bedrijf betekent dat de traditionele operationele en uitvoeringspraktijken tegenwoordig niet meer volstaan. Er zijn geavanceerde tools nodig om concurrerend te blijven met nieuwere en grotere bedrijven. Dit is mogelijk met behulp van een goed geïmplementeerd kassasysteem. Hieronder staan enkele voordelen van het installeren van een kassasysteem in een winkel:

  • Snellere afhandeling van de bedrijfsactiviteiten: een detailhandelaar moet meerdere bedrijfsactiviteiten beheren, zoals de aankoop van materialen, de verzending van goederen, de dagelijkse personeelsbezetting, het beheer van afspraken en de verwerking van betalingen. Vroeger waren er meerdere kassa's en talrijke medewerkers nodig om al deze gegevens in de respectievelijke bestanden in te voeren. Maar nu kunnen detailhandelaars alle informatie in één kassasysteem vastleggen en daarmee tijd besparen. Ze zijn ook in staat om hun medewerkers beter in te plannen, klanten nauwkeurig te factureren voor hun aankopen en het afrekenen sneller uit te voeren.
  • Efficiënt voorraadbeheer: moderne kassasystemen kunnen gemakkelijk overweg met meerdere inventarissen voor meerdere winkels. Hierdoor kunnen bedrijven steeds op de hoogte blijven van hun beschikbare voorraad, en ze kunnen triggers voor het opnieuw bestellen invoeren zodat ze nooit uitverkocht raken. Moderne kassasystemen zijn zelfs in staat om de aankoopgeschiedenis te analyseren en aanbevelingen voor de volgende aankoop te leveren.
  • Uitgebreide bedrijfsrapportage: het bijhouden van de verkoop, omzet en winst is een behoorlijk tijdrovende taak, vooral wanneer de transacties op papier of spreadsheets worden vastgelegd. Een kassasysteem registreert alle transacties in een vooraf ontworpen of aangepast sjabloon. Dit helpt detailhandelaars bij het identificeren van welke producten uitstekend of juist minder verkopen. Met behulp van deze informatie kunnen ze vervolgens hun marketinginspanningen richten op het stimuleren van de verkoop.

Algemene functies van kassasystemen

  • Voorraadbeheer: het toezicht houden op het proces van bestellen, opslaan en bijhouden van voorraden om een soepele en ononderbroken levering te garanderen.
  • Verwerking van betalingen: het accepteren, verifiëren en verwerken van betalingen van klanten via verschillende kanalen, waaronder contant geld, cheques, digitale portemonnees en betaalpassen.
  • Verkoop bijhouden: het bijhouden en controleren van de hoeveelheid verkochte voorraden over een bepaalde periode en het vastleggen van de prestaties van het verkoopteam.
  • Kortingsbeheer: het werken met verschillende soorten promotiecodes en loyaliteitsprogramma's om klanten bepaalde kortingen te bieden en de verkoop te stimuleren.
  • Scannen van streepjescodes: het scannen van producten met behulp van hun streepjescodes en/of soortgelijke tags en het bijhouden van de verplaatsing van artikelen in/uit de winkel.
  • Elektronische handtekening (ook bekend als e-handtekening): het digitaal ondertekenen van documenten binnen het systeem om tijd en papier te besparen.

Overwegingen bij de aankoop van kassasystemen

  • Verwachtingen van het kassasysteem: deze oplossingen worden aangeboden in verschillende prijsklassen. Het is gemakkelijker om een oplossing te kiezen als de vereisten op het gebied van functionaliteiten, budget en diensten duidelijk zijn. Kopers moeten rekening houden met de behoeften van hun medewerkers en klanten. Het is ook raadzaam om te anticiperen op de toekomstige behoeften van de koper, zodat het bedrijf kan controleren of de geselecteerde leverancier deze functionaliteiten al dan niet aanbiedt.
  • Gebruiksgemak van de software: het hoge personeelsverloop in de detailhandel is een van de redenen waarom een bedrijf ervoor moet zorgen dat het kassasysteem voor alle medewerkers gemakkelijk aan te leren en te gebruiken is. Een hoge gebruiksvriendelijkheid betekent dat nieuwe en bestaande medewerkers het kassasysteem al snel na de training kunnen gebruiken. Daarom is het cruciaal om de bruikbaarheid en de leercurve van een oplossing te testen, wat kan worden gedaan door middel van gratis proefversies en demo's.
  • Totale eigendomskosten: de kosten van het installeren van een kassasysteem kunnen zeer uiteenlopen, van een paar honderd tot duizenden euro's. Dit is afhankelijk van de implementatie-optie, het aantal accessoires en het betalingsplan dat een bedrijf kiest. Sommige leveranciers brengen hoge aanvangskosten in rekening voor compatibele accessoires, terwijl anderen een periodieke vergoeding vragen. De meeste POS-systemen zijn alleen compatibel met hun eigen hardware. Dit betekent dat een bedrijf vóór de aankoop rekening moet houden met de totale kosten, zowel de vaste als de verborgen.
  • Mobiele betalingen en tabletkassasystemen in opkomst: klanten betalen steeds vaker via mobiele portemonnees in plaats van met contant geld of een betaalpas. De transactiewaarde van de markt voor innovatieve betaaltechnologie zal naar verwachting groeien van 4,2 miljard dollar in 2018 tot 14 miljard dollar in 2022. Dit dwingt leveranciers om transactiecapaciteiten voor digitale portemonnees toe te voegen aan hun systemen. Leveranciers draaien nu POS-systemen op tablets en iPads in plaats van op omvangrijke kassa's. In plaats van klanten die naar het kassasysteem komen, komt het kassasysteem nu naar de klanten.
  • Kassasystemen krijgen een AI-upgrade: het is bekend dat betere gegevens en analyse leiden tot betere zakelijke beslissingen. Kassasystemen worden tegenwoordig steeds intelligenter, omdat software die wordt aangedreven door AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gegevenspunten over klanten, verkoop, betalingswijzen, snelheid van voorraadherstel en dergelijke kan vastleggen. Dit levert essentiële inzichten in wat klanten kopen en de aankoopfrequentie. Dit ondersteunt detailhandelaars bij het plannen van hun aankopen, het segmenteren van klanten en het nemen van slimmere marketingbeslissingen. Met AI kunnen kassasystemen bovendien ook frauduleuze transacties signaleren.